«dramatically reduced !!»

rosgun
BGBIO 20.10.2023 kl 04:05 53923

Ja, folkens da kom avsløringen"just in time" FØR konferansen som jeg antydet og håpet på......publisert idag 20.10 norsk tid ca kl 24:05 en artikkel med BGBIO i seg som omhandler forsøk utført i USA......resultatene ble først publisert i september, men da uten navn på de som var involvert.

Jeg leste hele artikkelen og merket meg følgende herlige trigger:

«dramatically reduced !!»

Additionally, we found that combined targeting of the AXL-STAT3 network inhibited tumor growth and suppressed the recruitment of macrophages and other host cells to xenograft tumor site. Interestingly, the proportion of endothelial cells with high AXL expression was dramatically reduced and may impair the recruitment of host cells through the tumor vasculogenic network (Figures 1D and S8B). In this way, tumor cells are unable to conscript host cells, rendering the TME less heterogeneous.

Dette er rakettmaterialet som skal gjøre at BGBIO skal fly no så inn i hel.....opp til nye høyder og sikkert tvers gjennom motstanden på kr 6,60 etter konferansen i USA, eller etterpå og sannsynligvis iallefall ila 2024🙂

Redigert 10.03.2024 kl 18:28 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
29.10.2023 kl 14:20 8583

All forskning er boble til det er genialt,veien dit er ofte lang,og blir til mens en går,denne har vært i skyggenes dal og på tur opp igjen fra 7øringen,helt frivillig å satse litt her,alt kan skje.
https://medwatch.no/nyheter/legemidler_biotek/article15045531.ece
Slettet bruker
29.10.2023 kl 16:43 8601

Det jeg prøver på er å få faglige og saklige argumenter for å gå inn i den, ikke et håp . Jeg viser for eksempel til innlegget til rosgun tidligere med fakta . Vel! Keytruda har ikke noe med dette å gjøre! Det er etablert behandling . Heller ikke de andre fakta punkt 5 og 6. Det er bare info om lungekreft og klassifisering og hva som finnes . Er det ingen med faglig innsikt her som man kan dele tanker med annet enn håp og genialt . Da tenker jeg axl inhibisjon innenfor onkologi/farmakologi .. Er det bare små sparere som ikke har peil på hva de putter inni eller et forum man kan forveksle tanker ? Og da mener jeg ikke håp og tro
Redigert 29.10.2023 kl 16:44 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
29.10.2023 kl 16:50 8571

Ja,her er det bare vanlige lykkejegere,de med høyere intelligens bruker ikke forumet for å velge sine investeringer,lykke til😁👍
Slettet bruker
29.10.2023 kl 18:25 8379

Julen kommer tidlig i år!
Martin Olin forventer partneravklaring i løpet av 2023*.
Denne kommer selvsagt ikke i selve julen. Den kommer altså før den 15. desember, dermed innen 45 dager.
Stolleken om aksjene i selskapet går da mot slutten: Hvem eier BergenBio før melding, og hvem må kjempe til seg aksjer i et selskap som nettopp har meldt at Bemcentinid vil bli kommersialisert i all sitt eventyrlige prakt?
Den som i dag er utenfor - og venter på enda en liten eller stor dipp eller dupp.. - er nok grisk! Og nettopp griskhet har flekket vekk mer formue enn noe annet i denne verden. Så mitt ugleråd er å handle nå - ikke spekulere i å vente. Venteholdning kan resultere i at toget forlater perrongen ved at du må chartre et jetfly for å komme ombord igjen. Det kan altså bli svært kostbart å være spekulant akkurat nå..
*) BergenBio webcast 23.8.2023/Hegnarmedia
rosgun
29.10.2023 kl 20:27 8125

Minner igjen om at BGbio har fastrack, dvs at alle dataer fra faser kommer(fom 2021 da den ble gitt) rullerende inn og blir vurdert, i Madrid kom sluttfasen på toleranse, i Usa er fase 2 ferdig, dvs undersøkelse som ved bruk av SOBI og BBIO SITT SERUM har rapportert symmary som » dramtically reduced tumor and spread på AXL PASIENTER, artikkel publisert 20.10-23).


Fast track adds to existing programs, such as accelerated approval, the possibility of a "rolling review" for an application. An important feature of fast track is that it emphasizes the critical nature of close early communication between the FDA and sponsor to improve the efficiency of product development.

Dvs at både toleranse og effekt er/blir presentert i madrid/usa..trengs ikke søkes om spesifikt- det ruller inn til FDA allerede eksisterende data og oppdateres fortløpende.

