🍏(apple)lens

rosgun
PLT 16.11.2023 kl 15:21 116556


Apples AR/VR-headset antas imidlertid å komme først. Det skal støtte utvidet virkelighet, og ventes trolig en gang i 2023. Dessverre ventes Apple Glasses først et par år senere. Dermed får vi trolig ikke se dem før rundt 2024.2. sep. 2022


5.3
Kramzz har i mine øyne tatt over Mya sin posisjon hva gjelder kunnskap i Polight, og ikke glem at Kramzz og Rosgun er de to som gjorde Myra oppmerksom på Polight i sin tid😀…vi er mao ingen ferskinger på Polight og historien bak…

Kramzz står bak tråden « Norges teknologiske hemmelighet» på FA forumet og er også med i podden, og har gode og reflekterte innlegg.

Polight er i dag priset til under 500 mill.

Kjempene Apple,Microsoft,Google,Samsung osv jobber intenst inn mot dette nye segmentet!

Jeg syns PoLight har falt til et nivå hvor det bør være interesse 🙂

Momenter som er viktig å få med er at de har 100 mill på bok men guider at dette holder ut Q4 2024. En innhenting vil nok skje en stund før men gjerne ifbm good news! kortsiktige triggere lugger innen AR/VR men ting kan dukke opp.

Jeg mener en prising på like under 500 mill bør være god med tanke på at de øker inntjening kvartal for kvartal 🙂👍



AR/MR: Sterk posisjon i en megatrend • Hvorfor TLens® - Viktige salgsargumenter; • Muliggjør kameramoduler i ultrakompakt størrelse • Ultralavt strømforbruk Enterprise & Forbrukertilfeller Utdanning • Rask fokushastighet • Konstant synsfelt (FOV) og høy optisk stabilitet • Ingen tyngdekraftpåvirkning selv når hodet beveger seg • Athermalization - robust fokusering over temperaturområde nær komponenter med høy varme (kamera med fast fokus går ut av fokus) • TLens® kamera AR brukssaker • Rask skarp fokusering av objekt/tekst uavhengig av avstand • Rask QR/strekkodeskanning uavhengig av avstand • Håndbevegelsesgjenkjenning Healthcare Produksjon • All-in-Focus stillbilder uavhengig av hvor objektene eller teksten befinner seg scenen • Kontinuerlig videofokus ved opptak av objekter i bevegelse


AR/MR - nøkkelfokusområde for poLight • TLens® er relevant for bruk i både verdensvendte kameraapplikasjoner og skjerm • Brukes for tiden i tre AR/MR-bedriftsprodukter som allerede er lansert på markedet – Magic Leap 2, LLVision og en High End MR HMD enhet • AR-markedssegmentet fortsatte å utvikle seg positivt for poLight i løpet av kvartalet • To oppfølgingsordrer ble annonsert, samt en ny design-vinn for en high-end mixed reality-hodemontert enhet • 5 design-in's • Hvorav 2 kan bli lansert/kunngjort i løpet av 2024 • En vil sannsynligvis ikke bli lansert (bare for prøvetaking) på gr


Polight er i dag priset til under 500 mill.

Kjempene Apple,Microsoft,Google,Samsung osv jobber intenst inn mot dette nye segmentet!

Jeg syns PoLight har falt til et nivå hvor det bør være interesse 🙂

Momenter som er viktig å få med er at de har 100 mill på bok men guider at dette holder ut Q4 2024. En innhenting vil nok skje en stund før men gjerne ifbm good news! kortsiktige triggere lugger innen AR/VR men ting kan dukke opp.

