Zenith Energy CEO «500% opp til Net asset Value»
Investornytt har utfordret Zenith Energy sin CEO Andrea Cattaneo med å sette fingen på hva selskapets hans er verd nå! Selskapet som har en verdi på 100 millioner kroner er blant de billigste selskapene på Oslo Børs, med en portefølje som begynner å ese ut!
Investornytt har i en rekke saker intervjuet og kartlagt litt hva det utskjelte oljeselskapet har av assets, hvilke prosesser dem er i og hva som skjer fremover.
Vi har ifbm med nytt år og nye muligheter har v spurt CEO i Zenith Energy – hva han egentlig syntes om aksjekursen. Den fargerike og erfarne forretningsmannen er ikke redd for å si hva han mener og går rett på sak nå vi spør han hva han mener selskapet er verd i dag.
https://investornytt.no/zenith-energy-ceo-500-opp-til-net-asset-value/
Investornytt har i en rekke saker intervjuet og kartlagt litt hva det utskjelte oljeselskapet har av assets, hvilke prosesser dem er i og hva som skjer fremover.
Vi har ifbm med nytt år og nye muligheter har v spurt CEO i Zenith Energy – hva han egentlig syntes om aksjekursen. Den fargerike og erfarne forretningsmannen er ikke redd for å si hva han mener og går rett på sak nå vi spør han hva han mener selskapet er verd i dag.
https://investornytt.no/zenith-energy-ceo-500-opp-til-net-asset-value/
Vekst
05.01.2024 kl 08:14
1687
Intet nytt, Andrea har alltid ment at Zenith har vært underpriset, men samtidig har selskapet tilgode å bevise at de er i stand til:
1. Strategisk: Gjennomføre en avtale
2. Operasjonelt: Utvikle feltene, øke produksjonen
Har vært veldig mange "nesten" avtaler.
Ingenting å si på ambisjonsnivået til Andrea og trivelig type å snakke med. Men som jeg har lært, "seeing is beliving".
Inntil videre følger jeg med fra sidelinjen.
1. Strategisk: Gjennomføre en avtale
2. Operasjonelt: Utvikle feltene, øke produksjonen
Har vært veldig mange "nesten" avtaler.
Ingenting å si på ambisjonsnivået til Andrea og trivelig type å snakke med. Men som jeg har lært, "seeing is beliving".
Inntil videre følger jeg med fra sidelinjen.
jantt
05.01.2024 kl 08:26
1643
Ja det har intet at sige hvad AC mener kursen skal være når den ikke er det. Han har mange drømme
Gullhaugen
05.01.2024 kl 08:36
1610
Liverbirds skrev Sterk artikkel!!!
Med litt tur i retten så kan det bli 2-3 kr
olje
05.01.2024 kl 11:40
1441
Om det bare blir to 2-3 kroner så er det jamgodt med ran på høglys dag,
Blientotre
05.01.2024 kl 13:18
1312
Gullhaugen skrev Med litt tur i retten så kan det bli 2-3 kr
Burde så absolutt passert 1kr på bare forventninger etter min mening.
Om vi ser på aksjekursen siste året nå, så ser vi en kurve som har begynt å snu siste ukene.
Slutt på nedturen - og svakt opp siste måned.
Kan fort utvikle seg til en kurve opp nå straks.
Om vi ser på aksjekursen siste året nå, så ser vi en kurve som har begynt å snu siste ukene.
Slutt på nedturen - og svakt opp siste måned.
Kan fort utvikle seg til en kurve opp nå straks.