Over 900% oppside.
Double bottom bekreftet pÄ weekly chart.
PÄlitelig reversal pattern - treffsikkerhet pÄ 80%.
Kurs: 0.42
Target1: 0.49 (13% oppside)
Target2: 0.66 (51.25% oppside)
Target3: 3600 (961% oppside).
Ikke fib-levels, men pattern.
Merk: ren teknisk analyse, ingen fundamentale verdier er tatt med.
Prtscreen 3H: https://i.postimg.cc/VL008x67/IMG-1260.png
Prtscreen weekly: https://i.postimg.cc/L6DFQXkL/IMG-1255.png
PÄlitelig reversal pattern - treffsikkerhet pÄ 80%.
Kurs: 0.42
Target1: 0.49 (13% oppside)
Target2: 0.66 (51.25% oppside)
Target3: 3600 (961% oppside).
Ikke fib-levels, men pattern.
Merk: ren teknisk analyse, ingen fundamentale verdier er tatt med.
Prtscreen 3H: https://i.postimg.cc/VL008x67/IMG-1260.png
Prtscreen weekly: https://i.postimg.cc/L6DFQXkL/IMG-1255.png
Redigert 17.01.2024 kl 00:06
Du mÄ logge inn for Ä svare
-
«
- 1
- 2 »
MC Axel
I gÄr kl 01:42
465
Sounds great!
I am sure that there will be a settlement. If not, they will lose big in the arbitration courts and that will put a political pressure on the Tunisian politicians and cause a scandal!
I am sure that there will be a settlement. If not, they will lose big in the arbitration courts and that will put a political pressure on the Tunisian politicians and cause a scandal!
MC Axel
I gÄr kl 01:31
480
Fair enough đ
But the fact that management has bought at 1.34 and now at 1.10 NOK must be considered positive.
As I said, I understand your frustration
Greetings from someone who also has +1 million Zenith shares
But the fact that management has bought at 1.34 and now at 1.10 NOK must be considered positive.
As I said, I understand your frustration
Greetings from someone who also has +1 million Zenith shares
HMPInvest
20.03.2025 kl 22:29
681
yes, he seems to be a political journalist . . . he more or less judge the case against ZENA lost, and demand that responsible Tunisian authorities should be held accountable for the loss. The ZENA case seems to be a major issue. Well a settlement for the A1+A2+A3 is likely the cheapest way for the Tunisian.
He consider performance/defense during the hearing in Paris in feb being a catastrophe by the Tunisian team.
He consider performance/defense during the hearing in Paris in feb being a catastrophe by the Tunisian team.
Redigert 20.03.2025 kl 22:43
Blientotre
20.03.2025 kl 22:25
694
Fordi jeg tror vi vinner sakene, og at aksjekursen skal opp.
Som sagt, jeg har godt over 1 million aksjer, og ikke er jeg interessert i Ă„ trade i frykt for Ă„ ende opp med mindre aksjer.
Jeg bare er forbannet pÄ hvordan AC leder dette selskapet - han holder ikke ord. Og hver og en aksjonÊr burde vÊre spent pÄ hva han finner pÄ nÄr penger skal formidles eller deles ut.
Som sagt, jeg har godt over 1 million aksjer, og ikke er jeg interessert i Ă„ trade i frykt for Ă„ ende opp med mindre aksjer.
Jeg bare er forbannet pÄ hvordan AC leder dette selskapet - han holder ikke ord. Og hver og en aksjonÊr burde vÊre spent pÄ hva han finner pÄ nÄr penger skal formidles eller deles ut.
abbos
20.03.2025 kl 21:13
928
Hvorfor har du satset sĂ„ mye akkurat her nĂ„r du egentlig er drit lei osv .?đ
futureistoday
20.03.2025 kl 21:09
960
Har funnet en ny profil pÄ x som virker til og ha noe info angÄende zenith og sakene mot Tunisia. Ser utvilsomt ut som at saken allerede er tapt for Tunisia.
