Vow Green Metals as Inntekter fra ``Nytt anlegg``
Prøvde å finne ut om VGM har noen ventende Kontrakter/ordrer men fant ikke noe om dette?? De skal jo etter deres egen informasjon starte opp produksjon i løpet av 2023.
-
«
- 1
- 2 »
The Observer
04.01.2024 kl 09:41
4744
Eneste VGM tråd som ikke er låst:
Endelig Elkem avtale, men intet om økonomien i avtalen:
https://newsweb.oslobors.no/message/607945
Endelig Elkem avtale, men intet om økonomien i avtalen:
https://newsweb.oslobors.no/message/607945
TheKurgan
04.01.2024 kl 11:11
4638
Enda mer gøy var det å se Cecilie på FA nå da hun forteller at Elkems «egentlige» behov er 100000 tonn biokull🤩
Brikkene har virkelig falt på plass. Denne går nå
Ikke aksjer til salgs! Gullkantet avtale.
Blir nok store kjøp utfor børs
Blir nok store kjøp utfor børs
CapitaL
04.01.2024 kl 11:41
4579
Her hausses det i vilden sky ser jeg;)
Les meldingen en gang til.. og ta gjerne en titt på regnskapet med det samme.
Bare å holde seg langt unna.. for i morgen bærer det utforbakke igjen;)
Les meldingen en gang til.. og ta gjerne en titt på regnskapet med det samme.
Bare å holde seg langt unna.. for i morgen bærer det utforbakke igjen;)
unikum
04.01.2024 kl 11:43
4569
Ser vi på meldinger fra okt 2023 med oppstart muligheter for produksjon, da lå kursen på ca 3,1 øre. Kursen har falt fra det nivået på meget lav omsetning som vi alle veit. I sin tid når Vgm ble lansert smalt kursen opp til intra 8 kroner. Med denne avtalen til Elkem samt frie 5 000 tonn som kan selges helt fritt så bør kursen gå opp til gamle høyder. Børsverdi på selskapet er nå 400 mill og det er vel nesten bare det fabrikken har kostet.
unikum
04.01.2024 kl 11:46
4549
At du bærer nag ovenfor Vow og Vgm er kjent. Kjøp deg inn igjen på dette lave nivået å bli med reprising av fremtiden.
CapitaL
04.01.2024 kl 11:55
4516
Nag?
I aksjemarkedet må man ta tap og gevinst med samme sinn.. intet nag her i gården gitt.
VGM sidestiller jeg med NEL og QFUEL.. Pengebehovet er nærmest umettelig og at utvannende emisjoner kommer er temmelig sikkert. Og dagens avtale resulterer ikke i noe biokullkjøp fra Elkems side på lang tid ennå. Og i mellomtiden tømmes kassa.
Jeg hadde muligens sett annerledes på det om Elkem kjøpte seg inn i VGM. Vi får se:)
I aksjemarkedet må man ta tap og gevinst med samme sinn.. intet nag her i gården gitt.
VGM sidestiller jeg med NEL og QFUEL.. Pengebehovet er nærmest umettelig og at utvannende emisjoner kommer er temmelig sikkert. Og dagens avtale resulterer ikke i noe biokullkjøp fra Elkems side på lang tid ennå. Og i mellomtiden tømmes kassa.
Jeg hadde muligens sett annerledes på det om Elkem kjøpte seg inn i VGM. Vi får se:)
thypoon
04.01.2024 kl 12:23
4450
Kursen skal dobles nå, bare å komme seg inn før 3-4-5-6 de neste dagene!
Slettet brukerskrev Ikke aksjer til salgs! Gullkantet avtale. Blir nok store kjøp utfor børs
Virker idiothaussing?
The Observer
04.01.2024 kl 14:58
4263
Utrolig opphauset i dag. Kontrakten i dag er ingen overraskelse eller tillegg til allerede kjente data. Det var pga Elkem anlegget på Follum ble etablert.
Framtia
04.01.2024 kl 18:34
4007
Så har det seg slik at markedet er så innmari skeptisk av natur at alt må inn med teskje, dessverre!...Som jeg har sagt før: "...ingen nyheter er gode nyheter!..."
