$Argeõ$ ⚡️⚡️Eneste Tilbyder ⚡️⚡️
Da bestemmer man prisen selv
💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
Redigert 11.01.2024 kl 10:48
Du må logge inn for å svare
IDGAF
15.12.2023 kl 03:20
3113
Vil du være inne i varmen eller stå ute i kulden når :
Kontraktene tikker inn fortløpende?
Argeo blir oppkjøpt?
Jeg elsker varmen og mitt valg er enkelt. Kjøper alt jeg klarer før den stikker og dobler/tripler seg 🤑🚀
Happy Friday 🚀💥💥🚀
Kontraktene tikker inn fortløpende?
Argeo blir oppkjøpt?
Jeg elsker varmen og mitt valg er enkelt. Kjøper alt jeg klarer før den stikker og dobler/tripler seg 🤑🚀
Happy Friday 🚀💥💥🚀
Skylapper på begge øyer generer ikke profitt.
moneymachine
15.12.2023 kl 00:07
3211
Den eventuelle emisjonen kommer ikke pga drift, men til strategiske investeringer, og da står kursen i 10 kr. Fartøy 3 ønskes velkomment.
Det kan absolutt gjøre noe med kursen den mrd. selvfølgelig,
Først må de jo få de kontraktene da?
Argeo må ta en emisjon til i Jan/Februar 2024 før de er oppegående og kanskje enda en emisjon i Mai/Juni/juli 2024
Jeg har fulgt Argeo lenge og er klar til å gå inn betydelig, når den tid kommer.
De bruker mere penger enn de har, derfor er de ikke krydder.
Og eksisterende kontrakter generer IKKE penger i Q4
Mens NODL er ett bet. som i en lottokupong der man bruker småpenger.
Vil du ha ett sikkert råd, og legge store penger i en aksje så anbefaler jeg Crayon.
Først må de jo få de kontraktene da?
Argeo må ta en emisjon til i Jan/Februar 2024 før de er oppegående og kanskje enda en emisjon i Mai/Juni/juli 2024
Jeg har fulgt Argeo lenge og er klar til å gå inn betydelig, når den tid kommer.
De bruker mere penger enn de har, derfor er de ikke krydder.
Og eksisterende kontrakter generer IKKE penger i Q4
Mens NODL er ett bet. som i en lottokupong der man bruker småpenger.
Vil du ha ett sikkert råd, og legge store penger i en aksje så anbefaler jeg Crayon.
Redigert 15.12.2023 kl 00:06
moneymachine
14.12.2023 kl 23:31
3282
For en som forteller at han putter penger i NODL er mye å stole på!? Så man kan ikke ha ARGEO som krydder!? Og ARGEO kan ikke gå fordi eksisterende kontrakter ikke genererer nok inntekter…i følge deg!? Hva med den mrd de har ute på anbud!? Kan det gjøre noe for kursen tror du!?
Som sagt litt krydder og morro kan man vel ha:)
Men Argeo kan man gå inn i etter Q4.
Og der kan man kanskje se guiding og mulig inntjening på kontraktene deres.
Som om det er noe å stole på :)
Men Argeo kan man gå inn i etter Q4.
Og der kan man kanskje se guiding og mulig inntjening på kontraktene deres.
Som om det er noe å stole på :)
Redigert 14.12.2023 kl 23:25
moneymachine
14.12.2023 kl 22:59
3372
Det er vel verre at nettopp slikt ræl som deg gidder.
Du kjøpte NODL idag, også kommer du med slikt!?!? Er du blåst!?
Du kjøpte NODL idag, også kommer du med slikt!?!? Er du blåst!?
Redigert 14.12.2023 kl 23:01
At dere gidder, les regnskap og kontrakter og verdi av de.
Det sagt, Argeo kan få nye kontrakter, og igjen får de kontrakter de kan tjene penger på, eller er det bare ris sekker de får?
Show me the money.
Det blir som sagt svært lite inntjening i Q4 og mye utgifter.
Det sagt, Argeo kan få nye kontrakter, og igjen får de kontrakter de kan tjene penger på, eller er det bare ris sekker de får?
Show me the money.
Det blir som sagt svært lite inntjening i Q4 og mye utgifter.
unikum
14.12.2023 kl 22:42
3447
Blir kursen like behagelig som : Last Christmas (Instrumental Bardcore , Hvalross så blir det en helt nydelig fredag og helg!