https://x.com/alibelhouane?s=21&t=dqA2zpUYHqTEn93WiCEgyA
Ser unektelig bra ut fremover đ€©đ€
https://x.com/alibelhouane?s=21&t=dqA2zpUYHqTEn93WiCEgyA
Ser unektelig bra ut fremover đ€©đ€
HMPInvest
20.03.2025 kl 21:00
1012
Of course it's an insider buy . . . anything else stated is just premature and ridiculous! There are so many muppets here that ought to get a life instead. Or perhaps they are "traders" that sucks at technical analysis, and therefore need sit here bashing 24/7.
Also, the recent pp is aiming at new investments - renewable indicated. We will see. Probably in near time.
The pp diluted the stock by less than 5%, so give us a break with the bashing and get some sleep.
As I said before price is trading above a support, and according to my technical chart anticipate a move up in price shortly.
Decision in SMP nxt week . . .
Also, the recent pp is aiming at new investments - renewable indicated. We will see. Probably in near time.
The pp diluted the stock by less than 5%, so give us a break with the bashing and get some sleep.
As I said before price is trading above a support, and according to my technical chart anticipate a move up in price shortly.
Decision in SMP nxt week . . .
Redigert 20.03.2025 kl 21:06
Blientotre
20.03.2025 kl 20:50
1058
Jeg har aldri vÊrt negativ til aksjen tidligere, ikke hÄper jeg vi ryker under krona heller - gjerne bli sÄ hÞy som mulig. Jeg har godt over 1 million aksjer og Þnsker hÞyest mulig kurs ogsÄ.
Men jeg har vÊrt i aksjen i 4 Är - og er drit lei av AC Þdelegger for oss aksjonÊrer som ikke sitter i ledelsen. Det er 2 mÄneder siden han lovet at det ikke skulle flere emisjoner til - nettopp for de var finansiert ut Äret - ogsÄ for Ä kunne hoppe pÄ nye felt.
Greit nok, om det nÄ viser seg Ä bli en kjempe god deal om et felt som leverer gode tall - sÄ skal jeg ta av meg hatten for hans emisjon.
MEN jeg har vÊrt lenge nok i denne aksjen til Ä fÄtt oppleve denne casen skje flere ganger! Der han henter penger for Ä utvikle nye prosjekter, som bare faller sammen - og pengene er borte og vÄr eierdel er utvannet.
Men jeg har vÊrt i aksjen i 4 Är - og er drit lei av AC Þdelegger for oss aksjonÊrer som ikke sitter i ledelsen. Det er 2 mÄneder siden han lovet at det ikke skulle flere emisjoner til - nettopp for de var finansiert ut Äret - ogsÄ for Ä kunne hoppe pÄ nye felt.
Greit nok, om det nÄ viser seg Ä bli en kjempe god deal om et felt som leverer gode tall - sÄ skal jeg ta av meg hatten for hans emisjon.
MEN jeg har vÊrt lenge nok i denne aksjen til Ä fÄtt oppleve denne casen skje flere ganger! Der han henter penger for Ä utvikle nye prosjekter, som bare faller sammen - og pengene er borte og vÄr eierdel er utvannet.
Redigert 20.03.2025 kl 20:51
unikum
20.03.2025 kl 19:55
1178
Siden vi driver Ä kjÞper disse aksjene akkurat over krona sÄ kunne du kanskje fortelle oss hvem som selger alle disse aksjene gang pÄ gang og hvem som kjÞper de nÄr kursen gÄr opp 10-25% som igjen kjÞres ned til rundt krona? Og hvem av stor fiskene skal dumpe disse aksjene under krona ? Er de dine?
Konjagi
20.03.2025 kl 19:34
1233
Det pÄgÄr daytrading over en lav sko i flere av disse "populÊre " small-cap aksjene
Mange av de samme negative frekventerer pÄ flere trÄder og har fulgt med de siste dagene pÄ et nick som starter pÄ T. Ikke et positivt ord de siste dagene
Hvilket fantastisk liv?
