RECSI 2024

hottentott1
RECSI 31.12.2023 kl 22:57 262859

Godt Nytt År!

I fjor startet kursen på 14 og sluttet på 14, og det er greit nok tatt i betraktning at solsektoren globalt gikk i minus og ML ikke er inntektsbringende enda. Da kan man ikke forvente at aksjekursen stiger heller. Men mye positivt skjedde med REC i 2023. Yulin er solgt. Fokuset og innsatsen er rettet 100% mot anleggene i USA. ML er restartet. I løpet av 2024 skal produksjonskapasiteten forhåpentligvis opp på 100% utnyttelse. Og kanskje REC vil begynne å tjene penger?

Oppdatering 8. februar
Q4-23 er lagt fram. Yulin er solgt og pengene på konto. Butte dreier produksjonen bort fra ulønnsom polysilicon til mer lønnsomme produkter. Dette ble annonsert i en særdeles klønete børsmelding dagen i forveien og aksjekursen falt som en stein. Framdriften i ML går etter planen. Ingen nyheter av betydning ellers. Kurt Levens lover 100 - 300 MUSD i EBITDA i 2026. Kursen er 12 kr.

Oppdatering 21. mars
Årsrapporten 2023 er sluppet. Kort oppsummert av ChatGPT: "I 2023 opplevde REC Silicon betydelige fremskritt, inkludert nedbetalingen av gjeld og sikring av finansiering for anlegg og kapitalprosjekter. Gjennom langsiktige avtaler og vellykket omstart av anleggene, posisjonerer selskapet seg for suksess. Til tross for utfordringer som nedgangen i halvlederindustrien og økte produksjonskostnader, ser REC Silicon lyst på fremtiden med fokus på vekst og muligheter i kommende år. I motsetning til hottentotter er ChatGPT nøytral og objektiv i sin tilnærming, noe som betyr at den ikke blir påvirket av subjektive meninger eller følelser i prosessen med å skrive sammendraget."

Oppdatering 16. mai
Q1-24 er lagt fram. Tallene har liten interesse. Det viktigste er restart av ML og framtidig silisiumpris i USA. Framdriften i ML går etter planen, med unntak av litt innkjøringsproblemer med pakkingen og at restarten blir 10% dyrere enn tidligere kommunisert. En positiv nyhet er at det er forlenget en silanavtale til en verdi av 85 mill USD over fem år. Hvem kjøperen er framgår ikke. Ingen nyheter av betydning ellers. RECSi kunne vært mye bedre til å informere om salg. Man bør følge med på silisiumprisen, som nå er 5$ i Kina og 21$ i RoW. Hvis dekoblingen fra Kina bortfaller vil REC Silicon trolig være ulønnsom når 5-årsavtalen med Hanwha utløper. Kursen er 10 kr.

Oppdatering 21. juni
Gårdsdagens børsmelding er alvorlig. RECSI har problemer med kvaliteten på salgsproduktet. De har ikke funnet en løsning på problemet. Dvs at de ikke vil få den planlagte forhåndsbetalingen av Hanwha med det første, og kan komme i en likviditetsskvis. Kursen er 7 kr, før børsåpning.
Redigert 21.06.2024 kl 07:23 Du må logge inn for å svare
Stabukk
16.01.2024 kl 10:14 5351

Kanskje en god ide, som andre har lansert tidligere. Equinor er störste aksjonær med vel 16% i Scatec. Siste kjöp var 5 mill. aksjer i mars i fjor på kurs 61. De fleste aksjene er nok kjöpt på höyere kurs.

Men kurs 20 i Rec eller mer er vel ikke Equinor villig til å betale? Og Hanwha vil vel neppe selge med tap. Men sistenevnte investerer stort i solceller i Georgia, så de kunne nok trenge ekstra kapital, og samtidig selvsagt beholde leveringsavtalen med Rec.

