🍏(apple)lens
Apples AR/VR-headset antas imidlertid å komme først. Det skal støtte utvidet virkelighet, og ventes trolig en gang i 2023. Dessverre ventes Apple Glasses først et par år senere. Dermed får vi trolig ikke se dem før rundt 2024.2. sep. 2022
5.3
Kramzz har i mine øyne tatt over Mya sin posisjon hva gjelder kunnskap i Polight, og ikke glem at Kramzz og Rosgun er de to som gjorde Myra oppmerksom på Polight i sin tid😀…vi er mao ingen ferskinger på Polight og historien bak…
Kramzz står bak tråden « Norges teknologiske hemmelighet» på FA forumet og er også med i podden, og har gode og reflekterte innlegg.
Polight er i dag priset til under 500 mill.
Kjempene Apple,Microsoft,Google,Samsung osv jobber intenst inn mot dette nye segmentet!
Jeg syns PoLight har falt til et nivå hvor det bør være interesse 🙂
Momenter som er viktig å få med er at de har 100 mill på bok men guider at dette holder ut Q4 2024. En innhenting vil nok skje en stund før men gjerne ifbm good news! kortsiktige triggere lugger innen AR/VR men ting kan dukke opp.
Jeg mener en prising på like under 500 mill bør være god med tanke på at de øker inntjening kvartal for kvartal 🙂👍
AR/MR: Sterk posisjon i en megatrend • Hvorfor TLens® - Viktige salgsargumenter; • Muliggjør kameramoduler i ultrakompakt størrelse • Ultralavt strømforbruk Enterprise & Forbrukertilfeller Utdanning • Rask fokushastighet • Konstant synsfelt (FOV) og høy optisk stabilitet • Ingen tyngdekraftpåvirkning selv når hodet beveger seg • Athermalization - robust fokusering over temperaturområde nær komponenter med høy varme (kamera med fast fokus går ut av fokus) • TLens® kamera AR brukssaker • Rask skarp fokusering av objekt/tekst uavhengig av avstand • Rask QR/strekkodeskanning uavhengig av avstand • Håndbevegelsesgjenkjenning Healthcare Produksjon • All-in-Focus stillbilder uavhengig av hvor objektene eller teksten befinner seg scenen • Kontinuerlig videofokus ved opptak av objekter i bevegelse
AR/MR - nøkkelfokusområde for poLight • TLens® er relevant for bruk i både verdensvendte kameraapplikasjoner og skjerm • Brukes for tiden i tre AR/MR-bedriftsprodukter som allerede er lansert på markedet – Magic Leap 2, LLVision og en High End MR HMD enhet • AR-markedssegmentet fortsatte å utvikle seg positivt for poLight i løpet av kvartalet • To oppfølgingsordrer ble annonsert, samt en ny design-vinn for en high-end mixed reality-hodemontert enhet • 5 design-in's • Hvorav 2 kan bli lansert/kunngjort i løpet av 2024 • En vil sannsynligvis ikke bli lansert (bare for prøvetaking) på gr
Polight er i dag priset til under 500 mill.
Kjempene Apple,Microsoft,Google,Samsung osv jobber intenst inn mot dette nye segmentet!
Jeg syns PoLight har falt til et nivå hvor det bør være interesse 🙂
Momenter som er viktig å få med er at de har 100 mill på bok men guider at dette holder ut Q4 2024. En innhenting vil nok skje en stund før men gjerne ifbm good news! kortsiktige triggere lugger innen AR/VR men ting kan dukke opp.
Jeg mener en prising på like under 500 mill bør være god med tanke på at de øker inntjening kvartal for kvartal 🙂👍
AR/MR: Sterk posisjon i en megatrend • Hvorfor TLens® - Viktige salgsargumenter; • Muliggjør kameramoduler i ultrakompakt størrelse • Ultralavt strømforbruk Enterprise & Forbrukertilfeller Utdanning • Rask fokushastighet • Konstant synsfelt (FOV) og høy optisk stabilitet • Ingen tyngdekraftpåvirkning selv når hodet beveger seg • Athermalization - robust fokusering over temperaturområde nær komponenter med høy varme (kamera med fast fokus går ut av fokus) • TLens® kamera AR brukssaker • Rask skarp fokusering av objekt/tekst uavhengig av avstand • Rask QR/strekkodeskanning uavhengig av avstand • Håndbevegelsesgjenkjenning Healthcare Produksjon • All-in-Focus stillbilder uavhengig av hvor objektene eller teksten befinner seg scenen • Kontinuerlig videofokus ved opptak av objekter i bevegelse
AR/MR - nøkkelfokusområde for poLight • TLens® er relevant for bruk i både verdensvendte kameraapplikasjoner og skjerm • Brukes for tiden i tre AR/MR-bedriftsprodukter som allerede er lansert på markedet – Magic Leap 2, LLVision og en High End MR HMD enhet • AR-markedssegmentet fortsatte å utvikle seg positivt for poLight i løpet av kvartalet • To oppfølgingsordrer ble annonsert, samt en ny design-vinn for en high-end mixed reality-hodemontert enhet • 5 design-in's • Hvorav 2 kan bli lansert/kunngjort i løpet av 2024 • En vil sannsynligvis ikke bli lansert (bare for prøvetaking) på grunn av svak etterspørsel • Den forbrukerrelaterte saken går bra – høyvolumsak • Videre et potensielt nytt produkt kalt TWedge®, forbedrer µLED AR-skjermoppløsning, får god interesse • Vellykket demonstrert på CES og SPIE Photonic West
Design-vinn 3 (2)
Design-in 5 (5)
Fullført PoC 16 (13)
Pågående PoC 8 (11)
Planlegging PoC 17 (14)
Ref. Q4
https://www.polight.com/investors/reports-and-presentations/default.aspx
Ha en fin dag 🙂👍
2.2
2 barcode fra et firma med tilknytning til Huawei.
Spennende relasjon med tanke på ny telefon som kommer ila Q1-2024.
Rosgun hypotese: KINA=Kamera hitech=tlens=polight=
klokke(xiaiomi)telefon(meizu)barcode(=prowave), Glasses(llvision)
Konklusjon:
Meizu lå nede og trengte Polight=suksess
Huawei lå nede og trenger Polight=suksess
https://www.91mobiles.com/upcoming-huawei-mobiles-in-india-amp
Første slipp er i februar og mistanke om at slle modeller har tlens jeg….
Hvorfor:Innovativ kamerateknologi
https://www.huawei.com/en/news/2023/6/5-point-5g-commercial-fullset-equipement
Ok, så får vi se. Tror de som er ute nå har gamblet over evne….skjer mye i februar her altså📲🏋🏻♀️
1.2
Bunnen nådd på 14-16 kr.
APV er det ingen snakk om lenger
Nå ser vi fremover. Om ikke lenge er det messe i Barcelona hvor Xaomi gjør mobilslipp, og disse har flest patenter av alle mobilpriodusenter med Polight, og akkurat dette er IKKE noen smågutter hva gjelder volum. Denne blir bankers, og hvis POLIGHT mener alvor så er det med denne leverandøren……..
Volum bør det også bli potensiale for når selveste META skal lansere sin Quest 4, og patent nr 2 på få dager med Polight har fått stor oppmerksomhet. Lansering av Quest 4 er i 2024.
NB: Dette er pr idag ikke et volumprodukt, men dette kan ta av når de blir en annen opplevelse med t-lens. Pr idag har Meta mue dårligere brille enn APV…. Så der kan Polight hjelpe Zuccerberg med suksess. Heller ikke noe mangel på vilje og milliarder av dollar der i gården for å lykkes🙂.
(https://smart-phoneprice.com/meta-quest-4-release-date/amp/)
📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲
Xiaomi smartphones totaled over 153 million unit shipments, accounting for almost 13 percent of the global smartphone market
📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲
31.1
Bare å ta tilbake aksjene folkens da ser vi om det er hard pakke i neste gave😎
HUSK AT EMISJONEN SKULLE LIGGET PÅ KR 19, MEN BLE BESTEMT TIL KR 10-11 kr.
