đ(apple)lens
Apples AR/VR-headset antas imidlertid Ä komme fÞrst. Det skal stÞtte utvidet virkelighet, og ventes trolig en gang i 2023. Dessverre ventes Apple Glasses fÞrst et par Är senere. Dermed fÄr vi trolig ikke se dem fÞr rundt 2024.2. sep. 2022
5.3
Kramzz har i mine Ăžyne tatt over Mya sin posisjon hva gjelder kunnskap i Polight, og ikke glem at Kramzz og Rosgun er de to som gjorde Myra oppmerksom pĂ„ Polight i sin tidđâŠvi er mao ingen ferskinger pĂ„ Polight og historien bakâŠ
Kramzz stÄr bak trÄden « Norges teknologiske hemmelighet» pÄ FA forumet og er ogsÄ med i podden, og har gode og reflekterte innlegg.
Polight er i dag priset til under 500 mill.
Kjempene Apple,Microsoft,Google,Samsung osv jobber intenst inn mot dette nye segmentet!
Jeg syns PoLight har falt til et nivĂ„ hvor det bĂžr vĂŠre interesse đ
Momenter som er viktig Ä fÄ med er at de har 100 mill pÄ bok men guider at dette holder ut Q4 2024. En innhenting vil nok skje en stund fÞr men gjerne ifbm good news! kortsiktige triggere lugger innen AR/VR men ting kan dukke opp.
Jeg mener en prising pĂ„ like under 500 mill bĂžr vĂŠre god med tanke pĂ„ at de Ăžker inntjening kvartal for kvartal đđ
AR/MR: Sterk posisjon i en megatrend ⹠Hvorfor TLensŸ - Viktige salgsargumenter; ⹠MuliggjÞr kameramoduler i ultrakompakt stÞrrelse ⹠Ultralavt strÞmforbruk Enterprise & Forbrukertilfeller Utdanning ⹠Rask fokushastighet ⹠Konstant synsfelt (FOV) og hÞy optisk stabilitet ⹠Ingen tyngdekraftpÄvirkning selv nÄr hodet beveger seg ⹠Athermalization - robust fokusering over temperaturomrÄde nÊr komponenter med hÞy varme (kamera med fast fokus gÄr ut av fokus) ⹠TLensŸ kamera AR brukssaker ⹠Rask skarp fokusering av objekt/tekst uavhengig av avstand ⹠Rask QR/strekkodeskanning uavhengig av avstand ⹠HÄndbevegelsesgjenkjenning Healthcare Produksjon ⹠All-in-Focus stillbilder uavhengig av hvor objektene eller teksten befinner seg scenen ⹠Kontinuerlig videofokus ved opptak av objekter i bevegelse
AR/MR - nĂžkkelfokusomrĂ„de for poLight âą TLensÂź er relevant for bruk i bĂ„de verdensvendte kameraapplikasjoner og skjerm âą Brukes for tiden i tre AR/MR-bedriftsprodukter som allerede er lansert pĂ„ markedet â Magic Leap 2, LLVision og en High End MR HMD enhet âą AR-markedssegmentet fortsatte Ă„ utvikle seg positivt for poLight i lĂžpet av kvartalet âą To oppfĂžlgingsordrer ble annonsert, samt en ny design-vinn for en high-end mixed reality-hodemontert enhet âą 5 design-in's âą Hvorav 2 kan bli lansert/kunngjort i lĂžpet av 2024 âą En vil sannsynligvis ikke bli lansert (bare for prĂžvetaking) pĂ„ gr
Polight er i dag priset til under 500 mill.
Kjempene Apple,Microsoft,Google,Samsung osv jobber intenst inn mot dette nye segmentet!
Jeg syns PoLight har falt til et nivĂ„ hvor det bĂžr vĂŠre interesse đ
Momenter som er viktig Ä fÄ med er at de har 100 mill pÄ bok men guider at dette holder ut Q4 2024. En innhenting vil nok skje en stund fÞr men gjerne ifbm good news! kortsiktige triggere lugger innen AR/VR men ting kan dukke opp.
Jeg mener en prising pĂ„ like under 500 mill bĂžr vĂŠre god med tanke pĂ„ at de Ăžker inntjening kvartal for kvartal đđ
AR/MR: Sterk posisjon i en megatrend ⹠Hvorfor TLensŸ - Viktige salgsargumenter; ⹠MuliggjÞr kameramoduler i ultrakompakt stÞrrelse ⹠Ultralavt strÞmforbruk Enterprise & Forbrukertilfeller Utdanning ⹠Rask fokushastighet ⹠Konstant synsfelt (FOV) og hÞy optisk stabilitet ⹠Ingen tyngdekraftpÄvirkning selv nÄr hodet beveger seg ⹠Athermalization - robust fokusering over temperaturomrÄde nÊr komponenter med hÞy varme (kamera med fast fokus gÄr ut av fokus) ⹠TLensŸ kamera AR brukssaker ⹠Rask skarp fokusering av objekt/tekst uavhengig av avstand ⹠Rask QR/strekkodeskanning uavhengig av avstand ⹠HÄndbevegelsesgjenkjenning Healthcare Produksjon ⹠All-in-Focus stillbilder uavhengig av hvor objektene eller teksten befinner seg scenen ⹠Kontinuerlig videofokus ved opptak av objekter i bevegelse
AR/MR - nĂžkkelfokusomrĂ„de for poLight âą TLensÂź er relevant for bruk i bĂ„de verdensvendte kameraapplikasjoner og skjerm âą Brukes for tiden i tre AR/MR-bedriftsprodukter som allerede er lansert pĂ„ markedet â Magic Leap 2, LLVision og en High End MR HMD enhet âą AR-markedssegmentet fortsatte Ă„ utvikle seg positivt for poLight i lĂžpet av kvartalet âą To oppfĂžlgingsordrer ble annonsert, samt en ny design-vinn for en high-end mixed reality-hodemontert enhet âą 5 design-in's âą Hvorav 2 kan bli lansert/kunngjort i lĂžpet av 2024 âą En vil sannsynligvis ikke bli lansert (bare for prĂžvetaking) pĂ„ grunn av svak etterspĂžrsel âą Den forbrukerrelaterte saken gĂ„r bra â hĂžyvolumsak âą Videre et potensielt nytt produkt kalt TWedgeÂź, forbedrer ”LED AR-skjermopplĂžsning, fĂ„r god interesse âą Vellykket demonstrert pĂ„ CES og SPIE Photonic West
Design-vinn 3 (2)
Design-in 5 (5)
FullfĂžrt PoC 16 (13)
PÄgÄende PoC 8 (11)
Planlegging PoC 17 (14)
Ref. Q4
https://www.polight.com/investors/reports-and-presentations/default.aspx
Ha en fin dag đđ
2.2
2 barcode fra et firma med tilknytning til Huawei.
Spennende relasjon med tanke pÄ ny telefon som kommer ila Q1-2024.
Rosgun hypotese: KINA=Kamera hitech=tlens=polight=
klokke(xiaiomi)telefon(meizu)barcode(=prowave), Glasses(llvision)
Konklusjon:
Meizu lÄ nede og trengte Polight=suksess
Huawei lÄ nede og trenger Polight=suksess
https://www.91mobiles.com/upcoming-huawei-mobiles-in-india-amp
FĂžrste slipp er i februar og mistanke om at slle modeller har tlens jegâŠ.
Hvorfor:Innovativ kamerateknologi
https://www.huawei.com/en/news/2023/6/5-point-5g-commercial-fullset-equipement
Ok, sĂ„ fĂ„r vi se. Tror de som er ute nĂ„ har gamblet over evneâŠ.skjer mye i februar her altsĂ„đČđđ»ââïž
1.2
Bunnen nÄdd pÄ 14-16 kr.