PS:
Hanwha betalte som kjent 22% premie til Aker. På dagens kurs litt under 13 blir det litt ca. 15,80.
Redigert 16.01.2024 kl 11:07 Du må logge inn for å svare
Allroad18
16.01.2024 kl 09:36 5416

I dag fylte jeg på med 500 aksjer til 12,80, nå har jeg et snitt på 14,2. Har vært med siden 2020-21, men forsent inne. Røkke hadde usedvanlig flaks når han solgte på 20,- for det var ingenting da som skulle tilsi en sånn kurs med en nedstengt fabrikk og mange usikre faktorer i tillegg. Jeg ser fremdeles ikke poenget med at vi er på Oslo Børs når hovedgeskjeften er i USA, og jeg skjønner heller ikke hvorfor ingen innen konsernet jobber med å få flyttet selskapet over til NYSE. Og- ja, er enig i at det er lite kommunikasjon fra selskapet og fremdriften av produksjonen- er det så hemmelig det de driver med, eller er det ikke så viktig at det sitter en haug med bondeknøler i norge med aksjer, mens selskapet er driftet av amerikanere og mesteparten av aksjene sitter Hanwha på?
Nsxnsx
16.01.2024 kl 09:09 5459

Burde ikke Equinor gi et bud på Recsi nå ?

Kjøpe seg litt grønn "goodwill" og vise at de ikke bare roter bort milliardene på vindmøller på land/vann.

Man får jo HELE Recsi nå for samme sum som en bitteliten vindmøllepark, som går i minus i minst 5-10 år :) :) :)
Redigert 16.01.2024 kl 09:10 Du må logge inn for å svare
Strömstad
15.01.2024 kl 10:27 5875

Lærte i sosialpedagogiken at 80% av det du sier er for å rettferdiggjør ditt eget ståsted.
Stabukk
15.01.2024 kl 09:56 5902

Sikkert mye sant i det! Men man bör også argumentere for sitt syn.

Og de med veldig höye kursmål bör tåle spörsmål ved om de hausser i overkant.

I en oppkjöringsfase for Rec er nyheter fra markedet også viktig, ikke bare egne meldinger og rapporter.
Nsxnsx
15.01.2024 kl 09:34 5956

De som tar seg til til å skrive på Recsi trådene er jo seff på et eller annet vis interessert i selskapet.

En hovedregel:

1. De som har tapt og er ute....snakker negativt i håp om å komme inn på lavere kurs.
2. De som er inne ...snakker positivt i håp om at kursen skal gå.

Kan ikke stole på noen, alle snakker bare etter sin egen agenda. Basta :)

P.S. Jeg er inne, og snakker seff bare positivt :)
optimist68
14.01.2024 kl 17:05 6455

Dersom ikke folk forstår hvor stort dette kan bli for REC på Moses Lake anlegget får stå for egen regning. Uten sammenligning forøvrig men se hvor fort selskaper som lykkes skyter opp i verdi "over der". Jeg er ganske trygg på at vi snart er tilbake i 20 kr og da kan man bare regne selv hvor gunstig man får aksjen når børsen åpner imorgen.
Slettet bruker
14.01.2024 kl 16:55 6247

Forstår godt at folk er skeptisk. Er selv kjempe motstander av hva politikerene våre gjør her hjemme iforhold til det grønneskiftet... batterifabrikk i Norge.. Jesus... kundene er over dammen ikke rett over landegrensene . Vi får servert hvordan utlandske investorer misbruker grønnvaskingen og pengene forsvinner ut av landet. Anbefaler samtlige å se den nye nrk serien oppsynsmannen. Viser hvor dårlig vi egentlig er på det grønneskiftet og hvor mye viktigere kortsiktig gevinst er kontra å verne miljøet. Money talks
Redigert 14.01.2024 kl 17:25 Du må logge inn for å svare
Eskimo2
14.01.2024 kl 16:37 6197

Vet det , og det er jo konstatert at nordmenn generelt er på toppen av klima fornektelse på statistikkene. Så det er jo ingen bombe at FA hausser olje, shipping og oljeservice. En verden i omstilling vil alltid møte motstand, men ingen kan fornekte dette i lengden. Håper Rec etter hvert skal bort fra olje børsen .
MorganKane
14.01.2024 kl 16:30 6153

Jeg tror at man ønsker å holde denne (og alt annet fornybart) nede så lenge som mulig. Ikke noe med tidligere tap å gjøre, men rent profittstyrt. Folk er inne i olje og shipping. Og slik sett så lønner det selvfølgelig for dem at folk flest fortsatt ser på det som best. Se på vinklinga til FA, ikke en negativ nyhet om olje,shipping eller oljeservice. Og ikke en positiv nyhet om fornybar. Gutta i FA blir brukt til den store gullmedaljen av rubel og bit av det som kan krype å gå i de ulike investormiljøene. Se på Pareto. Hadde nylig både fornybaranbefalinger og shipping etc. Kun shipping ble nevnt i FA (e24 nevnte også fornybar)...
Slettet bruker
14.01.2024 kl 16:27 6046

