_Rå_
25.01.2024 kl 09:14 4348

Spretter opp 100-150% på melding BGBIO og melding kommer når som helst😎🤝
klaesp
25.01.2024 kl 08:29 2543

Jeg holder på aksjene. Meldinger kan komme plutselig.
Vil tro aksjen er oversolgt nå, rekyl opp.
Er ingen TA ekspert😀
raggaren
25.01.2024 kl 08:26 2496

Ny dag nye muligheter! Skal vi opp eller litt ned i dag også? Nå som barseran har begynt å spre eder og galle for å sverte ned aksjen noen % er det ikke så greit å vite, pilkastmetoden burde ikke du være i et bioselskap for pshykotiske medisiner med dine personfantasier (PARANOIA) du ser ut som du kunne trenge hjelp når du tror at jeg er deg og du er ravntid, mens ravntid er meg og mange flere. Og denne pilkastmetoden tror til og med at han i sine personlighetsforstyrrelser er gud (fasiten) på når nyheter skal komme, prøver i all desperasjon å få investorer til å bli usikker for å kapre til seg noen %. Jeg tror jeg holder på aksjene er tålmodig til nyheter kommer, det kun dager igjen av januar ikke lenge til vi smeller opp og da vet vi at vi skal store % opp. Pilkastmetoden jeg tror pinadø du er pipp pippen (sutrekopppen) eller er du kanskje meg shit happens.-)) Jeg trader innimellom jeg også men ikke i denne som kan smelle til når som helst, ULTIMOVAKS er en kjempe tradingaksje den går opp ned 5-7 ganger om dagen hvis dere finner algorytmen.
Ravntid
24.01.2024 kl 22:35 2787

Det er 2204 pågående kliniske studier i ikke små cellet lunge kreft (NSCLC): https://clinicaltrials.gov/search?cond=NSCLC&aggFilters=status:rec%20act%20not

Men ser en videre på disse tallene, så ser en at antall pågående NSCLC studier hvor Merck & CO (Merck Sharp & Dohme LLC) er involvert i(sponsor/ Collaborator og lead sponsor) , så er det 103 NSCLC studier. Av disse 103 studiene er 31 av disse Merck & CO sine egne kliniske studier (lead sponsor).

Det er altså 2204 pågående kliniske studier på NSCLC, hvor Merck & CO er samarbeidspartner i 70 NSCLC kliniske studier. Av disse 2204 kliniske NSCLC studiene totalt og 70 NSCLC studiene hvor Merck og CO er samarbeidspartner, er det kun ett (!) klinisk NSCLC studie på STK 11 mutasjon.

I dette studiet, som er BGBIO sitt pågående klinisk studie, brukes pembrolizumab (Keytruda) i kombinasjon med bemcentinib:

https://clinicaltrials.gov/search?cond=NSCLC&aggFilters=status:rec%20act%20not&limit=10&intr=Bemcentinib;%20pembrolizumab&term=STK11

Dette bekrefter det som står på side 10 i Q3 2023 presentasjonen til BGBIO: Bemcentinib: only AXL inhibitor in clinical development for 1L STK11 NSCLC

https://cdn.prod.nntech.io/fundamentals-file-proxy/quartr/pdf/647854dc4faa136f500b08564ee20bba.pdf

Av de 1,6 millioner menneskene per år som får NSCLC, så er det ca. 20 prosent som har STK 11 mutasjon.

BGBIO har gode resultater med bemcentinib så langt og potensialet er stort. En må anta at nåløyet for å samarbeide med Merck og CO i ett klinisk studie er ganske lite. Og det kliniske studiet er helt unikt i utviklingen av NSCLC medisin og eneste rettet mot STK11 mutasjon.
Redigert 24.01.2024 kl 22:46 Du må logge inn for å svare
Pilkastmetoden
24.01.2024 kl 22:19 2836

Det er ingen ‹‹karantenetid›› ved fortløpende presentasjon av for eksempel forskningsfremdrift for Bemcentinid, da Oline ikke selv er herre over denne fremdrift. Derfor vil silke resultater meldes fortløpende. Når det gjelder oppkjøp/samarbeidsavtaler som Olin & co innarbeider over tid, gir nettopp dette mulighet for å planlegge dato for når en eventuell nyhet derom skal offentliggjøres. Jeg bare mener at det for 100 % sikkerhets skyld derfor ikke kommer slike nyheter før etter 21.2.. Eller om mindre enn en måned. Ha tålmodighet!
Spirrevippen
24.01.2024 kl 21:32 2957