BGbio får nå ikke ferdigstillt mer data før de får partner som
1) gjennomfører fase 3(koster masse pæng)
2) kjøper opp deler eller deler av BGbio…

Når: ila 2023 ( ref CEO)-forhandlinger om pris og hvem det blir har ifølge han pågått en stund..

Pris? Ja, si det….. tips: mer enn 20 mrd, muligens 40-50mrd for hele selskapet om det ikke selges nå, men fullfører fase 3 med partner.
Redigert 29.10.2023 kl 21:00 Du må logge inn for å svare
skadi
29.10.2023 kl 22:29 7809

Hva har du drukket nå i kveld rosgun? Sikkert noe godt....
kaliber
29.10.2023 kl 22:34 7914

I de fleste tilfeller blir det ikke noe ut av forhandlinger og eller at alt blir skyvet ut i tid!
rosgun
30.10.2023 kl 07:19 7523

Ditt forrige innlegg har vært ett i BBIO og da hadde du lånt ut aksjer til shorting påsto du…. Beklager altså men fint om det vlir litt mer dybde i innlegg til glede for andre lesere.
rosgun
30.10.2023 kl 07:20 7589

Ja, hadde vært fint med litt mer dybde i innøeggene tiø glede for nye lesere.
rosgun
30.10.2023 kl 07:32 7623

Hei Uglefar!

Jeg er enig med deg at det er spennende tider, og at BGbio sitt serum virker svært godt rettet mot AXL pasienter i kombo med andre kreftmedisiner.

Tror du at hele firmaet selges/deler av det ?
Tror du de skal bygge et big pharma selskap?

Mine tanker er umiddelbart at de tenker at det beste er at hele selskapet selges, men hva tenker du er mest aktuellt?

Hvis hele fakrisk blir solgt før klinisk fase 3 tror jeg prisen blir 10 mrd. Klarer de å få med en partner til å sponse fase 3, uten at de krever noe tilbake ? Det tror jeg er lite sannsynlig….. så kanskje det finnes en mellomløsning at feks de gir lisens til å selge dette mot pasientgruppen AXL pasienter etter fase 3?

Litt usikker på hva på hvordan, så vil tro at salg er mest nærliggende, og regner med de får en bra pris pga oppsiktsvekkende gode resultater,

Redigert 30.10.2023 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.10.2023 kl 08:35 7391

Kombinasjonen salg + lisens av Bemcentinib-konseptet er mest sannsynlig: Da blir på en måte BergenBio tvunget med videre i neste utviklings- og kommersiell fase, og må derved ta sin del av prosjektets risiko. Ren cashout er lite sannsynlig = Prisen blir i tilfelle deretter: Nåverdi av andel av fremtidig antatt gevinst, minus risikoaspektet - som alltid er en viktig faktor i business.. Kroner eller ører: Det er umulig å fastslå noen sum, da en avtale neppe går kun i rene kroner, men vil inneholde en rekke forutsetninger - som ikke er uvanlig..
Redigert 30.10.2023 kl 08:39 Du må logge inn for å svare
ctrlaltdel
30.10.2023 kl 09:12 7162

Bemcentinib er lisensiert fra Rigel Pharmaceuticals til BergenBio. Nå husker ikke jeg hvilken avtale de har men Riegel skal nok ha noen ord med i laget. Ikke så enkelt som du skriver.
elnomi
30.10.2023 kl 09:36 7025

Hvordan en enn snur og vender på BGBIO nå så er det spennende tider nå denne høsten. Her kan det skje ting som virkelig vil gi kursen et godt løft oppover. Risk/reward har kanskje aldri vært bedre og BGBIO kan være en fin aksje og ha i porteføljen av aksjer.
Slettet bruker
30.10.2023 kl 10:15 6903

- Sitat: - men vil inneholde en rekke forutsetninger -
rosgun
31.10.2023 kl 08:27 6350

Tror dagen idag og resten av uka vil tiltrekke seg nye aksjonærer som leser seg opp. Blir mange blåe dager mot jul, og tror på en blå dag også, idag.
Redigert 31.10.2023 kl 09:39 Du må logge inn for å svare
elnomi
31.10.2023 kl 08:32 6334

Vi er inne i meget interessante tider for BGBIO.
Hvor høyt det kan gå i november/desember 23 er vanskelig å spå,
men at aksjonærene kan være ekstra gavemilde med årets julegaver det er nok sannsynlig. Etablerer kursen seg mellom 25-30 øre denne uken for neste nivå 30-40 øre?
Synspunkter?
Slettet bruker
31.10.2023 kl 08:34 6341

