«dramatically reduced !!»
Ja, folkens da kom avsløringen"just in time" FØR konferansen som jeg antydet og håpet på......publisert idag 20.10 norsk tid ca kl 24:05 en artikkel med BGBIO i seg som omhandler forsøk utført i USA......resultatene ble først publisert i september, men da uten navn på de som var involvert.
Jeg leste hele artikkelen og merket meg følgende herlige trigger:
Additionally, we found that combined targeting of the AXL-STAT3 network inhibited tumor growth and suppressed the recruitment of macrophages and other host cells to xenograft tumor site. Interestingly, the proportion of endothelial cells with high AXL expression was dramatically reduced and may impair the recruitment of host cells through the tumor vasculogenic network (Figures 1D and S8B). In this way, tumor cells are unable to conscript host cells, rendering the TME less heterogeneous.
Dette er rakettmaterialet som skal gjøre at BGBIO skal fly no så inn i hel.....opp til nye høyder og sikkert tvers gjennom motstanden på kr 6,60 etter konferansen i USA, eller etterpå og sannsynligvis iallefall ila 2024🙂
Jeg leste hele artikkelen og merket meg følgende herlige trigger:
Additionally, we found that combined targeting of the AXL-STAT3 network inhibited tumor growth and suppressed the recruitment of macrophages and other host cells to xenograft tumor site. Interestingly, the proportion of endothelial cells with high AXL expression was dramatically reduced and may impair the recruitment of host cells through the tumor vasculogenic network (Figures 1D and S8B). In this way, tumor cells are unable to conscript host cells, rendering the TME less heterogeneous.
Dette er rakettmaterialet som skal gjøre at BGBIO skal fly no så inn i hel.....opp til nye høyder og sikkert tvers gjennom motstanden på kr 6,60 etter konferansen i USA, eller etterpå og sannsynligvis iallefall ila 2024🙂
Redigert 10.03.2024 kl 18:28
Du må logge inn for å svare
omans
11.03.2024 kl 23:29
7266
Tenker grunnen for optimismen som medførte løftet fra emi kurs til ut på 30 tallet skyltes en tro på at noe var på gang mot årsrapporten og den nylige avklarte kapitalsituasjon (10 øres emi) 10 øres emi er vel en form for livreddende førstehjelp i første omgang. Det bygget seg opp en forventning, også hint om partner allerede, og alle presentasjoner på konferanser skulle snart gi en partner interesse for å slå til. Men så kommuniserer de at dette er noe som eventuelt kan skje på senere tidspkt. I etterkant av alt dette har ene etter andre bio selskap tatt telling, felles for alle er at de ikke tjener penger, kun bruker. Selv om aksjen kan både stige og falle er den på en måte ødelagt for lenge siden da de fastsatte kursen til 10 øre. Det har jo ikke gått fremover siden 10 øre, så derfor går den sakte men sikkert tilbake til start, men om Ledelsen/Olin kan stoppe det er det bare å komme med noe positiv melding annet enn innpakket positivitet av fine ord...
Pilkastmetoden
11.03.2024 kl 22:16
7341
Kursras som følge av bud på selskapet: Et lite børsnotert selskap som Bergenbio med en selskapsverdi på bare en halv milliard kroner er et lett bytte for en som vil by på alle aksjene. Går et bud til 1 krone selger de fleste, i alle fall så mange at budgiver får negativ kontroll = Egentlig full kontroll. 1 krone er ikke mer enn verdien for et år tilbake i tid - omtrent. Men det er en formidabel åbudpremie i forhold til dagens kurs. Jeg tror fortsatt inderlig på at en budgiver har manipulert siste måneders fall fra rundt 30 øre. Uansett, nå virker et slikt bud meget forlokkende i forhold til optimismen som rådet like før siste årsskifte. Ingenting fundamentalt er endret, men syken i markedet rundt bioaksjer er akkurat nå blendet av Ulti-sjokket i forrige uke - uten at dette har noe med utviklingen til Bergenbiop å gjøre. Men en budgivere i sivet vet å utnytte dette til det optimale.. Så om Rosgun mener vi får en melding om noe meget bra innen to uker, tror jeg det istedet blir et bud innen samme tidspunkt....
Pilkastmetoden
11.03.2024 kl 21:49
7392
Bergenbio deltar ikke på årets SanDiego konferanse i April. Et søk på deltakerlisten på denne kreftkonferanesen gir ingen svar på om Bergenbio er med i år.. Dem var som kjent med i fjor.
