☝️$$$PGS$$$ 🎉TraderFesjå. "the 300" vil ha den til 7,7✨️
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
01.06.2024 kl 08:24
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Hvor mange handelstimer tar det?
Redigert 11.01.2024 kl 10:46
Du må logge inn for å svare
Grøntgress
19.02.2024 kl 15:33
8979
Var ikke lenge Millennium var over 0,5% grensen og inne på shortlisten før de forsvant igjen :) Snakker da om TGS
Redigert 19.02.2024 kl 15:35
Fischer
19.02.2024 kl 15:40
9032
Jeg personlig legger ikke så mye vekt på hvordan shortposisjonene behandles når vi kommer til fusjonsdato, eller om og hvordan de evt. kan videreføres. Gjelder både PGS og TGS posisjonene slike de er i dag.
Det jeg føler meg rimelig sikker på og vektlegger er at når fusjonsdatoen kommer har hedge fund selskapene oppnådd det de skal, spreaden er hentet inn og de har fått ut gevinsten fra sin "merger arbitrage" operasjon og shortposisjonene forsvinner av seg selv.
Og spør dere selv:
Hvem vil gamble på videre shortposisjon i TGS Newco med et 2024 med disse sukkerbitene:
1. God guiding fra begge selskaper ref. forrige ukes presentasjoner
2. Høye ordrebøker (PGS sin ordrebok er reellt høyere enn vist på Q4 presentasjonen pga. mismatch mellom tidspunkt for når ordretallene er beregnet fra og hva som er booket - forklart av Pedersen på webcasten)
3. Muligheter for å benytte PGS fremførbare underskudd fom. høsten 2024
4. Store synergier på kostnadssiden (som nok først og fremst vil bli synliggjort fom. 2025, men fremtidige besparelser skal også i teorien kunne diskonteres inn i aksjekursen allerede fra inneværende år)
5. Transfer fees. Krisitan J. antydet transer fees på linje med hva TGS fikk i 2022 og som var meget bra. Også PGS vil motta transer fees i 2024 (om det kommer før fusjon eller etter betyr ingenting). Gitt ok late sales ila. 2024 blir transfer fees "toppen på kransekaken".
Mulig noen vil ta sjansen på å shorte TGS på en aksjekurs på 150 - 160 når fusjonen er på plass. Men aldri på aksjekurs mellom 100 - 110 uten at det forelå en gulerot som det nå har gjort i noen måneder (les. merger arbitrage).
Min påstand er fortsatt (og det blir moro og se når vi kommer ut i mai og se) at shortposisjoner i TGS newco på dette tidspunktet vil være lik det situasjonen var før fusjonsplanene ble kunngjort. Dvs. tilsvarende lik 0.
Det jeg føler meg rimelig sikker på og vektlegger er at når fusjonsdatoen kommer har hedge fund selskapene oppnådd det de skal, spreaden er hentet inn og de har fått ut gevinsten fra sin "merger arbitrage" operasjon og shortposisjonene forsvinner av seg selv.
Og spør dere selv:
Hvem vil gamble på videre shortposisjon i TGS Newco med et 2024 med disse sukkerbitene:
1. God guiding fra begge selskaper ref. forrige ukes presentasjoner
2. Høye ordrebøker (PGS sin ordrebok er reellt høyere enn vist på Q4 presentasjonen pga. mismatch mellom tidspunkt for når ordretallene er beregnet fra og hva som er booket - forklart av Pedersen på webcasten)
3. Muligheter for å benytte PGS fremførbare underskudd fom. høsten 2024
4. Store synergier på kostnadssiden (som nok først og fremst vil bli synliggjort fom. 2025, men fremtidige besparelser skal også i teorien kunne diskonteres inn i aksjekursen allerede fra inneværende år)
5. Transfer fees. Krisitan J. antydet transer fees på linje med hva TGS fikk i 2022 og som var meget bra. Også PGS vil motta transer fees i 2024 (om det kommer før fusjon eller etter betyr ingenting). Gitt ok late sales ila. 2024 blir transfer fees "toppen på kransekaken".
Mulig noen vil ta sjansen på å shorte TGS på en aksjekurs på 150 - 160 når fusjonen er på plass. Men aldri på aksjekurs mellom 100 - 110 uten at det forelå en gulerot som det nå har gjort i noen måneder (les. merger arbitrage).
