Prs hvor langt går den?
Kan bli en nyttårsrakett og det lysner litt fremover med kontrakter.
100-200 dg snitt er 105 kr.
Overkjøpt nå med stocastic 100 men etter oppdateringer flåteutnyttelse og meldinger kontrakts siden fremover går aksjen godt.
Hvor langt skal den?
100-200 dg snitt er 105 kr.
Overkjøpt nå med stocastic 100 men etter oppdateringer flåteutnyttelse og meldinger kontrakts siden fremover går aksjen godt.
Hvor langt skal den?
Ikke spesielt mye som har endret seg siden det forrige kursmålet de hadde, annet enn tid og venting på kontrakter som skal komme i løpet av H1.
Hadde kursen holdt seg rundt 50kr som i forrige uke, ville de satt kursmålet der.
Hadde kursen holdt seg rundt 50kr som i forrige uke, ville de satt kursmålet der.
Vampyren
24.04.2024 kl 07:19
5497
Carnegie senker Prosafe til behold (kjøp), kursmål 40 kroner (80) 😱
Da er forklaringen på fallet forrige uke klar: PRS MIDELFART CAPITAL AS -200.385 284.136
Dette er par dagers etterslep, så hun er nok mer eller mindre ute tenker jeg. Spesiell avgjørelse å selge på den måten, men alle har sine grunner.
Dette er par dagers etterslep, så hun er nok mer eller mindre ute tenker jeg. Spesiell avgjørelse å selge på den måten, men alle har sine grunner.
Den nåværende administrerende direktøren har vært ved roret i mindre enn ett år. Nylig ble Gunnar Eliassen innlemmet i styret. Boligriggmarkedet er nærmest tomt for rigger, og Prosafe er alene om å tilby nye rigger, og er derfor i en svært gunstig forhandlingsposisjon. Petrobras kunngjorde mot slutten av 2023 økte oljeinvesteringer frem mot 2028. Gjelden forfaller ved utgangen av 2025, og selskapet har ressurssterke investorer klare til å bidra med kapital om nødvendig. Dette er trolig hva markedet priser inn, i tillegg til geopolitisk uro og en økende dollarkurs. En høy dollar er ugunstig for risiko assets. Dette er en lite likvid aksje og krever is i magen dersom du er aksjonær. Volatiliteten er tilsvarende til oppsiden også.
__eagle__
19.04.2024 kl 08:44
5923
https://www.prosafe.com/operational-update-april-2024/
Minimal økning i flåteutnyttelse. Ellers ikke noe nytt ser det ut som
Minimal økning i flåteutnyttelse. Ellers ikke noe nytt ser det ut som
Dølle
18.04.2024 kl 18:02
6050
Ledelsen i dette selskapet burde fått n skudd tvert. De evner ikke å få landet kontrakter. De har håndtert markedet så ræva at de antagelig er satt på sidelinja.
Blir en ff her au.
Blir en ff her au.
Pølsebua
18.04.2024 kl 16:13
5863
Problemet er at de ikke har vunnet kontrakter og at de brenner penger. Hva hjelper det med lyse fremtidsutsikter og store verdier, når du ikke tjener penger på dem. Refinansieringen til neste år kan bli et stort problem. Her er det kun en ting som gjelder: Få flere kontrakter på plass NÅ (for fan). Jeg kjøpte noen aksjer på slutten i går, men er redd jeg kommer til å angre. Lite selskap. Dårlig på corporate gov. Dårlig ledelse. Ræl. Heldigvis er det ikke så ofte jeg går i fella lengere, men desto mer irriterende.
Så tror jeg riggene kommer ut i markedet og kommer til å tjene gode penger en gang. Men det kommer antagelig neste generasjons aksjonærer til gode.
Så tror jeg riggene kommer ut i markedet og kommer til å tjene gode penger en gang. Men det kommer antagelig neste generasjons aksjonærer til gode.
Redigert 18.04.2024 kl 16:15
Du må logge inn for å svare
Oppdatering kommer vanligvis 19 eller 20 hver mnd. Aksjen er ekstremt illikvid, så med en gang det kommer inn kjøpere og nedsalget stanser, fyker den opp igjen.
__eagle__
18.04.2024 kl 08:47
5890
Mulig tom snart? Forventes vel en flåteoppdatering en av dagene? Kan snu brått
Det er det mest sannsynlige. Virker som det ble solgt mye i går uten at noen tok i mot. Da ble det blodbad. Selskapet er nå verdt 700-800 mill.
