BORR ---Tilbakekjøp av egne aksjer
Borr Drilling Limited - Approval of Share Repurchase Program
8.12.2023 15:23 • Cision •
Kopier link
Borr Drilling Limited - Approval of Share Repurchase Program The timing and amount of any shares repurchased will be determined by the company based on its evaluation of market conditions and other factors and as permitted by securities laws and other legal requirements. The authorization does not have a fixed expiration and the repurchase program may be suspended or discontinued at any time.
8 December 2023
Hamilton, Bermuda
8.12.2023 15:23 • Cision •
Kopier link
Borr Drilling Limited - Approval of Share Repurchase Program The timing and amount of any shares repurchased will be determined by the company based on its evaluation of market conditions and other factors and as permitted by securities laws and other legal requirements. The authorization does not have a fixed expiration and the repurchase program may be suspended or discontinued at any time.
8 December 2023
Hamilton, Bermuda
Redigert 08.12.2023 kl 16:05
Du må logge inn for å svare
Dølle
12.02.2024 kl 19:15
4096
Good news , utvilsomt. Hadde vel toppet vinnerlista med glans om det sto 100% riggkapasitet dekket for 2024.
Når legges Q4 frem ? og hva tror menigheten om hva man kan forvente ?
Når legges Q4 frem ? og hva tror menigheten om hva man kan forvente ?
PerUlv Den ene
12.02.2024 kl 20:35
4092
BORR - USA
Spenstige targets og kort tidslinje i en C&H i dag chartet. Blir "Morgendagens case" på XO lista, hehe
Spenstige targets og kort tidslinje i en C&H i dag chartet. Blir "Morgendagens case" på XO lista, hehe
Det hjelper ikke på noe targets hverken i borr eller seadrill idag. hehe
Redigert 13.02.2024 kl 09:35
Ja var bunnen ferdig skrapet nå?
PerUlv Den ene
13.02.2024 kl 11:52
4007
Slettet brukerskrev Det hjelper ikke på noe targets hverken i borr eller seadrill idag. hehe
Hehe...
Jeg snakker ikke om i dag. Jeg snakker 15 april +/-
Jeg snakker ikke om i dag. Jeg snakker 15 april +/-
Jeg forstår det,og setter mye pris for å ha deg tilbake på borr tråden. Simple the best👍
DE Amerikanske oljelagrene steg med 8.520 millioner i forrige uke .Borr klarte seg godt under stormen på walstreet i går. Dagens oljepris er litt opp,så ingen negativ reaksjon foreløpig etter talla som kom igår klokken 2230.
Det var forventet en lager bygging på 2 6 millioner. Ja her bommet de litt med flere millioner.
16.30 kommer EIA oil report,som teller mere enn gårsdagens tall.Retningen er kanskje gitt?
Det var forventet en lager bygging på 2 6 millioner. Ja her bommet de litt med flere millioner.
16.30 kommer EIA oil report,som teller mere enn gårsdagens tall.Retningen er kanskje gitt?
Redigert 14.02.2024 kl 07:02
Dølle
14.02.2024 kl 08:44
3812
PerUlv Den ene skrev Hehe... Jeg snakker ikke om i dag. Jeg snakker 15 april +/-
God morgen. Når tror du short velger å slippe opp ?
StephanDerrick
19.02.2024 kl 13:51
3644
Stengt på WallStreet i dag ( Presidents day var det vel).
Det bærer handelen på OSE og i Borr preg av. Lave volumer og lite trykk. Blir nok slik ut dagen.
Det bærer handelen på OSE og i Borr preg av. Lave volumer og lite trykk. Blir nok slik ut dagen.
Imorgen kommer q4 for borr drilling.
Da er jeg ferdig lastet før resultatet kommer 🤑🤑🤑
Da er jeg ferdig lastet før resultatet kommer 🤑🤑🤑
Nå satser vi på fullt fres I fjøset imorgen tidlig. 🥳🥳🥳
Saudiking dølle per ulv og.s.v er dere klare🥳🥳🥳🥳🥳 Han i kapital er vel klar med kalkulatoren 🤑
Redigert 21.02.2024 kl 12:10
Diamant fuglen er høyt oppe nå,og er klar for q4 imorgen 🤣
Hva sa denne fyren som følger borr i kapital?
Ja hva sa han?😁
Var det ikke et eller annet om å posjonere seg.
Utbytte var vel nøkkelord her tipper jeg. Var det ikke slik at kroner er på vei til borr aksjonærer I fremtiden. Hehe
Jeg har ihvertfall posjonert meg i borr idag.
PS nå har borr startet opp med et lite utbytte på 0.015 dollar som er peanøtter. Vi får se om det økes i fremtiden eller ikke👍
Ja hva sa han?😁
Var det ikke et eller annet om å posjonere seg.