Min påstand er fortsatt (og det blir moro og se når vi kommer ut i mai og se) at shortposisjoner i TGS newco på dette tidspunktet vil være lik det situasjonen var før fusjonsplanene ble kunngjort. Dvs. tilsvarende lik 0.
Fischer
19.02.2024 kl 15:44
9028
Høres fornuftig ut mtp. løsningen og muligheten for å sitte videre med shorten.
Men om det er lurt å gjøre det etter fusjonen er på plass, ja det tviler jeg jo på .....
Men om det er lurt å gjøre det etter fusjonen er på plass, ja det tviler jeg jo på .....
Det er dette det dreier som uansett og derfor eier jeg enda aksjer i PGS og har kjøpt flere i de siste salgstider 👍😊
Ble bare nysjerrig på det med short. Men er helt enig i at dette ordner seg av seg selv etter fusjonen. Det går seg til 👍
Ble bare nysjerrig på det med short. Men er helt enig i at dette ordner seg av seg selv etter fusjonen. Det går seg til 👍
protagoras
19.02.2024 kl 15:57
8975
Enig.
Short-swap er vel kun av akademisk interesse dersom fusjonen går gjennom.
Short-swap er vel kun av akademisk interesse dersom fusjonen går gjennom.
Blue Cow Group
19.02.2024 kl 20:41
8577
Så merkelig, jeg fikk et motsatt svar fra Nordnet i dag:
Hei,
Takk for din henvendelse.
Når du shorter PGS blir din short posisjon gjort om til short TGS i forbindelse med fusjonen. I sammenslåingen blir din short poisjon omgjort etter allerede avtalt i forhåndstall slik som en long-posisjon. Om du ikke ønsker at din short-posisjon skal bli gjort om må du dekke deg inn før sammenslåingen.
Hilsen Erik Thomassen
Hei,
Takk for din henvendelse.
Når du shorter PGS blir din short posisjon gjort om til short TGS i forbindelse med fusjonen. I sammenslåingen blir din short poisjon omgjort etter allerede avtalt i forhåndstall slik som en long-posisjon. Om du ikke ønsker at din short-posisjon skal bli gjort om må du dekke deg inn før sammenslåingen.
Hilsen Erik Thomassen
Huff da er det sprik i kunnskapen/eller erfaring innad i Nordnet…. som jeg antydet i ett svar til Tony eller var det Fischer ? Så er det mange ganger at man kan få ulike svar alt etter hvem man spør, selv om at en henvender seg til de som skal ha greie på ting ☺️
Vi skal ikke sette noen i forlegenhet. Sakser på nytt svar med megler som svarte.
« Hei,
Hvis de blir fusjonert kan du ikke ligge short lengre siden PGS-aksjen slutter å eksistere.
Det må da dekkes inn før det evt skjer.
Hilsen Fredrik Haukås
Les mer om fordelene ved å samle pensjonen hos Nordnet her.
Nordnet Kundeservice
Tlf: 23 33 30 23
www.nordnet.no
Postadresse: Nordnet, Postboks 302 Sentrum, 0103 OSLO
------------------- Original Message -------------------
Vi skal ikke sette noen i forlegenhet. Sakser på nytt svar med megler som svarte.
« Hei,
Hvis de blir fusjonert kan du ikke ligge short lengre siden PGS-aksjen slutter å eksistere.
Det må da dekkes inn før det evt skjer.
Hilsen Fredrik Haukås
Les mer om fordelene ved å samle pensjonen hos Nordnet her.
Nordnet Kundeservice
Tlf: 23 33 30 23
www.nordnet.no
Postadresse: Nordnet, Postboks 302 Sentrum, 0103 OSLO
------------------- Original Message -------------------
Redigert 19.02.2024 kl 21:03
Blue Cow Group
19.02.2024 kl 21:12
8568
Ja eg så det, jeg sender enda en mld og sier du har fått motsatt svar og ser hva vi får tilbake :) Aner ikke om de sitter på et kontor og jobber sammen eller om de bare svarer hjemmefra, fryktelig irriterende å ikke bare kunne få ETT svar med 2 streker under, men TO svar uten noen streker! :P
Sandie
19.02.2024 kl 21:13
8598
Pareto sitt svar:
På generelt grunnlag ser jeg ikke noe grunn til at de må dekkes som følge av fusjonen direkte.
