Iox lukker
Kan i se det
De er tæt på konkurs
Ingen vil med i en ny Emi
SVINDLER Firma
De er tæt på konkurs
Ingen vil med i en ny Emi
SVINDLER Firma
Pjallar
31.01.2024 kl 11:17
841
Raknesi. Det kan jeg ikke. På proff.no kan du finne ALLE aksjonærer pr. 31/12 22 nå, og denne blir vel ikke oppdatert til 31/12 23 før regnskapet for 2023 er godkjent. Hver mnd blir dog topp 20 offentligjort på IOX`s hjemsider. Ny oppdatering kanskje denne uken eller rett over helgen for 31/1 23. Har hørt at man som abonnent på Investortjenester.no kan får ut mer enn topp 20, men det vet jeg ikke.
Akte
01.02.2024 kl 19:15
272
Hvordan syntes optimisterne det går med kursen på Iox
Ned der går
Sælg før de lukker
Akte du la den inn på en EAM tråd så jeg la den her på det riktige stedet:)
Jeg føler med deg Akte, men hadde du hørt tidligere på advarsler om selskapet ville du ha spart mye. Beklager så mye at du ikke forstod det i tide.
Jeg føler med deg. De slipper enkelt unna, men slik er det på børs desverre. Om du tør spille litt bingo til er kanskje EAM stedet. Garanterer ikke gevinst, men ser bra ut da høyesterett i Italia har dømt for EAM. Endelig avgjørelse kommer i mars og den kan ikke påklages. Du kan lese litt om EAM, håper virkelig ikke at du taper på neste investering. OSE er en svindelbule de lux. Hold deg også unna Fredriksen han raner de fleste på høylys dag.
01.02.2024 kl 19:15
272
Hvordan syntes optimisterne det går med kursen på Iox
Ned der går
Sælg før de lukker
Akte du la den inn på en EAM tråd så jeg la den her på det riktige stedet:)
Jeg føler med deg Akte, men hadde du hørt tidligere på advarsler om selskapet ville du ha spart mye. Beklager så mye at du ikke forstod det i tide.
Jeg føler med deg. De slipper enkelt unna, men slik er det på børs desverre. Om du tør spille litt bingo til er kanskje EAM stedet. Garanterer ikke gevinst, men ser bra ut da høyesterett i Italia har dømt for EAM. Endelig avgjørelse kommer i mars og den kan ikke påklages. Du kan lese litt om EAM, håper virkelig ikke at du taper på neste investering. OSE er en svindelbule de lux. Hold deg også unna Fredriksen han raner de fleste på høylys dag.