Hafnia - '24.
På tide med ny tråd. Den forrige trenger avløsning etter et eventyrlig år. Begynte å bli lang.
På 14 måneder (etter at utbyttene begynte å bli voksne), så har kursen steget fra 43,90 (sluttkurs 26/8 -22) til 72,95 (27/10 -23). Det er en oppgang på kr 29,05, eller drøye 66%. Tar vi med summen av utbyttene (13,92), så er oppgangen på 42,97, eller nesten 100%! Den var over det tidligere denne uka. Men vil denne oppturen fortsette?
Analytikere har luftige kursmål. Noen over 100, noen rett under. Kommer vi dit? Mange faktorer vil spille inn. Vil Ukraina-krigen fortsette og vil det eskalere i Midt-Østen? Vil Kinas økonomi blomstre igjen? Vil andre faktorer melde seg på? Det som synes sikkert er at skipsbyggingen i segmentet er begrenset de nærmeste årene, og flere skip må pensjoneres/skrapes om ikke lenge.
Så utsiktene ser lyse ut. Et sted vil jo himmelferden stoppe, og man bør selge seg ut. Men når? Jeg tenker å henge med minst et år til, så får man vurdere etter hvert. Får vi fine utbytter og 90-100 kroner til jul '24, så skal jeg si meg mer enn fornøyd. Men synes dette kan være et passende mål.
På 14 måneder (etter at utbyttene begynte å bli voksne), så har kursen steget fra 43,90 (sluttkurs 26/8 -22) til 72,95 (27/10 -23). Det er en oppgang på kr 29,05, eller drøye 66%. Tar vi med summen av utbyttene (13,92), så er oppgangen på 42,97, eller nesten 100%! Den var over det tidligere denne uka. Men vil denne oppturen fortsette?
Analytikere har luftige kursmål. Noen over 100, noen rett under. Kommer vi dit? Mange faktorer vil spille inn. Vil Ukraina-krigen fortsette og vil det eskalere i Midt-Østen? Vil Kinas økonomi blomstre igjen? Vil andre faktorer melde seg på? Det som synes sikkert er at skipsbyggingen i segmentet er begrenset de nærmeste årene, og flere skip må pensjoneres/skrapes om ikke lenge.
Så utsiktene ser lyse ut. Et sted vil jo himmelferden stoppe, og man bør selge seg ut. Men når? Jeg tenker å henge med minst et år til, så får man vurdere etter hvert. Får vi fine utbytter og 90-100 kroner til jul '24, så skal jeg si meg mer enn fornøyd. Men synes dette kan være et passende mål.
Redigert 02.01.2024 kl 16:00
Du må logge inn for å svare
ibyx
16.07.2024 kl 16:36
4916
Ganske høy omsetning på NYSE nå.
VOLUME: 240.18K
65 DAY AVG: 313.32K
77% VS AVG
Er det en typisk traderbunn som settes?
Stiger typisk ettet OSE close også. Og TRMD går 2% bedre på NYSE.
Fra Shareville:
Ratefesten fortsetter innen produkttank: TC15 (Med→Japan): +9.9% TC5 (MEG→Japan): +6.8% TC14 (USG→EU): +9.1%
VOLUME: 240.18K
65 DAY AVG: 313.32K
77% VS AVG
Er det en typisk traderbunn som settes?
Stiger typisk ettet OSE close også. Og TRMD går 2% bedre på NYSE.
Fra Shareville:
Ratefesten fortsetter innen produkttank: TC15 (Med→Japan): +9.9% TC5 (MEG→Japan): +6.8% TC14 (USG→EU): +9.1%
ibyx
16.07.2024 kl 20:00
4813
Siden Hafnia ble notert på OSE i november 2019 har den gått nesten 250% opp!
Men peer Torm har samtidig gått nesten 325% børsen i København...
Nå som Hafnia også er notert på NYSE vil dette kanskje endre seg noe?
