ZENITH 2024

JobPeterson
ZENA 11.01.2024 kl 11:14 196515

Dette er en fortsettelse av forrige chat-forum.
birol
I dag kl 13:08 697

Siterer tweet med unntak av parantes: Their (Etter min mening mener Lady ,Tunisia) proposal of $120 million, spread over eight years in installments, was unequivocally dismissed. However, after losing the first arbitration the pressure is on them to come to save money with an amicable settlement. Stay tuned...🚀#zenithenergy
Mdg1
I dag kl 13:18 654

Eller Their -> meaning Zenith? Om Tunisia har tilbudt 1,3 mrd over 8 år så er jo kursen i dag helt feil. Selskapet er jo priset til 130 mill og har allerede vunnet 100 mill som snart er på konto
Redigert i dag kl 13:19 Du må logge inn for å svare
Aldara
I dag kl 13:23 632

Vi trenger noe forløsende som gjør at kursen skyter fart!
En bekreftelse fra 3.part vedr at Tunisia ønsker å settle utenfor court hadde vært bullsEYE..
birol
I dag kl 13:26 608

However, after losing the first arbitration the pressure is on them to come to save money with an amicable settlement. Stay tuned...🚀#zenithenergy

Dette gjelder jo Tunisia? det er jo dem som tapte igår. og Lady sier det er dem som må komme med nytt offer. 120M var første settlement, men taper de så taper de 630M til mtp 10 allerede er tapt.
birol
I dag kl 13:28 600

forøvrig ser du videoen som nylig er sluppet ut av Andrea så sier han klart å tydelig det er TUNISIA som må komme med et godt forslag, og at Zenith er veldig fonrøyd med å gå videre med rettsaker.
Fundam1talist
I dag kl 13:46 510

AC sier i en video på YouTube at det er Tunisia som må komme til dem med et tilbud, så dette ryktet baserer seg på Tunisia som har lagt 120MUSD på bordet, men at selskapet har takket nei.
Redigert i dag kl 13:51 Du må logge inn for å svare
Mdg1
I dag kl 16:11 270

Han sier vel også at han mer eller mindre garanterer seier i neste sak på 130m$. Med gode kort i siste sak også så tipper jeg vi skal se over 3 mrd på bordet før AC takker ja
Barneskirenn
I dag kl 16:15 260

De har nok en god sak! Hvis de bare aksepterer 1/3 av kravet, vil det være 6kr pr aksje... helt enorm uttelling!
Vil være en stor revansje for AC.
Jotun71
I dag kl 20:00 22

jeg er så glad at jeg har fått snittet ned til 63øre. Jeg har alltid hatt troa. Litt sta kanskje :-) Hold på aksjene fremover. God helg.