APV er det ingen snakk om lenger
NĂ„ ser vi fremover. Om ikke lenge er det messe i Barcelona hvor Xaomi gjĂžr mobilslipp, og disse har flest patenter av alle mobilpriodusenter med Polight, og akkurat dette er IKKE noen smĂ„gutter hva gjelder volum. Denne blir bankers, og hvis POLIGHT mener alvor sĂ„ er det med denne leverandĂžrenâŠâŠ..
Volum bÞr det ogsÄ bli potensiale for nÄr selveste META skal lansere sin Quest 4, og patent nr 2 pÄ fÄ dager med Polight har fÄtt stor oppmerksomhet. Lansering av Quest 4 er i 2024.
NB: Dette er pr idag ikke et volumprodukt, men dette kan ta av nĂ„r de blir en annen opplevelse med t-lens. Pr idag har Meta mue dĂ„rligere brille enn APVâŠ. SĂ„ der kan Polight hjelpe Zuccerberg med suksess. Heller ikke noe mangel pĂ„ vilje og milliarder av dollar der i gĂ„rden for Ă„ lykkesđ.
(https://smart-phoneprice.com/meta-quest-4-release-date/amp/)
đČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČ
Xiaomi smartphones totaled over 153 million unit shipments, accounting for almost 13 percent of the global smartphone market
đČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČđČ
31.1
Bare Ă„ ta tilbake aksjene folkens da ser vi om det er hard pakke i neste gaveđ
HUSK AT EMISJONEN SKULLE LIGGET PĂ KR 19, MEN BLE BESTEMT TIL KR 10-11 kr.
ISAKSEN HADDE INNSIDEKJĂP OGSĂ PĂ 10,40.
JEG TENKER BUNNEN ER NĂ DD OG VEL SĂ DET OG AT VI KAN SE FREMOVER I DET KORTE BILDETâŠ..
Av 13 FULLFĂRTE POC PĂ BRILLER HVEM SKAL UT AV SEKKEN FĂRST?
META ? GOOGLE ?
All major players? ( inkluderer muligens Apple pÄ et senere tidspunkt i rimeligere brille)
Det gledes stort Ä gÄ inn i Polight igjen pÄ disse nivÄene.
At AVP ikke kom med T-lens blir mindre viktig dess mer nederlaget er innsett, MEN det vil uansett aldri bli et consumer mass product pga flaskehalser i produksjonen og pris.
Derimot er det for lengst laget en langt rimeligere versjon som heter Apple Pro Lite.
Jeg stoler pÄ Isaksen nÄr han sier all major players.
Det er 13 fullfĂžrt POC i briller og for Apple fans, hvem vet?
NÄ blir det spennende Ä se hvem disse 13 er og de vil sannsynligvis bli offentliggjort pÄ lÞpende bÄnd nÄ som Apple har «brÞytet vei» for hva AR kan oppleves som.
At Polight med Varjo allerede er et bedre alternativ er udiskutabelt.
At Myra bommet pÄ sin spÄdom er uheldig i det kort bildet, men tror det er flere enn han som har gjort feil i bÞrsverdenen.
At han er tilgitt og i tillegg ga beskjed er ogsĂ„ er en tillitserklĂŠring. âŠ.. og jeg har aldri hĂžrt en som har mer peiling og oversikt over det tekniske og markedetâŠ.
Vi er i startgropa og har fortsatt noen bra skalper i beltet, bĂ„de Varjo og Magic Leap og Llvision med flerâŠ
Magic leap med Saudi milliarder vil fungere som en orginalprodusent for en haug med AR merker og ville tydelig ta konkurransen med Apple.
Man skal ikke se bort ifra at det var dette samarbeidet som til slutt veltet Apple avtalen.
Apple er Apple, men tar Polight de andre konkurrentene ser jeg pÄ det som et stÞrre marked totlalt.
Google har nÄ gÄtt forbi Apple i verdi sÄ det er tydelig at deres Ai satsing bÊrer frukter. Kanskje tiden er inne ogsÄ for at Google ogsÄ fÄr briller med tlens og vil konkurrere med sin Ai i kombinasjon pÄ brillen, hvem vet?
Her er det MASSE p glede seg til/over og ikke umulig det plutselig dukker opp en telefon her hellerđŠđČ
Redigert 05.03.2024 kl 10:40
Du mÄ logge inn for Ä svare
rosgun
26.01.2024 kl 07:24
3830
https://www.computerworld.com/article/3711844/2024-will-be-the-year-of-ai-glasses.amp.html
NĂ„ snakker vi volum her:
Amazon will almost certainly ship AI glasses (probably Fire-branded) after being clobbered in the market by Meta with a product that puts Echo Frames to shame. Amazon wants to collect all the data of all the people, and Amazon Fire Glasses (modeled after Ray-Ban Meta glasses) fit the bill perfectly.
NĂ„ snakker vi volum her:
Amazon will almost certainly ship AI glasses (probably Fire-branded) after being clobbered in the market by Meta with a product that puts Echo Frames to shame. Amazon wants to collect all the data of all the people, and Amazon Fire Glasses (modeled after Ray-Ban Meta glasses) fit the bill perfectly.
Redigert 26.01.2024 kl 07:25
rosgun
26.01.2024 kl 07:34
3838
rosgun
26.01.2024 kl 08:14
3857
Mener dette er helt ubetydelig. Vil si META er en stĂžrre nyhet med tanke pĂ„ volum i 2024. Jeg tror dette blir fĂžrste consumer casen med twedge, og det allerede fremskyndet fra 2025 til midten av 2024âŠ.
Bare Ä puste lettet ut for at Polight nÄ slipper Ä tenke pÄ noe emisjonstulll i 2025..
Og det beste av alt : funhousecamping er borte. Han begynte Ă„ bli vel slitsom i nattâŠ.
NĂ„ er mitt eneste Ăžnske at Ă„pningskursen drar pĂ„ noe inni helvâŠ. fra start sĂ„ discord gjengen, og andre baissere fĂ„r seg en kjempesmekk for Ă„ fĂ„ ufortjent billig inngang.
Make my day folkens- tĂžm sparegrisen pg kjĂžp insane mwd aksjer idag. Et slikt kunstig lavt nivĂ„ som kr 19 skal aldri skje igjen. Teknisk skal vi RETT OPP, da visttnok alle gap og andre gap er tettet en gang for alle ifĂžlge dansken pĂ„ discordđđđ.
NĂ„ tar vi dem ved hornene og kjĂžper som galeđŠ.
Gjorde 1 mill klar for formĂ„let igĂ„r, og gjett om jeg er klarđđMETAđŠđ.
Urent spill fra discord gjengen skal koste.
Husk at Rosgun ALLTID vil hjelpe mannen i gata Ă„ bli rik, da er det bare ett ord som gjelder fra morgenen: KJĂP rubb og stubb, og la discord «ekspertene» lĂžpe etter med tunga ut av munnenđđđŠđ.
Lets go folksđŠđđđđđ(40 poc til gjennomfĂžrt eller planlagte)
Dette gÄr veien hele veien til ja gud vet hva kr 10-20000
Bare Ä puste lettet ut for at Polight nÄ slipper Ä tenke pÄ noe emisjonstulll i 2025..
Og det beste av alt : funhousecamping er borte. Han begynte Ă„ bli vel slitsom i nattâŠ.
NĂ„ er mitt eneste Ăžnske at Ă„pningskursen drar pĂ„ noe inni helvâŠ. fra start sĂ„ discord gjengen, og andre baissere fĂ„r seg en kjempesmekk for Ă„ fĂ„ ufortjent billig inngang.