Hvorfor 21.2? Har lest innleggene dine om opsjoner som Olin & Co ordnet tilbake i november. Men hvorfor sier Olin januar, kanskje begynnelsen i februar dersom han vet at det blir sent februar på fa intervjuet?
Redigert 24.01.2024 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Pilkastmetoden
24.01.2024 kl 19:53 3098

Karsten07 skrev Kloke ord👏👏👏
Ravntid er syk i dag, derfor skriver han som Raggaren.. Følg ortografien og forstå klovner bedre..
Kommer ikke kursdrivende nyheter før etter den 21.2.2024.
(Q4 er bare formalia/kopi av Q3)
Redigert 24.01.2024 kl 19:56 Du må logge inn for å svare
IncognitoPamda
24.01.2024 kl 18:02 3088

Helt enig. En fellesnevner på disse fora er at noen alltid tror man har onde intensjoner bare fordi man uttrykker skepsis eller gir kritikk til selskapet. Får med en gang assosiasjoner til statene hvor om man kritiserer våpenpolitikk blir man bedt om å "dra tilbake der du kom ifra".

Sunne mennesker kritiserer for å belyse det som bør bli bedre, samt forberede seg på potensielle fremtidige fallgruver. Å være skeptisk er ikke det samme som å sabotere.

Jeg tror ikke alt er bare røde roser, til tross for at jeg er positiv nok til å sitte inne selv.
Spirrevippen
24.01.2024 kl 16:16 3166

Går vel an å være uenig i enkelte argument og samtidig fortsatt ha troen i et selskap? Jøss! Hva med å komme med noe kontruktivt i forumet her? Nei det stemmer! Du har jo ikke peiling på biotek, Hahah! Du er jo her bare for å skape et enda større ekkokammer, og når du møter litt motstand fra folk som faktisk kommer med argument så går du til personangrep. Typisk «peasant» mentalitet.
raggaren
24.01.2024 kl 14:51 3356

Å så du har trua likevæl da, ka sett du å suttre sånn for da? Skifte nick te sutrekoppen kanskje!
Spirrevippen
24.01.2024 kl 14:44 3369

Jeg sitter ettersom jeg har troen på bemcentinib! Men utrykker min tvil over for tilvestamab som veldig mange nicks her inne gang på gang har brukt som et argument for hvorfor dette plutselig skal gå til himmels.. må jo være lov det! Så får folk velge å gjøre hva de vil.
raggaren
24.01.2024 kl 14:32 3348

Hvis dere tviler så kan dere jo selge aksjene deres å gå videre, ingen som tvinger dere til å bli i bgbio, er det?
ctrlaltdel
24.01.2024 kl 14:22 3333

Jeg tviler også på at der vil komme en partner som tar over Tilvestamab. Olin har gnagd på dette
veldig lenge uten noen resultater. Han gir uttrykk for at det er noe på gang hvert eneste q. ADCT 602 testes av ADC therapeutics. ADCT 602 er Tilvestamab og er på lisens fra BergenBio.
https://ir.adctherapeutics.com/press-releases/press-release-details/2024/ADC-Therapeutics-Provides-Business-Updates/default.aspx
Redigert 24.01.2024 kl 14:23 Du må logge inn for å svare
raggaren
24.01.2024 kl 14:09 3185

6 mill er grei omsetning på døde dager, se på ultimovacs som er i samme sjanger, de har nettopp hatt nyheter og omsetningen ligger på omtrent halve av bgbio om dagen.)
Spirrevippen
24.01.2024 kl 13:56 3215

Begynner å tvile på hele caset rundt tilvestamab… dette har de snakket om i lang tid! I tillegg er Olin helt tydelig på at det er kun bemcentinib som vil være det de vil fokusere 100% på framover. Hvorfor er det da ingen biotek selskaper som har meldt interesse for tilvestamab visst de er ferdig med studier på medikamentet og det er så bra? Stiller meg kritisk til dette og tviler. Disclaimer: jeg har aksjer i bgbio.
klaesp
24.01.2024 kl 13:36 3273

Tja, han nevner jan/feb eventuelt kvartalsrapport.
I tillegg venter avtale rundt Tilvestamab som er guidet under flere rapporter , som kan komme når som helst.
Lykke til
Spirrevippen
24.01.2024 kl 12:30 3406

