Targovax

frs2904
TRVX 26.11.2018 kl 06:19 18451

Erik skal ha en av hovedpresentasjonene i Boston 4-6 des.

ONCOS-102 Data as Monotherapy & Combination with CPI & Chemo
• Targovax’sleadproductcandidate,ONCOS-102,isanoncolyticadenovirusthathas
been genetically engineered to selectively infect, replicate in and destroy cancer
cells, and to trigger tumor specific immune responses
• TheimmuneactivationpotentialofONCOS-102hasbeendemonstratedinasingle-
agent phase I trial, as well as in ongoing combination trials with both check-point
inhibitors and chemotherapy
• TheleadindicationforONCOS-102ismesotheliomawhereitsefficacyiscurrently
being assessed in combination with chemotherapy in a randomized phase II trial. ONCOS-102 is also being tested in advanced melanoma, where important proof of concept data in checkpoint inhibitor refractory patients is currently being produced

https://storage.pardot.com/448062/181904/4th_Oncolytic_Virotherapy_Summit_Event_Agenda.pdf

Redigert 21.01.2021 kl 08:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2018 kl 09:47 7361

Suser aksjen forbi 10.-tallet så er vel 18.- neste stasjon. En kurs rundt BergenBio og PciB er slett ikke for mye
Redigert 29.11.2018 kl 09:49 Du må logge inn for å svare
tigern2
29.11.2018 kl 09:52 7331

Og nå kommer volumet også.
Aborum står og visper krem til bløtekake. :)
quattro
29.11.2018 kl 10:04 7062

etter uker og måneder med nedgang og 'gloom' vender nå pilen litt
men vi er på et 'håpløst' lavt nivå med tanke på potensialet @ 10 kr

det jeg er mer interessert i er om det plutselig var investorer fra utlandet som satte i gang oppgangen, og om %-vis nye investorer som har kommet til ….. for veldig mange har blitt 'ristet' ut underveis og kun et fåtall av disse små aksjonærene er på plass
Slettet bruker
29.11.2018 kl 10:04 7060

Ja,han har nok noen han kan tenke seg å kaste den på :=)
protagoras
29.11.2018 kl 10:19 6973

Godt å bli kvitt Meyerløkka som har presset kursen unaturlig langt ned.
Tipper den stabiliserer seg rundt 11 kr i desember før januareffekten bringer oss opp i 15-16 kr.
Men så må det produseres resultater og inngås avtaler relativt kjapt etter det....
Whatsthat
29.11.2018 kl 10:36 6883

En fin kombinasjon av Meyerløkka ut + edison analysen kan ha være formulen.... gleder meg til å se topp 20....
quattro
29.11.2018 kl 10:53 6793

første motstand på 10.50-10.60 holdt - så får vi se an utviklingen - selskapet er for lavt priset p.t. , men tynget av usikkerhet rundt finansieringen på TG platformen
Slettet bruker
29.11.2018 kl 11:00 6758

Det virker som noen kjøper seg opp i TRVX.
Whatsthat
29.11.2018 kl 13:35 6479

Denne utviklingen, både volum og %vis høye daglige oppganger minner meg litt om tidlig 2017 før den spratt opp til 18 og deretter ATH. Får satse på en reprise her...
aborum
29.11.2018 kl 13:39 7455

Det er naturligvis positivt med den seneste udvikling og det er muligt, der er en regulær vending i stemningen omkring aktien. Men, potentialet er fortsat langt højere end 10,00 NOK / aktie og for eget vedkommende, er de seneste dages vending forhåbentligt kun starten på TRVX v2.0. Ledelsen blev forelagt berettiget, struktureret og konstruktiv kritik og det er min opfattelse, at man har reflekteret over dette. Der er flere måder, hvor på man kan kommunikere til markedet men der er ingen tvivl om, at noget har ændret sig.

