Pensions selskab og fonden vil kaste sig over ENSURGE MICROPOWER
Pensionsselskaber i hele Norden vil nu investerer kraftigt i ENSU og muligvis store selskaber i USA.
Endelig lykke det for selskabet af fremstille et batteri, der slår alle andre på marked.
Bliver en milliard forretning.
Mange snakker om kurs nkr 1, det bliver hurtigt til kurs 10 og måske 100
BULL BULL BULL
Endelig lykke det for selskabet af fremstille et batteri, der slår alle andre på marked.
Bliver en milliard forretning.
Mange snakker om kurs nkr 1, det bliver hurtigt til kurs 10 og måske 100
BULL BULL BULL
Herman*
I dag kl 14:03
715
Jr har selvsagt ikke fått innsideinformasjon, men når hans far jobber 24/7 i Ensu er det jo naturlig at han er tett på caset.
Herman*
I dag kl 14:23
652
Er jeg negativ fordi jeg ikke tror Ensu skal i 100 kroner, eller fordi vi ikke har fått bekreftelse på at de har nådd de neste milepælene? Jeg har for øvrig satset hus og hjem på TR, og har et syvsifret antall aksjer. Synes ikke jeg er mer negativt enn det som er rimelig.
iTRADER09
I dag kl 15:01
535
Ja, det må være denne KK det refereres til.
Hen skrev noe så uhørt som at hen ikke trodde styreformannen delte innside innformasjon med familien!
Hen skrev noe så uhørt som at hen ikke trodde styreformannen delte innside innformasjon med familien!
Kong_Kurs
I dag kl 15:35
455
Så det du ymter frempå, er at Terje Rogne er så uproff at han ikke evner å etablere Chinese Walls i sitt egen hjem en gang? Uansett, om Rogne jr handler på noe slikt, så er det per definisjon inside info. Merkelig hvordan du snakker ned selskapet du er så bull på... de fremstår jo som en gjeng amatører om du har rett.
Kong_Kurs
I dag kl 17:58
192
Jeg er egentlig ikke så overrasket over at det gikk deg over hodet. Uansett, god jul.