Over 900% oppside.
Double bottom bekreftet på weekly chart.
Pålitelig reversal pattern - treffsikkerhet på 80%.
Kurs: 0.42
Target1: 0.49 (13% oppside)
Target2: 0.66 (51.25% oppside)
Target3: 3600 (961% oppside).
Ikke fib-levels, men pattern.
Merk: ren teknisk analyse, ingen fundamentale verdier er tatt med.
Prtscreen 3H: https://i.postimg.cc/VL008x67/IMG-1260.png
Prtscreen weekly: https://i.postimg.cc/L6DFQXkL/IMG-1255.png
Pålitelig reversal pattern - treffsikkerhet på 80%.
Kurs: 0.42
Target1: 0.49 (13% oppside)
Target2: 0.66 (51.25% oppside)
Target3: 3600 (961% oppside).
Ikke fib-levels, men pattern.
Merk: ren teknisk analyse, ingen fundamentale verdier er tatt med.
Prtscreen 3H: https://i.postimg.cc/VL008x67/IMG-1260.png
Prtscreen weekly: https://i.postimg.cc/L6DFQXkL/IMG-1255.png
Redigert 17.01.2024 kl 00:06
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
oryx
18.03.2025 kl 10:27
2930
Med de mulighetene for forlik som kan meldes når tid som helst fra og med nå og fremover, er det å være utenfor ZENA over natten faktisk en risiko for at man ikke får tak i aksjen før den har gått et tresifret antall prosent når aksjen åpner igjen. De utestående kravene i rettssakene og ICC-2 er en potensiell game-changer for Zenith Energy nå som kan gi grunnlag for en reprising flere hundre prosent over dagens nivå.
Bare på forventningene om dette bør aksjen gå kraftig opp i dagene og ukene fremover.
Bare på forventningene om dette bør aksjen gå kraftig opp i dagene og ukene fremover.
Redigert 18.03.2025 kl 10:46
weed
18.03.2025 kl 13:19
2707
Virker som om fall i EAM p.g.a utsettelse rammer ZENA også, selv om det ikke finnes snev av sammenheng. Merkelig
Blientotre
18.03.2025 kl 14:13
2600
Mange i EAM har handlet over evne og nå må de ta ut penger fra Zenith for å hjelpe bruksøkonomien sin - og mange velger å satse mer penger inn i EAM etter den store duppen for å sjanse på at de nå kom seg billig inn og venter til juni. Mest sannsynlig vil nok EAM hente seg inn igjen.
Selv er jeg glad jeg ikke har satset der.
Selv er jeg glad jeg ikke har satset der.
Vekst
18.03.2025 kl 14:59
2450
Jeg brukte EAM gevinsten til å øke eksponeringen i Zenith. Nå som neste høring er utsatt til 17 juni og kursen roer seg på et viss nivå, flyttes fokuset mot Zenith.
Dommen er ventet rundt sommer/sensommer, men ved et forlik vil vi nok ikke måtte vente så lenge som en dom.
Ved et forlik snakker vi om +$300-400 mill.
Jeg var heldig med traden min i EAM og tjente gode penger som nå er plassert i Zenith.
Dommen er ventet rundt sommer/sensommer, men ved et forlik vil vi nok ikke måtte vente så lenge som en dom.
Ved et forlik snakker vi om +$300-400 mill.
Jeg var heldig med traden min i EAM og tjente gode penger som nå er plassert i Zenith.
Blygen
I går kl 12:31
2028
Kurser opp mot 10nok er ikke utenkelig før årets slutt...jeg øker jevnt og trutt:)
rischioso
I går kl 14:40
1903
Vel, realitetene er nok heller motsatt - at det er noen som holder kursen oppe og over krona enn så lenge for å få flere småsparere på kroken før den dumpes under - noe som kan skje når som helst og gjerne når man minst forventer det - JustSayin...;)
rischioso
I går kl 14:44
1882
Ja, det er flere måter å snu pluss til minus - og dette er et skoleeksempel på hvordan - den skal du ha - for som kjent så må mange ta tap for at noen få skal tjene - JustSayin...;)
rischioso
I går kl 14:47
1858
Spørsmålet burde heller være - ser vi 0,9xx før uka er omme?