Markedet må reflektere over den åbenlyse (og unfair) forskel i prissætningen før og efter data fra FFN blev præsenteret på ASCO (med baggrund i særligt udvalgte patienter, svær toksisitet osv.) og jeg er af den opfattelse, at markedet vil genvinde tilliden til det åbenlyse kliniske potentiale og finansielle udsigter for TG-01, der set herfra bør opnå fast track (FT) og conditional market approval (CMA).

Jeg holder endvidere fast i aftalen om at tage til Oslo og skære et stykke frisk jordbærtærte på selskabets addresse, når vi er tilbage på emissionsniveau. Det kan være lidt for tidligt at piske fløden i november, men hvem ved om jordbærtærten skal på julebordet.
Redigert 29.11.2018 kl 13:44 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
29.11.2018 kl 14:24 7339

Hehe. 20 burde nåes om ting går som det skal.. likte bedre når det var kake på 52,- :)
Stabssersjant1
29.11.2018 kl 18:18 7104

Får ikke snittet ned hvis dette fortsetter, men en kan jo ikke klage heller. Ikke umulig at noen bytter inn noe av oljeinvesteringene om dagen...
Redigert 29.11.2018 kl 18:19 Du må logge inn for å svare
Whatsthat
29.11.2018 kl 20:58 6917

Noen som hørte på gårsdagens podkast fra radium med ultimovacs? Fryktlig irriterende å høre på en som kan "alt" om kreft... Han gav et par stikk mot TRVX ( fulfirinox og neoantigen/TG) også.

Selv om jeg syntes deres teknologi og telemorase høres meget spennende ut, så satser de på en registreringsstudie på Malignant Melanoma(!). De skal børsnoteres snart til en verdi av 700mnok og har en hel haug av kjendis investorer... Mulig de får til noe her, men det virker som om de ikke har noe å falle på, hvis det dukker opp noen konkurrenter.

Det fikk meg til å tenke på TRVX og hvor supert det faktisk er å ha et ben å falle på. (Hvis det skulle skje noe) Selv om vi nå har 2 knallgode plattformer så føler jeg meg trygg på at minst en av de vil levere noe stort!
Slettet bruker
29.11.2018 kl 21:18 6864

Overraskende at de viet et helt program til det selskapet.
feitedorris
29.11.2018 kl 22:03 6770

Er ikke så rart at de kommer med stikk for de skal inn og kjempe om mange de samme investorene. Er nok en stor fordel å ha med seg «kjendiser» med penger men det gjør dem ikke til eksperter. Se på Bergen bio som kan herje med kursen til Targo gjennom Stuffers og Artic med pengesekken til Moen. Men Moen er en Bergens patriot og ikke aksjeekspert. Han smører alt som kommer fra Bergen og skal ha stor kred for det.
Whatsthat
29.11.2018 kl 22:23 6703

Ja, at de setter av et helt program for ultimovacs like før de børsnoteres er vel litt sleipt.. og ja, pcib,nano,pho,bgbio,trvx og snart ultimovacs kjemper om de samme små aksjonærene, det ser man også her på HO.Kjendis backing gir en form for falsk trygghet, så fint for de som har det!

Selv vil jeg vurdere små trader poster i flere av de overnevnte selskapene, men velger å la være å selge trvx aksjer før 2023, da jeg ser på oppkjøp/ut av det blå melding som mest realistisk for trvx/oncos...
Billyjojimbob
04.12.2018 kl 17:42 6208

4.th Annual Oncolytic Virotherapy Summit i Boston 5. desember.

Wiklund rep trwx,vinnerlisten på ruglete børs idag,pos strokes fremover?
SafeInvest
11.12.2018 kl 20:05 5298

Trond MOHN!!! Ikke Moen...