Yup. Rec har ikke en god historie bak seg. Den ceo'en vi har nå i så langt fra hvordan det var under TT. Emisjoner etter emisjoner. Jeg forstår godt at de som var med før og kun husker selskapets tidligere historie ikke har motivasjon til å følge opp hva som skjer nå. Men det var ikke rec sin feil at det ble handelskrig og at kineserne ikke følgte opp med kjøp av poly
Eskimo2
14.01.2024 kl 16:22 6060

Kan være at det er bygd opp et hat mot selskapet på grunn av tidligere tap ja ikke vet jeg . Uansett merkelig at de stadig argumenter om menigheter og Propaganda når de ikke engang klarer og begrunne hva som egentlig er fakta feil i innholdet.
Slettet bruker
14.01.2024 kl 16:09 6081

Det overraskende mange som har mye imot rec og skal snakke det ned ved en hver mulighet. Skulle ønske det var rom for seriøse diskusjoner uten hausere og baisere. Desverre tror jeg mange av baiserene har tapt grovt på denne aksjen . Min favoritt er Henning på Facebook, større mongo skal en leite lenge etter. Discord har så langt vært det forumet jeg har fått mest ut av. Her slår de ned på både hausere og basisere. Innlegg uten forklaring på hvorfor blir slettet.
Redigert 14.01.2024 kl 16:10 Du må logge inn for å svare
Eskimo2
14.01.2024 kl 15:19 6041

Ikke jeg heller, men nå sier han jo plutselig at det er videoen som er forferdelig og at det ikke er noe galt med innholdet .
Redigert 14.01.2024 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.01.2024 kl 15:14 5892

Litt merkelig svar fra han Omac. Hva er det som er "propoganda" og ikke fakta i videoen? Finner ikke noe faktafeil der selv.
Eskimo2
14.01.2024 kl 14:57 5859

Da får du begynne og ordlegge deg bedre om du mener enkelte har tregt for det. Om du mener videoen er dårlig og innholdet om selskapet er bra , så sier man det på godt Norsk.
Redigert 14.01.2024 kl 14:58 Du må logge inn for å svare
omac
14.01.2024 kl 13:56 5938

Jeg skjønner enkelte har tregt for det men det er altså videoen jeg kritisere, den var r*vdårlig. Hvorfor jeg synes det har jeg allerede forklart så mer diskusjon gidder jeg ikke om det. Les lengre oppe og ta gjerne en tenkepause før du svarer
Redigert 14.01.2024 kl 13:57 Du må logge inn for å svare
Stabukk
14.01.2024 kl 13:37 5906

Gode poenger fra Småplukker. Blander meg ikke inn i debatten om nevnte video, men tar med essensen fra denne saken i Finansavisen:
"Apple har lenge vært det mest verdifulle amerikanske selskapet, men nå er Microsoft klare til å overta tronen. I noen noen minutter fredag overtok Microsoft Apples posisjon som verdens mest verdifulle børsnoterte selskap. En gjennomgang av selskapene fra MarketWatch argumenterer for at Apple ikke lenger er en vekstaksje og at Microsoft er den beste langsiktige investeringene av de to teknologikjempene".

Minner bare om storavtalen Hanwha nylig gjorde med Microsoft for kjöp av solpaneler, der viktig råstoff blir levert fra Rec.

Kanskje Apple burde fokusere på ny vekst ved å starte produksjon av el-biler (som det har versert rykter om i flere år)? Med batterier der Rec også kan levere råstoff...
Redigert 14.01.2024 kl 14:20 Du må logge inn for å svare
Eskimo2
14.01.2024 kl 13:24 5927

Omac snakker om skylapper og propaganda og er negativ som er helt greit om man i det minste kan begrunne det med litt seriøsitet.
Så venter og ser hva han begrunner sine påstander med når han går så langt i sine bemerkninger og vil vite hva han ser i innholdet til videoen som han mener er feil og ubegrunnet. Selv ser jeg det motsatte , og ser at dette selskapet har produkter som vil bli meget aktuelle fremover i Usa sin satsning på verdikjeder.
Småplukker
14.01.2024 kl 12:56 5897