Mitt bet er et tja og har vært det en liten stund, om ikke denne uka så mest sannsynlig den neste - så StayTuned...;)
Mitt bet er et tja og har vært det en liten stund, om ikke denne uka så mest sannsynlig den neste - så StayTuned...;)
Redigert i går kl 14:48
Peter Sellers
I går kl 14:52
1822
@ris, Jøss har du stått opp nå da, ja ja bedre sent enn aldri, så stay tuned Just sayin :))
patek5146
I går kl 14:53
1822
Tjaaa skal man holde sig til fakta, så anbefalede Rischidioten her på Zenith tråden at man skulle købe CODE for ca et år siden, fakta er at Zenith er oppe med flere hundrede procent og CODE er faldet over 90% , just saying
Thesistulling
I går kl 15:04
1770
Det er jo DEN som er morsom nå!
Momentum som faen, og det svinger, helt drømmeaksjen hvis du treffer et par ganger i starten og klarer en smell/påfyll.
Momentum som faen, og det svinger, helt drømmeaksjen hvis du treffer et par ganger i starten og klarer en smell/påfyll.
Blientotre
I går kl 15:15
1719
Jeg har ikke ambisjoner å leke med pengene mine for å håpe å treffe riktig… Det har jeg 70kr på lørdagskveldene for - og det blir sjeldent en god lotto.
MC Axel
I går kl 15:15
1715
I agree! 👍
I'm excited to see what they'll buy in Italy.
AC has bought a lot of shares for 1.34 NOK and now again for 1.10 NOK
And if a settlement comes, then those who are left without shares will have missed out on the first hundred percent
I'm excited to see what they'll buy in Italy.
AC has bought a lot of shares for 1.34 NOK and now again for 1.10 NOK
And if a settlement comes, then those who are left without shares will have missed out on the first hundred percent
rischioso
I går kl 15:41
1630
Sitter du i denne så har du sterke ambisjoner om akkurat det - same, same, but different - JustSayin...;)
Fjellbris
I går kl 15:43
1621
Helt enig MC Axel👍
Uforståelig at folk selger aksjene sine her nede med innsidekjøpene vi har sett den siste tiden. Bedre kjøpssignal enn det får man ikke.
Uforståelig at folk selger aksjene sine her nede med innsidekjøpene vi har sett den siste tiden. Bedre kjøpssignal enn det får man ikke.
Blientotre
I går kl 15:59
1566
Det er ikke innsidekjøp når en med 49.000.000 kjøper usle 300.000 aksjer. Du kan prøve å regne selv på hvor lite økning prosentvis det har for beholdningen hans. Det er lommerusk og en stor vits.
Et elendig forsøk på å ta bort oppmerksomheten fra emisjonen.
Som tydeligvis fungerer på enkelte.
Og dette er ikke noe jeg sier for å trade eller komme inn billigere - jeg har selv samme beholdning og økte også med 62.000 aksjer i går. Men jeg er rimelig forbannet over hvor useriøst selskapet oppfører seg!
Et elendig forsøk på å ta bort oppmerksomheten fra emisjonen.
Som tydeligvis fungerer på enkelte.
Og dette er ikke noe jeg sier for å trade eller komme inn billigere - jeg har selv samme beholdning og økte også med 62.000 aksjer i går. Men jeg er rimelig forbannet over hvor useriøst selskapet oppfører seg!
Redigert i går kl 16:07
Fjellbris
I går kl 16:06
1537
Mye dumt man skal lese her inne…..
Om ikke kjøp av 300.000 aksjer er et innsidekjøp, så er jorda flat.
Selv om AC er lastet meget tungt fra før, og han trenger selvsagt ikke kjøpe mer, så sender han med dette et sterkt signal til markedet. Tror du han hadde brukt over kr 300000 på å kjøpe seg ytterligere opp dersom han ser for seg at det ikke kommer gode nyheter som vil løfte aksjekursen betydelig fremover?
Om ikke kjøp av 300.000 aksjer er et innsidekjøp, så er jorda flat.
Selv om AC er lastet meget tungt fra før, og han trenger selvsagt ikke kjøpe mer, så sender han med dette et sterkt signal til markedet. Tror du han hadde brukt over kr 300000 på å kjøpe seg ytterligere opp dersom han ser for seg at det ikke kommer gode nyheter som vil løfte aksjekursen betydelig fremover?
Blientotre
I går kl 16:11
1512
Ja, slik som jeg har opplevd hvordan AC har opptrådd de 4 årene jeg har vært aksjonær - så har jeg ingen problem med å tro at han gjør det kun for å dekke over emisjon og negativitet.
