🍏(apple)lens

rosgun
PLT 16.11.2023 kl 15:21 118362


Apples AR/VR-headset antas imidlertid Ä komme fÞrst. Det skal stÞtte utvidet virkelighet, og ventes trolig en gang i 2023. Dessverre ventes Apple Glasses fÞrst et par Är senere. Dermed fÄr vi trolig ikke se dem fÞr rundt 2024.2. sep. 2022


5.3
Kramzz har i mine Ăžyne tatt over Mya sin posisjon hva gjelder kunnskap i Polight, og ikke glem at Kramzz og Rosgun er de to som gjorde Myra oppmerksom pĂ„ Polight i sin tid😀
vi er mao ingen ferskinger pĂ„ Polight og historien bak


Kramzz stÄr bak trÄden « Norges teknologiske hemmelighet» pÄ FA forumet og er ogsÄ med i podden, og har gode og reflekterte innlegg.

Polight er i dag priset til under 500 mill.

Kjempene Apple,Microsoft,Google,Samsung osv jobber intenst inn mot dette nye segmentet!

Jeg syns PoLight har falt til et nivĂ„ hvor det bĂžr vĂŠre interesse 🙂

Momenter som er viktig Ä fÄ med er at de har 100 mill pÄ bok men guider at dette holder ut Q4 2024. En innhenting vil nok skje en stund fÞr men gjerne ifbm good news! kortsiktige triggere lugger innen AR/VR men ting kan dukke opp.

Jeg mener en prising pĂ„ like under 500 mill bĂžr vĂŠre god med tanke pĂ„ at de Ăžker inntjening kvartal for kvartal 🙂👍



AR/MR: Sterk posisjon i en megatrend ‱ Hvorfor TLensÂź - Viktige salgsargumenter; ‱ MuliggjĂžr kameramoduler i ultrakompakt stĂžrrelse ‱ Ultralavt strĂžmforbruk Enterprise & Forbrukertilfeller Utdanning ‱ Rask fokushastighet ‱ Konstant synsfelt (FOV) og hĂžy optisk stabilitet ‱ Ingen tyngdekraftpĂ„virkning selv nĂ„r hodet beveger seg ‱ Athermalization - robust fokusering over temperaturomrĂ„de nĂŠr komponenter med hĂžy varme (kamera med fast fokus gĂ„r ut av fokus) ‱ TLensÂź kamera AR brukssaker ‱ Rask skarp fokusering av objekt/tekst uavhengig av avstand ‱ Rask QR/strekkodeskanning uavhengig av avstand ‱ HĂ„ndbevegelsesgjenkjenning Healthcare Produksjon ‱ All-in-Focus stillbilder uavhengig av hvor objektene eller teksten befinner seg scenen ‱ Kontinuerlig videofokus ved opptak av objekter i bevegelse


AR/MR - nĂžkkelfokusomrĂ„de for poLight ‱ TLensÂź er relevant for bruk i bĂ„de verdensvendte kameraapplikasjoner og skjerm ‱ Brukes for tiden i tre AR/MR-bedriftsprodukter som allerede er lansert pĂ„ markedet – Magic Leap 2, LLVision og en High End MR HMD enhet ‱ AR-markedssegmentet fortsatte Ă„ utvikle seg positivt for poLight i lĂžpet av kvartalet ‱ To oppfĂžlgingsordrer ble annonsert, samt en ny design-vinn for en high-end mixed reality-hodemontert enhet ‱ 5 design-in's ‱ Hvorav 2 kan bli lansert/kunngjort i lĂžpet av 2024 ‱ En vil sannsynligvis ikke bli lansert (bare for prĂžvetaking) pĂ„ gr


Polight er i dag priset til under 500 mill.

Kjempene Apple,Microsoft,Google,Samsung osv jobber intenst inn mot dette nye segmentet!

Jeg syns PoLight har falt til et nivĂ„ hvor det bĂžr vĂŠre interesse 🙂

Momenter som er viktig Ä fÄ med er at de har 100 mill pÄ bok men guider at dette holder ut Q4 2024. En innhenting vil nok skje en stund fÞr men gjerne ifbm good news! kortsiktige triggere lugger innen AR/VR men ting kan dukke opp.