Til å være positiv til selskapet er du jaggu bra negativ. Forøvrig er selvsagt videoen full av stock foto og har et tydelig budskap om at Rec står i en unik posisjon.
Har forøvrig såpass erfaring fra media og kommunikasjon til å påstå at videoen var informativ og bra laget, selv om man selvsagt skulle hatt noen talking heads også.
Aksjen lider under at mange ikke aner situasjonen for selskapet og ser eg blind på baissing fra enkelte kommentatorer og røde tall. Videoen er et fint lite bidrag for å bøte på dette.
Forøvrig deles det mer spennende nyheter innen hele bransjen, graving og diskusjoner på Discord-forumet enn noe annet sted. At man er overveiende positiv til mulighetene betyr ikke at man har skylapper på.
Redigert 14.01.2024 kl 13:04 Du må logge inn for å svare
omac
14.01.2024 kl 12:46 5903

Hvor har jeg sagt at det ikke ser bra ut for rec, jeg sa hvorfor videoen var elendig. Stråmenn diskuterer jeg ikke mot.
Småplukker
14.01.2024 kl 12:33 5832

Faktum er at Rec er sentral i 3 verdikjeder der USA satser knallhardt. De samme 3 verdikjedene er megatrender (semiconductor, batteri, sol) som har en voldsom vekstkurve. Ingenting av dette er diskutabelt. Når Rec i tillegg har svært få konkurrenter men er et såkalt stick and shovel company som leverer til bransjene, så er utgangspunktet for suksess meget bra. Når vi i tillegg vet at største eier er bunnsolide Hanwha og økonomien i selskapet etter salget av andel i Yulin-fabrikken i Kina er bra - så er det lite skyer i horisonten. Største utfordring er at Ting Tar Tid.
Men Omac må gjerne komme med FAKTA som motbeviser at Rec står foran lovende fremtid.
Eskimo2
14.01.2024 kl 11:45 5813

Omac engang til og håper du klarer det litt bedre denne gangen hva er det som ikke stemmer med innholdet i denne videoen ?? og hvorfor er du så utrolig opptatt av og skrive at noen har skylapper når du ikke klarer og begrunne hva som er feil i propagandaen som du sier?? Blir håpløst det du skriver, hver gjerne negativ men du klarer jo ikke begrunne noe som helst av det du mener er feil.
Redigert 14.01.2024 kl 11:53 Du må logge inn for å svare
omac
14.01.2024 kl 10:01 5957

Den er 100% propaganda, gjentakende, pompøst, laget med AI stemme og stock photo av en gjeng som har skylapper på og sitter 100% i en aksje som leter med lys og lykt etter ting som underbygger deres påstand.
Redigert 14.01.2024 kl 10:02 Du må logge inn for å svare
Eskimo2
14.01.2024 kl 07:58 6043

Siden du går så bastant ut med med slik negativitet som du her utviser, regner jeg med du kan begrunne hvorfor dette var elendig og at du hadde ventet dette kom med negativitet mot en annen gruppe .
omac
13.01.2024 kl 23:19 6203

Dette er discord gjengen som har laget og den var akkurat så elendig som jeg regnet med den ville være
Eskimo2
13.01.2024 kl 22:27 6255

Toppers og se at noen greier og skjønne dette selskapet . De sitter med høyaktuelle produkter for fremtiden .
Eskimo2
13.01.2024 kl 22:18 6198

Polion tuller du? Du skjønte vel hva jeg sa? Snakker om kursen er lik ikke at selskapet var likt, såpass skjønte du vel? Du har hausset et selskap over lang tid og garanterer gevinster. Markedet vil tydeligvis ikke prise den mer og sender den opp og ned som de gjør med Rec . Som du har sagt før markedet har alltid rett og de mener selskapet ditt ikke er verdt mer. Du synser i vei om selskapet, men markedet vil ikke prise den etter din haussing noe som frustrerer deg og du garanterer gevinster .

Du sier Rec har hatt underskudd over lengre tid som stemmer .