ISAKSEN HADDE INNSIDEKJØP OGSÅ PÅ 10,40.
JEG TENKER BUNNEN ER NÅDD OG VEL SÅ DET OG AT VI KAN SE FREMOVER I DET KORTE BILDET…..
Av 13 FULLFØRTE POC PÅ BRILLER HVEM SKAL UT AV SEKKEN FØRST?
META ? GOOGLE ?
All major players? ( inkluderer muligens Apple på et senere tidspunkt i rimeligere brille)
Det gledes stort å gå inn i Polight igjen på disse nivåene.
At AVP ikke kom med T-lens blir mindre viktig dess mer nederlaget er innsett, MEN det vil uansett aldri bli et consumer mass product pga flaskehalser i produksjonen og pris.
Derimot er det for lengst laget en langt rimeligere versjon som heter Apple Pro Lite.
Jeg stoler på Isaksen når han sier all major players.
Det er 13 fullført POC i briller og for Apple fans, hvem vet?
Nå blir det spennende å se hvem disse 13 er og de vil sannsynligvis bli offentliggjort på løpende bånd nå som Apple har «brøytet vei» for hva AR kan oppleves som.
At Polight med Varjo allerede er et bedre alternativ er udiskutabelt.
At Myra bommet på sin spådom er uheldig i det kort bildet, men tror det er flere enn han som har gjort feil i børsverdenen.
At han er tilgitt og i tillegg ga beskjed er også er en tillitserklæring. ….. og jeg har aldri hørt en som har mer peiling og oversikt over det tekniske og markedet….
Vi er i startgropa og har fortsatt noen bra skalper i beltet, både Varjo og Magic Leap og Llvision med fler…
Magic leap med Saudi milliarder vil fungere som en orginalprodusent for en haug med AR merker og ville tydelig ta konkurransen med Apple.
Man skal ikke se bort ifra at det var dette samarbeidet som til slutt veltet Apple avtalen.
Apple er Apple, men tar Polight de andre konkurrentene ser jeg på det som et større marked totlalt.
Google har nå gått forbi Apple i verdi så det er tydelig at deres Ai satsing bærer frukter. Kanskje tiden er inne også for at Google også får briller med tlens og vil konkurrere med sin Ai i kombinasjon på brillen, hvem vet?
Her er det MASSE p glede seg til/over og ikke umulig det plutselig dukker opp en telefon her heller🦄📲
Redigert 05.03.2024 kl 10:40
Du må logge inn for å svare
rosgun
02.01.2024 kl 17:18
3401
Så med 200% sikkerhet er linse i Apple vision Pro, da kan man enten forvente melding fra Polight på dagen da det er lanseringsdag….eller så hører man ingenting før teardown.
Dvs enten til helga eller i teardown uka etter.
At vi hopper glatt opp til kr 100,- ville ikke overrasket meg med tanke på fremtidige inntekter i absolutt alle mobiler og AR briller i verden fra ALLE major players….
1 mrd linser er fortsatt på lager i Horten som ifølge dr Isaksen «SKAL REKKJE TIL 2024»😎👁☎️👁
Dvs enten til helga eller i teardown uka etter.
At vi hopper glatt opp til kr 100,- ville ikke overrasket meg med tanke på fremtidige inntekter i absolutt alle mobiler og AR briller i verden fra ALLE major players….
1 mrd linser er fortsatt på lager i Horten som ifølge dr Isaksen «SKAL REKKJE TIL 2024»😎👁☎️👁
Redigert 02.01.2024 kl 17:22
rosgun
02.01.2024 kl 17:16
3407
Da ble det endelig litt fart i sluttauksjonen til dags høyeste (3. børsdag på rad).
Jeg tenker det var på tide at noen våknet, muligens noen bjellesauer har Polight på radaren::
«Apple to Ship #VisionPro This Week, Analyst Reports 🥽
Trusted Apple analyst reports claim that Apple is shipping initial MR/VR headsets to retail stores, ready for release 👇»
Jeg tenker det var på tide at noen våknet, muligens noen bjellesauer har Polight på radaren::
«Apple to Ship #VisionPro This Week, Analyst Reports 🥽
Trusted Apple analyst reports claim that Apple is shipping initial MR/VR headsets to retail stores, ready for release 👇»
Du kan glemme 15 kr pr linse. Kanskje 15 kr i en mobil med meget stort volum, men det er altfor lite pr linse i en AR brille. Hvor mye vet vi ikke og er uansett hemmelig. Og hvis alle faktisk må ha den pluss TWedge er jo forhandlingskortene rimelig gode, ikke sant. Så prøv et litt høyere tall enn 15.
Redigert 02.01.2024 kl 17:42
rosgun
02.01.2024 kl 16:30
3502
Noe som skal sies:
Jeg kunne ha sittet med aksjer fordelt i Argeo, Bgbio, Lifecare, Prosafe akkurat nå, og visste disse ville gå hver for seg…og vil fortsatt gå mye…MEN til tross for denne kunnskapen er jeg «all in» i Polight, da jeg ikke kan forstå hva som vil matche en kursoppgang på flere 100% i et relativt kort bilde…
Just saying….
Jeg kunne ha sittet med aksjer fordelt i Argeo, Bgbio, Lifecare, Prosafe akkurat nå, og visste disse ville gå hver for seg…og vil fortsatt gå mye…MEN til tross for denne kunnskapen er jeg «all in» i Polight, da jeg ikke kan forstå hva som vil matche en kursoppgang på flere 100% i et relativt kort bilde…
Just saying….
Redigert 02.01.2024 kl 16:30
rosgun
02.01.2024 kl 15:25
3538
Neste kortsiktige kursmål må da minst være kr 28,-
For øyeblikket blir jeg flau over at «tunge» norske investorer har oversett dette firma med velutdannede folk fra inn og utland…..og når ordet APPLE dukker bør det jaggu meg få milliardærene til å VÅKNE!!!!
Hvor blir det av bjellesauene???
De burde vel tatt et skikkelig jafs for å forsvare norsk teknologi….alle maset om at vi ikke finner opp noe nytt bortsett fra tank og olje….Glem Idex og Ensu( bare surr) Tigerstaden og Sundt familien, Spettet og MH kapital, Tvenge , Falnes, Midelfart,Spettet, Trøim med flere..
Nå har dere sovet i timen folkens👹
Oppfordring:
NÅ LIGGER DET KLART ET FIRMA HER SOM DET BARE ER Å SPISE AV.
Hvor blir dere av?
For øyeblikket blir jeg flau over at «tunge» norske investorer har oversett dette firma med velutdannede folk fra inn og utland…..og når ordet APPLE dukker bør det jaggu meg få milliardærene til å VÅKNE!!!!
Hvor blir det av bjellesauene???
De burde vel tatt et skikkelig jafs for å forsvare norsk teknologi….alle maset om at vi ikke finner opp noe nytt bortsett fra tank og olje….Glem Idex og Ensu( bare surr) Tigerstaden og Sundt familien, Spettet og MH kapital, Tvenge , Falnes, Midelfart,Spettet, Trøim med flere..
Nå har dere sovet i timen folkens👹
Oppfordring:
NÅ LIGGER DET KLART ET FIRMA HER SOM DET BARE ER Å SPISE AV.
Hvor blir dere av?
Redigert 02.01.2024 kl 17:02
rosgun
02.01.2024 kl 15:23
3545
Så da er det altså 200% sikkert at T-lens er i Apple Vison Pro, dvs 1 mill linser a kr 15-30, dvs 15-30 millioner Nok inn i Polight kassa….
