Argeo AS: fullfinansiert og klar for avgang đ€đ„đŻđąđđą
NĂ„ vĂ„kner usa Ă„ssĂ„. NĂ„ blir det liv pĂ„ andre siden av dammen đ
https://geo365.no/usa-looking-to-join-the-race/#moređ€đ€
(IDGAF)
Mens vi venter pĂ„ kontrakt(er) âââ
https://www.offshore-energy.biz/argeo-vessel-en-route-to-africa-for-totalenergies-gig/?fbclid=IwAR2ss8R9ViDAq66vk9ivnnPySd66a7-2fobj9jkexQF-haHs_TAC7Ewp0EE
https://www.offshore-energy.biz/in-effort-to-have-worlds-most-advanced-auv-fleet-argeo-inks-deal-for-another-unit/
Lukter vi mer arbeid đđ€đ„
https://www.altinget.no/artikkel/regjeringen-utlyser-omraader-for-havbunnsmineral-leting-vil-tildele-konsesjoner-i-2025?fbclid=I
(IDGAF)
Litt tall mens vi venter pĂ„ April kontrakt pĂ„ Searcher âđâ
ARGEO sine egne «bulltall» for 2024 varâŠ..:
REVENUE: 296 mill
EBITDA: 124 mill
Operating profit: 100 mill
NĂ„ ser det vel mere slik ut (ca):
Korriger meg hvis jeg har feil!!
REVENUE: 800 mill
EBITDA: 320 mill
Operating profit: 250 mill
8 x EBITDA: 2560 (mrd) : 193 mill aksjerâŠ.= 13.26
Dette uten verdier i selskapet + verdier i egne patenterâŠ.
Kurs etter Q4 -2024
(Silver20555)
Intervju
https://www.news18.com/india/ncpor-scientists-embark-on-third-voyage-to-indian-ocean-as-search-for-massive-mineral-deposits-continues-8881939.html
https://geo365.no/usa-looking-to-join-the-race/#moređ€đ€
(IDGAF)
Mens vi venter pĂ„ kontrakt(er) âââ
https://www.offshore-energy.biz/argeo-vessel-en-route-to-africa-for-totalenergies-gig/?fbclid=IwAR2ss8R9ViDAq66vk9ivnnPySd66a7-2fobj9jkexQF-haHs_TAC7Ewp0EE
https://www.offshore-energy.biz/in-effort-to-have-worlds-most-advanced-auv-fleet-argeo-inks-deal-for-another-unit/
Lukter vi mer arbeid đđ€đ„
https://www.altinget.no/artikkel/regjeringen-utlyser-omraader-for-havbunnsmineral-leting-vil-tildele-konsesjoner-i-2025?fbclid=I
(IDGAF)
Litt tall mens vi venter pĂ„ April kontrakt pĂ„ Searcher âđâ
ARGEO sine egne «bulltall» for 2024 varâŠ..:
REVENUE: 296 mill
EBITDA: 124 mill
Operating profit: 100 mill
NĂ„ ser det vel mere slik ut (ca):
Korriger meg hvis jeg har feil!!
REVENUE: 800 mill
EBITDA: 320 mill
Operating profit: 250 mill
8 x EBITDA: 2560 (mrd) : 193 mill aksjerâŠ.= 13.26
Dette uten verdier i selskapet + verdier i egne patenterâŠ.
Kurs etter Q4 -2024
(Silver20555)
Intervju
https://www.news18.com/india/ncpor-scientists-embark-on-third-voyage-to-indian-ocean-as-search-for-massive-mineral-deposits-continues-8881939.html
Redigert 09.07.2024 kl 03:15
Du mÄ logge inn for Ä svare
moneymachine
14.02.2024 kl 20:14
90579
ARGEO: CLARKSONS STARTER DEKNING MED KJĂP, KURSMĂ
L 4,70
Oslo (Infront TDN Direkt): Clarksons Securities starter dekning av Argeo med en kjÞpsanbefaling og kursmÄl 4,70 kroner.
Det fremgÄr av en oppdatering onsdag.
