Lifecare - et ryddig firma med stor fremtid.
Kom gjerne med enigheter eller uenigheter, men begrunn hvorfor. :-)
Denne aksjen har jeg klokketro på. Litt om hvorfor:
De har et fysisk produkt (forbi tegnebrettet)
De har hatt vellykket POC (Proof of concept)
Sencell kan brukes på både dyr og mennesker GLOBALT (vanvittig stort marked)
De får patentet.
De er ISO sertifisert. Om ikke annet betyr det at Lifecare er ryddige og har orden på hjemmebane.
Det kommer jevnlig gode nyheter, selv om ikke alle nyhetene er "store".
Lavt omsetningsvolum i forhold til antall aksjer. Det betyr at det er lite salgsvillighet blant aksjonærene.
Usikkerhetsmomenter:
Lifecare har ikke igangsatt en produksjonslinje (kan ta tid å få den opp å gå, men snakker måneder, ikke år).
Lite inntjening i Lifecare pr. nå.
Konklusjon:
Denne aksjen skal høyt, veldig høyt! Men når det skjer er jeg veldig usikker på. Tipper sommer 2024. I mellomtiden får man vekselsvis rive seg i håret mens man spiser blodtrykksmedisin, eller feire med champagne. Store variasjoner i kursen, og det er for min del, bare gøy. Aldri en kjedelig dag.
Jeg er såpass sikker på denne at jeg har gått "all inn".
Denne aksjen har jeg klokketro på. Litt om hvorfor:
De har et fysisk produkt (forbi tegnebrettet)
De har hatt vellykket POC (Proof of concept)
Sencell kan brukes på både dyr og mennesker GLOBALT (vanvittig stort marked)
De får patentet.
De er ISO sertifisert. Om ikke annet betyr det at Lifecare er ryddige og har orden på hjemmebane.
Det kommer jevnlig gode nyheter, selv om ikke alle nyhetene er "store".
Lavt omsetningsvolum i forhold til antall aksjer. Det betyr at det er lite salgsvillighet blant aksjonærene.
Usikkerhetsmomenter:
Lifecare har ikke igangsatt en produksjonslinje (kan ta tid å få den opp å gå, men snakker måneder, ikke år).
Lite inntjening i Lifecare pr. nå.
Konklusjon:
Denne aksjen skal høyt, veldig høyt! Men når det skjer er jeg veldig usikker på. Tipper sommer 2024. I mellomtiden får man vekselsvis rive seg i håret mens man spiser blodtrykksmedisin, eller feire med champagne. Store variasjoner i kursen, og det er for min del, bare gøy. Aldri en kjedelig dag.
Jeg er såpass sikker på denne at jeg har gått "all inn".
Redigert 28.11.2023 kl 13:08
Du må logge inn for å svare
YNWA250505
28.11.2023 kl 13:08
547
hvorfor måtte du lage en egen tråd når det finnes flere andre tråder? hva er nytt her mener du?