βοΈ$$$PGS$$$ πTraderFesjΓ₯. "the 300" vil ha den til 7,7β¨οΈ
Denne trΓ₯den er stengt for nye innlegg.
01.06.2024 kl 08:24
Automatisk lukket grunnet trΓ₯dens stΓΈrrelse. (Beklager.)
Hvor mange handelstimer tar det?
Redigert 11.01.2024 kl 10:46
Du mΓ₯ logge inn for Γ₯ svare
unikum
27.11.2023 kl 12:09
141964
Ja med under 20 mill omsetning fΓΈr 12, Tidligere sΓ₯ var det de fΓΈrste 10 min. Shortere har igjen klart Γ₯ ΓΈdelegge det, forelΓΈpig...
Bracon
27.11.2023 kl 11:41
142139
Hvor lenge skal PGS ligge Γ₯ trille pΓ₯ ΓΈrene. Er vel shorten som har makta om dagen. Frustrerende Γ₯ se pΓ₯.
unikum
27.11.2023 kl 09:46
142619
Rettmessige eiere med andre ord
Men jeg veit ikke Γ₯sen en lΓ₯nt aksje ser ut pΓ₯ den aktivas konto. Om den da stΓ₯r bare skravert eller merket...
Men jeg veit ikke Γ₯sen en lΓ₯nt aksje ser ut pΓ₯ den aktivas konto. Om den da stΓ₯r bare skravert eller merket...
Redigert 27.11.2023 kl 09:49
portion
27.11.2023 kl 09:29
142720
SΓ₯ du mener at om jeg lΓ₯ner ut mine aksjer sΓ₯ stΓ₯r de fortsatt pΓ₯ min konto?? og jeg kan stemme med de??
Skivebom og blande inn hus her....
Skivebom og blande inn hus her....
unikum
27.11.2023 kl 09:21
142833
(Bare den som er aksjeeier 24. november 2023
(registreringsdatoen), har rett til Γ₯ delta og stemme pΓ₯
generalforsamlingen.)
SΓ₯ faktisk mener du at man eier faktisk ikke aksje nΓ₯r den er lΓ₯nt ut ? SeriΓΈst ?
Synd for de som leier ut ett hus for eksempel....
generalforsamlingen.)
SΓ₯ faktisk mener du at man eier faktisk ikke aksje nΓ₯r den er lΓ₯nt ut ? SeriΓΈst ?
Synd for de som leier ut ett hus for eksempel....
Redigert 27.11.2023 kl 09:22
Leotwin
27.11.2023 kl 09:16
142862
Godt poeng. Den stΓΈrste shorten er i TGS. Men sΓ₯ langt lite som tyder pΓ₯ noe sΓ¦rlig skvis opp mot EGF.
portion
27.11.2023 kl 09:01
142959
En ting som er greit Γ₯ vite om short og EGF.
Er at om aksje eierne skulle tilbakekalt aksjene fra de som er short for Γ₯ stemme pΓ₯ EGF sΓ₯ mΓ₯tte dette vΓ¦rt gjort seneste 24/11 for PGS og 29/11 TGS
Ellers ville de ikke fΓ₯ brukt de til Γ₯ stemme med pΓ₯ EGF
For PGS.
generalforsamlingen.)
For TGS
(Deltakelse og registrering
Selskapet har en vedtektsfestet pΓ₯meldingsfrist.
Aksjeeiere som ΓΈnsker Γ₯ delta og stemme i
generalforsamlingen enten ved forhΓ₯ndsstemmer,
personlig, eller ved fullmektig mΓ₯ registrere dette innen
fristen 29. november 2023 kl. 16:00.)
Er at om aksje eierne skulle tilbakekalt aksjene fra de som er short for Γ₯ stemme pΓ₯ EGF sΓ₯ mΓ₯tte dette vΓ¦rt gjort seneste 24/11 for PGS og 29/11 TGS
Ellers ville de ikke fΓ₯ brukt de til Γ₯ stemme med pΓ₯ EGF
For PGS.
generalforsamlingen.)
For TGS
(Deltakelse og registrering
Selskapet har en vedtektsfestet pΓ₯meldingsfrist.
Aksjeeiere som ΓΈnsker Γ₯ delta og stemme i
generalforsamlingen enten ved forhΓ₯ndsstemmer,
personlig, eller ved fullmektig mΓ₯ registrere dette innen
fristen 29. november 2023 kl. 16:00.)
