JobPeterson
I går kl 12:16
383
ICSID refererer til rettssaken i USA, og dermed henviser det til voldgiftssak nummer 3. Den første voldgiftssaken skal gjennomføres innen utgangen av 2024.
JobPeterson
I går kl 12:16
382
ICSID refererer til rettssaken i USA, og dermed henviser det til voldgiftssak nummer 3. Den første voldgiftssaken skal gjennomføres innen utgangen av 2024.
Blientotre
I dag kl 09:37
182
Det forundrer meg litt når jeg ser salg av 1,1 millioner aksjer for under 0,2kr.
Da det er ganske sannsynlig at det kan komme når som helst en oppdatering på voldsgiftsak og kursen kan gå mot dobling, om ikke mye mer om saken lykkes.
Da det er ganske sannsynlig at det kan komme når som helst en oppdatering på voldsgiftsak og kursen kan gå mot dobling, om ikke mye mer om saken lykkes.
Sia
I dag kl 09:58
153
Det som også er ganske rart i mine øyne er at kursen er den samme, etter siste utvanning på 140 000 000 aksjer
Aldara
I dag kl 10:09
122
Stemmer det at de sist ervervede aksjer (siste emisjon) var på skarve 19 øre? Må disse holdes en stund før de kan selges ??
Aldara
I dag kl 10:14
103
Which is basically the same! Noen som vet om de må holdes en tidsperiode før de kan selges? Det er ihvertfall ingen ide å selge dem nå.
futureistoday
I dag kl 11:27
10
En årsak til at aksjer ikke faller lenger ned ved en utvanning, er at det blir tilført kapital tilsvarende det som blir utvannet. Det er jo flere forhold som påvirker, men hvis det kun blir brukt til arbeidende kapital og det ikke foregår en verdiøkning i aksjen som følge av emisjonen (verdiøkning kan være f.eks utvikling av felt, nytt felt etc) så vil aksjen over tid bli mindre verdt da kapitalen brukes opp. Men hvis pengene som er innhentet blir brukt til en verdiøkning eller fremtidig verdiøkning så holder aksjen seg mer stabil og heller øker på forventet verdiøkning.