"Argeo har hatt et transformativt Är, preget av betydelig vekst, kontraktsinngÄelser med store internasjonale oljeselskaper (IOCer), og et strategisk samarbeid med Shearwater. Som en av de fÄ bÞrsnoterte rene AUV-operatÞrene som er utstyrt for autonome dypvannsoperasjoner, finner vi selskapets utsikter overbevisende pÄ nÄvÊrende verdsettelsesnivÄer. Den betydelige Þkningen i ordreboken fra store IOCer, sammen med Argeos raske og vellykkede prosjektgjennomfÞring, understreker unikheten av selskapets subseatjenester", skriver meglerhuset.
Oslo (Infront TDN Direkt): Clarksons Securities starter dekning av Argeo med en kjÞpsanbefaling og kursmÄl 4,70 kroner.
"Argeo har hatt et transformativt Är, preget av betydelig vekst, kontraktsinngÄelser med store internasjonale oljeselskaper (IOCer), og et strategisk samarbeid med Shearwater. Som en av de fÄ bÞrsnoterte rene AUV-operatÞrene som er utstyrt for autonome dypvannsoperasjoner, finner vi selskapets utsikter overbevisende pÄ nÄvÊrende verdsettelsesnivÄer. Den betydelige Þkningen i ordreboken fra store IOCer, sammen med Argeos raske og vellykkede prosjektgjennomfÞring, understreker unikheten av selskapets subseatjenester", skriver meglerhuset.
The current position of ARGEO VENTURE is at North Sea reported 1 min ago by AIS. The vessel is en route to the port of Amsterdam, Netherlands, and expected to arrive there on Apr 14, 08:00. The vessel ARGEO VENTURE (IMO 9538086, MMSI 311012200) is a Research Vessel built in 2009 (15 years old) and currently sailing under the flag of Bahamas.
Syns du er tÞff i ordbruken jeg? Newbe75. Vet du i det hele tatt hva du holder pÄ med.
Hentet ifra innlegget ditt.
Det er ikke noen skip som legger ut ETA fĂžr de skal til Ă„ seile fra havn.
Og det er ett spÞrsmÄl til ? ARGEO VENTURE til Amsterdam hva skal de der den 14 April ?
Syns du er tÞff i ordbruken jeg? Newbe75. Vet du i det hele tatt hva du holder pÄ med.
Hentet ifra innlegget ditt.
Det er ikke noen skip som legger ut ETA fĂžr de skal til Ă„ seile fra havn.
Og det er ett spÞrsmÄl til ? ARGEO VENTURE til Amsterdam hva skal de der den 14 April ?
Redigert 14.02.2024 kl 20:13
https://www.vesselfinder.com/vessels/details/9125140
https://www.vesselfinder.com/vessels/details/9538086
Hva er det du vet som ikke stÄr pÄ vesselfinder, gjerne legg frem bevis ?
https://www.vesselfinder.com/vessels/details/9538086
Hva er det du vet som ikke stÄr pÄ vesselfinder, gjerne legg frem bevis ?
Bulleys
14.02.2024 kl 18:20
90805
Nydelig đdette blir ett bra Ă„r for oss i vĂ„r kjĂŠre gullkalv. Vi er bare i starten av noe svĂŠrt TTT ting tar tid men det er det vĂŠrdt. Her bygges det sten for stenđ„đ
Redigert 14.02.2024 kl 19:07
IDGAF
14.02.2024 kl 12:24
91020
ARGEO: CLARKSONS STARTER DEKNING MED KJĂP, KURSMĂ
L 4,70
moneymachine
13.02.2024 kl 09:55
91353
Det er svÊrt fÄ som tjener penger pÄ dette. Dette er enten naked short/ren manipulering, eller i beste fall tvungent nedsalg. Jeg har gjort ny inntreden i aksjen igjen, da dette rett og slett ikke kan pÄgÄ mye lengre.
