🍏(apple)lens

rosgun
PLT 16.11.2023 kl 15:21 118434


Apples AR/VR-headset antas imidlertid å komme først. Det skal støtte utvidet virkelighet, og ventes trolig en gang i 2023. Dessverre ventes Apple Glasses først et par år senere. Dermed får vi trolig ikke se dem før rundt 2024.2. sep. 2022


5.3
Kramzz har i mine øyne tatt over Mya sin posisjon hva gjelder kunnskap i Polight, og ikke glem at Kramzz og Rosgun er de to som gjorde Myra oppmerksom på Polight i sin tid😀…vi er mao ingen ferskinger på Polight og historien bak…

Kramzz står bak tråden « Norges teknologiske hemmelighet» på FA forumet og er også med i podden, og har gode og reflekterte innlegg.

Polight er i dag priset til under 500 mill.

Kjempene Apple,Microsoft,Google,Samsung osv jobber intenst inn mot dette nye segmentet!

Jeg syns PoLight har falt til et nivå hvor det bør være interesse 🙂

Momenter som er viktig å få med er at de har 100 mill på bok men guider at dette holder ut Q4 2024. En innhenting vil nok skje en stund før men gjerne ifbm good news! kortsiktige triggere lugger innen AR/VR men ting kan dukke opp.

Jeg mener en prising på like under 500 mill bør være god med tanke på at de øker inntjening kvartal for kvartal 🙂👍



AR/MR: Sterk posisjon i en megatrend • Hvorfor TLens® - Viktige salgsargumenter; • Muliggjør kameramoduler i ultrakompakt størrelse • Ultralavt strømforbruk Enterprise & Forbrukertilfeller Utdanning • Rask fokushastighet • Konstant synsfelt (FOV) og høy optisk stabilitet • Ingen tyngdekraftpåvirkning selv når hodet beveger seg • Athermalization - robust fokusering over temperaturområde nær komponenter med høy varme (kamera med fast fokus går ut av fokus) • TLens® kamera AR brukssaker • Rask skarp fokusering av objekt/tekst uavhengig av avstand • Rask QR/strekkodeskanning uavhengig av avstand • Håndbevegelsesgjenkjenning Healthcare Produksjon • All-in-Focus stillbilder uavhengig av hvor objektene eller teksten befinner seg scenen • Kontinuerlig videofokus ved opptak av objekter i bevegelse


AR/MR - nøkkelfokusområde for poLight • TLens® er relevant for bruk i både verdensvendte kameraapplikasjoner og skjerm • Brukes for tiden i tre AR/MR-bedriftsprodukter som allerede er lansert på markedet – Magic Leap 2, LLVision og en High End MR HMD enhet • AR-markedssegmentet fortsatte å utvikle seg positivt for poLight i løpet av kvartalet • To oppfølgingsordrer ble annonsert, samt en ny design-vinn for en high-end mixed reality-hodemontert enhet • 5 design-in's • Hvorav 2 kan bli lansert/kunngjort i løpet av 2024 • En vil sannsynligvis ikke bli lansert (bare for prøvetaking) på gr


Polight er i dag priset til under 500 mill.

Kjempene Apple,Microsoft,Google,Samsung osv jobber intenst inn mot dette nye segmentet!

Jeg syns PoLight har falt til et nivå hvor det bør være interesse 🙂

Momenter som er viktig å få med er at de har 100 mill på bok men guider at dette holder ut Q4 2024. En innhenting vil nok skje en stund før men gjerne ifbm good news! kortsiktige triggere lugger innen AR/VR men ting kan dukke opp.

Jeg mener en prising på like under 500 mill bør være god med tanke på at de øker inntjening kvartal for kvartal 🙂👍



AR/MR: Sterk posisjon i en megatrend • Hvorfor TLens® - Viktige salgsargumenter; • Muliggjør kameramoduler i ultrakompakt størrelse • Ultralavt strømforbruk Enterprise & Forbrukertilfeller Utdanning • Rask fokushastighet • Konstant synsfelt (FOV) og høy optisk stabilitet • Ingen tyngdekraftpåvirkning selv når hodet beveger seg • Athermalization - robust fokusering over temperaturområde nær komponenter med høy varme (kamera med fast fokus går ut av fokus) • TLens® kamera AR brukssaker • Rask skarp fokusering av objekt/tekst uavhengig av avstand • Rask QR/strekkodeskanning uavhengig av avstand • Håndbevegelsesgjenkjenning Healthcare Produksjon • All-in-Focus stillbilder uavhengig av hvor objektene eller teksten befinner seg scenen • Kontinuerlig videofokus ved opptak av objekter i bevegelse