Vanlig praksis er å justere utestående lån i henhold til selskapshendelser.
Mulig noen allikevel vil velge å kalle tilbake lån for ordens skyld (eller andre årsaker), men det kan jeg ikke svare for.
På generelt grunnlag ser jeg ikke noe grunn til at de må dekkes som følge av fusjonen direkte.
Vanlig praksis er å justere utestående lån i henhold til selskapshendelser.
Mulig noen allikevel vil velge å kalle tilbake lån for ordens skyld (eller andre årsaker), men det kan jeg ikke svare for.
Inventor
19.02.2024 kl 21:17
8563
Då limer eg inn heile svaret eg mottok frå OSE før jul
Oslo Børs er ikke part i noen avtaler om shorting (aksjeutlån/-innlån). Vi kan bare svare på hvilke plikter utsteder (PGS/TGS) har. I praksis vil disse pliktene påvirke den endelige tilgangen på utlånsaksjer, men det er naturlig å forvente tilpasninger fra utlåner av aksjer før dette.
Ved kontantutbytte er utsteder pliktig til å offentliggjøre en melding som inneholder nøkkeldatoer minst to handelsdager før en aksje handles uten rettigheten. Disse nøkkeldatoene er siste dag inklusive rettighet, eksklusiv dato og eierregistreringsdato.
I praksis er usteders pliktig til å gi aksjonærer én handelsdag (siste dag inklusive) til å ta stilling til forestående selskapshendelse.
Ved øvrige selskapshendelser som innebærer at aksjeeierne gis rettigheter av økonomisk verdi følger det andre krav til utsteder om varsling og dialog med Oslo Børs. Av dette kan det følge en lengre periode, enn eksempelet over, for aksjonærer å tilpasse seg forestående selskapshendelse.
Det vil altså ikke komme en børsmelding som opplyser om at selskapene allerede er fusjonert.
Aksjonærene vil gis mulighet til å tilpasse seg selskapshendelsen. Vi kan på forhånd ikke si hvor lang tid i dette tilfellet, da dette også avhenger av selskapene involvert. Det første eksempelet, med kontantutbytte, inkludert som et eksempel på hvordan slike hendelser gjennomføres og kommuniseres.
Som sagt, Oslo Børs er ikke part i avtaler om lån av aksjer til shorting. De som låner ut aksjer kan som regel kalle disse tilbake på det tidspunkt de selv ønsker. I dette tilfellet er det rimelig å forvente at alle investorer som har lånt ut aksjer i PGS, som gir rettighet til aksjer i TGS ihht. fusjonsplanen, vil kalle tilbake alle utlånte aksjer innen siste dag inklusive rettighet til aksjer i TGS. I praksis vil det være utlånere av aksjen som bestemmer hvor lenge det vil være mulig å være short PGS-aksjen.
Håper dette er oppklarende.
Vennlig hilsen,
Markedsovervåking
OSLO BØRS
Oslo Børs er ikke part i noen avtaler om shorting (aksjeutlån/-innlån). Vi kan bare svare på hvilke plikter utsteder (PGS/TGS) har. I praksis vil disse pliktene påvirke den endelige tilgangen på utlånsaksjer, men det er naturlig å forvente tilpasninger fra utlåner av aksjer før dette.
Ved kontantutbytte er utsteder pliktig til å offentliggjøre en melding som inneholder nøkkeldatoer minst to handelsdager før en aksje handles uten rettigheten. Disse nøkkeldatoene er siste dag inklusive rettighet, eksklusiv dato og eierregistreringsdato.
I praksis er usteders pliktig til å gi aksjonærer én handelsdag (siste dag inklusive) til å ta stilling til forestående selskapshendelse.
Ved øvrige selskapshendelser som innebærer at aksjeeierne gis rettigheter av økonomisk verdi følger det andre krav til utsteder om varsling og dialog med Oslo Børs. Av dette kan det følge en lengre periode, enn eksempelet over, for aksjonærer å tilpasse seg forestående selskapshendelse.
Det vil altså ikke komme en børsmelding som opplyser om at selskapene allerede er fusjonert.
