Pensions selskab og fonden vil kaste sig over ENSURGE MICROPOWER

Kvike11
ENSU 15.02.2024 kl 10:28 74291

Pensionsselskaber i hele Norden vil nu investerer kraftigt i ENSU og muligvis store selskaber i USA.
Endelig lykke det for selskabet af fremstille et batteri, der slår alle andre på marked.
Bliver en milliard forretning.
Mange snakker om kurs nkr 1, det bliver hurtigt til kurs 10 og måske 100
BULL BULL BULL
Kong_Kurs
I går kl 22:27 206

I februar sa de vel også at de hadde penger for overskuelig fremtid, samtidig som de hadde et gjennombrudd og F500 sto i kø. Et par timer senere kom en emisjon. Det skulle være den eneste de trengte på lengre tid. Så kom det vel både en og to emisjoner. (Mulig jeg har feil på to emisjoner) Uansett.

I presentasjonen deres så ble det jo presentert et tidspunkt for når de forventet break even. (Grafene deres var uten verdier på både X og Y-akse, så de er 0 verdt) Har break even blitt fremskutt etter at de har kommet på etterskudd med utvikling? Tror ikke det. Her lukter det emisjoner frem til 2026, i beste fall.
Kong_Kurs
I går kl 22:32 195

En kan vel spørre om du har lært noe om du går til meme coins etter ENSU. Uansett. Grattis med innkasseringen.
Herman*
I går kl 22:39 186

Du tar ikke helt feil. Selskapet har tidligere benyttet store gjennombrudd til å hente penger, det kan være de gjør det igjen-uavhengig av når kassa er tom. Den 15.2 trodde de at kommersiell produksjon bare var noen måneder unna, og i kjølvannet av den ville jo utviklingsavtaler, salgsinntekter og lisensavtale(r) ta selskapet raskt i pluss. Slik gikk det ikke, da det viste seg å være mye mer tidkrevende og komplisert å gå fra prototype til kommersiell produksjon. Yield, stabil kvalitet, innkapsling og ladesykluser har vært utfordringen i denne perioden.
Kong_Kurs
I går kl 22:48 170

'påstått' store gjennombrudd.

Du tar heller ikke helt feil, men jeg tror du er jæ*la naiv.
Herman*
I går kl 22:52 161

Jeg er nok litt naiv. Tror mye vil bli avklart de neste par mnd, da får vi se akkurat hvor naiv enkelte av oss har vært.
Kong_Kurs
I går kl 23:14 127

After a 20 to 1 reverse stock split that likely will follow the next private placement.

Edit: Skriver engelsk som en noldus.

Edit, edit: 5 til 1 er nok optimistisk.
Redigert i går kl 23:24 Du må logge inn for å svare