Redigert 13.02.2024 kl 10:45
Newbe75
13.02.2024 kl 08:05
91590
Det er sÄ trist Ä lese innlegg fra slike som deg, det er pga dere dette forumet blir sÄ utrolig useriÞst. Kan du ikke heller sette deg litt inn i ting fÞr du setter deg ned hjemme langt nedi vodkaflaskene og preiker tÞv. Om du leser deg litt opp pÄ selskapet (om du forstÄr hva der stÄr) sÄ vil du finne at Argeo Searcher sin kontrakt er inkl forsegling til mobiliserings stedet bÄde pÄ kontrakten i Afrika og i det Indiske hav, for Ä bryte dette ned til noe forstÄelig for deg sÄ vl det si at de gikk pÄ kontrakt i Desember nÄr de seilte fra Omastrand. Datoen 14 April er ogsÄ noe du har hentet ut av lÞse luften eller dvs du har hentet den informasjonen pÄ dette forumet fra en som har like god greie pÄ det som deg, som igjen tror pÄ noe han har lest pÄ Vesselfinder. Det er ikke noen skip som legger ut ETA fÞr de skal til Ä seile fra havn. Om dere hadde vÊrt litt kildekritisk kunne dere jo dobbelsjekket med den mest seriÞse AIS siden Marine Traffic. Du mÄ ha lykke til med investeringen dine, men vÊr sÄ snill og lavÊr Ä spre slikt tull.
Bulleys
13.02.2024 kl 00:49
91790
Auxe ta en titt lengre opp sĂ„ ser du linken jeg delte. SĂ„ fĂ„r du svaret pĂ„ hvorfor presentasjon er utsatt. Ett godt tegn att crantz er opptatt. Mye baller i luften for tiden. Jo mer han er ferdig med jo mer kan han dra opp av hatten sin i mars. NĂ„ er det nattađ
Bulleys
13.02.2024 kl 00:31
91836
Har du tapt mye eller sitter fast oppe pĂ„ 8 kr ettersom du er sĂ„ aggressiv pĂ„ argeo? Men ja jeg kan do the math. Forskjellen pĂ„ vĂ„res tanke gang. Er att ja som du sier argeo searcher vil muligens tjene fĂžrste kr da. Men hva har det Ă„ si dem er jo ferdig slutten av mai og kan begynne pĂ„ ny jobb i gjenn og 154 mnok er dratt inn der. SĂ„ kommer argeo venture som blir opptatt resten av Ă„ret og si dem tjener 400 mnok der. Da er vi pĂ„ 554mnok da har argeo searcher 8 mnd til pĂ„ seg Ă„ dra inn gode kr. SĂ„ ja som jeg sier. Du vil se kontrakter vĂŠr mnd. Men for min del spiller ikke det noe rolle. SĂ„ lenge slutt resultat blir det samme eller bedre som om dem skulle fĂ„tt ny jobb annavĂŠr mnd. Foreksempel vis du fikk en jobb vĂŠr mnd pĂ„ 10k og jeg ikke fikk noe jobb fĂžr uti juni. Men jeg fikk bedre betalt for mine jobber en du gjorde slik att jeg tjente mer en deg for jeg. Konkurs priset meg ikke men mĂžtte en stor kunde som ville ha mine tjenester til en dyrere kr kjĂžnner du tanke gangen. Samme gjĂžr argeo Ă„ssĂ„ nĂ„. Derfor is I magen pust ut. Crantz vil ikke vĂŠre med pĂ„ at de vinner kontrakter ved Ă„ underby alle, dette sa han selv i oktober 2023. SĂ„ ja jeg har lest meg godt opp og jeg ser store muligheter og potensialet i argeo. Hva du gjĂžr med din investering er opp til deg. Ănsker deg Lykke til med hva du mĂ„tte gjĂžre.
Dvs. Argeo Searcher fÄr fÞrste inntekt den 21 Feb. 2024 og har hatt utgifter fÞr det i 2024
Argeo venture fÄr fÞrste inntekt den 14 April. og har hatt utgifter fÞr det i 2024.
Do the math.
En ting til som er svakhet, nÄr de kjÞrer Rep. Emisjon sÄ fÄr de det ikke til for kursen gÄr under Emi. kurs.
Tenk pÄ det.
Argeo venture fÄr fÞrste inntekt den 14 April. og har hatt utgifter fÞr det i 2024.
Do the math.
En ting til som er svakhet, nÄr de kjÞrer Rep. Emisjon sÄ fÄr de det ikke til for kursen gÄr under Emi. kurs.
Tenk pÄ det.