TonyB
14.12.2023 kl 22:37
3466
En liten digresjon vedrørende dette med innsidekjøp som selvfølgelig er positivt
Linløkken i Investtech har forsket på innsidehandel og tatt utgangspunkt i over 11.000 rapporterte innsidekjøp i norske og svenske selskaper. Han har sett nærmere på hvordan kursen utviklet seg i tiden etter innsidekjøpet.
– Vi fant at disse selskapene på årlig basis steg med 7,1 prosentpoeng mer enn andre selskaper.
Linløkken i Investtech har forsket på innsidehandel og tatt utgangspunkt i over 11.000 rapporterte innsidekjøp i norske og svenske selskaper. Han har sett nærmere på hvordan kursen utviklet seg i tiden etter innsidekjøpet.
– Vi fant at disse selskapene på årlig basis steg med 7,1 prosentpoeng mer enn andre selskaper.
Nå gjør jeg som Crantz, og anbefaler alle familiemedlemmer og venner å forte seg å kjøpe ...
I morgen starter Julekule-$esongen. Ser bra ut dette
https://youtu.be/u_Gv8JlX5xc?si=xUtOAOxYTSYmgp_Y✧˖°‧₊˚✩彡๋࣭ ⭑⟡🫧.𖥔 ˖⋆⭒˚。⋆˚. ✦.˳·˖✶ ⋆.✧̣̇˚.⋆。˚☾♡・┆✦ʚ♡ɞ✦ ┆, ♡₊˚ 🦢・₊✧✧˚ ༘ ⋆。˚✧˚ ༘ ⋆。˚₊ ⊹˚. ✦.˳·˖✶ ⋆.✧̣̇˚.⊹₊ ⋆。˚࿓˗ˏˋ★ˎˊ˗ 。๋࣭ ⭑ ₊ ⊹☆彡❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️🦌⋆.ೃ࿔*:・✨✨✨
https://youtu.be/u_Gv8JlX5xc?si=xUtOAOxYTSYmgp_Y✧˖°‧₊˚✩彡๋࣭ ⭑⟡🫧.𖥔 ˖⋆⭒˚。⋆˚. ✦.˳·˖✶ ⋆.✧̣̇˚.⋆。˚☾♡・┆✦ʚ♡ɞ✦ ┆, ♡₊˚ 🦢・₊✧✧˚ ༘ ⋆。˚✧˚ ༘ ⋆。˚₊ ⊹˚. ✦.˳·˖✶ ⋆.✧̣̇˚.⊹₊ ⋆。˚࿓˗ˏˋ★ˎˊ˗ 。๋࣭ ⭑ ₊ ⊹☆彡❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️❄ ⛸️✧˖°❅🕯️༘⋆ 🎄°❆⋆.ೃ࿔🦌*:・☃︎❄️🦌⋆.ೃ࿔*:・✨✨✨
moneymachine
14.12.2023 kl 14:11
4088
Nyheter kommer før jul. Ingen automatikk i at det må komme i morgen, men de 3 ukene med karantenetid går ut da 👍 Så hvem vet…tror CEO er ivrig etter å reprise aksjen.
Som har tatt grep i tide for å ha hendene fri til det avgjørende øyeblikket
Alle penga inne!✅️
Alle penga inne!✅️
Redigert 14.12.2023 kl 13:39
adralamach
14.12.2023 kl 11:44
4521
En liten propp har løsnet i alle fall. Kan virke som det kommer nyheter i morgen. Som nevnt 3 uker siden sjefen lastet 1mil aksjer...
Om vi ikke går mer eller mindre direkt ...
unikum
14.12.2023 kl 11:13
4664
Litt mer i siget nå men mangler fortsatt mye omsetning så det er bare å kjøpe og Hvalross sikkert greit å ta med 4 tallet før 5, men ja takk begge talla.
😶🌫️Crantz og hjelperne jobber målrettet for å skape Årets🌲Julekule🤹
Redigert 14.12.2023 kl 10:50
Fler som har begynt å legge sammen 2 og 2 ⚡️⚡️⚡️⚡️
moneymachine
14.12.2023 kl 10:31
4843
Ny post på 354,5K
Noen kjøper stort.
I morgen er det som nevnt 3 uker siden innsidekjøpet.
Karantenetid er 3 uker
Noen kjøper stort.
I morgen er det som nevnt 3 uker siden innsidekjøpet.
