🪙+🪙+🪙+🪙 Siste Kjøp før 4!🔔

Slettet bruker
LIFE 10.11.2023 kl 10:55 24824

Hamre Kjøpsknappen🟢🟢🟢🟢
Redigert 23.11.2023 kl 09:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2023 kl 11:45 10159

Nå kommer 4ern🐣 Party hele helgen, og så Kjempefest på 28%s mandan'✨️
https://youtu.be/Nj_DVjdKKJ0?si=3C--1zSBRid4gj1X
Blir koz dette😁
Slettet bruker
10.11.2023 kl 12:03 10084

Bladd i Investing in the Hypermodernity?✨️
Life klikker av i alle bokser for EPISK MEMEPUMP🌊🌊🌊

"Je skar laga surfbrett i kryssfinèr".
(Better get breddan 🏄‍♀️klar før
░██████╗████████╗░█████╗░██████╗░
██╔════╝╚══██╔══╝██╔══██╗██╔══██╗
╚█████╗░░░░██║░░░██║░░██║██████╔╝
░╚═══██╗░░░██║░░░██║░░██║██╔══██╗
██████╔╝░░░██║░░░╚█████╔╝██║░░██║
╚═════╝░░░░╚═╝░░░░╚════╝░╚═╝░░╚═╝
ƁØĻĞËÑ kjem 🌊🌊🌊
Redigert 10.11.2023 kl 12:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2023 kl 12:38 10034

😶‍🌫️
Redigert 10.11.2023 kl 12:47 Du må logge inn for å svare
sveipen
11.11.2023 kl 12:26 9841

Hva skjer på mandag?
Opp eller ned?
Tunk
11.11.2023 kl 12:50 9805

Gratulerer🤓🤣😀😜😇🤑😂

Til Hvalross rett aksje og rettt tid

Mandag opp så klart 📈📈📈📈
Redigert 11.11.2023 kl 12:52 Du må logge inn for å svare
Syklisten1
11.11.2023 kl 12:59 9772

Pgs eventyret over?
Thesistulling
11.11.2023 kl 13:06 9759

Har ikke så mye å si, det så du på reaksjonen her inn etter gårsdagen.
Ingen brydde seg noe særlig, flere benyttet anledningen til å øke.
Vi vet hva som kommer, og hvor vi burde vært allerede.
😉

Dette er ganske rått hvis man evner å skjønne tegninga på veggen.
Det er ganske så godt forklart hvis man går igjennom det som finnes av informasjon.
Men, som nevnt, man må kunne se den røde tråden.
Ser man den ikke, ja da bør man vel holde seg til en sektor man forstår.
Bare det at de har det elektronmikroskopet de har, er helt rått.
Og hvem de har inngått avtale med at de skal låne det bort til.
Evner man ikke å se synergieffekten her, og det liksom ringer ei bjelle?
Da er det vel bedre å satse på en aksje man forstår ville jeg tro.

Mrk: Nå endret du det du skrev, trodde du var negativ jeg!
🤣

PGS? Long gone på flere her.
Redigert 11.11.2023 kl 13:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.11.2023 kl 13:40 9705

Syklisten1 skrev Pgs eventyret over?
🌍Kloden spinner raskere og raskere og alt blir villere og villere og mer og mer irrasjonelt ettersom vi nærmer oss Omega-punktet. Fantastisk spør du meg!

Et hypernervøst marked preget av taskenspillere og lurendreiere, rå makt, falske narrativ og overdrevne utslag; spillereglene får du ikke gjort noe med. En gammeldags type aksjonær vil ha sikre prosenter ved å sitte long i verdiselskap. (I såfall kunne man kjøpt Byggma, en aksje med kroner 0 oop til 2000kr i omsetning enda de bla eier 30% i Norske Skog og har mange av de fremste trelasvaremerkene i porteføljen https://www.viken.skog.no/aktuelt/artikler/byggma-er-na-storste-aksjoner-i-norske-skog. Her ville jeg lastet mye hvis jeg var rik)

Har man bare hundretusener eller få millioner kan man koste på seg å være litt villmann.

I LIFE blir det ville svingninger fremover. En drøm for tradere, og kanskje også for meg som har lett etter et nytt case som kan gå mye. Siden jeg er en liten fisk og uansett litt avstumpet kan jeg sitte stille å se den svinge enormt, til stadig høyere topper. Er i hvertfall det jeg har tjent mest på tidligere.

