Hvor går veien videre
Har noen en seriøs formening om fremtiden til Hynion
Polaris99
18.02.2024 kl 23:31
906
Eg trur selskapet er i trøbbel, og prøver å skjule det så godt det lar seg gjere. Dei prøver å sende ut positive signal, samstundes som dei utset alt som kan koste dei pengar.
Sjå på dette:
1) 21. november sender dei ut ein børsmelding om at hydrogenstasjonen i Porsgrunn vil opne snarleg. Dei skriv blant anna: "Now all that remains is for Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) to finalize the certification". Men Hynion sendte ikkje inn SØKNAD om gjennopning før 23. januar i år. Grunnen er nok at det vil koste selskapet langt meir å halde stasjonen open, enn det dei kan få inn frå hydrogensal. Men dei treng å signalisere framgang. Eg vil tippe at dei finn på enno ein unskyldning om og når dei får godkjenning frå DSB.
2) For eit par år sidan fekk selskapet over 60 mill SEK i støtte til å bygge TO hydrogenstasjonar. Dette skulle dekkje 100% av investeringskostnaden, men var ein fast sum, så selskapet vil bære risikoen for prisstigning og andre budsjettspekker. Eg trur at Hynion no berre har pengar nok til å bygge ein av dei to stasjonane. Opphaveleg skulle dei stå ferdig i 3. kvartal 2023, men dette vart først utsett till januar i år, og så til "i løpet av første halvår". Dei starta bygginga av stasjonen i Väseterås i desember, og det går også her veldig sakte framover. Og *ingenting* er høyrt om stasjonen i Jönköping, som dei også har byggeløyve for. I eit innlegg på Facebook for eit par dagar sidan skriv så selskapet:
"Here are the compressors for our hydrogen refueling station in Västerås! 🤩
Torgny, our Development and Production Manager, is currently visiting PDC Machines, just north of Philadelphia in Pennsylvania, U.S., to approve a Factory Acceptance Test (FAT) before the compressors are shipped."
Legg merke til at det ikkje står eit ord om Jönköping. Er utstyr til denne stasjonen i det heile bestilt? Og kva seier svenske styresmakter om Hynion brukar pengane til to stasjonar til å berre bygge ein?
Dei håpar nok at det å få ein stasjon i drift (og kanskeje på eit strategisk tidspunk opne Porsgrun) skal lokke investorer med i ein emisjon. For ein ting er sikkert, selskapet er snart i ferd med å gå tom for pengar. Og investorar står ikkje lenger i kø for å kaste pengar etter hydrogenselskap.
Sjå på dette:
1) 21. november sender dei ut ein børsmelding om at hydrogenstasjonen i Porsgrunn vil opne snarleg. Dei skriv blant anna: "Now all that remains is for Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) to finalize the certification". Men Hynion sendte ikkje inn SØKNAD om gjennopning før 23. januar i år. Grunnen er nok at det vil koste selskapet langt meir å halde stasjonen open, enn det dei kan få inn frå hydrogensal. Men dei treng å signalisere framgang. Eg vil tippe at dei finn på enno ein unskyldning om og når dei får godkjenning frå DSB.
2) For eit par år sidan fekk selskapet over 60 mill SEK i støtte til å bygge TO hydrogenstasjonar. Dette skulle dekkje 100% av investeringskostnaden, men var ein fast sum, så selskapet vil bære risikoen for prisstigning og andre budsjettspekker. Eg trur at Hynion no berre har pengar nok til å bygge ein av dei to stasjonane. Opphaveleg skulle dei stå ferdig i 3. kvartal 2023, men dette vart først utsett till januar i år, og så til "i løpet av første halvår". Dei starta bygginga av stasjonen i Väseterås i desember, og det går også her veldig sakte framover. Og *ingenting* er høyrt om stasjonen i Jönköping, som dei også har byggeløyve for. I eit innlegg på Facebook for eit par dagar sidan skriv så selskapet:
"Here are the compressors for our hydrogen refueling station in Västerås! 🤩
Torgny, our Development and Production Manager, is currently visiting PDC Machines, just north of Philadelphia in Pennsylvania, U.S., to approve a Factory Acceptance Test (FAT) before the compressors are shipped."
Legg merke til at det ikkje står eit ord om Jönköping. Er utstyr til denne stasjonen i det heile bestilt? Og kva seier svenske styresmakter om Hynion brukar pengane til to stasjonar til å berre bygge ein?
Dei håpar nok at det å få ein stasjon i drift (og kanskeje på eit strategisk tidspunk opne Porsgrun) skal lokke investorer med i ein emisjon. For ein ting er sikkert, selskapet er snart i ferd med å gå tom for pengar. Og investorar står ikkje lenger i kø for å kaste pengar etter hydrogenselskap.