Make my day folkens- tĂžm sparegrisen pg kjĂžp insane mwd aksjer idag. Et slikt kunstig lavt nivĂ„ som kr 19 skal aldri skje igjen. Teknisk skal vi RETT OPP, da visttnok alle gap og andre gap er tettet en gang for alle ifĂžlge dansken pĂ„ discordđđđ.
NĂ„ tar vi dem ved hornene og kjĂžper som galeđŠ.
Gjorde 1 mill klar for formĂ„let igĂ„r, og gjett om jeg er klarđđMETAđŠđ.
Urent spill fra discord gjengen skal koste.
Husk at Rosgun ALLTID vil hjelpe mannen i gata Ă„ bli rik, da er det bare ett ord som gjelder fra morgenen: KJĂP rubb og stubb, og la discord «ekspertene» lĂžpe etter med tunga ut av munnenđđđŠđ.
Lets go folksđŠđđđđđ(40 poc til gjennomfĂžrt eller planlagte)
Dette gÄr veien hele veien til ja gud vet hva kr 10-20000
Redigert 26.01.2024 kl 08:26
rosgun
26.01.2024 kl 08:32
3812
NĂ„ kommer jeg pĂ„ topp 50 med dagens kjĂžpsordrer det skal bli diggđđŠ Bare Ă„ skyte pĂ„ fra startđŠđđ
Tigana
26.01.2024 kl 08:35
3837
NÄ er jeg imponert rosgun. Du fanget opp denne rimelig kjapt. Delt fÞrst pÄ Reddit kl 23:05 i gÄr.
PDF av patentet til META ligger her og ble offentliggjort den 25. januar 2024. AltsÄ i gÄr.
Det jeg ser pÄ bildene/tegningene i patentet er bÄde det som ser ut som TLens og ser ut som TWedge.
Twedge er den med plater som er pÄ skrÄ mot hverandre og skrÄplaten som tilter hÞyre - opp - venstre - ned kontinuerlig raskere enn Þyet kan se, slik at bildet som vises pÄ innsiden av brilleglasses faktisk oppleves 400% tydeligere enn bilde/video som ble sendt. Blir som 1 pixel deles til 4 pixler. Det er bl.a. TWedge som skal vises fram av poLight pÄ SPIE Photonics West i San Francisco fra 27. januar til 1. februar. HÄper noen norske journalister har tatt veien.
https://image-ppubs.uspto.gov/dirsearch-public/print/downloadPdf/20240027722
https://spie.org/conferences-and-exhibitions/photonics-west#_=_
PDF av patentet til META ligger her og ble offentliggjort den 25. januar 2024. AltsÄ i gÄr.
Det jeg ser pÄ bildene/tegningene i patentet er bÄde det som ser ut som TLens og ser ut som TWedge.
Twedge er den med plater som er pÄ skrÄ mot hverandre og skrÄplaten som tilter hÞyre - opp - venstre - ned kontinuerlig raskere enn Þyet kan se, slik at bildet som vises pÄ innsiden av brilleglasses faktisk oppleves 400% tydeligere enn bilde/video som ble sendt. Blir som 1 pixel deles til 4 pixler. Det er bl.a. TWedge som skal vises fram av poLight pÄ SPIE Photonics West i San Francisco fra 27. januar til 1. februar. HÄper noen norske journalister har tatt veien.
https://spie.org/conferences-and-exhibitions/photonics-west#_=_
Redigert 26.01.2024 kl 09:14
stimar
26.01.2024 kl 08:42
3819
Nydelig dette her. Skal kjÞpe det som er i dag under 20,- nok. Rosgun skal fÄ kamp om volum;-)
rosgun
26.01.2024 kl 09:17
3831
Ja, nĂ„ ble det actionđđ. Lurer pĂ„ hvem som vil sitte utenfor i helgaâŠ. Mange som brenner seg og tar tap nĂ„âŠ.
Jeg takker og bukker for alle aksjerâŠ..
Helt utrolig at flere selg enn kjĂžperâŠ. sĂ„ mange lettlurte pĂ„ en gang er smĂ„tt utrolig.
Husk at om noen sier de har solgt har de garantert solgt fÞr de sier noe sÄ kursdrivende.
Hvem tror du kjÞper tilbake aksjene sine nÄ folkens?
Snart er Myra tilbake med BEKREFTELSE pĂ„ APV OG META i helga som han sa i starten pĂ„ ukaâŠ
Han og resten av discord gjengen har da fĂ„tt doblet sin aksjebeholdning. Den som ser dette KJĂPER.
Jeg synes virkelog synd pÄ dere som selger nÄ..
Selger dere fordi Meta og Apple har patent i brillene sine.
Jeg er sjokkertđŠđđ
Jeg takker og bukker for alle aksjerâŠ..
Helt utrolig at flere selg enn kjĂžperâŠ. sĂ„ mange lettlurte pĂ„ en gang er smĂ„tt utrolig.
Husk at om noen sier de har solgt har de garantert solgt fÞr de sier noe sÄ kursdrivende.
Hvem tror du kjÞper tilbake aksjene sine nÄ folkens?
Snart er Myra tilbake med BEKREFTELSE pĂ„ APV OG META i helga som han sa i starten pĂ„ ukaâŠ
Han og resten av discord gjengen har da fĂ„tt doblet sin aksjebeholdning. Den som ser dette KJĂPER.
Jeg synes virkelog synd pÄ dere som selger nÄ..
Selger dere fordi Meta og Apple har patent i brillene sine.
Jeg er sjokkertđŠđđ
rosgun
26.01.2024 kl 09:19
3843
Ja,da mĂ„ jeg minst vĂŠre pĂ„ topp 50- mĂ„let nĂ„ddđđŠđ
Dette var tidenes scoop.
Dette var tidenes scoop.
Redigert 26.01.2024 kl 09:21
BlackPearl
26.01.2024 kl 09:21
3845
Vent med snitting til den treffer 16,2 idag ;-) blir mer aksjer for samme penga :-) (uten noe positivt melding skal den videre ti 13-14 )
stimar
26.01.2024 kl 09:21
3862
Ok, ble litt mye Ä gape over her nÄ. Har fÄtt mitt og overlater scenen til andre. Gleder meg til vi fÄr bekreftet AVP +++
rosgun
26.01.2024 kl 09:29
3844
TrĂžst deg med at aksjen vil gĂ„ flere hundre prosenter ganske sĂ„ snart⊠Da kan det virke brutalt pĂ„ disse nivĂ„ene. Noen ble visst sure pĂ„ meg og flere som fulgte med i timen tidlig og kom inn lavtâŠ
Tipper vi vil se noen kjendiser pÄ listene etterhvert.
Si gjerne at Polight har fĂ„tt fotfeste blant Oslo bĂžrs sin «inner circkle»âŠ. blir spennende Ă„ se haugen med kjendiser fremoverâŠ. denne ble nevnt i samme artikkel i 2011 som Kahoot som Norges fĂžrste enhjĂžrning.
Tydelig at dette er nÊrt forestÄende da flere nÄ tar plass.
De bruker millioner pÄ Ä legge salgsordre lavt for Ä satse pÄ en uimotstÄelig oppgang fom kl 14-15 tiden idag.
Kalll det gjerne bullish, og det er faktisk et bull signalâŠ. Husk alle som baisset under kjente navn siste 5 dagerâŠ.
Bare ikke selg folkens- de prĂžver Ă„ lure aksjene av dere hele gjengen.
IKKE GĂ I FELLA- nĂ„ bĂžr du kjĂžpe tilbake aksjene dine igjenđđŠđđ¶ïž
Tipper vi vil se noen kjendiser pÄ listene etterhvert.