Midelfart Capital har solgt ca 40-50k aksjer den siste uken. Sikkert helt ubetydelige grunner.
__eagle__
21.03.2024 kl 11:19
6705
Virker veldig lettantennelig om dagen. Så fort noen skal ha ett par tusen aksjer gjør kursen bra byks.
Hadde passet fint med kontraktsmelding nå🔥
Hadde passet fint med kontraktsmelding nå🔥
Ransen
20.03.2024 kl 09:12
6763
Nå går hurtigtoget ihht tabellen. Håper å få med all bagasjen slik man kan ta ut en god slump penger når jeg bestemmer meg for å stige av.
__eagle__
19.03.2024 kl 18:52
6843
Takk. Leitet feil tidspunkt. Ble faktisk handlet 75k aksjer på 60 og 75k aksjer på 70kr
__eagle__ skrev Hvor ser du dette? Så vi starten på en vending opp i dag?
Fra fredagens ordrelogg. Usikker på om den er tilgjengelig lenger nå.
Kl 12:08, kl 12:09, kl 15:23, kl 15:24.
Kl 12:08, kl 12:09, kl 15:23, kl 15:24.
Redigert 19.03.2024 kl 18:42
Du må logge inn for å svare
Ceo fra årsrapport:
Outlook:
Looking ahead it is clear that 2024 is likely to be a slow year. Three vessels are on contract with Petrobras in Brazil throughout the year, and one vessel is working in the US Gulf of Mexico for ten months, with additional options to end of the year. This provides high utilisation on the active part of our fleet, but visibility for further demand is limited. From 2025 and beyond, the outlook is improving significantly with increased demand both in the North Sea, Brazil, as well as other markets around the world.
We control substantially all available high-end capacity in the
North Sea for the 2025 and 2026 summer seasons and our clients are communicating several potential campaigns in this period. Ten accommodation vessels are currently operating in Brazil, taking up almost half of the global supply of 23 applicable vessels. Increased production in Brazil will lead to more demand, and we expect new tenders for multi-year contracts. Today, Prosafe is the largest single operator in the country with three active vessels.
We expect day rates to continue to increase and high-end
accommodation vessels to be scarce in the coming years as activity increases and supply remains stable or even declines. It is highly unlikely that additional supply from newbuild accommodation vessels will materialise in the foreseeable future and we control two of the last remaining new builds at yard.
Market: In recent years, there has been a general increase in activity and day rates across various segments of the oil service industry, the offshore accommodation market included. Our niche is late in the E&P cycle, and we expect increased demand and further rate increases as the accommodation market catches up with E&P spending. We see strong fundamental drivers based on high energy demand and increased economic activity. This is further supported
by tragic conflicts in Ukraine and the Middle East which emphasise the need for a stable and dependable supply of energy.
Finance: Financially, 2023 was a disappointing year. Revenue decreased with 51 per cent and EBITDA decreased with 117 per cent, and there were no additions to backlog. Contract preparations and mobilisations impacted available liquidity and we raised capital to maintain a robust financial position. We are confident that 2024 and the years beyond will provide improved financial performance. Most of our debt matures at the end of 2025. We will work closely with our lenders and other stakeholders to find the optimal timing and structure for a refinancing. Capturing the improved market by growing our backlog is an integral part of the refinancing strategy.
Outlook:
Looking ahead it is clear that 2024 is likely to be a slow year. Three vessels are on contract with Petrobras in Brazil throughout the year, and one vessel is working in the US Gulf of Mexico for ten months, with additional options to end of the year. This provides high utilisation on the active part of our fleet, but visibility for further demand is limited. From 2025 and beyond, the outlook is improving significantly with increased demand both in the North Sea, Brazil, as well as other markets around the world.
We control substantially all available high-end capacity in the
North Sea for the 2025 and 2026 summer seasons and our clients are communicating several potential campaigns in this period. Ten accommodation vessels are currently operating in Brazil, taking up almost half of the global supply of 23 applicable vessels. Increased production in Brazil will lead to more demand, and we expect new tenders for multi-year contracts. Today, Prosafe is the largest single operator in the country with three active vessels.
We expect day rates to continue to increase and high-end
accommodation vessels to be scarce in the coming years as activity increases and supply remains stable or even declines. It is highly unlikely that additional supply from newbuild accommodation vessels will materialise in the foreseeable future and we control two of the last remaining new builds at yard.
