TrÄden er privat, og bare inviterte kan svare
BGO
tobo581
06.03.2024 kl 08:54
5799
Det er positivt i seg selv Ă„ presentere seg i denne konferansen. Alle konferanser er i stor grad kopi av hverandre.
Reklamevindu med andre ord.
Reklamevindu med andre ord.
Redigert 06.03.2024 kl 08:57
Du mÄ logge inn for Ä svare
omans
06.03.2024 kl 09:25
5650
BGBIO har utganspunktet kjĂžrt sitt race, iom oppgangen fra under emi kurs 10 Ăžre til 33 Ăžre.
NĂ„ er det lite triggere i horisonten, uten trigger - ingen take off.
NĂ„ er det lite triggere i horisonten, uten trigger - ingen take off.
ctrlaltdel
06.03.2024 kl 09:55
5511
https://bgbwebpagefiles.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/wp-content/uploads/2024/03/Carnegie-March-2024-Presentation.pdf
Fremdrift ihht plan.
Fremdrift ihht plan.
Redigert 06.03.2024 kl 09:58
omans
06.03.2024 kl 10:41
5350
Fint med fremdrift ihht planen men det gir vel ikke sÄ stor trigger. KostnadsforlÞpet ligger fast fremover, og success mulighet er som fÞr.
Redigert 06.03.2024 kl 10:41
GulbranGrÄstein
06.03.2024 kl 11:12
5216
Potensialet er gigantisk om medisinen skulle bli vellykket.
De er i en relativt tidlig fase, men sÄlangt ser det veldig lovende ut.
Her kan man enten tape det meste eller tjene store prosenter. VÄger man sÄ vinner man (kanskje).
Et oppkjÞp eller samarbeid kan skje plutselig da det virker som om det jobbes godt med dette bÄde pÄ utvikling og markedsfÞrings siden.
Markedet for produktet er GIGANTISK om dette skulle gÄ veien. Det kan man ikke motsi.
VÄger man Ä stÄ utenfor? Ikke jeg i hvert fall, for om det skjer, skjer det fort, da snakker vi 3 sifrede prosenter
Aksjer er forÞvrig billig nÄ om man ser pÄ potensialet.
Gg
De er i en relativt tidlig fase, men sÄlangt ser det veldig lovende ut.
Her kan man enten tape det meste eller tjene store prosenter. VÄger man sÄ vinner man (kanskje).
Et oppkjÞp eller samarbeid kan skje plutselig da det virker som om det jobbes godt med dette bÄde pÄ utvikling og markedsfÞrings siden.
Markedet for produktet er GIGANTISK om dette skulle gÄ veien. Det kan man ikke motsi.
VÄger man Ä stÄ utenfor? Ikke jeg i hvert fall, for om det skjer, skjer det fort, da snakker vi 3 sifrede prosenter
Aksjer er forÞvrig billig nÄ om man ser pÄ potensialet.
Gg
omans
06.03.2024 kl 11:39
5127
TTT
Fint at hÄpet lever, men ligger ikke an til noe plutselig overraskelse her med det fÞrste, ift hva de har kommunisert. Da trekker man egne forhÄpninger foran realiteten. FÄr se om noen Är som Olin sa, kanskje de lykkes og noen vil kjÞpe. Kanskje ikke, sannsynligheten for success er lavere enn fiasko. Selskapet er tjent med optimistiske aksjonÊrer, da blir de backet og kan holde pÄ fortsatt i et godt lys . Gulerota er jo det lille hÄpet om enorm rikdom om hele lottorekka gÄr inn...
Fint at hÄpet lever, men ligger ikke an til noe plutselig overraskelse her med det fÞrste, ift hva de har kommunisert. Da trekker man egne forhÄpninger foran realiteten. FÄr se om noen Är som Olin sa, kanskje de lykkes og noen vil kjÞpe. Kanskje ikke, sannsynligheten for success er lavere enn fiasko. Selskapet er tjent med optimistiske aksjonÊrer, da blir de backet og kan holde pÄ fortsatt i et godt lys . Gulerota er jo det lille hÄpet om enorm rikdom om hele lottorekka gÄr inn...
Zaih
06.03.2024 kl 11:50
5074
Med det du skriver her sÄ er jo det merkelig med det gnÄlet ditt dag og natt ellers.
Du sitter her og pirker pÄ en aksje du ikke ville rÞrt og da lurer man virkelig pÄ deg.
Fremgang eller tilbakesteg tar uansett tid om noe alle oppegÄende vet selv.
Faktisk er dette noe du bĂžr vite ut ifra annen aksje.
Som mange skriver er der enorme fortjenester ved positivt og i mine Ăžyne begrenset nedside om man tenker skattefradrag ved negativt resultat.
Om man tenker kursen i dag sÄ er det 13 Þre til 0 om man tar hensyn til skattefradrag kontra en oppgang som kan gi kraftig uttelling og da er det opp til enhver og ikke dine dystre spÄdommer.