Si gjerne at Polight har fĂ„tt fotfeste blant Oslo bĂžrs sin «inner circkle»âŠ. blir spennende Ă„ se haugen med kjendiser fremoverâŠ. denne ble nevnt i samme artikkel i 2011 som Kahoot som Norges fĂžrste enhjĂžrning.
Tydelig at dette er nÊrt forestÄende da flere nÄ tar plass.
De bruker millioner pÄ Ä legge salgsordre lavt for Ä satse pÄ en uimotstÄelig oppgang fom kl 14-15 tiden idag.
Kalll det gjerne bullish, og det er faktisk et bull signalâŠ. Husk alle som baisset under kjente navn siste 5 dagerâŠ.
Bare ikke selg folkens- de prĂžver Ă„ lure aksjene av dere hele gjengen.
IKKE GĂ I FELLA- nĂ„ bĂžr du kjĂžpe tilbake aksjene dine igjenđđŠđđ¶ïž
Redigert 26.01.2024 kl 09:43
rosgun
26.01.2024 kl 09:35
3874
DET ER ABSOLUTT INGEN GRUNN TIL NEDGANG:::
Husk det, kun gode grunner til kjĂžp herâŠ.
Dette er omvendt psykologi sĂ„ det holderđŠđ¶ïžđđ
De store gutta skal ogsĂ„ ha aksjerâŠ.. da mĂ„ man sjokkere og skremme folk ut av aksjen.
SĂ„ enkelt er det!
Husk det, kun gode grunner til kjĂžp herâŠ.
Dette er omvendt psykologi sĂ„ det holderđŠđ¶ïžđđ
De store gutta skal ogsĂ„ ha aksjerâŠ.. da mĂ„ man sjokkere og skremme folk ut av aksjen.
SĂ„ enkelt er det!
Redigert 26.01.2024 kl 09:37
rosgun
26.01.2024 kl 09:39
3853
Posten pÄ kr 17, med 40000 aksjer til salgs.
For guds skyld skal du virkelig selge helt pÄ bunnen!?
Er det fordi Meta og Apple er dÄrlige kunder?
Jeg bare spĂžr
For guds skyld skal du virkelig selge helt pÄ bunnen!?
Er det fordi Meta og Apple er dÄrlige kunder?
Jeg bare spĂžr
Redigert 26.01.2024 kl 11:23
rosgun
26.01.2024 kl 09:48
3817
Mon tro hvem skal fĂ„ 1,2 mrd linser av Polights lager som skulle «rekke» for 2024âŠ.
Begynner Ă„ bli selvforklarende akkurat det med bĂ„de Magic leap, Meta og Apple i consumerđđđâŠ.
âŠforelĂžbigâŠ. venter personlig bare pĂ„ Microsoft og Oppo sĂ„ begynner det vel Ă„ ligne de aller stĂžrste all major playersâŠ
De resterende 35 er vel forelĂžbig ikke prioritert for 2024, men en grei start detteđŠđ
Begynner Ă„ bli selvforklarende akkurat det med bĂ„de Magic leap, Meta og Apple i consumerđđđâŠ.
âŠforelĂžbigâŠ. venter personlig bare pĂ„ Microsoft og Oppo sĂ„ begynner det vel Ă„ ligne de aller stĂžrste all major playersâŠ
De resterende 35 er vel forelĂžbig ikke prioritert for 2024, men en grei start detteđŠđ
Redigert 26.01.2024 kl 11:03
aksjeintr
26.01.2024 kl 09:59
3840
Uansett utvikling, sÄ mange dager med kraftig nedgang er unormalt. Korreksjon, ja det er ikke uvanlig, men det vi ser her nÄ er krakk i aksjen.
Om vi er i AVP eller ikke sÄ vil polight innen 12-24 mnd vÊre et helt annet selskap en i dag. Selskapets eksistens og fantastiske utvikling stÄr og faller ikke pÄ AVP alene, men er vi der vil det selvfÞlgelig vÊre veldig positivt!
Om vi er i AVP eller ikke sÄ vil polight innen 12-24 mnd vÊre et helt annet selskap en i dag. Selskapets eksistens og fantastiske utvikling stÄr og faller ikke pÄ AVP alene, men er vi der vil det selvfÞlgelig vÊre veldig positivt!
klaesp
26.01.2024 kl 10:17
3826
Mange tror vel at ikke poLight er med i AVP og selger seg ut i forkant..
Tar ned risiko
Tar ned risiko
rosgun
26.01.2024 kl 11:06
3789
Et spill for galleriet dette. Flere har doblet beholdningen nĂ„ og endelig klare for 50-100 krâŠ.
HĂ„per du ikke gikk pĂ„ narrespillet, og evt fikk kjĂžpt deg inn igjenâŠ. for Ă„ si det sĂ„nn advarte jeg mange gangerđđŠ
HĂ„per du ikke gikk pĂ„ narrespillet, og evt fikk kjĂžpt deg inn igjenâŠ. for Ă„ si det sĂ„nn advarte jeg mange gangerđđŠ
Redigert 26.01.2024 kl 11:06
Ganske brutalt ned pÄ morgenkvisten. Slik har det vÊrt hele uken. Jeg tipper at alle mann er ute nÄ. Hausekorpset hopper videre.
Redigert 26.01.2024 kl 12:42
Londonmannen
26.01.2024 kl 13:11
3604
Nope, her selges ikke en eneste aksje. Teknologien fungerer svÊrt godt og i lÞpet av innevÊrende Är vil nok ganske sikkert stÞrre, kjente internasjonale teknologiprodusenter ta TLens inn i varmen. Her er det bare Ä la tiden gjÞre jobben. Dem som har valgt Ä selge seg ned/ut av PoLight ifm denne veidumpen, vil snart komme til Ä angre bittert pÄ sitt valg.
Joda, Rosgun er nok litt over The topp euforisk, men for dem som ikke tÄler en smule entusiasme, kan da bare blokkere ham. Men husk nÄ pÄ at det ikke er hva vi mÄtte skrive pÄ diverse diskusjonsfora som styrer kursutviklingen. Det er helt andre og langt sterkere krefter som styrer aksjekursen. God helg!
Joda, Rosgun er nok litt over The topp euforisk, men for dem som ikke tÄler en smule entusiasme, kan da bare blokkere ham. Men husk nÄ pÄ at det ikke er hva vi mÄtte skrive pÄ diverse diskusjonsfora som styrer kursutviklingen. Det er helt andre og langt sterkere krefter som styrer aksjekursen. God helg!
Vi fÄr uansett anta at Rosgun er ute. Fra Ä skrive 40 innlegg om dagen, er det nÄ omtrent blitt helt stilt. Tviler for at vedkommende har rygg til Ä bÊre tap pÄ flere 10 talls prosenter. Langsiktig er han overhodet ikke kjent for Ä vÊre.
rosgun
26.01.2024 kl 13:40
3577
Blir vel mange som vil inn idag.
Myra er tilbake ila helga og har lovet kvalitetsgravingđ¶ïžđŠđ¶ïžđ
Myra er tilbake ila helga og har lovet kvalitetsgravingđ¶ïžđŠđ¶ïžđ
rosgun
26.01.2024 kl 13:48
3567
Trodde du fikk i oppgave i natt som min sekretĂŠr Ă„ sette deg inn i fĂžlgende:
1) Meta patent med polight
2) Lansering i mid 2024
GjĂžr litt nytte for deg nĂ„ eller sĂ„ tror jeg nesten det gĂ„r helt rundt for deg. Etter 35 Ă„r pĂ„ bĂžrsen lar jeg meg ikke pĂ„virke av dusterâŠ.. Men hell i uhell jeg fikk kjĂžpt aksjer for 1 mill, og det var flaks, men som jeg sa til deg i natt, jeg kjĂžper rubb og stubb . MĂ„ nesten takke deg og hĂ„per ikke jeg tok aksjene dine. Mye tyder pĂ„ det i og med at du ikke gir deg med gĂ„sepratet dittâŠ. Gakk gakk og da var jeg muligens pĂ„ topp 50.