Med utgangspunkt i den korte tid HAFN har vært på NYSE har likevel Torm gått ca 10% bedre...
Er det kun Torm som leverer bedre eller er det også københavnbørsen som spiller inn?
Men peer Torm har samtidig gått nesten 325% børsen i København...
Nå som Hafnia også er notert på NYSE vil dette kanskje endre seg noe?
Med utgangspunkt i den korte tid HAFN har vært på NYSE har likevel Torm gått ca 10% bedre...
Er det kun Torm som leverer bedre eller er det også københavnbørsen som spiller inn?
Redigert 16.07.2024 kl 20:02
Du må logge inn for å svare
ibyx
16.07.2024 kl 21:29
4848
Tja. De er ihvertfall sammenlignet på samme plattform, så det burde da være like betingelser, slik at den relative forskjellen er riktig.
Sett denne på max og legg til TRMD A via Sammenlignknappen.
https://www.nordnet.no/market/stocks/16994482-hafnia-limited
Sett denne på max og legg til TRMD A via Sammenlignknappen.
https://www.nordnet.no/market/stocks/16994482-hafnia-limited
ibyx
17.07.2024 kl 11:46
4653
Sklir litt med dollaren nå, men handles likevel ca 1% under sluttkurs på NYSE
Når MR er 3 ganger så høy som VLCC på TradeWinds så skjønner vi jo at Hafnia må selges ned.... Særlig på OSE!
Når MR er 3 ganger så høy som VLCC på TradeWinds så skjønner vi jo at Hafnia må selges ned.... Særlig på OSE!
ibyx
17.07.2024 kl 13:23
4779
Kan være gunstig nå. Trades ned sannsynligvis mest av algoer på heller lavt volum.
VOLUME: 204.67K
65 DAY AVG: 1.09M
19% VS AVG
Fortsatt en god prosent under NYSE-slutt igår: 84,19 NOK nå.
VOLUME: 204.67K
65 DAY AVG: 1.09M
19% VS AVG
Fortsatt en god prosent under NYSE-slutt igår: 84,19 NOK nå.
ibyx
17.07.2024 kl 14:55
4796
HAFN har ifølge MarketWatch en short på ca 900k som er ca 75MNOK
FRO har tilsvarende ca 6,6mill som da er ca 1,7MRD NOK
Mcap FRO 5,3BUSD = ca 57MRD NOK. shortprosent NYSE: ca 3%
Mcap Hafnia 3,89BUSD = ca 42MRD NOK shortprosent NYSE: under 0,2%
Det kan virke som den "korte shorten" er like "effektiv" i Hafnia som i FRO?
Forskjellen er at i Hafnia er det ikke reflektert inn en stor mistanke om overprising vs de aktuelle rater....
Hafniaaksjonærer skal nok være veldig fornøyd med at Hafnia er notert også på NYSE nå. For dersom noen prøver å senke FRO så vil det automatisk spille over på Hafnia. Slik er nemlig OSE. men kanskje NYSE litt mindre?
Høres dette helt feil ut?
Har også en mistanke om at siste års ulike rater i de to vil føre til økt avtstand i utbytte i Hafnias favør allerede ved Q2 neste måned.
FRO har tilsvarende ca 6,6mill som da er ca 1,7MRD NOK
Mcap FRO 5,3BUSD = ca 57MRD NOK. shortprosent NYSE: ca 3%
Mcap Hafnia 3,89BUSD = ca 42MRD NOK shortprosent NYSE: under 0,2%
Det kan virke som den "korte shorten" er like "effektiv" i Hafnia som i FRO?
Forskjellen er at i Hafnia er det ikke reflektert inn en stor mistanke om overprising vs de aktuelle rater....
Hafniaaksjonærer skal nok være veldig fornøyd med at Hafnia er notert også på NYSE nå. For dersom noen prøver å senke FRO så vil det automatisk spille over på Hafnia. Slik er nemlig OSE. men kanskje NYSE litt mindre?
