Hva er kursen når børsen stenger fredag før ASH?

Slettet bruker
NANO 26.11.2018 kl 09:25 26874


Jeg tror kursen stikker over hundre i løpet av uka, og closer rundt 110 fredag 30/11.

Det ser lovende ut nå:)





Redigert 21.01.2021 kl 02:28 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
27.11.2018 kl 09:23 9586

Serboss skrev 87..snart..
De eneste som ikke ser at NANO-toget ikke vil stoppe med de første, er de som er ute av aksjen... Det er ingen motstand oppover før 120 kroner, og retningen ble satt den dagen posterne ble gjort kjent. Det eneste riktige nå er å sitte helt stille og få betalt, samme hvor fristende det er å trade ut gevinsten. Hva er alternativet? Å la pengene stå på konto til 1 % rente når aksjen etter alle solemerker vil kunne gi 300 - 500 % innen utgangen av 2020?
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
27.11.2018 kl 09:26 9575

Noen er tydeligvis misfornøyd med signalene vi har fått fra NANO det siste halvåret, og selger. Det er vel egentlig en gåte for meg, men da er det ikke annet å gjøre enn å avvente om det eksisterer noen lik i skapet/katter i sekken som vi ikke har vært oppmerksomme på.
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
27.11.2018 kl 09:31 9549

Er ikke sikkert de er misfornøyde, men mange sliter med å sitte rolig i båten når en aksje går 60 % på et par uker. Det er nærmest som det er ensbetydende med at den skal ned igjen, og det er nok en variant som tiltrekker mange tradere, spesielt nå som volumet har blitt bra igjen. Det jeg mener som ikke taler for å følge tradingstrategien denne gangen, er at vi nå er så nært mange triggere som potensielt kan doble kursen på kort tid. Det momentet så jeg ikke helt høsten 2016 og våren 2017, og var den gangen selv en aktiv trader i aksjen.

Nå har jeg snitt 51 kroner, alt akkumulert fra april i år og utover, og jeg mener risk / reward i aksjen nå, med PIM og FDA på plass, tilsier at det kun gjelder å sitte. Verdiene i selskapet er langt mer derisket nå enn når vi så 120 for snart to år siden, så den KOMMER til å trekke nord for 120 kroner, og det kan skje innen nyttår.
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
27.11.2018 kl 09:31 9539

Med en halv milliard hentet inn på 114 tror jeg nok det kan ligge en viss motstand der, men etter ASH vil nok alle gamle motstander ganske raskt være passert.
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
27.11.2018 kl 09:40 9489

Selv har jeg aldri sviktet i troen på at selskapet vil lykkes, men ihvertfall utad så er det svært mange ting som ser lysere ut nå enn på vårparten. Og kursen var jo høyere enn idag i begynnelsen av året, og selv i april løftet den seg mot 70 kr da Costa gikk av. Forskjellen på et selskap i med vind og et selskap i motvind er for stor til å undervurderes, og betyr egentlig langt mer enn et par tikroner i forskjell på kursen. De som kjøpte NANO til 38 kr i april fikk egentlig aksjene akkurat like billig som da jeg kjøpte til 12-13 kr basert på den informasjon man hadde på kjøpstidspunktet. Akkurat nå tilsvarer vel kursen 25-30 kr under den første oppgangen. Mange som hoppet av dengang, og mange som hopper av nå - ihvertfall etter omsetningsvolumet å dømme (riktignok kan det være enkelte som kjøper og selger hele tiden).
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2018 kl 09:55 9426


Festen fortsetter hele uken ser det ut til:) Dette blir bare bedre og bedre.

