SBANKEN uten aksjehandel snart. Hvor flytter dere??

macland
SBANKE 30.01.2024 kl 12:31 30788

Sbanken er ikke noe alternativ for aksjehandel etter 20 mars. Da blir det kun en app har Ulven dnb bestemt,Alt blir og dyrere å bruke. Så på utkikk etter bank med god handelsløsning og ønsker forslag. Vurderer IG og skal teste plattformen der. Kom med forslag,dnb og nordnet er helt uaktuelle.
Redigert 02.02.2024 kl 13:03 Du må logge inn for å svare
macland
27.04.2024 kl 02:16 1443

Har foreløbig Nordnet,men elendig kundeservice og vanskelig /umuligå få svar om man ikke ringer meglerbord.. Handelstjenesten deres henger (netthandel) ofte og oppdaterer seg etter som det passer. Har hatt kurser fra e 24,sbank og Pareto å sammenligne med.De oppdaterer seg tvert. Sendt inn mange skjermdumper på forsinkelsene,ikke fått svar.
Pareto har den beste løsningen på netthandel,,samt tilbud på trader i 3 mnd . Førsteinntrykket er at det koster litt,men er ikke galt. Man får noe som funker. Anbefales om man handler noen ganger i mnd. For de som handler en gang i mnd eller året,så er vel alle løsninger greie nok,tom Nordnet.
Realis
27.04.2024 kl 17:40 1309

Har ikke fått med meg den.

Det er altså enda verre. DNB legger seg tett opp til andre aktørers kostnadsnivå, i håp om at kundene ikke ser seg tjent med flyttekostnaden og blir værende. Det finnes ikke lenger et tilbud med Sbankens priser, brukervennlighet og service. Sbanken blir DNB.

Dette beviser at KONKURRANSETILSYNET HADDE RETT, OG AT KONKURRANSEKLAGENEMNDA TOK GRUNDIG FEIL; altså en skandale.
Redigert 27.04.2024 kl 17:54 Du må logge inn for å svare
Otto40
09.05.2024 kl 11:45 875

Liten heads up til dere som har blitt ufrivillige DNBkunder og også dere andre. Ved utbetaling av utbytte er det lagt til et kontonummer fra DNB sin side for utbetaling som tilhører gamle Sbanken, som jeg ikke lengre har tilgang til.
Dvs at utbyttepengene fra mine aksjekjøp som er handlet i DNB har jeg ikke tilgang til. Hvem som har dette vet jeg ikke.
Sikkert lurt å sjekke opp for dere andre også at dette har gått i orden.
bellx
09.05.2024 kl 12:27 830

Handler man sjelden kan man ha nordnet men kundeservice kan man bare glemme. Pareto har de beste tjenestene ingen tvil om det. Billig også hvis man er aktiv.
SjonkelRolf
09.05.2024 kl 12:50 797

Den nye appen er så langt ubrukelig til å handle noe særlig.
Står stort sett og spinner hele tiden.
Før og etter stengetid er den ok-)
Realis
10.05.2024 kl 17:16 619

Har stilt noen spørsmål til sbanken og fått svar... sånn etterhvert. Mitt siste spørsmål fra flere dager siden var viktig for meg, men er fremdeles ubesvart: Hvorfor skjer overførsel fra høyrentekonto til handlekonto aksjer umiddelbart, mens overførsel den andre vei skjer med tap av rentedager?

Det synes dessverre slik fatt med sbanken nå at de lar være å svare på henvendelser som ville gi kunden et nedslående svar.



Straight flush
10.05.2024 kl 18:02 578

Jeg er ikke sikker på om det var slik i Sbankens gamle og bedre dager, men for DNBs del er det vel slik at først må bokføringen finne sted og deretter kan balanse flyttes til høyrentekonto. Gjør du det tidligere - selv om du vet at pengene er dine - så medfører det i verste fall rentekrav. Handler du på en fredag, ser du ikke pengene dine fri før tidligst på onsdag deretter. Tror ikke det var slik tidligere, men kansje tar jeg feil. Venter fremdeles på en ny og bedre bank.
Redigert 10.05.2024 kl 18:05 Du må logge inn for å svare