Du sitter her og pirker pÄ en aksje du ikke ville rÞrt og da lurer man virkelig pÄ deg.
Fremgang eller tilbakesteg tar uansett tid om noe alle oppegÄende vet selv.
Faktisk er dette noe du bĂžr vite ut ifra annen aksje.
Som mange skriver er der enorme fortjenester ved positivt og i mine Ăžyne begrenset nedside om man tenker skattefradrag ved negativt resultat.
Om man tenker kursen i dag sÄ er det 13 Þre til 0 om man tar hensyn til skattefradrag kontra en oppgang som kan gi kraftig uttelling og da er det opp til enhver og ikke dine dystre spÄdommer.
ctrlaltdel
06.03.2024 kl 15:23
4721
NĂ„ er det ikke lenge til den siste runde med warrants skal innfris. Kan "nesten" garantere at aksjekursen vil stige markant fremover. Det ligger nĂŠrmest i kortene at skal de ha penger i kassa vil der "nesten" sikkert komme kursdrivende nyheter fĂžr innfrielse perioden er over.
....
FĂžr sommeren er over er 10 aksjer blitt til en aksje.
....
FĂžr sommeren er over er 10 aksjer blitt til en aksje.
Redigert 06.03.2024 kl 15:44
omans
06.03.2024 kl 16:17
4592
Som kjent er et forum til for diskusjon, ogsÄ skriver du om "gnÄl dag og natt". Tar ikke lang tid Ä skrive et innlegg, om det tar 1-2 minutter og en skriver 0-3 innleg pr dag, hvor mye tid har man igjen av dÞgnet til Ä gjÞre noe fornuftig tror du? Jeg Þnsker Ä lese innlegg som gir grunn til optimisme, men det er det ingen har som kan gi med god begrunnelse, om de kommer, sÄ er det grunn til Ä diskutere det, siden det er kun basert pÄ ganske luftig og sÞkt info... Det er sÄ mye sÞkt innlegg skriving her, anser det jeg skriver som noe av det mer saklige. Du skriver at nedsiden er skattefradraget, ja ja, noen synes vel det er fint ogsÄ nÄr man skal investere. Om man har ASK og aksjen er der, fÄr man heller ikke skattefradrag.
Da antar jeg at du er en av dem som har kjÞpt og prÞver lykken om en god utgang. men om du ikke tÄler litt andre tanker har du problemer. Noen framestter pÄstander som ikke bar bÞr stÄ ukommentert her.
ForĂžvrig har jeg skrevet fĂžr at snittet er ca 50 Ăžre, etter nedsnitting under emi kursen, og kommer aldri til Ă„ kjĂžpe aksjer her over 10 Ăžre, kun selge.
Da antar jeg at du er en av dem som har kjÞpt og prÞver lykken om en god utgang. men om du ikke tÄler litt andre tanker har du problemer. Noen framestter pÄstander som ikke bar bÞr stÄ ukommentert her.
ForĂžvrig har jeg skrevet fĂžr at snittet er ca 50 Ăžre, etter nedsnitting under emi kursen, og kommer aldri til Ă„ kjĂžpe aksjer her over 10 Ăžre, kun selge.
Redigert 06.03.2024 kl 16:24
rosgun
06.03.2024 kl 18:04
4410
PÄ side 12 i denne presentasjonen stÄr de H1 2024 at fase 2 skal rapporteres ferdig, gjÞr det ikke det da? Ph 2 a skal starte da?
Det er jo bare noen dager igjen da, akkurat som guidet og in progressâŠ. Da er jo fĂžrste fase om at den er trygg rett rundt hjĂžrnetâŠ. Blir en spennende mars da folkens? Eller spennende er det jo ikke, det stĂ„r at ting gĂ„r som guidet, sĂ„ da er det bare et tidsspĂžrsmĂ„lđ
Det er jo bare noen dager igjen da, akkurat som guidet og in progressâŠ. Da er jo fĂžrste fase om at den er trygg rett rundt hjĂžrnetâŠ. Blir en spennende mars da folkens? Eller spennende er det jo ikke, det stĂ„r at ting gĂ„r som guidet, sĂ„ da er det bare et tidsspĂžrsmĂ„lđ
rosgun
06.03.2024 kl 18:51
4328
Det vil uansett bety at fase 1 ikke viser signifikante uheldige bivirkninger, det er jo det de skriver - indirekteâŠ.
Synes rapporten virker bra og in progress er alltid en bra bekreftelseâŠ..husk at en forsinkelse hadde betydd det motsatte og usikkerher. Caset ble idag kraftig derisket.
Fase to er planlagt i H1 2024 som guidet, og fase 1 er godkjent nok til Ä gÄ pÄ fase 2..
Egentlig ganske BULL, er det ikke?
Synes rapporten virker bra og in progress er alltid en bra bekreftelseâŠ..husk at en forsinkelse hadde betydd det motsatte og usikkerher. Caset ble idag kraftig derisket.
Fase to er planlagt i H1 2024 som guidet, og fase 1 er godkjent nok til Ä gÄ pÄ fase 2..