Redigert 13.02.2024 kl 00:07
Slettet brukerskrev Er du synsk?? GĂ„ Ă„ legg deg din usmakelige IDIOT!!
Presentasjonen er utsatt til i midten av Mars.
Det er ganske typisk for CEO, Mr. Trond Crantz han holder ikke det han lover.
Jeg mener at styre og stell i Argeo snarest mÄ begynne Ä kjÞre en linje der de mÄ begynne kjÞre med rene kort.
Det Ä melde kontrakter flere ganger er ogsÄ en uting de burde slutte med.
Det er jo en ting at noen her tror pÄ det, det som er verre er at de profesjonelle i finans slutter Ä tro pÄ dem.
Og det er jo der de skal hente pengene sine.
Dette er rett og slett en ukultur i Argeo.
Det er ganske typisk for CEO, Mr. Trond Crantz han holder ikke det han lover.
Jeg mener at styre og stell i Argeo snarest mÄ begynne Ä kjÞre en linje der de mÄ begynne kjÞre med rene kort.
Det Ä melde kontrakter flere ganger er ogsÄ en uting de burde slutte med.
Det er jo en ting at noen her tror pÄ det, det som er verre er at de profesjonelle i finans slutter Ä tro pÄ dem.
Og det er jo der de skal hente pengene sine.
Dette er rett og slett en ukultur i Argeo.
Redigert 12.02.2024 kl 23:01
Er du synsk?? GĂ„ Ă„ legg deg din usmakelige IDIOT!!
Vi fÄr se den 23.02.2024
Presentasjonen i dag er utsatt til i Mars og bringer ytterligere usikkerhet inn i aksjen. innen da kommer emisjonen som blir utvannende, og Q1 blir ogsÄ veldig rÞd ogsÄ.
Gjentar meg selv, vi mÄ vente til resultat for Q2 fÞr vi kan se om det er liv laga i Argeo.
Presentasjonen i dag er utsatt til i Mars og bringer ytterligere usikkerhet inn i aksjen. innen da kommer emisjonen som blir utvannende, og Q1 blir ogsÄ veldig rÞd ogsÄ.
Gjentar meg selv, vi mÄ vente til resultat for Q2 fÞr vi kan se om det er liv laga i Argeo.
Bulleys
12.02.2024 kl 21:33
92123
Da kom det melding 12 feb 18:15 Argeo searcher vil ankomme destinasjon 21feb klokken 1600 ut i fra det jeg kan se. Holder nÄ jevn speed pÄ 6.2kn
NÄr det gjelder argeo venture som ligger inne for oppgradering for den 9 mnd lange jobben. Har vi ÄssÄ fÄtt melding der i dag 12feb 18:06 om att dem vil ankomme destinasjon 14 april klokken 10:00
NÄr det gjelder argeo venture som ligger inne for oppgradering for den 9 mnd lange jobben. Har vi ÄssÄ fÄtt melding der i dag 12feb 18:06 om att dem vil ankomme destinasjon 14 april klokken 10:00
Bulleys
12.02.2024 kl 18:23
92348
https://argeo.no/2024/02/12/argeo-visits-indias-ministry-of-earth-sciences-in-delhi/ og vÄr kjÊre sjef er i gang denne gang nede i india har ikke tid til intervjuer da
moneymachine
12.02.2024 kl 08:08
93032
Frem til nÄ har Argeo vÊrt et utviklingsselskap. De har utviklet kostbar, unik og patentert teknologi. NÄ er selskapet et kartleggings- og undersÞkelsesselskap, som allerede er blitt ettertraktet. Den siste emisjonen ble bl.a. brukt til ervervelse av SW Bell av Shearwater, og denne, nÄ dÞpt Argeo Venture, er i ferd med og bygges om og utrustes lik Argeo Searcher.
Emisjoner er historie. De 2 fartĂžyene som skal erverves i 2024/25, skal skje gjennom positiv drift. Backlogâen er mot de 2 fartĂžyene i eksisterende flĂ„te.
Emisjoner er historie. De 2 fartĂžyene som skal erverves i 2024/25, skal skje gjennom positiv drift. Backlogâen er mot de 2 fartĂžyene i eksisterende flĂ„te.