Market: In recent years, there has been a general increase in activity and day rates across various segments of the oil service industry, the offshore accommodation market included. Our niche is late in the E&P cycle, and we expect increased demand and further rate increases as the accommodation market catches up with E&P spending. We see strong fundamental drivers based on high energy demand and increased economic activity. This is further supported
by tragic conflicts in Ukraine and the Middle East which emphasise the need for a stable and dependable supply of energy.
Finance: Financially, 2023 was a disappointing year. Revenue decreased with 51 per cent and EBITDA decreased with 117 per cent, and there were no additions to backlog. Contract preparations and mobilisations impacted available liquidity and we raised capital to maintain a robust financial position. We are confident that 2024 and the years beyond will provide improved financial performance. Most of our debt matures at the end of 2025. We will work closely with our lenders and other stakeholders to find the optimal timing and structure for a refinancing. Capturing the improved market by growing our backlog is an integral part of the refinancing strategy.
På fredag ble det gjennomført flere avtalte kjøp/salg til pris 60kr og 70 kr:
-50,000 aksjer til 60kr
-50,000 aksjer til 60kr
-25,000 aksjer til 70kr
Bare disse utgjorde 7,75 mill av total omsetning på 12 mill.
-50,000 aksjer til 60kr
-50,000 aksjer til 60kr
-25,000 aksjer til 70kr
Bare disse utgjorde 7,75 mill av total omsetning på 12 mill.
__eagle__
15.03.2024 kl 07:21
12919
Hvis Floatel skal på børs vil vi nok se en mer normal prising av Prosafe etterhvert?
https://www.finansavisen.no/energi/2024/03/14/8110424/dnb-markets-spar-borsnotering-av-boligriggselskap
https://www.finansavisen.no/energi/2024/03/14/8110424/dnb-markets-spar-borsnotering-av-boligriggselskap
https://www.finansavisen.no/shipping/2024/03/11/8108366/har-hamstret-kreditor-aksjer.-na-selger-han-alt
Halvorsen solgt seg ut av DOF group. Har mye tilgjengelig kapital nå. Går noe av dette til aksjekjøp i Prosafe?
Halvorsen solgt seg ut av DOF group. Har mye tilgjengelig kapital nå. Går noe av dette til aksjekjøp i Prosafe?
Jeg tenker de i styret har god kontroll på hva som er lurt å gjøre i dagens marked. I tillegg har de mange storaksjonærer som ikke akkurat er lettvektere i bransjen.
Foretrekker å se på de faktiske verdiene, dagens rater, fartstid i bransjen, oljeinvesteringer de neste årene og dagens markedsverdi som ikke gjenspeiler selskapsverdien. Risiko er det overalt i aksjemarkedet, men Prosafe er ikke Ultimovac. Risk/reward i dette tilfellet er rimelig assymetrisk.
Foretrekker å se på de faktiske verdiene, dagens rater, fartstid i bransjen, oljeinvesteringer de neste årene og dagens markedsverdi som ikke gjenspeiler selskapsverdien. Risiko er det overalt i aksjemarkedet, men Prosafe er ikke Ultimovac. Risk/reward i dette tilfellet er rimelig assymetrisk.
Pølsebua
10.03.2024 kl 11:24
13380
Jeg er skuffet over Prosafe. Vi har et uttrykk i Norge som passer: Kua dør på bås mens graset gror. Jeg regner med at de må hente penger før inntjeningen blir god nok til å holde riggene flytende. Jeg tenker ledelsen har feilberegnet markedet, og vært for arrogante. De burde slått Floatel en gang eller to siste par år.
Når det er sagt holder jeg på en del aksjer her i påvente av en opptur som må komme en eller annen gang kommende to år. Men en nobrainer er det ikke. Her er det fortsatt høy risiko å være aksjonær.
Når det er sagt holder jeg på en del aksjer her i påvente av en opptur som må komme en eller annen gang kommende to år. Men en nobrainer er det ikke. Her er det fortsatt høy risiko å være aksjonær.
På side 12 av presentasjonen ser man hvilke konkurrenter og rigger som er tilgjengelig, på oppdrag osv. Ser ikke akkurat mørkt ut for Prosafe.