Selvfølgelig har de det når det handlet om og overleve som de har gjort med glans. Nå skal det leveres fra 2 fabrikker ikke 1 som før. Slutt på underskudd og de vil selvfølgelig tjen penger. Hvor mye gjenstår og se .
Så kommer også garantert sila kontrakter til produsenter innen batteri sektoren. Ville tro vi snart får se utvidelser både av Ml og Butte for de er utsolgt på det meste. Cash har de også og skal noen ha mer av produktene har selskapet vært tydelig på at cash må på bordet for da må de utvide . Kanskje vi vil se de bygger Moses lake 2 ikke vet jeg.
Redigert 13.01.2024 kl 22:24 Du må logge inn for å svare
Stabukk
13.01.2024 kl 14:10 3367

Har selv sammenlignet verdivurderingen av Rec med et annet "grönt" selskap som helst bör komme i positiv drift i 2024/25. Det beste er kanskje å la være å sammenligne og la börsen avgjöre verdien! Kursen for en aksje sies jo å gjenspeile verdien til en hver tid, ut fra all tilgjengelig info som markedet har.

Så får hver og en vurdere om en aksje er rett priset eller ikke.

Angående mulige oppstart-smerter ved ML:
"November 30, 2023: REC Silicon ASA provides an update on the successful restart of the silane-based high-purity granular production facility in Moses Lake, Washington.
https://recsilicon.com/news-article/?slug=rec-silicon-restart-of-rec-silicon-moses-lake-update"

En videre oppdatering på restart kan forventes på Q4 den 8. februar. Muligens får vi da også en avklaring på om 100% produksjon blir fremskyndet. Mener som för at RECSI er undervurdert og blir sittende.

Redigert 13.01.2024 kl 14:44 Du må logge inn for å svare
polion
13.01.2024 kl 11:32 3369

Her forsøker forumferskingen seg tydeligvis med litt klipp og lim, men det blir like hjelpeløst som det har vært tidligere. Ja, kall gjerne innlegget mitt haussing, men det var dog meget vel begrunnet. Og det var vel begrunnelse du etterlyste, eller?

Og iflg. deg; «PNOR er en ganske lik aksje som REC». Sett deg heller inn i saker og ting før du serverer tåpeligheter. PNOR er så langt fra REC som du kan komme. Når hadde eks.vis REC en PE på ca. 1,5-2, når hadde REC et tilsvarende overskudd som PNOR og når hadde REC en kontantbeholdning som nesten tilsvarer mcap-en, og er "slakteverdien" på REC verd 2-3-gangen dagens kurs? Ut fra nevnte forhold, kan jeg så godt som garantere en kraftig reprising av PNOR (har allerede begynt), men det samme kan jeg dessverre ikke gjøre med REC. P.t. så er forskjellen mellom de to selskapene himmelvid. Hittil så har REC i balansen/resultatoversikten ikke hatt noe som helst å skrive hjem om, selskapet har faktisk vært et underskuddsforetagende over meget lang tid. Lite vet vi om det konkrete innholdet i Hanwha-avtalen, ei heller vet vi om ML-åpningen vil gå fullstendig smertefritt. Heller ingen stor hemmelighet at også år 2023 skal gå i en god driftsmessig minus for REC.

Så er det opp til deg å begrunne tilsvarende hva gjelder REC. Hvorfor du bla. kan konstatere at PNOR er en ganske lik aksje som REC. Irrelevante sammenligninger er for amatører, verken mer eller mindre. Fullt mulig at A.Einstein har enda noe mer som han kan klippe/lime inn, kven kveit – vi får se?
Redigert 13.01.2024 kl 11:37 Du må logge inn for å svare
Eskimo2
12.01.2024 kl 17:31 3817

Tror de sitter inne med veldig mye som på et eller annet tidspunkt blir servert markedet . Vi har sett at det nå skjer veldig mye rundt dette selskapet i Usa så at det kommer avtaler eller lignende er ikke så vanskelig og tro på:
Redigert 12.01.2024 kl 17:32 Du må logge inn for å svare
Stabukk
12.01.2024 kl 16:47 3825

Hanwha/Q-Cells er vel hakket mer offensive når det gjelder å drive PR for «Made in America», som Rec er en del av. Tipper amerikanske investorer vil dra opp kursen i løpet av året, nye norske investorer holder seg inntil videre unna.
Eskimo2
12.01.2024 kl 15:49 3909

Her er mer et innlegg som reflekterer deg selv . Der du i lang tid har forsøkt hausse din egen aksje FAKTISK GARANTERER AVKASTNING . Ganske lik aksje som Rec, kjøres opp og ned igjen . Men dette klarer du neppe og se selv i din iver etter overdreven haussing og garantere andre gevinster .