Mange av de samme negative frekventerer pÄ flere trÄder og har fulgt med de siste dagene pÄ et nick som starter pÄ T. Ikke et positivt ord de siste dagene
Hvilket fantastisk liv?
Fjellbris
20.03.2025 kl 19:22
1280
Takk og det samme til deg PS :-) Ja, hvorfor enkelte bor her inne og kommenterer negativt 24/7 til og med ved innsidehandel, kan man jo bare lure pĂ„ hva agendaen er, og hva som motiverer til dette. Men, er vel ikke verre enn at de sikler etter sĂ„ billige aksjer som muligđ
MC Axel
20.03.2025 kl 19:10
1322
The share floor 1.04 NOK did hold
I'm sure we'll get some news here soon.
Some people look at everything negatively, of course because they want to get in cheaper.
It's only a few days until the 28th.
LoA:
17 Mar 2025 14:29
This is what Lady of Aim posted: SMP âMedical emergencyâ card played in court last week,Delay to late 2025 requested. Judge says,âNice tryââMarch 28th it is. SMPâs recurring delays, including a âŹ30k fine in 2023 expose lack of confidence in their case. A decisive victory is on the horizon
I'm sure we'll get some news here soon.
Some people look at everything negatively, of course because they want to get in cheaper.
It's only a few days until the 28th.
LoA:
17 Mar 2025 14:29
This is what Lady of Aim posted: SMP âMedical emergencyâ card played in court last week,Delay to late 2025 requested. Judge says,âNice tryââMarch 28th it is. SMPâs recurring delays, including a âŹ30k fine in 2023 expose lack of confidence in their case. A decisive victory is on the horizon
HP17
20.03.2025 kl 19:03
1351
Dagens pÄskenÞtt (veldig lett):
Hvilket selskap pÄ ose kjÞrer nye emisjoner med hyppigst intervall?
Rett svar gir 10 zenith aksjeopsjoner med innlĂžsningskurs kr 1.
Tillitt tar tid Ă„ bygge opp over tid og rives enkelt ned. Det har AC bevist.
Hvilket selskap pÄ ose kjÞrer nye emisjoner med hyppigst intervall?
Rett svar gir 10 zenith aksjeopsjoner med innlĂžsningskurs kr 1.
Tillitt tar tid Ă„ bygge opp over tid og rives enkelt ned. Det har AC bevist.
Redigert 20.03.2025 kl 19:03
Peter Sellers
20.03.2025 kl 16:16
1495
@Fb ja ganske utrolig at enkelte ikke finner det som meget sterkt signal nÄr AC kjÞper 300k som er et innsidekjÞp, vel dem om det for det rokker ikke ved at vi snart skal hÞyt oppover, ha en fin kveld :))
Blientotre
20.03.2025 kl 16:11
1525
Ja, slik som jeg har opplevd hvordan AC har opptrÄdd de 4 Ärene jeg har vÊrt aksjonÊr - sÄ har jeg ingen problem med Ä tro at han gjÞr det kun for Ä dekke over emisjon og negativitet.
Hva er vel 300.000kr for en som rÄr over aksjeverdi pÄ nÊrmere 50-60 millioner? Da snakker jeg om fÞr siste emisjon.
Hva er vel 300.000kr for en som rÄr over aksjeverdi pÄ nÊrmere 50-60 millioner? Da snakker jeg om fÞr siste emisjon.
Fjellbris
20.03.2025 kl 16:06
1550
Mye dumt man skal lese her inneâŠ..
Om ikke kjÞp av 300.000 aksjer er et innsidekjÞp, sÄ er jorda flat.