Jeg mener en prising pĂ„ like under 500 mill bĂžr vĂŠre god med tanke pĂ„ at de Ăžker inntjening kvartal for kvartal 🙂👍



AR/MR: Sterk posisjon i en megatrend ‱ Hvorfor TLensÂź - Viktige salgsargumenter; ‱ MuliggjĂžr kameramoduler i ultrakompakt stĂžrrelse ‱ Ultralavt strĂžmforbruk Enterprise & Forbrukertilfeller Utdanning ‱ Rask fokushastighet ‱ Konstant synsfelt (FOV) og hĂžy optisk stabilitet ‱ Ingen tyngdekraftpĂ„virkning selv nĂ„r hodet beveger seg ‱ Athermalization - robust fokusering over temperaturomrĂ„de nĂŠr komponenter med hĂžy varme (kamera med fast fokus gĂ„r ut av fokus) ‱ TLensÂź kamera AR brukssaker ‱ Rask skarp fokusering av objekt/tekst uavhengig av avstand ‱ Rask QR/strekkodeskanning uavhengig av avstand ‱ HĂ„ndbevegelsesgjenkjenning Healthcare Produksjon ‱ All-in-Focus stillbilder uavhengig av hvor objektene eller teksten befinner seg scenen ‱ Kontinuerlig videofokus ved opptak av objekter i bevegelse


AR/MR - nĂžkkelfokusomrĂ„de for poLight ‱ TLensÂź er relevant for bruk i bĂ„de verdensvendte kameraapplikasjoner og skjerm ‱ Brukes for tiden i tre AR/MR-bedriftsprodukter som allerede er lansert pĂ„ markedet – Magic Leap 2, LLVision og en High End MR HMD enhet ‱ AR-markedssegmentet fortsatte Ă„ utvikle seg positivt for poLight i lĂžpet av kvartalet ‱ To oppfĂžlgingsordrer ble annonsert, samt en ny design-vinn for en high-end mixed reality-hodemontert enhet ‱ 5 design-in's ‱ Hvorav 2 kan bli lansert/kunngjort i lĂžpet av 2024 ‱ En vil sannsynligvis ikke bli lansert (bare for prĂžvetaking) pĂ„ grunn av svak etterspĂžrsel ‱ Den forbrukerrelaterte saken gĂ„r bra – hĂžyvolumsak ‱ Videre et potensielt nytt produkt kalt TWedgeÂź, forbedrer ”LED AR-skjermopplĂžsning, fĂ„r god interesse ‱ Vellykket demonstrert pĂ„ CES og SPIE Photonic West

Design-vinn 3 (2)
Design-in 5 (5)
FullfĂžrt PoC 16 (13)
PÄgÄende PoC 8 (11)
Planlegging PoC 17 (14)


Ref. Q4

https://www.polight.com/investors/reports-and-presentations/default.aspx

Ha en fin dag 🙂👍

2.2
2 barcode fra et firma med tilknytning til Huawei.

Spennende relasjon med tanke pÄ ny telefon som kommer ila Q1-2024.

Rosgun hypotese: KINA=Kamera hitech=tlens=polight=

klokke(xiaiomi)telefon(meizu)barcode(=prowave), Glasses(llvision)

Konklusjon:
Meizu lÄ nede og trengte Polight=suksess
Huawei lÄ nede og trenger Polight=suksess

https://www.91mobiles.com/upcoming-huawei-mobiles-in-india-amp

Fþrste slipp er i februar og mistanke om at slle modeller har tlens jeg
.

Hvorfor:Innovativ kamerateknologi

https://www.huawei.com/en/news/2023/6/5-point-5g-commercial-fullset-equipement

Ok, sĂ„ fĂ„r vi se. Tror de som er ute nĂ„ har gamblet over evne
.skjer mye i februar her altsĂ„đŸ“ČđŸ‹đŸ»â€â™€ïž



1.2

Bunnen nÄdd pÄ 14-16 kr.

APV er det ingen snakk om lenger

NÄ ser vi fremover. Om ikke lenge er det messe i Barcelona hvor Xaomi gjÞr mobilslipp, og disse har flest patenter av alle mobilpriodusenter med Polight, og akkurat dette er IKKE noen smÄgutter hva gjelder volum. Denne blir bankers, og hvis POLIGHT mener alvor sÄ er det med denne leverandÞren

..

Volum bÞr det ogsÄ bli potensiale for nÄr selveste META skal lansere sin Quest 4, og patent nr 2 pÄ fÄ dager med Polight har fÄtt stor oppmerksomhet. Lansering av Quest 4 er i 2024.