1) Meta patent med polight
2) Lansering i mid 2024
GjĂžr litt nytte for deg nĂ„ eller sĂ„ tror jeg nesten det gĂ„r helt rundt for deg. Etter 35 Ă„r pĂ„ bĂžrsen lar jeg meg ikke pĂ„virke av dusterâŠ.. Men hell i uhell jeg fikk kjĂžpt aksjer for 1 mill, og det var flaks, men som jeg sa til deg i natt, jeg kjĂžper rubb og stubb . MĂ„ nesten takke deg og hĂ„per ikke jeg tok aksjene dine. Mye tyder pĂ„ det i og med at du ikke gir deg med gĂ„sepratet dittâŠ. Gakk gakk og da var jeg muligens pĂ„ topp 50.
Redigert 26.01.2024 kl 15:14
klaesp
26.01.2024 kl 13:59
3543
Har Ăžkt poLight portisen I dag, med siste oppdatering fra selskapet som bakteppe..
rosgun
26.01.2024 kl 14:51
3485
Ja, tross alt endte det med bra her og til tross for at jeg lurte pĂ„ hva som skjeddeâŠ. KjĂžpte meg inn i topp 50 tror jeg iallefall, hvis ingen andre Ăžkte ogsĂ„ da, men skal man fĂžrst bli rik kan man jo bli dritrik tenkte jeg sĂ„ da er det bare Ă„ sitte i ro noen Ă„r og late som det er bitcoin man kan selge 500-1000 aksjer nĂ„r man trenger litt cash de neste 10 Ă„rene⊠sabla fin forrentning spĂžr du megđŠđâŠ
Dette ble faktisk en meget bra dagđ
Dette ble faktisk en meget bra dagđ
Redigert 26.01.2024 kl 14:52
Snitter ned kalles det. Fra Ä vÊre all in, er du altsÄ enda mere all in nÄ. Utrolig til hausing.
rosgun
26.01.2024 kl 15:27
3525
Har en mill til hvis du gĂ„r ned igjen- plukker videre jeg da vettu. Du mĂ„ legge inn hĂžyere kjĂžp og ikke vĂŠre sĂ„ gjerrigđ
Hvordan gikk det med Meta patentet?
Kommer Quest 4 i midten av 2024?
Hvordan gikk det med Meta patentet?
Kommer Quest 4 i midten av 2024?
Redigert 26.01.2024 kl 15:36
rosgun
26.01.2024 kl 15:45
3482
Da fĂ„r vi se om discord gjengen er enig med seg selv om gap, trading, snikk og snakk( bare for Ă„ gjĂžre dette veldig vanskelig)âŠ
Dette var planlagt av discord gjengen enten betalt av stĂžrre aktĂžrer, evt gjĂžre plass til KramtzâŠ. Gud vet hvaâŠ
Men takk skal dere ha- det gikk jo veldig bra personlig, sÄ viÞ nok flÞyta fÄ en annen lyd og Myra»var pÄ ferie» sÄ hadde ikke tid fÞr helga.
Nei, folkens . Med sÄ mye cash pÄ spill for alle sÄ er dere gjennomskuet for lengst..
Dere vet skkurst som dere har visst hele tiden. Tlens er i alle tenkelige vertikaler fra nĂ„ og foreverâŠ.
Dette ble et dĂ„rlig innbilt spill som IKKE skal skje igjenâŠ
Tenk pĂ„ alle som tapte penger pga dere âŠ..
DĂ RLIG GJORT
NĂ„ skal dere vel prate den opp der dden hĂžrer hkemme med telniske brudd, fyllte gap og sikre kilder.
Blir nesten kvalm av Ă„ tenke pĂ„ deres samlede oppfĂžrselâŠ. Er det lov???
Tror ikke kursmanipulasjon sees mildt pÄ av finanstilsynet!
Jeg rapportete det liksÄgodt, sÄ tenk dere om en gang til pÄ dette discors oppleggwt deres
God helg
Dette var planlagt av discord gjengen enten betalt av stĂžrre aktĂžrer, evt gjĂžre plass til KramtzâŠ. Gud vet hvaâŠ
Men takk skal dere ha- det gikk jo veldig bra personlig, sÄ viÞ nok flÞyta fÄ en annen lyd og Myra»var pÄ ferie» sÄ hadde ikke tid fÞr helga.
Nei, folkens . Med sÄ mye cash pÄ spill for alle sÄ er dere gjennomskuet for lengst..
Dere vet skkurst som dere har visst hele tiden. Tlens er i alle tenkelige vertikaler fra nĂ„ og foreverâŠ.
Dette ble et dĂ„rlig innbilt spill som IKKE skal skje igjenâŠ
Tenk pĂ„ alle som tapte penger pga dere âŠ..
DĂ RLIG GJORT
NĂ„ skal dere vel prate den opp der dden hĂžrer hkemme med telniske brudd, fyllte gap og sikre kilder.
Blir nesten kvalm av Ă„ tenke pĂ„ deres samlede oppfĂžrselâŠ. Er det lov???
Tror ikke kursmanipulasjon sees mildt pÄ av finanstilsynet!
Jeg rapportete det liksÄgodt, sÄ tenk dere om en gang til pÄ dette discors oppleggwt deres
God helg
Redigert 26.01.2024 kl 15:53
rosgun
26.01.2024 kl 15:57
3481
PĂ„ mandag flyr vi opp igjen⊠Swingers pĂ„ discord forumetâŠ.
Bra dansken har trading, TA, sensur av folk og sletting av innlegg som passer gjengen. , samtidig som han er med i diskusjoner pÄ alle trÄder og er investor med egen interesse.
AltsĂ„, hvis dere ikke ser den da er det faen meg slutt pĂ„ demokrati og hjerneceller til de som gidder Ă„nbruke tid der, ĂŠrlig taltâŠ
Det der er for dumt til Ă„ kunne fortsette ⊠sĂ„ oppi alt det surret der flyr det en teĂžnder som er grunnleggerwn og baisser og hausser om hverandre uten en eneste kildeâŠ.
Nei, vettu hva for en jĂŠvla saus det der har blottâŠ
Slett driten!!!
Bra dansken har trading, TA, sensur av folk og sletting av innlegg som passer gjengen. , samtidig som han er med i diskusjoner pÄ alle trÄder og er investor med egen interesse.
AltsĂ„, hvis dere ikke ser den da er det faen meg slutt pĂ„ demokrati og hjerneceller til de som gidder Ă„nbruke tid der, ĂŠrlig taltâŠ
Det der er for dumt til Ă„ kunne fortsette ⊠sĂ„ oppi alt det surret der flyr det en teĂžnder som er grunnleggerwn og baisser og hausser om hverandre uten en eneste kildeâŠ.
Nei, vettu hva for en jĂŠvla saus det der har blottâŠ
Slett driten!!!
rosgun
26.01.2024 kl 16:06
3529
Her skal det skje heftige ting
30.januar-1. februar: SPIE Photonics west 2024
26.-29. februar: MWC Barcelona
âŠ.. og sĂ„ er autofokus bekreftet i APV ( se eget innlegg), og ifĂžlge orakelet Myra er det da kun 0,1 % sannsynlighet for at det IIKKE er tlens i apple produktetâŠ..
2. februar skjer det,(5bĂžrsdager) APV LANSERING MED POLIGHT MELDING
Mulig ogsĂ„ mer ang Metas patent og slipp midten av 2024âŠ
Google har snart polight brille og over 35 andre worldwide!!!!
