NORSE i spill, 4 mulige budgivere!

Realisten2
10.11.2023 kl 22:19 4700

Dersom du går litt dypt inn i materien så vil du se at der er et stort potensial (avtaler, slots, leasing osv). Norse er et nytt selskap - starter fra ingenting for 2 år siden, som av den grunn har hatt betydelige oppstartkostnader. Ansettelser, opplæring, markedsføring osv.
Går nå inn på nytt fordi jeg er overbevist om at Norse er i spill - og at noe vil skje ila kort tid. Ikke fordi selskapet ikke vil klare seg, men fordi de store aktørene ikke kan sitte å se på at Norse tar markedsandeler, samt at de kan inngå samarbeid med grupperinger (lojalitetsprogram osv).

Min vurdering er at dette er en sterk strategisk case - som vil endre med en ny investore/eier og et tett samarbeid med en gruppering. Jeg sitter og øker trolig i neste uke...
Hobbykailn
10.11.2023 kl 22:08 4729

All grunn til å tro at budet evt. må være over den kurs som var da Norse gikk på børs, men tror ikke de blir solgt. Blir vel med i et samarbeid.
elnomi
10.11.2023 kl 21:43 4753

Hvordan i alle dager kan dere gå på dem finten at det er 4 budgivere når norse akkurat har satt enda en ny emisjon til krisepris?
Kaptein
10.11.2023 kl 19:54 4821

Mye spekulasjoner og synsing i den artikkelen. Holder en knapp på Esayjet teorien. Fyller inn at shipping eieren også er godt kjent med Larsen fra før samt at Easyjet er veldig store på Gatwick.
Kaptein
10.11.2023 kl 16:30 4843

Verdien av leasingavtalene, lavest kask i bransjen, driftsplatformen og ikke minst Gatwick posisjonen som er enestående gjør regnestykket for riktig aktør bedre en det.