AR/MR - nøkkelfokusområde for poLight • TLens® er relevant for bruk i både verdensvendte kameraapplikasjoner og skjerm • Brukes for tiden i tre AR/MR-bedriftsprodukter som allerede er lansert på markedet – Magic Leap 2, LLVision og en High End MR HMD enhet • AR-markedssegmentet fortsatte å utvikle seg positivt for poLight i løpet av kvartalet • To oppfølgingsordrer ble annonsert, samt en ny design-vinn for en high-end mixed reality-hodemontert enhet • 5 design-in's • Hvorav 2 kan bli lansert/kunngjort i løpet av 2024 • En vil sannsynligvis ikke bli lansert (bare for prøvetaking) på grunn av svak etterspørsel • Den forbrukerrelaterte saken går bra – høyvolumsak • Videre et potensielt nytt produkt kalt TWedge®, forbedrer µLED AR-skjermoppløsning, får god interesse • Vellykket demonstrert på CES og SPIE Photonic West

Design-vinn 3 (2)
Design-in 5 (5)
Fullført PoC 16 (13)
Pågående PoC 8 (11)
Planlegging PoC 17 (14)


Ref. Q4

https://www.polight.com/investors/reports-and-presentations/default.aspx

Ha en fin dag 🙂👍

2.2
2 barcode fra et firma med tilknytning til Huawei.

Spennende relasjon med tanke på ny telefon som kommer ila Q1-2024.

Rosgun hypotese: KINA=Kamera hitech=tlens=polight=

klokke(xiaiomi)telefon(meizu)barcode(=prowave), Glasses(llvision)

Konklusjon:
Meizu lå nede og trengte Polight=suksess
Huawei lå nede og trenger Polight=suksess

https://www.91mobiles.com/upcoming-huawei-mobiles-in-india-amp

Første slipp er i februar og mistanke om at slle modeller har tlens jeg….

Hvorfor:Innovativ kamerateknologi

https://www.huawei.com/en/news/2023/6/5-point-5g-commercial-fullset-equipement

Ok, så får vi se. Tror de som er ute nå har gamblet over evne….skjer mye i februar her altså📲🏋🏻‍♀️



1.2

Bunnen nådd på 14-16 kr.

APV er det ingen snakk om lenger

Nå ser vi fremover. Om ikke lenge er det messe i Barcelona hvor Xaomi gjør mobilslipp, og disse har flest patenter av alle mobilpriodusenter med Polight, og akkurat dette er IKKE noen smågutter hva gjelder volum. Denne blir bankers, og hvis POLIGHT mener alvor så er det med denne leverandøren……..

Volum bør det også bli potensiale for når selveste META skal lansere sin Quest 4, og patent nr 2 på få dager med Polight har fått stor oppmerksomhet. Lansering av Quest 4 er i 2024.

NB: Dette er pr idag ikke et volumprodukt, men dette kan ta av når de blir en annen opplevelse med t-lens. Pr idag har Meta mue dårligere brille enn APV…. Så der kan Polight hjelpe Zuccerberg med suksess. Heller ikke noe mangel på vilje og milliarder av dollar der i gården for å lykkes🙂.

(https://smart-phoneprice.com/meta-quest-4-release-date/amp/)


📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲
Xiaomi smartphones totaled over 153 million unit shipments, accounting for almost 13 percent of the global smartphone market
📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲

31.1

Bare å ta tilbake aksjene folkens da ser vi om det er hard pakke i neste gave😎


HUSK AT EMISJONEN SKULLE LIGGET PÅ KR 19, MEN BLE BESTEMT TIL KR 10-11 kr.

ISAKSEN HADDE INNSIDEKJØP OGSÅ PÅ 10,40.