Jeg mener en prising på like under 500 mill bør være god med tanke på at de øker inntjening kvartal for kvartal 🙂👍



AR/MR: Sterk posisjon i en megatrend • Hvorfor TLens® - Viktige salgsargumenter; • Muliggjør kameramoduler i ultrakompakt størrelse • Ultralavt strømforbruk Enterprise & Forbrukertilfeller Utdanning • Rask fokushastighet • Konstant synsfelt (FOV) og høy optisk stabilitet • Ingen tyngdekraftpåvirkning selv når hodet beveger seg • Athermalization - robust fokusering over temperaturområde nær komponenter med høy varme (kamera med fast fokus går ut av fokus) • TLens® kamera AR brukssaker • Rask skarp fokusering av objekt/tekst uavhengig av avstand • Rask QR/strekkodeskanning uavhengig av avstand • Håndbevegelsesgjenkjenning Healthcare Produksjon • All-in-Focus stillbilder uavhengig av hvor objektene eller teksten befinner seg scenen • Kontinuerlig videofokus ved opptak av objekter i bevegelse


AR/MR - nøkkelfokusområde for poLight • TLens® er relevant for bruk i både verdensvendte kameraapplikasjoner og skjerm • Brukes for tiden i tre AR/MR-bedriftsprodukter som allerede er lansert på markedet – Magic Leap 2, LLVision og en High End MR HMD enhet • AR-markedssegmentet fortsatte å utvikle seg positivt for poLight i løpet av kvartalet • To oppfølgingsordrer ble annonsert, samt en ny design-vinn for en high-end mixed reality-hodemontert enhet • 5 design-in's • Hvorav 2 kan bli lansert/kunngjort i løpet av 2024 • En vil sannsynligvis ikke bli lansert (bare for prøvetaking) på grunn av svak etterspørsel • Den forbrukerrelaterte saken går bra – høyvolumsak • Videre et potensielt nytt produkt kalt TWedge®, forbedrer µLED AR-skjermoppløsning, får god interesse • Vellykket demonstrert på CES og SPIE Photonic West

Design-vinn 3 (2)
Design-in 5 (5)
Fullført PoC 16 (13)
Pågående PoC 8 (11)
Planlegging PoC 17 (14)


Ref. Q4

https://www.polight.com/investors/reports-and-presentations/default.aspx

Ha en fin dag 🙂👍

2.2
2 barcode fra et firma med tilknytning til Huawei.

Spennende relasjon med tanke på ny telefon som kommer ila Q1-2024.

Rosgun hypotese: KINA=Kamera hitech=tlens=polight=

klokke(xiaiomi)telefon(meizu)barcode(=prowave), Glasses(llvision)

Konklusjon:
Meizu lå nede og trengte Polight=suksess
Huawei lå nede og trenger Polight=suksess

https://www.91mobiles.com/upcoming-huawei-mobiles-in-india-amp

Første slipp er i februar og mistanke om at slle modeller har tlens jeg….

Hvorfor:Innovativ kamerateknologi

https://www.huawei.com/en/news/2023/6/5-point-5g-commercial-fullset-equipement

Ok, så får vi se. Tror de som er ute nå har gamblet over evne….skjer mye i februar her altså📲🏋🏻‍♀️



1.2

Bunnen nådd på 14-16 kr.

APV er det ingen snakk om lenger

Nå ser vi fremover. Om ikke lenge er det messe i Barcelona hvor Xaomi gjør mobilslipp, og disse har flest patenter av alle mobilpriodusenter med Polight, og akkurat dette er IKKE noen smågutter hva gjelder volum. Denne blir bankers, og hvis POLIGHT mener alvor så er det med denne leverandøren……..

Volum bør det også bli potensiale for når selveste META skal lansere sin Quest 4, og patent nr 2 på få dager med Polight har fått stor oppmerksomhet. Lansering av Quest 4 er i 2024.

NB: Dette er pr idag ikke et volumprodukt, men dette kan ta av når de blir en annen opplevelse med t-lens. Pr idag har Meta mue dårligere brille enn APV…. Så der kan Polight hjelpe Zuccerberg med suksess. Heller ikke noe mangel på vilje og milliarder av dollar der i gården for å lykkes🙂.

(https://smart-phoneprice.com/meta-quest-4-release-date/amp/)


📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲
Xiaomi smartphones totaled over 153 million unit shipments, accounting for almost 13 percent of the global smartphone market
📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲

31.1

Bare å ta tilbake aksjene folkens da ser vi om det er hard pakke i neste gave😎


HUSK AT EMISJONEN SKULLE LIGGET PÅ KR 19, MEN BLE BESTEMT TIL KR 10-11 kr.