Høres dette helt feil ut?
Har også en mistanke om at siste års ulike rater i de to vil føre til økt avtstand i utbytte i Hafnias favør allerede ved Q2 neste måned.
ibyx
17.07.2024 kl 15:04
4941
Er ikke dette ganske ok rater da?
https://x.com/ed_fin/status/1813551183421944114
Laveste LR2 er over 50% høyere enn VLCC day/USD =22.000 på TradeWinds...
Er jo litt koko forskjell?
https://x.com/ed_fin/status/1813551183421944114
Laveste LR2 er over 50% høyere enn VLCC day/USD =22.000 på TradeWinds...
Er jo litt koko forskjell?
ibyx
17.07.2024 kl 15:59
4897
Litt mindre "happy gevinstsikring" på NYSE idag?
VOLUME: 46.28K
65 DAY AVG: 317.05K
15% VS AVG
Men OSE er OSE.
83,20 vs 83,54 NOK
VOLUME: 46.28K
65 DAY AVG: 317.05K
15% VS AVG
Men OSE er OSE.
83,20 vs 83,54 NOK
Redigert 17.07.2024 kl 16:04
Du må logge inn for å svare
ibyx
18.07.2024 kl 09:25
4698
Dagens "kursmål"
Sluttkurs NYSE: 83,42 NOK
Blir gjerne en tur til 82 eller litt under i løpet av dagen da.
Sluttkurs NYSE: 83,42 NOK
Blir gjerne en tur til 82 eller litt under i løpet av dagen da.
ibyx
18.07.2024 kl 09:47
4668
Ratene er fortsatt friske.
7 røde 5 grønne.
https://x.com/ed_fin/status/1813838743440424982
Triangulert LR1 fx fra non eco 69.500 til 75.750 for scrubber.
I forhold til VLCC nå er jo dette formidabelt.
Ikke så rart at Hafnia følger FRO kursen på OSE da... 😅 🤡
7 røde 5 grønne.
https://x.com/ed_fin/status/1813838743440424982
Triangulert LR1 fx fra non eco 69.500 til 75.750 for scrubber.
I forhold til VLCC nå er jo dette formidabelt.
Ikke så rart at Hafnia følger FRO kursen på OSE da... 😅 🤡
ibyx
18.07.2024 kl 10:02
4681
Dollaren buller og roter til dagtraden...
NYSE: 83,60 NOK
NYSE: 83,60 NOK
Redigert 18.07.2024 kl 10:14
Du må logge inn for å svare
ibyx
18.07.2024 kl 10:51
4636
Algoene prøver å skape salgsfest, men nesten ingen kommer...
VOLUME: 68.05K
65 DAY AVG: 1.08M
6% VS AVG
VOLUME: 68.05K
65 DAY AVG: 1.08M
6% VS AVG
ibyx
18.07.2024 kl 11:04
4665
Apropos sesongvariasjoner og sommeren som lavsesong/bunn.
Ifjor på denne tid begynte en oppgang fra bunnen som varte i ca 3 måneder med 50% oppgang...
Det skjer neppe i år i like stor grad, men kanskje 25%?
Det står ikke på vedvarende svært gode rater i produkt...
Ifjor på denne tid begynte en oppgang fra bunnen som varte i ca 3 måneder med 50% oppgang...
Det skjer neppe i år i like stor grad, men kanskje 25%?
Det står ikke på vedvarende svært gode rater i produkt...
Blue Cow Group
18.07.2024 kl 11:29
4649
Det går mye treigt og sidelengs til det plutselig ikke gjør det lenger ja. I fjor dreiv vi og dumpa ned til 50lappen gang på gang før den plutselig dro, må si det føles omtrent like trygt å handle på 80 nå som det gjorde på 50 da.
