Jeg er alergisk overfor DNB sin grådighetskultur
I sin tid flyttet jeg all aksjehandel over til Sbanken da je ble fly forbannet da DNB plutselig forlangte Årsgebyr på min VPS-konto. Nå kommer DNB etter meg på nytt med sine svinelabber. I mail får jeg beskjed om at jeg i løpet av våren skal "tvangsflyttes" tilbake til DNB. Slik vil de ha meg tilbake som melkeku for høye transaksjonskostnader og ikke minst det beryktede årsgebyret. ALDRI ! Jeg skal langt vekk fra disse gribbene som nå skal tvangsflytte alle kunder dit DNB tjener mest på dem. Stå opp mot grådigheten - FLYTT FRA DNB OG SBANKEN NÅ !
Redigert 05.11.2023 kl 14:51
Du må logge inn for å svare
Tota
05.11.2023 kl 21:39
917
Jeg skal flyttes til S-Banken som nå visstnok er "et konsept fra DnB". Konsept betyr: samling av ideer eller en plan som danner grunnlaget for utforming av et produkt, arrangement eller en virksomhet.(ref Store norske leksikon).
Hva i all verden mener DnB med at S-Banken er et konsept fra DnB??
Skandiabanken oppsto ca 2000 og S-Banken for 4-5 år siden? Men dette er altså noe DnB har funnet på for det er deres konsept. Jeg spurte S-Banken hva dette med konseptet betyr - men det visste de ikke. DnB har ingen det går an å maile til med samme spørsmål.
Hva i all verden mener DnB med at S-Banken er et konsept fra DnB??
Skandiabanken oppsto ca 2000 og S-Banken for 4-5 år siden? Men dette er altså noe DnB har funnet på for det er deres konsept. Jeg spurte S-Banken hva dette med konseptet betyr - men det visste de ikke. DnB har ingen det går an å maile til med samme spørsmål.
Sbanken er og blir et DNB kontor. DNB hadde et mål med å kjøpe banken. Få tak i kundene og melk dem. Der DNB flytter inn flytter jeg ut. For DNB har aldri sett på kunder som annet enn dumme melkekuer.
Re Tota
Du tvangsflyttes nok til Sbanken fordi du har lønnsinngang på en brukskonto der eller et lån. Slike gode melkekuer vil ikke DNB miste da brukskonto som kjent har 0 % innskuddsrente og lånerenten kan de lett jekke opp. - Og flytte slike kunder til DNB kan skremme dem vekk. De veier kalt og kynisk hvor de kan tjene mest mulig på den enkelte kunde. Mitt råd er krystallklart. Kom deg vekk. Gå inn på Finansportalen.no og finn en bank som passer best for deg.
Du tvangsflyttes nok til Sbanken fordi du har lønnsinngang på en brukskonto der eller et lån. Slike gode melkekuer vil ikke DNB miste da brukskonto som kjent har 0 % innskuddsrente og lånerenten kan de lett jekke opp. - Og flytte slike kunder til DNB kan skremme dem vekk. De veier kalt og kynisk hvor de kan tjene mest mulig på den enkelte kunde. Mitt råd er krystallklart. Kom deg vekk. Gå inn på Finansportalen.no og finn en bank som passer best for deg.
Redigert 05.11.2023 kl 23:49
Du må logge inn for å svare
Mr-Plow
14.11.2023 kl 10:40
513
Nordea kom med det samme nå. Da var det vekk asap, flyttet boliglån og ASKen min.