Flex LNG - Q3 (og Q4)
Flg fra Flex LNG CEO via Linked-In:
“Sold out come back soon”. Yes this is the status when Flex LNG today presents its Q3 results. EBITDA grew more than fourfold from $3m in Q2 to $12.7m in Q3 in line with consensus estimates.
However, due to tight LNGC market, we have already covered Q4 employment and are thus in position to guide that revenues is expected to jump from $19m to $35m in Q4. This is way ahead of analysts estimates. Please join webcast of presentation at 08:30 CET or read the report or presentation by following this link: https://lnkd.in/d7efaF7
Skal FLNG endelig starte på sin fortjente himmelferd?
“Sold out come back soon”. Yes this is the status when Flex LNG today presents its Q3 results. EBITDA grew more than fourfold from $3m in Q2 to $12.7m in Q3 in line with consensus estimates.
However, due to tight LNGC market, we have already covered Q4 employment and are thus in position to guide that revenues is expected to jump from $19m to $35m in Q4. This is way ahead of analysts estimates. Please join webcast of presentation at 08:30 CET or read the report or presentation by following this link: https://lnkd.in/d7efaF7
Skal FLNG endelig starte på sin fortjente himmelferd?
Redigert 20.01.2021 kl 11:40
Du må logge inn for å svare
Sonatrach
27.11.2018 kl 08:35
5808
Beklager spammingen! Noe som gikk galt her. Greier ikke å slette heller.....
addyfred
27.11.2018 kl 08:53
5728
Gjennomsnittlig rate i Q4 på skipene i spot på 130k/day. Det er godt, litt kjipt selvfølgelig mtp at ratene har økt ytterligere fra det nivået. Men godt.
Ratene er nok fortsatt høye når de går av charter i januar :)
Ratene er nok fortsatt høye når de går av charter i januar :)
Nå blir det nærmest litt reprising i Flex.........
Pølsebua
27.11.2018 kl 09:26
5606
Flexaksjen er langdistanse. Båter leveres i 20 og 21. Mesteparten av verdien i selskapet ligger i skipsverdier. Hvordan ratene ser ut da, er det ingen gitt å vite. Allerede prissatt til snaut 10 mrd i aksjeverdi. Inntjening pr aksje blir i beste fall en krone til neste år. På ath-rater.
Jeg sier ikke at dette er dårlig. Jeg sier det er usikkert. Fredriksen emiterte nettopp. Som han gjorde i Avance på 120 kr (18 nå), som også hadde rater på ath. Det samme kan skje med Flex som med Avance. Jeg vet ikke. Noen hauser denne veldig. Jeg sitter heller i LPG og Gogl om dagen, men er usikker på hva som er best.
Jeg sier ikke at dette er dårlig. Jeg sier det er usikkert. Fredriksen emiterte nettopp. Som han gjorde i Avance på 120 kr (18 nå), som også hadde rater på ath. Det samme kan skje med Flex som med Avance. Jeg vet ikke. Noen hauser denne veldig. Jeg sitter heller i LPG og Gogl om dagen, men er usikker på hva som er best.
larserne
27.11.2018 kl 09:36
5568
Sier ikke at du sitter i Pølsebua, men hvis du følger med og leser deg litt opp på Lng infrastruktur og tilgjengelig tonnasje fremover.... Da er vel ikke LNG shipping og FLNG i særdeleshet den værste plassen å være? Minner om at mennesker i De største byene i Kina har problemer med å puste?
Lykke til!
Lykke til!
msmekk
27.11.2018 kl 09:57
5507
"Way above expectations from the analysts" Her blir det massiv oppdatering fra allerede høye nivåer (19-20 Kr) her kan fort komme en dobling
Denne må da ha mye mer å gå på? Fortsatt bare på 14 tallet
Sonatrach
27.11.2018 kl 10:25
5417
Vi som er tett på industrien VET at 2019-2021 (3 år) får et kanonstramt marked. Sannsynligvis langt bedre en det LPG opplevde for noen år siden.