Lifecare bør gå MANGEGANGEREN. Verdsettelsen er helt relativ. Noen ganger går slike case mange 1000%. Hvorfor ikke heller jakt X enn + ?

🌊🌊🌊
Ravntid
11.11.2023 kl 14:21 9639

Søren Hvalross, hadde virkelig håpet at du hev deg på BGBIO! Savner stemningen på tråden din i PGS. Jeg synes PGS ble kjedelig til slutt, og både du og jeg har fått ut en fin gevinst der. Har stor tro på en dobling i PGS fra 9 kroner innen ett år, men mangegangen forsvant med emisjonen. Burde jo vært fornøyd med 2 gangen, men det er jeg altså ikke!!!🤷🏻‍♂️🙆🏻‍♂️🎉🕺🕺🕺

Så jeg har letet etter mer risk/ reward en stund og endte på BGBIO. Har selv biokjemibakgrunn så har en del kunnskap og ikke minst interesse innen området, uten at det trenger å hjelpe noe som helst i dette gamet her da! 🫣

Så nå er det spenning i hverdagen igjen! Har en liten post i PGS, men 95 prosent av midlene gikk inn i BGBIO.

Ønsker deg lykke til Hvalross, du er en utrolig fyr og jeg har hatt stor glede av dine innlegg på Partytråden i 3 år, spesielt når kursen var nede og du gunnet på med positivitet!🤸🏾👌😂😂😂

Hilsen Ravntid (tidligere PeGeS)
Kingen
11.11.2023 kl 14:26 9622

Hvorfor ikke gjøre som meg. Jeg har aksjer i både PGS, BGBIO og LIFE:)
Ravntid
11.11.2023 kl 14:33 9615

Hm… det er jo en tanke Kingen. Jeg har jo en liten post i PGS ennå, så kan krysse av den. Skal vurdere LIFE, Hvalrossen ligger jo på vektskålen allerede og det er jo positivt.

Nå har vi noen spennende uker foran oss i BGBIO, så hvis det går veien skal jeg vurdere kjøp i LIFE😊👍
Slettet bruker
11.11.2023 kl 15:30 9550

Life is life ✨️
https://youtu.be/LB9lObWclFQ?si=BlzQVaifHdXpxORB

Man må finne ßtorbasunene frem🎷. Hvorfor heter Life Life? Det handler om å finne punktet hvor alle gode krefter kan samle seg. ヽ(⌐■_■)ノ♪♬ ✺◟(•‿•)◞✺ 𓆉*:·.𖦹⋆ ꧁ ✿ ☻ ✿ ꧂ ⋆𖦹¨*:·.ᴸᴵᶠᴱ🦋🌷🌈✨☘️☁️🌿❀༉‧₊˚.𑁍🧘🏻‍♀️🫀🌿💌🌿☁️🪐🕊️*.`🌿: ^🍃⋆˙⟡♡⚕️𓆩♡𓆪 ❦.🧬ఌ︎.⋆.ೃ࿔*:・๋࣭ ⭑。°🪷₊˚ ♡
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠟⠛⠛⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠿⠛⠉⠀⠀⠀⠀⠉⠛⠿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⠃⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣶⠀⠀⠀⠀⣶⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠘⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣧⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠿⠀⠀⠀⠀⠿⠋⠀⠀⠀⠀⠀⢠⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣤⣀⠀⠀⠀⠀⣀⣤⣶⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦⣤⣤⣴⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿

Asfalt? Vi moser den (om vi var født som frø under). LIFE IS LIFE!✨️For en gammel hippie som også er halvt sunnmøring og derfor ganske pengekjær er det godt å for en gang skyld være bak en aksje som ikke vil annet enn å Lette Menneskeheten for smerte og vanskeligheter. Bare goodtimes all the way✨️
Slettet bruker
11.11.2023 kl 15:39 9513

La livet være et eventyr med LIFE✨️
https://youtu.be/DtlxyFKVOgk?si=uvfWfo4OWZUDQBax
Syklisten1
11.11.2023 kl 20:25 9293

Lykke til! Her kan det bli bra. Tidvis kjedelig men bra🌊
Pgs døde da Tgs stod på døren, dessverre!
Kaloix
11.11.2023 kl 23:20 9127