Jeg gjentar: Hold på aksjene! Nå er det storfisk som spiser småfisk!
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2018 kl 10:22 9297

Gevinstsikring nå kanskje. Sikkert også en del som er usikre på ASH og heller vil selge etter forventningsrally.
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
27.11.2018 kl 10:23 9285

Jo sterkere oppgangen er jo mer nødvendig og uunngåelig er det at aksjen stopper opp og konsoliderer her og der, og vi vil selvsagt måtte gjennom mange slike prosesser på veien oppover. Ikke alle dager vil være blå dager.
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
27.11.2018 kl 10:26 9263

Betrakter ikke dette som noe forventningsrally. Aksjen hadde ikke priset inn gode nyheter fra tidligere og positivismen som spredte seg fra kvartalspresentasjonen og abstraktene gjorde det umulig for shortere og andre å holde aksjen nede.
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2018 kl 14:26 8960

Idag gjennomskuet markedet mye fortere den omfattende støttekjøpingen fra 82 og oppover på 20 og 100 aksjer. Derfor er ikke den raske nedturen fra 87,90 spesielt overraskende: Endel erfarne tradere frykter da at det er lite substans bak siste tier'n med oppgang og sikrer seg ut. Jeg var en av dem, selv om den opplysningen selvsagt vil få haterne her til å gaule backtrader igjen. Men dette fallet var lett å se komme.
Nå er det å vente til vi evt. får billig nok inngang igjen.
...og de som atter gang meldte at aksjen bare kunne gå en vei nå, vel, når skal de lære?


Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
stockwalker
27.11.2018 kl 14:46 7230

Hvor glup klarer du å bli Korsar .. det virker som du klarer å tjene på bølgene I Nano. Gratulerer.
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2018 kl 14:55 7221

Tenker dagens bevegelse representerer en fordøying av senere tids oppgang, tross alt har 80-tallet voldsomt med volum i seg i sin historikk. Vil forøvrig fraråde fra kortsiktig mål i biotek-bransjen, det er nok større aktører som spiller på slike tanker hos aksjonærer.
NANO-caset er solid på sikt, det er underpriset i dag, men det har også hatt en stor stigning på kort tid, noe som gjør gevinstsikring å trading svært attraktivt. Det store volumet bidrar til det. Så pengene dere vil kjøpe julegaver for burde ikke sitte i NANO er min tanke, det kan absolutt, og jeg tror det vil ha høyere kurs i desember. Men det er meget spekulativt og gambling. Verdien av NANO på 2 års sikt er en helt annen og er hvorfor en langsiktig posisjon er meget gunstig på dagens kurs.
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
LinPiao
27.11.2018 kl 14:56 7225

Du forteller etter dagens fall at du har skjønt hvorfor det falt. Det er en ørliten forskjell hvis du hadde skrevet dette i forkant. Forskjellen heter backtrading. Men for all del; det er mange fordeler med å bedrive backtrading. Risikoen er langt mindre og gevinstene er langt større. Det er rart ikke flere her inne lærer dette spesielle trikset.
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
27.11.2018 kl 15:05 7190

Backtraderne er en utdøende rase, de fleste har innsett at man får lite igjen for det, og ender opp med å bli misunnelige på seg selv fordi de ikke gjorde som de selv sa.
I DNB Markets arrangerte de årlig julebord på Feinschmeker kalt #Backtradernes Julebord#, men også det er avviklet i tråd med den selvutslettende rasen.

Vi får ta godt vare på Korsar så ikke arten blir helt utryddet, men skal innrømme at mitt bidrag i den retningen er lavt siden jeg har blokkert de tåpelige innleggene som kommer derfra...
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2018 kl 15:23 7126

Jeg er som nevnt ikke negativ til NANO på kortere sikt akkurat nå, så jeg er allerede inne igjen. Satset på at 81-tallet, som varte uvanlig lenge, var en god start på en ny trade. Måtte dog handle siste 4600 aksjene rett over 82
Men 4,50 i dagsmargin på 1 trade er gulle godt se :-)

Edit: Samtidig er det viktig at man de nærmeste dagene passer på alle "mistenkelige" mønstre ifm ASH, det kan som nevnt slå begge veier. Selv om enkelte her ikke klarer å tenke slike tanker. Bedre å hate Korsar, antar jeg :-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2018 kl 15:56 7004

LinPuiao,
har du hørt om en trader som forteller PÅ FORHÅND hvordan han akter å manøvrere til dels store poster?!
I så fall er du selvskreven som forfatter av sensasjonsboken "Hvordan selvskade seg til store gevinster som trader"... :-)
Hele poenget med å trade er jo å ta de nødvendige grep uten at markedet skal skjønne hva du gjør før du er ferdig.
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2018 kl 16:19 6903