Da er det bare å vente på One+ igjen da den forrige lanseringen ble utsatt pga korona….(4-5 modeller på kort sikt)
Da er det igjen ca 30 produkter i fullført POC ifølge siste Q3 presenrasjon. Designin og designwin forventes når som helst fra disse 30 som har Completed «proof of consept»…
Alt har hatt en start og nå kommer techselskapene opp igjen etter korona, så inflasjon…
The next big thing vil bla være polight sammen med flere innovative tech løsninger, spesielt leverandører til AR og Ai…
Da er det bare å vente på One+ igjen da den forrige lanseringen ble utsatt pga korona….(4-5 modeller på kort sikt)
Da er det igjen ca 30 produkter i fullført POC ifølge siste Q3 presenrasjon. Designin og designwin forventes når som helst fra disse 30 som har Completed «proof of consept»…
Alt har hatt en start og nå kommer techselskapene opp igjen etter korona, så inflasjon…
The next big thing vil bla være polight sammen med flere innovative tech løsninger, spesielt leverandører til AR og Ai…
Redigert 02.01.2024 kl 22:29
rosgun
02.01.2024 kl 14:09
3647
Eliminasjonsmetoden også kallt Faktoranalysen, er en empirisk statistikkmodell som inntar en særskilt posisjon blant en rekke avanserte multivariate matematisk-statistiske analysemetoder. Metoden brukes til å forenkle fortolkningen av et datamateriale som inneholder en stor mengde observasjoner eller variabler. Faktoranalysen som en matematisk prosedyre søker å forklare mønsteret av samvariasjon mellom observasjoner med utgangspunkt i et minimalt antall grunnleggende dimensjoner. Derfor er faktoranalysen et verktøy for å redusere kompleksitet, samt et redskap for å avdekke mulige meningsfulle (tolkbare) og forenklede mønstre i data. Gjennom faktoranalysen forsøker man å identifisere de grunnleggende dimensjonene eller latente forhold fra klynger ("clusters") av atferdsformer som er høyt korrelert med hverandre.
Redigert 02.01.2024 kl 14:15
rosgun
02.01.2024 kl 12:18
3789
Hvis muligheten for andre er 0%, står vi igjen med 100% på motsatt side.
Med så mange bevis blir det i mitt hode:200% bekreftet.
Eliminasjonsmetoden er like vitenskapelig som om det motsatte skulle bli argumentert «ihjel»
Med så mange bevis blir det i mitt hode:200% bekreftet.
Eliminasjonsmetoden er like vitenskapelig som om det motsatte skulle bli argumentert «ihjel»
100% er det først enten ved børsmelding fra poLight, opplysning fra brilleleverandør eller ved teardown fra f.eks. Yolegroup.
rosgun
02.01.2024 kl 12:03
3855
Denne tråden refererer stort sett til Myragubben på Shareville…
«He is the front digger»…. Han er den som vet «nesten» mer enn dr. Isaksen om det meste i Polight og alle konkurrenter…
Ang konkurrenter….INGEN, men Myra har luket ut av de fleste og begrunnet hvorfor svaret er : INGEN…
Velkommen i aksjen forresten…. ta en titt på shareville så får du lest deg opp noen nivå😂😂😂
«He is the front digger»…. Han er den som vet «nesten» mer enn dr. Isaksen om det meste i Polight og alle konkurrenter…
Ang konkurrenter….INGEN, men Myra har luket ut av de fleste og begrunnet hvorfor svaret er : INGEN…
Velkommen i aksjen forresten…. ta en titt på shareville så får du lest deg opp noen nivå😂😂😂
skadi
02.01.2024 kl 11:41
3918
Du burde i det minste få tydelig fram hvem denne informasjonen kommer i fra. Det er slettes ikke deg. Hjelper kanskje noe på troverdigheten også, hvis du i de hele tatt er opptatt av den.
rosgun
02.01.2024 kl 11:19
3961
Hvis ikke denne avsløringen tar polight kurs +100, er det noe fundamentalr galt med hjernen til investorer:
Nå er tlens bekrefter 200% sikkert i APPLE👁👁🍏🍏
Hva gjør vi under kr 100???
Sjekk «Dagens» MYRAGUBBEN:
La denne inn på Discord nylig. Kan dele her også🤩
Dette Apple-patentet er ferskt, og handler om eye-tracking, gaze,og diverse 3D, avatarcreation, og mye, mye mer. MEN; sjekk denne setningen:
"As another example use case in AR applications, the controller 110 may direct external cameras for capturing the physical environments of the XR experience to focus in the determined direction. The autofocus mechanism of the external cameras may then focus on an object or surface in the environment that the user is currently looking at on the display 510 ."
Er ikke det kult?? Det er jo nettopp dette vi mener er fordelen med Mixed Reality, og det vi mener AVP har! Her i patentet fremstår AF I world-facing cameras som helt naturlig del i Apple!
https://worldwide.espacenet.com/patent/search/family/088877154/publication/US2023384860A1?q=Us2023384860a1
Nå er tlens bekrefter 200% sikkert i APPLE👁👁🍏🍏
Hva gjør vi under kr 100???
Sjekk «Dagens» MYRAGUBBEN:
La denne inn på Discord nylig. Kan dele her også🤩
Dette Apple-patentet er ferskt, og handler om eye-tracking, gaze,og diverse 3D, avatarcreation, og mye, mye mer. MEN; sjekk denne setningen:
"As another example use case in AR applications, the controller 110 may direct external cameras for capturing the physical environments of the XR experience to focus in the determined direction. The autofocus mechanism of the external cameras may then focus on an object or surface in the environment that the user is currently looking at on the display 510 ."
Er ikke det kult?? Det er jo nettopp dette vi mener er fordelen med Mixed Reality, og det vi mener AVP har! Her i patentet fremstår AF I world-facing cameras som helt naturlig del i Apple!
https://worldwide.espacenet.com/patent/search/family/088877154/publication/US2023384860A1?q=Us2023384860a1
Redigert 02.01.2024 kl 11:59
Det finnes konkurrenter. Optotune er en slik og deres patent er en membran med væske inni. Dessverre for Optotune vil en slik væske inni membran påvirkes av gravitasjon og det er særdeles uheldig i briller i bevegelse. Men kan fungere bedre i mobil. Nå ser det ut til at et slikt kamera med membranlinse er på vei inn i en Tecno mobil, og det er særdeles positivt for da må de andre mobilleverandørene vurdere om de nå skal begynne med kameraer med tilsvarende teknologi, og tenker da spesielt på OPPO og OnePlus.
Men spørsmålet om AR og TLens, er at det ligger i kortene at det må være den foretrukne teknologien. Som en asiatisk leder har sagt at han takker for at poLight finnes, for det hadde ikke fungert uten deres teknologi.
https://www.tecno-mobile.com/home/
Men spørsmålet om AR og TLens, er at det ligger i kortene at det må være den foretrukne teknologien. Som en asiatisk leder har sagt at han takker for at poLight finnes, for det hadde ikke fungert uten deres teknologi.
https://www.tecno-mobile.com/home/
Babbai
02.01.2024 kl 08:10
4149
Dere tenker at tlens er et must for AR-briller og at Apple velger tlens uten å forhindre PLT å selge samme linse til alle konkurrentene? ...
rosgun
02.01.2024 kl 07:49
4159
Hvis alle MÅ bruke tlens i AR, hva skal Apple bruke???
Det finnes ingen annen mulighet…
HUSK OGSÅ VARJO SJEF FORSNAKKELSE:
«Basically the same technology»
…og basis er definitivt tlens, da dette MÅ brukes som plattform for utvendig kameraer for å unngå interference, svimmelhet, lagg,varmegang…i tillegg oppnår du lite strømforbruk, sømløs opplevelse og en all in fokus brukeropplevelse.
Flytende liquid lence kan ikke brukes i AR…
Det finnes ingen annen mulighet…
HUSK OGSÅ VARJO SJEF FORSNAKKELSE:
«Basically the same technology»
…og basis er definitivt tlens, da dette MÅ brukes som plattform for utvendig kameraer for å unngå interference, svimmelhet, lagg,varmegang…i tillegg oppnår du lite strømforbruk, sømløs opplevelse og en all in fokus brukeropplevelse.
Flytende liquid lence kan ikke brukes i AR…
Redigert 02.01.2024 kl 08:15
Bra du følger godt med rosgun. Du kom meg i forkjøpet, men det er jo din tråd.