Redigert 12.02.2024 kl 13:44
Bulleys
12.02.2024 kl 08:06
93047
Dette her minner meg veldig om da vi som sĂ„ litt lengre frem kjĂžpte for hud Ă„ hĂ„r og solgte svigemor for Ă„ kjĂžpe oss godt opp i pgs nĂ„r den var nede pĂ„ 2 tallet. Den gangen var det hvalross som hadde forumet. Han ble mobbet kalt opp ned sideveis.pgs var dĂžd aksje bla bla Endte opp men att aksjen flĂžy opp til 13 kr desverre kom bankkrisen og Halvorsen solgte milioner av aksjer. Men hvalrossen fikk hus ut av dette. Og resten av oss kom Ă„ssĂ„ veldig godt ut av dette. Men da gjelder det Ă„ sette seg godt inn i selskapet Ă„ se hva dem kan gi som ikke andre kan. Og argeo er den som er fĂžrst pĂ„ ballen nĂ„r det kommer til dette. SĂ„ ja nok en gang her blir det ikke solgt en aksje lykke til med investeringen folksđ
Bulleys
12.02.2024 kl 07:44
93073
Vis du leser litt i mellom linjene vil du se hva dem har estimert verdiene fra 2021 og frem til 2024. Ă
vil si dem treffer utrolig godt. Dem mener Ă„ssĂ„ att vi vil se en inntjening over 500mnok i 2024 nĂ„ snakker vi mulig 750 mnok. Det jeg skal frem til her som ikke alle forsto var att pilene dem peker nok en gangđâââ vi har ingenting her nede pĂ„ 3 tallet Ă„ gjĂžre.
unikum
12.02.2024 kl 00:56
93256
He he sÄnn passe dÞdt innlegg fra en som Þnsker Ä redde alle andre aksjonÊrer. Siden du skal vente til Q2 sÄ er det bare sitte Ä vente, Og dette sÞlet du poster vil da selvfÞlgelig ikke ha noen betydning for deg siden standpunktet ditt er tatt for Ä vente. Alle de innside kjÞpene pÄ 3,2 mÄ jo ogsÄ vÊre rimelige dÄrlig investert ifgl deg
Sitt Ä vent til Q2 sÄ er kursen 8-9 kroner om de ikke allerede er kjÞpt!
Sitt Ä vent til Q2 sÄ er kursen 8-9 kroner om de ikke allerede er kjÞpt!
Octagon
12.02.2024 kl 00:06
93314
For all del, selskapet her virker Ă„ ha en lovende fremtid.
Er ute av aksjen p.t. fordi jeg mistenker at det kommer en emisjon for Ä sikre nÞdvendige nye investeringer for Ä kunne hÄndtere backlogg av betydelig stÞrrelse.
Oppdragsgiverne vil jo ikke vente, Argeo har vel som de fleste i bransjen dead lines som mÄ nÄs.
Det gjenstÄr Ä se om cash flow og likviditet nÄ er sterk nok til Ä unngÄ ny emisjon, eller om ny investeringer fremover kan finansieres pÄ annet vis.
At adm.dir nÄ skal ut i media for muligens Ä hausse kursen (?) gjÞr meg ogsÄ skeptisk med tanke pÄ siste runden pÄ slutten av fjorÄret hvor det samme skjedde bare dager fÞr en stÞrre emisjon med ditto utvanning for aksjonÊrene (54% under bÞrskurs). BÞr i det minste stilles direkte spÞrsmÄl om dette i intervju runden nÄ.
Tidligere Argeo emisjoner under:
https://investornytt.no/hva-er-en-rettet-emisjon-og-hvorfor-er-det-omstridt/
https://www.dn.no/borskommentar/kunne-ikke-styret-ha-ranet-en-bank-isteden/2-1-1538659
Var for Þvrig to emisjoner i fjor, ogsÄ 30 juni.
Og fĂžr det igjen...
https://www.finansavisen.no/nyheter/borsoppdatering/2022/12/21/7971279/krakk-etter-emisjonsmelding
Er ute av aksjen p.t. fordi jeg mistenker at det kommer en emisjon for Ä sikre nÞdvendige nye investeringer for Ä kunne hÄndtere backlogg av betydelig stÞrrelse.