Egentlig ganske BULL, er det ikke?
Redigert 06.03.2024 kl 19:04
King
06.03.2024 kl 19:38
4249
Det kan ikke tolkes som annet enn positivt «rosgun». Men jeg forventer uansett en bÞrsmelding om safety-profil om ikke sÄ lenge, altsÄ en siste bekreftelse om at alt er i orden fÞr fase 2 begynner. Det vil i sÄfall vÊre en god trigger for Ä fÄ nÊrmest fulltegnet alle warrants. Deretter melding om fÞrste pasient dosert, interimavlesning til hÞsten og avsluttende fase 2 resultater primo 2025. Eventuell partneravtale eller oppkjÞp kan selvsagt dukke opp nÄr vi minst aner det.
AltsÄ er neste steg en melding innen 31.6.24. Da rekker ikke den frem til warrants i april. Det er Äpenbart. Hva kan da komme nÄ i mars for Ä lÞfte kursen?
Det begynner Ä haste, og husk: Har dem et prosjekt Ä melde gjÞr de det ikke 2 uker fÞr fristen. AltsÄ mÄ den komme i lÞpet av fÄ uker nÄ. Ellers kommer ingenting beregnet pÄ WarrantskjÞring..
Det begynner Ä haste, og husk: Har dem et prosjekt Ä melde gjÞr de det ikke 2 uker fÞr fristen. AltsÄ mÄ den komme i lÞpet av fÄ uker nÄ. Ellers kommer ingenting beregnet pÄ WarrantskjÞring..
Kommer det noget kommer det i neste uke. Olin mÄtte bare bli ferdig med sin svenske Carnegi-avtale vistnok brÄtt inngÄtt..
Men hva kan komme nÄ som kan lÞfte skuten? Ovennevnte kommer senere. Er det en oppfrisking av en Tilvestamad-avtale??
Eller gjÞr dem ingenting, og tar de pengene som kommer uansett omfang. Det tror jeg. HÄper jeg tar feil..
Men hva kan komme nÄ som kan lÞfte skuten? Ovennevnte kommer senere. Er det en oppfrisking av en Tilvestamad-avtale??
Eller gjÞr dem ingenting, og tar de pengene som kommer uansett omfang. Det tror jeg. HÄper jeg tar feil..
Redigert 06.03.2024 kl 20:29
rosgun
07.03.2024 kl 06:58
3743
Det som er interessant med aksjen er jo at det ikke er et case som man trenger Ä vÊre veldig engstelig for, er resultatene i verken fase 1 eller 2, da dette bl.a er kjÞrt tester pÄ utalleilge ganger, og jeg tenker spesielt pÄ Maryland, der det ble testet i kombinasjon med andre medilamenter senere i behandlingen ETTER at pasientene hadde blitt behandlet med andre medikamenter. Det ble da pÄvist ingen betydelige symptomer, og i tillegg fantastisle resultater etter oppstart med BGBIO sitt serum, og da spesielt pÄ STK11 pasienter.
At det skal bli rapportert ekstra og betydelige bivirkninger ved at pasientene nÄ starter behandlingen kun med BGBIO serum + tillegg og heller ikke fÄr tilfÞrt annen medisin i behandlingen har jeg lite/ingen tro pÄ..
I mitt hode vil fase 1 bli rapportert: Ingen signifikante bivirkninger. Dette bekreftes ytterligere i Carnegie presentasjonen. ( in progrees- phase 2- starting H1).
Og husk ogsĂ„ at det er fast-track pĂ„ denne gruppen STK11 pasienter. Dvs at man slipper Ă„ gĂ„ ekstra runder for dokumentasjon, da all dokumentasjon som har kommet tidligere og kommer nĂ„, gĂ„r rett inn til helsemyndighetene for evt godkjenning av behandlingenâŠ.
At fase 2 starter i H1, vil ogsĂ„ bety at en partner mĂ„ annonseres fĂžr den tidâŠ. Det burde derfor bygge seg opp en stĂžrre forventning i markedet akkurat nĂ„ og ikke minst guidingen « in progress».
In progress pĂ„ dette stadiet er som nevnt tidligere en mer Bull melding enn markedet skjĂžnte. (Evt at noen skjĂžnte det og benyttet sjansen til Ă„ determinere nyheten som var BullâŠ)
Tipper at de som skjĂžnner det etterhvert vil presse kursen hĂžyere ila de neste dageneâŠ.
At serumet vil gi en bedre effekt alene og i starten av en behandling og kun bli behandlet med dette i kombinasjon, burde ingen vĂŠre tvil om for stk11 pasienter, ( Resultatene da de har kommet senere inn har vĂŠrt 3xĂžkt lenger overlevelse) At denne kan Ăžkes ytterligere er derfor svĂŠrt logisk og sannsynligâŠ(eller minst like bra)
I tillegg er derfor carnegie rapporten svĂŠrt positiv, dvs at alt gĂ„r etter planen. Dette er en svĂŠrt brantilbakemelding og viktig med tanke pĂ„ guidet tidsforlĂžpâŠ
Husk ogsĂ„ at BGBIO har fĂ„tt svĂŠrt mange tilbud om oppkjĂžp, men lĂžpet dems er Ă„ komme lengst mulig for Ă„ Ăžke prisen pĂ„ selskapetâŠ. In progress er derfor et signal om kraftig derisking og en svĂŠrt god nyhet til kresne aksjonĂŠrer og evt oppkjĂžpere som lurer i sivetđ„ž.