100% etter melding..
En avtale - slik som lovet av Martin Olin - om en eller annen form for et samarbeide med en partner med videre løp for Bemcentinid-satsingen, vil i aller første omgang kunne heve kursen til ca 40 øre = selskapsverdi 1 milliard.
Etter hvert som flere partnerdetaljer blir avklart, samt at markedet tar inn i seg en reell forståelse av disse forhold, vil kursen begynne å klatre mot en krone.
Alt avhenger altså nå av hva en partneravtale medfører, ikke om det blir en slik avtale eller ei..
Det går mot en varm vinter, så hold på aksjene.
elnomi
31.10.2023 kl 14:06 6203

Dette kan bli spennende å se hva som kommer, både presentert og i etterkant.
Det er ikke tiden å stå utenfor BGBIO fremover.

https://newsweb.oslobors.no/message/602632
Slettet bruker
31.10.2023 kl 14:20 6341

Poster Details: Lovende effekt!!
Title: Bemcentinib + Pembrolizumab show promising efficacy (Lovende effekt!!!) in metastatic NSCLC patients harboring mutations associated with poor prognosis: exploratory sub-analysis from the BGBC008 trial
moneymachine
31.10.2023 kl 15:17 6259

Nå jobbes det blandt shorterpakket for å unngå squezzzze…
elnomi
06.11.2023 kl 08:18 5328

BGBIO leverer. Meget spennende tid som står foran nå før jul.

The pre-planned biomarker analysis of the BGBC008 study in 2L NSCLC patients adds to the clinical data recently announced at the 2023 ESMO meeting. The
poster presentation entitled "Bemcentinib + Pembrolizumab show promising efficacy in metastatic NSCLC patients harboring mutations associated with poor prognosis:

.....we believe bemcentinib in combination with pembrolizumab has the potential to improve outcomes in NSCLC patient sub-groups that have been associated with poor survival, including patients with negative/low PD-L1 levels, STK11 mutations, and KEAP1 mutations".

Les hele meldingen her
https://newsweb.oslobors.no/message/603059
Ærligtalt
06.11.2023 kl 08:31 5251

Rett og slett veldig bra

Vil tro denne står foran en grei reprising fremover på vei mot 0,8 - 1,-

Martin Olin, Chief Executive Officer of BerGenBio, commented "The findings add
to the industry's understanding of the outcomes in 2L NSCLC patients and the
potential for bemcentinib to benefit patients in combination with immune
checkpoint inhibition. While the dataset in the analyses is relatively small, we
believe bemcentinib in combination with pembrolizumab has the potential to
improve outcomes in NSCLC patient sub-groups that have been associated with poor
survival, including patients with negative/low PD-L1 levels, STK11 mutations,
and KEAP1 mutations".
Redigert 06.11.2023 kl 08:36 Du må logge inn for å svare
rosgun
10.11.2023 kl 06:44 4858

Kjenn litt på denne setningen folkens også med tanke på offentliggjøring av partner hvert øyeblikk:

«the proportion of endothelial cells with high AXL expression was dramatically reduced and may impair the recruitment of host cells through the tumor vasculogenic network»
tana
10.11.2023 kl 07:49 4980

rosgun skrev Innlegget er slettet
kan bare se at aksjekursen er "Dramaticly redused".
Ravntid
10.11.2023 kl 09:34 4880

Jeg skal i alle fall øke i dag.
Ravntid
10.11.2023 kl 11:25 4711

Mange som har tapt store penger her. Men slik er det ofte i grunderselskap, det må skrape bunnen før de virkelig lykkes. Og BGBIO er virkelig i startgropen til stor suksess her nå. Når meldingen om partner til videre kliniske studier kommer, så vet vi at finansene til å gjøre dette er på plass og at et stort medisinsk firma ser potiensialet i produktet til BGBIO.
elnomi
10.11.2023 kl 11:33 4725

Nettopp, det er BGBIO oppsummert "spot on".
Oppsiden og potensialet i denne aksjen er stort, både på kort og litt lengre sikt. Her kan en virkelig få mange års grundig forskning og studier til "oppbruddspris". Risk/reward har aldri vært bedre og BGBIO bør inn i en diversifisert portefølje for de som virkelig ønsker mulighet til avkastning
elnomi
10.11.2023 kl 11:42 4897

rosgun skrev Innlegget er slettet
Forrige topp kort tid tilbake (20.10) var intrade rundt 0.29. Den skal vi nok snart forbi og snuse på 0,30 tallet, kanskje alt neste uke?
rosgun
11.11.2023 kl 08:12 4696

Anbefaler de som er usikre på om de er riktig aksje før nyttår om å høre på denne 🥸

fra 0:26:00 til 0:26:30

Har du tid til 30 sekunder, prøv:

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20230823_8

Har du mer tid hør på hele, en svært bra presentasjon av Olin….