Det jeg skulle si er at det har vært høy aktivitet på både Shareville og Discord i dag. Anbefaler sterkt å følge begge. Mye som skjer over hele fjøla og vi er absolutt ikke avhengige av Apple.
Det jeg skulle si er at det har vært høy aktivitet på både Shareville og Discord i dag. Anbefaler sterkt å følge begge. Mye som skjer over hele fjøla og vi er absolutt ikke avhengige av Apple.
rosgun
01.01.2024 kl 21:15
4460
Vurder kursutviklingen selv, om 10 børsdager vet vi mer om kursen:
Kveldens Myra :
CES 2024 tror jeg blir kanonbra. Jeg har funnet flere selskaper som er potensielle bidragsytere til poLight-action uke 2, og kan putte inn et par her.
Nå er jeg kommet meg på Discord, så har delt litt der allerede, men kan dele et par av tingene her også.
Først av alt; Vuzix!
De kjører opp Shield som hovedattraksjon med konkret businesseksempel på bruk av AR-brillen. Denne er ikke lansert enda, men inneholder 2 stk TLens-kamera. Jeg tenker det skal være gode muligheter for å få trukket opp litt oppmerksomhet omkring TLens I AR, også internasjonalt om det blir slik jeg tror her. Ikke umulig med lanseringsmelding og DesignWin her, for NÅ ser det ut som Vuzix har alt klart!
Dernest Sharp
TLens var hovedattraksjon på Sharps Tech-Day for noen uker siden, og jammen ser det ut som de kjører opp TLens som hovedattraksjon i AR (OG SMARTPHONE!) på CES. Jeg fant en QR-code med film av deres polymer lens camera, og i denne filmen ser man tydelig at de har med logoen og navnet til poLight. Sharp kommer derfor mest sannsynlig til å reklamere for poLight på minst 2 av standene deres under CES.
Videre har vi LG Innotek.
Helt rå presentasjonsliste. De kjører på med teasere i forkant av CES, og jeg har fått tak i en presentasjon av hva de drar med seg. Det virker som om de kopierer "sakslisten" til Sharp. De kjører på med RGB-cams for AR/MR, og påstår dette er fremtidens kamera. (Mistenkelig likt noe vi har hørt fra Sharp....!)
Så har vi flere selskaper som teaser fremtidige AR-, VR- og MR-briller, samt fremtidig tech I smartphones. Her er det tosifret antall aktører, går ikke inn på alt her, men kan tease et par navn. Varjo, AjnaLens, Pico, Samsung, Leopard, Microsoft, Bosch, TCL, Sunny Optical, XVisio med flere. Ikke alle vil være relevante nå, men flere av disse vil med sikkerhet ha med noe som viser TLens. Også andre, store aktører mistenkes å ha med TLens-demoprodukter ut fra Q3-uttalelsene til Isaksen.
Dette blir en meget spennende oppstart på 2024.
Kveldens Myra :
CES 2024 tror jeg blir kanonbra. Jeg har funnet flere selskaper som er potensielle bidragsytere til poLight-action uke 2, og kan putte inn et par her.
Nå er jeg kommet meg på Discord, så har delt litt der allerede, men kan dele et par av tingene her også.
Først av alt; Vuzix!
De kjører opp Shield som hovedattraksjon med konkret businesseksempel på bruk av AR-brillen. Denne er ikke lansert enda, men inneholder 2 stk TLens-kamera. Jeg tenker det skal være gode muligheter for å få trukket opp litt oppmerksomhet omkring TLens I AR, også internasjonalt om det blir slik jeg tror her. Ikke umulig med lanseringsmelding og DesignWin her, for NÅ ser det ut som Vuzix har alt klart!
Dernest Sharp
TLens var hovedattraksjon på Sharps Tech-Day for noen uker siden, og jammen ser det ut som de kjører opp TLens som hovedattraksjon i AR (OG SMARTPHONE!) på CES. Jeg fant en QR-code med film av deres polymer lens camera, og i denne filmen ser man tydelig at de har med logoen og navnet til poLight. Sharp kommer derfor mest sannsynlig til å reklamere for poLight på minst 2 av standene deres under CES.
Videre har vi LG Innotek.
Helt rå presentasjonsliste. De kjører på med teasere i forkant av CES, og jeg har fått tak i en presentasjon av hva de drar med seg. Det virker som om de kopierer "sakslisten" til Sharp. De kjører på med RGB-cams for AR/MR, og påstår dette er fremtidens kamera. (Mistenkelig likt noe vi har hørt fra Sharp....!)
Så har vi flere selskaper som teaser fremtidige AR-, VR- og MR-briller, samt fremtidig tech I smartphones. Her er det tosifret antall aktører, går ikke inn på alt her, men kan tease et par navn. Varjo, AjnaLens, Pico, Samsung, Leopard, Microsoft, Bosch, TCL, Sunny Optical, XVisio med flere. Ikke alle vil være relevante nå, men flere av disse vil med sikkerhet ha med noe som viser TLens. Også andre, store aktører mistenkes å ha med TLens-demoprodukter ut fra Q3-uttalelsene til Isaksen.
Dette blir en meget spennende oppstart på 2024.
Redigert 01.01.2024 kl 21:38
rosgun
01.01.2024 kl 19:26
4511
Kurs 16.11.2023 (trådstart)
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
😎12,30,-😎
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
🍏👁🍏👁🍏👁🍏👁🍏👁
Kurs 1.1.2024.
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
🍎Kr 21,45🍎
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
👁🍏👁🍏👁🍏👁🍏👁🍏
Kurs 1.2.2024 :
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
?🍎44🍏88🍎?
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
PS: ikke undervurder verken FOMO effekten eller Rosgun effekten, samt 🍏 effekten: PS
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
😎12,30,-😎
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
🍏👁🍏👁🍏👁🍏👁🍏👁
Kurs 1.1.2024.
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
🍎Kr 21,45🍎
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
👁🍏👁🍏👁🍏👁🍏👁🍏
Kurs 1.2.2024 :
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
?🍎44🍏88🍎?
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
PS: ikke undervurder verken FOMO effekten eller Rosgun effekten, samt 🍏 effekten: PS
Redigert 01.01.2024 kl 19:33
Hakuna_Matata
01.01.2024 kl 19:17
4520
Gidder ikke bruke mer energi på deg, så overlater deg til helsevesenet uten videre sermoni..
rosgun
01.01.2024 kl 19:15
4474
Allerede 30 000 som følger tråden, tydelig at mange vil høre på Roguns «all in» strategi som har gitt 350% på bare 16 uker👁👁👁🍏🍏🍏
…..og gjett hva….
Polight ene og alene skal stå for de resterende 650%….bare ved å sitte i ro til 1000% er nådd👁👁🍏🍏
…..og gjett hva….
Polight ene og alene skal stå for de resterende 650%….bare ved å sitte i ro til 1000% er nådd👁👁🍏🍏
Redigert 01.01.2024 kl 19:17
Hakuna_Matata
01.01.2024 kl 19:14
4463
Har ikke skrevet ned noe jeg.. vil bare ha svar på spørsmålet mitt om hvorfor du mener du har belegg for å skrive at det er 120% ( 100 da) garantert at polight er i AVP..
Dette er jo rein løgn og bekrefter bare at det stort sett er usannheter du kommer med for å hause opp kursen..
Men isteden for å svare meg kommer du med masse svada..
Dette er jo rein løgn og bekrefter bare at det stort sett er usannheter du kommer med for å hause opp kursen..
Men isteden for å svare meg kommer du med masse svada..
rosgun
01.01.2024 kl 19:04
4463
Ærlig talt- regner med det er 18 årsgrense på aksjekjøp…..
Hvis du skal gi advarsel til andre kom heller med en anbefaling på noe snnet da.
Please….
Hvem gidder å skrive her hvis du ikke har aksjer. Anbefaler deg å skrive «ned» i et selskap du vil kjøpe aksjer i…
Deres nye nick er jo bare piss-kjenner ikke aksjen for fem øre. Alt som er verdt å vite står i denne tråden.