JEG TENKER BUNNEN ER NÅDD OG VEL SÅ DET OG AT VI KAN SE FREMOVER I DET KORTE BILDET…..

Av 13 FULLFØRTE POC PÅ BRILLER HVEM SKAL UT AV SEKKEN FØRST?

META ? GOOGLE ?

All major players? ( inkluderer muligens Apple på et senere tidspunkt i rimeligere brille)

Det gledes stort å gå inn i Polight igjen på disse nivåene.

At AVP ikke kom med T-lens blir mindre viktig dess mer nederlaget er innsett, MEN det vil uansett aldri bli et consumer mass product pga flaskehalser i produksjonen og pris.

Derimot er det for lengst laget en langt rimeligere versjon som heter Apple Pro Lite.

Jeg stoler på Isaksen når han sier all major players.

Det er 13 fullført POC i briller og for Apple fans, hvem vet?

Nå blir det spennende å se hvem disse 13 er og de vil sannsynligvis bli offentliggjort på løpende bånd nå som Apple har «brøytet vei» for hva AR kan oppleves som.

At Polight med Varjo allerede er et bedre alternativ er udiskutabelt.

At Myra bommet på sin spådom er uheldig i det kort bildet, men tror det er flere enn han som har gjort feil i børsverdenen.

At han er tilgitt og i tillegg ga beskjed er også er en tillitserklæring. ….. og jeg har aldri hørt en som har mer peiling og oversikt over det tekniske og markedet….

Vi er i startgropa og har fortsatt noen bra skalper i beltet, både Varjo og Magic Leap og Llvision med fler…

Magic leap med Saudi milliarder vil fungere som en orginalprodusent for en haug med AR merker og ville tydelig ta konkurransen med Apple.

Man skal ikke se bort ifra at det var dette samarbeidet som til slutt veltet Apple avtalen.

Apple er Apple, men tar Polight de andre konkurrentene ser jeg på det som et større marked totlalt.

Google har nå gått forbi Apple i verdi så det er tydelig at deres Ai satsing bærer frukter. Kanskje tiden er inne også for at Google også får briller med tlens og vil konkurrere med sin Ai i kombinasjon på brillen, hvem vet?

Her er det MASSE p glede seg til/over og ikke umulig det plutselig dukker opp en telefon her heller🦄📲
Redigert 05.03.2024 kl 10:40 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
23.01.2024 kl 16:49 2312

Ned 7 prosent. Det er ikke så illle for noen som er all in i følge seg selv og langsiktig . Stor omsetning, men det betyr ikke noe for trådstarter. I morgen en ny dag hvor man finner seg et nytt selskap og kan drive panisk hausing. Bare å spise popcorn og vente på hvilken hausetråd som starter i morgen.
Redigert 23.01.2024 kl 16:58 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
23.01.2024 kl 14:05 2394

Du er jo ikke kjent for å være langsiktig, og sitter med betydelige tap i forhold til inngangen din du beskrev i forrige uke. At du er all in i følge deg selv, gjør trolig ikke situasjonen noe enklere. Må være bittert å se pengene fordufter for en trader.
SAUDIKING
23.01.2024 kl 13:03 2455

Trur du på noe av alt det haussesøppelet du skriver her. Du bommer jo på alt og bare fortsetter å skrive.
rosgun
23.01.2024 kl 12:57 2450

Synes det er tragisk at nye aksjonærer taper penger på en seriøs aktør som Polight….

Til dere som har kjøpt og solgt på nedtur skal jeg gi et godt råd:

KJØP DEG INN IGJEN OG VENT TIL MINST 1. april med å røre aksjene!!! Da vil du se at inngangen du fikk idag på 20-25 er gull verdt.
Redigert 23.01.2024 kl 13:00 Du må logge inn for å svare
rosgun
23.01.2024 kl 11:53 2467

Hvis du tror mer på Ai enn Joe Fixit, Funhouse camping, be my guest:


Mer fra Bing AI, virker som de mener det er vesentlig integrasjon mellom Polight og Apple innenfor patenter (ta det med en verden av salt):