NB: Dette er pr idag ikke et volumprodukt, men dette kan ta av nĂ„r de blir en annen opplevelse med t-lens. Pr idag har Meta mue dĂ„rligere brille enn APV
. SĂ„ der kan Polight hjelpe Zuccerberg med suksess. Heller ikke noe mangel pĂ„ vilje og milliarder av dollar der i gĂ„rden for Ă„ lykkes🙂.

(https://smart-phoneprice.com/meta-quest-4-release-date/amp/)


đŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“Č
Xiaomi smartphones totaled over 153 million unit shipments, accounting for almost 13 percent of the global smartphone market
đŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“ČđŸ“Č

31.1

Bare Ă„ ta tilbake aksjene folkens da ser vi om det er hard pakke i neste gave😎


HUSK AT EMISJONEN SKULLE LIGGET PÅ KR 19, MEN BLE BESTEMT TIL KR 10-11 kr.

ISAKSEN HADDE INNSIDEKJØP OGSÅ PÅ 10,40.

JEG TENKER BUNNEN ER NÅDD OG VEL SÅ DET OG AT VI KAN SE FREMOVER I DET KORTE BILDET
..

Av 13 FULLFØRTE POC PÅ BRILLER HVEM SKAL UT AV SEKKEN FØRST?

META ? GOOGLE ?

All major players? ( inkluderer muligens Apple pÄ et senere tidspunkt i rimeligere brille)

Det gledes stort Ä gÄ inn i Polight igjen pÄ disse nivÄene.

At AVP ikke kom med T-lens blir mindre viktig dess mer nederlaget er innsett, MEN det vil uansett aldri bli et consumer mass product pga flaskehalser i produksjonen og pris.

Derimot er det for lengst laget en langt rimeligere versjon som heter Apple Pro Lite.

Jeg stoler pÄ Isaksen nÄr han sier all major players.

Det er 13 fullfĂžrt POC i briller og for Apple fans, hvem vet?

NÄ blir det spennende Ä se hvem disse 13 er og de vil sannsynligvis bli offentliggjort pÄ lÞpende bÄnd nÄ som Apple har «brÞytet vei» for hva AR kan oppleves som.

At Polight med Varjo allerede er et bedre alternativ er udiskutabelt.

At Myra bommet pÄ sin spÄdom er uheldig i det kort bildet, men tror det er flere enn han som har gjort feil i bÞrsverdenen.

At han er tilgitt og i tillegg ga beskjed er ogsÄ er en tillitserklÊring. 
.. og jeg har aldri hÞrt en som har mer peiling og oversikt over det tekniske og markedet
.

Vi er i startgropa og har fortsatt noen bra skalper i beltet, bÄde Varjo og Magic Leap og Llvision med fler


Magic leap med Saudi milliarder vil fungere som en orginalprodusent for en haug med AR merker og ville tydelig ta konkurransen med Apple.

Man skal ikke se bort ifra at det var dette samarbeidet som til slutt veltet Apple avtalen.

Apple er Apple, men tar Polight de andre konkurrentene ser jeg pÄ det som et stÞrre marked totlalt.

Google har nÄ gÄtt forbi Apple i verdi sÄ det er tydelig at deres Ai satsing bÊrer frukter. Kanskje tiden er inne ogsÄ for at Google ogsÄ fÄr briller med tlens og vil konkurrere med sin Ai i kombinasjon pÄ brillen, hvem vet?

Her er det MASSE p glede seg til/over og ikke umulig det plutselig dukker opp en telefon her heller🩄đŸ“Č
Redigert 05.03.2024 kl 10:40 Du mÄ logge inn for Ä svare
rosgun
26.01.2024 kl 00:42 1896

NÄ synes jeg du virker stresset, husk Ä ikke baisse for mye nÄ kompis
. du spiller hÞyt nÄ sÄ imprgen skal jeg alene sÞrge for at vi gÄr hÞyt opp fra start.

