Lansering av SAN HQ GMP på mandag eller tirsdag?

Frozen
AZT 20.10.2023 kl 10:31 781

Jeg antar at det er flere enn meg som forventer lansering av SAN HQ GMP når som helst.

Fra tirsdag skal AZT delta på en større gen- og celleterapikonferanse i Brüssel. De har tidligere meldt at de kun vil prioritere konferanser som anses som viktige. Denne konferansen er da også svært relevant i forhold til SAN HQ GMP.

Tidligere har de også meldt at den største risikoen i forhold til lansering av SAN HQ GMP var registreringen av DMF'en. Alt øvrige hadde de høvelig kontroll på.

Jeg kan ikke tenke meg et bedre utgangspunkt for lanseringen enn kommende mandag eller tirsdag. Forhåpentligvis vil dette kunne medføre en betydelig interesse blant øvrige deltakere på konferansen.

Hvorvidt dette vil gi et større utslag på kursen på kort sikt er vel mer usikkert, all den tid aksjen virker å være helt uinteressant for alle andre enn nåværende aksjonærer. Det er kanskje heller ingen grunn til å forvente noen FOMO-effekt utover dagen i dag, så lenge algoritmene stort sett styrer showet...

Åkke som, SAN HQ GMP vil gi betydelige bidrag på fremtidige kvartalstall - det er vi vel alle overbeviste om (?...)
Redigert 20.10.2023 kl 10:35 Du må logge inn for å svare
JosefK
20.10.2023 kl 11:19 725


Det ville gi mening og stemme overens med tidligere kommunisert tidsramme. Nå har de gått tilbake på «oktober» og sier i stedet «Q4», så det betyr kanskje at de vil ha litt mer slingringsmonn. Men en soft-launch med levering om en måneds tid burde være helt greit.

SANnelig sier jeg eder! 🔥😂
Fünke
20.10.2023 kl 12:45 646

Det er jo en årsak til det. Såpass skjønner jeg, men hvorfor lanserer man ikke produktet så snart de har fått et DMF-nummer? Må de vente på en positiv teknisk gjennomgang av FDA etter at en eller flere kunder har fått tilgang til produktet og letter of authorisation? Om det er slik, så er de jo ikke helt herre over lanseringstidspunktet selv.
JosefK
20.10.2023 kl 13:17 585


Jeg tipper de produserer første batch GMP i mellomtiden og at det er grunnen til det. Produksjonssyklusene har blitt kraftig fortykket iom GMP auditen, noe du så tydelig Q1 da de laget alt de trenger av andre ensymer for lager i påvente av auditen.
JosefK
20.10.2023 kl 13:56 529


Les litt mens varene er på vei ut i verden. Denne har jeg lest siden den var i preprint. Og i dag dukket den opp i Cell.

https://www.cell.com/cell-stem-cell/pdf/S1934-5909(23)00359-4.pdf