ISAKSEN HADDE INNSIDEKJØP OGSÅ PÅ 10,40.

JEG TENKER BUNNEN ER NÅDD OG VEL SÅ DET OG AT VI KAN SE FREMOVER I DET KORTE BILDET…..

Av 13 FULLFØRTE POC PÅ BRILLER HVEM SKAL UT AV SEKKEN FØRST?

META ? GOOGLE ?

All major players? ( inkluderer muligens Apple på et senere tidspunkt i rimeligere brille)

Det gledes stort å gå inn i Polight igjen på disse nivåene.

At AVP ikke kom med T-lens blir mindre viktig dess mer nederlaget er innsett, MEN det vil uansett aldri bli et consumer mass product pga flaskehalser i produksjonen og pris.

Derimot er det for lengst laget en langt rimeligere versjon som heter Apple Pro Lite.

Jeg stoler på Isaksen når han sier all major players.

Det er 13 fullført POC i briller og for Apple fans, hvem vet?

Nå blir det spennende å se hvem disse 13 er og de vil sannsynligvis bli offentliggjort på løpende bånd nå som Apple har «brøytet vei» for hva AR kan oppleves som.

At Polight med Varjo allerede er et bedre alternativ er udiskutabelt.

At Myra bommet på sin spådom er uheldig i det kort bildet, men tror det er flere enn han som har gjort feil i børsverdenen.

At han er tilgitt og i tillegg ga beskjed er også er en tillitserklæring. ….. og jeg har aldri hørt en som har mer peiling og oversikt over det tekniske og markedet….

Vi er i startgropa og har fortsatt noen bra skalper i beltet, både Varjo og Magic Leap og Llvision med fler…

Magic leap med Saudi milliarder vil fungere som en orginalprodusent for en haug med AR merker og ville tydelig ta konkurransen med Apple.

Man skal ikke se bort ifra at det var dette samarbeidet som til slutt veltet Apple avtalen.

Apple er Apple, men tar Polight de andre konkurrentene ser jeg på det som et større marked totlalt.

Google har nå gått forbi Apple i verdi så det er tydelig at deres Ai satsing bærer frukter. Kanskje tiden er inne også for at Google også får briller med tlens og vil konkurrere med sin Ai i kombinasjon på brillen, hvem vet?

Her er det MASSE p glede seg til/over og ikke umulig det plutselig dukker opp en telefon her heller🦄📲
Redigert 05.03.2024 kl 10:40 Du må logge inn for å svare
rosgun
25.01.2024 kl 09:23 1986

Jeg tror discord serveren virker mot sin hensikt da de bak sitter og pumper inn og sensurerer innlegg etter som det passer dem selv.

En rimelig dårlig utvikling. At så mange skal mene noe om alt gjør at informasjonen blir veldig uoversiktelig og massiv.
rosgun
25.01.2024 kl 09:12 2007

Vær klar over at noen vil skremme deg ved å legge inn lave kjøp og salgskurser før helga…

Ingen vil stå utenfor polight i helga. Nå skal dumpegjengen inn igjen og gruser kursen før STOR NYHET( som sist)


NB: Ikke la de lure aksjene fra deg nå

Forstå spillet- VENT

Ikke gå i fella!!!

Hvorfor selge bår polight er avslørt i APV🍎


Er alle her helt korka i hue eller utviklinshemma som andre baissere!!


SKJERP DERE!!

Hva er dere egentlig redde for?

Redigert 25.01.2024 kl 09:13 Du må logge inn for å svare
aksjeintr
25.01.2024 kl 00:18 2205

Londonmannen. Ja, det har vært langdrygt, men vi må huske på at feks NOD ble etablert i tidlig på 80 tallet og skjøt ikke fart før langt innpå 2000 tallet, så sett i sammenligning med NOD (og det markedet PLT har siktet seg inn på) så har kanskje ikke ting tatt så lang tid allikevel. Og skulle det bli AVP (de vil overleve godt uten AVP også vel og merke) så vil det være en milepel som vil gjøre inntog i tlf osv mye kortere.