Denne er nå "bekreftet" for tredje gang minst, så oppgangen varer sikkert til over kommende helg, før vi faller ned mot 2kr igjen....Tar det lengre tid før flere "bekreftelser" ligger på bordet, er vi tilbake på støttenivå igjen...Irriterende å erkjenner at slik er det!...
Denne er nå "bekreftet" for tredje gang minst, så oppgangen varer sikkert til over kommende helg, før vi faller ned mot 2kr igjen....Tar det lengre tid før flere "bekreftelser" ligger på bordet, er vi tilbake på støttenivå igjen...Irriterende å erkjenner at slik er det!...
Framtia
04.01.2024 kl 19:34
3970
Ville vært på tide, men Cecilie Jonassen var svært sparsommelig med info om pris på produktene de leverer...🤔 12 euro for en eller annen ukjent måleenhet ..!? Hun var så nervøs/oppstemt at hun muligens sa mere enn hun hadde tenkt, da spørsmålet kom litt brått.. Noen som vet? Kan ikke være en hemmelighet hva industrien betaler for biokull!
Star skrev Rally utløst nå går denne.
Dårlig tegn når dette brukernavnet dukker opp. Løper etter alt som stiger mye. Inn sent, hausse, bare rævva.
Redigert 04.01.2024 kl 20:18
Du må logge inn for å svare
Du er oppsiktsvekkende positiv tatt i betraktning at dette er ditt først innlegg om VGM. Hva skjedde? Er du en av fjollehausserne, slik som Star/Sabi og den ferske Lillemoren?
Redigert 04.01.2024 kl 20:15
Slettet brukerskrev Virker idiothaussing?
Har du det bra idag? Tror du jeg påvirker kursen? Sender ut tips. Angriper sporenstreks jeg ser interessen fra markedet. Lær deg å lese bildet og tjen peng.
Personlig fikk jeg 12% idag i denne og tok gevinst.
Andre hadde også mulighet å hente 10% og mer i dag med inngang før 2,2kr selgeren var ferdig.
Personlig fikk jeg 12% idag i denne og tok gevinst.
Andre hadde også mulighet å hente 10% og mer i dag med inngang før 2,2kr selgeren var ferdig.
unikum
04.01.2024 kl 21:55
3882
Så så du får lese alle børsmeldingene som har kommet i hele 2023 uten at kursen har beveget seg noe, heller gått feil vei. Kjenner ikke nicket ditt fra juli 2021 .
Dette har vi ventet på siden 2021, fabrikken oppe å går etter mange utsettelser. Blir bra dette og prisen ut i markedet lar seg nok høre eller så er det vel ingen vits å drive dette frem. 8 kroner var kursen oppe i, nå er vi oppe å går. Ta plass for dette tar av igjen.
Dette har vi ventet på siden 2021, fabrikken oppe å går etter mange utsettelser. Blir bra dette og prisen ut i markedet lar seg nok høre eller så er det vel ingen vits å drive dette frem. 8 kroner var kursen oppe i, nå er vi oppe å går. Ta plass for dette tar av igjen.
Pinlig oppførsel. Sender ut tips 🤡
Jeg eier aksjer i VGM. Det jeg kommenterer er disse fjolsene som hausser alle mulige aksjer som stiger. Samme folkene som løper etter og strør om seg med positive innlegg før de hoppe videre til neste aksje.
Redigert 04.01.2024 kl 22:22
Star
04.01.2024 kl 22:37
3757
Kontrakten kom👍
Redigert 04.01.2024 kl 22:38
Bekalger kongen på haugen. Aksjemarkedet består av flere strategier. Der er en kjøp og selger side dynamisk. Du kjøper ikke aksjer i selskap med bindingstid antar jeg.
Dagens melding var en fin bekreftelse samma hva du mener.
Du mener vel du har mer rett til å snakke ned en selskapsmelding enn oss som er positive til meldingen og utnyttet den.
