☝️$$$PGS$$$ 🎉TraderFesjå. "the 300" vil ha den til 7,7✨️
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
01.06.2024 kl 08:24
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Hvor mange handelstimer tar det?
Redigert 11.01.2024 kl 10:46
Du må logge inn for å svare
TonyB
05.12.2023 kl 20:20
4420
Skrev dette på en annen forum, men kan kanskje være verdt en påminning/diskusjon her også 😊
Ikke samme stemningen i dag heller og det er jo på mange måter forståelig det. Men alle bør kanskje ta en runde med seg selv ift hvilken investor man faktisk er. Longer eller trader, noe midt i mellom. Hvilken risikoapetitt har du osv. Problemet for en longer (som er det som passer meg) er ofte at man oppfører seg stikk motsatt og lar seg prege av daglige/ukentlige svingninger. La deg iallefall ikke påvirke av baissere og andre som bedømmer din investering på bakgrunn av kortsiktige svingninger, når de ikke kjenner din horisont og/eller risikovilje. Da er det de som blottlegger sin inkompetanse. Dog er det noen som gir katten i det, så lenge det kan tjene til sitt egentlige formål. Husk det
Og så…, dere vet, alle som er longer har også ofte ikke «bedre å gjøre» enn å følge med dag til dag. Litt for spenningen, litt for trygghet, litt for bekreftelser, litt for gleden av å se verdier vokse etc. Da «lugger» den pågående nedgangen i sektoren fort på psyken selv om det ikke har en «dam shit» å si i lang zoom. Bevegelser og store bølger skal det være i markedet og er en del av naturlig dynamikk. Sentiment kommer og går, attraktive sektorer kommer og går, apetitt kommer og går. Har noe gått bra lenge, selges det ofte etterhvert for så å gi til sektorer som har korrigert mye…., slik beveger storkapitalen seg ofte.
Hadde PGS/TGS vært alene om å gå ned, mens annet i offshore-komplekset bare var gull og velstand…., ja, da ville jeg sjekket litt mer med omhu om min investering krever omhyggelig revurdering. Selvsagt skal man våke over det fundamentale i selskapet. Men når det ikke finnes stor apetitt for det meste i komplekset akkurat nå, ja så faller vi også enten vi fortjener det eller ikke. OSX har falt 17% siden topp september. PGS har også falt 17% fra det samme referansepunktet. Før dagen i går hadde faktisk PGS klart seg bedre. Dette til tross for vulgær short. Men vi fikk juling i går
Vi vet bølgene drar begge veier. Håper dog vi nærmer oss bunn nå. Før vi vet ordet av det anses sektor som råbillig igjen og kapital flyttes tilbake. Rotering, rotering, bølger, bølger…. Men det er turbulente tider. Det blir volatilt. Optimisme, prssimisme, optimisme, pessimisme. Resesjon kommer ofte år etter rentetopper. Dog er resesjon ingen vedvarende berlinmur, men en definisjon på et kvartal (er) med svak/negativ vekst. Vi kommer oss forbi denne gangen også 😊. Det er bare å se årevis med historikk. Det blir dog ruglete det kommende året tror jeg.
Men vi har et fantastisk selskap på trappene, så nå må bare olja krype oppover igjen selv om den i øyeblikket kjøres hardt over dammen. Veksten vil ta seg opp igjen på et tidspunkt. Oljeselskapene må bruke penger, Vi skal få kontrakter… Det vil de få i bøttevis 😊. Bare å se hva Petrobras skal bruke de nærmeste årene, «for a starter….»
Ikke samme stemningen i dag heller og det er jo på mange måter forståelig det. Men alle bør kanskje ta en runde med seg selv ift hvilken investor man faktisk er. Longer eller trader, noe midt i mellom. Hvilken risikoapetitt har du osv. Problemet for en longer (som er det som passer meg) er ofte at man oppfører seg stikk motsatt og lar seg prege av daglige/ukentlige svingninger. La deg iallefall ikke påvirke av baissere og andre som bedømmer din investering på bakgrunn av kortsiktige svingninger, når de ikke kjenner din horisont og/eller risikovilje. Da er det de som blottlegger sin inkompetanse. Dog er det noen som gir katten i det, så lenge det kan tjene til sitt egentlige formål. Husk det
Og så…, dere vet, alle som er longer har også ofte ikke «bedre å gjøre» enn å følge med dag til dag. Litt for spenningen, litt for trygghet, litt for bekreftelser, litt for gleden av å se verdier vokse etc. Da «lugger» den pågående nedgangen i sektoren fort på psyken selv om det ikke har en «dam shit» å si i lang zoom. Bevegelser og store bølger skal det være i markedet og er en del av naturlig dynamikk. Sentiment kommer og går, attraktive sektorer kommer og går, apetitt kommer og går. Har noe gått bra lenge, selges det ofte etterhvert for så å gi til sektorer som har korrigert mye…., slik beveger storkapitalen seg ofte.