Lær dere å lese nå gutta🍏👁🍏👁
Hvis du skal gi advarsel til andre kom heller med en anbefaling på noe snnet da.
Please….
Hvem gidder å skrive her hvis du ikke har aksjer. Anbefaler deg å skrive «ned» i et selskap du vil kjøpe aksjer i…
Deres nye nick er jo bare piss-kjenner ikke aksjen for fem øre. Alt som er verdt å vite står i denne tråden.
Lær dere å lese nå gutta🍏👁🍏👁
Redigert 01.01.2024 kl 19:07
Hakuna_Matata
01.01.2024 kl 19:01
4465
Brukte 120 fordi jeg siterte det du selv hadde skrevet.. klippet det faktisk ut fra tråden din Rosgun slik at det skulle bli ordrett..
Kan det være så forbanna vanskelig å svare på hvor du har det ifra at det er bekreftet at APPLE har to linser fra polight i sidekameraene ?
Grunnen til at jeg er så oppsatt på å få svar på dette er at siden du ikke svarer på spørsmålet mitt bare bekrefter det at du kommer med masse piss som ikke er forankra i virkeligheten da både du og jeg vet at ingen har bekrefte noe fra Apple ennå..
Jeg også håper og tror bassert på ting som er funnet /gravd frem, at AVP inneholder TLens, men det du skriver i innleggene dine at det er bekreftet er bare forbanna løgn..
Og det er masse mer å ta tak i.. Dette var bare et av mange eksempel..
Dette gjør du ikke bare i Polight sine tråder, men i mange andre tråder også..
Ja, det er som Pentagon sier forsåvidt bare velment det jeg skriver både for deg, eksisterende aksjonærer men ikke minst for de som lurer på å bruke penger på børsen og bør få en litt mer realistisk presentasjon av aksjen..
Når det er denne tråden som ligger øverst på PLT-forumet på finansavisen kan det være lett å bli lurt..
Kan det være så forbanna vanskelig å svare på hvor du har det ifra at det er bekreftet at APPLE har to linser fra polight i sidekameraene ?
Grunnen til at jeg er så oppsatt på å få svar på dette er at siden du ikke svarer på spørsmålet mitt bare bekrefter det at du kommer med masse piss som ikke er forankra i virkeligheten da både du og jeg vet at ingen har bekrefte noe fra Apple ennå..
Jeg også håper og tror bassert på ting som er funnet /gravd frem, at AVP inneholder TLens, men det du skriver i innleggene dine at det er bekreftet er bare forbanna løgn..
Og det er masse mer å ta tak i.. Dette var bare et av mange eksempel..
Dette gjør du ikke bare i Polight sine tråder, men i mange andre tråder også..
Ja, det er som Pentagon sier forsåvidt bare velment det jeg skriver både for deg, eksisterende aksjonærer men ikke minst for de som lurer på å bruke penger på børsen og bør få en litt mer realistisk presentasjon av aksjen..
Når det er denne tråden som ligger øverst på PLT-forumet på finansavisen kan det være lett å bli lurt..
Redigert 01.01.2024 kl 19:05
rosgun
01.01.2024 kl 19:00
4456
Tips for morgendagens ATH : kr 28,-
25-30% høres ut som et bra bet… det ligger en AR og en tlf i addin- når slippes nyheten om hvem? Om ett pr?
En mnd? En uke? En dag? En time? Ett minutt?
25-30% høres ut som et bra bet… det ligger en AR og en tlf i addin- når slippes nyheten om hvem? Om ett pr?
En mnd? En uke? En dag? En time? Ett minutt?
Redigert 01.01.2024 kl 19:03
rosgun
01.01.2024 kl 18:57
4386
Denne regelen gjelder tydeligvis ikke på Shareville???
Siden juleaften er det startet minst 25 nye innlegg, og når det var tippekonkurranse om kurs var det 127 kommentarer sist jeg sjekket…
Du får skrive innlegget ditt der også da😂😂😂😂
…derav navnet Pentagon….
Ble inspirert av dumb money nå angående short squize…poenget er at Polight skal bli den nye aksjen…..
for Ola og Kari nordmann…med 1000% stigning
når favorittaksjen står foran Apple gjennombrudd skal jeg ikke då lov å uttrykke dette?
Makan til oppførsel!!
Siden juleaften er det startet minst 25 nye innlegg, og når det var tippekonkurranse om kurs var det 127 kommentarer sist jeg sjekket…
Du får skrive innlegget ditt der også da😂😂😂😂
…derav navnet Pentagon….
Ble inspirert av dumb money nå angående short squize…poenget er at Polight skal bli den nye aksjen…..
for Ola og Kari nordmann…med 1000% stigning
når favorittaksjen står foran Apple gjennombrudd skal jeg ikke då lov å uttrykke dette?
Makan til oppførsel!!
Redigert 01.01.2024 kl 19:00
Pentagon
01.01.2024 kl 18:22
4395
Hei og godt nytt år
Jeg er også aksjonær i PLT. Har stor tro på selskapet på sikt.
Hvis du Rosgun ikke har selvinnsikt nok til og forstå at det til tider kan bli litt mye hausing så forundrer det meg. Du må jo bruke enormt med tid på alt du legger ut om PLT. Kan du ikke se at det til tider kan bli LITT vel mye hver dag hele tiden?
Tror kun det er velmenende råd fra de andre og i alle fall fra meg.
Ta det ned et lite hakk, og ikke gjenta deg selv og rediger gamle innlegg osv til stadighet.
Ønsker deg og de andre aksjonærene et godt og innholdsrikt 2024. Det blir bra på sikt dette her.
Pentagon
Jeg er også aksjonær i PLT. Har stor tro på selskapet på sikt.
Hvis du Rosgun ikke har selvinnsikt nok til og forstå at det til tider kan bli litt mye hausing så forundrer det meg. Du må jo bruke enormt med tid på alt du legger ut om PLT. Kan du ikke se at det til tider kan bli LITT vel mye hver dag hele tiden?
Tror kun det er velmenende råd fra de andre og i alle fall fra meg.
Ta det ned et lite hakk, og ikke gjenta deg selv og rediger gamle innlegg osv til stadighet.
Ønsker deg og de andre aksjonærene et godt og innholdsrikt 2024. Det blir bra på sikt dette her.
Pentagon
Redigert 01.01.2024 kl 18:23
rosgun
01.01.2024 kl 18:07
4435
Ordet «alle» er et tegn på narssisisme, så takk til deg.
Ad 120%, det finnes ikke, bare 100 som kan brukes…
Denne tråden handler om akkurat dette. Du rykket tilbake til start. Nå har vi gått fra trillebår til liten lastebil.
Ad 120%, det finnes ikke, bare 100 som kan brukes…
Denne tråden handler om akkurat dette. Du rykket tilbake til start. Nå har vi gått fra trillebår til liten lastebil.
Hakuna_Matata
01.01.2024 kl 17:28
3127
Dessuten handler det ikke bare om hva du har skrevet i denne tråden, men hvordan du hauser i alle trådene dine..
Hakuna_Matata
01.01.2024 kl 17:26
3136
Har kjøpt jevnt og trutt på kurs opp og kurs ned i flere år, så spiller liten rolle om jeg kjøper tirsdag (mandag er i dag).
Men svar meg på hvor du har det ifra at:
"120% bekreftelse på at APPLE har to linser fra polight i sidekameraene"
Men svar meg på hvor du har det ifra at:
rosgun
01.01.2024 kl 16:58
3174
Rasende eller ikke… selv Isaksen roser alt engasjement de som er engasjert, noe også direktøren i Magic Leap kunne bekrefte…
Ang irritert: Myragubben Rosgun som den som gjorde han oppmerksom på Polight…. (tror han tilgir🍏)
Jeg prøver å få andre til å lykkes i aksjemarkedet, synes det er nok av de få som stikker av med alle penga hver gang som driver bevisst manipulering…
For å gjøre det enkelt for deg:
Hadde du kjøpt aksjer på kr 12, nnpr denne teåden startet for 3 uker siden hadde du allerede startet doblingen…
Du får henge deg på mandag og kjøpe deg inn før 44…
Lykke til…. Foreslår du leser hele tråden i kveld så trenger det ikke være så vanskelig.