At det skal bli rapportert ekstra og betydelige bivirkninger ved at pasientene nÄ starter behandlingen kun med BGBIO serum + tillegg og heller ikke fÄr tilfÞrt annen medisin i behandlingen har jeg lite/ingen tro pÄ..
I mitt hode vil fase 1 bli rapportert: Ingen signifikante bivirkninger. Dette bekreftes ytterligere i Carnegie presentasjonen. ( in progrees- phase 2- starting H1).
Og husk ogsĂ„ at det er fast-track pĂ„ denne gruppen STK11 pasienter. Dvs at man slipper Ă„ gĂ„ ekstra runder for dokumentasjon, da all dokumentasjon som har kommet tidligere og kommer nĂ„, gĂ„r rett inn til helsemyndighetene for evt godkjenning av behandlingenâŠ.
At fase 2 starter i H1, vil ogsĂ„ bety at en partner mĂ„ annonseres fĂžr den tidâŠ. Det burde derfor bygge seg opp en stĂžrre forventning i markedet akkurat nĂ„ og ikke minst guidingen « in progress».
In progress pĂ„ dette stadiet er som nevnt tidligere en mer Bull melding enn markedet skjĂžnte. (Evt at noen skjĂžnte det og benyttet sjansen til Ă„ determinere nyheten som var BullâŠ)
Tipper at de som skjĂžnner det etterhvert vil presse kursen hĂžyere ila de neste dageneâŠ.
At serumet vil gi en bedre effekt alene og i starten av en behandling og kun bli behandlet med dette i kombinasjon, burde ingen vĂŠre tvil om for stk11 pasienter, ( Resultatene da de har kommet senere inn har vĂŠrt 3xĂžkt lenger overlevelse) At denne kan Ăžkes ytterligere er derfor svĂŠrt logisk og sannsynligâŠ(eller minst like bra)
I tillegg er derfor carnegie rapporten svĂŠrt positiv, dvs at alt gĂ„r etter planen. Dette er en svĂŠrt brantilbakemelding og viktig med tanke pĂ„ guidet tidsforlĂžpâŠ
Husk ogsĂ„ at BGBIO har fĂ„tt svĂŠrt mange tilbud om oppkjĂžp, men lĂžpet dems er Ă„ komme lengst mulig for Ă„ Ăžke prisen pĂ„ selskapetâŠ. In progress er derfor et signal om kraftig derisking og en svĂŠrt god nyhet til kresne aksjonĂŠrer og evt oppkjĂžpere som lurer i sivetđ„ž.
Redigert 07.03.2024 kl 07:05
Utdyp: ..Husk ogsÄ at BGBIO har fÄtt svÊrt mange tilbud om oppkjÞp..
ctrlaltdel
07.03.2024 kl 08:48
3450
Fra Q4 23
Olin say
âŠ.I thing we can say that we are very encouraged by the progress and also that the fact at this point we have seen no new side-effects thatâs the most important part because that allows us to open the 2a study which is the efficacy assessment part of the studyâŠ..
Oppstart av 2a er like om hjÞrnet og kommer nÄr der er valgt hvilken dose som skal benyttes.
Olin say
âŠ.I thing we can say that we are very encouraged by the progress and also that the fact at this point we have seen no new side-effects thatâs the most important part because that allows us to open the 2a study which is the efficacy assessment part of the studyâŠ..
Oppstart av 2a er like om hjÞrnet og kommer nÄr der er valgt hvilken dose som skal benyttes.
Utdyp denne pÄstand: ..Husk ogsÄ at BGBIO har fÄtt svÊrt mange tilbud om oppkjÞp..
Ingen kilde = Bare oppspinn, ikke sant?
ctrlaltdel
07.03.2024 kl 09:55
3192
https://www.youtube.com/watch?v=AQfutSAuXa8
Omtrent 31 minutter ut i presentasjonen
Servert med teskje
Omtrent 31 minutter ut i presentasjonen
Servert med teskje
Redigert 07.03.2024 kl 09:57
rosgun
07.03.2024 kl 10:07
3136
Slettet brukerskrev Utdyp: ..Husk ogsÄ at BGBIO har fÄtt svÊrt mange tilbud om oppkjÞp..