Hadde PGS/TGS vært alene om å gå ned, mens annet i offshore-komplekset bare var gull og velstand…., ja, da ville jeg sjekket litt mer med omhu om min investering krever omhyggelig revurdering. Selvsagt skal man våke over det fundamentale i selskapet. Men når det ikke finnes stor apetitt for det meste i komplekset akkurat nå, ja så faller vi også enten vi fortjener det eller ikke. OSX har falt 17% siden topp september. PGS har også falt 17% fra det samme referansepunktet. Før dagen i går hadde faktisk PGS klart seg bedre. Dette til tross for vulgær short. Men vi fikk juling i går
Vi vet bølgene drar begge veier. Håper dog vi nærmer oss bunn nå. Før vi vet ordet av det anses sektor som råbillig igjen og kapital flyttes tilbake. Rotering, rotering, bølger, bølger…. Men det er turbulente tider. Det blir volatilt. Optimisme, prssimisme, optimisme, pessimisme. Resesjon kommer ofte år etter rentetopper. Dog er resesjon ingen vedvarende berlinmur, men en definisjon på et kvartal (er) med svak/negativ vekst. Vi kommer oss forbi denne gangen også 😊. Det er bare å se årevis med historikk. Det blir dog ruglete det kommende året tror jeg.
Men vi har et fantastisk selskap på trappene, så nå må bare olja krype oppover igjen selv om den i øyeblikket kjøres hardt over dammen. Veksten vil ta seg opp igjen på et tidspunkt. Oljeselskapene må bruke penger, Vi skal få kontrakter… Det vil de få i bøttevis 😊. Bare å se hva Petrobras skal bruke de nærmeste årene, «for a starter….»
Redigert 05.12.2023 kl 20:29
Fischer
05.12.2023 kl 18:56
4630
Pale rider
Skjønner at du fortsatt er frustrert :)
Men ha tålmodighet. Dette med fremførbart underskudd, oppskrivinger av aktiva og tilbakekjøp av aksjer KAN først skje etter at selskapene er smeltet sammen til en enhet. I den fasen begge selskaper er nå er de noe kneblet til å gjøre de store sprellene. Men jeg har tro på Johansen (mer enn PGS ledelsen). Tror dette blir bra når synergiene får effekt. Men det skjer ikke de neste tre månedene ........
Skjønner at du fortsatt er frustrert :)
Men ha tålmodighet. Dette med fremførbart underskudd, oppskrivinger av aktiva og tilbakekjøp av aksjer KAN først skje etter at selskapene er smeltet sammen til en enhet. I den fasen begge selskaper er nå er de noe kneblet til å gjøre de store sprellene. Men jeg har tro på Johansen (mer enn PGS ledelsen). Tror dette blir bra når synergiene får effekt. Men det skjer ikke de neste tre månedene ........
Fischer
05.12.2023 kl 18:47
4645
Enig at tilbakekjøp før fusjonen er 100 % på plass blir feil.
Tror ikke vi skal forvente løpende informasjon vedr. godkjennelser og prosesser før tidligst når Q4 tallene slippes første halvdel av februar. På hvor lang tid prosessen tar svarte Kristian Johansen i første omgang (september) innen utgangen av første halvår 2024, mens han var noe mer optimistisk mht. fremdrift og antydet mars/april neste år (ved q3 fremleggelsen).
Ser også at TGS hadde en CMD i begynnelsen av mars i år. Det vil jo være høyaktuelt å avholde en CMD på dette tidspunktet i lys at man da forhåpentligvis er i ferd med å lande hele fusjonsprosessen.
Tror ikke vi skal forvente løpende informasjon vedr. godkjennelser og prosesser før tidligst når Q4 tallene slippes første halvdel av februar. På hvor lang tid prosessen tar svarte Kristian Johansen i første omgang (september) innen utgangen av første halvår 2024, mens han var noe mer optimistisk mht. fremdrift og antydet mars/april neste år (ved q3 fremleggelsen).