Kjøp eller selg,,,,50/50…. Ingen premie til den som sitter i feil aksje…. Polight med Apple trigger er vel verdt et bet for «mannen i gata», eller synes du det er lurt å vente ??
Haha😂😂😂, jeg ler hele veien til banken🏁
Ang irritert: Myragubben Rosgun som den som gjorde han oppmerksom på Polight…. (tror han tilgir🍏)
Jeg prøver å få andre til å lykkes i aksjemarkedet, synes det er nok av de få som stikker av med alle penga hver gang som driver bevisst manipulering…
For å gjøre det enkelt for deg:
Hadde du kjøpt aksjer på kr 12, nnpr denne teåden startet for 3 uker siden hadde du allerede startet doblingen…
Du får henge deg på mandag og kjøpe deg inn før 44…
Lykke til…. Foreslår du leser hele tråden i kveld så trenger det ikke være så vanskelig.
Kjøp eller selg,,,,50/50…. Ingen premie til den som sitter i feil aksje…. Polight med Apple trigger er vel verdt et bet for «mannen i gata», eller synes du det er lurt å vente ??
Haha😂😂😂, jeg ler hele veien til banken🏁
Redigert 01.01.2024 kl 17:18
Hakuna_Matata
01.01.2024 kl 16:44
3203
Har trolig lest like mye om både polight og distruptiv teknologi som deg Rosgun.. forskjellen er synet på hvor fort vi tror det går og hausinga.. jeg har bare lest .. aldri kommentert på noe forum..
Vist du hadde tatt info inn og ikke bare pøst ut så hadde du fått med deg at jeg har kjempetroa på polight på sikt ( og forsovidt også på kort sikt) , men ikke typ :
"Nu kjør vi mot kr 6000🚀🚀🚀🧩🧩🧩💥💥💥🧠💥" (21.03.2021)
Jeg har ikke investert mer enn jeg kan tape, og det har jeg basert på andre sine råd enn dine.
Jeg håper også at polight tar av når som helst, men jeg legger ikke ut flere innlegg for dag med til dels usanne påstander for å hause opp kursen..
"Frivillig å lese"
- ja, jeg som veldig mange andre leser dette mest som underholdning da jeg tror de fleste av oss forstår at det du skriver er helt borti natta.
Poenget mitt er at du trolig uten å forstå det selv snakker polightaksjen mer ned enn opp med hausinga di.. det blir altfor useriøst..
Men kan være en og annen stakkar som tror på deg og satser hus, bil, kjerring og unger som du foreslår og taper masse penger på å høre på deg..
Agendaen min mot deg handler ikke om kursen opp eller ned eller om Polight i Apple, men om oppførselsen din her på forumet..
(apple eller ikke er diskutert til det kjedsommelige andre plasser)
Jeg spør deg igjen..
Kan du dokumentere påstanden din om "120% bekreftelse på at APPLE har to linser fra polight i sidekameraene" ?
Ikke kom med at Myragubben sier ditt og Myragubben sier datt..
Myragubben er en av polight-forumenes største og beste resurser og finner mye godt stoff om polight. Han har tydeligvis masse kunnskap om emnet.
Myragubben har jeg virkelig respekt for (i tillegg til andre dyktigere gravere)
Men i motsetning til deg legger han det saklig fram, hauser ikke uten å ha gode argumenter og legger alltid ved at dette er hans syn og ingen kjøpsannbefaling.. dessuten blir han ikke usaklig og kjempekrenket dersom noen sier ham imot men tar en seriøs diskusjon på det..
Hadde jeg vert Myragubben og du hadde brukt mej så mye som kilde i innlegga dine som du gjør med ham hadde jeg blitt rasende..
Gidder ikke noe diskusjon med deg Rosgun, men svar meg på spørsmålet mitt.
Vist du hadde tatt info inn og ikke bare pøst ut så hadde du fått med deg at jeg har kjempetroa på polight på sikt ( og forsovidt også på kort sikt) , men ikke typ :
"Nu kjør vi mot kr 6000🚀🚀🚀🧩🧩🧩💥💥💥🧠💥" (21.03.2021)
Jeg har ikke investert mer enn jeg kan tape, og det har jeg basert på andre sine råd enn dine.
Jeg håper også at polight tar av når som helst, men jeg legger ikke ut flere innlegg for dag med til dels usanne påstander for å hause opp kursen..
"Frivillig å lese"
- ja, jeg som veldig mange andre leser dette mest som underholdning da jeg tror de fleste av oss forstår at det du skriver er helt borti natta.
Poenget mitt er at du trolig uten å forstå det selv snakker polightaksjen mer ned enn opp med hausinga di.. det blir altfor useriøst..
Men kan være en og annen stakkar som tror på deg og satser hus, bil, kjerring og unger som du foreslår og taper masse penger på å høre på deg..
Agendaen min mot deg handler ikke om kursen opp eller ned eller om Polight i Apple, men om oppførselsen din her på forumet..
(apple eller ikke er diskutert til det kjedsommelige andre plasser)
Jeg spør deg igjen..
Kan du dokumentere påstanden din om "120% bekreftelse på at APPLE har to linser fra polight i sidekameraene" ?
Ikke kom med at Myragubben sier ditt og Myragubben sier datt..
Myragubben er en av polight-forumenes største og beste resurser og finner mye godt stoff om polight. Han har tydeligvis masse kunnskap om emnet.
Myragubben har jeg virkelig respekt for (i tillegg til andre dyktigere gravere)
Men i motsetning til deg legger han det saklig fram, hauser ikke uten å ha gode argumenter og legger alltid ved at dette er hans syn og ingen kjøpsannbefaling.. dessuten blir han ikke usaklig og kjempekrenket dersom noen sier ham imot men tar en seriøs diskusjon på det..
Hadde jeg vert Myragubben og du hadde brukt mej så mye som kilde i innlegga dine som du gjør med ham hadde jeg blitt rasende..
Gidder ikke noe diskusjon med deg Rosgun, men svar meg på spørsmålet mitt.
rosgun
01.01.2024 kl 16:13
3223
SKJØNNER DU MER MR?
Både Oppo og Rosgun sier det samme, nå har vi gått fra teskje, spiseskje til trillebår:
Dagens Myragubben:
Sjekk den Oppo-uttalelsen om AR:
"These devices will be as important as smartphones are today!"
Kan forøvrig informere om at Oppo har et tosifret antall patenter med poLight-tech, et par av poLights ansatte er tidligere Oppo-ansatte, og Oppo/OnePlus var nok det selskapet som skulle ut med smartphone med TLens da covid slo bena MIDLERTIDIG unna markedet for smartphones.
Kan vel nesten garantere at vi hører noe mer fra/med Oppo/OnePlus fremover, enten AR eller smartphone, eller begge deler? (min påstand/spm det da).
Både Oppo og Rosgun sier det samme, nå har vi gått fra teskje, spiseskje til trillebår:
Dagens Myragubben:
Sjekk den Oppo-uttalelsen om AR:
"These devices will be as important as smartphones are today!"
Kan forøvrig informere om at Oppo har et tosifret antall patenter med poLight-tech, et par av poLights ansatte er tidligere Oppo-ansatte, og Oppo/OnePlus var nok det selskapet som skulle ut med smartphone med TLens da covid slo bena MIDLERTIDIG unna markedet for smartphones.
Kan vel nesten garantere at vi hører noe mer fra/med Oppo/OnePlus fremover, enten AR eller smartphone, eller begge deler? (min påstand/spm det da).