Forøvrig virker Targovax som et lost case
Slettet bruker
11.12.2018 kl 20:16 5271

Lost nå? Nå er det vel bare en venteperiode før nye kliniske resultater og eventuelt noe nytt om TG plattformen. Healthcap og radium sitter vel stille i båten.
Redigert 11.12.2018 kl 20:17 Du må logge inn for å svare
aborum
11.12.2018 kl 20:26 5243

Interessant at høre dette fra en investor i NANO, der netop har set aktiekursen falde 30% med yderligere 10 - 15% i vente. Som investor i NANO burde du netop have forståelse for, at et biotekselskab har brug for ventetid jfr. de kliniske programmer der udprøves. Man må spørge sig selv, hvem der har den bredeste platform at stå på:

TRVX med hele 4 vira på ONCOS-platformen og 2 peptider på TG-platformen .. eller NANO med én platform. Hvilke kliniske kræftcentre eller samarbejdspartnere har NANO til at hjælpe med finansieringen af studier? Svaret er ingen. TRVX har flere studier, hvor hele eller store dele af udgifterne afholdes af en ekstern partner. Man kan endvidere spekulere over, hvorfor HealthCap ejer ca. 24% af TRVX og beskedne 10% af NANO.

Virker ikke umiddelbart som et lost case; snarere som en venteperiode (men, dette gælder jo kun andre biotekselskaber og naturligvis ikke NANO). Sidder roligt i båden og gør klar til at akkumulere yderligere.
Redigert 11.12.2018 kl 20:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.12.2018 kl 20:29 5238

Vel talt, aborum
Panis
11.12.2018 kl 20:41 5213

Enig, Targovax er inne i en venteperiode (dvs for aksjonærene). Selskapet jobber forhåpentligvis med å fremskaffe nye resultater både TG-01 og ONCOS-102.
Whatsthat
11.12.2018 kl 23:14 5074

4 studier på oncos i forskjellige krefttyper, flere hundre testet, safety er super og produktet fungerer! Tenker det blir en deal på ONCOS hvis de slipper ut litt mer data fra studiene, om ikke partnerene snapper opp ONCOS selv..

Ikke mange dager før 2019. Kjøp mens dere kan på disse lave nivåer...
Slettet bruker
12.12.2018 kl 10:02 4862

Ser betydelig potensial
Fire «kjøp» fra DNB Markets

Analytiker Ole-Andreas Krohn i DNB Markets ser betydelig potensial.

Artikkel av: Marianne Løland Skarsgård
12. desember 2018 - 09.21



DNB Markets' konferanse for helseselskapene notert i Oslo og Stockholm arrangeres i dag. 13 selskap innen sektoren vil presentere seg for investorene.

Fra Oslo kommer Nordic Nanovector, Targovax, BerGenBio, Photocure, Ultimovacs, Medistim og Gentian Diagnostics.

«Risikoen knyttet til de forskjellige aktørene innen sektoren varierer betydelig, også langs tidsaksen, og det er etter vårt syn svært viktig å sette seg inn utsiktene for hvert enkelt selskap», påpeker analytiker Ole-Andreas Krohn i DNB Markets i en fersk oppdatering.

Han ser imidlertid et betydelig potensial for de aksjen meglerhuset dekker innen legemiddelutvikling og har kjøpsanbefalinger på Nordic Nanovector, Targovax og BerGenBio med kursmål på henholdsvis 110, 18 og 56 kroner per aksje.

«Videre har vi en kjøpsanbefaling på Medistim med et kursmål på 81 kroner per aksje», avslutter analytikeren.
aborum
12.12.2018 kl 11:05 4789

DNB Nordic Healthcare Conference 2018, December 12, 2018, 11:59 AM Oslo
- har nogen andre her på TRVX tickeren adgang til en webcast/live stream fra denne event?
aborum
12.12.2018 kl 11:15 4776

(som tidligere sagt, så vil en melding om videre samarbejde på TG-01 være et tydeligt signal om at FFN er efterladt på parkeringspladsen vedr. pancreas)

TRVX:RIMELIG SIKKER PÅ Å FÅ TIL RAS-SAMARBEID -SOUG

10:23
Oslo (TDN Direkt): Targovax er rimelig sikker på å få til et samarbeid for RAS-vaksinen.

Det sier konsernsjef Øystein Soug i Targovax på DNBs helsekonferanse onsdag.

- Basert på dataene vi lanserte i mai i år har vi fått flere henvendelser fra folk som ønsker å kombinere med vår vaksine. Vi har noen gode ledetråder, og vi er rimelig sikker på at vi kan få RAS-programmet opp og gå med noen andre som betaler for det, sier han.