(I alle fall er dette statur per i dag - så vidt jeg kan søke..)
(I alle fall er dette statur per i dag - så vidt jeg kan søke..)
Pilkastmetoden
11.03.2024 kl 20:13
6970
Det dreier seg så vidt jeg kan lese at noen pasienter er immune mot imunterapi: (Men det foregår parallell forskning på dette tema også, og Bergen Bio er nevnt som en av to firma som utvikler medisin mot STK11-mutant kreft..
Fra Precision medicine online:
The researchers noted that loss-of-function mutations in STK11, KEAP1, and SMARCA4 have been found to drive primary resistance to checkpoint inhibitors in NSCLC. There are also investigational drugs in development that target these mutations that could be used to re-sensitize these resistant tumors to immunotherapy treatment. Pharma companies like Tango Therapeutics and BerGenBio are developing treatments against STK11-mutant tumors, and Prelude Therapeutics is developing therapies targeting SMARCA4-mutant cancers.
Fra Precision medicine online:
The researchers noted that loss-of-function mutations in STK11, KEAP1, and SMARCA4 have been found to drive primary resistance to checkpoint inhibitors in NSCLC. There are also investigational drugs in development that target these mutations that could be used to re-sensitize these resistant tumors to immunotherapy treatment. Pharma companies like Tango Therapeutics and BerGenBio are developing treatments against STK11-mutant tumors, and Prelude Therapeutics is developing therapies targeting SMARCA4-mutant cancers.
Redigert 11.03.2024 kl 20:38
RoRo50
11.03.2024 kl 17:43
7181
Abstract accepted for oral minisymposium
Title: TNG260, a small molecule CoREST inhibitor, sensitizes STK11-mutant NSCLC to anti-PD1 immunotherapyAbstract #: 3916Session Title: Immune Targets and Therapies Presenter: Ayushi Patel, Ph.D., NYU Langone Health Date and Time: Monday April 8, 2024, 2:30 – 4:30 p.m. PT
https://www.nasdaq.com/press-release/tango-therapeutics-to-highlight-preclinical-data-on-precision-oncology-pipeline-at-0
Title: TNG260, a small molecule CoREST inhibitor, sensitizes STK11-mutant NSCLC to anti-PD1 immunotherapyAbstract #: 3916Session Title: Immune Targets and Therapies Presenter: Ayushi Patel, Ph.D., NYU Langone Health Date and Time: Monday April 8, 2024, 2:30 – 4:30 p.m. PT
https://www.nasdaq.com/press-release/tango-therapeutics-to-highlight-preclinical-data-on-precision-oncology-pipeline-at-0
Redigert 11.03.2024 kl 17:51
Pilkastmetoden
11.03.2024 kl 17:15
7236
Jeg har øket mye denne uken, senest rettigheter til 3,4!
Ser så frem til en 20-dobling, eller halvparten av hva du tror på!
Ser så frem til en 20-dobling, eller halvparten av hva du tror på!
Redigert 11.03.2024 kl 17:16
Pilkastmetoden
11.03.2024 kl 17:14
7237
Så gjør som meg og kjøp det du klarer nå når kursen nå er knust.., eller våger du ikke?
rosgun
11.03.2024 kl 15:59
6863
Hei.
Tror du skal bruke pilkastmetoden og finne en annen aksje, 60X, på et gitt tidspunkt gjør meg svært motivert for å kjøpe flere aksjer- rett og slett😎…
Om dette i mitt tilfelle betyr 50X eller 56X, så er risikoen såpass stor for å sitte ute dennestentre ukene då gå fint med meg selvom snittet er mye høyere enn siste dagers massakrering fra DNB… Ikke så rart kanskje
Tror du skal bruke pilkastmetoden og finne en annen aksje, 60X, på et gitt tidspunkt gjør meg svært motivert for å kjøpe flere aksjer- rett og slett😎…
Om dette i mitt tilfelle betyr 50X eller 56X, så er risikoen såpass stor for å sitte ute dennestentre ukene då gå fint med meg selvom snittet er mye høyere enn siste dagers massakrering fra DNB… Ikke så rart kanskje
Redigert 11.03.2024 kl 16:01
rosgun
11.03.2024 kl 15:31
6921
Gammelt nytt har ikke gått ut på dato.
De kliniske dataene ligger fortsatr der i fasttrack
De kliniske dataene ligger fortsatr der i fasttrack
Blygen
11.03.2024 kl 15:12
6956
Pilkastmetoden skrev Det ble det også sagt for ikke lenge siden da prisen var litt over 30 øre..