"The present disclosure is related to U.S. patent application Ser. No. 15/801,265, filed on Nov. 1, 2017, entitled “Optical System for Head-Mounted Display,” which is hereby incorporated by reference in its entirety for all purposes. The present disclosure is also related to U.S. patent application Ser. No. 15/801,266, filed on Nov. 1, 2017, entitled “Optical System for Head-Mounted Display,” which is hereby incorporated by reference in its entirety for all purposes. The present disclosure is further related to U.S. patent application Ser. No. 15/801,267, filed on Nov. 1, 2017, entitled “Optical System for Head-Mounted Display,” which is hereby incorporated by reference in its entirety for all purposes."1
Ai søk , utdrag fra Shareville:

Disse tre patentene som er nevnt her, er alle relatert til Polight, og de gir Apple tillatelse til å bruke TLens i sitt hodesett. Dette viser at Apple har en avtale med Polight, og at de anerkjenner verdien av Polights optiske løsning. 😊"
Redigert 23.01.2024 kl 11:55 Du må logge inn for å svare
Tigana
23.01.2024 kl 11:41 2455

Du kan legge til mange andre firmaer på den listen der. Microsoft, LG, SONY, XIAOMI m.m.

Ift. Kursen som spretter opp og ned og opp og ned for tiden så husker jeg CEO Øyvind Isaksen sa på en Q&A i kvartalspresentasjon i fjor at for han er kursen bare støy. Det var en uttalelse basert på de vet at poLight er en god investering.
rosgun
23.01.2024 kl 09:35 2495

Ærlig talt : Skal du høre på Joe Fixit og Funhausecamping med grunnølst baissetull eller Myra som er 99% sikker på at Polight et i APV og alle major players.

Hva er majorplayers i consumer:


1. Apple
2. Google
3. Samsung
4.Oppo

……. Ikke en major players, men Isaksen sier ALL….. selvsagt inkl også Apple.


Ærlig talt for noen lettlurte «nye» aksjonærer.

Kr 50,- neste.


Stå utenfor hvis du er tøff eller dum nok…


NB: Glem teknisk analyse når det er distriptiv og fundamentale nyhet/aksje.


Dette er den enkleste casen på børsen. Noen sa til meg: Det enkle er det beste.


HUSK : ALL majorplayers= ALLE.

8 børsdager til 2. februar..( fredag)….. Apple launch

En gavepakke på kjøp nå- denne muligheten kommer ikke igjen

MVH

DR ISAKSEN
Redigert 23.01.2024 kl 09:41 Du må logge inn for å svare
rosgun
23.01.2024 kl 09:00 2481

Ser at flere som IKKE har fulgt Polight mer enn en dag eller to skal ut av aksjen. Snakk om hysteri og tullprat fra a til å….

Snakk om en utålmodig hønseflokk…..🐓🐔

😎👁🍎 meldes om det meldes… at det er polight er 100% siikkert, Varjo, retweet polight, sjøsyk, all innfocus, høyt varelager, 99% sikker Myra, apple policy hemmelighold.
rosgun
22.01.2024 kl 22:49 2620

Jeg unner selv Funhousecampimg en lav inngang i Polight…

Her er det plass til alle selv de som ikke skjønner noenting annet enn ingenting

Ett tips- hold på aksjene nå så får du kanskje en positiv opptur…..

Redigert 22.01.2024 kl 22:51 Du må logge inn for å svare
klarak
22.01.2024 kl 22:14 2683

Så bra for Rosegun at han behersker hausing. Så blir da spørsmålet, behersker du kunsten å baise tilsvarende bra? Foreløpig leder Rosegun overlegent.
FunHouseComp
22.01.2024 kl 21:28 2748

Først var det All in and long I Nom for denne Rosgun med betydelige tap. Nå er er det PLT. All in and long. Også her fullstendig skivebom. Stille blir det når ting ikke går veien, som vanlig. Hausing behersker denne fyren.
BlackPearl
22.01.2024 kl 09:58 2978

ja ja .....der kom 50, men dagen er lang ikke sant;-)
Rakk du å selge dine 56K ? Ser at Bergen Bio er fått liten knekk også (kort besøk bare)?
Redigert 23.01.2024 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
rosgun
21.01.2024 kl 09:59 3601

Dagens Myra:(shareville 21.1.2024):

Micro-LED er en billig displayløsning, lett å masseprodusere, lett i vekt, etc. problemet med denne er bare at det er vanskelig å få til god nok oppløsning....