Kommer ikke noe melding på test av bemcentinib før tidligst 14. feb (kvartalsrapport), bare å se siste intervju med Olin i FA så skjønner man det. Derfor lav omsetning.
raggaren
24.01.2024 kl 12:11 3480

Ingen negative meldinger er kommet på denne aksjen, kursmål er fortsatt 1,13 kroner pr aksje og 1 meglerhus har fortsatt kjøpsanbefaling på aksjen. Ha litt is i magen så kommer da meldingen som drar aksjen nordover når vi minst venter det.
raggaren
24.01.2024 kl 11:57 3506

Ingen grunn til å panikk selge aksjene sine he he kun tradere som tjener på det, godkjenning kommer og det når som helst, hva tror dere hender da._))
klaesp
23.01.2024 kl 23:13 4022

Fantastisk bra for pasienter

Konkret bekrefter tilleggsdataene en klinisk meningsfull forbedring i median total overlevelse og median progresjonsfri overlevelse hos pasienter uavhengig av PD-L1 nivå. Videre indikerer tilleggsdataene ingen større sikkerhetsutfordringer sammenliknet med behandling med pembrolizumab alene.

– Dette er meget lovende, ettersom pasienter med lavt PD-L1-nivå ikke opplever fordeler med tilgjengelige PD-L1-hemmere. Videre indikerer dataene at pasienter med genmutasjoner der det er dårlig prognose for respons på tilgjengelige behandlinger, faktisk responderer veldig bra på kombinasjonen av bemcentinib og prembrolizumab, sier Olin.
CAVERN
23.01.2024 kl 15:31 4531

Det vil jeg tro ja. Har selv vært inne i denne på et tidligere tidspunkt. Fikk pen gevinst da den gikk 150 % på en dag under Coronatiden. Så her kan det bli moro nok en gang.
Redigert 23.01.2024 kl 15:38 Du må logge inn for å svare
Ravntid
23.01.2024 kl 15:25 4548

Helt klart et annet handelsmønster siste to ukene, så er nok kommet til en del tradere. Det er ikke annet å vente i en såpass volatil aksje. Men kursen holder god stand på lavt volum og stiger kraftig når volumet og handelen går opp. Sitter i ro og følger litt mindre med for tiden, transportetappe mot Q4 2023 og årsrapport 2023. Men kan komme meldinger før dette også, så har en tro på caset så er det sikreste å sitte på/ eie papiret.
Redigert 23.01.2024 kl 15:55 Du må logge inn for å svare
CAVERN
23.01.2024 kl 15:09 4586

Tror vi skal kraftig opp fra dette nivået. Støtte på 0,3000. Regner ikke med at det skjer så mye før den 14 februar. For øvrig ser jeg at det er lagt ut 1 aksje på salg til 0,3055. Så det er mye triks og fiks i aksjen for tiden.
Redigert 23.01.2024 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
Ravntid
23.01.2024 kl 09:16 4958

For nøyaktig ett år siden, 23. januar 2023 var kursen i BGBIO 83 øre (korrigert for nye aksjer i emisjonen 2,6 milliarder totalt, men ikke warrants). Hva har skjedd siden?

1. Halvering av driftsutgifter.

2. Emisjon som sikrer driften til Q2 2025,.

3. Resultat av klinisk studie med en økning i median overall survival fra 6,5 måneder til 14,1 måneder ved behandling med bemcentinib + pembrolizumab hos AXL positive pasienter med ikke småcellet lungekreft.

4. Nært forestående resultat av kliniske sikkerhetsstudie som vil si om bemcentinib er sikkert for pasient. Studiet er avgjørende for samarbeid med større aktør som BGBIO trenger for å ta bemcentinib til markedet.

5. Warrants som det er kjøpt ca. 300 millioner av per dags dato vil sannsynligvis innløses i april 2024 og styrke den økonomiske situasjonen ytterligere.

23. januar 2024: kurs 31 øre...