Omsetning i PLT vil være på et helt annet sted innen 1-2 år, og da kan vi fort snakke om milliard omsetning!

2024/25 blir PLT sine gjennombruddsår!!
Eqnrqec
24.01.2024 kl 22:21 2320

Rosgun?

Hvor har du funnet filmsnutten, finner ikke den delt hverken på shareville eller Discord? Er ikke så god å leite heller da…

Jeg fant den 👌🏻
Redigert 24.01.2024 kl 22:57 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
24.01.2024 kl 21:52 2392

Rosgun var sært uheldige med inngangen, spesielt hvis man er all in. Nå er det viktig å lage god stemning her inne på forumet slik at man kan dekke inn tapene, og kanskje snike seg ut bakdøren.
Redigert 24.01.2024 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
24.01.2024 kl 21:03 2477

Er ikke du ned 20 prosent i forhold til din annonserte inngang forrige uke? All in som alltid når du Hauser.
Redigert 24.01.2024 kl 21:04 Du må logge inn for å svare
rosgun
24.01.2024 kl 18:11 2677

SE fra1.50 på denne reklamen for APV

https://youtu.be/IEh3aKfDKFg?si=PQgrF44P1wchlscV

AUTOFOKUS- Myra uttaler- 99,9% sikkert tlens ved autofokus i APV.

0,9% sikrere enn han var i MAGIC LEAP🎰😀

DA FÅR VI HÅPE KURSEN JOGGER FORBI kr 100 ila et par uker🍎😎🔆


😎👁🍎VERRE VAR DET IKKE - GRAVERNE NYE OG GAMLE MÅTTE TIL SLUTT FÅ DETTE ENDELIGE BEVISET BEKREFTET😎👁🍎

SE fra1.50 på denne reklamen for APV

https://youtu.be/IEh3aKfDKFg?si=PQgrF44P1wchlscV

AUTOFOKUS- Myra uttaler- 99,9% sikkert tlens ved autofokus i APV.

0,9% sikrere enn han var i MAGIC LEAP🎰😀
rosgun
24.01.2024 kl 15:43 2863

Ja, er nok flere som begynner å bli ferdige for posisjonering… mange kjente baissere dukker opp her og shareville….. kjenner alle sammen.

Husk at de har samme mål som alle andre, å bli rike. Sikkert flere som har flere nick også som er positive…. dette er kun et spill folkens…..


Gjennomskuer du spillet og har evnen til å tenke logisk og digger norsk tech med skyhøy omsetning og marginer - SITT I RO🍎😎😎
Redigert 24.01.2024 kl 15:44 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
24.01.2024 kl 10:08 3058

Her nok mer et spørsmål om man tror PoLight vil lykkes med sin teknologi på verdensmarkedet. Ingen tvil om at de har en særdeles interessant og innovativ teknologi. Men av ulike årsaker har det store gjennombruddet latt vente på seg.

Men dersom man tror at selskapet vil lykkes, noe jeg gjør, så er dette et farlig tidspunkt å selge seg ned/ut på. Men selvfølgelig svært interessant dersom andre aksjonærer velger å selge kursen ned på 19-tallet og under. Da er det bare å følge med og ligge klar med håven når tilbudsaksjene blir lagt ut. Gleder meg!
Eqnrqec
24.01.2024 kl 07:18 3228

Veldig bra skrevet Tigane, flaut av deg Hammers😅 du vet du skriver om et upcoming nytenkende teknologiselskap i en helt formidabel utvikling og ikke Norsk Hydro?
Tigana
24.01.2024 kl 06:51 3276

