en glemt aksje med stor potensial, kan mangedobles
Har dere glemt denne? Selskapsverdi 30 millioner, aksjeverdi 0,3 kr. Grønt skifte kommer. Har 4 stasjoner i operativ drift og den 5. straks ferdig. Stasjoner i meget god beliggenhet langs en nord-sør-akse. Satsning i EU. Gjør et søk på google "wasserstoff" så blir det fort tydelig hvilket stort tema dette er bl.a. i Tyskland. Prisingen av selskapet er komisk, som 5 hus i rekke et sted på landet. Potensialet for avkastning utenom det vanlige er dermed skyhøyt. I et forventet litt trått aksjemarked vil mange risikovillige aksjonærer søke mot aksjer som Hynion. Billig inngang og mulighet for russiske prosenter. Du får 100 000 aksjer for 30` og med litt flaks på timing kan avkastningen bli skyhøy. Opplagt også at Hynion er en oppkjøpskandidat. Nedsiden vil jeg mene er liten.
Redigert 23.10.2023 kl 22:05
Du må logge inn for å svare
Polaris99
24.10.2023 kl 12:20
1028
Styr unna denne aksjen. Selskapet har svært lite likvide midler, og må nok snart gjennomføre ein kriseemisjon om dei skal ha håp om å overleve. Ved forrige slik emisjon for eit år sidan, vart kursen raskt halvert.
Og dei taper pengar på hydrogenfyllestasjonane sine, og det vil i beste fall gå mange år før det kan endre seg. Norsk Hydrogenbilforening skriv dette på heimesida si:
"HYNIONS styre har 3.10.23 besluttet å fortsette driften av Høvik hydrogenfyllestasjon (Bærum Kommune) inntil videre, for å undersøke muligheter som kan avhjelpe en anstrengt økonomisk drift-situasjon. Norsk Hydrogenbilforening (Hybil) ved styret bistår i dette arbeidet for å finne løsninger sammen med relevante aktører i markedet. Porsgrunnstasjonen vil foreløpig ikke åpnes da det er for få kunder til lønnsom drift, men den kommer til å gjøres klar for åpning."
Og dei taper pengar på hydrogenfyllestasjonane sine, og det vil i beste fall gå mange år før det kan endre seg. Norsk Hydrogenbilforening skriv dette på heimesida si:
"HYNIONS styre har 3.10.23 besluttet å fortsette driften av Høvik hydrogenfyllestasjon (Bærum Kommune) inntil videre, for å undersøke muligheter som kan avhjelpe en anstrengt økonomisk drift-situasjon. Norsk Hydrogenbilforening (Hybil) ved styret bistår i dette arbeidet for å finne løsninger sammen med relevante aktører i markedet. Porsgrunnstasjonen vil foreløpig ikke åpnes da det er for få kunder til lønnsom drift, men den kommer til å gjøres klar for åpning."
forvandler
24.10.2023 kl 17:10
988
Innsidekjøp denne uken, hvem vet bedre enn et styremedlem? Caset dreier seg ikke om lønnsom drift av en stasjon i Norge, men om fremtidig posisjonering. Når selskapet er priset som idag er heller ikke en emisjon noen trussel for aksjonærene, heller en mulighet som setter selskapet i posisjon til raskere utvikling og vekst.
Redigert 24.10.2023 kl 17:41
Du må logge inn for å svare
Polaris99
26.10.2023 kl 07:58
918
Det vil vere idioti å kjøpe til dagens kurs, når ein ved ein ny emisjon vil kunne kjøpe langt billigare. Det er så liten intresse for denne aksjen, at ein må sette emisjonkursen mykje lågare enn dagens aksjekurs, for å kunne håpe på interesse frå nye investorer.
torsken
08.11.2023 kl 09:07
749
Vil tro at Hydrogen er spennende for flere investorer. Slik som de store posisjonerer seg i Hyn med økende volum kan bety så mangt.
Andpaal71
21.11.2023 kl 09:31
639
nå kommer det snart et innlegg fra Syklisten1: Han er på dagens vinner hver dag!!!
Noen kan forklare hvorfor Hynion ikke kjøper HYON ?
de kan jo bruka fremførbart underskudd etc
evt noen kjøper dem begge ?
de kan jo bruka fremførbart underskudd etc
evt noen kjøper dem begge ?