Redigert 01.01.2024 kl 16:52
rosgun
01.01.2024 kl 15:14
3248
Nei, du sier det selv….det er komplett umulig å ikke lykkes når du er alene om noe som alle må ha…
Tenk deg en bil uten dekk, hadde blitt trått da👁😎=🛞🚔
At kursen skal gå fra 22 til 88 kr er en «no-brainer»
Det er KUN 30 mill frie aksjer det skal kriges om på verdensbasis…
Vil være krig om aksjene her i det øyeblikket Apple blir nevnt…
Tech aksjer er nå på bunnivå og skal opp igjen… se bare på Ai aksjer, de går jo flere 1000%, selvom den IKKE er distruptiv, (der er det konkurranse)…
Og det beste av alt, når alle tror slike aksjer har gått ferdig fortsetter de doblingen…
Så ja, hvis de som jeg skal hjelpe å bli rike i aksjer tar imot råd fra meg…… ja, da er det bare å handle sekken full imorgen….
Du er vel enig i at å kjøpe seg inn etter Apple bekreftelse blir tap på flere 100%…..
Tenk deg en bil uten dekk, hadde blitt trått da👁😎=🛞🚔
At kursen skal gå fra 22 til 88 kr er en «no-brainer»
Det er KUN 30 mill frie aksjer det skal kriges om på verdensbasis…
Vil være krig om aksjene her i det øyeblikket Apple blir nevnt…
Tech aksjer er nå på bunnivå og skal opp igjen… se bare på Ai aksjer, de går jo flere 1000%, selvom den IKKE er distruptiv, (der er det konkurranse)…
Og det beste av alt, når alle tror slike aksjer har gått ferdig fortsetter de doblingen…
Så ja, hvis de som jeg skal hjelpe å bli rike i aksjer tar imot råd fra meg…… ja, da er det bare å handle sekken full imorgen….
Du er vel enig i at å kjøpe seg inn etter Apple bekreftelse blir tap på flere 100%…..
Redigert 01.01.2024 kl 15:25
rosgun
01.01.2024 kl 13:09
3358
Hvis folk kan lese mcap høyt på et selskap før og etter Apple samarbeid.
Har du kommet inn i Apple gjør dette noe med langvarige fremtidige inntekter i alle Apple produkter forutsatt at du har distruptiv teknologi som «alle» må ha….
Det drar jo med seg Samsung og de fleste andre eller som Isaksen uttrykker:
«Alle major players»
For godt til å være sant? Uenig- ta det opp med dr.Isaksen som isåfall driver forventninger og guiding på feil grunnlag…
Med en mrd linser kjøpt inn til lager kun for 2024, kan du jo selv spekulere om disse bare skal ligge på lager for morro skyld.
Utprisen på disse skulle ligge med utpris på ca 15 kr.
Dvs at Polight vil omsette for 15 mrd bare i 2024😅
… og husk at mange device har både 2 og 4 linser i seg, så det blir ikle mer enn en verdensleder og monopolist i verden på tunable optics(ikke liquid).
Har du kommet inn i Apple gjør dette noe med langvarige fremtidige inntekter i alle Apple produkter forutsatt at du har distruptiv teknologi som «alle» må ha….
Det drar jo med seg Samsung og de fleste andre eller som Isaksen uttrykker:
«Alle major players»
For godt til å være sant? Uenig- ta det opp med dr.Isaksen som isåfall driver forventninger og guiding på feil grunnlag…
Med en mrd linser kjøpt inn til lager kun for 2024, kan du jo selv spekulere om disse bare skal ligge på lager for morro skyld.
Utprisen på disse skulle ligge med utpris på ca 15 kr.
Dvs at Polight vil omsette for 15 mrd bare i 2024😅
… og husk at mange device har både 2 og 4 linser i seg, så det blir ikle mer enn en verdensleder og monopolist i verden på tunable optics(ikke liquid).
Redigert 01.01.2024 kl 14:08
rosgun
01.01.2024 kl 13:02
3322
Jeg skal fortelle deg en ting, og tydelig du må ha ting inn med spiseskje og ikke teskje. Start med tråd nr 1, fortsett deretter å lese deg opp spesielt på emne om DISTRUPTIV teknologi…
Tenk at du hadde funnet opp hjulet istedenfor en firkanta kloss på trillebår de brukte først. Sammenlign så at alt som var firkanter ble byttet ut med hjul på alt tenkelig/utenkelig og tenk at du satt på patentet med en rimelig god margin på hva du solgte….
Mange av den type kommentarer fikk Aplle, Tesla, Bitcoin, Intel, ikke minst Netflix og Spotify.
Den gangen var jeg like dum som deg og hørte på gledesdrepere og pessimister:
Tips til deg med flere:
KJØP EN FLASKE GOD VIN OG SAMTIDIG KJØP NOEN POLIGHT AKSJER….
Følg med på hva (og hvilke) som skriver hva…
Polight skribent: Myragubben
Vin: En god Barbera
Tidshorisont : 2.1-2.3. 2024
Se hva som skjer🫣
(Ps: helt frivillig å lese vett’du)
Tenk at du hadde funnet opp hjulet istedenfor en firkanta kloss på trillebår de brukte først. Sammenlign så at alt som var firkanter ble byttet ut med hjul på alt tenkelig/utenkelig og tenk at du satt på patentet med en rimelig god margin på hva du solgte….
Mange av den type kommentarer fikk Aplle, Tesla, Bitcoin, Intel, ikke minst Netflix og Spotify.
Den gangen var jeg like dum som deg og hørte på gledesdrepere og pessimister:
Tips til deg med flere:
KJØP EN FLASKE GOD VIN OG SAMTIDIG KJØP NOEN POLIGHT AKSJER….
Følg med på hva (og hvilke) som skriver hva…
Polight skribent: Myragubben
Vin: En god Barbera
Tidshorisont : 2.1-2.3. 2024
Se hva som skjer🫣
(Ps: helt frivillig å lese vett’du)
Redigert 01.01.2024 kl 13:04
klarak
01.01.2024 kl 10:08
3371
Rosgun skriver: ``1 mill inn gir, 16 mill på ett år``. Altså håper han på at aksjen vil 16 doble seg på 1 år. Jeg vet ikke så mye om deg, men 16 doble seg på 1 år er ikke uvanllig i aksjemarkedet. Har selv vært med på en mangedobling mye mer enn dette selv. Eks. Tidlig inne i Tomra og Mowi. Synes ikke Rosgun driver med hodeløs hausing hvis jeg sammenligner med min utvikling i de 2 ovenfor nevnte selskap. Du har sannsynligvis aldri vært like heldig/ dyktig? Så derfor tror du ikke en slik utvikling/ avkastning er mulig?
Eqnrqec
01.01.2024 kl 05:56
3462
Kunne ikke vært mer enig Hakuna! Har også veldig tro på polight, både med og uten AVP fra Apple! Tror uansett ikke konfirmasjonspengene ryker hos noen, blir rett å slett så overdreven hausing, samtlige forstår at dette er overkill! MEN at polight kan gå veldig bra fremover, det er langt fra umulig!!
Hakuna_Matata
01.01.2024 kl 02:55
3459
Hei og godt nyttår Rosgun. 😊
Har fulgt med tråden din her i lengre tid.
Er ikke så ofte jeg kommenterer noe verken her eller på andre forum, så måtte faktisk ordne meg nytt passord slik at jeg fikk logget meg inn for det er noe jeg har lurt på ei stund.. og irritert meg..
Tror du virkelig selv på det du skriver innpå denne tråden, eller er all hausinga di drømmer og rein fantasi ?
Eller tror du kanskje kursen blir drevet opp av det du skriver ?
Du skriver tidligere om kursmål på flere tusen kroner og i siste post skriver du som om det er en selvfølge at 2 mill blir 32 mill om et år..
Jeg har veldig troa på polight på sikt og er all in i polight med en relativt voksen sum.
Det har jeg vært noen år, så jeg er godt inne i caset og leser stort sett daglig det jeg kommer over om polight både på dette forumet, shareville, discord og reddit, så du lurer ikke meg til å satse sparepengene mine med hausinga di, men det finnes sikkert masse folk som leser innlegga dine og tror dette er en snarvei til rask gevinst..