Mener det var spĂžrsmĂ„l Olin fikk etter Q3 rapporten var gjennomgĂ„tt da han svarte pĂ„ spĂžrsmĂ„l fra aksjonĂŠrerâŠ
Det var iallefall det han sa, men ogsĂ„ at prisen var for lav⊠derfor skulle de fortsette Ă„ bevise at Bercem. ikke kunne kjĂžpes for en lav sumâŠ.. sĂ„ dette bekrefter ogsĂ„ at Bgbio har gitt stor interesse og begeistring i forskningsmiljĂžet for endelig Ă„ kunne hjelpe Stk11 pasienter som ikke har annen behandling.
Og det er selve jokeren her, en grupoe som utgjÞr 20% av ikke smÄcellet lungekreftpasienter.
Det skal ikke selges for lommeruskâŠ. Med sĂ„ mange vertikaler ligger alt til rette for at en big farma skal kjĂžpe opp Bergenbio, og det blir definitivt ikke for under 20mrdâŠ.
Det var iallefall det han sa, men ogsĂ„ at prisen var for lav⊠derfor skulle de fortsette Ă„ bevise at Bercem. ikke kunne kjĂžpes for en lav sumâŠ.. sĂ„ dette bekrefter ogsĂ„ at Bgbio har gitt stor interesse og begeistring i forskningsmiljĂžet for endelig Ă„ kunne hjelpe Stk11 pasienter som ikke har annen behandling.
Og det er selve jokeren her, en grupoe som utgjÞr 20% av ikke smÄcellet lungekreftpasienter.
Det skal ikke selges for lommeruskâŠ. Med sĂ„ mange vertikaler ligger alt til rette for at en big farma skal kjĂžpe opp Bergenbio, og det blir definitivt ikke for under 20mrdâŠ.
Redigert 07.03.2024 kl 10:10
omans
07.03.2024 kl 10:10
3144
Nei, der kunne en ikke hÞre noe rundt 31 min, men litt etterpÄ sier han litt om at de er entusiastiske rundt et evt partnerskap pÄ et senere tidpkt.
Skulle bare mangle om de ikke hadde litt entusiasme rundt det de holder pÄ med, men det er mye vagt her, bortsett fra at de ikke ser noe sideeffekt/bivirkninger nÄ.
Men man mÄ ha virkninger fÞrst og fremst.
Skulle bare mangle om de ikke hadde litt entusiasme rundt det de holder pÄ med, men det er mye vagt her, bortsett fra at de ikke ser noe sideeffekt/bivirkninger nÄ.
Men man mÄ ha virkninger fÞrst og fremst.
rosgun
07.03.2024 kl 10:14
3133
Jeg synes virkningene fra Maryland som dokumenterer en Þkt levetid pÄ 66% pÄ stk11 pasientgruppen er godkjent.
Er du ikke enig at det er veldig brađđđ
Eneste som er sikkert i fase 2 studien som allerede er planlagt i H1, mÄ vel bety at de nÄ er i sluttfasen med partner?
Dette er en studie som krever partner, eller har jeg misforstÄtt.
At dette ogsÄ er i progress betyr ogsÄ at pasientene har blitt plukket ut til studien, og at man slipper ventetid pÄ konkurrerende studier pÄ samme gruppe i valgt tidsrom.
Er du ikke enig at det er veldig brađđđ
Eneste som er sikkert i fase 2 studien som allerede er planlagt i H1, mÄ vel bety at de nÄ er i sluttfasen med partner?
Dette er en studie som krever partner, eller har jeg misforstÄtt.
At dette ogsÄ er i progress betyr ogsÄ at pasientene har blitt plukket ut til studien, og at man slipper ventetid pÄ konkurrerende studier pÄ samme gruppe i valgt tidsrom.
Redigert 07.03.2024 kl 10:20
rosgun
07.03.2024 kl 10:24
3257
Jeg er derfor overbevist om at melding om begge nyheter meldes hvert Ăžyeblikk, eller senest fredag 29.mars.
SĂ„ kan jo hver og en mene hva de vil om dette, men de vil ogsĂ„ sikre innlĂžsning av warrants, noe som vil sammenfalle perfektđâïžđââïžđđŸđââïž
SĂ„ kan jo hver og en mene hva de vil om dette, men de vil ogsĂ„ sikre innlĂžsning av warrants, noe som vil sammenfalle perfektđâïžđââïžđđŸđââïž
rosgun
07.03.2024 kl 10:25
4767
Jeg tolker derfor at fase 1 er godkjent og at partner meldes i samme meldingâŠ..
omans
07.03.2024 kl 10:26
4781
Man kan sikkert finne noen virkninger ogsÄ, siden de har holdt pÄ med dette en stund, men de mÄ levere noe som er bra nok for markedet, som helsevesenet o.l. kan ta i bruk. Om de er i sluttfasen for partner nÄ, blir din spekulasjon, han sier det han sier i video presentasjonen. SpÞrsmÄlet/pÄstanden var i og for seg at det hadde kommet mange oppkjÞpstilbud, og dette var grunnen til svar-innlegget mitt.
