Jotun71
I dag kl 20:00
191
jeg er så glad at jeg har fått snittet ned til 63øre. Jeg har alltid hatt troa. Litt sta kanskje :-) Hold på aksjene fremover. God helg.
Barneskirenn
I dag kl 16:15
429
De har nok en god sak! Hvis de bare aksepterer 1/3 av kravet, vil det være 6kr pr aksje... helt enorm uttelling!
Vil være en stor revansje for AC.
Vil være en stor revansje for AC.
Mdg1
I dag kl 16:11
439
SailorDream skrev https://m.youtube.com/watch?v=FE7XEAD1GS0
Han sier vel også at han mer eller mindre garanterer seier i neste sak på 130m$. Med gode kort i siste sak også så tipper jeg vi skal se over 3 mrd på bordet før AC takker ja
Fundam1talist
I dag kl 13:46
679
AC sier i en video på YouTube at det er Tunisia som må komme til dem med et tilbud, så dette ryktet baserer seg på Tunisia som har lagt 120MUSD på bordet, men at selskapet har takket nei.
Redigert i dag kl 13:51
Du må logge inn for å svare
birol
I dag kl 13:28
769
forøvrig ser du videoen som nylig er sluppet ut av Andrea så sier han klart å tydelig det er TUNISIA som må komme med et godt forslag, og at Zenith er veldig fonrøyd med å gå videre med rettsaker.
birol
I dag kl 13:26
777
However, after losing the first arbitration the pressure is on them to come to save money with an amicable settlement. Stay tuned...🚀#zenithenergy
Dette gjelder jo Tunisia? det er jo dem som tapte igår. og Lady sier det er dem som må komme med nytt offer. 120M var første settlement, men taper de så taper de 630M til mtp 10 allerede er tapt.
Dette gjelder jo Tunisia? det er jo dem som tapte igår. og Lady sier det er dem som må komme med nytt offer. 120M var første settlement, men taper de så taper de 630M til mtp 10 allerede er tapt.
Aldara
I dag kl 13:23
801
Vi trenger noe forløsende som gjør at kursen skyter fart!
En bekreftelse fra 3.part vedr at Tunisia ønsker å settle utenfor court hadde vært bullsEYE..
En bekreftelse fra 3.part vedr at Tunisia ønsker å settle utenfor court hadde vært bullsEYE..
Mdg1
I dag kl 13:18
823
Eller Their -> meaning Zenith? Om Tunisia har tilbudt 1,3 mrd over 8 år så er jo kursen i dag helt feil. Selskapet er jo priset til 130 mill og har allerede vunnet 100 mill som snart er på konto
Redigert i dag kl 13:19
birol
I dag kl 13:08
866
Siterer tweet med unntak av parantes: Their (Etter min mening mener Lady ,Tunisia) proposal of $120 million, spread over eight years in installments, was unequivocally dismissed. However, after losing the first arbitration the pressure is on them to come to save money with an amicable settlement. Stay tuned...🚀#zenithenergy
Mdg1
I dag kl 13:03
571
Eller var det Zenith som tilbød forlik påp 120 mill dollar? Jeg hadde ikke tilgang til å lese hva vei det var
olje
I dag kl 13:02
578
Sitter med mer aksjer enn noen gang før. 1,4 mill aksjer. En god del av de handlet på rett under 20 øre denne høsten. Gleder meg til videre progresjon. Forlik er sannsynlig men da tror jeg det blir minst 6 kr pr aksje. Det kan komme de neste 3 mnd, lykke til alle sammen.
Herman*
I dag kl 12:42
660
Dette handler ikke om annet enn rettssaker for min del. De vant en knusende seier i den første, noe som antyder at de neste sakene mot Tunisia har merit. Jeg stiller meg bak kritikken mot Zenith generelt. Håper på et forlik i løpet av vinteren.
birol
I dag kl 12:41
668
Ikke bekreftet. fra LadyofAim på twitter at de har takket nei til 120M dollar. hun traff veldig på første rettsak.
Det som jeg syntes er spennende om vi nå får oljefelt i argentina eller sør sudan nå som vi plutselig har kapital. og Italiabygging.
Det som jeg syntes er spennende om vi nå får oljefelt i argentina eller sør sudan nå som vi plutselig har kapital. og Italiabygging.
elnomi
I dag kl 12:37
690
AC har takket nei til et forlik til 4 kroner!
Er det bekreftet at AC har takket nei til et forlik tilsvarende 4 kroner pr aksje?
Er det bekreftet at AC har takket nei til et forlik tilsvarende 4 kroner pr aksje?
TheLondonOiler
I dag kl 12:32
733
I can buy Zenith UK shares for 2.44p that's about 0.35kr, it's offering me 0.385kr to buy on Oslo.
LV-Invest
I dag kl 12:27
771
10x har vi hørt før, mang en gang om kursutvikling i ZENA. Hver gang ender det med en liten peak opp, før den daler ned igjen. Hvorfor skal det bli annerledes denne gang? Selskapet har levd av uttallige emisjoner som gjerne "spises opp" av CEO(Andrea Cattaneo) og kumpanene hans. I beste italienske stil.
TheLondonOiler
I dag kl 12:27
770
Fundam1talist skrev Inklusive warrants er kurs 3kr ved forlik på 120MUSD.