Aksjonærene vil gis mulighet til å tilpasse seg selskapshendelsen. Vi kan på forhånd ikke si hvor lang tid i dette tilfellet, da dette også avhenger av selskapene involvert. Det første eksempelet, med kontantutbytte, inkludert som et eksempel på hvordan slike hendelser gjennomføres og kommuniseres.
Som sagt, Oslo Børs er ikke part i avtaler om lån av aksjer til shorting. De som låner ut aksjer kan som regel kalle disse tilbake på det tidspunkt de selv ønsker. I dette tilfellet er det rimelig å forvente at alle investorer som har lånt ut aksjer i PGS, som gir rettighet til aksjer i TGS ihht. fusjonsplanen, vil kalle tilbake alle utlånte aksjer innen siste dag inklusive rettighet til aksjer i TGS. I praksis vil det være utlånere av aksjen som bestemmer hvor lenge det vil være mulig å være short PGS-aksjen.
Håper dette er oppklarende.
Vennlig hilsen,
Markedsovervåking
OSLO BØRS
Sandie
Ja det er ikke lett å finne ett klart svar. I prinsippet kan en ha det rette svaret gjengitt her ….. eller alt er feil 😅
Ja det er ikke lett å finne ett klart svar. I prinsippet kan en ha det rette svaret gjengitt her ….. eller alt er feil 😅
danmark1
20.02.2024 kl 10:26
7495
Stigende oliepris og shortinddækning inden fusion. Shorterne får travlt nu.
https://www.dn.no/investor/nyhetsstudio/145759
https://www.dn.no/investor/nyhetsstudio/145759
Går på reapet
RFS
20.02.2024 kl 22:54
6432
Det er mye spekulasjon om shortposisjoner for tiden, for oss langsiktige er den ikke så relevant.
Vi har aksjer i et selskap som i Q4 klarte å levere et resultat på ca 60 øre pr aksje, nesten 10 % avkastning på et kvartal. Nå er vi vel ikke så naive at vi tror på 40 % årlig, men det viser noe av potensialet fra PGS sin side av det nye selskapet. Hvis PGS hadde blitt priset uten fusjonsplaner ville jeg tro at kursen hadde gått bratt oppover nå.
Fra TGS sin side stiller de med ca 4-5 % stabilt årlig utbytte, noe som tilfredsstiller de flestes krav til å sitte med aksjene samtidig som man nyter litt økt likviditet 4 ganger i året.
Totalt sett så er det jo fremtiden etter fusjonen som skal prises inn i aksjen: stort potensiale salgsmessig fra begge sider, også sammen. Enormt potensiale i oppgangstider. Mindre svingninger siden TGS kan bruke PGS sine båter i rolige perioder for å bygge bibliotek. Motkonjunkturpolitikk i praksis.
Mye informasjon er tilgjengelig og i prinsippet ikke usikkert, men mange vil nok ikke være sikre før vi senest juni får 10 + 10 øre pr PGS aksje på utbyttekontoen vår, fra utbytte bestemt i TGS med utbetaling for TGS-aksjonærer i februar og som vil komme i mai. 20 øre vil være mye for mange av oss.
Deretter kommer lettelsen over fusjon, så bekreftelse av oppgang i bransjen, så tilbakekjøp av aksjer (siden det vil være mer lønnsomt enn å betale ned gjeld).
Det de færreste klarer å forestille seg i dag, er effekten av null skatt i mange år, når man innser det første gang ved årsregnskap 2024, da vil kursen ta av.
Som langsiktig aksjonær har jeg tidligere sagt at man minst må sitte til mai 2024, nå sier jeg februar 2025. Da får vi utbytte for 5. kvartal på rad, og selskapet er priset på et helt annet nivå.
Vi har aksjer i et selskap som i Q4 klarte å levere et resultat på ca 60 øre pr aksje, nesten 10 % avkastning på et kvartal. Nå er vi vel ikke så naive at vi tror på 40 % årlig, men det viser noe av potensialet fra PGS sin side av det nye selskapet. Hvis PGS hadde blitt priset uten fusjonsplaner ville jeg tro at kursen hadde gått bratt oppover nå.
Fra TGS sin side stiller de med ca 4-5 % stabilt årlig utbytte, noe som tilfredsstiller de flestes krav til å sitte med aksjene samtidig som man nyter litt økt likviditet 4 ganger i året.