Ny Meta patent i kveld offentliggjort ogsÄ sÄ som sagt har du spilt et hÞyt spill. Forbered deg for best case og det er Ä gÄ ut i kr 0 pÄ dette tullet ditt.
FunHouseComp
26.01.2024 kl 00:25 1898

Du fÄr ta deg en pust i bakken. Du skal tross alt opp i morgen tidlig og hause videre, kan hende rundt 40 innlegg i selskapene du er investert i. SÄ det er sikkert lurt Ä ta seg en blund. PLT er bunnlÞs. Ingen vet hvor mye ned vi skal i morgen.
Redigert 26.01.2024 kl 00:33 Du mÄ logge inn for Ä svare
FunHouseComp
26.01.2024 kl 00:14 1902

Har du blitt helt kokko i hodet ditt? Du er pÄ bÞrs, og ingen har plikt til Ä dekke inn dine betydelige tap. Du fÄr ta deg en tur pÄ gjenngrodde stier, og ikke fjase om at ringen er sluttet. Det er herlig Ä se hausenisser taper masse penger.
Redigert 26.01.2024 kl 00:18 Du mÄ logge inn for Ä svare
rosgun
26.01.2024 kl 00:08 1909

Ringen er sluttet, spillet over og NÅ gĂ„r vi en vannvittig rekyl imorgen fĂžr du fĂ„r kjĂžpt sĂ„rt tiltrengte aksjer med kjĂžp og salg metoden din og andre i ringen.

Gud hvor jeg hÄper det ligger en melding i innboksen idag kl 0800
Redigert 26.01.2024 kl 00:39 Du mÄ logge inn for Ä svare
rosgun
26.01.2024 kl 00:06 1902


. Og jeg mener faktisl at dere utfÞrer straffbare handlinger, men her er alt lov tydeligvis, og lukter dere penger er tÄpespillet igang. Good og badguys metoden er jo ikke ukjent, men svÊrt effektiv en stund fÞr nervÞse smÄaksjonÊrer befynner Ä tro pÄ teorien. Mange taper da masse penger pÄ deres spill. Jeg blir bare lei meg pÄ deres vegne.

Hvis du tror jeg blyer av tar du feil, og jeg hĂ„per for guds skyld folk kjĂžper seg inn igjen sĂ„ de slipper Ă„ bli lirt utenfor i denne fantastisle aksjen som setter Norge pĂ„ berdenskartet med distruptiv tech i the flobal consumermarket med ALL MAJOR PLAYERS, og APPLE selvsagt som rosinen i pĂžlsa👍😎🍎
rosgun
26.01.2024 kl 00:01 1901

Jo , er jo feigt og operere med flere brukernavn. Du kjÞrer jo dobbeltspill som flere andre i ringen din. Hammers er vel ogsÄ med, Joe Fixit med flere. Alle dere kjÞrer minst dobbelt, eneste som mangler her er superkverulanten Reserven

rosgun
25.01.2024 kl 23:52 1889

Emisjonskurs skulle vért kr 19, men presset ned til kr 10
..

SÄ akkurat nÄ er vi pÄ bunnen av kista kompis
.

Spillet er over for denne gang


Du kan baisse NOM litt sĂ„ kan du ta helga med god samvittighet😉

Imorgen skal jeg kjÞpe rubb og stubb pÄ dette latterlige nivÄet, og akkurat det vil merkes pÄ sliuttkursen.

Redigert 25.01.2024 kl 23:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
FunHouseComp
25.01.2024 kl 23:08 1909

Blir spennende Ä se hvor mye ned vi skal i morgen. Faller pÄ stort og tungt volum. 50 kroner blir det i alle fall ikke med det fÞrste. Hvilket navn jeg har her eller der er ikke viktig.
Redigert 25.01.2024 kl 23:15 Du mÄ logge inn for Ä svare
FunHouseComp
25.01.2024 kl 22:11 1955

Det er ikke akkurat Fomo. Det skvettes i trusene pÄ svÊrt hÞy omsetning og Äpenbart trangt ut dÞren. Sistemann slukker lysene
Redigert 25.01.2024 kl 22:13 Du mÄ logge inn for Ä svare
FunHouseComp
25.01.2024 kl 20:51 2077

Ingen har plikt til Ä bemidlede denne Rosgun ut fra alt vrÞvlet han skriver. At denne personen velger seg en aksje og rÞlper i vei, mÄ uinnvidde ikke ta for god fisk. Han ville aldri kunne gjort noe tilsvarende i store tunge selskaper pÄ bÞrsen, men her leker vedkommende smart og deilig i smÄ selskaper hvor det er mulig Ä hause og lage god stemning.
Redigert 25.01.2024 kl 20:53 Du mÄ logge inn for Ä svare
rosgun
25.01.2024 kl 20:32 2086