Ser også at TGS hadde en CMD i begynnelsen av mars i år. Det vil jo være høyaktuelt å avholde en CMD på dette tidspunktet i lys at man da forhåpentligvis er i ferd med å lande hele fusjonsprosessen.
Geiren
05.12.2023 kl 17:45
4801
Tror det vil være komplisert å starte tilbakekjøpet midt i fusjonen.
Men det hadde vært fint å få detaljer om hvilke godkjennelser som kreves og om alle prosesser har blitt startet opp. Ideelt også hvor lang tid det tar hvis ingen har innsigelser
Men det hadde vært fint å få detaljer om hvilke godkjennelser som kreves og om alle prosesser har blitt startet opp. Ideelt også hvor lang tid det tar hvis ingen har innsigelser
PGS og TGS var ned nesten 7 og 6% i går. De fortsatte ned i dag også. Enda oljepris er opp og på høye nivåer. Det samme var børsen.
Det er åpenbart hva som skjer. Shortere raserer kursen på svake dager. På gode holder de den tilbake.
Slik etablerer de stadig lavere kursnivå.
TGS har vel en P/E nå på 4-tallet. PGS likeså. Det er svakt.
TGS ledelsen kunne startet tilbakekjøp for 10% av free cash flow. Det ville med P/E = 4 gitt ca. 25% avkastning i året. Det er før synergier på noen 100 mill., et fremførbart underskudd med verdi på nesten 20% av børsverdien av TGS m.m. Det er nok er langt bedre enn den marginale investeringen TGS kan gi. Så ledelsen evner ikke å skape verdier. Viljen og evnen til å synliggjøre verdiene synes totalt fraværende. De lar shorterne rasere kursen.
PGS har en elendig ledelse.
TGS sin ledelse synes ikke særlig bedre. Totalt uten evne og vilje til å vise handlekraft og skape og synliggjøre verdier.
Det er åpenbart hva som skjer. Shortere raserer kursen på svake dager. På gode holder de den tilbake.
Slik etablerer de stadig lavere kursnivå.
TGS har vel en P/E nå på 4-tallet. PGS likeså. Det er svakt.
TGS ledelsen kunne startet tilbakekjøp for 10% av free cash flow. Det ville med P/E = 4 gitt ca. 25% avkastning i året. Det er før synergier på noen 100 mill., et fremførbart underskudd med verdi på nesten 20% av børsverdien av TGS m.m. Det er nok er langt bedre enn den marginale investeringen TGS kan gi. Så ledelsen evner ikke å skape verdier. Viljen og evnen til å synliggjøre verdiene synes totalt fraværende. De lar shorterne rasere kursen.
PGS har en elendig ledelse.
TGS sin ledelse synes ikke særlig bedre. Totalt uten evne og vilje til å vise handlekraft og skape og synliggjøre verdier.
Redigert 05.12.2023 kl 17:38
Ja, og det var ingen bombe! Short er på ingen måte ferdig enda, de pressa den ned til under 5.- sist selvom jeg har lien tro på at det skjer denne gangen. Oppgangen kommer, men den blir til stadighet skyvet på.
Kontur
05.12.2023 kl 16:45
5016
PGS og TGS sitter på 100 vis gangen av muligheter og data enn GEM som stiger 122% i dag.
Latterlig.
Bare å sitte i ro og på den måten knuse motkreftene som akkurat nå herjer.
Latterlig.
Bare å sitte i ro og på den måten knuse motkreftene som akkurat nå herjer.
Tigerberget
05.12.2023 kl 16:33
5038
Slettet brukerskrev ja, vi får se. Har dessverre stort sett rett når det gjelder PGS.
Ned 0,26%.
Men mye grønt tidligere i dag før shorterne ville ha kursen ned igjen.
Men mye grønt tidligere i dag før shorterne ville ha kursen ned igjen.
danmark1
05.12.2023 kl 15:30
5248
Suppler så længe shorterne smider billige aktier ud. Køb og behold shorterne taber.
Kontur
05.12.2023 kl 15:11
5325
Husk hva jeg sa om trollene. Ignorer.
PGS/TGS kursen vil komme fremover når tiden er klar. Nå holder det nye managmentet på å meisle ut og implementere den nye planen. I mellomtiden ligger de lavt inntil endelig avgjørelse fra konkurransetilsynet.