Utbytte var vel nøkkelord her tipper jeg. Var det ikke slik at kroner er på vei til borr aksjonærer I fremtiden. Hehe
Jeg har ihvertfall posjonert meg i borr idag.
PS nå har borr startet opp med et lite utbytte på 0.015 dollar som er peanøtter. Vi får se om det økes i fremtiden eller ikke👍
Redigert 21.02.2024 kl 13:13
Nå er det kø på perrongen Stephan Derick. 🤑
Borr fjøset holder oppe til 2200 hver kveld til og med fredag.
Borr lowes friday.
Borr fjøset holder oppe til 2200 hver kveld til og med fredag.
Borr lowes friday.
Redigert 21.02.2024 kl 13:37
Borr hadde egentlig 28 februar for resultatet. Ja nå begynner shorterene å få dårlig tid.hehe
Imorgen kommer q4.😀
Imorgen kommer q4.😀
Borr er opp 1.9% I premarkedet nå.
Borr Rett opp i USA NÅ.😛
Mange vil inn för morgendagens q4.
Mange vil inn för morgendagens q4.
Redigert 21.02.2024 kl 15:45
Skuffende oppgang i USA op veldig lite med 4.02 % der.
Dølle
21.02.2024 kl 15:57
3737
Slettet brukerskrev Borr Rett opp i USA NÅ.😛 Mange vil inn för morgendagens q4.
Blir å gruglede seg til i morra da. Får håpe det kommer news som skyver enhver tvil til side. Selskapet ble i sin tid skapt for utbytte, så blir interessant å høre hva som presenteres
Det er helt korrekt,og derfor forstår jeg tausheten her dagen før dagen imorgen sier allt.
Lykke til borrere
Lykke til borrere
Redigert 21.02.2024 kl 21:29
phlx oilservice index sector er nå opp 1.57%. Dette er en av de beste sektorene nå i ettermiddag i USA.
Redigert 21.02.2024 kl 17:50
Da fed ikke har dårlig tid med rentekuttene så er ikke akkurat det så lystig for borr med mye gjeld,men for seadrill så stilles det anderledes da de har Stål kontroll på økonomien og ikke så mye gjeld.
Spennende imorgen med q4 til borr.
Spennende imorgen med q4 til borr.
Redigert 22.02.2024 kl 08:35
Dølle
22.02.2024 kl 09:06
3445
Borr leverer Q helt etter boka og driver selskapet stødig videre. Lite eller ingenting å utsette og utbytte og det beste for aksjonærene er ledelsens agenda. Suverent
Hipp Hurra?
Jeg prøver å ikke være for opptimistisk for da kan det gå motsatt av det jeg tror.
Håper på en god borr dag.🤣
Jeg prøver å ikke være for opptimistisk for da kan det gå motsatt av det jeg tror.
Håper på en god borr dag.🤣
Redigert 22.02.2024 kl 09:54
Dølle
22.02.2024 kl 10:22
3399
Fundamentalt Underpriset er klare ord for penga av Fredrik Stene. Hadde jo egentlig holdt med underpriset men fundamentalt legger litt ekstra køl på poenget.
Dølle
22.02.2024 kl 10:29
3384
Borr mot 100 is back og det er totalt uavhengig av om Fed er hauk eller påfugl.
Da har jeg tatt gevinst i borr.Satser allt på seadrill om litt over 4 dager kommer med resultatet for q4.
Allt på en hest.🤣🤣
Allt på en hest.🤣🤣
Ja jeg ha evne til å snu når jeg tar feil .Opptimist var jeg i forkant.
Rapporten er vel ganske nøytral etter å ha studert den.Kveithau børs er ikke lett.En forelskelse på borr trenger en pause også😁
Jeg kjenner også seadrill best,derfor får de nå 100% oppmerksomhet frem til q4 neste torsdag 🤑
Rapporten er vel ganske nøytral etter å ha studert den.Kveithau børs er ikke lett.En forelskelse på borr trenger en pause også😁
Jeg kjenner også seadrill best,derfor får de nå 100% oppmerksomhet frem til q4 neste torsdag 🤑
Redigert 22.02.2024 kl 16:04
Funbet100
22.02.2024 kl 16:32
3157
Der er kun en vej nu og det ser ud til at det bliver ned…. 6,29 $
Ja nå er det rett opp med seadrill som jeg er 100% inne i. I tillegg så ble det en fin gevinst i borr. Hadde jeg vaglt å sitte der nå så hadde gått mot tap tenker jeg.
Funbet 100 jeg likte ikke ordet nöytral fra et par meglerhus,og etter å ha studert regnskapet så fant jeg ut at det enkleste er ofte det beste,og siden jeg allerede hadde mesteparten investert i min favoritt seadrill så var det et soleklart förstevalg.