Redigert 23.01.2024 kl 10:07 Du må logge inn for å svare
raggaren
23.01.2024 kl 09:00 5026

Vi har ingen garantier for at du er fasiten, i går var det en knallrød dag for veldig mange selskaper på børsen vi var heldige gikk kun noen prosenter i minus. Jeg har for tiden min største portefølge i bgbio og jeg gambler ikke med at avtale skal signeres i februar når ledelse selv har antydet jan eller feb. Som tidsperspektiv. Sitter godt og fyller på på slike dager som i går.-)))
Pilkastmetoden
23.01.2024 kl 01:17 5340

I tilfelle en avtale er/vil bli signert før nevnte dato, gjøres dette ofte som en intensjonsavtale der det også fremgår at selve avtalen skal signeres og publiseres på en gitt dato, gitt at alle endre forutsetninger før signering er klarert. Eller sagt enkelt: Det finnes utallige former for å tilpasse en avtales publiseringsdato, og ikke minst ettersom det i tilfellet BergenBio nå dreier seg om et kort perspektiv frem til 22.2.24.
Redigert 23.01.2024 kl 01:17 Du må logge inn for å svare
Ravntid
22.01.2024 kl 23:59 5396

Det du skriver kan være ett poeng Pilkastmetoden, eller jeg ser rasjonale i det. Så kanskje, ett lite kanskje, kan du får rett, tiden får vise. Men å holde tilbake kurssensitiv informasjon er ikke lov, alle aksjonærer skal ha informasjon samtidig. Så i ett tenkt tilfelle hvor ledelsen i BGBIO vet at det er eller vil bli/ satt dato for signere en avtale, så tenker jeg at dette er informasjon som må meldes til markedet. Det utløser en vanskelig balansegang for ledelsen hvis de velger å holde informasjonen tilbake. Hvis vi snakker om en avtale, så er dette mellom BGBIO og ett annet selskap, som også har forpliktelser til å gi informasjon til sine aksjonærer og som sannsynligvis ikke er bundet av forhold som tegningsretter som du påpeker for BGBIO.
_Rå_
22.01.2024 kl 21:56 5615

Riktig og her har vi førstelinje behandling med Bemcentinib .. Så tilbake til Trodelvy, her var standard behandling forsøkt før pasientene var inkludert . Når det er sagt har de vært gjennom beslutningsforum for trippel negativ bryst kreft og selv om primær endepunkt i akkurat denne studien ikke er tilfredsstilt så er det ikke utenkelig at det blir brukt off label likevel . For vanskelige kreft pasienter det ikke er mere å tilby er 3 måneder fortsatt noe, kanskje ikke i helsepolitisk øyemed og hos beslutningsforum , men for den enkelte … Så tilbake til Bemcentinib absolutt tenkelig med oppkjøp/samarbeid her etter dette;) ✔️😊.. En ting er sikkert : fast track ikke uten grunn;)
klaesp
22.01.2024 kl 21:06 5753

BerGenBio og Bemcentinib blir det nå garantert i søkelyset til de store selskapene. 💯💥
xjack
22.01.2024 kl 21:00 5764

Kan det vise seg at Gilead løper på kjøper'n nokså raskt etter dagens melding?
Trodelvy in certain non-small cell lung cancer patients failed to improve overall survival. The drugmaker said it saw a numerical improvement in overall survival favoring Trodelvy – a more than three month difference in median overall survival – but the results didn't meet the Phase 3 study’s primary endpoint.

https://finance.yahoo.com/m/808428a6-c494-3ab3-94d7-ae7d7af5351a/gilead-stock-plunges-on.html?.tsrc=fin-srch
Pilkastmetoden
22.01.2024 kl 20:05 5881

Du skrev feil igjen: Det skal være Onkel Skrue!
Pilkastmetoden
22.01.2024 kl 18:40 6082

Jeg har ikke nevnt noe om godkjenninger fra tredjeparter og eventuelle meldinger i den sammenheng.. Kun det som internt foregår i Bergenbio. Skjønner?
Forresten: Kan ikke du skrive på ett av nickene dine: De tre som har samme ortografi mm og som alle ser er fra samme person..
Redigert 22.01.2024 kl 18:42 Du må logge inn for å svare
raggaren
22.01.2024 kl 17:47 6189

Tror du har misforstått litt her, det er vel ikke bgbio som skal godkjenne bemcentinid. Den er vel ute til godkjenning hos andre aktører enn bgbio, og etter børsens lover skal kurstriggende meldinger legges ut med en gang de er mottatt. Slik jeg ser det kan meldingen om godkjenning komme hvilken dag som helst så jeg kjøper til aksjer på dager når kurs er lav.))