Vi aksjonærene som er langsiktige har ikke dårlig tid, bruker disse dagene på å kjøpe litt mer.
Det skal letes utrolig mye fremover. Grunnen er enkel, ingen nasjoner som sitter på olje og gassforekomster vil sette seg i en posisjon hvor produksjonen eller reservene faller for mye. Der er store etterslep i leteaktiviteten og det nye TGS vil være et helt suverent selskap i sin bransje.
Len dere tilbake, ignorer trollene som kun er ute etter billige aksjer, slapp av og vent på rikdommen.
PGS/TGS kursen vil komme fremover når tiden er klar. Nå holder det nye managmentet på å meisle ut og implementere den nye planen. I mellomtiden ligger de lavt inntil endelig avgjørelse fra konkurransetilsynet.
Vi aksjonærene som er langsiktige har ikke dårlig tid, bruker disse dagene på å kjøpe litt mer.
Det skal letes utrolig mye fremover. Grunnen er enkel, ingen nasjoner som sitter på olje og gassforekomster vil sette seg i en posisjon hvor produksjonen eller reservene faller for mye. Der er store etterslep i leteaktiviteten og det nye TGS vil være et helt suverent selskap i sin bransje.
Len dere tilbake, ignorer trollene som kun er ute etter billige aksjer, slapp av og vent på rikdommen.
SoLong
05.12.2023 kl 14:58
5336
Det skulle ikke være så vanskelig å skjønne hva jeg skriver i alle fall.
Det finnes ingen supersyklus
Opec har problemer med produksjonsoverskudd så det holder
Den norske oljekrona er shortet
Olja er shortet
Pgs og Tgs er shortet
Alt oljerelatert er shortet, mens man venter på våren og lavere oljepris
Det er hundrevis av milliarder å hente for den som lykkes med shorten
Det finnes ingen supersyklus
Opec har problemer med produksjonsoverskudd så det holder
Den norske oljekrona er shortet
Olja er shortet
Pgs og Tgs er shortet
Alt oljerelatert er shortet, mens man venter på våren og lavere oljepris
Det er hundrevis av milliarder å hente for den som lykkes med shorten
Redigert 05.12.2023 kl 14:59
hogan
05.12.2023 kl 14:31
5419
Da er hele premium borte fra sept, satt ut håven på 8,73 i går og tok heldigvis bare noen få, håper bikkja stiger en dag så jeg går i null
citius
05.12.2023 kl 13:27
5612
210 kroner
Oslo (Infront TDN Direkt): Sparebank 1 Markets oppgraderer Equinor og Bluenord til kjøp, fra nøytral, drevet av en kombinasjon av svak aksjekursutvikling den seneste tiden og høyere estimater.
Det fremgår av en sektorrapport mandag kveld.
"For 2024 forventer vi et mer balansert oljemarked enn for 2023. Støttende faktorer er en disiplinert Opec+-strategi og tilsynelatende høyere break-even-priser for amerikansk skiferolje (..) Våre beste kjøpsideer er Vår Energi, Odfjell Drilling, Subsea 7, og TGS", skriver meglerhuset.
citius
05.12.2023 kl 13:20
5630
Det meldes fra US at det er store finansielle veddemål på nedgang i oljeprisen i det siste, det er selvfølgelig synlig
Hard satsing for å få stabilisering i inflasjonen, så div gods, matvarer, drivstoff og olje hamres det på
De store bankene vil få dette på plass slik at 2024 kan levere fin økonomisk oppgang, børsoppgang med imflasjonen under kontroll.
Når de mener alt er greit, så slippes oljeprisen til "markedets vuredringer" med reell etterspørsel og reell prising,
som vil ligge mer på området 85 - 95 USD
Fine nivåer å kjøpe på, både TGS og PGS bør fylles nå for 2024 oppgangen som ligger i pipline
Hard satsing for å få stabilisering i inflasjonen, så div gods, matvarer, drivstoff og olje hamres det på
De store bankene vil få dette på plass slik at 2024 kan levere fin økonomisk oppgang, børsoppgang med imflasjonen under kontroll.
Når de mener alt er greit, så slippes oljeprisen til "markedets vuredringer" med reell etterspørsel og reell prising,
som vil ligge mer på området 85 - 95 USD
Fine nivåer å kjøpe på, både TGS og PGS bør fylles nå for 2024 oppgangen som ligger i pipline
Redigert 05.12.2023 kl 13:20
Tigerberget
05.12.2023 kl 11:24
5908
«Innlegget er skjult» står det fortsatt.