DEN SOM IKKE HAR KJĂPT NĂ MĂ STĂ ( utenfor Ă„ se pĂ„)âŠ..
Moroa starter altsĂ„ mandagđ
30.januar-1. februar: SPIE Photonics west 2024
26.-29. februar: MWC Barcelona
âŠ.. og sĂ„ er autofokus bekreftet i APV ( se eget innlegg), og ifĂžlge orakelet Myra er det da kun 0,1 % sannsynlighet for at det IIKKE er tlens i apple produktetâŠ..
2. februar skjer det,(5bĂžrsdager) APV LANSERING MED POLIGHT MELDING
Mulig ogsĂ„ mer ang Metas patent og slipp midten av 2024âŠ
Google har snart polight brille og over 35 andre worldwide!!!!
DEN SOM IKKE HAR KJĂPT NĂ MĂ STĂ ( utenfor Ă„ se pĂ„)âŠ..
Moroa starter altsĂ„ mandagđ
Redigert 26.01.2024 kl 16:08
rosgun
26.01.2024 kl 16:10
3549
JĂžss fortsatt noen som selger!! ???
Husk Myra tilbake i helga og finner nye kursdrivende funn- nĂ„ er han nok inne med mer enn noen gangđđ
Han anslo at 2025 ble gjennombruddet, men han har nÄ sagt at 2024 blir Äret det skjer, mye pga apples offensive kraft.
Stayntuned folkens- kjĂžp dere inn NĂ
Husk Myra tilbake i helga og finner nye kursdrivende funn- nĂ„ er han nok inne med mer enn noen gangđđ
Han anslo at 2025 ble gjennombruddet, men han har nÄ sagt at 2024 blir Äret det skjer, mye pga apples offensive kraft.
Stayntuned folkens- kjĂžp dere inn NĂ
Redigert 26.01.2024 kl 16:12
Du er jo ikke kjent for Ä sitte til 2025? Det er fort inn og enda raskere ut. Her mÄ det hause mest mulig.
rosgun
26.01.2024 kl 18:08
3417
Ikke i denne kompis- dette blir min bank fremover. Er for gammel til Ă„ ta risiko og herje rundt. Polight har vĂŠrt mitt maintarget hele tiden, skulle bare tjene opp nok cash fra andre selskap fĂžrst.
Takket vĂŠre deg og baissere fikk jeg jo et scoop av billige aksjer ogsĂ„ sĂ„ det var flaks i uflaksâŠ. Og rett inn pĂ„ topp 50đđđ
Tusen takk for det forrestenđâ€ïžđ
Det hadde ikke gĂ„tt uten deg og resten av discord gjengenâ€ïž
Takket vĂŠre deg og baissere fikk jeg jo et scoop av billige aksjer ogsĂ„ sĂ„ det var flaks i uflaksâŠ. Og rett inn pĂ„ topp 50đđđ
Tusen takk for det forrestenđâ€ïžđ
Det hadde ikke gĂ„tt uten deg og resten av discord gjengenâ€ïž
Redigert 26.01.2024 kl 18:19
Det snittes ned skjÞnner jeg. Det fylles pÄ i et selskap som man var all in i utgangspunktet. Det er helt utrolig hva man kan lese her inne pÄ forumet. Vi har jo sett hvordan du har herjet og skrevet pÄ forum med vanvittige tap opp gjennom Ärene.
Det er jo bare piss inne pÄ dette forumet. At noen velger seg en aksje og skriver 40 innlegg om dagen om det selskapet de har satset sparepengene sine pÄ er intet annet en piss. Dette gjelder denne Rosgun spesielt.
Redigert 26.01.2024 kl 22:23
Londonmannen
27.01.2024 kl 00:02
3180
Vel, selv klarte du Ä produsere 13 innlegg i lÞpet av 26 Jan. Det er jo ikke akkurat fÄ det heller. God helg!
Husker du denne Rosgun starte 15 ulike trÄder om PLT for 4 Är siden? All in og langsiktig som alltid. Det var da han skulle ut. Samme greia i Ensu og annet vrÊl han vÊrt inne i. De fleste selskaper har liten omsetning og det hauses over en lav sko.
klaesp
27.01.2024 kl 09:28
5956
Ja, det virker som de har fÄtt inn flere ordre nÄ nylig.
https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=336400674
Your mission:
· Heading projects for customer deliveries, typically more complex deliveries involving internal and external (suppliers) parties
· Heading projects of establishing new suppliers/manufacturing partners
· Heading internal advanced R&D technology projects for new products and solutions, including feasibility studies and project start phase
· Guide improvements to the Quality Management System regarding project rules and guidelines
· Further develop project management methods and tools
FINN-kode 336400674
Sist endret 16. jan. 2024 10:52
https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=336400674
Your mission:
· Heading projects for customer deliveries, typically more complex deliveries involving internal and external (suppliers) parties
· Heading projects of establishing new suppliers/manufacturing partners
· Heading internal advanced R&D technology projects for new products and solutions, including feasibility studies and project start phase
· Guide improvements to the Quality Management System regarding project rules and guidelines
· Further develop project management methods and tools
FINN-kode 336400674
Sist endret 16. jan. 2024 10:52
Redigert 27.01.2024 kl 10:08
Tigana
27.01.2024 kl 17:10
5694
Tilbake til faget igjen. Blir det bare interne greier gidder ingen Ä fÞlge poLight trÄdene og fÄ kunnskap om potensialet. FÞler det er viktig Ä dryppe litt info ogsÄ pÄ FA forum for alle er ikke pÄ Discord og det ser ut til at Discord overtar mer og mer det som fÞr ble delt pÄ Shareville. Liker selv Discord best. Nok om det.
Linken ovenfor fra META patentet. Linsene som vises i patentet ligner veldig pÄ TLens. Vi vet ikke, men jeg bruker likevel bÄde betegnelse TLens og TWedge nedenfor.
Patentet ble oppdaget for to dager siden, og er delt her fÞr, men jeg trekker den fram igjen siden jeg sist skrev TWedge om den linsen med skrÄ plater. Der tok jeg grundig feil, det som sies pÄ Discord er at dette trolig er en linse med OIS (optisk bildestabilering). Skal ikke vÊre bastant, men antar alle disse TLens og prismene er en del av en laser beam scanner (LBS), som sitter i hver av brillestengene. TWedge som jeg omtalte tror jeg ikke sitteri LBS, men tror den er plassert i vinkelen mellom stengene og brilleglasset. Korriger meg gjerne ift LBS eller TWedge.
NÄ skal man vÊre forsiktig med Ä si hvor mange TLens og TWedge det kan vÊre i denne META AR brillen (det ryktes at den blir vist fram i Är og da kommer den vel i 2025). Om det er 1 i de tre kameraene og 3 i hver LBS kan det vÊre maksimum 9 TLens og 2 TWedge i denne AR brillen. Ta dette med en stor klype salt for vi vet ikke, men poenget mitt er Ä vise potensialet til poLight. Revisjon: alternativt 1 i kun frontkameraet (de pÄ hjÞrnene er sensorer) og om TWedge sitter i LBS, minimum 5 TLENS og 2 TWedge.
Dette er bare META sin AR brille. VUZIX Shield AR brille vet vi har TLens og vi venter med stor tÄlmodighet pÄ melding om design win i denne. Vi trodde den kom fÞr jul, men ting tar tid i denne bransjen (de mÄtte forsterke innfatningen).
Apple sin AR brille kommer i 2027 ble det sagt fÞr, men har forstÄtt at de framskynder den, de kan jo ikke sitte pÄ gjerdet om META har sin klar i 2025. Her vet vi lite om Apple forelÞpig
SONY, LG, SAMSUNG etc. ligger sikkert ikke pÄ latsiden i AR briller de heller.