Opp+
05.03.2024 kl 08:44
13961
Både det norske og britiske konkurransetilsynet avviste mergeren mellom Prosafe og Floatel i 2020, de var redde for monopollignende tilstander og dermed økte priser/rater. Da var oljeprisen på bånn. Nå er vi i 2024, har en oljepris over 80,-, det investeres over en høy sko og konkurransetilsynet har fått det de fryktet en monopollignende situasjon de neste par årene med økte rater. Bare at nå vil dette kun komme til gode til Prosafe alene. Og kursen har falt til 50,- for markedet ser at det er kun floatel som har fått kontrakter, uten å skjønne hva som da skjer videre.
https://www.nsenergybusiness.com/news/prosafe-floatel-scrap-merger/
https://www.nsenergybusiness.com/news/prosafe-floatel-scrap-merger/
Redigert 05.03.2024 kl 08:46
Du må logge inn for å svare
Opp+
05.03.2024 kl 07:43
14022
No brainer, det kommer mer etterspørsel enn tilgjengelige floatels, og de som er tilgjengelige har Prosafe, pluss de har top opsjoner på verft de kan benytte seg av.
__eagle__
04.03.2024 kl 20:55
14141
Ja da er det prosafe som gjelder. Par kontrakter meldt nå de neste ukene så er vi på stø kurs mot tresifret i første omg
Svava
04.03.2024 kl 20:07
14131
Kontraktene renner inn hos Floatel: https://newsweb.oslobors.no/message/612567 Så sant Floatels optional kontrakt og tidligere annonnserte LOI gjøres om til firm kontrakt, så skal det nå være utsolgt i 2025 i Nordsjøen blant Prosafes konkurrenter. Det er jo også situasjonen nå i 2024 uten at det har hjulpet. Venter på kontraktstildeling til Prosafe.
Foreløpig ingen kontrakter tildelt på britisk sokkel for 2025 og 2026, mens det fylles opp på norsk sokkel.
Foreløpig ingen kontrakter tildelt på britisk sokkel for 2025 og 2026, mens det fylles opp på norsk sokkel.
100%
Opp+
01.03.2024 kl 08:58
14481
Om det ikke skal komme kontrakter så må olje prosjekter stoppes av en eller annen grunn, meget lite sannsynlig. Skal prosjekter holdes gående så kommer garantert kontrakter til PRS, er ingen andre som har floatels. Markedet har ikke forstått det enda, de må vel se det på papir, men PRS har monopol i 2 år nå og det er flere tendere ute og demand er voksende. Det er ikke nok floatels til å dekke etterspørsel de neste 3 årene.
Nå har styret fått litt incentiver. Burde være attraktivt dette:
Following the extraordinary general meeting held on 22 February 2024, the Board
of Directors of Prosafe SE ("Prosafe") will be granted options, while at the
same time reducing the Board member remuneration.
The following primary insiders have been granted options:
* Glen O. Rødland, Chair of the Board of Prosafe, through Gross Management AS:
100,000 options. Following the grant, Glen O. Rødland holds 100,000 share
options and 228,667 shares in Prosafe through Gross Management AS.
* Birgit Aagaard-Svendsen, member of the Board: 25,000 options. Following the
grant, Birgit Aagaard-Svendsen holds 25,000 share options and 3 shares in
Prosafe.
* Nina Udnes Tronstad, member of the Board: 25,000 options. Following the
grant, Nina Tronstad holds 25,000 share options and 7,667 shares in Prosafe.
* Halvard Idland, member of the Board: 25,000 options. Following the grant,
Halvard Idland holds 25,000 share options and no shares in Prosafe.
* Gunnar Winther Eliassen, member of the Board: 100,000 options. Following the
grant, Gunnar Winther Eliassen holds 100,000 share options and no shares in
Prosafe.
The options granted vest on 22 February 2026 and have a strike price of NOK
65.50. The options expire on 22 February 2027.
Following the extraordinary general meeting held on 22 February 2024, the Board
of Directors of Prosafe SE ("Prosafe") will be granted options, while at the
same time reducing the Board member remuneration.
The following primary insiders have been granted options:
* Glen O. Rødland, Chair of the Board of Prosafe, through Gross Management AS:
100,000 options. Following the grant, Glen O. Rødland holds 100,000 share
options and 228,667 shares in Prosafe through Gross Management AS.