Hva er vel 300.000kr for en som rår over aksjeverdi på nærmere 50-60 millioner? Da snakker jeg om før siste emisjon.
Hva er vel 300.000kr for en som rår over aksjeverdi på nærmere 50-60 millioner? Da snakker jeg om før siste emisjon.
Peter Sellers
I går kl 16:16
1482
@Fb ja ganske utrolig at enkelte ikke finner det som meget sterkt signal når AC kjøper 300k som er et innsidekjøp, vel dem om det for det rokker ikke ved at vi snart skal høyt oppover, ha en fin kveld :))
HP17
I går kl 19:03
1338
Dagens påskenøtt (veldig lett):
Hvilket selskap på ose kjører nye emisjoner med hyppigst intervall?
Rett svar gir 10 zenith aksjeopsjoner med innløsningskurs kr 1.
Tillitt tar tid å bygge opp over tid og rives enkelt ned. Det har AC bevist.
Hvilket selskap på ose kjører nye emisjoner med hyppigst intervall?
Rett svar gir 10 zenith aksjeopsjoner med innløsningskurs kr 1.
Tillitt tar tid å bygge opp over tid og rives enkelt ned. Det har AC bevist.
Redigert i går kl 19:03
MC Axel
I går kl 19:10
1309
The share floor 1.04 NOK did hold
I'm sure we'll get some news here soon.
Some people look at everything negatively, of course because they want to get in cheaper.
It's only a few days until the 28th.
LoA:
17 Mar 2025 14:29
This is what Lady of Aim posted: SMP ‘Medical emergency’ card played in court last week,Delay to late 2025 requested. Judge says,‘Nice try’—March 28th it is. SMP’s recurring delays, including a €30k fine in 2023 expose lack of confidence in their case. A decisive victory is on the horizon
I'm sure we'll get some news here soon.
Some people look at everything negatively, of course because they want to get in cheaper.
It's only a few days until the 28th.
LoA:
17 Mar 2025 14:29
This is what Lady of Aim posted: SMP ‘Medical emergency’ card played in court last week,Delay to late 2025 requested. Judge says,‘Nice try’—March 28th it is. SMP’s recurring delays, including a €30k fine in 2023 expose lack of confidence in their case. A decisive victory is on the horizon
Fjellbris
I går kl 19:22
1267
Takk og det samme til deg PS :-) Ja, hvorfor enkelte bor her inne og kommenterer negativt 24/7 til og med ved innsidehandel, kan man jo bare lure på hva agendaen er, og hva som motiverer til dette. Men, er vel ikke verre enn at de sikler etter så billige aksjer som mulig😉
Konjagi
I går kl 19:34
1220
Det pågår daytrading over en lav sko i flere av disse "populære " small-cap aksjene
Mange av de samme negative frekventerer på flere tråder og har fulgt med de siste dagene på et nick som starter på T. Ikke et positivt ord de siste dagene
Hvilket fantastisk liv?
Mange av de samme negative frekventerer på flere tråder og har fulgt med de siste dagene på et nick som starter på T. Ikke et positivt ord de siste dagene
Hvilket fantastisk liv?
unikum
I går kl 19:55
1165
Siden vi driver å kjøper disse aksjene akkurat over krona så kunne du kanskje fortelle oss hvem som selger alle disse aksjene gang på gang og hvem som kjøper de når kursen går opp 10-25% som igjen kjøres ned til rundt krona? Og hvem av stor fiskene skal dumpe disse aksjene under krona ? Er de dine?
Blientotre
I går kl 20:50
1045
Jeg har aldri vært negativ til aksjen tidligere, ikke håper jeg vi ryker under krona heller - gjerne bli så høy som mulig. Jeg har godt over 1 million aksjer og ønsker høyest mulig kurs også.
Men jeg har vært i aksjen i 4 år - og er drit lei av AC ødelegger for oss aksjonærer som ikke sitter i ledelsen. Det er 2 måneder siden han lovet at det ikke skulle flere emisjoner til - nettopp for de var finansiert ut året - også for å kunne hoppe på nye felt.
Greit nok, om det nå viser seg å bli en kjempe god deal om et felt som leverer gode tall - så skal jeg ta av meg hatten for hans emisjon.
MEN jeg har vært lenge nok i denne aksjen til å fått oppleve denne casen skje flere ganger! Der han henter penger for å utvikle nye prosjekter, som bare faller sammen - og pengene er borte og vår eierdel er utvannet.