Selv har jeg sittet i ro med mine aksjer de to siste ukene, og er som alltid etterpÄklok og ser at her gikk jeg glipp av en mulighet til Ä Þke beholdningen. Har kun kjÞpt litt CrayoNano siste uken. Liker Ä ta risiko og det har straffet seg i et par andre aksjer, men hadde jeg solgt kunne jeg tatt gevinst to Är senere, og jeg mener poLight til stor del er derisket av alle graverne. Vi venter alle pÄ det store gjennombruddet (Magic Leap 2 er et fin gjennombrudd det, men det mÄ stÞrre summer pÄ bordet eller f.eks. META eller eplefirmaet).
Tilbake til faget igjen. Blir det bare interne greier gidder ingen Ä fÞlge poLight trÄdene og fÄ kunnskap om potensialet. FÞler det er viktig Ä dryppe litt info ogsÄ pÄ FA forum for alle er ikke pÄ Discord og det ser ut til at Discord overtar mer og mer det som fÞr ble delt pÄ Shareville. Liker selv Discord best. Nok om det.
Linken ovenfor fra META patentet. Linsene som vises i patentet ligner veldig pÄ TLens. Vi vet ikke, men jeg bruker likevel bÄde betegnelse TLens og TWedge nedenfor.
Patentet ble oppdaget for to dager siden, og er delt her fÞr, men jeg trekker den fram igjen siden jeg sist skrev TWedge om den linsen med skrÄ plater. Der tok jeg grundig feil, det som sies pÄ Discord er at dette trolig er en linse med OIS (optisk bildestabilering). Skal ikke vÊre bastant, men antar alle disse TLens og prismene er en del av en laser beam scanner (LBS), som sitter i hver av brillestengene. TWedge som jeg omtalte tror jeg ikke sitteri LBS, men tror den er plassert i vinkelen mellom stengene og brilleglasset. Korriger meg gjerne ift LBS eller TWedge.
NÄ skal man vÊre forsiktig med Ä si hvor mange TLens og TWedge det kan vÊre i denne META AR brillen (det ryktes at den blir vist fram i Är og da kommer den vel i 2025). Om det er 1 i de tre kameraene og 3 i hver LBS kan det vÊre maksimum 9 TLens og 2 TWedge i denne AR brillen. Ta dette med en stor klype salt for vi vet ikke, men poenget mitt er Ä vise potensialet til poLight. Revisjon: alternativt 1 i kun frontkameraet (de pÄ hjÞrnene er sensorer) og om TWedge sitter i LBS, minimum 5 TLENS og 2 TWedge.
Dette er bare META sin AR brille. VUZIX Shield AR brille vet vi har TLens og vi venter med stor tÄlmodighet pÄ melding om design win i denne. Vi trodde den kom fÞr jul, men ting tar tid i denne bransjen (de mÄtte forsterke innfatningen).
Apple sin AR brille kommer i 2027 ble det sagt fÞr, men har forstÄtt at de framskynder den, de kan jo ikke sitte pÄ gjerdet om META har sin klar i 2025. Her vet vi lite om Apple forelÞpig
SONY, LG, SAMSUNG etc. ligger sikkert ikke pÄ latsiden i AR briller de heller.
Selv har jeg sittet i ro med mine aksjer de to siste ukene, og er som alltid etterpÄklok og ser at her gikk jeg glipp av en mulighet til Ä Þke beholdningen. Har kun kjÞpt litt CrayoNano siste uken. Liker Ä ta risiko og det har straffet seg i et par andre aksjer, men hadde jeg solgt kunne jeg tatt gevinst to Är senere, og jeg mener poLight til stor del er derisket av alle graverne. Vi venter alle pÄ det store gjennombruddet (Magic Leap 2 er et fin gjennombrudd det, men det mÄ stÞrre summer pÄ bordet eller f.eks. META eller eplefirmaet).
Redigert 28.01.2024 kl 07:37
Londonmannen
27.01.2024 kl 17:25
5673
Vel, det er vel neppe kun for The fun of it at de ansetter nye medarbeidere. Tar vel ikke mye feil dersom nyansettelser skyldes at ledelsen i PoLight har sterke signaler om at aktiviteten i selskapet er uti ferd med Ă„ ta seg betydelig opp og at det er bedre med «fĂžre var enn etter far». Nei, vi har ikke fĂ„tt bĂžrsmeldinger som bekreftet dette Ăžkte aktivitetsnivĂ„etâŠâŠenn sĂ„ lenge. Men graverne rundt PoLight har vĂŠrt flike til Ă„ grave frem bits and pieces som understĂžtter at Polights produkter blir Ă„ finne i stadig flere applikasjoner etter som ukene gĂ„r. Ikke rart det har mĂ„ttet bygge opp varelageret og ser behov for Ă„ utvide og forsterke organisasjonen til bedriften.
Tror nok vi kan glede oss til et sĂŠrdeles artig og innbringende Ă„r for oss aksjonĂŠrer. En forsmak pĂ„ hva som vil skje i 2025âŠ.
Tror nok vi kan glede oss til et sĂŠrdeles artig og innbringende Ă„r for oss aksjonĂŠrer. En forsmak pĂ„ hva som vil skje i 2025âŠ.
Det tar vel ikke lang tid for at denne rosgun kommer med en melding om at det er en melding rett rundt hjÞrnet. Han bruker vanligvis Ä annonsere slike ting nÄr det passer han best. Kanskje fÄr vi ogsÄ vite at det er fÄ frie aksjer tilgjengelig, og at tyskerne kommer. Ganske mye rÞr inne pÄ dette forumet.
IDGAF
28.01.2024 kl 04:37
5392
Det er faktisk FĂ
tilgjengelige aksjer i denne đ
ForÞvrig er den stÞrste rÞren i denne trÄden deg funny boy !
ForÞvrig er den stÞrste rÞren i denne trÄden deg funny boy !
IDGAF
28.01.2024 kl 05:19
5379
Interessant Ă„ fĂžlge din entusiasme rosgun đ
Jeg var ikke pĂ„ dette forum nĂ„r jeg kjĂžpte mine gode tusen aksjer for endel Ă„r tilbake med gav 2.5 đ„ł Sittet long med de snart 5 Ă„r nĂ„. Planen er 10 nye Ă„r og ta ut pensjon đ
Men halvparten blir nok solgt pÄ kurs 100 som alltid har vÊrt ett langsiktig mÄl .
Mitt rĂ„d til alle vil vĂŠre at TĂ LMODIGHET lĂžnner seg. KjĂžp og "glem" aksjen. Ikke sjekk kursen daglig ihvertfall đ±
Lykke til alle sammen de neste Ă„rene đ
Jeg var ikke pĂ„ dette forum nĂ„r jeg kjĂžpte mine gode tusen aksjer for endel Ă„r tilbake med gav 2.5 đ„ł Sittet long med de snart 5 Ă„r nĂ„. Planen er 10 nye Ă„r og ta ut pensjon đ
Men halvparten blir nok solgt pÄ kurs 100 som alltid har vÊrt ett langsiktig mÄl .
Mitt rĂ„d til alle vil vĂŠre at TĂ LMODIGHET lĂžnner seg. KjĂžp og "glem" aksjen. Ikke sjekk kursen daglig ihvertfall đ±
Lykke til alle sammen de neste Ă„rene đ
rosgun
28.01.2024 kl 10:01
5197
Helt enig. Tenker helt liktâŠ. Frem til 2025 vil det komme mange lĂžsninger for briller, og noen vil vĂŠre bra og andre dĂ„rligereâŠ.
Jeg tror volumet kommer for Polight sin del siste halvdel av 2024/fĂžrste halvdel 2025 i magic leap og MetaâŠ.