Det krever litt tankegang på å forstå hvorfor, så du er unnskyldt.
Det krever litt tankegang på å forstå hvorfor, så du er unnskyldt.
Tigerberget
05.12.2023 kl 11:21
5924
Ok. Jeg jager ikke penger/avkastning på samme måten.
Klarer meg med det jeg tjener og aksjer er bare en bagatellmessig bonus i hverdagen som jeg ikke gidder å bruke mye tid på.
Penger er ikke alt her i livet 😊
Klarer meg med det jeg tjener og aksjer er bare en bagatellmessig bonus i hverdagen som jeg ikke gidder å bruke mye tid på.
Penger er ikke alt her i livet 😊
Redigert 05.12.2023 kl 11:22
Det er tapte penger når avkastningen kunne vært mye høyere et annet sted. I banken, fond eller en annen aksje. Jeg har vært blind i min tro på dette selskapet, selvsagt min egen feil.
Tigerberget
05.12.2023 kl 10:51
5836
«Innlegget er skjult»
Du skriver for døve ører og blinde øyne.
Like greit siden du svært sjeldent har noe konstruktivt å skrive om.
Du skriver for døve ører og blinde øyne.
Like greit siden du svært sjeldent har noe konstruktivt å skrive om.
Tigerberget
05.12.2023 kl 10:48
5797
Jeg har vært tydelig på at jeg vil sitte long frem til langt ut i 2024 og i beste fall 2025.
Kommer an på verdien av utbyttene fremover.
Skulle selvsagt solgt på 13 og kjøpt meg inn igjen på 6 men nå gjorde jeg ikke det og er fornøyd med at ligger godt i pluss igjen.
Det er jo gull for PGS med sammenslåingen.
Bare gi det litt tid.
….i morgen er det faktisk ett års jubileum siden du begynte å skrive i PGS trådene.
Da forundrer det meg at du har tapt penger når du har jevnlig fulgt så godt med.
Kommer an på verdien av utbyttene fremover.
Skulle selvsagt solgt på 13 og kjøpt meg inn igjen på 6 men nå gjorde jeg ikke det og er fornøyd med at ligger godt i pluss igjen.
Det er jo gull for PGS med sammenslåingen.
Bare gi det litt tid.
….i morgen er det faktisk ett års jubileum siden du begynte å skrive i PGS trådene.
Da forundrer det meg at du har tapt penger når du har jevnlig fulgt så godt med.
Redigert 05.12.2023 kl 10:49
unikum
05.12.2023 kl 10:38
5845
Ja sannheten er hard å svelge og fint å slippe å ha kommunikasjon videre med deg!
Redigert 05.12.2023 kl 10:39
Jeg er ferdig med deg, du evner ikke forstå andre enn de som heier sammen med deg. Ditt tunell syn etter 30 år på børsen forundrer meg.
«In Trustly i trust» Hurtig overføring ga meg enda litt mer påfyll av billige Aksjer i dag også 👍🤑🌬🌬🌬🦅🦅🦅🚢🚢🚢
Langsiktig investering og nå et solid Seismikk selskap som i tillegg til Argeo skal scanne havbunnen for å finne gode plasser for å finne mineraler på havets bunn. Men fortsatt må vi lete etter mer olje og gass 👍🌬🌬🌬🦅🦅🦅🚢🚢🚢🤑🤑🤑
PS: SB1M ute med ny anbefaling, TGS 210kr 👌
Langsiktig investering og nå et solid Seismikk selskap som i tillegg til Argeo skal scanne havbunnen for å finne gode plasser for å finne mineraler på havets bunn. Men fortsatt må vi lete etter mer olje og gass 👍🌬🌬🌬🦅🦅🦅🚢🚢🚢🤑🤑🤑
PS: SB1M ute med ny anbefaling, TGS 210kr 👌
Redigert 05.12.2023 kl 10:54
unikum
05.12.2023 kl 10:30
5903
Min erfaring har nok ikke hjelpet på kursen for din inngang men den har hjulpet på min likvid og det holder. Sjekk mitt nick så ser du at jeg ihvertfall aldri snakker ned ett selskap selv om jeg sitter utenfor. Der har mange noe å lære inkl deg. Tydeligvis så solgte du igjen i går, fikk panikk og bommet. Om du mener det er korrekt at kursen skal falle nesten 7 % i går og videre, når alle stemmene for fusjon ble telt opp som endte med over 99 % flertall så burde du evne til å forstå at det ikke har så mye med det fundamentale å gjøre. De som shorter har mye penger som de er villig til å bruke så for vi se etter ett halvt år åsen det gikk...
