Alle har fått øynene opp for hvor mye bra som fins i Groruddalen

Lurulf
25.11.2018 kl 20:51 1057

Nora Ibrahim er produsenten bak NRK P3-suksessen «17». Hun mener serien har bidratt til at resten av landet ser på Groruddalen med et mer positivt blikk.

Pussig. Hvis det er så flott der, hvorfor har Groruddalen nærmest blitt renset for etniske nordmenn?

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/zL2mLb/Nora-Ibrahim--Jeg-er-fortsatt-bitter-pa-foreldrene-mine-for-at-vi-flyttet-til-Kolbotn
Sotah
25.11.2018 kl 21:29 1047

Tror jeg må spørre om når du sist var i Groruddalen, Lurulf. Du er litt desorientert.
Slettet bruker
25.11.2018 kl 21:53 1029

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - troverdigheten din er som en sveitserost, Zoten - den evindelige sirkeldiskusjonen om dine observasjoner opp mot de faktiske forhold på bakken, i Grorud dalen, Zverige og ellers...ZnageZz....

Ferske tall fra Oslo kommune viser nettoflytting av personer med norsk, ikke-vestlig og annen bakgrunn helt ned på delbydelsnivå.
Det gjør det mulig å se hvem som har flyttet inn og ut av nabolag i Oslo siden 2008.
Tallene bekrefter en tendens vi har sett lenge. Mens politikerne nærmest har stått i kø for å foreslå tiltak mot økt segregering, flytter etniske nordmenn og ikke-vestlige fra hverandre, skriver Aftenposten.

Utviklingen er tydeligst i de fire bydelene hvor innvandrerbefolkningen fra før er størst: Søndre Nordstrand, Stovner, Alna og Grorud.
I Stovner bydel viser tallene Aftenposten har fått tilgang til at 3029 etniske nordmenn har flyttet ut i perioden 2008 til 2016.
I samme periode har 3418 ikke-vestlige har flyttet inn. I bydel Søndre Nordstrand har 1297 etniske nordmenn har flyttet ut. 1451 ikke-vestlige har flyttet inn.
https://www.nettavisen.no/nyheter/nabolag-tmmes-for-etnisk-norske/3423363801.html

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla

Riot
25.11.2018 kl 22:16 1014


Groruddalen känner jag inte till, men när jag besökte Oslo för några år sedan frågade jag i hotell receptionen efter vägen till Grønland......
Du vill inte dit var svaret. Var inte svårt att hitta med google, och en helt ok stadsdel enligt mig.....lite liv, lite rörelse, där resten av Oslo verkar sova.

Sotah
25.11.2018 kl 23:04 994

130.000 innbyggere, skal vi tro wikipedia.
Pedal
25.11.2018 kl 23:08 991

Norske barnefamilier som kan flytter ut fra Groruddalen for å gi sine barn en bedre og triveligere oppvekst.
En hard kjerne blir boende og noen av dem later som at det er sååååå trivelig der.......,men de har gjerne ikke råd eller initiativ til å flytte.
Hvem norske vil la sine barn vokse opp i det miljøet som er i Groruddalen?Hvorfor la døtrene vokse opp med å bli tiltalt og omtalt som hore?
Sønnene må forholde seg til voldelige og kriminelle gjenger.
Strek
26.11.2018 kl 10:52 948

http://www.nettavisen.no/nyheter/nabolag-tmmes-for-etnisk-norske/3423363801.html

Nettet er fullt av artikler om hvordan nordmenn flytter vekk fra innvandrertette bydeler som i Groruddalen.
Dette var det lenge « rasistisk» å skrive om,må vite, men de siste årene har trenden vært så åpenbar at skjellsordene blir latterlige.
Selvsagt bor det ennå noen norske familier på disse stedene,men de blir stadig færre.

Stakkars norske barn som må vokse opp i disse miljøene!
Load
26.11.2018 kl 12:05 931

Sotha
Ville du helt oppriktig sendt dine tenåringsdøtre på f.eks Haugenstua eller Rommen skole?
Ca 90% innvandrere der btw.
Fjordgubben
26.11.2018 kl 13:58 910

Sotah har ikke tenåringsdøtre, hadde han hatt det hadde han selvsagt ikke hatt de horrible meningene han har.

Hadde sotah bodd i Sovjet hadde han forsvart regimets kriminelle handlinger til siste slutt og enda lenger, samtidig som han hadde påpekt hvor fantastisk det Sovjettiske samfunnet var på alle måter, slike folk kan godt være rimelig intelligente, men like forbanna totalt skrudde i hodet.