Funbet 100 jeg likte ikke ordet nöytral fra et par meglerhus,og etter å ha studert regnskapet så fant jeg ut at det enkleste er ofte det beste,og siden jeg allerede hadde mesteparten investert i min favoritt seadrill så var det et soleklart förstevalg.
Redigert 22.02.2024 kl 16:58
kveithau
23.02.2024 kl 12:57
2906
Med "smart" mente jeg alle eggene i samme kurv. Hva du mener om Borr er irrelevant i så hende.
Ja idag så er situasjonen litt anderledes. Etter å ha studert de ulike kursmål idag ,så er magefölesen den at nå kan det endelig gå opp med borr kursen kveithau. Det er viktig å se på allt .Jeg fikk handlet litt borr aksjer igjen billigere enn jeg solgte de på. Nå er det borr og seadrill igjen.Borr er et godt likt jackupselskap over there.
Redigert 23.02.2024 kl 14:58
Borr er rett og slett feilpriset på dagens kurs sa fredrik Stene fra clarkson i FA etter q4 i igår.
Borr kursen var oppe i 71 kroner igår,så det var jo noen som likte resultatet tror jeg.
Borr kursen var oppe i 71 kroner igår,så det var jo noen som likte resultatet tror jeg.
Redigert 23.02.2024 kl 15:19
The only way is up.hehe
Ja var kroner 65.2 bunnen for denne gangen?
Meglerhusa ligger skyhöyt over dette tullet.
Er det idag rekylen kommer i USA i kveld.
Et gammelt borr utrykk i USA, Borr Lowes friday,og da må det vel snu.hehe
Borr kursen er svakt ned med 0.95 øre og hva er det når vi skal over 70 ikveld tipper jeg.🤑🤑🤑🤑
Meglerhusa ligger skyhöyt over dette tullet.
Er det idag rekylen kommer i USA i kveld.
Et gammelt borr utrykk i USA, Borr Lowes friday,og da må det vel snu.hehe
Borr kursen er svakt ned med 0.95 øre og hva er det når vi skal over 70 ikveld tipper jeg.🤑🤑🤑🤑
Redigert 23.02.2024 kl 16:20
Bare det at SEB höyner kursen med 2 kroner gjör meg overbevist om at dette er borr tiden å väre inne i aksjen
Borr showet kan fölges på yahoo finance utover kvelden ticker borr.
Tipper borr kursen passerer over kroner 70 ilöpet av kvelden. Jeg er imponert av borr fra kroner 2.5 til dagens situasjon. Flaksen til shorterene er vel snart over.hehe
Du tror det ikke før du ser det,er det et utrykk som heter. Den lille nedgangen i Norge,og med stigning fra 6.19 til 6.26 så tror jeg på en Vakker fredag over there for borr.🤑🤑🤑
Alle Gode ting er 3.
En flott kommentarer fra Fedrik Stene i Clarkson i går i FA om feilprising av borr.
2 En Flott reportasje i Kapital om borr og oljeservice idag.
3. SEB som i mine øyne er normalt veldig forsiktige med kursmål på borr har idag høynet med 2 kroner,og bare det er nok til at jeg spretter Champagnen i kveld i fjøset.Festen varer frem til 2200 ikke sant Dølle rep,Per ulv Stephan Derrick 🤣🤣😅
THE ONLY WAY IS UP
DRILL BABY DRILL
MAKE BORR DRILLING GREAT AGAIN
PROACTIVE
Borr showet kan fölges på yahoo finance utover kvelden ticker borr.
Tipper borr kursen passerer over kroner 70 ilöpet av kvelden. Jeg er imponert av borr fra kroner 2.5 til dagens situasjon. Flaksen til shorterene er vel snart over.hehe
Du tror det ikke før du ser det,er det et utrykk som heter. Den lille nedgangen i Norge,og med stigning fra 6.19 til 6.26 så tror jeg på en Vakker fredag over there for borr.🤑🤑🤑
Alle Gode ting er 3.
En flott kommentarer fra Fedrik Stene i Clarkson i går i FA om feilprising av borr.
2 En Flott reportasje i Kapital om borr og oljeservice idag.
3. SEB som i mine øyne er normalt veldig forsiktige med kursmål på borr har idag høynet med 2 kroner,og bare det er nok til at jeg spretter Champagnen i kveld i fjøset.Festen varer frem til 2200 ikke sant Dølle rep,Per ulv Stephan Derrick 🤣🤣😅
THE ONLY WAY IS UP
DRILL BABY DRILL
MAKE BORR DRILLING GREAT AGAIN
PROACTIVE
Redigert 23.02.2024 kl 17:59
Borr er på vei opp fra slutt i Norge på kroner 65.8,og er nå på kroner 66.33 d,v,s 6.3 dollar i USA. Det går opp etter stengetid i Norge for borr.