Kanskje du skal fokusere pĂ„ selskaper istedet for person, ta en titt pĂ„ denne her imens ( hvis du ikke kan engelsk mĂ„ du fĂ„ hjelp av en god venn❀)::
https://youtu.be/OIhdwRpx8xo?si=-AsxvLy2hpMVSqRz
Pentagon
25.01.2024 kl 20:31 2086

MĂ„ si en liten ting.
Du snakker og snakker og snakker om viten din Rosgun. Bare det lille jeg leser ( sĂŠrdeles lite) forteller meg nok.
Vet du, aksjemarkedet handler om 1 ting. TĂ„lmodighet. Det er en dyd.
Deg har du det TÄlmodighet uten og mÄtte spamme side opp og side ned med vrÞvl.

Pentagon
FunHouseComp
25.01.2024 kl 19:27 2171

Hvorfor ikke bare starte 10 ulike trÄder om PLT? Du er jo kjent for det. Ut fra mine regnestykker siter du pÄ betydelige tap ut fra det du har skrevet selv. 50 kroner meg et vist sted.
rosgun
25.01.2024 kl 19:17 2171

Hvis du vet alt om meg kan du jo ringe meg, og hvis du tror jeg selger polght er du dummere enn en sten, og du trenger ikke spille dum. Jeg kjenner aksjen bedre enn de fleste og fikk med Myra bla, sÄ kommer du din fjÞsnisse og skal liksom komme inn Ä gjÞre andre og bye sksjonÊrer usikre. Du har holdt pÄ slik i 30 Är nÄ. 
 Jeg vet at du og gjengen din jobber som profesjonelle og at angst og spre usikkerhet er deres vÄpen, at dere kjÞper hÞyt og lavt av hverandre i enkeltaksjer
 At finanstilsynet ikke oppdager ringene deres er en skam
. du var usedvanlig stille igÄr og hadde nok ikke regnet med meldingen som kom
. Hisk at den gjelder fortsatt. Regner vel med at du har fÄtt med deg en apple brille for the masses som heter apple lite vision pro, der twedge skal bli eneste tilbyder.

Og jeg lurer fortsatt pÄ om du ikke kan starte en egen baissetrÄd

Redigert 25.01.2024 kl 19:25 Du mÄ logge inn for Ä svare
rosgun
25.01.2024 kl 17:05 2352

Jeg har gudskjelov ikke dÄrlig tid, og gleder meg virkelig til meldinger ila de neste 4 ukene.

Jeg tenker det viktigste er Ä ha aksjer og vÊre «inne» i aksjen til enhver tid, selvom det svir litt om man har kjÞpt hÞyere enn dagens kurs.. Jeg mener gevinsten ved Ä sitte inne enn Ä gÄ inn og ut pÄ forskjellige nivÄer er mer safe.

Det er jo russisk rulllett Ä sitte utenfor og vil si du skal vÊre ganske dum hvis du gÄr for denne strategien


Noen har bestemt at kursen skulle ned tydeligvis og tiden er knapp for disse baisserne Ä fÄ den nok ned til Ä kjÞpe seg inn igjen fÞr helga.

Discord trodde jeg skulle bli en bra plattform for fremtidige innlegg, men det motsatte er tilfelle dessverre.

NĂ„r de med makt blir stille eller sier de er usikre( selvom ingenting skulle tilsi dette) er de som alle oss andre ute etter Ă„ tjene mest mulig penger


Jeg beklager virkelig hvis noen har latt seg lure og solgt pÄ nedangÄende kurs
.noen har da realisert tap


Et godt rÄd er Ä kjÞpe seg inn igjen pÄ alt under kurs 30,-

All logikk tilsier kurs pÄ minst kr 100,- pÄ rimelig kort sikt


Kjedelig Ă„ sitte utenfor folkens. Det er kun triggere og fortsatt ikke noe annet distruptivt produkt enn tlens som kan gjĂžre APV til den suksessen som det har blitt.