Ellers ser det hyggelig nok ut til at min re-entring var en innertier igjen.
Sånn er det bare, kan jo ikke endre det jeg har gjort for at folk ikke skal hate så mye her?
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
27.11.2018 kl 17:31 6715

Har inntrykk av at det for tiden er ren trading som foregår. Robotene har vært skrudd for oppgang fordi markedet har hatt store forventtninger. Hvis det ikke kommer ytterligere nyheter i helga, tror jeg robotene snur handelen nedover. Da kan det gå en kule varmt i svalestupet. Men kommer det ytterligere opplysninger av positiv art, er det muligheter for videre oppgang enda. Men så blir det 4 måneder venting til neste inforunde. Hva skjer i mellomtiden?
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2018 kl 17:55 6653

007,
fint at du balanserer bildet litt. Det er her jeg også har forsøkt å være litt nøktern overfor dem som bare ser enveis billett til himmelen for tiden.
Det er ikke slik børs virker, og særlig ikke for selskaper som kan ha 2 år igjen før noe er skikkelig avklart.
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
Oregon
27.11.2018 kl 18:17 6564

Korsar: Synes du har bommet mye siden jeg entret NANO på 50 tallet og i mitt hodet driver du fortsatt å trader mellom kr. 55-60 og der sluttkurs ved årets utløp er 60. Lurte på en stund å selge på 60 tallet og hadde jeg fulgt dine kursmål og anbefalinger så hadde jeg egentlig vært litt bitter. Synes heller ikke dine treff i Borr D; Bergen Bio, Targovax, DNO mm. har vært noe å skryte av, så at du sitter her og opphøyer deg selv i 2. potens synes jeg blir helt feil.
Redigert 21.01.2021 kl 01:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.11.2018 kl 18:28 6393

Det er noe viktig du glemmer i ditt tankesett der 007.
NANO har kommet i fra et unaturlig lavt punkt pga ikke ventet utsettelse som ikke ble informert om av ledelse. En CEO som måtte gå. Og opplevd en 2 års nedtrend skje. Vi er nå etablert ganske solid på rettsside av den nedtrenden, og er i gang med å danne en opptrend. Kursen er ikke en god representering av selskapets verdi i dag, om du sammenligner med Algeta når de var 2 år fra markedet, blir det meget langt unna. NANO har fremdeles alle rettigheter for produktet, og meget spennende pipeline ved siden av 3FL studiet. Om markedet i dag er mer villig til å prise NANO lik Algeta sin prising eller ikke er vanskelig å si. Men om selskapet må mellom 50% og 100% opp før det overhodet er i prising-intervall som villle vært realistisk, så sier det noe om hvor stor rabatt som foreligger per i dag.
Hva som kan komme de neste månedene, er triggere som BTD, PRIME og SO, samt partnerskap/oppkjøp. Vi vet ikke om de kommer sikkert, vi vet ikke når de kommer. Men det er altså ikke negative triggere som kan komme, av typen utsettelse for Betalutin f.eks.
Så at tradere kan ønske å gå ut, de om det, jeg er ikke overbevist om at det vil ha nok effekt til å ryste kursen noe langvarig.

Jeg vil fremdeles fremme at jeg advarer mot kortsiktige innganger, det er bare ikke lurt i bransjen generelt om du ikke har en god trading-strategi på gang. Men vil samtidig si at om du er langsiktig interessert i aksjen, er det ikke nødvendigvis noen fordel å vente på yttersiden.
Jeg tror NANO har hatt data-materialet til grunn for søknad om BTD og PRIME i en måneds tid nå. Det vet jeg selvsagt ikke, så det er spekulativt av meg. Men det forteller om store mulige triggere som kan dukke opp fra desember eller de påfølgende månedene. PIM er gitt, FTD er gitt, du kan sammenligne mot Copanlisib/Duvalisib for å tolke om Betalutin har et solid case for slike søknader, Det later det til å ha en utrolig styrke for. Så blir det mer byråkratiske om hvordan disse søknadene gjøres, hva som skal følge med, og hvor lang tid det tar å sette det på plass. Kanskje små tilleggs-studier omrking er foretrukket, det kan jeg bare rett og slett ikke. Men jeg oppfatter det som å ta en stor risiko å vente på utsiden. Det er designasjoner som vil signalisere tydelig for BP om hvor NANO er i løypa, og kan ha stor kurspåvirkning på kort og lang sikt.