Forskjellen nå er at kursen er hamret ned uten grunn....
Pilkastmetoden
11.03.2024 kl 15:06
6967
Det ble det også sagt for ikke lenge siden da prisen var litt over 30 øre..
Pilkastmetoden
11.03.2024 kl 14:41
7036
Rosgun er utsatt for tvangssalg nå. Derfor var det panikk i leiren hans siste 2 uker = Totalt galskapsvolum med publisering av gammelt nytt..
Blygen
11.03.2024 kl 14:22
7024
Bearwizard skrev 10 % ned hver eneste børsdag i over en uke....det sier vel sitt
Kan plutselig stige vanvittig, så er ikke nevneverdig bekymret:)
Mammon
11.03.2024 kl 13:50
6905
har vel solgt seg ut med massiv tap :)
ellers hadde det vært massiv haussing for å lure folk inn i elendigheten
ellers hadde det vært massiv haussing for å lure folk inn i elendigheten
skadi
11.03.2024 kl 13:46
6806
Hvor ble det av skrikerungen rosgun tro? Sleiker sine sår?
Redigert 11.03.2024 kl 13:47
omans
11.03.2024 kl 13:35
6787
Da er det i og for seg ingen grunn til kursoppgang heller, så konklusjon sånn sett er at det kan gå videre ned, hvis den ikke holder over 0.172 ca, lite støtte under d før emi kursen...
GulbranGråstein
11.03.2024 kl 12:30
6832
ctrlaltdel skrev Ingen ting er forandret fra aksjen sto i 0.33 kr eller 0.10 kr.
Det er korrekt, så en rekyl er på sin plass, men den kommer ikke før bunnen er nådd så er spørsmålet hvor den etableres.
Gg
Gg
Pilkastmetoden
11.03.2024 kl 12:29
6813
GulbranGråstein skrev Kan det etableres en bunn på TR nå på 0,04..
Fikk noen for 3,7 nå, og takker selgeren som kastet kortene (??)
GulbranGråstein
11.03.2024 kl 11:31
6952
Finner vi støtte på rundt 0,15/0,16 i Bergen bio, må vel snart begynne å stramme seg til nå, potensialet er stort og selskapet nærmer seg potensiell suksess for hver dag som går.
Gg
Gg
GulbranGråstein
11.03.2024 kl 11:24
6976
Kan det etableres en bunn på TR nå på 0,04..
Redigert 11.03.2024 kl 11:32
Pilkastmetoden
11.03.2024 kl 11:13
6903
Det faretruende er omsetningsvolumet som indikerer svært fallende interesse for aksjen. Holder det eller trengs saken å bli fortalt en gang til, eller?
Pilkastmetoden
11.03.2024 kl 11:11
6873
Som alle er klar over: Det er penger utover i 2025. Derfor trenger dem ikke slippe noen melding nå for å trykke kursen oppover før 15. april. Dem som mener Olin slipper noe viktig nå de siste to ukene før påske vil se tomme egg når påskeaften kommer.. Ingen grunn til melding nå for kassen er velfylt uansett.. Og neste år skal partner på et eller annet vis redde oss alle fra undergangen, skal vi tro Olin & co..
Billyjojimbob
11.03.2024 kl 10:40
6868
Hva er faretruende med det?
Er det pga det ventes på tegnings perioden på 13 øres aksjer som starter 1 april?
Mange har frie warrants,andre var bet tr,time will tell hva som skjer videre her👍
https://www.bergenbio.com/investors/investor-relations/warrants
Er det pga det ventes på tegnings perioden på 13 øres aksjer som starter 1 april?
Mange har frie warrants,andre var bet tr,time will tell hva som skjer videre her👍
https://www.bergenbio.com/investors/investor-relations/warrants
Pilkastmetoden
11.03.2024 kl 10:32
2763
Trenden fortsetter med et farlig ekstra momentum:
-Uken åpner med nedgang i kursen. Det som imidlertid ser mer faretruende ut nå er omsetningsvolumet på kun 1 million kroner etter 1,5 times handel - inkludert åpningsdansen..
-Uken åpner med nedgang i kursen. Det som imidlertid ser mer faretruende ut nå er omsetningsvolumet på kun 1 million kroner etter 1,5 times handel - inkludert åpningsdansen..
omans
11.03.2024 kl 09:33
2813
Er naturlig med forskjellige betraktinger for et case, om man kun ser ett scenarie og utfall, lukker man samtidig det faktum at man kan ta feil. Sånn skråsikkerhet finner en bl.a. blandt despoter som lederne i Russland som ikke forstår at de også kan tape krigen.