14.40 sanntid nu og fortsatt en dobblingskandidat. HLNG og AVANCE folket burde kjenne sin besøkelsestid, gi opp håpet om å få dekket inn tapene sine der, dumpe aksjene og bli med på tidenes opptur. Gratistips: Det er skattefradrag for 2018 i sikte på tap om dere biter i det sure eplet før nyttår ;)
14.40 sanntid nu og fortsatt en dobblingskandidat. HLNG og AVANCE folket burde kjenne sin besøkelsestid, gi opp håpet om å få dekket inn tapene sine der, dumpe aksjene og bli med på tidenes opptur. Gratistips: Det er skattefradrag for 2018 i sikte på tap om dere biter i det sure eplet før nyttår ;)
Kan vel være greit å sitte i både LNG og LPG
Sonatrach
27.11.2018 kl 10:59
5331
Ikke dersom LPG blir på stedet hvil mens LNG går through the roof.........
msmekk
27.11.2018 kl 11:02
5318
Både HLNG og Avance vil kunne få en like god utvikling som Flex. Vi går in i et mega marked og kun selskaps spesifikke hendelser vil gi kunne utslag i kortere perioder.
larserne
27.11.2018 kl 11:11
5288
Tja, men er jo sant.. Vil vel heller si at det er merkelig av deg å bemerke det??
Bra tall og god guide fremover.
Solgt litt i dag da jeg håper den kommer litt ned igjen.
Solgt litt i dag da jeg håper den kommer litt ned igjen.
Volf
27.11.2018 kl 11:52
5178
Flex LNG sees a tight LNG shipping market in coming years
Innkommet 27.11.2018 11:30
OSLO, Nov 27 (Reuters) - LNG shipper Flex LNG ,
controlled by Norwegian-born billionaire John Fredriksen,
expects a tight LNG shipping market in the years ahead driven by
strong demand and new LNG supply coming on stream.
The Olso-listed shipper, whose shares jumped 11 percent on a
bullish outlook and after it swung to a third quarter profit
after a loss in the prior quarter, has four liquefied natural
gas carriers (LNGC) on the water and nine under construction for
delivery in the period 2019 to 2021.
Driven by nearly 50 percent year-on-year growth imports to
China in the third quarter, LNGC rates have spiked to a new all
time high.
"Rates have more than doubled and are now hovering around
$200,000 per day for modern fifth generation tonnage," CEO
Oeystein M. Kalleklev said during a call on the firm's results.
"We expect the LNG market to be tight in the years to come,
there are a lot of LNG entering the market the next years," he
said.
Kalleklev said the four vessels on the water were sold out
for the fourth quarter and revenues were expected to increase to
$35 million from $19 million in the third quarter.
"Rates on our vessels in the spot market have risen from
$50,000 in the third quarter to $130,000 in the fourth quarter,"
Kalleklev said, this compared with a cash break even of $50,000
per day.
"We are very bullish, we are in an early phase of a recovery
after four challenging years," he said.
New volumes from Australia, Qatar and North America will
support supply, while South and South-east Asia will drive
demand.
Flex LNG reported a third quarter net profit of $1.2 million
from a loss of $2.9 million in the second quarter.
(Reporting By Ole Petter Skonnord; Editing by Emelia
Sithole-Matarise)
((olepetter.skonnord@thomsonreuters.com; 0047 23 31 65 97;))
Innkommet 27.11.2018 11:30
OSLO, Nov 27 (Reuters) - LNG shipper Flex LNG ,
controlled by Norwegian-born billionaire John Fredriksen,
expects a tight LNG shipping market in the years ahead driven by
strong demand and new LNG supply coming on stream.
The Olso-listed shipper, whose shares jumped 11 percent on a
bullish outlook and after it swung to a third quarter profit
after a loss in the prior quarter, has four liquefied natural
gas carriers (LNGC) on the water and nine under construction for
delivery in the period 2019 to 2021.
Driven by nearly 50 percent year-on-year growth imports to
China in the third quarter, LNGC rates have spiked to a new all
time high.
"Rates have more than doubled and are now hovering around
$200,000 per day for modern fifth generation tonnage," CEO
Oeystein M. Kalleklev said during a call on the firm's results.
"We expect the LNG market to be tight in the years to come,
there are a lot of LNG entering the market the next years," he
said.
Kalleklev said the four vessels on the water were sold out
for the fourth quarter and revenues were expected to increase to
$35 million from $19 million in the third quarter.
"Rates on our vessels in the spot market have risen from
$50,000 in the third quarter to $130,000 in the fourth quarter,"
Kalleklev said, this compared with a cash break even of $50,000
per day.