Skjønner at du kun har hengt deg opp i historiske tall. Irrelevant når vi ser interessen, teknologien og 192 prosjekter poLight jobber med. Har også siden 2021 14 design win når vi nå teller med VARJO som ble avslørt i en tear down nylig.
Nei, jeg tror dessverre at det er flere som satset på å være ute og komme inn senere, men det er ALLTID farlig i poLight for plutselig kommer det en børsmelding som i går som styrker selskapet. Her må man ha trua og sitte rolig. Om den kursen rundt 20 25 er så viktig for mange. Glem det. poLight vil ha tresifret kurs etterhvert.
Bare å se på NOD aksjen. Var oppe i 300 kr før den halverte seg ++. I en ren antall aksjesammenligning hvor poLight har ca. 3 ganger færre aksjer så kan hver enkelt regne ut teoretisk kurs. Ha en god dag på børsen og fremforalt poLight blir en enorm suksess, ikke i går og heller ikke i morgen, men i årene som kommer.
Redigert 24.01.2024 kl 06:53 Du må logge inn for å svare
Hammers
24.01.2024 kl 01:32 3347

Hvordan var Q3?
Nær doblet underskudd i forhold til Q2 og varsel om "hard times"!

Selskapet har egentlig ikke nok omsetning til å betjene husleie, betale ut lønn til de ansatte, penger til strømutgifter, osv.
Den eneste suksessen PLT har er ved å skaffe nye emisjonskroner - slik at de senere kan benytte dem til å betjene nevnte utgifter.

Bør et selskap som omsetter for 3 mill pr kvartal og samtidig alltid går med DUNDRENDE TAP verdsettes til 1,4 mrd?
Tankespinneri for den glupe! Idioter kan leve i sin egne drømmeverden!
___________________________________________
Q3:
Resultatfall for Polight: - Vanskelige markedsforhold

Linseselskapet la frem sine resultater for 3. kvartal torsdag morgen. Kvartalsrapporten viser et resultat før skatt på minus 21,4 millioner kroner.
Det er et fall fra minus 12,9 millioner kroner i 3. kvartal i 2023. (NÆR DOBLET)

Selskapet viser til et inntektsfall fra 5,3 millioner kroner i 3. kvartal i 2022 til 3,1 millioner kroner i samme periode i år (NÆR DOBLET)
Driftsresultatet (ebit) falt også fra minus 13,6 millioner kroner til minus 23 millioner kroner. (NÆR DOBLET)
Ebitda endte på minus 20,5 i tredje kvartal 2023, sammenlignet med minus 11,3 i samme kvartal i fjor. (NÆR DOBLET)

«Polight utvikler seg sakte, men sikkert i riktig retning, selv under vanskelige markedsforhold», skriver selskapet i rapporten.
Kommentar; Vanskelig å skjønne konklusjonen når ALT blir så veldig mye verre!
Redigert 24.01.2024 kl 02:03 Du må logge inn for å svare
rosgun
24.01.2024 kl 00:37 3386

Ja, all major players. Magic leap med arabiske oljepenger blir også heftige saker fremover.

Om Apple IKKE har Polightteknologi er de UTE av det gode selskap, noe som virket svært usannsynlig( hvis noen er dårlig i sannsynlighetregning er det ok, men 3./4. klasse nivå burde være overkommelig, selv for nye baissere)
Eqnrqec
23.01.2024 kl 23:44 3387

Det er jo enormt, verdensledende Varjo inneholder tlens 🤓

Varjo, the technology leader in industrial-grade VR/XR hardware and software, advanced the state of the art in highest-fidelity virtual and mixed reality with the debut of its next generation XR-4 series headsets – XR-4, XR-4 Focal Edition and XR-4 Secure Edition. Through the fusion of its highest-resolution displays, foveated capture stream, advanced LiDAR depth sensing and camera sensors, all of which mimic the function of the human eye, the Varjo XR-4 series offers virtual and mixed reality experiences practically indistinguishable from natural sight.
Eqnrqec
23.01.2024 kl 23:42 3385

Må ikke glemme at polight nå er bekreftet i Varjo gjennom teardown, ligger på shareville, med bilde og tekst, tlens from polight!
rosgun
23.01.2024 kl 23:08 3436

Har du fulgt med i aksjen og lest deg opp, selger og trader man vel ikke denne aksjen den travleste tiden i jan og feb i selskapets mest spennende tid og Apple med resten av major players.