Redigert 07.03.2024 kl 10:27
rosgun
07.03.2024 kl 10:32
4820
Jeg mener iallfall at nedsiden er i ferd med Ă„ taes ut nĂ„, og det er lave volumer som gjĂžr kursen lav. Hvis noen vil inn gĂ„r det oppover, sĂ„ enkelt er det. Begynner kanskje Ă„ nĂŠrme seg inngang pĂ„ flere enn meg nĂ„, da vĂ„rsalget snart tar slutt vil jeg antaâŠđ
Takk for billige aksjer iallefallđđđ
Takk for billige aksjer iallefallđđđ
Redigert 07.03.2024 kl 10:49
omans
07.03.2024 kl 10:39
4802
Kan jo lure pÄ hva som skjer med kursen nÄr de gÄr tom for steder Ä holde presentasjoner. Virker som det er dette som holder den over stÞtten rundt 0.188 fortsatt. Neste milepÊl Ä holde det gÄende mot blir jo Q1, her er det vel ikke ventet de store overraskelsene, men det gÄr sikkert ihht plan...
Redigert 07.03.2024 kl 10:39
rosgun
07.03.2024 kl 10:51
4769
Bare fortsett baissingen du, jeg laster videre til tross for at du tar feilđ€Łđ€Łđ€Ł
Hva kan jeg si?
Bgbio fortsetter markedsfĂžringen av seg selv:
Neste uke skal CEO delta pÄ Radium podkast, se melding pÄ X «Twitter» https://x.com/radforsk/status/1765404676655058966?s=46
đđ
Kan virke som de har endel «Ä fare med»đđđ
Hva kan jeg si?
Bgbio fortsetter markedsfĂžringen av seg selv:
Neste uke skal CEO delta pÄ Radium podkast, se melding pÄ X «Twitter» https://x.com/radforsk/status/1765404676655058966?s=46
đđ
Kan virke som de har endel «Ä fare med»đđđ
Redigert 07.03.2024 kl 10:55
omans
07.03.2024 kl 10:56
4805
Baissing? Hva tar jeg feil i? Om kursen skulle stige har jeg ikke tatt feil i noe forsÄvidt, men for noen er det ikke dette et tema at kurs ogsÄ kan gÄ ned, siden visstnok kursen kun skal opp. Om det faller litt ned er det da kun markedet som tar feil, og dermed vistnok en stor kjÞpsmulighet. Om det skulle stige mye er det nok en god salgsmulighet.
Redigert 07.03.2024 kl 10:59
ctrlaltdel
07.03.2024 kl 11:57
4705
Rundt 31 min blir det ordrett presentert det samme som er skrevet. Til tider er du er en ordentlig kverulant.
omans
07.03.2024 kl 12:04
4670
Jeg sÄ igjennom og kunne ikke observere at de snakket om at de hadde svÊrt mange oppkjÞpstilbud inne der, kan hende jeg har oversett men spolet tilbake en gang til for Ä sjekke rundt 31min. Igjen kunne en ikke finne noe der han sa at noen hadde kommet med bud? Hvorfor er ikke dette meldt over bÞrs som egen melding? Ikke meninga Ä kverulere, men fint med sannheter. Hva har alle disse aktÞrene bydd for selskapet?
Redigert 07.03.2024 kl 12:06
omans
07.03.2024 kl 13:38
4489
Trist ogsÄ Ä se hvordan det kan gÄ, nÄr en ser Ultimovacs. NÄr alt avhenger av et positivt utfall og det ikke gÄr sÄnn. Over 90% ned er noe av mest brutale har sett noen gang. SÄ d er hÄp for Bgbio om den holder over stÞtten for nÄ. Der (Ulti) har en ikke aksjer, men andre har nok tapt stort idag der.
Redigert 07.03.2024 kl 13:40
90 % ned: Alle bioselskaper her kan bli berÞrt av den nedgangen i og med at markedet i dag med teskje er blitt fortalt at det kan gÄ til h.... om ikke lovnader og forventninger innfris.. Bergenbio er ikke unntak fra denne loven..
Redigert 07.03.2024 kl 13:50
Dersom melding som du antyder kan avgis, har ikke selskapet noe behov for Ă„ pushe warrantslĂžpet, og dermed ei heller noen grunn til Ă„ tilpasse en slik melding til en dato som passer nettopp warrantslĂžpet!!! Ergo kommer meldinger helt uavhengig av kvartalsrapporter, presentasjoner eller annet som forumfolk tror skal fikse kursen til himmels..