Er ingen nyhet at de har penger ut året + bonus utover i 2025 mhp warrants retter. Men om ikke partner EVENTUELT kommer inn i god tid før det, vil markedet starte prosessen å rope varsko noen måneder før kassen er tom. Kursen tynger nedover for tiden, og etter 19 og 18 øre er man på 17. Bør nok holde seg over 17, hvis ikke kan det blir forsterkende effekt av selgere som kommer til å kaste kortene, fra naturlige mekanismer.
Er ingen nyhet at de har penger ut året + bonus utover i 2025 mhp warrants retter. Men om ikke partner EVENTUELT kommer inn i god tid før det, vil markedet starte prosessen å rope varsko noen måneder før kassen er tom. Kursen tynger nedover for tiden, og etter 19 og 18 øre er man på 17. Bør nok holde seg over 17, hvis ikke kan det blir forsterkende effekt av selgere som kommer til å kaste kortene, fra naturlige mekanismer.
Redigert 11.03.2024 kl 09:37
Yzf R1
10.03.2024 kl 18:33
3150
Håper d stemer rosgun sitter nå bare igjen med warrents så hadde vært fint med en liten opptur igjen før april så jeg hadde blitt kvitt de også
Blygen
10.03.2024 kl 18:07
3019
Da har du gjort et godt stykke arbeid i helgen rosgun...så får man håpe det går riktig vei og at markedet verdsetter selskapet riktig...
rosgun
10.03.2024 kl 17:06
3025
rosgun skrevInnlegget er slettet
Bergen bio er fullfinasiert til partner er på plass ila 2024-/2025 - BASTA!!
https://www.dn.no/bors/bergenbio/trond-mohn/oslo-bors/bergenbio-far-millionlan-fra-storaksjonar-trond-mohn/2-1-1340307?zephr_sso_ott=3VmYyr
2.kvartal 2024 kan det trekkes fra lånet, og på denne måten vil Bergenbio være fullfinansiert ut 2025 og i god tid før fase 3 og evt partner blir offentliggjort….
Så nå må Linekøkken og opptil flere kunnskapsløse aksjonærer som flyr inn og ut av aksjen som hodeløse høns… og kommer med drit uka etter at de skriker at Bgbio er best… Blir veldig useriøst synes jeg, og hvorfor kan man ikke puste med magen og slutte å skrike og skremme nye aksjonærer med emisjon og at bio er risiko og lureri…dette er ingen eksprementiell vaksineaksje😗
Altså, det kan jeg faktisk ikke akseptere…!!!
Hvis noen vil diskutere pluss og minus så snakknom Bergenbio og casen, finansieringen og vertikalene..
Da vil flere enn meg skjønne at dette har alle forutsetninger for å hjelpe flere med kreft og deres pårørende…
Synes faktisk folk skal respektere litt hva man lirer fra seg med tanke på bransjen og de fantastiske KLINISKE resultatene som allerede er oppnådd!!!
Våkne opp folkens og sikre deg en bit av morgendagens gullkalv….. FØR melding kommer… FØR warrants kommer og før 14. april…
Her kommer det REKYL,…..og svært kursdrivende melding (er)..
Kun et tips- men som alle skjønner, ja tålmodighet vinner fremfor trading, bare vent å se…
https://www.dn.no/bors/bergenbio/trond-mohn/oslo-bors/bergenbio-far-millionlan-fra-storaksjonar-trond-mohn/2-1-1340307?zephr_sso_ott=3VmYyr
2.kvartal 2024 kan det trekkes fra lånet, og på denne måten vil Bergenbio være fullfinansiert ut 2025 og i god tid før fase 3 og evt partner blir offentliggjort….
Så nå må Linekøkken og opptil flere kunnskapsløse aksjonærer som flyr inn og ut av aksjen som hodeløse høns… og kommer med drit uka etter at de skriker at Bgbio er best… Blir veldig useriøst synes jeg, og hvorfor kan man ikke puste med magen og slutte å skrike og skremme nye aksjonærer med emisjon og at bio er risiko og lureri…dette er ingen eksprementiell vaksineaksje😗
Altså, det kan jeg faktisk ikke akseptere…!!!
Hvis noen vil diskutere pluss og minus så snakknom Bergenbio og casen, finansieringen og vertikalene..
Da vil flere enn meg skjønne at dette har alle forutsetninger for å hjelpe flere med kreft og deres pårørende…
Synes faktisk folk skal respektere litt hva man lirer fra seg med tanke på bransjen og de fantastiske KLINISKE resultatene som allerede er oppnådd!!!