Synd Vantage ikker skriver her mere, han har peiling på bransjen.
kongsberg1
05.12.2023 kl 10:23
5935
Skjønner vel ikke bæra av at du gidder å bruke tid på dette.
For en ----------- må jeg si.
For en ----------- må jeg si.
SoLong
05.12.2023 kl 10:18
5978
Den festen som skulle bli lang, kom aldri i gang.
De fleste gjestene og selveste toastmasteren har forlatt festen med tomflasker på bordet.
De fleste gjestene og selveste toastmasteren har forlatt festen med tomflasker på bordet.
Flott at du er fornøyd, det gleder mitt hjerte. Utålmodig? He he, finnes ikke rom for det i denne aksjen. Du har nok blitt skuffet mange ganger du også, forventet nok en annen kurs pr.i dag. Etter avstemningen skulle vi jo skyte fart igjen? Det som bekymrer meg er eierstrukturen i pgs. Det samme begynner å skje i Tgs. Jeg hadde stål tro på pgs alene, men ser nå at tingenes tilstand ikke var slik ledelsen skulle ha oss til å tro.
Tigerberget
05.12.2023 kl 10:10
5970
Det var da svært så bitter du er.
Jeg har et snitt på 6,79,- og er fornøyd med det.
Høres ut som du bare er forferdelig utålmodig.
Jeg har et snitt på 6,79,- og er fornøyd med det.
Høres ut som du bare er forferdelig utålmodig.
SoLong
05.12.2023 kl 09:55
6030
Mer enn nok olje i verden. Opec kan levere 1 mill ekstra fat pr dag, i morgen. Shoterne ser nok at denne industrien synger sin svanesang.
Ingenting av det du sier stemmer, jeg er langsiktig. så bare la være å analysere personer med annet syn enn deg. Jeg stiller ikke deg til veggs hver bidige gang du sier at vi skal opp, og det er pinadø mange ganger. Gratulerer med dine 30 års erfaring, det har ikke hjulpet på kursen.
unikum
05.12.2023 kl 09:49
5892
At du taper penger kan du faktisk ikke klandre andre for enn deg selv. Nesa di rekker vel ikke så langt at du evner å sitte til talla blir grønne igjen men velger å selge akkurat slik shortere veit. Deretter å prøve å kjøpe seg inn igjen på lavere nivå som sjelden folk lykkes med. Dette er malen for å tape penger i selskaper som har høy short. Har 30 års erfaring..
Det var vel ikke helt grunnløse? Kursen duppa ned på veldig lav 8. Såkalte «grunnløse» påstander har blitt et faktum i denne aksjen veldig mange ganger.
Sweetspot
05.12.2023 kl 09:36
5880
Tenk på hvordan du ordlegger deg da.. Tror folk er trøtt av å høre grunnløse påstander om at den skal ned på 7 tallet..
Du behøver ikke forsvare din investering, det gjør ikke jeg heller. Har tapt mye penger i denne. Å kom ikke drassende med da du kjøpte denne på ei krone og har tjent russiske prosenter. Faktum er at vi fortsatt diller langt under kurs som har blitt forespeilet her inne. Kursen er lavere enn ved fusjons nyheten.
Tigerberget
05.12.2023 kl 09:30
5836
Bare kom opp av skyttergraven Mr.
Det er en håndfull andre personer her som trenger en idiotforklaring.
Pussig at ikke du selger på 8,50 når du forventer 7 tallet i dag.
Litt merkelig strategi.
Det er en håndfull andre personer her som trenger en idiotforklaring.
Pussig at ikke du selger på 8,50 når du forventer 7 tallet i dag.
Litt merkelig strategi.
Tigerberget skrev Hvor mange aksjer har du Hr Kåresen?
Har vært med på dette mange ganger i denne aksjen Hr.Tiger. Og intet forundrer meg mere. Du behøver ikke idiot forklare meg, skjelle meg ut som shortesvin eller baisser, til det har jeg vært aksjonær for lenge. Og om du lurer; ja jeg skal selge.
I dag blir nok shorten matet. Sikkert mange som skal ut nå før 7 tallet er en realitet.