Selv om AC er lastet meget tungt fra fÞr, og han trenger selvsagt ikke kjÞpe mer, sÄ sender han med dette et sterkt signal til markedet. Tror du han hadde brukt over kr 300000 pÄ Ä kjÞpe seg ytterligere opp dersom han ser for seg at det ikke kommer gode nyheter som vil lÞfte aksjekursen betydelig fremover?
Om ikke kjÞp av 300.000 aksjer er et innsidekjÞp, sÄ er jorda flat.
Selv om AC er lastet meget tungt fra fÞr, og han trenger selvsagt ikke kjÞpe mer, sÄ sender han med dette et sterkt signal til markedet. Tror du han hadde brukt over kr 300000 pÄ Ä kjÞpe seg ytterligere opp dersom han ser for seg at det ikke kommer gode nyheter som vil lÞfte aksjekursen betydelig fremover?
Blientotre
20.03.2025 kl 15:59
1579
Det er ikke innsidekjÞp nÄr en med 49.000.000 kjÞper usle 300.000 aksjer. Du kan prÞve Ä regne selv pÄ hvor lite Þkning prosentvis det har for beholdningen hans. Det er lommerusk og en stor vits.
Et elendig forsÞk pÄ Ä ta bort oppmerksomheten fra emisjonen.
Som tydeligvis fungerer pÄ enkelte.
Og dette er ikke noe jeg sier for Ä trade eller komme inn billigere - jeg har selv samme beholdning og Þkte ogsÄ med 62.000 aksjer i gÄr. Men jeg er rimelig forbannet over hvor useriÞst selskapet oppfÞrer seg!
Et elendig forsÞk pÄ Ä ta bort oppmerksomheten fra emisjonen.
Som tydeligvis fungerer pÄ enkelte.
Og dette er ikke noe jeg sier for Ä trade eller komme inn billigere - jeg har selv samme beholdning og Þkte ogsÄ med 62.000 aksjer i gÄr. Men jeg er rimelig forbannet over hvor useriÞst selskapet oppfÞrer seg!
Redigert 20.03.2025 kl 16:07
Fjellbris
20.03.2025 kl 15:43
1634
Helt enig MC Axelđ
UforstÄelig at folk selger aksjene sine her nede med innsidekjÞpene vi har sett den siste tiden. Bedre kjÞpssignal enn det fÄr man ikke.
UforstÄelig at folk selger aksjene sine her nede med innsidekjÞpene vi har sett den siste tiden. Bedre kjÞpssignal enn det fÄr man ikke.
rischioso
20.03.2025 kl 15:41
1643
Sitter du i denne sÄ har du sterke ambisjoner om akkurat det - same, same, but different - JustSayin...;)
MC Axel
20.03.2025 kl 15:15
1728
I agree! đ
I'm excited to see what they'll buy in Italy.
AC has bought a lot of shares for 1.34 NOK and now again for 1.10 NOK
And if a settlement comes, then those who are left without shares will have missed out on the first hundred percent
I'm excited to see what they'll buy in Italy.
AC has bought a lot of shares for 1.34 NOK and now again for 1.10 NOK
And if a settlement comes, then those who are left without shares will have missed out on the first hundred percent
Blientotre
20.03.2025 kl 15:15
1732
Jeg har ikke ambisjoner Ä leke med pengene mine for Ä hÄpe Ä treffe riktig⊠Det har jeg 70kr pÄ lÞrdagskveldene for - og det blir sjeldent en god lotto.
Thesistulling
20.03.2025 kl 15:04
1783
Det er jo DEN som er morsom nÄ!
Momentum som faen, og det svinger, helt drÞmmeaksjen hvis du treffer et par ganger i starten og klarer en smell/pÄfyll.