Oppdragsgiverne vil jo ikke vente, Argeo har vel som de fleste i bransjen dead lines som mÄ nÄs.
Det gjenstÄr Ä se om cash flow og likviditet nÄ er sterk nok til Ä unngÄ ny emisjon, eller om ny investeringer fremover kan finansieres pÄ annet vis.
At adm.dir nÄ skal ut i media for muligens Ä hausse kursen (?) gjÞr meg ogsÄ skeptisk med tanke pÄ siste runden pÄ slutten av fjorÄret hvor det samme skjedde bare dager fÞr en stÞrre emisjon med ditto utvanning for aksjonÊrene (54% under bÞrskurs). BÞr i det minste stilles direkte spÞrsmÄl om dette i intervju runden nÄ.
Tidligere Argeo emisjoner under:
https://investornytt.no/hva-er-en-rettet-emisjon-og-hvorfor-er-det-omstridt/
https://www.dn.no/borskommentar/kunne-ikke-styret-ha-ranet-en-bank-isteden/2-1-1538659
Var for Þvrig to emisjoner i fjor, ogsÄ 30 juni.
Og fĂžr det igjen...
https://www.finansavisen.no/nyheter/borsoppdatering/2022/12/21/7971279/krakk-etter-emisjonsmelding
Redigert 12.02.2024 kl 00:09
Fevang
11.02.2024 kl 23:30
93372
Takker for innlegget ditt. Da er det jo bare tull Ă„ dra fram noe slikt.....
Fevang
11.02.2024 kl 23:03
93433
Og nÄr kom SP1 Markets med den kjÞpsanbefalingen? Er det noe gammelt du kommer med?
Octagon
11.02.2024 kl 23:01
93468
Sparebank-1 Markets sin analyse er for 4 emisjoner siden (august 2021). Da var det kun 42 MILL aksjer i selskapet. NĂ„ er det 192 MILL aksjer slik at tallene her ikke har relevans lengre.
Bruker en deres tall og regner som om det ikke har vÊrt utvidelser i antall aksjer fra den gang gir deres target pÄ 18 kr her ca. 756 millioner i selskaps verdi.
NĂ„ er den 671 millioner.
Bruker en deres tall og regner som om det ikke har vÊrt utvidelser i antall aksjer fra den gang gir deres target pÄ 18 kr her ca. 756 millioner i selskaps verdi.
NĂ„ er den 671 millioner.
unikum
11.02.2024 kl 21:55
93583
Finansiell kalender for Argeo AS
REGNSKAPSĂ RET 2023
23.02.2024 - Kvartalsrapport - Q4
Ikke alle her i verden som er forut for sin tid. Og ikke alle burde fÄ lov Ä poste noe midt pÄ natt lÞrdag. Og kanskje admin burde ta tak?
REGNSKAPSĂ RET 2023
23.02.2024 - Kvartalsrapport - Q4
Ikke alle her i verden som er forut for sin tid. Og ikke alle burde fÄ lov Ä poste noe midt pÄ natt lÞrdag. Og kanskje admin burde ta tak?
Bulleys
11.02.2024 kl 18:30
93737
Spennede blir det i vĂŠrtfall og se hvor vi ligger an kursmessig i lĂžpet av Ă„ret. Her blir det bare kjĂžp og legge den i skuffenđ
Og ikke minst hva slags nyheter som kan komme nĂ„r trond crantz skal snakke i morgen. Da er det bare Ă„ sette alt annet bort Ă„ lytte godt etterđ
Sparebank 1 Markets tar opp dekning pÄ undervannsrobotselskapet Argeo med en kjÞpsanbefaling og kursmÄl 18 kroner. Meglerhuset anslÄr at selskapets omsetning Þker fra estimatet pÄ 66 millioner kroner i 2021 til 506 millioner kroner i 2024, samt at driftsresultatmarginen Þker fra 5 prosent til 27 prosent i perioden.
Og ikke minst hva slags nyheter som kan komme nĂ„r trond crantz skal snakke i morgen. Da er det bare Ă„ sette alt annet bort Ă„ lytte godt etterđ
Sparebank 1 Markets tar opp dekning pÄ undervannsrobotselskapet Argeo med en kjÞpsanbefaling og kursmÄl 18 kroner. Meglerhuset anslÄr at selskapets omsetning Þker fra estimatet pÄ 66 millioner kroner i 2021 til 506 millioner kroner i 2024, samt at driftsresultatmarginen Þker fra 5 prosent til 27 prosent i perioden.