Bennyfyfasan
27.11.2023 kl 08:15
143164
Jeg fΓ₯r endre det til stort sett da for Γ₯ gjΓΈre deg fornΓΈyd. Tro meg - jeg tar gjerne en shortskvis, men den kommer ikke nΓ₯. Den kommer ikke pre 1 desember. Vi burde fΓ₯ en liten stigning i dagene som kommer med tanke pΓ₯ hva som stΓ₯r foran oss - men ingenting lignende som da selskapet mer eller mindre var dΓΈd og begravet i begynnelsen av 2022.
Ellers en HELT ANNEN situasjon da enn nΓ₯.
Ellers en HELT ANNEN situasjon da enn nΓ₯.
Du sier Β«short klarer alltidΒ».. men nok om det, jeg har fΓ₯tt frem mitt poeng. Londonmannen: skal du kommentere mΓ₯ du lese fΓΈljetongen, hele.
Bennyfyfasan
27.11.2023 kl 08:07
143216
Jeg tar feil? Jeg sier ikke at shorterskvis ALDRI har skjedd - jeg sier at JEG TROR effekten ikke kommer denne gang. Γ
rsaken er at shorten ΓΈkes rett i forkant. De har en plan, og den nekter jeg Γ₯ tro er sΓ₯ dΓ₯rlig at de ikke ser 2-4 uker frem i tid.
Jeg hΓ₯per jeg tar feil i denne omgang - men det er vi bare 1 uke unna Γ₯ se.
Jeg hΓ₯per jeg tar feil i denne omgang - men det er vi bare 1 uke unna Γ₯ se.
Londonmannen
27.11.2023 kl 08:02
143292
Hvorfor komme drassende med artikler som er fra juli 2022? Kanskje pΓ₯ tide Γ₯ logge deg pΓ₯ nΓ₯tiden og ikke leve i historien?
Leotwin
26.11.2023 kl 21:37
143996
Interessant tanke. MΓ₯ i det minste konverteres pΓ₯ noe vis. Usikker pΓ₯ om det gΓ₯r. Da blir alternativet Γ₯ innlΓΈse all short og starte med Γ₯ sette nye shorts i TGSNewcoπ€
Hei Nafa: Har ogsΓ₯ vΓ¦rt inne Γ₯ avgitt forhΓ₯ndsstemme for mine antall aksjer. Har ikke fΓ₯tt noen form for bekreftelse. Det tror jeg vel egentlig ikke jeg vil fΓ₯ heller. Stemmene registreres fortlΓΈpende for og imot. Til slutt har de respektive selskap oversikt over totalen, for og eller i mot.
Bennyfyfasan
26.11.2023 kl 20:19
144359
Hvor jeg har det fra? Som de fleste her inne - fra dΓ₯rlig kvalifisert gjetning og magefΓΈlelse ;-)
Jeg har vΓ¦rt igjennom flere runder med voldsom shorting og hvor man bΓ₯de har fΓ₯tt store utbytter og andre hendelser (andre aksjer). Short klarer alltid Γ₯ lure seg ut uten at kursen gΓ₯r nevneverdig. I tillegg er de med bΓ₯de opp....og ned. Sjelden skjΓΈnner jeg logikken - men de har nok god kontroll.
Poenget mitt er at det vi fΓ₯r av stigning fremover (som jeg tror kommer) - mΓ₯ komme fra hendelser i selskapet som viser at penger er tjent. Det tror jeg materaliserer seg....men vi mΓ₯ vΓ¦re mer tΓ₯lmodig enn feks 1 des. Den kan som feks Q3 bli en skuffelse om man har for hΓΈye forventninger.
Jeg har vΓ¦rt igjennom flere runder med voldsom shorting og hvor man bΓ₯de har fΓ₯tt store utbytter og andre hendelser (andre aksjer). Short klarer alltid Γ₯ lure seg ut uten at kursen gΓ₯r nevneverdig. I tillegg er de med bΓ₯de opp....og ned. Sjelden skjΓΈnner jeg logikken - men de har nok god kontroll.