rosgun
07.03.2024 kl 14:08
4470
Sjekk Q3- samme blir sagt der. Du skjĂžnner kanskje antydninger som blir uttrykt av Olin og lese mellom linjene. Blir direkte feil av han Ă„ utdype mer eller hvem som har vĂŠrt involvertâŠ. Tror neppe han blĂžffer om akkurat det, nĂ„r han svare fĂžlgende om det er en som har vĂŠrt interessert: «Flere». Samtidig nevner han at dess lenger de kommer i studien dess hĂžyere verdi vil det fĂ„ for aksjonĂŠreneâŠ
Bgbio har en ting som ingen av de norske har og det er Stk 11 pasienter pĂ„ ikke smĂ„cellet lungekreft. Disse er allerede sikret en dĂžd, sĂ„ det er livsforlengende medisin det dreier seg omâŠ.. Akkurat dette er jokeren i BGBIO, og at det er fast track i tillegg + at det IKKE finnes alternativ behandling som nytter. At BGbio har spesielt fra studier og forsĂžk ved Maryland hospital i USA viste en forlengelse pĂ„ 66% er enormt braâŠ.. sĂ„ for meg er bĂ„de fase 1 og 2 testet tidligere pĂ„ flere grupper pasienter, og det var SPESIELT danStk 11 pasienter som skiltenseg vesentlig ut pĂ„ BGbionsinnkombinasjonsmedisinâŠ.
Fase 1 og 2 blir nĂ„ utfĂžrt KUN pĂ„ STK11 pasienter fra dag1 og jeg klarer ikke Ă„ forstĂ„ at Bgbio ikke vil forlenge livet med minst 66% og mer nĂ„r de kommer igang fĂžr med behandling og da kun har mĂ„lgruppen stk11 pasientgruppenâŠ..
Jeg spÄr at livsforlengelsen minst kommer til det dobbelte
Bgbio har en ting som ingen av de norske har og det er Stk 11 pasienter pĂ„ ikke smĂ„cellet lungekreft. Disse er allerede sikret en dĂžd, sĂ„ det er livsforlengende medisin det dreier seg omâŠ.. Akkurat dette er jokeren i BGBIO, og at det er fast track i tillegg + at det IKKE finnes alternativ behandling som nytter. At BGbio har spesielt fra studier og forsĂžk ved Maryland hospital i USA viste en forlengelse pĂ„ 66% er enormt braâŠ.. sĂ„ for meg er bĂ„de fase 1 og 2 testet tidligere pĂ„ flere grupper pasienter, og det var SPESIELT danStk 11 pasienter som skiltenseg vesentlig ut pĂ„ BGbionsinnkombinasjonsmedisinâŠ.
Fase 1 og 2 blir nĂ„ utfĂžrt KUN pĂ„ STK11 pasienter fra dag1 og jeg klarer ikke Ă„ forstĂ„ at Bgbio ikke vil forlenge livet med minst 66% og mer nĂ„r de kommer igang fĂžr med behandling og da kun har mĂ„lgruppen stk11 pasientgruppenâŠ..
Jeg spÄr at livsforlengelsen minst kommer til det dobbelte
Redigert 07.03.2024 kl 14:11
ctrlaltdel
07.03.2024 kl 14:32
4399
NÄ er du helt ute Ä kjÞrer. Ingen skriver noe om 31 min og bud pÄ selskapet unntatt du.
rosgun
07.03.2024 kl 15:21
4312
Jeg vet ikke hvor godt du kjenner til tidligere studier, men der er det av andre forskere uavhengig av at noen fra Bgbio har blĂ„st det opp. Dette er faktisk en no brainer med Mohn i fĂžrersete, og han slĂžser ikke med penger.. han har hat troen hele veien fra starten og Bgbio har sĂ„ utrolig mange bruksomrĂ„der og satser nĂ„ alle midler pĂ„ den vertikalen med hĂžyest fortjenestepotensialeâŠ. Og det er ingen tvil om at den har svĂŠrt god effekt pĂ„ denne gruppen pasienter.:..
Jeg tror BGBIO nĂ„ har Ăžkt sine sjanser ogsĂ„ statistisk pĂ„ at de blir den ene norske aksjen som lykkes iĂ„râŠ
NÄlÞyet er trangt, men at de ikke har reell konkurranse i et slikt lÞp mot en spesiell mutasjonsgruppe Þker sannsynligheten for Ä lykkes betraktelig..
Mener fol mĂ„ lese seg opp og se pĂ„ tidligere utdĂžrt forsĂžk bĂ„de med bivirkninger og betraktelig lenger livslengde pĂ„ pasienteneâŠ
Tom lungepasienter vil ha nytte av dette og det finnes hundretalls eksempler av pasienter som merker bedringâŠ
Noe nĂŠrmere mirakelkur kommer du ikke etter snĂ„samannen pĂ„ denne store pasientgruppen som ikke bare blir rammet av kreftâŠ
Bgbio blir ikke bare stort med bigfarma, det blir enormtđ
Og om det tar tid, gjerne 2 Ă„r til for Ă„ utrede flere vertikaler eller om deler av firmaet blir solgt, sĂ„ er det bare Ă„ ha denne gullaksjen som bitcoinbank og ta ut litt penger ved behov og la resten stĂ„ pĂ„ «bok»/i aksjenâŠ
Her vil det fylles opp relativt mange godbiterâŠ
HÄper virkelig de fÄr tilfÞrt mrd belÞp og at norge kan fortsette dette bioselskapet i mange,mange Är fremover.
Det vil virkelig sette Norge pĂ„ verdenskartet for alltidâŠ.