Denne børsmeldingen fortalte at Q3 presentasjonen ble utsatt til 14.11.24, fra opprinnelig 08.11.:
https://newsweb.oslobors.no/message/602627

En del selskap som utsetter kvartalspresentasjon er som regel i trøbbel på en eller flere måter.
Lifecare er ikke i trøbbel. De har virkelig alt på stell, en emisjon som gikk på skinner i et vanskelig marked. Sencell som skinner og et av verdens største legemiddelselskap, Sanofi, som trolig sikler etter å få tak i Lifecare og Sencell teknologien.
For min del, det er en grunn til at presentasjonen ble utsatt med seks dager. Det er vanskelig å se at det kun er positive grunner til det. Vær helt sikker på at en del som solgte seg ut på fredag var nybegynnere som ville være med på reisen, de så bare et selskap som steg mye på kort tid, når det så kommer en kraftig korreksjon får selvsagt slike folk panikk og selger alt de har. De fleste av disse har knapt peiling på hva Lifecare er for noe. Den som lever får se, jeg har sett dette i mange selskap, korreksjoner er ingenting annet enn korreksjoner. Alt selskapet har komt med i 2023 har vært svært positivt, dette går på skinner.
Thesistulling
11.11.2023 kl 23:46 9090

Re: Det er vanskelig å se at det kun er positive grunner til det.

Ser ikke helt for meg hva negativt som eventuelt skulle vært lagt til grunn for utsettelsen.
Emi gikk kjapt, alt ser ut til å gå på skinner.
Ser ingen antydning til at glasset er halvtomt, heller over til at det ble utsatt pga gode nyheter.
Ser ikke en jævla sky......
Bortsett fra hele regjeringen da, men det er en annen sak, selv om de gjorde at det ikke ble noen fabrikk i Norge.
Syklisten1
12.11.2023 kl 00:02 9056

Nå er det store ting på gang og utsatt av positive grunner. Ikke vær sjokkert om det står med store overskrifter i et nyhetsbrev.
Personlig ute på 4,8 her. Kom et litt for godt alternativ i fanget🚴🏽‍♂️.
Håper jeg rekker ombord igjen mandag morgen når børsbjellen ringer inn til ny uke

Redigert 12.11.2023 kl 00:03 Du må logge inn for å svare
Kaloix
12.11.2023 kl 00:15 9043

Jeg formulerte meg nok litt feil her :) Slik jeg ser det er det ikke negativt i det hele tatt. Jeg er positiv til utsettelsen fordi jeg tror det kommer strålende nyheter :)
Thesistulling
12.11.2023 kl 00:33 9012

Ikke ta det negativt, regnet egentlig med at du hadde formulert deg litt feil, det passet liksom ikke helt inn i alt det positive du kom med.
😁
Tenkte bare det var et passende tidspunkt å komme med litt tanker rundt det samme.

Ha en fortsatt god natt!
Betonghue
12.11.2023 kl 12:01 8704

Her produseres så mye Bullshit at penskoa må byttes ut med lange slagstøvler......
Slettet bruker
12.11.2023 kl 13:38 8569

Vi ser stadig flere også trauste investorer fristes av muligheten for "den skyhøye avkastningen" som leveres i biotek, hvor 10-gangen og oppover er det normale ved lovende resultater.

(Her fra annet selskap i sektoren som ligger litt bak i sin løype https://www.finansavisen.no/helse/2023/11/12/8057723/om-de-lykkes-blir-avkastningen-skyhoy?internal_source=sistenytt
– Om de lykkes, blir avkastningen skyhøy!
Én av forvalter Jens-Morten Wembstads favoritter er «krydder i porteføljen» for risikovillige investorer. Generelt foretrekker han børsens mest forutsigbare selskaper.
FORSKNINGSRESULTATENE ER INTERESSANTE: En av Jens-Morten Wembstads favorittselskaper utvikler nyskapende immunterapier og vaksiner mot kreft. )
BoostSeeker
12.11.2023 kl 13:46 8533

Ja, det finnes flere case både på og utenfor OSE som har et massivt potensiale men i det ultra korte bildet så virker det å være et selskap som stikker seg spesielt ut og det er:

https://www.youtube.com/watch?v=4QKJn4vSEpM
Thesistulling
12.11.2023 kl 13:48 8525

Og i Lifecare er POC et tilbakelagt stadium.
Den nye fabrikken skal opp, og frem til det setter de opp en produksjonslinje i eksisterende lokaler.
😁