Redigert 18.02.2024 kl 23:32
Du må logge inn for å svare
Polaris99
03.05.2024 kl 13:50
450
Dei syng nok på siste verset no.
Dei hadde 13 millionar i kontantar ved nyttår, og skal lønne:
* ein arbeidande styreleiar
* tre direktørar
* tre "managere"
* og ein arbeidar (automatiker)
Intressant at selskapet har nedbemanna tekisk personale det siste året, men ikkje talet på direktørar.
I fjor brende dei ca. 2 millionar i månaden, og det betyr at det ikkje er lenge att før dei er tome for pengar. Noko kan dei kanskje få låne med pant i hydrogenstasjonane, men det vil ikkje vare lenge.
Så selg, mens ein framleis kan få nokre øre for aksjene.
Dei hadde 13 millionar i kontantar ved nyttår, og skal lønne:
* ein arbeidande styreleiar
* tre direktørar
* tre "managere"
* og ein arbeidar (automatiker)
Intressant at selskapet har nedbemanna tekisk personale det siste året, men ikkje talet på direktørar.
I fjor brende dei ca. 2 millionar i månaden, og det betyr at det ikkje er lenge att før dei er tome for pengar. Noko kan dei kanskje få låne med pant i hydrogenstasjonane, men det vil ikkje vare lenge.
Så selg, mens ein framleis kan få nokre øre for aksjene.
zool
03.05.2024 kl 17:49
423
Om jeg går inn på Hynions webside så står det et par veldig interessante artikler om stasjonen på Høvik. Nærmere bestemt, en artikkel fra mars om at Toyota bidrar økonomisk til utvidelse av kapasiteten på stasjonen. Samt en artikkel fra slutten av april hvor Huyndai blant annet bidrar til driftskostnadene. Det står ikke noe om beløp, så man må nesten bare gjette seg til hva de økonomiske bidragene består av, størrelsesmessig.
Det kan forklare hvorfor det ikke har kommet en melding om emisjon, noe som jeg strengt tatt hadde forventet på dette tidspunktet. Man kan jo tenke seg at med såpass lave driftskostnader som rundt NOK to millioner i måneden pluss minus, er det mulig at noe av dekkes av Toyota og Huyndai, og i så fall hvor mye? Det nevnes bidrag til driftskostnader men hvor mye dreier det seg om? Man kan lese fra artiklene at Toyota og Huyndai ønsker at stasjonen skal driftes videre, så da må lønnskostnader og slikt dekkes inn. Uten tall så blir det ren gjetning, men dette kan som sagt forklare hvorfor det ikke har kommet en emisjon enda.
For å spekulere litt videre: Hynion har nå hovedfokus på Sverige når man ser på utbygging av nye stasjoner. Samtidig er det nå svenskene som er i førersetet i Hynion. På mange måter er det nå et svensk selskap på en norsk børs. Det vil ikke forundre meg om de ender opp med å flytte selskapet over til den svenske børsen. Så det kan og slett være slik at Hynion ga beskjed om at dersom Toyota og Huyndai ønsker at Høvikstasjonen i Norge skal stå åpen så må de dekke det som det koster å utvide samt drifte stasjonen.
Det kan forklare hvorfor det ikke har kommet en melding om emisjon, noe som jeg strengt tatt hadde forventet på dette tidspunktet. Man kan jo tenke seg at med såpass lave driftskostnader som rundt NOK to millioner i måneden pluss minus, er det mulig at noe av dekkes av Toyota og Huyndai, og i så fall hvor mye? Det nevnes bidrag til driftskostnader men hvor mye dreier det seg om? Man kan lese fra artiklene at Toyota og Huyndai ønsker at stasjonen skal driftes videre, så da må lønnskostnader og slikt dekkes inn. Uten tall så blir det ren gjetning, men dette kan som sagt forklare hvorfor det ikke har kommet en emisjon enda.
For å spekulere litt videre: Hynion har nå hovedfokus på Sverige når man ser på utbygging av nye stasjoner. Samtidig er det nå svenskene som er i førersetet i Hynion. På mange måter er det nå et svensk selskap på en norsk børs. Det vil ikke forundre meg om de ender opp med å flytte selskapet over til den svenske børsen. Så det kan og slett være slik at Hynion ga beskjed om at dersom Toyota og Huyndai ønsker at Høvikstasjonen i Norge skal stå åpen så må de dekke det som det koster å utvide samt drifte stasjonen.
Redigert 03.05.2024 kl 18:25
Du må logge inn for å svare