Men jeg har vært i aksjen i 4 år - og er drit lei av AC ødelegger for oss aksjonærer som ikke sitter i ledelsen. Det er 2 måneder siden han lovet at det ikke skulle flere emisjoner til - nettopp for de var finansiert ut året - også for å kunne hoppe på nye felt.
Greit nok, om det nå viser seg å bli en kjempe god deal om et felt som leverer gode tall - så skal jeg ta av meg hatten for hans emisjon.
MEN jeg har vært lenge nok i denne aksjen til å fått oppleve denne casen skje flere ganger! Der han henter penger for å utvikle nye prosjekter, som bare faller sammen - og pengene er borte og vår eierdel er utvannet.
Redigert i går kl 20:51
HMPInvest
I går kl 21:00
999
Of course it's an insider buy . . . anything else stated is just premature and ridiculous! There are so many muppets here that ought to get a life instead. Or perhaps they are "traders" that sucks at technical analysis, and therefore need sit here bashing 24/7.
Also, the recent pp is aiming at new investments - renewable indicated. We will see. Probably in near time.
The pp diluted the stock by less than 5%, so give us a break with the bashing and get some sleep.
As I said before price is trading above a support, and according to my technical chart anticipate a move up in price shortly.
Decision in SMP nxt week . . .
Also, the recent pp is aiming at new investments - renewable indicated. We will see. Probably in near time.
The pp diluted the stock by less than 5%, so give us a break with the bashing and get some sleep.
As I said before price is trading above a support, and according to my technical chart anticipate a move up in price shortly.
Decision in SMP nxt week . . .
Redigert i går kl 21:06
futureistoday
I går kl 21:09
947
Har funnet en ny profil på x som virker til og ha noe info angående zenith og sakene mot Tunisia. Ser utvilsomt ut som at saken allerede er tapt for Tunisia.
https://x.com/alibelhouane?s=21&t=dqA2zpUYHqTEn93WiCEgyA
Ser unektelig bra ut fremover 🤩🤑
https://x.com/alibelhouane?s=21&t=dqA2zpUYHqTEn93WiCEgyA
Ser unektelig bra ut fremover 🤩🤑
abbos
I går kl 21:13
916
Hvorfor har du satset så mye akkurat her når du egentlig er drit lei osv .?🙃
Blientotre
I går kl 22:25
682
Fordi jeg tror vi vinner sakene, og at aksjekursen skal opp.
Som sagt, jeg har godt over 1 million aksjer, og ikke er jeg interessert i å trade i frykt for å ende opp med mindre aksjer.
Jeg bare er forbannet på hvordan AC leder dette selskapet - han holder ikke ord. Og hver og en aksjonær burde være spent på hva han finner på når penger skal formidles eller deles ut.
Som sagt, jeg har godt over 1 million aksjer, og ikke er jeg interessert i å trade i frykt for å ende opp med mindre aksjer.
Jeg bare er forbannet på hvordan AC leder dette selskapet - han holder ikke ord. Og hver og en aksjonær burde være spent på hva han finner på når penger skal formidles eller deles ut.
HMPInvest
I går kl 22:29
669
yes, he seems to be a political journalist . . . he more or less judge the case against ZENA lost, and demand that responsible Tunisian authorities should be held accountable for the loss. The ZENA case seems to be a major issue. Well a settlement for the A1+A2+A3 is likely the cheapest way for the Tunisian.
He consider performance/defense during the hearing in Paris in feb being a catastrophe by the Tunisian team.
He consider performance/defense during the hearing in Paris in feb being a catastrophe by the Tunisian team.
Redigert i går kl 22:43
MC Axel
I dag kl 01:31
468
Fair enough 👍
But the fact that management has bought at 1.34 and now at 1.10 NOK must be considered positive.
As I said, I understand your frustration
Greetings from someone who also has +1 million Zenith shares
But the fact that management has bought at 1.34 and now at 1.10 NOK must be considered positive.
As I said, I understand your frustration
Greetings from someone who also has +1 million Zenith shares
MC Axel
I dag kl 01:42
453
Sounds great!
I am sure that there will be a settlement. If not, they will lose big in the arbitration courts and that will put a political pressure on the Tunisian politicians and cause a scandal!
I am sure that there will be a settlement. If not, they will lose big in the arbitration courts and that will put a political pressure on the Tunisian politicians and cause a scandal!
-
«
- 1
- 2 »