"We are very bullish, we are in an early phase of a recovery
after four challenging years," he said.
New volumes from Australia, Qatar and North America will
support supply, while South and South-east Asia will drive
demand.
Flex LNG reported a third quarter net profit of $1.2 million
from a loss of $2.9 million in the second quarter.
(Reporting By Ole Petter Skonnord; Editing by Emelia
Sithole-Matarise)
((olepetter.skonnord@thomsonreuters.com; 0047 23 31 65 97;))
d12m
27.11.2018 kl 12:16
5117
Flex LNG believes that the LNG market is in the early stages of a multi-year recovery. The market for seaborne transportation of LNG has improved significantly during the third quarter with the primary driver being the nearly 50 per cent year on year growth in imports to China. Additionally there is high demand growth in other more mature markets such as South Korea and Taiwan.
The LNGC fleet now exceeds 450 vessels and approximately 50 vessels are expected to be delivered in total for 2018. The shipping market is poised to improve as a ramp-up of US LNG export projects coupled with limited fleet growth have created a favorable backdrop over the next few years. Based on supply/demand model, it is estimated that 90 more ships will be required by 2020, resulting in a potential shortage of 30-45 vessels (Seaport Global). Fearnleys estimates a shortage of 47 vessels.
The LNGC fleet now exceeds 450 vessels and approximately 50 vessels are expected to be delivered in total for 2018. The shipping market is poised to improve as a ramp-up of US LNG export projects coupled with limited fleet growth have created a favorable backdrop over the next few years. Based on supply/demand model, it is estimated that 90 more ships will be required by 2020, resulting in a potential shortage of 30-45 vessels (Seaport Global). Fearnleys estimates a shortage of 47 vessels.
kodenavn
27.11.2018 kl 13:47
5006
Det er normalt fristende å selge litt på en dag som kursen har gått 10 %, men ikke denne gangen.
Rapporten og fremtidsutsiktene er knallbra.
Q4 er utsolgt, og topplinjen for Q4 vil øke fra 19 til 35 mill USD, og bunnlinjen fra 1,2 til 15 mill USD. Det blir fine overskrifter av slikt i februar: "Flex 10-doblet resultatet"
Men det beste er at det vil øke på for hvert kvartal utover. Dette er en cash-maskin.
Jeg føler meg ganske sikker på at kursen er over 20.- om 6 mndr.
Allerede har vel de fleste meglerhus targets mellom 20.- og 30.-, og det blir nok oppjusteringer etter dagens rapport.
Rapporten og fremtidsutsiktene er knallbra.
Q4 er utsolgt, og topplinjen for Q4 vil øke fra 19 til 35 mill USD, og bunnlinjen fra 1,2 til 15 mill USD. Det blir fine overskrifter av slikt i februar: "Flex 10-doblet resultatet"
Men det beste er at det vil øke på for hvert kvartal utover. Dette er en cash-maskin.
Jeg føler meg ganske sikker på at kursen er over 20.- om 6 mndr.
Allerede har vel de fleste meglerhus targets mellom 20.- og 30.-, og det blir nok oppjusteringer etter dagens rapport.
kodenavn
27.11.2018 kl 15:24
4875
Det er ikke lenge siden den stod i 16.-, og nå vet vi mye mer. Og alt er på den positive siden, så hvorfor ikke.
Triton
27.11.2018 kl 17:39
4707
Skagen spår fantastiske år for Flex LNG
- Dette er bare begynnelsen.
Flex Enterprise. Foto: Flex LNG.
Flex Enterprise. Foto: Flex LNG.
annonse
Artikkel av: Odd Steinar Parr
27. november 2018 - 14.36
Lest av
6840
FLNG 10.47%
SISTE
14.25
I ÅR
-0.39%
annonse
Flex LNG mottar stående applaus på børsen etter at rederiet i morges la frem sin rapport for 3. kvartal.
Aksjen stiger i øyeblikket 8,1 prosent til 13,95 kroner.
- Er bare begynnelsen
Porteføljeforvalter Alexander Stensrud i Skagen Vekst mener oppgangen er veldig berettiget.