Men ja, 25% eller like over hundrelappen burde ikke være noe problem, ville ikke blitt forskrekka over 120 en gang i vinter heller egentlig når detgår såpass treigt over lange perioder (i forhold til annen shipping såklart, 50 til 90 er vel 80% oppgang, klager ikke asså ;)
Men ja, 25% eller like over hundrelappen burde ikke være noe problem, ville ikke blitt forskrekka over 120 en gang i vinter heller egentlig når detgår såpass treigt over lange perioder (i forhold til annen shipping såklart, 50 til 90 er vel 80% oppgang, klager ikke asså ;)
Redigert 18.07.2024 kl 11:33
Du må logge inn for å svare
ibyx
18.07.2024 kl 11:40
4678
Vel. Lite er trygt i shipping...
Det er også en "tradisjon" at den en gang eller to i året kjøres hardere ned av tyngre spekulanter.
Det bør da gjerne "backes opp" med litt fallende rater en ukes tid eller "skuffelse" over et eller annet "makro"?
Oljeprisfall fx.
Blokksalg fra hovedeier har også en kortvarig negativ effekt. Men ikke mange i markedet vet når slike kommer. Og så kommer den seg jo alltid raskt i etterkant.
8 dager tok det i mars.
Ellers hadde det vært hyggelig med et skikkelig rykk i VLCC nå.
Det ville også Hafnia profetert på.
FRO er nå engang og enn så lenge en bjellesau.
Hafnia har kun vært få måneder på NYSE. Ikke så lett å konkludere effekten av det foreløpig?
Litt mer robust? Eller kanskje mer volatil til og med?
Det er også en "tradisjon" at den en gang eller to i året kjøres hardere ned av tyngre spekulanter.
Det bør da gjerne "backes opp" med litt fallende rater en ukes tid eller "skuffelse" over et eller annet "makro"?
Oljeprisfall fx.
Blokksalg fra hovedeier har også en kortvarig negativ effekt. Men ikke mange i markedet vet når slike kommer. Og så kommer den seg jo alltid raskt i etterkant.
8 dager tok det i mars.
Ellers hadde det vært hyggelig med et skikkelig rykk i VLCC nå.
Det ville også Hafnia profetert på.
FRO er nå engang og enn så lenge en bjellesau.
Hafnia har kun vært få måneder på NYSE. Ikke så lett å konkludere effekten av det foreløpig?
Litt mer robust? Eller kanskje mer volatil til og med?
Redigert 18.07.2024 kl 11:44
Du må logge inn for å svare
Blue Cow Group
18.07.2024 kl 11:51
4815
Ingenting på børs er trygt nei, men med såpass lav ordrebok og rater som holder seg sjøl om aframaxer kjører clean som lr2 ser jeg hafnia som mitt klart safeste shippingbet. Har verken kontainer eller bilfrakt da, clean crude og kjemikalier.
ibyx
18.07.2024 kl 12:07
4815
Mye enig med deg.
Glem heller ikke at de ikke tar sommerferie på samme måte som oss på NYSE...
Hafnia på OSE hittil idag:
VOLUME: 95.29K
65 DAY AVG: 1.08M
9% VS AVG
Glem heller ikke at de ikke tar sommerferie på samme måte som oss på NYSE...
Hafnia på OSE hittil idag:
VOLUME: 95.29K
65 DAY AVG: 1.08M
9% VS AVG
Winter is Here
19.07.2024 kl 07:39
4623
Hafnia-skip står i brann
https://www.finansavisen.no/shipping/2024/07/19/8156705/hafnia-skip-star-i-brann
https://www.finansavisen.no/shipping/2024/07/19/8156705/hafnia-skip-star-i-brann
Mollen
19.07.2024 kl 08:15
4533
Hmmm…. Lurer på hvordan kursen reagerer på dette… Nå er vel skipet ganske sikkert forsikret… Men så spørs det vel hvordan dette har skjedd og ansvar i forhold til opprydding… Tipper den ramler som en stein i åpningen i alle fall… kjøpsmulighet kanskje ?