Da er man litt i overkant naiv og verdensmester🍎😎
klaesp
23.01.2024 kl 22:53 3456

Rolig nå rosgun. Du var veldig heldig med denne oppdateringen..
Londonmannen
23.01.2024 kl 22:53 3445

Du verden! Ja, dette var en hyggelig melding å få etter å ha vært på kino. Ikke tvil i min sjel at 2024 vil bli et meget lukrativt år som Polight aksjonær. Nei, mulig at iokke de store pengene vil materialisere seg i løpet av inneværende år, men at Polight sin teknologi vil få sitt gjennombrudd og at større aktører vil dukke opp på Polight sin kundeliste i løpet av året er jeg ikke i tvil om.
rosgun
23.01.2024 kl 22:52 3416

Ja, du er ute og SUR pga en BULL melding.

Det skjønner jeg🍎😎.

Lag deg en egen tråd da vel. Du spammer min tråd. Ikke omvendt.

Men skjønner du er bitter ved å kjøpe på topp og selge på bunnen.

Det blir dyrt i lengden😎🍎🔆

Man blir smartere med års, trøst deg mef det❤️🥰
skadi
23.01.2024 kl 22:44 3425

Blir neppe så trangt som det er i nøtta di. Ro deg litt ned nå, du spammer ned hele forumet......
rosgun
23.01.2024 kl 22:41 3431

Har alle solgt seg ut eller? Så ingen meldingen idag??

Det burde jo koke på alle forum….. spørs om noen filk en litt bratt løringskurve på trading og teknisl snaluse to siste dager…

Jeg kan forøvrig melde om knall bra oppgang imorgen.

Skal vi til kr 50 i åpningen???
Blir trangt inn den berømte døra?

Lykke til👍🍎😎
rosgun
23.01.2024 kl 22:25 3459

Jeg legger merke til at det er helt stille på discord tråden på teknisk analyse og tradingtråden?

Hvorfor?

De fleste «nye» som liksom skulle lære å trade er nå ute av. aksjen i håp om å komme inn billigere imorgen…

Fordi bla bla bla.


MEN… så kom denne uforutsette meldingen…. Ingen så komme. Hadde de vært inne så hadde det blott skrevet tett nå, men nå er det helt stille…

De holder akkurat nå pusten da de ikke kan skrive noe positivt og heller ille mer negativt fordi det gir dem lote troverdighet senere.

Jeg blir kvalm av dette dobbeltspillet….. så igjen, hør på Rosgun, jeg er her for å hjelpe
mannen i gat å ille bli lurt av andre .


Bare vent når disse dobbeltspillerne får kjøpt seg inn igjen imorgen, da skal alt forklares med grafer og hva var det jeg sa…

Bare vent…. Nå er alle livredde for åpningskirsen. Jeg håper nye ser hvor bull melding som kom etter stengetid idag og at vi åpner på minimum kr 26 imorgen.


Så til dere som har tenkt å selge dere billig imorgen.

Sett kjøp på minst kr 30,-

Da blir det stille i fjøset og nå har disse luringene fått leke lenge nok med å så tvil og dårlige sammenligninger…

Hadde vært så jævlig bra om noen med masse aksjer kinne ha styrt skuta RETT opp på 30-tallet.

Hadde disse tullingene fått seg en lekse om distruptiv teknologi og fått smake på leken. Den må som vanlig tåle steken🍎😎👁🌎
Redigert 23.01.2024 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
rosgun
23.01.2024 kl 22:19 3454

Til nye aksjonærer.

Kan dere ikke engelsk så få hjelp til oversettelsen.

Her er det ENKELT forklart at i AR er det KUN tlens som gjelder!!!!
https://youtu.be/OIhdwRpx8xo?si=RsBaZPQcGzhL-ee2
rosgun
23.01.2024 kl 20:02 3614

Hvor kult hadde det ikke vært om APV faktisk hadde twedge kameramoduler eller en variant av denne i i seg…..?