Kan hende en og annen går seg på en kjempesmell da.
Husker jeg ikke helt feil (om kursmålet ditt) så har vi hatt både en og to emisjoner og vært ned på 10 kroner etter du høyt og tydelig opptil flere ganger proklamerte et kursmål på 3000.
For flere eksempel på urealistisk hausing er det bare å scrolle oppover..
Sier ikke at man ikke kan være positiv til en aksje man eier ( vist ikke bør man kanskje selge den) , men det må da være grenser.. finnes en del hausing på de andre forumene også, men ikke noe i nærheten av dette.. du virker jo helt besatt..
Kan du feks dokumentere hvor du har det ifra at det er (sitat:)
"At vi går fra mcap på dagens 1,5 mrd til garanter minst Unicornstatus ila 2024, dvs en økning på muligens 22-44-88-174-200"
Tror de fleste forstår at det meste av det du skriver er bare sprøyt og ønsketenkning, men den stakkars 19-åringen som satser konfirmasjonspengene og sparepengene sine på hausinga di forstod det kanskje ikke.. og kanskje får innsatsen sin halvert ..
Jeg også har tro på at han etter hvert vil få avkastning dersom han kjøper på desse nivåene, men tror det kan ta tid og tror ikke han vil få oppleve dine villeste drømmer..
Skjerp deg.. og nevn gjerne i postene dine at dette er noe du håper på og at det ikke er noe kjøpsannbefalinger..
Har fulgt med tråden din her i lengre tid.
Er ikke så ofte jeg kommenterer noe verken her eller på andre forum, så måtte faktisk ordne meg nytt passord slik at jeg fikk logget meg inn for det er noe jeg har lurt på ei stund.. og irritert meg..
Tror du virkelig selv på det du skriver innpå denne tråden, eller er all hausinga di drømmer og rein fantasi ?
Eller tror du kanskje kursen blir drevet opp av det du skriver ?
Du skriver tidligere om kursmål på flere tusen kroner og i siste post skriver du som om det er en selvfølge at 2 mill blir 32 mill om et år..
Jeg har veldig troa på polight på sikt og er all in i polight med en relativt voksen sum.
Det har jeg vært noen år, så jeg er godt inne i caset og leser stort sett daglig det jeg kommer over om polight både på dette forumet, shareville, discord og reddit, så du lurer ikke meg til å satse sparepengene mine med hausinga di, men det finnes sikkert masse folk som leser innlegga dine og tror dette er en snarvei til rask gevinst..
Kan hende en og annen går seg på en kjempesmell da.
Husker jeg ikke helt feil (om kursmålet ditt) så har vi hatt både en og to emisjoner og vært ned på 10 kroner etter du høyt og tydelig opptil flere ganger proklamerte et kursmål på 3000.
For flere eksempel på urealistisk hausing er det bare å scrolle oppover..
Sier ikke at man ikke kan være positiv til en aksje man eier ( vist ikke bør man kanskje selge den) , men det må da være grenser.. finnes en del hausing på de andre forumene også, men ikke noe i nærheten av dette.. du virker jo helt besatt..
Kan du feks dokumentere hvor du har det ifra at det er (sitat:)
"At vi går fra mcap på dagens 1,5 mrd til garanter minst Unicornstatus ila 2024, dvs en økning på muligens 22-44-88-174-200"
Tror de fleste forstår at det meste av det du skriver er bare sprøyt og ønsketenkning, men den stakkars 19-åringen som satser konfirmasjonspengene og sparepengene sine på hausinga di forstod det kanskje ikke.. og kanskje får innsatsen sin halvert ..
Jeg også har tro på at han etter hvert vil få avkastning dersom han kjøper på desse nivåene, men tror det kan ta tid og tror ikke han vil få oppleve dine villeste drømmer..
Skjerp deg.. og nevn gjerne i postene dine at dette er noe du håper på og at det ikke er noe kjøpsannbefalinger..
rosgun
31.12.2023 kl 14:52
3704
Ja, jeg må le litt av disse shareville konkurransene og der man skal tippe hva kursen står ila februar.
Når de aller fleste tipper kurs i småører fortsatt når vi går over kr fra 19 til 20 tallet..
Man får jo også en oversikt over relativt kjente navn som tipper kursen ned, og selvsagt som ventet av nye som vil inn…
Tipper det er en del sunnmøringer og hallingdøler blant de kjente navnene…
Kjenner meg igjen dog av følelsen av å stå på utsiden for å satse på andre aksjer i mellomtiden..som også har gått og vil gå mye fremover…
MEN man må ta et valg, noe jeg gjorde på kr 16 etter å ha triplet porteføljen i andre favoritter…
Min konklusjon var at Polight er bare for bra nå til å stå utenfor, og var glad for at kursen ikke allerede hadde bikket 20-tallet….før jeg gikk inn igjen.
Hvis noen har en annen aksje som kan bjuda på mer enn Polight garantert vil gjøre de 12 første ukene av 2024 hva gjelder triggere, events, avsløringer, forventede meldinger (som allerede er utredet gjennom gravere og egen podcast, forsnakkelse av Varjo sjefen), samt utfallet av 30 ferdige proof of concept, samt 120% bekreftelse på at APPLE har to linser fra polight i sidekameraene…
At vi går fra mcap på dagens 1,5 mrd til garanter minst Unicornstatus ila 2024, dvs en økning på muligens 22-44-88-174-200
Dvs at kursen mest sannsynlig vil stå i minst kr 200,- om nøyaktig ett år🥳👁
100 000 blir til 200-400-800-1.6 mill
Det mener jeg nå være en trygg, morsom og lite spennende måte å bli millionær på…
Putter du 2 millioner inn- snakker vi 4-8-16-32 mill
1 mill inn gir, 16 mill på ett år
32 mill på ett år bare ved å kjøpe og åpne fasiten om 1 år- ja takk😎👁🤩🥳🔑🚀🍎
Når de aller fleste tipper kurs i småører fortsatt når vi går over kr fra 19 til 20 tallet..
Man får jo også en oversikt over relativt kjente navn som tipper kursen ned, og selvsagt som ventet av nye som vil inn…
Tipper det er en del sunnmøringer og hallingdøler blant de kjente navnene…
Kjenner meg igjen dog av følelsen av å stå på utsiden for å satse på andre aksjer i mellomtiden..som også har gått og vil gå mye fremover…
MEN man må ta et valg, noe jeg gjorde på kr 16 etter å ha triplet porteføljen i andre favoritter…
Min konklusjon var at Polight er bare for bra nå til å stå utenfor, og var glad for at kursen ikke allerede hadde bikket 20-tallet….før jeg gikk inn igjen.
Hvis noen har en annen aksje som kan bjuda på mer enn Polight garantert vil gjøre de 12 første ukene av 2024 hva gjelder triggere, events, avsløringer, forventede meldinger (som allerede er utredet gjennom gravere og egen podcast, forsnakkelse av Varjo sjefen), samt utfallet av 30 ferdige proof of concept, samt 120% bekreftelse på at APPLE har to linser fra polight i sidekameraene…
At vi går fra mcap på dagens 1,5 mrd til garanter minst Unicornstatus ila 2024, dvs en økning på muligens 22-44-88-174-200
Dvs at kursen mest sannsynlig vil stå i minst kr 200,- om nøyaktig ett år🥳👁
100 000 blir til 200-400-800-1.6 mill
Det mener jeg nå være en trygg, morsom og lite spennende måte å bli millionær på…
Putter du 2 millioner inn- snakker vi 4-8-16-32 mill
1 mill inn gir, 16 mill på ett år
32 mill på ett år bare ved å kjøpe og åpne fasiten om 1 år- ja takk😎👁🤩🥳🔑🚀🍎
Redigert 31.12.2023 kl 17:59
poLight med tweet i går.
https://x.com/polightasa/status/1740728453383504037?s=61&t=5Gbt-e12Mn5JbjnchWdB9A
https://x.com/polightasa/status/1740728453383504037?s=61&t=5Gbt-e12Mn5JbjnchWdB9A