Og jeg lirer ogsÄ pÄ stalig eierskap, hvor er de !????!
De bĂžr virkelig bidra her istedet for raketter til krigsherjede land, hva med Ă„ rede liv istedet.
Jeg tror BGBIO nĂ„ har Ăžkt sine sjanser ogsĂ„ statistisk pĂ„ at de blir den ene norske aksjen som lykkes iĂ„râŠ
NÄlÞyet er trangt, men at de ikke har reell konkurranse i et slikt lÞp mot en spesiell mutasjonsgruppe Þker sannsynligheten for Ä lykkes betraktelig..
Mener fol mĂ„ lese seg opp og se pĂ„ tidligere utdĂžrt forsĂžk bĂ„de med bivirkninger og betraktelig lenger livslengde pĂ„ pasienteneâŠ
Tom lungepasienter vil ha nytte av dette og det finnes hundretalls eksempler av pasienter som merker bedringâŠ
Noe nĂŠrmere mirakelkur kommer du ikke etter snĂ„samannen pĂ„ denne store pasientgruppen som ikke bare blir rammet av kreftâŠ
Bgbio blir ikke bare stort med bigfarma, det blir enormtđ
Og om det tar tid, gjerne 2 Ă„r til for Ă„ utrede flere vertikaler eller om deler av firmaet blir solgt, sĂ„ er det bare Ă„ ha denne gullaksjen som bitcoinbank og ta ut litt penger ved behov og la resten stĂ„ pĂ„ «bok»/i aksjenâŠ
Her vil det fylles opp relativt mange godbiterâŠ
HÄper virkelig de fÄr tilfÞrt mrd belÞp og at norge kan fortsette dette bioselskapet i mange,mange Är fremover.
Det vil virkelig sette Norge pĂ„ verdenskartet for alltidâŠ.
Og jeg lirer ogsÄ pÄ stalig eierskap, hvor er de !????!
De bĂžr virkelig bidra her istedet for raketter til krigsherjede land, hva med Ă„ rede liv istedet.
Redigert 07.03.2024 kl 15:30
bj111
07.03.2024 kl 15:29
4283
NÄlÞyet er trangt, ja det er alltid en stÞrre sannsynlighet for at et studie gÄr til helvete enn at det blir noe produkt ut av de. Det er og blir et faktum uansett om Mohn, RÞkke, Gjeldsten og I er aksjonÊrer.
rosgun
07.03.2024 kl 15:34
4269
Ja, mulig det, men Bgbio har jo vist enorm innsats i mange vertikaler, tom covid, sÄ at det er tilfelle at det virker kun pÄ en gruppe mennesker er ogsÄ spesielt og noe som er viktig.
SÄ hvis 20% av kronisk syke mennesker kan bli bedre med bercem uavhengig av sykdom er jo det en sensasjon, er du ikke enig. Samme mÞnsteret viste seg ogsÄ under covid. Det hjalp pÄ de svakeste, og det var ogsÄ «stk11» pasienter med samme gensammensetning.
SÄ hvis 20% av kronisk syke mennesker kan bli bedre med bercem uavhengig av sykdom er jo det en sensasjon, er du ikke enig. Samme mÞnsteret viste seg ogsÄ under covid. Det hjalp pÄ de svakeste, og det var ogsÄ «stk11» pasienter med samme gensammensetning.
Redigert 07.03.2024 kl 15:49
omans
07.03.2024 kl 15:40
4237
Lese mellom linjene er man sikkert flink til for da kan man fÄ litt av hvert til Ä stemme bare en har briller pÄ som ser det man vil se.
omans
07.03.2024 kl 15:45
4256
Hvem var det som startet "husk at bgbio har fÄtt svÊrt mange tilbud om oppkjÞp" ? SÄ ble det lagt til under der som svar, se fra 31min i videoen.
rosgun
07.03.2024 kl 15:51
4236
Jeg referte til q3 presentasjonen og da Olin fikk spĂžrsmĂ„let muntlig- det skal ligge der fortsatt- sjekk mine gamle trĂ„der( Rosgun). Dette er gammelt nytt, men tydelig at det er en del nyere aksjonĂŠrer her som ikke vet hva de snakker om annet enn svadapratđ„žđ„žđ
Jeg skal utover kvelden og muligens i helga ta opp trÄden igjen. Jeg har vÊrt ute noen mÄneder fra aksjen i pÄvente av nÊrstÄende meldinger, men er nÄ inne igjen, sÄ det skal jeg ta meg god tid til Ä forklare hvilken gullkalv dere sitter pÄ.
Ingen problemđ€đșđž
Jeg skal utover kvelden og muligens i helga ta opp trÄden igjen. Jeg har vÊrt ute noen mÄneder fra aksjen i pÄvente av nÊrstÄende meldinger, men er nÄ inne igjen, sÄ det skal jeg ta meg god tid til Ä forklare hvilken gullkalv dere sitter pÄ.
Ingen problemđ€đșđž
Redigert 07.03.2024 kl 15:55