Han sier videre at selskapet nå har penger inn i 2020, og trenger ytterligere mellom 100-150 millioner kroner for å komme til slutten av 2020, ifølge den nåværende planen. De viktigste datapunktene fremover vil være data fra mesothelioma og melanoma som kommer første halvår i henholdsvis 2020 og 2019, ifølge ham.
SomSa
12.12.2018 kl 11:22 4759

*********************************************
Soug varsler emisjon:
********************************************
Han har sagt på DNBs helsekonferanse i dag:
1- Vi har noen gode ledetråder, og vi er rimelig sikker på at vi kan få RAS-programmet opp og gå med noen andre som betaler for det: Dette er flott
2- Vi har penger inn i 2020, og trenger ytterligere mellom 100-150 millioner kroner for å komme til slutten av 2020
targovax varslet høyere pengebruk fremover og som jeg har sagt tidligere må de hente penger senest 4Q 2019 ( pengene må hentes før de går tomt for penger). De kan heller ikke finansiere for 1 år og deretter hente enda mer penger på slutten av 2020. Jeg regner med at de må gjennomføre en emisjon på 200-250 mil. Med alle forsinkelsene er jeg spent på hva emisjonskursen blir.

NB: Mens Soug har falt i koma har BergenBio fått på plass sponsoravtale for sine Pancreas cancer og Mesothelioma cancer studier.
Redigert 12.12.2018 kl 11:29 Du må logge inn for å svare
aborum
12.12.2018 kl 11:33 4729

SomSa, tydeligt du er gået fra chefhausser til chefbaisser. Jeg har akkurat skrevet samme information ovenfor - niveauet falder, synes jeg.

Det kan vel ikke komme som en overraskelse, at selskabet kræver yderligere finansiering? Økonomien har været kendt længe og alle med en smule indsigt har været i stand til at se, at der ville komme et tidspunkt, hvor tilførsel af kapital var nødvendig (uanset om aktien lå på 8,50 eller 25,00). Der er dog ingen der siger, at det er aktionærerne, der må til lommerne og et revalitaliseret setup omkring TG-01 (som Øystein Soug også bekræfter), bør interessere flere, herunder BP.

Det kan næsten læses mellem linierne, at Øysten Soug reducerer truslen fra FFN endegyldigt; man modtager ikke seriøse tilbud om sponsoraftaler, hvis FFN tiltænkes at blive standard of care for majoriteten af pancreaspatienterne. Jeg tipper at resultaterne fra TG-01 vil give anledning til ansøgning om FT og CMA.

Tidligere emissioner i TRVX har været fuldtegnede og selskabet vil også denne gang foretage en rettet emission. ONCOS-102 bliver omdrejningspunktet for at hente penge og den ændrede dosering på ONCOS-102/CPI vil formentligt give de nødvendige data, der nemt faciliterer dette setup.

BGBIO .. please, deres resultater på pancreas når ikke TG-01 til sokkerne; TRVX kan iøvrigt pege på flere sponsorer for egne studier.
Redigert 12.12.2018 kl 11:46 Du må logge inn for å svare
SomSa
12.12.2018 kl 11:52 4684


aborum
"SomSa, tydeligt du er gået fra chefhausser til chefbaisser."

Alt dreier seg og tillit og troverdighet, det er ikke lett å grave optimisme her lenger. De har ikke klart å levere en brøkdel av det de hadde lovet i 2016. De sender ikke børsmeldinger om sensitive informasjon for eksempel TG03 prekliniske studien gikk rett i dassen; TG02 studien er 1-2 år er forsinket..... Dersom du går til targovax.no og leser "pipline" sår at "CPI synergy TG + PD-1 er på oppdagelses fase. I 3Q presentasjonen hevder de at det er på prekliniske fase og prekliniske resultatene skal komme i 1H 2019........................Hvordan er det mulig at de starter en forskningsstudie av CPI + TG02 mens de skulle teste TG02 + CPI på mennesker og full data skulle komme i 1H 2019?