* Birgit Aagaard-Svendsen, member of the Board: 25,000 options. Following the
grant, Birgit Aagaard-Svendsen holds 25,000 share options and 3 shares in
Prosafe.
* Nina Udnes Tronstad, member of the Board: 25,000 options. Following the
grant, Nina Tronstad holds 25,000 share options and 7,667 shares in Prosafe.
* Halvard Idland, member of the Board: 25,000 options. Following the grant,
Halvard Idland holds 25,000 share options and no shares in Prosafe.
* Gunnar Winther Eliassen, member of the Board: 100,000 options. Following the
grant, Gunnar Winther Eliassen holds 100,000 share options and no shares in
Prosafe.
The options granted vest on 22 February 2026 and have a strike price of NOK
65.50. The options expire on 22 February 2027.
Dersom de får inn et par kontrakter nå i Q1 og Q2 slik at de får refinansiert gjelden, kan vi begynne å snakke kurser over 250. Verdt å nevne også at topp 40 aksjonærer eier nærmere 80%. Daglig omsetning er minimal. Det blir nok ikke bare supply-squeeze ift rater, men også ift til tilgjengelige aksjer.
Opp+
29.02.2024 kl 09:30
14730
Ser man på plansje 18, og vet at floatel er fullbooket til 2027, de får en ledig i 2026, og man ser økning i tenders. Så skjønner man fort hvor inntjening skal og dermed hvor kursen skal. 100,- med 2015 rater og økende rater, er konkursprising. Justert for utvanning og gjeld så er PRS i 2015 kurs 350,- i dag. Og det er rater vi ser nå. Jeg tror man fort kan få rater på 2008 nivå 300k/d, kanskje over dette også. Da er tilsvarende kurs i PRS i nåværende form NOK 2000,-. Så potensiale her er enormt og kursen her er en gave, når man ser hvordan markedet utvikler seg og det beste er at PRS er de eneste med tilgjengelige floatels.
__eagle__
29.02.2024 kl 06:51
14596
Slettet brukerskrev Tipper denne står over 100kr før sommeren.
Ikke umulig. Har blitt kjørt så langt ned nå at det gir en oppkjøpsfølelse her. Floatel er vel mer eller mindre fullbooket nesten årene som nesten gir prosafe monopol på kontrakter fremover?
Tipper denne står over 100kr før sommeren.
Opp+
27.02.2024 kl 15:59
14676
Det kan være en veldig enkel grunn til dette, for hva skjer når den eneste konkurrenten ikke har flere skip tilgjengelige?
Om du leser pressemelding fra Floatel, skjønner du mer:
The fourth quarter fleet utilization was 40%. The total firm contract backlog (excluding options) was approximately USD 390 million as of December 31, 2023. The Group signed two letters of intents for contracts to be executed in 2025 and 2026 during the quarter. Two of the letter of intents outstanding as of December 31, 2023 have, as of today, been turned into signed contracts. The Group has, in addition, after the reporting period, signed one more contract with Equinor, announced today, and a new letter of intent with an undisclosed North Sea client.
Begynner å bli vel tight supply. Er nok derfor de er selektive på hvilke kontrakter de satser på.
The fourth quarter fleet utilization was 40%. The total firm contract backlog (excluding options) was approximately USD 390 million as of December 31, 2023. The Group signed two letters of intents for contracts to be executed in 2025 and 2026 during the quarter. Two of the letter of intents outstanding as of December 31, 2023 have, as of today, been turned into signed contracts. The Group has, in addition, after the reporting period, signed one more contract with Equinor, announced today, and a new letter of intent with an undisclosed North Sea client.
Begynner å bli vel tight supply. Er nok derfor de er selektive på hvilke kontrakter de satser på.
Stormasol
27.02.2024 kl 11:02
14786
Ny kontrakt tildelt Floatell, nytt nederlag for Prasafe. Men, de ville vel ikke ha den, sikkert for dårlig betaling. Lurer på hvordan det er mulig å la alt av kontrakter gå til konkurenten???
En ting er i hvertfall sikkert. Halvorsen, Austebø og co kommer ikke til å tape penger i Prosafe, og de har langt høyere snitt en emisjonskurs.
__eagle__
26.02.2024 kl 15:21
14928
Noen som skal prøve å kuppe prosafe nå? Latterlig prising om dagen. Spent på når kontraktene begynner å tikke inn..?
flaggstad skrev Får håpe det kommer en pump da :)
Et enkelt regnestykke. Selg alle riggene, trekk fra gjelden, og legg til nåværende cash beholdning.