102oktan
19.07.2024 kl 08:35
4450
Ed på Twitter skriver jo at det andre skipet som også brenner er en VLCC fra skyggeflåten så de deltager ikke...
ibyx
19.07.2024 kl 10:11
4492
Fra Shareville/TW meldes at mannskapet på Hafnia er i god behold. To har mindre skader.
Det er heller ingen informasjon om forurensing.
Dette i en oppfølgingsmelding fredag ettermiddag.
Hafniaskipet er forsikret i Gard med P&I.
Protection and Indemnity insurance, or as it is more commonly known - 'P&I', is the policy ship owners purchase to protect them against liability claims from crew, passengers and third parties. Liability claims include those such as collision, property damage, pollution, environmental damage and removal of wrecks.
Det er heller ingen informasjon om forurensing.
Dette i en oppfølgingsmelding fredag ettermiddag.
Hafniaskipet er forsikret i Gard med P&I.
Protection and Indemnity insurance, or as it is more commonly known - 'P&I', is the policy ship owners purchase to protect them against liability claims from crew, passengers and third parties. Liability claims include those such as collision, property damage, pollution, environmental damage and removal of wrecks.
ibyx
19.07.2024 kl 11:16
4559
https://www.tradewindsnews.com/tankers/uk-blacklists-11-tankers-as-europe-steps-up-efforts-to-disrupt-shadow-fleet/2-1-1679994
Det er jo også et spørsmål om skipsalder, sikkerhet og forsikring. Ikke bare hvem det fraktes olje for.
Det er jo også et spørsmål om skipsalder, sikkerhet og forsikring. Ikke bare hvem det fraktes olje for.
kodenavn
19.07.2024 kl 12:13
4578
Uansett en voldsom overreaksjon som vanlig. Selskapsverdien er ned med 1,25 milliarder. Bare tull. Jeg kjøper.
ibyx
19.07.2024 kl 13:20
4528
Slik "spiller man opp" på Shareville:
Det spekuleres i om VLCC’en i kollisjonen uten Singapore ikkje har forsikring. Dersom den tilhører «darkfleet» er dette svært uheldig for Hafnia. Hafnia Nile er forsikret i norske Gard. Kan bli utforbakke de neste dagene.
Selv om Hafnia skulle vise seg å være ansvarlig for episoden og dermed ikke fikk dekket skader av forsikringen ville det være et signal som sendte både skipsforsikring og alt av shipping kraftig ned. Det er bla. slikt som dette man tegner forsikring for. Det ville samtidig være en stor "seier" for gråflåten som kan si at på den "andre siden" er de ikke et hakk bedre...
Det er nok heller en fare for at dette skjerper krav til all skipsfart. Da er det selvsagt bedre å ha gode enn dårlige skip. Uhell kan alltid skje. Det vet fx den norske marine...
Men om nå Ceres hadde (mest) skyld og også er satt ut av drift for framtiden?
En gråflåte VLCC mindre der...
Så får man bare håpe det ikke blir større forurensinger. Men en nestenkatastrofe er også et sterkt signal...
Mannskapet er visst i det store og hele kommet uskadd fra det.
Det spekuleres i om VLCC’en i kollisjonen uten Singapore ikkje har forsikring. Dersom den tilhører «darkfleet» er dette svært uheldig for Hafnia. Hafnia Nile er forsikret i norske Gard. Kan bli utforbakke de neste dagene.
Selv om Hafnia skulle vise seg å være ansvarlig for episoden og dermed ikke fikk dekket skader av forsikringen ville det være et signal som sendte både skipsforsikring og alt av shipping kraftig ned. Det er bla. slikt som dette man tegner forsikring for. Det ville samtidig være en stor "seier" for gråflåten som kan si at på den "andre siden" er de ikke et hakk bedre...