Personling likte jeg delen om STK11 pasienter på fasttrack som ikke har behandling. BGBIO har gudskjelov fast track på bercementib til denne gruppen pasienter.

Salgsverdi pr år ved evt utlisensiering KUN til denne med uhelbredelig kreft:(STK11 pasienter-40 000 pr år)

4mrd US $ (45 mrd kr)

I mitt stille sinn tenker jeg kanskje mer på utlisensiering av dette som ligger som fasttrack enn på salg av hele selskapet….

Hvis selskapet klarer å «sope inn» 40 mrd pr på en fasttrack som har ligget det siden 2020 så mener jeg de kanskje kan slippe klinisk fase 3, men er usikker.

Hvis det stemmer ligger det en skikkelig god nyhet rundt hjørnet FØR nyttår.. Olin sa mer transparent før nyttår…

Uspiselig spennende aksje…

Synes også Olin høres offensiv og fin ut, og gleder meg stort til tirsdag….. da også med fase 2 ferdig…… og da må de jo ha noe å komme med for å fylle på informasjon til «sultne» aksjonærer…..

Hvis han da får spørsmålet igjen om partner, kan han ikke si før nyttår, det er jo «as we speak»…

Min teori er iallefall at noe må komme før presentajsonen eller i presentasjonen tirsdag….

…og jeg tror vi får en flott melding på STK11 på fasttrack, som er ferdig i fase 2, Hvis disse trenger klinisk fase 3, er det muligens disse som blir annonsert skal gjennom denne.
Pga to ting:

1) Enklere å få partner til denne
2) Fasttrack gjør godkjenningen raskere
3) Mindre pasienter gjør fase 3 billigere for en partner
4) Olin sa i Q2 et overslag i inntjening på KUN denne gruppen, 4 billions dollar😁 (45 mrd kr)

Det hadde vært en fin start for selskapet med tanke på inntjening. Dette ville jo lagd grunnlag for et fantatisk bio selskap med de beste forutsetninger for å bli en gigant i legemiddelindustrien - rett og slett.

Redigert 11.11.2023 kl 08:41 Du må logge inn for å svare
Syklisten1
11.11.2023 kl 08:20 4694

0,286 ganske nøyaktig og pumpen skal opp mot 0,5kr den. Er gode 100%. Det høres drøyt ut men ikke all verden!
Personlig utenfor dessverre men rykker inn asap
klaesp
11.11.2023 kl 08:28 4849

Han formidlet at first line studien vil bli med en partner, men at de ville vente lengst mulig for å maksimere verdien, forutsatt at kommende resultater er gode. Selv tror jeg mest på signering av avtale finner sted til sommeren, når man eventuelt kan dokumentere gode resultater.

Og det passer med at de har penger til drift og studier ut 2024
Redigert 11.11.2023 kl 08:51 Du må logge inn for å svare
rosgun
11.11.2023 kl 11:28 4763

Greit nok, men hva skal de gjøre nå som fase 2 er ferdig «final» blir annonsert på messe i desember…..

Jeg mener de sa at Ikke småcellet lungekreft er prioritet i ny strategi lagt frem i mai i år…..

Om de får en partner før nyttår som han antydet på Q2 (« partnere/lisensavtaler blir sannsynlig mer transparent før nyttår) må de jo selv ha penger til å deifte BGBIO i perioden klinisk fase 3 tar…….

Og når de nå er ferdig med fase 2 og skal begynne på fase 3, må jo en partner være prioritet 1 nå for å få kontinuitet…..
Redigert 11.11.2023 kl 11:31 Du må logge inn for å svare
klaesp
11.11.2023 kl 11:48 4811

Utlisensiering av Tilvestamab er vel det nærmeste en partner/samarbeid aksjonærene kan forvente i løpet av året..
Ravntid
11.11.2023 kl 12:58 4732

Ser ikke bort fra at det kan komme kjøp av aksjer fra ledelsen i etterkant av Q3, med så gunstig prisnivå. Har sett på hjemmesiden, og ledelsen og styret eier relativt få aksjer. Olin selv eier 37 000 aksjer og 950 000 tegningsretter. Faktisk så eier ikke hele ledelsen mer enn ~ 1,1 millioner aksjer til sammen.

Vi får se, jeg tror vi har noen svært spennende uker foran oss!
Redigert 11.11.2023 kl 13:13 Du må logge inn for å svare