Momentum som faen, og det svinger, helt drÞmmeaksjen hvis du treffer et par ganger i starten og klarer en smell/pÄfyll.
patek5146
20.03.2025 kl 14:53
1835
Tjaaa skal man holde sig til fakta, sÄ anbefalede Rischidioten her pÄ Zenith trÄden at man skulle kÞbe CODE for ca et Är siden, fakta er at Zenith er oppe med flere hundrede procent og CODE er faldet over 90% , just saying
Peter Sellers
20.03.2025 kl 14:52
1835
@ris, JÞss har du stÄtt opp nÄ da, ja ja bedre sent enn aldri, sÄ stay tuned Just sayin :))
rischioso
20.03.2025 kl 14:47
1871
SpÞrsmÄlet burde heller vÊre - ser vi 0,9xx fÞr uka er omme?
Mitt bet er et tja og har vÊrt det en liten stund, om ikke denne uka sÄ mest sannsynlig den neste - sÄ StayTuned...;)
Mitt bet er et tja og har vÊrt det en liten stund, om ikke denne uka sÄ mest sannsynlig den neste - sÄ StayTuned...;)
Redigert 20.03.2025 kl 14:48
rischioso
20.03.2025 kl 14:44
1895
Ja, det er flere mÄter Ä snu pluss til minus - og dette er et skoleeksempel pÄ hvordan - den skal du ha - for som kjent sÄ mÄ mange ta tap for at noen fÄ skal tjene - JustSayin...;)
rischioso
20.03.2025 kl 14:40
1916
Vel, realitetene er nok heller motsatt - at det er noen som holder kursen oppe og over krona enn sÄ lenge for Ä fÄ flere smÄsparere pÄ kroken fÞr den dumpes under - noe som kan skje nÄr som helst og gjerne nÄr man minst forventer det - JustSayin...;)
Blygen
20.03.2025 kl 12:31
2041
Kurser opp mot 10nok er ikke utenkelig fĂžr Ă„rets slutt...jeg Ăžker jevnt og trutt:)
Vekst
18.03.2025 kl 14:59
2463
Jeg brukte EAM gevinsten til Ä Þke eksponeringen i Zenith. NÄ som neste hÞring er utsatt til 17 juni og kursen roer seg pÄ et viss nivÄ, flyttes fokuset mot Zenith.
Dommen er ventet rundt sommer/sensommer, men ved et forlik vil vi nok ikke mÄtte vente sÄ lenge som en dom.
Ved et forlik snakker vi om +$300-400 mill.
Jeg var heldig med traden min i EAM og tjente gode penger som nÄ er plassert i Zenith.
Dommen er ventet rundt sommer/sensommer, men ved et forlik vil vi nok ikke mÄtte vente sÄ lenge som en dom.
Ved et forlik snakker vi om +$300-400 mill.
Jeg var heldig med traden min i EAM og tjente gode penger som nÄ er plassert i Zenith.
Blientotre
18.03.2025 kl 14:13
2613
Mange i EAM har handlet over evne og nÄ mÄ de ta ut penger fra Zenith for Ä hjelpe bruksÞkonomien sin - og mange velger Ä satse mer penger inn i EAM etter den store duppen for Ä sjanse pÄ at de nÄ kom seg billig inn og venter til juni. Mest sannsynlig vil nok EAM hente seg inn igjen.
Selv er jeg glad jeg ikke har satset der.
Selv er jeg glad jeg ikke har satset der.
weed
18.03.2025 kl 13:19
2720
Virker som om fall i EAM p.g.a utsettelse rammer ZENA ogsÄ, selv om det ikke finnes snev av sammenheng. Merkelig
oryx
18.03.2025 kl 10:27
2943
Med de mulighetene for forlik som kan meldes nÄr tid som helst fra og med nÄ og fremover, er det Ä vÊre utenfor ZENA over natten faktisk en risiko for at man ikke fÄr tak i aksjen fÞr den har gÄtt et tresifret antall prosent nÄr aksjen Äpner igjen. De utestÄende kravene i rettssakene og ICC-2 er en potensiell game-changer for Zenith Energy nÄ som kan gi grunnlag for en reprising flere hundre prosent over dagens nivÄ.
Bare pÄ forventningene om dette bÞr aksjen gÄ kraftig opp i dagene og ukene fremover.