Og der har poLight TWedge som kommende løsning🙌
Det er ikke for ingenting denne wobulatoren er så interessant, for med en oppløsning som er 4X av originalt bare ved å ha en slik komponent installert i laserprosjektoren så vil bilde i Micro-LED bli bedre oppløsning på enn det som finnes i de andre løsningene.

Det høres jo nesten for godt ut til å være sant, at en slik sak kan realisere masseproduksjon av billige glassløsninger for consumer-AR, men ifølge testene jeg har sett så skal det være mulig.

Administrasjonen i poLight skulle forberede businesscaset på TWedge I H2-23, men jeg vet ikke om styret har behandlet og vedtatt veien videre på denne. Det vil jeg egentlig tro de har gjort, for med Photonics i slutten av januar blir et event for å vise frem prototyper PP TWedge offentlig. Det tror jeg ikke de ville gjort om det ikke lå en klar strategi om å kjøre R&D-case på MP på denne.

Jeg håper det er/blir tatt beslutning på å inngå joint venture med en stor produsent slik at ting går raskere og billigere. Det koster mye å skalere slik produksjon alene, og det tror jeg ikke poLight gjør nå.

Fremgangen etter Apples trading av AVP i juni 2023 har sannsynligvis fremskyndet smartbrilleverden med mye tid, så dette haster nok å ha klart😀
Myrabakk
20.01.2024 kl 18:51 3954

Akkurat dette er ikke noe som er relevant for linser eller kamera, det der handler om hvordan det fungerte å montere brillen på testbrukeren. Det var en liten lyslekkasje i nedre hjørne, ellers så fungerte brillen veldig godt i montering, og det er nice når det er mange forskjellige som skal teste samme brillen. Den har god passform, og kalibreringen er relativt rask.

Nei, jeg har ikke funnet noe som beskriver kanerafunksjonene enda, men det er mange som ikke amhar sluppet review enda. Denne personen for moteller hvor viktig det var for Apple at alt skulle være perfekt lagt opp. Rommet er svært godt opplyst, det er ikke mye visuell støy i rommet, det er et begrenset utvalg muligheter, etc. Det gjør sitt til at brukere får den opplevelsen som passer Apple og økosystemet best.

Jeg tror hele tech-verden ønsker at MR og AR skal lykkes, så da er det svært viktig å få en god start i en slik leverandør.

Gleder meg til vi får høre mer om funksjonalitet, men synes det er litt kjedelig å vente på å høre omnkameraene kan fokusere eller ikke. Tror ikke disse testene er designet for at dette skal testes nå. Skal følge med i helga, og vil summere opp en Discord-post søndag kveld dersom jeg klarer å finne noe på disse brillene.
rosgun
20.01.2024 kl 16:25 4056

Prøver å finne den ene prosenten som gjør at det ikke er tlens i APV, men lykkes ikke foreløbig.

Myra er 99% sikker, og som sagt finner jeg ikke noe som ikke skulle motsi hans utmerkede sannsynlighetsberegning.

Han var også 99% sikker på Magic leap til tross for stor motstand også hos magic leap😎👍…

Dette er slik de største driver pga konkurransesituasjonen.

…..og et forsprang på konkurrentene er verdt flere 100 talls billions og dollar
Redigert 20.01.2024 kl 16:28 Du må logge inn for å svare
PHOinvestor
20.01.2024 kl 12:50 4199

hei har det dukket opp noe mer på de andre aksje forumene
rosgun
20.01.2024 kl 12:16 4245

«Jeg la bare merke til en veldig liten lekkasje i nedre venstre hjørne. Alt dette kutter ut all den tekniske friksjonen som følger med andre hodesett som krever fordypningsbrytende fikling.»

Mao lager ikke polights tlens interference som andre ar briller..

Er dette nok et bevis da😎

Check it out:

https://www.digitaltrends.com/computing/apple-vision-pro-hands-on-impressions/?amp
Redigert 20.01.2024 kl 12:17 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
19.01.2024 kl 22:55 4556

Ikke uenig med deg. Dersom graverte har rett i det de har kommer opp med og Apple lyser opp på PoLight-himmelen, da vil kursen formelig eksplodere og da vil kr 50,- kun være et tall på veien oppover og den vil neppe stoppe på kr 50,- men formelig blåse forbi. Da ligger verden åpen for PoLight og The sky is The limit.