Ser iikke bort fra at det kommer melding før messen, under eller dagen etter 2. februar ved lansering av AVP.

Det ville vært en fantastisk højdare også for Polight og Apple.

DETTE BEGYNNER Å DRA SEG TIL NÅ, SÅ DEN SOM VIL STÅ UTENFOR Å SE PÅ KAN GJØRE DET, MEN DETTE BLIR BARE HELT KONGE👍👁😇😎🔆🐔
Redigert 23.01.2024 kl 22:07 Du må logge inn for å svare
rosgun
23.01.2024 kl 19:50 3639

Skjønner jo at du vil inn igjen imorgen, men som jeg skrev før idag, benytt sjansen du får med så lav inngang. ….

Men uansett, man lærer av sine bommerter…. Ønsker deg selvsagt lykke til imorgen😇. Helt umulig å spå åpning, men igjen

ALL MAJOR PLAYERS IN THE WORLD🌎


Det ble så stille fra Joe Fixit, Funhousecamping sånn PLUTSELIG….

La oss håpe de tradet seg inn og ut samme dag av aksjen…
Redigert 23.01.2024 kl 19:51 Du må logge inn for å svare
klaesp
23.01.2024 kl 19:17 2068

Jeg har ikke noe tro på at aksjen stiger 150% i morgen den var drøy rosgun..
Redigert 23.01.2024 kl 19:19 Du må logge inn for å svare
klaesp
23.01.2024 kl 19:09 2067

Jeg kommer til å kjøpe i morgen, håper på ok inngang men skulle nok kjøpt i dag.
rosgun
23.01.2024 kl 19:04 2070

Jeg sitt i ro….


Snakk om lettlurte tullebukker:.

Jeg har gjentatt 100 gamger at dere ikke kan sitte utenfor i denne aksjen. Ser flere på Shareville «benyttet sjansen» å selge seg helt ut.

Jeg blir bare lei meg på deres vegne….🥲

NOEN GANGER KAN DET OGSÅ LØNNE SEG Å BRUKE EGET HODET OG LOGISKE SANS. Blir det for mye frykt og angst har menneskehjenen lett for å tro på alt fjåset om teknisk analyse og gap, masse info…. Bare ginfaen i alt og kjøp Polight…. FERDIG SNAKKA- denne må ille trades, det er kun for de med masse millioner på bok som kan snu kursbildet ved å starte et skred hvor de samme er kjøpere og selgere helt til panillen sprer seg til nervøse aksjonærer som gjerne har sitter lenge og bare er positive.

Imorgen går vi 150% istedet for 110%. Vi skal uansett passere kr 50 i rekordfart ila 5.2.2024
Redigert 23.01.2024 kl 19:57 Du må logge inn for å svare
Sweetspot
23.01.2024 kl 19:02 2027

We are driving innovation in imaging across mobile/consumer, AR/MR,
industrial/machine vision, and healthcare, and we look forward to showing our
latest progress."

👀
Sweetspot
23.01.2024 kl 19:00 1999

Opp i morgen 📈
Sweetspot
23.01.2024 kl 18:57 1993

poLight ASA to Exhibit Its Latest Tunable Optics Technology Innovations at SPIE Photonics West 2024

TLens® Add-On/Add-In Camera Modules and TWedge® Wobulation Demonstrations to be
Showcased in Booth 5336

HORTEN, Norway - January 23, 2024 -- poLight
ASA (https://www.polight.com/home/default.aspx) (OSE: PLT) will showcase a wide
variety of TLens® Add-On/Add-In camera modules, TLens® Add-In lenses and
reference designs, and evaluation kits highlighting the breadth of design tools
available for the company's innovative proprietary polymer and piezo MEMS based
tunable optics technology at SPIE Photonics West
2024 (https://spie.org/conferences-and-exhibitions/photonics-west?SSO=1), the
world's premier event for optics and optoelectronics technology. In addition,
poLight will demonstrate TLens® AF camera functionality in a wide variety of
customer end products shipping in volume, as well as TWedge® wobulation pixel
-shifting micro-display super resolution capabilities. For more information,
visit https://bit.ly/3OdOZdq.