Du kan jo tenke selv, utgang på 80-90 området i nov/des, med håp om å komme inn igjen på 70-tallet. Men risikere å miste en oppgang som fort kan være 30-40% over natta, med videre økning deretter. Da er det greit å ha et forhold til dagens verdsettelse av selskapet, og hvorvidt det er en god prising. Sett mot Algeta er det en dårlig prising, men det var en annen tid, en annen dollar og oljekurs, et annet sentiment, i det hele tatt unøyaktig. Men kanskje mere nøyaktig via en positiv undertone til selskapet teknisk og fundamentalt over tid, samt store triggere som kommer ut av ingenting. Kommer både BTD og PRIME, tror jeg 150 vil representere en for lav prising av selskapet. Det er noe som kan skje i de neste 4 måneder, ja teoretisk sett er det mulig i desember at de kan komme.

Tradere må få trade, og gratulerer med gevinster, kondolerer for skuffelser.
Men for de som tror ASH er det som avgjør veien videre nå, så har de ikke fulgt med i timen tror jeg.
Fra Sidelinjen
27.11.2018 kl 18:48 6333

Dette er helt innertier Studenten, og den sikreste veien til å få med seg den fulle og hele latente gevinsten slik caser kan gi, og som du helt riktg fremhever ser meget sannsynlig ut når man vet hvor langt på vei NANO har kommet.

Ikke redd for å rangere dette innlegget som topp tre hva angår NANO-innlegg :) Vi kommer til å bli mange som skal smile bredt når selskapets potensiale en vakker dag realiseres og ikke minst pasientgruppene de kan hjelpe får ta del i det på sin måte.
focuss
27.11.2018 kl 19:26 6225

Jeg tror stadig flere ser det relativt åpenbare, at Nano vil bli kjøpt til en kurs på minimum 400. I det perspektivet synes ikke investorer det er av voldsom viktighet om man betaler 82 eller 87. Men ingen betaler mer enn nødvendig. Videre er det mange som undres om man skal kjøpe eller selge før ASH. Det er de korte pengene veldig opptatt av. Hvor lang tid er det før Nano blir kjøpt? Det vet ingen. Det kan skje i morgen og det kan skje om ett år. Uansett gunstig nå. Markedet har allerede fått signalene fra det som skjer i markedet. Ikke aksjemarkedet, men i det industrielle markedet. Og en ting er sikkert. Det industrielle markedet trumpher aksjemarkedet.
Redigert 27.11.2018 kl 19:38 Du må logge inn for å svare
focuss
27.11.2018 kl 19:37 6173

Så er spørsmålet: Vil markedet se på Nano som en enda mer åpenbar oppkjøpskandidat etter ASH? Det mener jeg er det avgjørende spørsmålet i forhold til om man skal kjøpe eller selge før ASH. Det er ingen linjal som gir svar på dette.
focuss
27.11.2018 kl 19:52 6097

De regulatorirske fordelene Nano allerede har fått er allerede godt agn for BP. Endelige Lymrit data kan godt være det som får begeret til å renne over for BP. Må det være slik? Selvfølgelig ikke. Kan det være slik? Selvfølgelig kan det det. Om det ikke er det, så burde det uansett ikke bli lenge å vente. Slik tror jeg mange investorer vil tenke.
Slettet bruker
27.11.2018 kl 19:59 6081