- Vi tror dette bare er begynnelsen. På dagens prising er disse ultramoderne båtene priset til under hva vi ser verft er villige til, og økonomisk kan forsvare å bygge ny kapasitet på i dag. I tillegg har Flex LNG finansieringen av flåten på plass, ledelse med god erfaring innenfor drift og kontrahering, samtidig som også Fredriksens kvalitetsstempel er på plass, som største aksjonær og finansiell backer, skriver han i en e-post til Hegnar.no.
- Med bare en tredjedel av flåten på vannet, burde 2019 og 2020 bli meget fruktbare år, legger Stensrud til.
Er tredje største eier
Skagen Vekst er tredje største aksjonær i Flex LNG, med en eierandel på 2,45 prosent.
Foruten John Fredriksens Geveran Trading på 49,91 prosent, er det bare aksjefondet DNB Norge som er større med sine 4,16 prosent, ifølge en aksjonærliste på Flex LNGs hjemmesider datert 1. oktober.
- Vi har ikke redusert vår posisjon i Flex LNG på de urolighetene som har vært i energimarkedet de siste seks ukene. Vi tror den siste kapitalutvidelsen ble satt på et sunt nivå og deltok aktivt i den runden, fortsetter forvalteren.
Jeg regner med dere er komfortable med dagens eierandel?
- Ja, vi har absolutt ikke noe problem med den! Eierandelen tilsier litt over 2,5 prosent av fondet, og er dermed vår nest største posisjon innenfor energisegmentet, svarer Stensrud.
Ser mye blå himmel
Hvordan vil dere karakterisere det fundamentale for LNG-markedet nå?
- LNG er og blir en stadig viktigere del av det globale energimarkedet. Vi ser helt klart at Kinas fremstøt gjennom deres «blå himmel-politikk» (mindre forurensning) har påvirket etterspørselen i det globale LNG-markedet med en økning på nesten 50 prosent per år de siste to årene. Samtidig blir naturgass gjort mer tilgjengelig i hele verden, som følge av amerikansk skifergass og nye og mindre kapitalintensive produksjonsmetoder, forteller forvalteren.
- Vi tror naturgass og LNGs rolle fremover også vil være en viktig del, spesielt ettersom tilbudet øker og etterspørselen følger etter - hvis vi ser til USA hvor rimelig gass igjen har skapt et marked for energiintensiv industri, legger han til.
- Fantastiske priser
Har dagens kvartalsrapport på noen måte påvirket deres syn på investeringen i Flex LNG?
- Som nevnt tidligere, tror vi dette bare er begynnelsen. Med de fantastiske prisene vi i dag ser i spotmarkedet, tror vi båter som blir levert fremover vil bli meget attraktive eiendeler, og ikke bare for dagens muligheter til å skape en solid inntjening. Med de muligheter vi ser innenfor transport av flytende naturgass i det globale markedet, burde en ultramoderne flåte bli veldig attraktiv, sier Stensrud.
- Grunnen er at en slik flåte ikke bare oppnår høyere dagrater, men også lavere kostnader - spesielt ettersom tilbudet av gass og også transportbehovet blir større de neste to årene, avslutter han overfor Hegnar.no.
Knallsterk guiding
Ellers forklarer både Fearnley Securities og Pareto overfor TDN Direkt dagens kursoppgang i Flex LNG med den sterke guidingen.
Det John Fredriksen-dominerte rederiet guider en omsetning på rundt 35 millioner dollar i 4. kvartal etter å ha sluttet ut alle tilgjengelige skipsdager.
Fearnley-analytiker Espen Landmark Fjermestad øyner et EBITDA (driftsresultat før av- og nedskrivninger) på 26-27 millioner dollar, mens EBITDA-konsensus for 4. kvartal var på 21 millioner dollar.
- Men kanskje viktigere er å se på hva de har gjort i 4. kvartal. To av skipene har tradet spot, og to har vært på kontrakt til rater på rundt 60.000 dollar per dag. De leverer rater på 95.000 dollar i snitt på de fire skipene, og når to av skipene har ligget på 60.000 dollar må de to andre dermed være desto høyere, på rundt 120.000 dollar per dag, sier han til nyhetsbyrået.
- Det er et veldig sterkt tall i forhold til Golar LNG og GasLog, som har hatt skip i 4. kvartal med dagrater på 85.000 dollar per dag, legger analytikeren til.