Bare pÄ forventningene om dette bÞr aksjen gÄ kraftig opp i dagene og ukene fremover.
Redigert 18.03.2025 kl 10:46
Aldara
18.03.2025 kl 10:18
2905
Ja, definitivt at noen forsÞker Ä holde nede...mest sannsynlig for Ä laste fra utÄlmodige sjeler!
Det gÄr litt tregt med volumet! Det betyr at sperrer legges ut over en lav sko!
Fint hvis noen tar et jafs slik som igÄr!!
Det gÄr litt tregt med volumet! Det betyr at sperrer legges ut over en lav sko!
Fint hvis noen tar et jafs slik som igÄr!!
Redigert 18.03.2025 kl 10:49
weed
18.03.2025 kl 10:08
2977
Hver gang jeg fyller opp litt, slik som akkurat nÄ da jeg kjÞpte til 1.285 sÄ er det en som selger 2 sek. senere til 1.275. Skulle nesten tro at noen har interesse av Ä holde kursen nede.
oryx
18.03.2025 kl 10:02
3018
abbos skrev Ta plass fĂžr markedet vĂ„kner đ
Helt klart. NÄr ZENA smeller over 1,30 om ikke lenge, er det mange som mÄ lÞpe etter opp mot 1,40 for ikke Ä miste videre reprising av denne. NÄr kjÞperne plutselig kjÞrer denne hÞyere mÄ man vÊre inne.
Redigert 18.03.2025 kl 10:02
Aldara
18.03.2025 kl 09:40
3166
Tristesse hele greia! NÄ skal de pÄ dÞd og liv holde den under 1.30.... Og det verste er at de lykkes med det!
oryx
18.03.2025 kl 09:11
3336
Liten salgsvilje og nye investorer mÄ opp i pris for Ä fÄ nok volum. Ser ZENA over 1,40 - 1,50 kr innen kort tid.
olje
18.03.2025 kl 08:41
3522
Det er det mange som har gjort inkludert meg selv. Har mer aksjer her nÄ enn noen gang tidligere, og jeg skal ha mer!
IDGAF
18.03.2025 kl 04:31
4036
Utrolig med oppgulp noen fÄr seg Ä skrive til tider !
Zenith har enormt potensial som alle nÄ burde skjÞnne. SÄ vil det alltids bli mye kortsiktig trading pÄ noen. Der aksjen gÄr bÄde opp og litt ned. Men hold for guds skyld kjeften om du er utenfor en periode...
Har selv kjÞpt under krona. Rett over krona. KjÞpte faktisk noe igÄr ogsÄ. KjÞper nok enda mer mot sommeren og hÞsten nÄr jeg fÄr mer kapital Ä bruke.
Da jeg posisjonerer meg mot sak 3 om ett lite Ă„r nĂ„ đ€đ€
Bankers mange dobblings aksje dette for oss som har fĂžlgt saken tett đ
SĂ„ mĂ„ en bare overse riskokeren og lignende tullball... đ€Ł
Zenith har enormt potensial som alle nÄ burde skjÞnne. SÄ vil det alltids bli mye kortsiktig trading pÄ noen. Der aksjen gÄr bÄde opp og litt ned. Men hold for guds skyld kjeften om du er utenfor en periode...
Har selv kjÞpt under krona. Rett over krona. KjÞpte faktisk noe igÄr ogsÄ. KjÞper nok enda mer mot sommeren og hÞsten nÄr jeg fÄr mer kapital Ä bruke.