Oregon,
hvis jeg hadde vært en person som sitter passivt med mine aksjer så ville nesten alle selskapene du nevner vært dårlig butikk i den tida jeg har diskutert dem.
Men det er visst dårlig kommunisert av meg at jeg IKKE sitter passivt i aksjer jeg omtaler som interessante; Jeg går jo ut og inn av dem! Og jeg har valgt dem fordi de egner seg nettopp til det.
men jeg ser at når folk, som ikke sjonglerer med porteføljer på denne måten, leser mine innlegg. så misforstår de til at jeg mener de skal kjøpe og så sitte passivt.
Hvis folk ikke forstår hva jeg faktisk sier, er det kanskje bedre at jeg ikke omtaler aksjer som "interessante" i det hele tatt i fortsettelsen.

focuss
27.11.2018 kl 19:59 6063

Er det bare ett BP som kan ha Nano i kikkerten? Nei det er det ikke. Det er mange. Det taler i retningen at utspillet kommer tidlig og ikke sent. Linjaler er ett veldig dårlig hjelpemiddel i denne problemstillingen. Vi ser allerede i kursutviklingen fra 50 til i dag. Investorer er på vakt.
Bullinvestor
27.11.2018 kl 20:00 6027

Det kan virke som at det er noen som vet mer enn andre. Vi som har vært inne i aksjen en stund skjønner at oppgangen nå er noe helt annet sammenlignet med de taktene kursen hadde for 2 år siden. Vi kan vel nesten si at aksjen har vel aldri vært billigere når det gjelder det fundamentale. Ja vi nermer oss snart hundrelappen:) Det veddemålet taper du Focuss med hensyn til Pho, med trenden snur fort i selskaper og håper Pho kursen også snur nordover snart:)
karlman
27.11.2018 kl 20:03 6004

@Korsar
Det som er av interesse er hvordan du ligger til med den totale porteføljen. Hva er avkastning så langt i år? ikke minst hvor stor er din porteføje?
altinex..
27.11.2018 kl 21:45 5778

Tror det er mange små rips som handler i aksjen nå, i vertfall ikke store investorer som har gått inn etter dagens handlemønster. Kanskje de syns fredriksen såg mer fristene ut ;)
Oregon
27.11.2018 kl 22:05 5714

Bra skrevet focuss og siste setning « det industrielle markedet trumpher aksjemarkedet» vil nok bli resultatet (til slutt) og det kan komme plutselig.
Det kan virke som det nå strømmer mye frisk kapital inn i NANO aksjer; fallet i olje og oljeaksjer kan ha fått investorer til å plassere penger litt mer alternativt. Men Bravo med utgangspunkt i London (UK) og PIM godkjennelsen der borte har nok fått investorer til å se nærmere på NANO samt at Costa nok mulig jobber opp mot internasjonale fond og investormiljøer innen pharma ( udokumentert fra min side) og gode resultater nå publisert før ASH ( og videre sannsynligvis ytterligere bekreftet på ASH) har nok virkelig for alvor fått NANO inn og opp på den internasjonale Biotec arenaen.
Redigert 27.11.2018 kl 22:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2018 kl 08:01 5383

På vel en mnd har kursen økt 54% fra 46 til 84.
Som regel er siste innspurt før forventning den bratteste. Derfor tipper jeg ca 10% høyere kurs de siste 3 børsdagene før ASH.
Er kanskje intradag høyere på fredag, men jeg tror vi ender fredag på 92,4
#snåsa3,0

Spørsmål til Korsar:
Hva er motivasjonen din til å fortelle om dine trades på HO? Har selv tradet litt de siste ukene, selv om det egentlig ikke var strategien min(blir fort grådig), men føler ikke behov for å si det her på HO. Strategien min er å sitte long
Forum forum
28.11.2018 kl 08:36 5289

Om jeg skal våge å spå i gruten tror jeg aksjen forblir på 80-tallet denne uken. På mandag kommer den store smellen, med to scenarioer:

1.ASH er bra, men ikke så tydelig som vi ønsker. Traderne vil merke usikkerheten og kjøre aksjen ned. Dette forsterker seg med at de som gikk inn i forkant selger.
2. ASH er så bra at det ikke gir rom for usikkerhet. 100-tallet burde være nærmere enn noen gang.