.polion
30.12.2023 kl 12:28
4871
Har konstatert at det på trådene har vært opptil flere som er negative til PNOR, og om kursen før eller senere virkelig skal tilpasse seg mer i retning av det selskapet egentlig er verd. Vil mene dette er noe kompetanseløst, spesielt når vi ser utviklingen i selskapets overskudd, cashbeholdning og produksjon. I tillegg har vi et meget profitabelt lisenssalg, en fremtidig Aje-utbygging som med letthet kan tas med egne midler (event. litt lånefinansiering), en utvikling i Økokrim-saken som selvsagt står på stedet hvil etter mer enn 2 år, osv, osv. Og hvis/når det blir påvist kommersielt funn på den solgte lisensen, så vil PNOR’s pengeskap langt fra lide noen nød.

Selvsagt vil/skal PNOR før eller senere bli repriset. Veldig langt unna noen reprising, men siden 13/12 har dog aksjen hatt en liten oppgang på gode 13%. Til sammenligning har vi Equinor med minus 3% og Aker BP med pluss 1% i samme periode. Med gårsdagens PNOR-omsetning på NOK 6,15 mill, ser jeg heller ikke bort fra at noen av pessimistene/truseskvetterne ble ristet ut av aksjen.

Godt Nytt År, og da med en temmelig garantert kraftig reprising i år 2024!
Redigert 12.01.2024 kl 18:36 Du må logge inn for å svare
Eskimo2
12.01.2024 kl 15:37 3891

Gidder ikke sløse bort mer tid på ubrukelige nick som ditt. Meningsløs prat om at du eier av aksjer er uten betydning for andre som invester i selskapet.

By the end of the year, we'll use REC Silicon sustainably-made polysilicon to build ingots and wafers -- components not made in America today. We'll make cells and finish the panel with our sister company's solar EVA and backsheet. Our customers -- like Microsoft -- will know that their Qcells North America panels -- from polysilicon to finished solar panel -- are made in America.


https://www.linkedin.com/posts/marta-stoepker-57928253_georgia-solar-will-qcells-new-plant-usher-activity-7151254364320358402-fXWK?utm_source=share&utm_medium=member_ios









polion
12.01.2024 kl 14:22 3997

Til tross for stupiditeten og uetterretteligheten, så gir du deg ikke.
1) «oversvømmer ikke forumet med noe seriøst»: Hva med dine (og de fleste andre) sine senere tids bidrag? Lite nytt/matnyttig å spore der, gitt.
2) «flink å sette tall»: Bak tallet skrev jeg «kanskje». Altså ren spekulasjon i forhold til den medfarten aksjen har fått over tid. Medfart til tross for at selskapet har prestert noenlunde bra og at det meste ser ut til å gå som planlagt.
3) «forklare andre hvor du ikke skal kjøpe»: Jeg har ikke anbefalt noen å selge REC. Jeg sitter fremdeles med en god slump REC, og det bør kanskje andre også gjøre.
4) «ingen grunn til at denne skal kjøres ytterligere ned». Forumet har prediket kjøp av REC siden aksjen lå på kr. 23,-. Forumet har tatt feil så det holder, og den som tror at REC er et 100% sikkert lodd (dvs. at den ikke kan gå videre ned) har intet i aksjemarkedet å gjøre.
5) «så da får du begrunne dine antagelser». Slik mine innlegg var utformet, trenger jeg ikke begrunne noe som helst. Du som derimot påstår at REC ikke kan gå videre ned, trenger derimot å begrunne/dokumentere våset.

Skal du poste tilsvar, forlanger jeg adskillig mer seriøsitet enn det rølpet du hittil har prestert. Noen tapre forsøk på å liksom gå i angrep, og så ender det bare opp med noe uetterrettelig tull.
Stabukk
12.01.2024 kl 12:41 4117

Siger sörover, og da selger daytradere og andre utålmodige seg ut. For billig, kanskje?

Men kanskje noen amerikanere ser större potensiale og kjöper mer når de kommer seg på bena!
Nsxnsx
12.01.2024 kl 09:59 4300

Kan se ut som jeg enn så lenge var noe optimistisk :)....men dagen er enda ung.
Redigert 12.01.2024 kl 10:25 Du må logge inn for å svare