Karantenetid er 3 uker
moneymachine
14.12.2023 kl 10:00
4906
Tror nok ikke Trond vil gå i den "fella" flere ganger. Heldigvis er Kistefoss og Shearwater de største, og tror ikke noen av de blir med på noe slikt igjen. Ingen er tjent med at volumet i en aksje forsvinner. Man husker hvordan Idar Vollvik rotet bort formuen sin.
MaxMekker
14.12.2023 kl 09:55
4907
Dem får jo inn bjellesauene kun for å fylle på kassa ! Sånn er det bare.
moneymachine
14.12.2023 kl 09:45
4949
Anbefaler alle å sende en julehilsen til trond.crantz@argeo.com. Med ønske en riktig god jul og gode nyheter, samt en spørsmål om hadde en idè om å drepe interessen omkring aksjen ved å be finansakrobater inn i emisjonen.
moneymachine
14.12.2023 kl 09:36
4976
Jeg er sikker på det vanker gode nyheter rett rundt hjørnet. I morgen er det 3 uker siden innsidehandelen til CEO…jeg bare nevner det.
unikum
14.12.2023 kl 09:20
5034
Merkelig svak på omsetningen om dagen. Har alle som har trua handlet seg ferdig for i år? Minnes jeg ikke feil så var vel ikke 40 mill noen umulighet for en liten tid tilbake. Har bjellesauene ødelagt en del av tradingen?
Fangal
14.12.2023 kl 05:16
5316
Det skal letes 😁
Could there be a gold rush for buried hydrogen?
There could be many more hydrogen deposits lying undiscovered around the world - the US Geological Survey (USGS), estimates thousands or perhaps billions of megatonnes.😁
https://www-bbc-co-uk.cdn.ampproject.org/c/s/www.bbc.co.uk/news/business-67541581.amp
Could there be a gold rush for buried hydrogen?
There could be many more hydrogen deposits lying undiscovered around the world - the US Geological Survey (USGS), estimates thousands or perhaps billions of megatonnes.😁
https://www-bbc-co-uk.cdn.ampproject.org/c/s/www.bbc.co.uk/news/business-67541581.amp
Lykke til i alle foretagender.
(Før eller siden ser man på argeo😊)
(Før eller siden ser man på argeo😊)
3 er av favorittgangingene. Talllet fra alle eventyr.
Skvatt litt forleden. Det viser seg at havet er 95% uoppdaget. Alle åler er født på samme sted, hevder en.
Best å sende robotene ned
🌊🌊🌊
Skvatt litt forleden. Det viser seg at havet er 95% uoppdaget. Alle åler er født på samme sted, hevder en.
Best å sende robotene ned
🌊🌊🌊
Ravntid
14.12.2023 kl 01:13
5373
Slettet brukerskrev Hvis det har vært brukt magiske triks så beklager jeg. All in+🤹🌶🍒⚡️✨️
Tre gangen i PGS sammen med deg var en fest. Når PGS gikk fra 4,5 til 1,5 gikk jeg all in, og med stor tro og det lyktes. Men jeg vil takke deg for at du holdt oss alle oppe på de mørke dagene. Det var ned 10-15-30 prosent på en intradag rett som det var, men du fanget oss opp og holdt humøret oppe.
Med TGS emisjonen så ble det for kjedelig. Jeg vil ha risiko, men setter meg godt inn i caset.
Takk for følget Hvalross, 3 år ble det i PeGeS😘
Med TGS emisjonen så ble det for kjedelig. Jeg vil ha risiko, men setter meg godt inn i caset.
Takk for følget Hvalross, 3 år ble det i PeGeS😘
Hvis det har vært brukt magiske triks så beklager jeg. All in+🤹🌶🍒⚡️✨️
takk, men så krysses vi sikkert senere🤹
Ravntid
14.12.2023 kl 00:34
5425
Hvalross, så bortkastet at du sitter å argeometerer for deg selv her, når festen er på BGBIO tråden!🙋🏻♂️😅 Der er også flere av dine gamle frender. Savner deg og ditt fantastiske humør🙋🏻♂️❤️
Redigert 14.12.2023 kl 00:43
🍰
Hadde Sjaman Durek hatt mer av seg av Rasputin enn en venstre skulder, hadde han stått å skreket "AAARGEOOÕ!" på slottsverandaen as we speak😶🌫️