Jeg antar at Soug skal gjennomføre emisjonen innen 2019 rett etter at det kommer en fantastisk positiv data fra enn av studiene. Dersom det kommer!

liang
12.12.2018 kl 11:53 4676

Synes targovax har vært dyktige i tidligere emisjoner.
De har fått større investorer til å stå for kapitaliseringen og småaksjonærene har knapt bidratt.
Og slik blir det nok også ved neste korsvei.

Mye nye spennende data blir nok publisert før neste kapitalisering.
Er personlig spent på om de klarer å få flere CR ved øket dosering.

Ellers , hot oppkjøpskandidat.

------------------------------------------------

Den 29.11.2018 09:11, skrev Renate Birkeli:

Hei



Jeg sjekket med konferansen og de sier at det kommer til å laste alle presentasjoner og videoer til
https://dnb.meetmax.com/nlifescience18

Fra arrangøren:

«Presentasjonene blir ikke lastet opp før fredag eller starten på neste uke.

Og så kommer videoen så fort den er klar»



Kind regards,

Renate Birkeli

https://dnb.meetmax.com/sched/event_51431/~public/conference_presentations.html?bank_access=0&event_id=51431

Venter på en "video" her

Billyjojimbob
12.12.2018 kl 12:02 4645

Satser på den går raskt til siste emi før januar 19 er over,nå er jaffal grunnlaget lagt for fet gain.Snx på 18/20?
aborum
12.12.2018 kl 12:16 4617

Øystein Soug stiller sig nok ikke op uden reelt grundlag og fortæller markedet (gentager endda jfr. CMD), at der foreligger indtil flere forslag om sponsoraftaler på pancreas (TG-01). Markedet har aktuelt afskrevet al værdi for TG-01 i selskabet så det må synes rimeligt, at hele eller dele af denne afskrivning genvindes ved friskmelding.
Whatsthat
12.12.2018 kl 13:29 4525

Var på konferansen isted... Er faktisk imponert over Soug og den presentasjonen han holdt isted. Emisjon og pengebruken var kun et spørsmål fra publikum, ikke et tema i det hele tatt.. men om han mente at de kommer til å bruke 150mnok frem til 2020 eller har behov for 150mnok etter 2020 fikk jeg ikke helt med meg.

Uansett, han gikk gjennom "alt" og her er mine notater basert på det han fokuserte på/viste glede over med kroppspråk og positiv ordbruk:

*TG02 og CPI- Første gang de tester TG med CPI, virket veldig oppmuntret på dette.
*TG01 og CPI POC -> samme som over. Jeg tipper de venter på resultatene for TG02+CPI før de setter igang POC med TG01+CPI.
* TG01 blir sponset/betalt av andre.
*Vanskelig å kommentere fremtidige deals.. MERK: deals og ikke deal..
*Han snakker varmt om Peritoneal cancer studie med partner (Dette er nøkkelen til ONCOS mener jeg, basert på Sougs kommentarer)..
*Mesothelioma -> ingen konkurrenter her.. korteste vei til å få ONCOS på markedet. 50% DCR er meget bra. data 2020.

--

Artig at han også nevnte CheckMate som jeg tidligere har nevnt her på HO. De fikk 2/69 CR (eller noe lignende) mens TRVX hadde 1/6CR Dette "skrøt" han nærmest av. Med god grunn spør du meg... Husk at Checkmate fikk deal (samarbeid) i september etter å ha lansert 2/69 CR i April..


aborum
12.12.2018 kl 15:26 4373

- tak for deling af noter. Jeg spekulerer på, om du kan dele øvrige betragtninger fra præsentationen. Ser personligt frem til at video fra præsentationen bliver tilgængelig.