"2024 will be an exciting year for our tunable optics technology and we are
excited to showcase its unique and differentiated benefits," said Dr. Øyvind
Isaksen, CEO of poLight ASA. "Our team has been working closely with leading
camera module partners and created a wide variety of design tools and resources
to accelerate the TLens® camera design process from proof-of-concept to mass
production. We are driving innovation in imaging across mobile/consumer, AR/MR,
industrial/machine vision, and healthcare, and we look forward to showing our
latest progress."

poLight ASA will be showing the following items in booth 5336:

· TLens® Add-On camera module samples - several variations of 8MP, 13MP, and
24.8MP designed and sampled by many camera module partners.
· TLens® Add-In camera module samples - several options of bare and packaged
configurations in 8MP, 13MP, 20MP and 32MP from four camera module partners.
· TLens® Add-In lens samples - M12 mount hybrid lens and compact plastic lens
stacks.
· TLens® Add-In lens reference designs for various applications.
· TLens® evaluation kits* - including standard TLens® only Eval Kits and
Tlens® Add-On/Add-In camera module Eval Kits with on-board ISP, utilized by
customers to test and evaluate the optical and electrical performance of Tlens®
in new camera products and/or imaging applications.
· TLens® AF camera embedded end customer products* that reached mass
production for smartphone, wearables, AR/MR, industrial/machine vision, webcam,
and healthcare.
· TWedge® wobulation pixel shifting micro-display demonstration kit* for
select customer evaluations and development support.

The poLight team invites you to visit our booth to check out our latest tunable
optics innovations and discuss how best we can support your camera/imaging and
micro-display development needs.

* Live demonstration available.
Tigana
23.01.2024 kl 18:47 2000

https://newsweb.oslobors.no/message/609072

Børsmelding fra poLight i ettermiddag.
Her skal poLight vise fram teknologien sin i San Francisco. Det har ikke skjedd før i så stort omfang. TWedge skulle jeg gjerne ha sett, noen som kjenner noen som skal dit som kan være våre øyne.
Hold på aksjene. Noen som tror at poLight ikke blir en suksess?

Børsmeldingen omtales på Shareville.
Redigert 23.01.2024 kl 19:49 Du må logge inn for å svare
Sweetspot
23.01.2024 kl 18:42 2010

FHC har en agenda, lyser igjennom 🤡

Enig i at PLT blir en av vinnerne i 2024📈
Jordan Belfort
23.01.2024 kl 18:12 2056

Syntes det er kjekt å følge deg Rosgun, du har mye bra å komme med. Sitter tungt i Polight og gleder meg til fortsettelsen, mye spennende pågang nå
rosgun
23.01.2024 kl 17:51 2072

Hvis du er så dum at du tror du kan skremme noen til å selge så er du i helt feil både aksje og bransje. Nå vil jo aksjen bare gå til kr 50-100 mer brutalt og raskere enn om den hadde vært på kr 30, ikke noe vanskeligere matmatikk enn det….. Med så mange triggere er det jo kun amatører som selger nå, det er jo ren og skjær galskap.

Er de så dumme fortjener de heller ikke enorm rikdom.

Så enkelt er det🔆💣

Skjønner at folk ikke skjønner marginene i denne nisjen.

Kombinert med enorm omsetning i milliard klassen blir Polight en av de beste aksjene på børsen i 2024.

Går aksjen ned 20% til vil aksjen gå 150 % på melding og ikke 110%, ikke verre enn det🍎😎
Redigert 23.01.2024 kl 19:45 Du må logge inn for å svare
klaesp
23.01.2024 kl 16:54 2166

Denne er selvsagt spennende. Vurderer kjøp nå

Isaksen, CEO of poLight ASA. “Our team has been working closely with leading
camera module partners and created a wide variety of design tools and resources
to accelerate the TLens® camera design process from proof-of-concept to mass
production

Denne røper alt

from proof-of-concept to mass
production
Redigert 23.01.2024 kl 17:08 Du må logge inn for å svare