Poenget mitt er at det vi fΓ₯r av stigning fremover (som jeg tror kommer) - mΓ₯ komme fra hendelser i selskapet som viser at penger er tjent. Det tror jeg materaliserer seg....men vi mΓ₯ vΓ¦re mer tΓ₯lmodig enn feks 1 des. Den kan som feks Q3 bli en skuffelse om man har for hΓΈye forventninger.
Redigert 26.11.2023 kl 20:23
nafa
26.11.2023 kl 18:33
144663
Jeg har gitt min stemme elektronisk FOR for sammenslΓ₯ing.
Ikke fΓ₯tt noen tilbakemelding pΓ₯ innlevert stemmeseddel.
Andre som har fΓ₯tt noen form for tilbakemelding ?
Ikke fΓ₯tt noen tilbakemelding pΓ₯ innlevert stemmeseddel.
Andre som har fΓ₯tt noen form for tilbakemelding ?
unikum
26.11.2023 kl 15:36
145055
Konsekvens : Ikke aner jeg hvor du mΓ₯tte ha dette fra med kun brΓΈkdel som blir tilbake kalt av 20 mill aksjer synlig, usynelig short minst like mye normalt sett. Vi ser vel ogsΓ₯ at man ikke fΓ₯r stemt i generalforsamlingen om ikke aksjer stΓ₯ende pΓ₯ konto. Jeg tror ogsΓ₯ en del short stΓ₯r over mnd skifte, om ikke sΓ₯ stΓ₯r pgs over 15 i lΓΈpet av uka. Vi har nok ett felles mΓ₯l Γ₯ det er Γ₯ fΓ₯ Pgs pΓ₯ hΓΈyere nivΓ₯ enn dagens.
Leotwin
26.11.2023 kl 15:26
145126
Hvis utlΓ₯nerne vil stemme pΓ₯ EGF for fullt antall aksjer, sΓ₯ mΓ₯ de tilbakekalles. Men godt mulig shorterne fΓ₯r tilgang til tilstrekkelig antall aksjer fra eiere som ikke har tenkt Γ₯ stemme.
Uansett; blir spennende uke med bΓ₯de opec-mΓΈte og EGF. FΓ₯r hΓ₯pe pΓ₯ litt stΓΈrre volum igjen, om ikke de store avventer selve avstemningen.
Uansett; blir spennende uke med bΓ₯de opec-mΓΈte og EGF. FΓ₯r hΓ₯pe pΓ₯ litt stΓΈrre volum igjen, om ikke de store avventer selve avstemningen.
Redigert 26.11.2023 kl 15:26
Bennyfyfasan
26.11.2023 kl 15:11
145223
Konsekvens = oppgang drevet av tvunget tilbakekjΓΈp av shortede aksjer. Her tror jeg de (shorterne) har full kontroll og oversikt. Det er jo tross alt bare en liten brΓΈkdel som blir tilbakekalt (de fleste gΓ₯r ikke inn Γ₯ tvinger tilbakekjΓΈp).
SammenslΓ₯ingen tror jeg vil skje - men shorten vil vΓ¦re der en stund fortsatt. Den vil ikke vΓ¦re enormt mye lavere 2 desember enn den er i dag. Om noe tror jeg den ΓΈkes i PGS. Jeg ville ogsΓ₯ ha fokusert pΓ₯ en aksje i slengen om jeg skulle shortet PGS\TGS. NΓ₯ som TGS er tungt shortet fΓΈlger PGS pΓ₯. Begrunnelsen ligger i at det ikke nΓΈdvendigvis er samme aksjonΓ¦rer som sitter i begge selskap.
Time will show om jeg fΓ₯r rett.
SammenslΓ₯ingen tror jeg vil skje - men shorten vil vΓ¦re der en stund fortsatt. Den vil ikke vΓ¦re enormt mye lavere 2 desember enn den er i dag. Om noe tror jeg den ΓΈkes i PGS. Jeg ville ogsΓ₯ ha fokusert pΓ₯ en aksje i slengen om jeg skulle shortet PGS\TGS. NΓ₯ som TGS er tungt shortet fΓΈlger PGS pΓ₯. Begrunnelsen ligger i at det ikke nΓΈdvendigvis er samme aksjonΓ¦rer som sitter i begge selskap.
Time will show om jeg fΓ₯r rett.