I sold all my Norwegian Zenith shares and shifted it over to the LSE for a bargain 10% reduction. If the settlement happens then you make the same money on LSE.
Redigert i dag kl 12:28
Herman*
I dag kl 12:12
839
Som sagt har jeg handlet i dag og hadde vært veldig fornøyd med 10x. Når det gjelder neste sak, leser jeg at den skal avsluttes i slutten av feb med publisering sommeren 2025. Det er jo en stund å vente hvis de ikke inngår forlik. Så er det saken mot riggoperatøren med avklaring i mars. Her har de også bedt om 9 mill dollar ser jeg.
Redigert i dag kl 12:25
jantt
I dag kl 12:11
858
Så lovende ud. Havde dog regnet med højere kurs i dag. må om rygterne holder og større køber kommer ind. Regner med at der kommer et forlig i januar og vi kommer forhåbligvis over 2 nkr. Kunne virkeligt være dejligt efter alle de år med fald og uvished. Har været nogle hårde år med at bide negle.
olje
I dag kl 12:03
895
10 gangeren?? Ler så jeg rister. Her skal jeg ha minst 30 gangen. Gratulerer alle bønder som ikke evnet å se det åpenbare. Når det sagt, fortvil ikke, dere skal få mine akser til ca 8 kr pr stk. God Jul...jeg sa jo at julenissen ville komme. Men i tradisjonen tro så må de fleste ha det inn med teskje. Å sist men ikke minst skal tru hvordan det gikk med Herman, han tenkte det kunne vært interessant å handle zenith om den kom ned på ca 10 øre. Min anbefaling til han er å selge alt av akser og sette pengene på en høyrentekonto til ca 4 %.
Redigert i dag kl 12:04
Herman*
I dag kl 12:00
909
Zena er et useriøst selskap med en ledelse som i alle år har beriket seg på aksjonærenes bekostning, sist ut var deres bevilgning av ufattelige mange warrants på 0.29. Når det er sagt har jeg i dag kjøpt aksjer i Zenith da det virker som de har noen solide erstatningskrav med dyktige rådgivere. Vet ikke om det det er noe hold i tilbudet om forlik, men hvis de takker nei til 4 kroner bør de jo være sterk i troen.
Theo19
I dag kl 11:58
916
Hvorfor bekrefter dem ikke forliket på 4 da,virker som bare rykter.Hvis det stemmer bør jo kursen fyke over 4
Aldara
I dag kl 11:48
974
Det er de 2 andre sakene jeg tenker på og at AC har takket nei til et forlik til 4 kroner!
Redigert i dag kl 11:51
elnomi
I dag kl 11:47
986
Håndfast?
Hversegodt, her har du mer håndfast https://newsweb.oslobors.no/message/635179 og tenk hva det gjør med de to andre sakene.
Hversegodt, her har du mer håndfast https://newsweb.oslobors.no/message/635179 og tenk hva det gjør med de to andre sakene.
Fundam1talist
I dag kl 11:46
995
For min del er dette fryktelig enkelt:
1. De vant nå sak på 0,3kr per aksje
2. De har ytterligere krav på nesten 19kr per aksje
3. Man må prise inn en viss sannsynlighet for at de vinner denne.
4. Selv 10% sannsynlighet gir kurser over 2kr.
Nedsiden er altså minimal i forhold til oppsiden. Man må jo bare ta sånne R/R caser.
1. De vant nå sak på 0,3kr per aksje
2. De har ytterligere krav på nesten 19kr per aksje
3. Man må prise inn en viss sannsynlighet for at de vinner denne.
4. Selv 10% sannsynlighet gir kurser over 2kr.
Nedsiden er altså minimal i forhold til oppsiden. Man må jo bare ta sånne R/R caser.
Aldara
I dag kl 11:45
997
Mulig å spørre hvor de ryktene stammer fra? Dette kan jo være en av våre tids største muligheter å gjøre 10-gangeren...
Aldara
I dag kl 11:40
1029
I denne aksjen er jeg redd det må være noe mer håndfast enn bare rykter!
Men men....Så skulle jeg gjerne sett dette utspillet fra en annen kant, i tillegg til Aim's innlegg!
Men men....Så skulle jeg gjerne sett dette utspillet fra en annen kant, i tillegg til Aim's innlegg!
Fundam1talist
I dag kl 11:33
1074
Det er ikke drømmer. Kravet er på 19kr per aksje. Å få 19kr per aksje er ikke realistisk i et eventuelt forlik. Nå ryktes det om forlik til 4kr per aksje som selskapet har takket pent nei til. Da må man anta at et eventuelt nytt forlik vil være høyere enn 4kr. At kursen ligger på 0,35kr er jo en veldig god mulighet i mine øyne. Er selv overrasket over at den ikke har gått høyere, så har fått tid til å akkumulere litt.
Mdg1
1076
Det er vel fordi volumet enda ikke er kommet. Fortsatt ikke mange som vet om selskapet
TheLondonOiler
1076
Fundam1talist skrev 15,8kr
15.8kr and the price right now is 0.35kr? that's ridiculous! I brought more shares on Oslo and on the LSE as it's slightly cheaper.
Fundam1talist
I dag kl 11:18
1161
TheLondonOiler skrev What’s the equivalent share price when we win $500 million ?
15,8kr