BoostSeeker
12.11.2023 kl 13:56 8505

Hvilke volumer snakker vi om? Volum fra den midlertidige prod linja vs det samlede volumet fra alle linjer når fabrikken står ferdig?
Slettet bruker
12.11.2023 kl 14:01 8493

Hvor ble det av den tyske artikkelen igjen?
Slettet bruker
12.11.2023 kl 14:26 8437

Bulleys
08.11.2023 kl 12:21
2832
Nyhet i artikkel publisert i dag i tyske Nukleus Mainz, kjapt google-oversatt:
"Mainz er ment å være kjernen i bioteknologiutviklingen i Rheinland-Pfalz. Byen ønsker å utvikle opptil 50 hektar land (tilsvarer 70 fotballbaner) bak eller ved siden av Mainz University og University of Applied Sciences for å leie det ut til bioteknologiselskaper. Det er for tiden rundt 10 hektar eid av byen, staten og Gemünden & Co., som er planlagt eller planlagt for dette formålet som en såkalt "biotech and life science campus" (til sammenligning: Kisselberg er nesten rundt 40 hektar) ... Byggesøknaden for den første eiendommen, LAB1 i Gemünden, et 3000 kvm stort laboratorie- og kontorbygg, er sendt inn like raskt som privatpersonene er der.
Ankerleietakerne her er også skandinaver, denne gangen fra Norge: Medisinproduktselskapet Lifecare AS fra Bergen ønsker å kombinere sin eksisterende produksjon fra Reutlingen og Mainz med 50 ansatte på stedet. Som hos Novo Nordisk handler dette også om diabetes – nemlig nanosensorer som minichips under huden, som skal være klare for markedet om to-tre år. Dette er ment for å bekjempe diabetes bærekraftig. Lifecare flytter inn på 1.000 kvadratmeter i første etasje ..."

https://sensor-magazin.de/nukleus-mainz-wie-geht-es-mit-dem-biotechnologie-ausbau-voran/
Thesistulling
12.11.2023 kl 14:49 8423

Akkurat det er ikke noe jeg har bitt meg merke i, står vel litt om det i rapporten fra Danmark?

Rossen: Du fant den ser jeg.
rockpus
12.11.2023 kl 15:02 8387

Har alle glemt forhistorien til dette selskapet nå..? Her bør man virkelig være varsom!
BoostSeeker
12.11.2023 kl 15:39 8338

Det vi ikke bør glemme er at du vingler rundt på flere biotec tråder og advarer - her som i PCIB. Er det en rolle du er tildelt eller er det en rolle du frivillig har tatt på deg for å redde alle oss som ser flere muligheter enn umiligheter? Eller er det rett og slett fordi du har et ønske om en rimeligere inngang - spør for en venn som heller ikke forventer et ærlig svar.
BoostSeeker
12.11.2023 kl 15:46 8312

Takk, hele 1000m2 vokser de ikke ut av med det første. Mulig vi får mer kjøtt på benet den 14.11.
oivindl
12.11.2023 kl 15:54 8309

"Det vi ikke bør glemme er at du vingler rundt på flere biotec tråder og advarer"
Nå har jo du også nylig advart om biotec på generelt grunnlag, og ikke minst om dette caset.
Ikke bare roter du rundt, men du vingler også.

"men som jeg mfl har vært inne på tidligere biotek generelt tar tid og er kapitalkrevende hvor dette caset ikke er noe unntak...
og av samme grunn så virker det ikke klokt å sitte gjennom Q presentsjonen den 14.11"
-boostseeker 10.nov
BoostSeeker
12.11.2023 kl 16:24 8242

Kverrulanten tar aldri fri fra å kverulere for kverulering er ikke en jobb men en egenskap knyttet opp i mot personlighet. Vi må nok bare innse at du er som du er og at det aldri vil gå an å føre en ordentlig diskusjon med deg for det krever både selvrespekt og ikke minst respekt for den du tiltaler og når du ikke evner å referere riktig og velger å ta ting ut av kontekst for at det skal underbygge din kverulering så blir det jo heller aldri noen ordentlig diskusjon med deg innvolvert noe som ikke bare skjer her, men overralt hvor du deler den samme kverulerende nonsens. Forumet er en plass hvor man skal gjøre hverandre bedre og kverulering er ikke det rette verktøyet, men siden du ennå ikke har forstått det og fortsetter i samme gate slik du har gjort over år så er det heller ingen vits i å bruke tid på deg. Så med det i minnet så er det ingen vits i å svare på mine innlegg for de vill heretter ikke bli besvart og skulle du mot formodning fortsette så skal jeg love deg at jeg vil legge litt jobb i det og lage en oversikt over hvordan du egentlig opererer for så og legge det frem for admin slik at du ikke lengre slipper unna noe du har gjort alt for lenge.
Redigert 12.11.2023 kl 16:27 Du må logge inn for å svare
oivindl
12.11.2023 kl 16:34 8206