At magic leap har fĂ„tt inn milliarder fra Saudi Arabia og skal selge sin brille som en slags orginalprodusent for at andre skal kunne foreta «smÄ» tilpasninger til sin tech er ulidelig bra volumnyheter for PolightâŠ.
Det er gitt koblinger mellom Meta og magic leap allerede i 2023âŠ.og med siste patentet fra Meta med autofokus og polight bekrefter dette langt pĂ„ vei at strukturen for ovennevnte faller pĂ„ plass. Polight har en stor fordel hva gjelder masseproduksjon og ingen flaskehalser i sin produksjonsprosess. Dette vil vĂŠre en stor fordel ogsĂ„ for magic leap som vil sikre store leveranser til flere major players innen ARâŠ..
Apple er allerede igang med versjon to av APV som vil vĂŠre billigere og som kan skaleres opp uten tanke pĂ„ levereanseproblemer med underleverandĂžrerâŠ. Apple vil klare produksjon av maks 200 000 APV i 2024 pga flaskehalser, noe som knapt kan kalles masseproduksjon i segmentet consumerâŠ.
Meta derimot solgte knapt 2,5 mill quest 3 i 2023âŠ. Disse vil nok kunne Ăžke betraktelig med slipp av Quest 4, som enten kommer i midten av 2024 eller tidlig 2025âŠ.
Det er ogsÄ logisk at et firma som Varjo i industriell vil bli en viktig referanse nÄr ryktene sier de overgÄr APV, ikke sÄ rart da de bruker mer power via en pc for Ä styrke opplevelsen av AR, og de har ogsÄ bekreftet tlens.
Polight har mye mer teknologi enn tlens, og mandag vil verdenspremieren for twedge bli presentert. Dette vil nok fĂ„ svĂŠrt mange av de stĂžrste til Ă„ finne ut hvor de skal handle for sine consumermodeller for 2025âŠ.. Tipper Polight allerede er igang med Ă„ supplere teknologi til POC prosjekter for bla APV 2 til mass market, men da til en rimeligere og bedre modell.
Om det ikke er tlens i APV 1, blir derfor uviktig og spesielt uviktig da Apple for lengst har uttalt at de skal bytte ut underleverandĂžren som er Ă„rsaken til flaskehalsen. APV 1, er kun en vekker for Ă„ vise frem AR til folket og at den fungerer⊠Slike 1. versjoner kan sammenlignes med fĂžrste iphoneâŠ. Det har jo skjedd litt siden den gang ogsĂ„ med iphonen og andre smarttelefoner frem til idagđđŠ
Jeg tror volumet kommer for Polight sin del siste halvdel av 2024/fĂžrste halvdel 2025 i magic leap og MetaâŠ.
At magic leap har fĂ„tt inn milliarder fra Saudi Arabia og skal selge sin brille som en slags orginalprodusent for at andre skal kunne foreta «smÄ» tilpasninger til sin tech er ulidelig bra volumnyheter for PolightâŠ.
Det er gitt koblinger mellom Meta og magic leap allerede i 2023âŠ.og med siste patentet fra Meta med autofokus og polight bekrefter dette langt pĂ„ vei at strukturen for ovennevnte faller pĂ„ plass. Polight har en stor fordel hva gjelder masseproduksjon og ingen flaskehalser i sin produksjonsprosess. Dette vil vĂŠre en stor fordel ogsĂ„ for magic leap som vil sikre store leveranser til flere major players innen ARâŠ..
Apple er allerede igang med versjon to av APV som vil vĂŠre billigere og som kan skaleres opp uten tanke pĂ„ levereanseproblemer med underleverandĂžrerâŠ. Apple vil klare produksjon av maks 200 000 APV i 2024 pga flaskehalser, noe som knapt kan kalles masseproduksjon i segmentet consumerâŠ.
Meta derimot solgte knapt 2,5 mill quest 3 i 2023âŠ. Disse vil nok kunne Ăžke betraktelig med slipp av Quest 4, som enten kommer i midten av 2024 eller tidlig 2025âŠ.
Det er ogsÄ logisk at et firma som Varjo i industriell vil bli en viktig referanse nÄr ryktene sier de overgÄr APV, ikke sÄ rart da de bruker mer power via en pc for Ä styrke opplevelsen av AR, og de har ogsÄ bekreftet tlens.
Polight har mye mer teknologi enn tlens, og mandag vil verdenspremieren for twedge bli presentert. Dette vil nok fĂ„ svĂŠrt mange av de stĂžrste til Ă„ finne ut hvor de skal handle for sine consumermodeller for 2025âŠ.. Tipper Polight allerede er igang med Ă„ supplere teknologi til POC prosjekter for bla APV 2 til mass market, men da til en rimeligere og bedre modell.
Om det ikke er tlens i APV 1, blir derfor uviktig og spesielt uviktig da Apple for lengst har uttalt at de skal bytte ut underleverandĂžren som er Ă„rsaken til flaskehalsen. APV 1, er kun en vekker for Ă„ vise frem AR til folket og at den fungerer⊠Slike 1. versjoner kan sammenlignes med fĂžrste iphoneâŠ. Det har jo skjedd litt siden den gang ogsĂ„ med iphonen og andre smarttelefoner frem til idagđđŠ
Redigert 28.01.2024 kl 10:47
Tigana
28.01.2024 kl 18:24
4910
https://www.reddit.com/r/poLight/comments/zqhvtm/commercial_available_products_with_tlens/?utm_source=share&utm_medium=web3x&utm_name=web3xcss&utm_term=1&utm_content=share_button
Link over er delt pÄ Reddit i dag.
Commercial available products with TLens. Rimelig imponerende antall produkter TLens er en del av allerede. Sjekk selv.
De to vertikalene barcode scannere.og maskiner med kameraer var tidlig ute til Ă„ ta kameraer med TLens i bruk, fordi de er kjappest og kan scanne fra 10 cm og til 30 meter eller mer.
NÄ kommer de Þvrige vertikalen ogsÄ til Ä fylles opp med produkter. VÊr du sikker.
Jeg savner kun en vertikal i oppstillingen og det er Automotive. Den vertikalen henger etter, men det kommer biler med TLens i. MÄ ha superraskt kamera nÄr biler skal utnytte mulighetene 5G og senere 6G gir. Siden Geely eier Meizu mobil og har gitt ut mobilen Meizu 20 Infinity med TLens i selfie kameraet, og Geely er hovedeier i Volvo og Polestar, sÄ ligger det i kortene at TLens trolig kommer i Polestar fÞrst. Har forstÄtt at fremtidig Meizu mobil skal bli nÞkkelen til bilen.
Link over er delt pÄ Reddit i dag.
Commercial available products with TLens. Rimelig imponerende antall produkter TLens er en del av allerede. Sjekk selv.
De to vertikalene barcode scannere.og maskiner med kameraer var tidlig ute til Ă„ ta kameraer med TLens i bruk, fordi de er kjappest og kan scanne fra 10 cm og til 30 meter eller mer.
NÄ kommer de Þvrige vertikalen ogsÄ til Ä fylles opp med produkter. VÊr du sikker.
Jeg savner kun en vertikal i oppstillingen og det er Automotive. Den vertikalen henger etter, men det kommer biler med TLens i. MÄ ha superraskt kamera nÄr biler skal utnytte mulighetene 5G og senere 6G gir. Siden Geely eier Meizu mobil og har gitt ut mobilen Meizu 20 Infinity med TLens i selfie kameraet, og Geely er hovedeier i Volvo og Polestar, sÄ ligger det i kortene at TLens trolig kommer i Polestar fÞrst. Har forstÄtt at fremtidig Meizu mobil skal bli nÞkkelen til bilen.
Redigert 28.01.2024 kl 20:52