Det er nok heller en fare for at dette skjerper krav til all skipsfart. Da er det selvsagt bedre å ha gode enn dårlige skip. Uhell kan alltid skje. Det vet fx den norske marine...
Men om nå Ceres hadde (mest) skyld og også er satt ut av drift for framtiden?
En gråflåte VLCC mindre der...
Så får man bare håpe det ikke blir større forurensinger. Men en nestenkatastrofe er også et sterkt signal...
Mannskapet er visst i det store og hele kommet uskadd fra det.
Redigert 19.07.2024 kl 13:26
Du må logge inn for å svare
ibyx
19.07.2024 kl 13:48
4510
As VLCC crew fights fire after South China Sea collision identity of tanker insurer remains a mystery
Norwegian insurer says it is yet to make contact with cover provider of Ceres I tanker
Gard confirmed it was covering the 74,200-dwt Hafnia Nile (built 2017) ...
https://www.tradewindsnews.com/tankers/as-vlcc-crew-fights-fire-after-south-china-sea-collision-identity-of-tanker-insurer-remains-a-mystery/2-1-1680271
Norwegian insurer says it is yet to make contact with cover provider of Ceres I tanker
Gard confirmed it was covering the 74,200-dwt Hafnia Nile (built 2017) ...
https://www.tradewindsnews.com/tankers/as-vlcc-crew-fights-fire-after-south-china-sea-collision-identity-of-tanker-insurer-remains-a-mystery/2-1-1680271
gandhi-21
19.07.2024 kl 14:11
4525
Har du greie på forsikring ? Jeg regner med at Hafnia sine båter er fult ut forsikret både med hensyn til skade og driftsavbrudd. Hvis motparten ikke er forsikret er det forsikringsselskapet sitt problem mht regresskrav. Minner om at Hafnia drifter 200 skip.
ibyx
19.07.2024 kl 14:48
4525
Forsikring er komplekst...
Men hadde det vært fare for at Hafnia var ille ute kjøre pga manglende forsikring så ville ikke FRO ha steget idag. Slik kan man muligens lese litt mellom linjene?
Samtidig prøver man å så tvil og Hafnia faller litt tilbake. Antagelig vil NYSE også "forlange" å sette sitt preg på "bekymringen" senere idag...
Dersom man seriøst mener at dette skal ramme Hafnia hardt så bør man egentlig selge alt av shipping nå...
Da er det et stort misforhold mellom risikoen man forsikrer seg imot og det man får igjen.
Rateoppgang kunne jo også bli en konsekvens selvsagt. Høyere risiko, elendig sikkerhetsnett...
gråflåte hele veien...
Handles 0,5% under HOD nå.
Dette blåser forbi...
Men hadde det vært fare for at Hafnia var ille ute kjøre pga manglende forsikring så ville ikke FRO ha steget idag. Slik kan man muligens lese litt mellom linjene?
Samtidig prøver man å så tvil og Hafnia faller litt tilbake. Antagelig vil NYSE også "forlange" å sette sitt preg på "bekymringen" senere idag...
Dersom man seriøst mener at dette skal ramme Hafnia hardt så bør man egentlig selge alt av shipping nå...
Da er det et stort misforhold mellom risikoen man forsikrer seg imot og det man får igjen.
Rateoppgang kunne jo også bli en konsekvens selvsagt. Høyere risiko, elendig sikkerhetsnett...
gråflåte hele veien...
Handles 0,5% under HOD nå.
Dette blåser forbi...
Redigert 19.07.2024 kl 14:54
Du må logge inn for å svare
KommersK
23.07.2024 kl 16:39
4215
Fortsetter oppturen inn mot Q2?
Jeg tror det, og jeg forventer faktisk en veldig positiv Q2 og guiding (og bra utbytte), med de ratene som har vært. Så venter jeg selvsagt da ytterligere oppsving i kursen. Og rett etter en Q-rapport, så pleier husene å komme med nye kursmål basert på dette. Tipper da på enda høyere kursmål, og enda et lite kurshopp.