HĂ„per alle fĂžlgere fĂ„r en fin reise i Polight fremover og er «bittelitt» langsiktige til iallefall til 1.3.2024😇👍😎🍎

Lykke tilđŸ„°








Redigert 25.01.2024 kl 17:54 Du mÄ logge inn for Ä svare
FunHouseComp
25.01.2024 kl 16:46 2381

Rosgun er ute nÄ, solgt med store tap. Derfor er det stille. Det blir lyd i fjÞsen nÄr han finner et nytt selskap Ä hause panisk.
Tekanalyse
25.01.2024 kl 15:51 2448

Gap som skal tettes pÄ 22.10. Spennende Ä se hvor lang tid aksjen bruker pÄ ferden dit, men jeg tipper innen neste fredag.
Pentagon
25.01.2024 kl 15:39 2481

Rosgun er jo helt kokko. De som ikke har skjÞnt det for lenge siden mÄ bare gÄ i seg selv. Han er helt koko

Pentagon
Redigert 25.01.2024 kl 15:41 Du mÄ logge inn for Ä svare
BlackPearl
25.01.2024 kl 14:51 2566

jeg vil heller sagt "mange naive folk som fÞlger deg og kjÞper pÄ hÞyeste selv om tekniske sier det motsatte".
Har kjÞpt Ä solgt denne flere gang hittil slik som du har gjÞrt ogsÄ, og kommer sikkert Ä kjÞpe igjen men betaler ikke 25 kr fÞrriktig melding er ute
klaesp
25.01.2024 kl 14:43 2579

Det var i hvertfall en Bull oppdatering fra selskapet i gÄr, vi begynner der.

Endel tar nok ned risiko I forhold til kommende begivenhet.
Redigert 25.01.2024 kl 15:22 Du mÄ logge inn for Ä svare
FunHouseComp
25.01.2024 kl 14:37 2586

Folk bÞr gjÞre sine egne vurderinger, og ikke hengi seg til hausetrÄder pÄ Hegnar forum. Det er mye hodelÞs hausing her inne. At folk ikke gÄr pÄ limpinnen, og du sitter med store tap kan ingen andre klandres for.
rosgun
25.01.2024 kl 13:49 2679

Det som typisk skjer nÄ er en skikkelig god melding etter stengetid eller i helga::::

Da skulle folk fÄtt seg en pÄ trynet
. Som selger seg ut pÄ bunnen



Mye rare folk her
rosgun
25.01.2024 kl 13:42 2675

Discord gjengen styrer kursen nÄ og vektlegger akkurat det som passer dem for inn og utgang. Fra Ä sensurere innlegg til tradingtips og teknislanalyse. Rene «sekten» det der nÄr
De kommer i en dobbeltrolle med kjĂžp og salg

Den verste misbruk av makt jeg har vért vitne til


HÞr pÄ Rosgun istedet
.

Sitt i ro- ikke brenn deg nÄ og tap penger
Redigert 25.01.2024 kl 13:46 Du mÄ logge inn for Ä svare
Tigana
25.01.2024 kl 13:36 1424

En melding til de som har solgt i dag.

Briller:
1) TLens er i MAGIC LEAP 2. v
2) TLens er i VARJO XR-4 FE. v
3) TLens er i VUZIX SHIELD. v
4) TLens er i LLVISION. v
5) TLens kommer i APPLE VISION PRO i 2024 ?
6) TLens kommer i META senere i 2024 ?
7) TLens kommer i SONY senere i 2024 ?
8) TLens kommer i SAMSUNG senere i 2024 ?
9) TLens kommer i LG tidlig i 2025 ?
10) TLens kommer i MICROSOFT i 2024/2025 ?
11) TLens kommer i XIAOMI i 2024/2025 ?
12) TLens kommer i XVISIO 2024 ?
+
+
+

Se pÄ alt som ligger foran oss aksjonÊrer i poLight.

NÄr de 4 fÞrste her har valgt TLens begynner sannsynligheten Ä bli stor for at TLens kommer i alt som kan krype Ä gÄ av MR/XR/AR briller. Basta.

Jeg sier nÄ bare, kanskje det er pÄ tide Ä komme seg inn igjen fortere enn svint.
Redigert 25.01.2024 kl 13:37 Du mÄ logge inn for Ä svare
rosgun
25.01.2024 kl 13:35 1430

GjÞr som dere vil
 
 mange idiioter som dere fÄr lurt til Ä selge nÄ, sÄ lykke til med det.