Redigert 11.02.2024 kl 18:37
Bulleys
11.02.2024 kl 12:56
93850
Ja stemmer det att denne er blitt meldt tidligere. Men nÄ er signeringen bekreftet og jobben sikret.
Forskjellen pÄ oss er att jeg kjÞper aksjer for fremtidsutsiktene litt lengre fremme. Noe som vil gjÞre att min posisjon vil vÊre vesentlig mye bedre en din. Den dagen det bÞrsmeldes om ratene og hvem oppdragsgiveren er pÄ 9 mnd kontraktene kan du bare glemme Ä komme deg inn her nede vis dette er tanken eller vis det meldes om nytt innkjÞp av bÄt. Tro meg vis du har fulgt litt med her. à ser hva slags gav topp 20 sitter pÄ. Alle piler peker opp selv om markedet har vÊrt trÄdt i det siste.sÄ vil dem store guttene ha litt i gjenn for investeringen sin. Her er det bare Ä kjÞpe pÄ dip fra andre smÄaksjonÊrer som selger for som vist lengre oppe sitter dem store stille og dem fÄr nok mer info en oss smÄ. Klarere tegn en dette fÄr du ikke.
Forskjellen pÄ oss er att jeg kjÞper aksjer for fremtidsutsiktene litt lengre fremme. Noe som vil gjÞre att min posisjon vil vÊre vesentlig mye bedre en din. Den dagen det bÞrsmeldes om ratene og hvem oppdragsgiveren er pÄ 9 mnd kontraktene kan du bare glemme Ä komme deg inn her nede vis dette er tanken eller vis det meldes om nytt innkjÞp av bÄt. Tro meg vis du har fulgt litt med her. à ser hva slags gav topp 20 sitter pÄ. Alle piler peker opp selv om markedet har vÊrt trÄdt i det siste.sÄ vil dem store guttene ha litt i gjenn for investeringen sin. Her er det bare Ä kjÞpe pÄ dip fra andre smÄaksjonÊrer som selger for som vist lengre oppe sitter dem store stille og dem fÄr nok mer info en oss smÄ. Klarere tegn en dette fÄr du ikke.
verbatim
11.02.2024 kl 10:13
93954
Slettet brukerskrev Argeo er for Dummis i Aksjemarkedet.
shearwater med Rassmussen gruppen og Schlumberger (nÄ SLB) er dummies som har 20.1 millioner aksjer i selskaper kaller du for dummies:)?
SkjÞnner...De forrige emisjonen fortalte Trond mer eller mindre rett ut etter intervjuet pÄ Hegnar TV. at kom da Han sier at Kistefos etter denne dealen fortsatt ville vÊre stÞrste eier. Jeg tviler pÄ at de fleste smÄtass aksjonÊrene har satt seg inn i hva Argeo driver med og potensialet fremover. At de har hanka inn kontrakter for flere hundre millioner det siste halvÄret sier vel sitt om hva Argeo kommer til Ä fÄ inn. De blir ferdig fÞr tida pÄ prosjekter..
Men skal ikke plage deg med fakta..Du fÄr kose deg med NODL ;-))
SkjÞnner...De forrige emisjonen fortalte Trond mer eller mindre rett ut etter intervjuet pÄ Hegnar TV. at kom da Han sier at Kistefos etter denne dealen fortsatt ville vÊre stÞrste eier. Jeg tviler pÄ at de fleste smÄtass aksjonÊrene har satt seg inn i hva Argeo driver med og potensialet fremover. At de har hanka inn kontrakter for flere hundre millioner det siste halvÄret sier vel sitt om hva Argeo kommer til Ä fÄ inn. De blir ferdig fÞr tida pÄ prosjekter..
Men skal ikke plage deg med fakta..Du fÄr kose deg med NODL ;-))
Argeo er for Dummis i Aksjemarkedet.
Argeo har et blodrĂždt underskudd i Q4 og trenger en Emisjon snart som vil utradere dagens aksjonĂŠrer.