Redigert 26.11.2023 kl 15:12
unikum
26.11.2023 kl 15:01
145316
Muligens jeg er litt treg(det er sΓΈndag) men hva mener du med : konsekvensene i forhold til tilbakekalling av aksjer ? At aksjene ikke blir tilbake kalt og short har kontroll, samtidig sΓ₯ tror du det er en trigger i sammen slΓ₯ingen ? Γ har de kontroll i generalforsamlingen(short) sΓ₯ blir det vel ingen fusjon... SkjΓΈnner ikke helt hva du mener her?
Geiren
26.11.2023 kl 14:41
145418
NΓ₯r begge slΓ₯s sammen til TGSNewco sΓ₯ mΓ₯ all short avsluttes eller?
Bennyfyfasan
26.11.2023 kl 13:57
145520
At de har kontroll pΓ₯ konsekvensene i forhold til tilbakekalling av aksjer. Ser enkelte her inne tror at det kommer til Γ₯ drive kursen noe voldsomt - det tror ikke jeg. Det som vil drive den (etter min mening), er at vi nΓ¦rmer oss sammenslΓ₯ing. Jeg hΓ₯per og tror det vil dryppe info fra selskapene i ukene og mΓ₯nedene etter generalforsamlinga som er positivt ladd.
Ellers sΓ₯ ΓΈke shorten i PGS som jeg trodde. Blir spennende Γ₯ se om det fortsetter.
Ellers sΓ₯ ΓΈke shorten i PGS som jeg trodde. Blir spennende Γ₯ se om det fortsetter.
kongsberg1
26.11.2023 kl 13:41
145546
Kan du ikke utdype litt hva du legger i full kontroll pΓ₯ generalforsamlingen, om du har mulighet da.
Bennyfyfasan
26.11.2023 kl 13:38
145623
Jeg tror ogsΓ₯ pΓ₯ videre oppgang. Kursen burde egentlig vΓ¦rt minimum 10-11kr.
Jeg tror ikke pΓ₯ noen effekt rundt shorting. De vet hva de gjΓΈr, og de har ogsΓ₯ full kontroll pΓ₯ generalforsamlinga.
Jeg tror ikke pΓ₯ noen effekt rundt shorting. De vet hva de gjΓΈr, og de har ogsΓ₯ full kontroll pΓ₯ generalforsamlinga.
unikum
26.11.2023 kl 11:54
145870
Shorten ΓΈker til stadig i Pgs, ihvertfall den synlige med 0,53 % CARLSON CAPITAL STORBRITANNIA LL 5 063 366 0,53% 22.11.2023
Hvor mange som ligger Γ₯ balanserer oppimot grensen pΓ₯ 0,5% ikke godt Γ₯ vite og om de alle samarbeider hadde vΓ¦rt greit Γ₯ vist noe om .Uansett sΓ₯ jobbes det for Γ₯ begrense mulig oppgang som vi har sett siste tiden. God tro pΓ₯ videre oppgang til uken der fryktindeksen er nΓ₯ pΓ₯ det laveste nivΓ₯et pΓ₯ over 1 Γ₯r ligger det til rette for videre oppgang i aksje markedet.
Hvor mange som ligger Γ₯ balanserer oppimot grensen pΓ₯ 0,5% ikke godt Γ₯ vite og om de alle samarbeider hadde vΓ¦rt greit Γ₯ vist noe om .Uansett sΓ₯ jobbes det for Γ₯ begrense mulig oppgang som vi har sett siste tiden. God tro pΓ₯ videre oppgang til uken der fryktindeksen er nΓ₯ pΓ₯ det laveste nivΓ₯et pΓ₯ over 1 Γ₯r ligger det til rette for videre oppgang i aksje markedet.
Tigerberget skrev Tar helg pΓ₯ High On Day. Fint det π€©ππΌππΌ
Fin avslutning pΓ₯ black friday π Go Helg ππ¬π¬π¬π¦
π¦
π¦
π’π’π’
The waiting game βΊοΈ Peggy er jo nΓ₯ kun kommet utafor TrΓΈndelagskysten π Men klager ikke. Har et solid overskudd til nΓ₯ pΓ₯ innsatsen min. Takket vΓ¦re bl.a Hvalrossens teft π¦samt flere med han. Etterhvert vil nok fusjon med hertil nyheter sette vind i seilene fra sΓΈr og frakte Peggy videre Nordover. Lete,lete,overvΓ₯ke, selge π€ Seismikk er inne i oppgangstider og vil fortsetteβοΈ
Inntil videre er det Β«The waiting gameΒ» π₯Ά Liten opptur fΓΈr helg nu π¦ π¦ π’π’π¬π¬π€
God og svart Fredag og riktig hyggelig helg ΓΈnskes alle som har bidratt med gode innspill og som har hatt rett i sine antagelser om Peggy, helt nede fra lavt tre tall og til nΓ₯ rundt 9 tallet ππ» Det kaller jeg godt jobbet og takk for alle innspill.