Så får vi nå se. Spennende er det!
Slettet bruker
28.11.2018 kl 09:19 5210

Spathi,
når du bruker begrepet "sitte long" så synes du å begå den misforståelse mange gjør, nemlig å tro at dette betyr å sitte langvarig. Men å sitte long i børsspråk betyr at du sitter for å tjene på at en aksje skal STIGE. Motstykket er å sitte short, der man forventer FALL i kurs.
Men jeg vil forstå deg i beste mening, og antar du mener at din strategi er å sitte langvarig (implisitt at du da selvsagt håper at aksjen skal stige, siden du ikke sier noe om at du shorter).
Slettet bruker
28.11.2018 kl 09:27 5172

@Korsar

Tusen takk for oppklaringen ^^
Jeg tror faktisk du også klarte å svare på spørsmålet mitt samtidig, med eller uten intensjon.
Redigert 28.11.2018 kl 09:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2018 kl 09:41 5127

Det vi ser nå er en reversering av støttekjøpsprosessen timet mot ASH, der de sentrale har tatt gevinst og aksjen faller tilbake til markedets nøytrale prising.
Jeg velger helt å se bort fra enkeltpersoners påstander her om at markedet ikke skjønner noe og ikke forstår "det fundamentale", osv. Dette hevdes av folk som er lengst fra å forstå både "det fundamentale" og børsens verdifastsettelsesgrunnlag.
De siste par dager har støttekjøpsretretten blitt stadig teknisk tydeligere, og jeg gamblet litt i går da jeg gikk inn på nytt på 81-tallet etter å ha sikret gevinst på 86-tallet.
Solgte meg derfor ut raskt i går uten å riske å sitte over natten. Nå hadde det gått bra likevel i dag før fallet begynte på nytt.

Men som sagt, dere som tror dere forstår "det fundamentale"; vær nå obs på at støttekjøperne ikke lenger hjelper dere i deres misforståelser om nøytral prising. Nå er det støttenivået rundt 80 som utfordres.


Slettet bruker
28.11.2018 kl 09:51 5070

Ai ai, nå er det kursregime-drama på gang:
- nye støttekjøp på 100 og 500-poster slo inn da aksjen var nede på 79-tallet og kjøpte den rett opp til 81 igjen, hvorpå motparten dro den rett ned på 80 igjen...

Nå får vi se hvem som vinner i dag :-)
Overordnet er det den gamle hovedtrenden som sliter på kursen, mens de nye oppbruddsforsøkene ikke er substansielt materialiserte ennå.
Teknisk nå: 60-40 for fall under 80. Men her kan alt skje, la det være sagt.
Slettet bruker
28.11.2018 kl 10:01 5016

Dette er svært interessant, mens hovedtrykket er at en større aktør selger seg systematisk ut med 100-poster, driver en liten luring og kjøper aksjen opp inn i mellom på poster ned til 5 (!) aksjer, se f.eks. kjøp av 5 på 82,10 :-)
Mens en annen viktigere støttekjøper har overtaket nå, med poster på helt fra 500 til 2500. Her skal det kjempes! :-)

dr. Stockman
28.11.2018 kl 10:06 4986

Nå er det graden av forventninger til ASH stilt opp mot aktører som har interesse av høyere/lavere kurs som definerer kursen. Hva som vil være kursen fredag ettermiddag kan bare bli gjetning da ingen kan ha oversikt over alle disse faktorene. Det som teller for fortsettelsen er hva som virkelig legges på bordet ved ASH, og her kan jeg stikke hodet ut og spå at det er svært lite sannsynlig at markedet vil bli skuffet. Men skal sitte klar med salgsknappen om jeg skulle ta feil.
Redigert 28.11.2018 kl 10:06 Du må logge inn for å svare
Fra Sidelinjen
28.11.2018 kl 10:13 4958

Hold an i minst ti minutter før du lar "skuffelsen" ta over hånd. Du så hva som skjedde når posterne kom? Det var rett ned 4 kroner første ti minuttene etter at dataene ble publisert, før den steg 12 kroner påfølgende 2 dager....