Våkne opp folkens og sikre deg en bit av morgendagens gullkalv….. FØR melding kommer… FØR warrants kommer og før 14. april…
Her kommer det REKYL,…..og svært kursdrivende melding (er)..
Kun et tips- men som alle skjønner, ja tålmodighet vinner fremfor trading, bare vent å se…
Redigert 10.03.2024 kl 18:23
rosgun
10.03.2024 kl 11:50
2960
For det første er IKKE selskapet en vaksine eksprimentell kandidat som de to andre floppene på børsen..
Dette er en type serum som skal åpne infiserte kreftceller, slik at immunmedisin også kan hjelpe disse til å bli friske.
Hittil er det KUN bercementib som kan åpne opp disse hos mennesker som har medfødt Stk11 sammensetning.
Dette gjelder 20% av alle mennesker som får den mest utartede og dødelige kreftformen pr år..- ikke småcellet lungekreft…….
At bercementib fikk fast track i usa fikk de fordi INGEN andre har fått gode resultater i legemiddelhistorien og det er en stor anerkjennelse bare å ha oppnådd dette.
Døm selv….
Dette er en type serum som skal åpne infiserte kreftceller, slik at immunmedisin også kan hjelpe disse til å bli friske.
Hittil er det KUN bercementib som kan åpne opp disse hos mennesker som har medfødt Stk11 sammensetning.
Dette gjelder 20% av alle mennesker som får den mest utartede og dødelige kreftformen pr år..- ikke småcellet lungekreft…….
At bercementib fikk fast track i usa fikk de fordi INGEN andre har fått gode resultater i legemiddelhistorien og det er en stor anerkjennelse bare å ha oppnådd dette.
Døm selv….
Ærligtalt skrev Motstand ved ca. 6,70 kroner 😋
Litt om kreft: Kjørte selv en cellegiftkur over 10 måneder noen år tilbake, erklært frisk i dag = Heldig som oppdaget djevelskapen i tide.. (Kuren var mye verre enn selve operasjonen!)
Trond Mohn sin BergenBio-satsing: Konen døde av kreft for en god del år tilbake. Dette til orientering for dem som tror at hans pengekran blir stengt før BergenBio er helt i mål med sine mange gjøremål…….
Lørdag, Florida - Bergensregn, hjem til krøtterstiene i Norge om noen dager…
Trond Mohn sin BergenBio-satsing: Konen døde av kreft for en god del år tilbake. Dette til orientering for dem som tror at hans pengekran blir stengt før BergenBio er helt i mål med sine mange gjøremål…….
Lørdag, Florida - Bergensregn, hjem til krøtterstiene i Norge om noen dager…
rosgun
01.12.2023 kl 16:31
6087
Ser bra ut teknisk også:
BerGenBio ligger i en stigende trendkanal på mellomlang sikt. Det viser at investorer over tid har kjøpt til stadig høyere kurser for å komme seg inn i aksjen og indikerer en god utvikling for bedriften. Aksjen har støtte ved cirka 0.08 kroner og motstand ved cirka 6.70 kroner. Volumet har tidligere vært høyt rundt kurstopper og lavt rundt kursbunner. Dette styrker trendbildet.
BerGenBio ligger i en stigende trendkanal på mellomlang sikt. Det viser at investorer over tid har kjøpt til stadig høyere kurser for å komme seg inn i aksjen og indikerer en god utvikling for bedriften. Aksjen har støtte ved cirka 0.08 kroner og motstand ved cirka 6.70 kroner. Volumet har tidligere vært høyt rundt kurstopper og lavt rundt kursbunner. Dette styrker trendbildet.
Kan komme en melding i ettermiddag for nå er styret rundt warrants ferdigmeldt.. Og noen kan ha dradd kursen i dag ved hjelp av hullete informasjonsvegger hos BergenBio.. Rent strategisk er selskapet ferdig for i år med alle formelle børsmeldinger.. Kursen går ikke til fem kroner fordi det målet krever ytterligere dokumentasjon, men kronen ligger dårlig Ann nå..
PS! En eller noen få har i dag nettohandlet for flere millioner kroner. De gjør det sikkert fordi dem har lest DnB sin 5-øres anbefaling..
PS! En eller noen få har i dag nettohandlet for flere millioner kroner. De gjør det sikkert fordi dem har lest DnB sin 5-øres anbefaling..
Redigert 01.12.2023 kl 16:32