Da jeg posisjonerer meg mot sak 3 om ett lite Ă„r nĂ„ đ€đ€
Bankers mange dobblings aksje dette for oss som har fĂžlgt saken tett đ
SĂ„ mĂ„ en bare overse riskokeren og lignende tullball... đ€Ł
patek5146
17.03.2025 kl 23:00
4373
Rischidiot er bare et misundeligt lille barn som ikke kom med pĂ„ en 500% optur, i stedet mĂ„ han se sine CODE droppe over 90%, Forumets klovnđ€Ąđ€Ąđ€Ą
Barneskirenn
17.03.2025 kl 22:49
4423
futureistoday. Du har ditt pÄ det rene sÄ lenge jeg kan huske av din oppfÞrsel. VÊrt i aksjen siden nov/des 2020, og du har ofte kommet med legitim kritikk til selskapet selv om du har vÊrt aksjonÊr. Du bringer en god verdi til forumet.
Og jeg mÄ si, som du selv skriver over, at i november hadde jeg svÊrt liten tro pÄ selskapets fremtidig verdi pÄ 0,5+ kr, og at samtlige tre saker var ren Þnsketenkning/fantasi. Alt snudde ved seier i fÞrste sak da de ble tilkjent "full pott". Det er faktisk en stor sannsynlighet for at dette skal gi en svÊrt god avkastning for selskapet/aksjonÊrene.
Derimot sÄ er din oppfÞrsel rischioso forkastelig, og har vÊrt forkastelig kontinuerlig i minst 6-8 Är. At du skal ta futureistoday for haussing pga. trading er hykling pÄ hÞyt nivÄ. Du kan finne pÄ Ä hausse som juling, sÄ selge en aksje, og argumentere mot dine egne argumenter samme time.
Du bĂžr skamme deg. Du hadde ikke oppfĂžrt deg slik hvis det ikke hadde vĂŠrt anonymt nick.
Og jeg mÄ si, som du selv skriver over, at i november hadde jeg svÊrt liten tro pÄ selskapets fremtidig verdi pÄ 0,5+ kr, og at samtlige tre saker var ren Þnsketenkning/fantasi. Alt snudde ved seier i fÞrste sak da de ble tilkjent "full pott". Det er faktisk en stor sannsynlighet for at dette skal gi en svÊrt god avkastning for selskapet/aksjonÊrene.
Derimot sÄ er din oppfÞrsel rischioso forkastelig, og har vÊrt forkastelig kontinuerlig i minst 6-8 Är. At du skal ta futureistoday for haussing pga. trading er hykling pÄ hÞyt nivÄ. Du kan finne pÄ Ä hausse som juling, sÄ selge en aksje, og argumentere mot dine egne argumenter samme time.
Du bĂžr skamme deg. Du hadde ikke oppfĂžrt deg slik hvis det ikke hadde vĂŠrt anonymt nick.
futureistoday
17.03.2025 kl 21:23
4760
Realitetene er endret, det ble de det sekundet fĂžrste saken ble vunnet. Alle (hvertfall overvekt) som er i aksjen nĂ„ er her pga en enorm oppside pga arbitrasjonene. Som til alle solemerker ser ut til og bli en klar seier. Og nĂ„r du ser pĂ„ hvor lenge jeg har vĂŠrt i aksjen (+ 5 Ă„r) sĂ„ er kommentaren om at jeg prĂžver meg pĂ„ en trade helt punktert. Beklager og skuffe deg men du fremstĂ„r som forumets fremste gjĂžk med innleggene dine i desperat forsĂžk pĂ„ baissing. Hadde vĂŠrt moro og sett om du faktisk klarte og tjene penger pĂ„ opplegget ditt. Det jeg med sikkerhet kan si, er at det er ingen som bruker sĂ„ mye tid pĂ„ en aksje de selv ikke har interesse i. SĂ„ velkommen pĂ„ zenith laget, og vĂŠr grei og slutte og oppfĂžre deg som en klovn hele tidenđ
rischioso
17.03.2025 kl 21:12
4858
Synes du beskrev selskapet bra i dette innlegget - at du nÄ prÞver deg pÄ en trade endrer jo ikke realitetene - JustSayin...;):
https://www.finansavisen.no/forum/post/6173334/
https://www.finansavisen.no/forum/post/6173334/
-
«
- 1
- 2 »