Fredriksen-premie
De høyere ratene forklarer Landmark Fjermestad med at Flex LNG har sluttet ut skip senere i kvartalet enn konkurrentene, samt at selskapet nå får en MEGI/XDF-premie (main engine gas injection/dual-fuel).
En liste fra Clarksons Platou viser ifølge TDN Direkt at LNG-ratene (LNG carriers) for MEGI/XDF-skip på 226.000 dollar per dag, hele 22,6 prosent høyere enn for en måned siden.
- En har dobbelt så mye vekst i kondenseringsanlegg som i år, og en har færre nybyggleveringer. Det er usikkerhet knyttet til Kina og gassprisen i USA, men mye taler for at ratene en ser nå vil være til stede i store deler av 2019, sier han til nyhetsbyrået.
- Dette er bare begynnelsen.
Flex Enterprise. Foto: Flex LNG.
Flex Enterprise. Foto: Flex LNG.
annonse
Artikkel av: Odd Steinar Parr
27. november 2018 - 14.36
Lest av
6840
FLNG 10.47%
SISTE
14.25
I ÅR
-0.39%
annonse
Flex LNG mottar stående applaus på børsen etter at rederiet i morges la frem sin rapport for 3. kvartal.
Aksjen stiger i øyeblikket 8,1 prosent til 13,95 kroner.
- Er bare begynnelsen
Porteføljeforvalter Alexander Stensrud i Skagen Vekst mener oppgangen er veldig berettiget.
- Vi tror dette bare er begynnelsen. På dagens prising er disse ultramoderne båtene priset til under hva vi ser verft er villige til, og økonomisk kan forsvare å bygge ny kapasitet på i dag. I tillegg har Flex LNG finansieringen av flåten på plass, ledelse med god erfaring innenfor drift og kontrahering, samtidig som også Fredriksens kvalitetsstempel er på plass, som største aksjonær og finansiell backer, skriver han i en e-post til Hegnar.no.
- Med bare en tredjedel av flåten på vannet, burde 2019 og 2020 bli meget fruktbare år, legger Stensrud til.
Er tredje største eier
Skagen Vekst er tredje største aksjonær i Flex LNG, med en eierandel på 2,45 prosent.
Foruten John Fredriksens Geveran Trading på 49,91 prosent, er det bare aksjefondet DNB Norge som er større med sine 4,16 prosent, ifølge en aksjonærliste på Flex LNGs hjemmesider datert 1. oktober.
- Vi har ikke redusert vår posisjon i Flex LNG på de urolighetene som har vært i energimarkedet de siste seks ukene. Vi tror den siste kapitalutvidelsen ble satt på et sunt nivå og deltok aktivt i den runden, fortsetter forvalteren.
Jeg regner med dere er komfortable med dagens eierandel?
- Ja, vi har absolutt ikke noe problem med den! Eierandelen tilsier litt over 2,5 prosent av fondet, og er dermed vår nest største posisjon innenfor energisegmentet, svarer Stensrud.
Ser mye blå himmel
Hvordan vil dere karakterisere det fundamentale for LNG-markedet nå?
- LNG er og blir en stadig viktigere del av det globale energimarkedet. Vi ser helt klart at Kinas fremstøt gjennom deres «blå himmel-politikk» (mindre forurensning) har påvirket etterspørselen i det globale LNG-markedet med en økning på nesten 50 prosent per år de siste to årene. Samtidig blir naturgass gjort mer tilgjengelig i hele verden, som følge av amerikansk skifergass og nye og mindre kapitalintensive produksjonsmetoder, forteller forvalteren.
- Vi tror naturgass og LNGs rolle fremover også vil være en viktig del, spesielt ettersom tilbudet øker og etterspørselen følger etter - hvis vi ser til USA hvor rimelig gass igjen har skapt et marked for energiintensiv industri, legger han til.
- Fantastiske priser
Har dagens kvartalsrapport på noen måte påvirket deres syn på investeringen i Flex LNG?
- Som nevnt tidligere, tror vi dette bare er begynnelsen. Med de fantastiske prisene vi i dag ser i spotmarkedet, tror vi båter som blir levert fremover vil bli meget attraktive eiendeler, og ikke bare for dagens muligheter til å skape en solid inntjening. Med de muligheter vi ser innenfor transport av flytende naturgass i det globale markedet, burde en ultramoderne flåte bli veldig attraktiv, sier Stensrud.