@somsa, er det ikke TG-02 og CPI du henviser til som værende det ekstremt forsinkede studie?
Heatseeker
12.12.2018 kl 16:52 4277

Meneh... Han sier rett ut at de trenger flere HUNDRE MILLIONER mer penger om under to (2) år??
https://www.youtube.com/watch?v=PGMugNs4ZiM
Whatsthat
12.12.2018 kl 20:49 4079

Absolut. Som nevnt over, var det de overnevnte punktene som trigget meg mest.
Han gikk gjennom hele selskapet på ca 30 min og de spilte av ONCOS videoen for å forklare mekanismene. Virket som om publikum (inkludert senior medlemmene fra trvx) i salen likte dette.

Han hadde noen reelle "bold claims" om at TG tar RAS som er i 20-30% av alle krefttyper og at ONCOS skal fungere på alle typer kreft. Deilig å faktisk høre dette!

Det som kom klart og tydelig frem var at Innate er 100% (!) i ONCOS for flere krefttyper, (Alle får feber = Alle får respons) og at TG har 94% (!) Immun aktivering. (Derfor folk tar kontakt vedrørende TG).

Peritoneal studien som CRI sponser ser jeg nå er tingen som gjelder fremover.. hvorfor? jo, bare tenk selv:
Like før TRVX hadde NANO og C.BRAVO en presentasjon. Bravo presiserte at folk ikke skal ta helt av når man har utlesning av data på 10 pasienter (nano data). selv om 7/10 viser gode tegn, må de først opp i 60+ pasienter før å få klarhet.

Det samme gjelder for Targovax. Nå har de bevist at ONCOS fungerer og de har en sensasjonell CR på lave doser. Med høyere doser, skal ONCOS også angripe kreft der det ikke blir injisert. Men i Peritoneal cancer studie som blir sponset er det (opp til) 78 pasienter! Som blir rekruttert. Gode ONCOS data på Peritoneal med så mange pasienter er nøkkelen for å virkelig bevise at ONCOS er best. I tillegg til dette har vi fått bevist at det fungerer i Melanoma + Mesothelioma og data fra Prostata studie med SOTIO som partner kan komme i 2019.

Så alt i alt vil 274 mennesker ha testet ONCOS i flere forskjellige kreftyper iløpet av kort tid (2019-20). (se side 8 av 21 fra dagens presentasjon). I tillegg til dette nevnte han ONCOS X (NEXT GEN) som han ikke kunne kommentere detaljer om.

Jeg tenker dette er både positivt og negativt.
Det negative er at de kanskje er «next in line» for oppkjøp, men data og pasientgrunnlaget er lite. Ref viralytics og checkmate med ca 60 pasienter i deres deal/oppkjøps studier.

Det positive derimot, og hold dere fast. Kursen. Her har man mulighet til å sikre seg tidenes fineste reise. Hvorfor? Jo, publiseres det gode ONCOS data på Peritoneal studie, så kan jeg ikke fatte at BP ikke kjøper opp TRVX/ONCOS basert på konkurrentenes oppkjøp/deals på virus den siste tiden. I tillegg til dette har vi fått bevist at ONCOS fungerer i andre krefttyper.

Business messig, så virker det for meg som om TRVX gjør seg klare for salg. Musedata + ONCOS X, TG01 + CPI, ”Show off” studie på Melanoma, vitenskapelige artikler om ONCOS publisert og sponsede studier på ONCOS burde gjøre TRVX til en solid oppkjøpskandidat i 2019/2020. Hvorfor investere i mye i dette når fokuset er mesothelioma?

Hvis ingen kjøper ONCOS, så har de faktisk Mesothelioma studie som path to marked, der det ikke skal være noen konkurrenter
Hvis det også skulle feile, så har de TG01 og TG02 som backup.

Biotek er riski, men Targovax har flere ben å stå på! Mitt tips: Kjøp på ensifret mens dere kan, og selg på flersifret om noen år. :)
Whatsthat
13.12.2018 kl 14:38 3706

https://www.reuters.com/article/targovax-cash/norways-targovax-eyes-need-for-more-cash-in-2020-idUSL8N1YH4IW

Emisjon skjer ikke enda og partnere kan potensielt dekke behov for finansiering. Har vanskligheter med å tro at kursen er så lav fremtidig, hvis det skulle være behov for emisjon....