Totalt sett så er det jo fremtiden etter fusjonen som skal prises inn i aksjen: stort potensiale salgsmessig fra begge sider, også sammen. Enormt potensiale i oppgangstider. Mindre svingninger siden TGS kan bruke PGS sine båter i rolige perioder for å bygge bibliotek. Motkonjunkturpolitikk i praksis.
Mye informasjon er tilgjengelig og i prinsippet ikke usikkert, men mange vil nok ikke være sikre før vi senest juni får 10 + 10 øre pr PGS aksje på utbyttekontoen vår, fra utbytte bestemt i TGS med utbetaling for TGS-aksjonærer i februar og som vil komme i mai. 20 øre vil være mye for mange av oss.
Deretter kommer lettelsen over fusjon, så bekreftelse av oppgang i bransjen, så tilbakekjøp av aksjer (siden det vil være mer lønnsomt enn å betale ned gjeld).
Det de færreste klarer å forestille seg i dag, er effekten av null skatt i mange år, når man innser det første gang ved årsregnskap 2024, da vil kursen ta av.
Som langsiktig aksjonær har jeg tidligere sagt at man minst må sitte til mai 2024, nå sier jeg februar 2025. Da får vi utbytte for 5. kvartal på rad, og selskapet er priset på et helt annet nivå.
Denne oppsummeringen likte jeg !
👍🏻😀 Godt oppsummert
danmark1
21.02.2024 kl 11:39
5672
Køberne kommer til at stå i kø her i foråret. Vi, der har købt aktier, kan sidde roligt og vente på at pengene triller ind.
Sommeren 2026 går jeg ut av børs uansett og jeg er spent på hvor vi står på denne tiden. Noen som tør gjette på hvor vårt nye selskap står om ca. 2 år?
Leotwin
21.02.2024 kl 21:24
5012
Tja, lenge til og mye som kan skje. Men legger man til grunn en stigning i samlede POC-inntekter på 10% pr år, vil det nye selskapet omsette for ca 2300 mill usd i 2026. Samtidig vil PGS være ferdig integrert i TGS som gir ca. 100 mill usd i årlige synergier. Det nye selskapet vil heller ikke betale skatt av overskuddet. Gjetter at vi også er notert i USA som priser sine energiselskaper høyere. Kanskje 300-350 pr TGS aksje? Bare gjetning altså😉
Ed: Glemte å ta med at den grisedyre gjelden til PGS er refinansiert da.
Ed: Glemte å ta med at den grisedyre gjelden til PGS er refinansiert da.
Redigert 21.02.2024 kl 21:34
He he stiller meg bak den tenkte utvikling …… men tror bare på kurs 330 kr jeg ☺️
PS: 18kr i utbytte tror jeg
PS: 18kr i utbytte tror jeg
Redigert 21.02.2024 kl 22:24
Det høres ut som jeg går en lykkelig pensjonisttilværelse i møte :-)
GullHårAllOve
21.02.2024 kl 23:32
4631
Med skattefrihet en stund og riktig utbytte politikk kan jo utbyttene bli av det voldsomme slaget. Kan jo potensiell bli veldig mye cash i dette selskapet etterhvert....
Liffo
22.02.2024 kl 00:16
4595
Tålmodighet er og blir en dyd… litt sideveis til so tenke eg at dette blir bra👌
BWMx5
22.02.2024 kl 08:04
4250
PGS Awarded Acquisition Project in the Mediterranean
February 22, 2024, Oslo, Norway: PGS is awarded a 3D project in the
Mediterranean for a major energy company. The Ramform Hyperion is scheduled to
start the survey early March and the project has a total duration of
approximately 30 days.
"We are very pleased with this acquisition project award, extending the Ramform
Hyperion's campaign in the Mediterranean until the end of March. After
completing this project, the Ramform Hyperion will steam to the Norwegian
continental shelf and commence well pre-funded MultiClient projects," says Rune
Olav Pedersen, President & CEO of PGS.
This project was not included in the Q4 2023 order book of $366 million, but it
was included in the booked position as of mid-February.
PGS announces contract awards and MultiClient projects as stock exchange
releases if the contract has a value of $10 million or more, MultiClient
projects with a duration of 2 months or more, and strategically important
contracts.