BlIr et rush motsatt vei fĂžr helga da
Redigert 25.01.2024 kl 13:39 Du mÄ logge inn for Ä svare
klaesp
25.01.2024 kl 12:59 1498

Men hvor stor sannsynlighet er det for at polight er med i denne? (Apv)
BlackPearl
25.01.2024 kl 12:52 1519

Falle stopper vel ved 13 kr fÞr den slÄr tilbake?? Da kan du starte hausing pÄ nytt ;-)
Lim Gordon
25.01.2024 kl 11:57 1648

He-he, du har blitt ganske tam nÄ rosgun, begynner du Ä lure pÄ dine egne hausseevner?
rosgun
25.01.2024 kl 10:59 1773

6 bĂžrsdager til APV slippes.

At det er tlens i dennex2 og i fremtidoger modller

Kursen gjenspiler ikke dette akkurat.
Redigert 25.01.2024 kl 11:00 Du mÄ logge inn for Ä svare
Tigana
25.01.2024 kl 10:51 1804

Det er mye "diskusjon" nĂ„ pĂ„ alle fora om TLens er i eller ikke i AVP. Man MÅ se lenger fram enn Ă©n mĂ„ned med poLight aksjen.

Kort vurdering av risiko utfra fakta om teknologien og hva poLight har presentert i kvartalspresentasjoner samt alle patenter som er delt. Vi vet at ALLE skal lansere MR/XR/AR briller og skal de overleve i markedet mÄ mintekravet vÊre autofokus og da er det TLens som foretrekkes. Ref. VARJO XR-4 FE. Jeg baserer min investering pÄ dette:

1) Jeg mener det er STOR RISIKO Ä stÄ utenfor hvis det viser seg at det er autofokus med TLens i AVP. Det er fundamentalt og vil sannsynligvis booste aksjen og det fundamentale hever seg over Teknisk analyse. Vi mÄ sannsynligvis vente pÄ Tear Down fra Yole pÄ dette.

2) Jeg mener det er LITEN RISIKO Ă„ ta om TLens ikke er i AVP. Det er ikke fundamentalt og vil sannsynligvis senke kursen kortsiktig.
PĂ„ det tidspunkt er det tre grep man kan ta:
2a) Sitte rolig med de aksjene man har og vente pÄ opptur i kursen nÄr de andre store firmaene skal lansere briller, smartphones etc. i 2024 og 2025.
2b) Selge med tap eller gevinst og gÄ glipp av oppturen som kommer.
2c) Benytte muligheten til Ă„ Ăžke beholdningen.

Redigert 25.01.2024 kl 13:18 Du mÄ logge inn for Ä svare
klaesp
25.01.2024 kl 10:33 1856

HÄper aksjen bunner ut i dette omrÄdet 19 til 20kr .
Markedet trenger en bekreftelse pÄ avtale.

https://www.apple.com/newsroom/2024/01/apple-previews-new-entertainment-experiences-launching-with-apple-vision-pro/
Redigert 25.01.2024 kl 11:14 Du mÄ logge inn for Ä svare
rosgun
25.01.2024 kl 10:28 1869

WaF

20 kr????

Synd jeg er fullastet
..

GALEMATIAS PRIS DETTE HER!!!!


Med apple bekreftet og all major players


Er folk gÄtt fra vettet??
Redigert 25.01.2024 kl 10:29 Du mÄ logge inn for Ä svare
rosgun
25.01.2024 kl 10:04 1923

Oversikt:

SELGER DU NÅ= DUMMERE ENN DUMMEST

KJØPER DU NÅ =EN LATTERLIG LAV INNGANG


🍎😎er bekreftet 99,99%
rosgun
25.01.2024 kl 09:59 1935

Et bevis pÄ super baisseren joe fixit og funhousecamping(= 
og vil ha inngang lavest mulig).

Dette er proffe folk som kan kjĂžpe og selge til seg selv for Ă„ skape frykt og lage tull:

Ser ut som en del smĂ„investorer klynger seg til sitatet fra Carl Sagan: "Absence of Evidence does not mean Evidence of Absence” nĂ„r det gjelder manglende bevis for at Tlens er i AVP. Skulle ikke forundre meg om at noen gĂ„r i fornektelse dersom det viser seg atTlens ikke er i AVP, f.eks. "Den er nok inni der en plass, men teardown-folkene har ikke funnet den forelĂžpig, bare vent!".

De var stille nÄr det kom gladmelding - helt stulle. NÄ gyver de pÄ igjen


Hva tror du de vil oppnÄ???


Det er 50/50- enten kjĂžp eller salg .

Her: kjĂžp
Redigert 25.01.2024 kl 10:02 Du mÄ logge inn for Ä svare