Og det er derfor kursen gÄr ned.
De har ogsÄ en trang start i 2024, nei vent til Q2 med Ä gÄ inn.
En ting til, Den kontrakten har de vel annonsert 154 ganger.
Riskokere.
Og det er derfor kursen gÄr ned.
De har ogsÄ en trang start i 2024, nei vent til Q2 med Ä gÄ inn.
En ting til, Den kontrakten har de vel annonsert 154 ganger.
Riskokere.
Redigert 11.02.2024 kl 00:31
Bulleys
10.02.2024 kl 11:47
94283
For meg virker det som det bare er tradere og algoritmer og smÄaksjonÊrer som biter pÄ denne nedgangen. Topp 50 sitter i ro utenom 3 stk som har noe redusert men ikke noe som tilsvarer denne nedgangen. Markedet ble sakt att bÞrsen skulle ned. Noe jeg fÞler vi har gjort.
Fredagen stengte vi pÄ 3.48 noe som tilsvarer en bÞrsverdi pÄ 671mnok vi har muligens verdier ute for ca 750 mnok. Det snakkes ÄssÄ om oppkjÞp av en bÄt til noe siste emisjon skulle brukes til (SW Bell) noe som vil gi mer penger i kassen. Denne skal selvsakt ÄssÄ oppgraderes sÄ hvor mye det utgjÞr i gevinst er for tidlig Ä si enda fÞrst mÄ vi se Ässen kontrakter og hva slags rater vi vil ligge pÄ. Vi avventer som sakt pÄ litt mer info om detaljer og dagsrater og hvem vi skal jobbe for rundt denne 9 mnd kontrakten. à ssÄ noe som vil bli utrolig spennende kan vi fÄ mellom 3/500 mnok vil dette vÊre utrolig bra. Noe jeg tror argeo kan fÄ til med tanke pÄ ikke mange andre som kan konkurere mot argeo pÄ akkurat denne type arbeid som har blitt snakket om tidligere. det er utrolig mye pÄ gang i argeo for tiden. Blir utrolig gÞy Ä fÞlge med Ä se hva dem fÄr til i 2024.
Argeo searcher er pÄ vei til India og befinner seg nÄ i South africa og er i bevegelse Speed 6.7kn. Jeg vil gi beskjed nÄr vi er fremme. Argeo venture stÄr fortsatt rolig Ä ligger nÄ til kai hos tronds marineservice AS.
Fredagen stengte vi pÄ 3.48 noe som tilsvarer en bÞrsverdi pÄ 671mnok vi har muligens verdier ute for ca 750 mnok. Det snakkes ÄssÄ om oppkjÞp av en bÄt til noe siste emisjon skulle brukes til (SW Bell) noe som vil gi mer penger i kassen. Denne skal selvsakt ÄssÄ oppgraderes sÄ hvor mye det utgjÞr i gevinst er for tidlig Ä si enda fÞrst mÄ vi se Ässen kontrakter og hva slags rater vi vil ligge pÄ. Vi avventer som sakt pÄ litt mer info om detaljer og dagsrater og hvem vi skal jobbe for rundt denne 9 mnd kontrakten. à ssÄ noe som vil bli utrolig spennende kan vi fÄ mellom 3/500 mnok vil dette vÊre utrolig bra. Noe jeg tror argeo kan fÄ til med tanke pÄ ikke mange andre som kan konkurere mot argeo pÄ akkurat denne type arbeid som har blitt snakket om tidligere. det er utrolig mye pÄ gang i argeo for tiden. Blir utrolig gÞy Ä fÞlge med Ä se hva dem fÄr til i 2024.
Argeo searcher er pÄ vei til India og befinner seg nÄ i South africa og er i bevegelse Speed 6.7kn. Jeg vil gi beskjed nÄr vi er fremme. Argeo venture stÄr fortsatt rolig Ä ligger nÄ til kai hos tronds marineservice AS.
Redigert 10.02.2024 kl 12:42
Bulleys
10.02.2024 kl 11:23
94319
20 largest shareholders as of 9th Feb 2024
1. KISTEFOS AS
Total shares
32 621 837
Change
0
Relative change