PS! Nettrollene som er inne Γ₯ sprer eder og betennelse, kan ta tidlig helg og velge andre steder Γ₯ trolle.kanskje prΓΈve Talkmore π
Inntil videre er det Β«The waiting gameΒ» π₯Ά Liten opptur fΓΈr helg nu π¦ π¦ π’π’π¬π¬π€
God og svart Fredag og riktig hyggelig helg ΓΈnskes alle som har bidratt med gode innspill og som har hatt rett i sine antagelser om Peggy, helt nede fra lavt tre tall og til nΓ₯ rundt 9 tallet ππ» Det kaller jeg godt jobbet og takk for alle innspill.
PS! Nettrollene som er inne Γ₯ sprer eder og betennelse, kan ta tidlig helg og velge andre steder Γ₯ trolle.kanskje prΓΈve Talkmore π
Redigert 24.11.2023 kl 16:15
Det er en pen farve, og forutsetningen for Livet selv. God Helg!
Alby
24.11.2023 kl 13:12
147488
Hvalross
Hva er hensikten med Γ₯ fylle en 1/2 side med grΓΈnt, vi vet du er positiv. Det er jeg ogsΓ₯.
unikum
24.11.2023 kl 12:43
147610
Hvor mange av oss har plukket en del aksjer de siste dagene rundt 9 og under ? Kan vel ikke vΓ¦re at vi som smΓ₯ investorer selger og kjΓΈper til hverandre, som ogsΓ₯ bremser oppgangen ? Her gjelder det Γ₯ holde ut og la spare pengene bli over i denne julehandelen.
Guttungen, nett trollet og narasissten holder koken.
π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’π’
Redigert 24.11.2023 kl 11:21
SoLong
24.11.2023 kl 09:50
148110
Da fikk vi sammenbruddet ned pΓ₯ 8-tallet i dag.
Mr. So right, som kattekassa pleier Γ₯ kalle meg.
Mr. So right, som kattekassa pleier Γ₯ kalle meg.
Redigert 24.11.2023 kl 09:53
Button
23.11.2023 kl 22:46
148771
Slettet brukerskrev Hehe, vriompeis. Du skal ha skryt for glΓΈdende PGS-interesse
Nesten sΓ₯ det er morsomt..... faktisk er det morsomt. Makan til denne positive personen skal godt gjΓΈres Γ₯ finne. π€£
Hehe, vriompeis.
Du skal ha skryt for glΓΈdende PGS-interesse
Du skal ha skryt for glΓΈdende PGS-interesse
SoLong
23.11.2023 kl 21:38
149063
Gjennombrudd eller sammenbrudd ned pΓ₯ 8-tallet?
Hauserene som fΓΈr ropte "supersyklus" og "over 30 og mer", biter nΓ₯ negler og ber nΓ₯ om 9,50 for Γ₯ gΓ₯ break even.
Hauserene som fΓΈr ropte "supersyklus" og "over 30 og mer", biter nΓ₯ negler og ber nΓ₯ om 9,50 for Γ₯ gΓ₯ break even.
Redigert 23.11.2023 kl 21:39
kongsberg1
23.11.2023 kl 16:28
149687
Game Changer kommer nok snart skal du se. Jo nΓ¦rmere 1 des desto mer moro, tenker nΓ₯ jeg.
unikum
23.11.2023 kl 16:21
149698
Tja ikke noe gjennom brudd i dag men det kan vel komme en annen dag. Hvem som selger gjennom hele dagen pΓ₯ samme nivΓ₯ er ikke lett Γ₯ forstΓ₯ men det er vel slik det styres om dagen. Total indeksen er jo snart like mye opp som Pgs/Tgs...