- Grunnen er at en slik flåte ikke bare oppnår høyere dagrater, men også lavere kostnader - spesielt ettersom tilbudet av gass og også transportbehovet blir større de neste to årene, avslutter han overfor Hegnar.no.
Knallsterk guiding
Ellers forklarer både Fearnley Securities og Pareto overfor TDN Direkt dagens kursoppgang i Flex LNG med den sterke guidingen.
Det John Fredriksen-dominerte rederiet guider en omsetning på rundt 35 millioner dollar i 4. kvartal etter å ha sluttet ut alle tilgjengelige skipsdager.
Fearnley-analytiker Espen Landmark Fjermestad øyner et EBITDA (driftsresultat før av- og nedskrivninger) på 26-27 millioner dollar, mens EBITDA-konsensus for 4. kvartal var på 21 millioner dollar.
- Men kanskje viktigere er å se på hva de har gjort i 4. kvartal. To av skipene har tradet spot, og to har vært på kontrakt til rater på rundt 60.000 dollar per dag. De leverer rater på 95.000 dollar i snitt på de fire skipene, og når to av skipene har ligget på 60.000 dollar må de to andre dermed være desto høyere, på rundt 120.000 dollar per dag, sier han til nyhetsbyrået.
- Det er et veldig sterkt tall i forhold til Golar LNG og GasLog, som har hatt skip i 4. kvartal med dagrater på 85.000 dollar per dag, legger analytikeren til.
Fredriksen-premie
De høyere ratene forklarer Landmark Fjermestad med at Flex LNG har sluttet ut skip senere i kvartalet enn konkurrentene, samt at selskapet nå får en MEGI/XDF-premie (main engine gas injection/dual-fuel).
En liste fra Clarksons Platou viser ifølge TDN Direkt at LNG-ratene (LNG carriers) for MEGI/XDF-skip på 226.000 dollar per dag, hele 22,6 prosent høyere enn for en måned siden.
- En har dobbelt så mye vekst i kondenseringsanlegg som i år, og en har færre nybyggleveringer. Det er usikkerhet knyttet til Kina og gassprisen i USA, men mye taler for at ratene en ser nå vil være til stede i store deler av 2019, sier han til nyhetsbyrået.
Virago1100
27.11.2018 kl 21:30
4493
Kan vi forvente at FLNG etterhvert vil betale utbytte engang i 2019.....
Hvilke kursmål har Skagen, Fearnley og Pareto?
Redigert 27.11.2018 kl 22:14
Du må logge inn for å svare
Triton
28.11.2018 kl 20:17
3992
FLEX LNG: Sold out, come back soon» er overskriften på Flex-ledelsens guiding for inntjeningen i den siste tremånedersperioden av året. – Ratene har skutt kraftig i været og ligger nå rundt 200.000 dollar pr. skip pr. dag. Akkurat nå er markedet et «LNGorado» for rederier med åpen tonnasje, spesielt om man har nye, moderne skip, sier Flex LNG-sjefen Øystein M. Kalleklev til Finansavisen. Pareto gjentar kursmål NOK 22,7 og kjøp etter rapporten. Nordea gjentar kursmål NOK 25 og kjøp.
Triton - takk for svar og info :-)
Triton
28.11.2018 kl 21:29
3869
Nyttig presentasjon å se
https://www.flexlng.com/wp-content/uploads/2018/11/Flex_LNG-Kepler-2018.pdf
https://www.flexlng.com/wp-content/uploads/2018/11/Flex_LNG-Kepler-2018.pdf
Ingen som er redd for værfenomener etc. nå lenger. Da man skal selge kanskje..?
larserne
29.11.2018 kl 15:32
3486
RSInvest;
Hehe; solgt deg ut og vil ha billigere inngang.. Værfenomenet elnino kommer år i imellom, men i Kina får dem ikke puste pga luftforurensning fra skitten energi (kull) og annet industri utslipp. Er man bare pittelitt langsiktig kommer kvartalsvise utbytter også i FLNG!
Hehe; solgt deg ut og vil ha billigere inngang.. Værfenomenet elnino kommer år i imellom, men i Kina får dem ikke puste pga luftforurensning fra skitten energi (kull) og annet industri utslipp. Er man bare pittelitt langsiktig kommer kvartalsvise utbytter også i FLNG!