Jeg møtte slike folk da jeg var i DDR på 80-tallet, rart å sitte å høre på hva slike folk får seg til å si, deres intensjoner er selvsagt edle, gode og i deres øyne rasjonelle, men når de samtidig nekter å ta til seg fakta i virkelighetens verden går det fryktelig galt.
Redigert 27.11.2018 kl 10:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.11.2018 kl 15:28 901

Sotah har sluttet å skrive på denne strengen. Det dukket opp ting han trodde ingen visste om.
Wish
26.11.2018 kl 16:11 887

Norske jenter i også Groruddalen blir behandlet som dritt og omtales som vantro horer.

Hvilke spor setter det i disse stakkars jentene?
Kan Sotah eller andre innvandrervennlige folk her kommentere det?

Fluelort
26.11.2018 kl 17:07 872

Aner vi noen rasistiske undertoner fra denne Nora Ibrahim? Noen rasister vil kanskje mene at Groruddalen er bra fordi området er nesten tømt for det rasister omtaler som "white trash"?
Redigert 26.11.2018 kl 17:09 Du må logge inn for å svare
Load
27.11.2018 kl 10:02 829

Null respons fra våre innvandringsvennlige venner her altså.
De har selvsagt sine egne barn, om de har noen, på skoler med klar overvekt av norske.
Selv de mest venstrevridde velger stort sett den løsningen, men de har selvfølgelig en annen unnskyldning for hvorfor de flytter sine barn vekk fra de voldlige muslimskolene.
Risk-reward1
27.11.2018 kl 10:10 825

"Foreldrene til Elias så seg nødt til å ta ham ut av det gamle skolen og få ham inn i en ny skole fordi han ble mobbet for å være hvit, kristen og spise svinekjøtt."
https://www.nrk.no/norge/slik-gikk-det-med-elias-1.6300385

Av samme grunn som en mengde elever er flyttet til andre skoler. Men for venstrefascistene er det ikke noe problem eller samfunnsmessig sykdomstegn dette.

RR
Risk-reward1
27.11.2018 kl 10:13 823

Det morsomme er at foreldrene var venstrefascister også :)
Det er først når virkeligheten rammer dem selv, de våkner fra fornektelsene. Så også med våre (HO`s) venstrefascister. Empati og konsekvensforståelse er ikke til stede, så de må erfare selv for å forstå.

RR
Biggy
29.11.2018 kl 20:45 767

https://www.google.com/search?q=norske+flytter+fra+groruddalen&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en-us&client=safari

Det er utrolig mange artikler på nettet når vi søker ‘norske flytter fra Groruddalen’

Hvordan forklarer Sotah og andre med rosenrøde holdninger til innvandrere dette ,tro?

Når sannheten blir ubehagelig.......
Slettet bruker
29.11.2018 kl 20:57 760

Som sagt litt lengre opp her: Sotah har sluttet å skrive på denne strengen. Det dukket opp ting han trodde ingen visste om.
mishka
29.11.2018 kl 21:27 753

Det er merkelig. Jeg eier selv en terasseleilighet på Vestli. Hver gang et rekkehus eller leilighet selges er det store samtaleemnet hvem har kjøpt? Husene er fine, 2 min. til slalombakke, ski inn ski out, golfbane 2 min. Hvor kan man få flott rekkehus for 4 mil. i Oslo. Av en eller annen grunn virker det som om hele området er som om det skulle være "radioaktivt" for nordmenn. Virkelig merkelig. Hva kan grunnen være ?.
Pedal
29.11.2018 kl 21:40 743

Jeg vet det har vært stor oppmerksomhet om det er innvandrere som flytter inn når en bolig er til salgs,
men jeg visste ikke at de få nordmennene igjen der ser noen forskjell uansett hvem som flytter inn......
Er det ikke for lengst for sent,eller føles det fortsatt betryggende om en norsk familie skulle flytte inn
som nærmeste nabo?
Det er helt utrolig at noen vil bruke 4 mill i det området der,for i både Østfold og Vestfold,altså en drøy times togtur eller biltur unna,
får man virkelig mye for 4 mill.
Nei,hvem vil vel ha enebolig med gangavstand til sjøen i Sandefjord når man kan bo med berikerne på Stovner!

Utrolig!
Lisse
30.11.2018 kl 09:31 720

Nordmenn som fremdeles bor I Groruddalen kan umulig bry seg
med hvem som kjøper boligen ved siden av dem.
At endlige bor der er en tong,men hvordan kan norske barnefamilier
rettferdiggjøre å la barna vokse opp i det miljøet som er flere steder der?