Mine antagelser gjelder ikke bare for Hafnia, men for resten av tankshipping også. Håper og tror på en fin høst.
Jeg tror det, og jeg forventer faktisk en veldig positiv Q2 og guiding (og bra utbytte), med de ratene som har vært. Så venter jeg selvsagt da ytterligere oppsving i kursen. Og rett etter en Q-rapport, så pleier husene å komme med nye kursmål basert på dette. Tipper da på enda høyere kursmål, og enda et lite kurshopp.
Mine antagelser gjelder ikke bare for Hafnia, men for resten av tankshipping også. Håper og tror på en fin høst.
Redigert 23.07.2024 kl 16:39
Du må logge inn for å svare
ibyx
24.07.2024 kl 11:26
3958
Hmmm... 9 røde 2 grønne
Et lite skritt tilbake? Ikke sikkert...
https://x.com/ed_fin/status/1816026345052283135
Et lite skritt tilbake? Ikke sikkert...
https://x.com/ed_fin/status/1816026345052283135
ibyx
24.07.2024 kl 15:53
3826
Standard pullback og fin kjøpsmuligeht nå!
Ca 50 øre OSE-rabatt også!
Ca 50 øre OSE-rabatt også!
Redigert 24.07.2024 kl 15:55
Du må logge inn for å svare
ibyx
25.07.2024 kl 09:31
3636
Ser greit ut dette
https://x.com/ed_fin/status/1816372258371236307
MR fra 42k pr dag og oppover
ellers: 5 grønne 4 røde
Dagens dippmulighet nå?
https://x.com/ed_fin/status/1816372258371236307
MR fra 42k pr dag og oppover
ellers: 5 grønne 4 røde
Dagens dippmulighet nå?
Redigert 25.07.2024 kl 09:31
Du må logge inn for å svare
ibyx
25.07.2024 kl 11:12
3667
Aha!
Markedet venter med tung gevinstsikring til kursen er "manipulert" ned et par kroner mer! 💡😅
VOLUME: 129.08K
65 DAY AVG: 1.07M
12% VS AVG
Markedet venter med tung gevinstsikring til kursen er "manipulert" ned et par kroner mer! 💡😅
VOLUME: 129.08K
65 DAY AVG: 1.07M
12% VS AVG
Redigert 25.07.2024 kl 11:13
Du må logge inn for å svare
ibyx
25.07.2024 kl 11:35
3644
Da begynner det å løsne!
44k ut på 84,45
Dermed er siste ukes oppgang blåst på lavt volum!
"Glemt" er hvorfor den steg?
VOLUME: 190.57K
65 DAY AVG: 1.07M
18% VS AVG
44k ut på 84,45
Dermed er siste ukes oppgang blåst på lavt volum!
"Glemt" er hvorfor den steg?
VOLUME: 190.57K
65 DAY AVG: 1.07M
18% VS AVG
Redigert 25.07.2024 kl 11:36
Du må logge inn for å svare
ibyx
25.07.2024 kl 12:56
3716
Shipping er jo pr def litt jalla. Er vel derfor disse utbytteaksjene faller mer enn dårlige tech-aksjer uten utbytte når Nasdaq stuper?
Derfor godt mulig det er mer å hente før rekylen kommer og selvsagt før neste utbytter kommer! 😅🎪
"Kraftig" volum på "skuffelsen" også...
VOLUME: 246.33K
65 DAY AVG: 1.07M
23% VS AVG
Derfor godt mulig det er mer å hente før rekylen kommer og selvsagt før neste utbytter kommer! 😅🎪
"Kraftig" volum på "skuffelsen" også...
VOLUME: 246.33K
65 DAY AVG: 1.07M
23% VS AVG
Redigert 25.07.2024 kl 12:58
Du må logge inn for å svare