Og hva kaller du dette innlegget?
Et bidrag til den gode diskusjonen?
rockpus
12.11.2023 kl 17:11 8130

I den grad jeg har "vinglet rundt på biotec tråder" for å advare, så gjelder det kun disse to i denne omgang Og det er det meget god grunn til. Et forum er jo ikke kun en lekegrind for de som prøver å hausse opp selskaper til egen fordel på bekostning av nye investorer som kanskje ikke kjenner hele historien. Kan bare beklage om du føler opplegget truet.
Thesistulling
12.11.2023 kl 19:26 7975

Hvorfor advare?
Gjelder kun disse to i denne omgangen?
Ser du på deg selv som en børsjesus som skal redde oss fortapte aksjonærer fra et selskap du tydeligvis har tapt på?
Konsentrer deg heller om deg selv du, alle og enhver er selv ansvarlig for sine egne investeringer.
Jeg forholder meg til hva dagens situasjon tilsier, noe enkelte tydeligvis har vanskeligheter med selv.

Tror ingen her føler at "opplegget" er truet.
Tror heller det er du som ikke fatter realitetene.
Men, det er vel et bakgårdsselskap fra Bergen med et lite mikroskop som "tror" de har fått til noe små greier, og klart å lure med seg Sanofi?
Er det slik å forstå?
Virker jo slik......
Slettet bruker
12.11.2023 kl 19:38 7948

Sanofi er verdens 103. største firma

"As of November 2023 Sanofi has a market cap of $115.59 Billion. This makes Sanofi the world's 103th most valuable company according to our data."

Hvorfor er de villig til å bruke opptil Millliarder (om nødvendig) på Lifecare? - antagelig vet de dette best selv, til og med bedre enn oss på forum ...

https://medwatch.no/nyheter/medtek_lab/article16443917.ece

"Lifecare når «hemmelig» Sanofi-milepæl
Lifecare og den franske legemiddelgiganten Sanofi har en utviklingsavtale. Nå er en fase av avtalen fullført og selskapet får en kontantinnsprøytning."
Redigert 12.11.2023 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Syklisten1
12.11.2023 kl 19:55 7908

Å fraråde kjøp kan være like ille - om ikke verre enn å anbefale kjøp.
Oppsiden er uendelig mens nedsiden er 100%.

Forstå seg på de som ser seg ut aksjer de skal redde menneskeheten ifra.
Thesistulling
12.11.2023 kl 20:01 7906

Ikke glem skattefradraget.
😉

Bør vel bli borte etter neste valg.
YNWA250505
12.11.2023 kl 21:06 7783

Ja biotec er vanskelig og de færreste lykkes. Lifecare derimot HAR lykkes. POC er oppnådd, partner er mer eller mindre klart og Sencell SKAL på markedet i 2024. Alt annet er støy. Lifecare har lykkes og det er bare et spørsmål om hvor bra dette blir. La oss håpe vi ikke blir kjøpt opp før vi omsetter for hundrevis av millioner
Redigert 13.11.2023 kl 07:54 Du må logge inn for å svare
Karsten07
12.11.2023 kl 23:23 7572

Hvorfor ikke selge BGBIO og kjøpe BGBIOTR? Så kan du investere i Life? Det har jeg gjort.. Orket ikke sitte på sirkuset som er i BB nå, når jeg allikevel har tegningsrettmulighet der. Så solgte når de var på 0,26, og kjøpte tegningsretter på 0,06. Tegningsrett aksjene vil maks koste 0,13 øre + det jeg ga for tegningsrettene da. Tenker å innfri de i april neste år, noe som kan bli lukurativt. Nå har jeg plassert differansen her, og jeg har fått vært med på et par bra uker, og fått med mye oppgang :-)