Intet skulle gleder mitt investorhjerte mer. God helg Rosgun! Gleder meg til kommende uke!
rosgun
19.01.2024 kl 20:36 4708

Hei. Stryker den og moderer meg litt, og tenker at «den store hopen» kommer nok først etter teardown, muligens 10.2.2024…… MEN tror 20-tallet passeres ila mandagen om det kommer en eller annen «dude» fra en av testpersonene som sier autofokus i APV…..

Foreløbige svært sterke indisier:

1)Myra er også 99% sikker. Dette var han også i Magic Leap til tross for at de nektet….

2)Oppdatering på Apple Patent på autofokus i brille i Apple kom for 2 dager siden.( dvs at den ble først oppdaget i sept 2023 av en graver som tok den opp igjen på discord i kveld)

3)Slettet tweet fra Polight ang APV ble slettet etter 5 min.

4)Shareville innlegg slettet også (munnkurv fra Polight?)

5)Isaksen har lovet «at knår brilje kjeme», da må alle ha tlens og han har sagt det fra samme fra 2011. Omtrent like lenge Polight har jobbet med Apple og the «big ones»🍎

6) Man ser tydelig «all in focus» i rommet på alle reklamer og også fra de første brukerne nå som er igang med prøving og tilbakemeldinger…..alle sier «amazing» og sier det er noe de aldri har «kjent på» før…

Uansett tidsaspekt så vil nok enhjørningsstatus på 1 mrd Euro passeres i 2024, og da er kursen uansett på det enhjørningsnivået (med NODs kursutvikling friskt i minne)

Mcap/kurs : (1,5=25)(3=50)(6=100)(12=200)

Kursen vil da ila 2024 uansett ligge på MINST kr 170-180.

For meg personlig er kr 50,- en «fillekurs», og milevis fra målet, så egentlig bare å sitte rolig i denne fremover😎🍎

Jeg tenker når Polight når enhjørningsstaus ( som allerede ble nevnt i 2011) som Isaksen selv har sagt : «ikke om, men når»

…… da kan vi summe oss litt, klype oss litt i armen og følge videre utvikling…… for det stopper nemlig ikke der kursmessig, men at 1. etappe er gjennomført kan vi være enige om😎….



Redigert 20.01.2024 kl 07:02 Du må logge inn for å svare
rosgun
19.01.2024 kl 19:41 4774

Like spennende som juleaften dette når det kommer til gaver man har på følelsen skal bli åpnet og bekreftet🤣🤣
rosgun
19.01.2024 kl 19:39 4772

Diskusjonene går hardt nå på polights discord forum. Bli med du også da vel….

Her er Varjos beskrivelse, fokus er raskere enn det human eye hos jagerpilotenes tidligere brillemodell som bare var 60% av human eye…

Med hjelp fra Polight er linsen altså raskere enn det ekte menneskelige øye…. Kun polight som kan få til dette kunststykket altså:
https://www.youtube.com/live/ArIUg27l9wI?si=VCHIf7lqK4wStM4G
Redigert 19.01.2024 kl 20:24 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
19.01.2024 kl 19:32 4730

Takk for det Rosgun. Men at vi er på kr50,- før kl 0930 på mandag, det tror jeg ikke før jeg ser det. Har hatt mye moro som PLT-aksjonær tidligere og selskapet har tydeligvis mye oå gang. Jeg har tro på at godt 2024 som PLT-aksjonær, men Risgun, kr50,- allerede på mandag til frokostkaffien, ja det vil være for godt til å være sant.

Tvi tvi, skjer det så skal jeg tåke det. Kjøpte meg noen flere i løpet av dagen i dag, så jeg er klar.

God helg!
rosgun
19.01.2024 kl 15:13 4885

VIL DU GJØRE EN spekulativ ikke usannsynlig DOBLING PÅ 1 time bør du kjøpe Polight før 16:20 i dag.