Imorgen tidlig 07:00 har jeg lesebriller på klar for newsweb. Anbefales 👍🏽🍾
Dagens melding var en fin bekreftelse samma hva du mener.
Du mener vel du har mer rett til å snakke ned en selskapsmelding enn oss som er positive til meldingen og utnyttet den.
Imorgen tidlig 07:00 har jeg lesebriller på klar for newsweb. Anbefales 👍🏽🍾
Oksenbull
05.01.2024 kl 11:47
3366
fantastiske nyheter igår, blir nok en av de grønne vinnerne over tid det her
Hammers
09.01.2024 kl 21:34
2793
Hvor har du den infoen fra?
Nok et eksempel på fake news?
Henrik Badin er primærinsider og plikter å børsmelde denne type salg.
JEG har ikke sett noen slik børsmelding. Kanskje også du blir slettet - som så mange andre på denne tråden?
Nok et eksempel på fake news?
Henrik Badin er primærinsider og plikter å børsmelde denne type salg.
JEG har ikke sett noen slik børsmelding. Kanskje også du blir slettet - som så mange andre på denne tråden?
al-tei
09.01.2024 kl 22:21
2715
05 BADIN INVEST LIMITED 5.41% 19.76m 8 942k -500k
Eller er det noen andre?
Eller er det noen andre?
Karbon
09.01.2024 kl 22:28
2697
Badin er primærinnsider i Vow, ikke VGM.
Primærinnsidere i VGM:
https://live.euronext.com/nb/product/equities/NO0011037483-MERK/primary-insiders
Og det ser ut til at eierandelen til Badin er redusert fra 5,72 % til 5,41 %. Det skulle vel utgjøre ca 500 000 aksjer det. Dessverre så må Badin gjøre noe slik for å betale formuesskatten han ilegges gjennom verdiene i Vow og Vgm. Ettersom han er CEO i Vow, så tar det seg dårlig ut å selge aksjer der, med påfølgende børsmelding om innsidesalg. Bedre at han selger litt i Vgm, selv om han helt sikkert ikke ønsker å gjøre det.
Primærinnsidere i VGM:
https://live.euronext.com/nb/product/equities/NO0011037483-MERK/primary-insiders
Og det ser ut til at eierandelen til Badin er redusert fra 5,72 % til 5,41 %. Det skulle vel utgjøre ca 500 000 aksjer det. Dessverre så må Badin gjøre noe slik for å betale formuesskatten han ilegges gjennom verdiene i Vow og Vgm. Ettersom han er CEO i Vow, så tar det seg dårlig ut å selge aksjer der, med påfølgende børsmelding om innsidesalg. Bedre at han selger litt i Vgm, selv om han helt sikkert ikke ønsker å gjøre det.
Pilteri
09.01.2024 kl 22:33
2668
Det er en viss Henrik Badin som er daglig leder i dette Nuf'et ja...
al-tei
09.01.2024 kl 22:37
2656
Hva med å sette seg litt mere inn i ting før du rapporterer slike innlegg helt grunnløst?
En beklagelse fra deg og admin forventes snarest.
En beklagelse fra deg og admin forventes snarest.
Hammers
09.01.2024 kl 22:48
2624
Jeg foreslår at admin tar en sjekk på samtlige av dem som har besvart mitt innspill som ikke var helt "korrekt".
Det forundrer meg ikke om admin finner en fellesnevner på hele gjengen.
Noen redskaper må vel en admin ha?
Ellers enig med Karbon.
Hvis Badin har solgt litt i VGM er det trolig kun for å kompensere for det utbyttet som trolig blir forsinket i VOW.
Formueskatten må betales og VGM kan være hans vei ut av problemet!
Det forundrer meg ikke om admin finner en fellesnevner på hele gjengen.
Noen redskaper må vel en admin ha?
Ellers enig med Karbon.
Hvis Badin har solgt litt i VGM er det trolig kun for å kompensere for det utbyttet som trolig blir forsinket i VOW.
Formueskatten må betales og VGM kan være hans vei ut av problemet!
Redigert 09.01.2024 kl 22:57
-
«
- 1
- 2 »