FOR DETAILS, CONTACT:
Bård Stenberg, VP IR & Corporate Communication
Mobile: +47 992 45 235
https://newsweb.oslobors.no/message/611552
February 22, 2024, Oslo, Norway: PGS is awarded a 3D project in the
Mediterranean for a major energy company. The Ramform Hyperion is scheduled to
start the survey early March and the project has a total duration of
approximately 30 days.
"We are very pleased with this acquisition project award, extending the Ramform
Hyperion's campaign in the Mediterranean until the end of March. After
completing this project, the Ramform Hyperion will steam to the Norwegian
continental shelf and commence well pre-funded MultiClient projects," says Rune
Olav Pedersen, President & CEO of PGS.
This project was not included in the Q4 2023 order book of $366 million, but it
was included in the booked position as of mid-February.
PGS announces contract awards and MultiClient projects as stock exchange
releases if the contract has a value of $10 million or more, MultiClient
projects with a duration of 2 months or more, and strategically important
contracts.
FOR DETAILS, CONTACT:
Bård Stenberg, VP IR & Corporate Communication
Mobile: +47 992 45 235
https://newsweb.oslobors.no/message/611552
WillyWonka
22.02.2024 kl 08:30
4066
Over 100 mill for 30 dager, hadde vært morsomt å fått hele flåten på den raten.
unikum
22.02.2024 kl 09:37
3786
Da har vi fått kontrakt, rimelig gullkantet, oljen god del pluss siden stengetid i går, god og grønn indeks og PGS i Minus ja da er det vel akkurat slik det skal være..
Bmwx1
22.02.2024 kl 09:39
3786
Nettopp at vi ser 5 blank her snart er 100% åpenlyst
Redigert 22.02.2024 kl 09:40
protagoras
22.02.2024 kl 09:44
3778
Ikke akkurat en kjempekontrakt.
Her skjer det lite før endelig avgjørelse om fusjon.i mai.
Det fine er at PGS-kursen vil hoppe uansett utfall.
Her skjer det lite før endelig avgjørelse om fusjon.i mai.
Det fine er at PGS-kursen vil hoppe uansett utfall.
Godt betalte jobber kommer fremover på gode rater. Vi nærmer oss vår og sommer sesong som er høysesong. Så økt aktivitet fremover…… det er jo ikke feil det ☺️ som sagt håper jeg at konkurransetilsynene her og der får behandlet fusjons søknad og at vi kommer oss videre som ett stort og solid selskap fremover. Fremtiden er lys. Enn så lenge preges aksjen av vakum og spillopper av shorts og Arbitragere. Det er en del av gamet det også. Men jeg har økt på billigsalg og lavt snitt, samt god tålmodighet. Har gitt meg bra resultat tidligere. Har hatt dårlig erfaring med daglig kjøp og salg, såkalt daytrading. Så derfor satset jeg på Peggy fra lav høyde og så får jg se hvor høyt den klatrer fremover. Tror jo at det blir en fin utbytteaksje etterhvert her i TGS Newco, …. Om den fødes 🌬🌬🌬🦅🦅🦅🚢🚢🚢
Redigert 22.02.2024 kl 13:30
nad.oslo
22.02.2024 kl 13:44
4515
Lav omsetning og det etter nok en meldt kontrakt og oljeprisen har vært over 83. Jaja kanskje til høsten.?
Redigert 22.02.2024 kl 13:44
Bmwx1
22.02.2024 kl 14:04
4491
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Mest sannsynlig vil kursen faller videre nedover.. Det grønne skifte , vanvittig mye gjeld, US pumper opp rekord mye olje som vil føre til kollaps om et år i oljeprisen. Vil du involvere deg i oljeservice er det short som gjelder. Jeg shortet 2 mill aksjer på 10,2 og vurderer ikke og dekke inn enda. Target PGS 5kr.
protagoras
22.02.2024 kl 14:08
4471
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Det er nok det siste - altså short som presses kursen ned.
Jeg tipper en stigning på 50% bare ifbm fusjons-avklaring - dvs innen 1.juni.
My bet.
Jeg tipper en stigning på 50% bare ifbm fusjons-avklaring - dvs innen 1.juni.
My bet.
nad.oslo
22.02.2024 kl 14:47
4328
Haha dagens tøys. Du kjøper alltid millioner opp eller ned. En som gjør det sitter ikke på forum her og forteller. Maken:)