På mandag kan faktisk kursen stå i kr 50😎🍎
Redigert 19.01.2024 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
rosgun
19.01.2024 kl 14:50 2642

Ja, da er det bare å vente på hvem av graverne som først vil konkludere 100% sikkert at t-lens sin autofokus eksisterer i APV frem til mandagen.

Sees på kurs kr 50,- på mandag kl 09:30.



God helg folkens😎🍎👁🎰💣
Redigert 19.01.2024 kl 14:52 Du må logge inn for å svare
Myrabakk
19.01.2024 kl 12:01 2821

Tigana, lanseringen var ikke i fjor. Den er om 2 uker! Men....

I dag får noen få utvalgte brukere lov til å teste Apple Vision Pro. De er de eneste som får teste denne nå, og de kommer til å skrive om AVP i de neste 2 ukene. Etter dette så vil AVP lanseres. Dersom det er seamless pass-through så er det TLens brillen.

Jeg gikk gjennom dette omtalte ptentet i går kveld, og det er meget, meget sterkt patent, det ble åpnet for USA-regionen først i går. Patentet ble sendt inn som søknad om eiendomsrett i 2022, så dette har Apple forberedt i flere år.
rosgun
19.01.2024 kl 11:55 2840

Merker jeg blir litt oppgitt av disse tekniske analyse og trader folka….. det er bare pisspreik, og synd hvis noen skulle la seg lure inn i dette og bli lurt til å tro på alt….

Husker Polight stod på Investech hold deg unna portefølje i lang tid også ble fjernet når aksjen hadde gått 50% opp…


Så til dere som er hekta på teknisk analyse- finn en pingleaksje du kan fikle med.

Polight er enhjørningen som er fundamental i seg selv og mangedoblinger i fleng fremover…..

gap og gap trenger overhodet ikke lukkes….

Tesla, Apple, Microsoft, NOD, Netflix, Intel har da aldri måtte fylle noe gap. Det er helt andre krefter som råder her og det er makro og consumer som er stikkordene og ille minst DISTRUPTIVE teknologier dvs monopol situasjon i verden😎


Et godt råd: Kjøp og Hold til 1.3.2024 og vipps har Polight kursen gått til over kr 50,- og jakter da kr 100,-

Redigert 19.01.2024 kl 12:23 Du må logge inn for å svare
raggaren
19.01.2024 kl 11:49 2865

En ting skal du ha rosgun, du er flink å snakke opp aksjekursen. Var du like flink selger så burde du kanskje vært på innsiden (ansatt) av poligt som selger, da hadde du kanskje fått litt fart på salget deres.-))
klaesp
19.01.2024 kl 10:58 3008

Litt merkelig at det ikke har vært innsidekjøp fra ledelse, /styre hvis man har troen på kontrakter
Tigana
19.01.2024 kl 10:45 3045

https://www.apple.com/newsroom/2024/01/apple-vision-pro-available-in-the-us-on-february-2/

Korrigering av meg selv her. Lanseringen har jo vært i fjor sommer så det var feil ord. Det er to ting som skjer i dag og det er at det åpnes opp for pre-order. Salg i butikk fra 2. februar. Har også forstått på andre på Discord at utvalgte personer utenfor Apple og apputviklere etc. i dag får tilgang til AVP og vi kan regne med at det i løpet av helgen kommer rapporter fra noen av brukeropplevelsene.
Redigert 19.01.2024 kl 11:11 Du må logge inn for å svare
PHOinvestor
19.01.2024 kl 10:32 3058

Når i dag er denne laseringen
raggaren
19.01.2024 kl 10:30 3028

Har ikke kommet en dritt om noe nytt fra selskapet, siste nytt derfra var ekstraordinær generalforsamling hvor de tok opp kun styresaker valg av medlemmer osv. Det er bare å gå inn på finansavisen e24 gå til børs og søk plt i søkefelt så får du de fleste opplysninger om selskapet, siste news, kursmål som for tiden er halvparten av dagens kurs og hvis selskapet har anbefalninger fra meglerhus så står også det på siden der.
Balle Chlorin
19.01.2024 kl 10:05 3072

Rosgun:

Å kalle folk som ikke mener akkurat det samme som deg for tullinger og tomsinger, bidrar ikke akkurat til å høyne nivået og seriøsiteten her på Hegnars Cirkus.....