Svava
23.02.2024 kl 19:27
15251
https://www.upstreamonline.com/rigs-and-vessels/flotel-market-set-for-global-supply-squeeze-says-sector-leader/2-1-1600901 Ser ikke ut som markedet har troen på at løftet i etterspørselen kommer i tide
I tråd med valgkomitéens innstilling vedtok generalforsamlingen:
Gunnar Eliassen velges som styremedlem. Etter valget vil styret bestå av
Glen Rødland (styrets leder), Nina Udnes Tronstad, Birgit Aagaard-Svendsen,
Gunnar Eliassen og Halvard Idland.
Aksjen er priset til 800 mill!! No brainer.
Gunnar Eliassen velges som styremedlem. Etter valget vil styret bestå av
Glen Rødland (styrets leder), Nina Udnes Tronstad, Birgit Aagaard-Svendsen,
Gunnar Eliassen og Halvard Idland.
Aksjen er priset til 800 mill!! No brainer.
Prosafe SE: Operational Update - February 2024
Fleet utilization for January 2024 was 56.8 percent.
Safe Notos and Safe Zephyrus had utilization of 100 percent in January. Safe
Concordia was also fully utilized in the month with exception of a 5% discount
on day rate due to a crane issue. Safe Concordia returned to full day rate post
repair on 01 February 2024.
Safe Eurus had utilization of 97.4 percent in January. After SPS in November /
December 2023, Safe Eurus resumed operation on 01 January 2024 and was fully
utilized thereafter.
Safe Caledonia is laid up at Scapa Flow in the UK pending future work.
Safe Boreas and Safe Scandinavia are laid up in Norway pending future work.
Prosafe continues to experience an increase in enquiries from clients and is
optimistic that there will be additional tenders and/or direct awards in the
North Sea during Q1 and Q2 2024 with a focus on 2025 onwards.
Prosafe expects further tenders in Brazil from Petrobras and other operators
with contract commencements from end 2024 onwards. Prosafe also sees increased
activity in other regions for 2025 and beyond, including Australia and West
Africa, which should lead to a further tightening of supply.
Fleet utilization for January 2024 was 56.8 percent.
Safe Notos and Safe Zephyrus had utilization of 100 percent in January. Safe
Concordia was also fully utilized in the month with exception of a 5% discount
on day rate due to a crane issue. Safe Concordia returned to full day rate post
repair on 01 February 2024.
Safe Eurus had utilization of 97.4 percent in January. After SPS in November /
December 2023, Safe Eurus resumed operation on 01 January 2024 and was fully
utilized thereafter.
Safe Caledonia is laid up at Scapa Flow in the UK pending future work.
Safe Boreas and Safe Scandinavia are laid up in Norway pending future work.
Prosafe continues to experience an increase in enquiries from clients and is
optimistic that there will be additional tenders and/or direct awards in the
North Sea during Q1 and Q2 2024 with a focus on 2025 onwards.
Prosafe expects further tenders in Brazil from Petrobras and other operators
with contract commencements from end 2024 onwards. Prosafe also sees increased
activity in other regions for 2025 and beyond, including Australia and West
Africa, which should lead to a further tightening of supply.
Det virker ikke som om mange har fått med seg at Gunnar Eliassen er blitt nytt styremedlem og kommer til å bli stemt inn neste generalforsamling 22.feb.
Han er en meget dyktig fyr med mye kompetanse og erfaring, som sannsynligvis vil bringe mye positivt til Prosafe i tiden fremover.
DN artikkel fra 2023:
https://www.dn.no/marked/gunnar-winther-eliassen/john-fredriksen/toppradgiver-gunnar-eliassen-ferdig-hos-john-fredriksen/2-1-1387917
Han er en meget dyktig fyr med mye kompetanse og erfaring, som sannsynligvis vil bringe mye positivt til Prosafe i tiden fremover.
DN artikkel fra 2023:
https://www.dn.no/marked/gunnar-winther-eliassen/john-fredriksen/toppradgiver-gunnar-eliassen-ferdig-hos-john-fredriksen/2-1-1387917
tirawen
07.02.2024 kl 15:06
16067
i pluss ;) Kan virke som om 46,80 var bunn. Nå 48,60
Rsi 28
Stochastic 6
Rsi 28
Stochastic 6