Pensions selskab og fonden vil kaste sig over ENSURGE MICROPOWER

Kvike11
ENSU 15.02.2024 kl 10:28 91185

Pensionsselskaber i hele Norden vil nu investerer kraftigt i ENSU og muligvis store selskaber i USA.
Endelig lykke det for selskabet af fremstille et batteri, der slår alle andre på marked.
Bliver en milliard forretning.
Mange snakker om kurs nkr 1, det bliver hurtigt til kurs 10 og måske 100
BULL BULL BULL
Alby
03.01.2025 kl 14:09 1991

Hva er dette,da ? Ned 7%
Nvanellak
03.01.2025 kl 14:21 1956

Det er da vel påtide å få sendt disse batteriene til partnere nå, fra highlights Q3;

Cooperating closely with our strategic partners/customers to prepare them for testing our sample
batteries as soon as they are shipped.

True
05.01.2025 kl 19:50 1413

Lykke til sier jeg bare!

Angrer ikke et sekund på at jeg solgte meg ut av denne. Et selskap som har eksistert siden 1994 og som aldri har levert noe.

'Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results." - Albert Einstein
Herman*
05.01.2025 kl 21:50 1272

Om ingenting har skjedd innen 15.2, skal jeg gi deg rett. Håper dog at min analyse er rett, nemlig at de like gjerne tar batteriene så tett opp mot produksjonsklart som mulig før de sender de ut til kunder og partnere. Tidligere var jo målet å få dem ut innen tegningsfristen på rep emisjonen-nå har de ikke press på seg før slutten av januar når de må begynne å tenke på finansiering.
True
I går kl 00:43 1156

Vel, for å si det slik min godeste Herman, håpet jeg så mye på at jeg tok feil i fjor og at glippen ved å ikke selge meg ut i forfjor kanskje var for det beste likevel med en ny og lovende ledelse. Men atter en gang som histioren har lært oss, det var det jo selvfølgelig ikke ;-) Hadde jeg fortsatt hatt litt vett i huet, skulle jeg benyttet sjansen og ha solgt meg ut på 2 kr istedenfor å bli med på nok en fantasi-reise. Absolutt ALLE disse eventyr-selskapene som ENSU, RECSI, FREYR, MORROW, LIFE etc. går rett til helvete og jeg investerer heller i en helt ubrukelig Memecoin som Butthole Coin isteden for å ikke bare få noe igjen for det, men faktisk ha muligheten til å bli millionær på noen knappe måneder.

Hvorfor ikke bare bli med på dette spillet istedet...? ;-)

https://www.coingecko.com/en/coins/fartcoin
https://www.coingecko.com/en/coins/butthole-coin

Fordi til å være helt ubrukelig, er dette mer ekte enn ENSU & co noen gang vil være.
True
I går kl 01:00 1131

Men misforstå meg rett, Herman, jeg håper ENSU fortsatt lykkes dog jeg holder ikke pusten akkurat. Dette selskapet har behandlet sine aksjonærer verre enn noen andre selskaper der ute, så er det noen som fortjener å få ordentlig igjen for pengene sine, så er det dere. Jeg har faktisk tapt minst 80K på dette forbanna tullet, men får heldigvis igjen 50K+ på skatten i år. Det er i det minste bedre enn ingenting!
Herman*
I går kl 09:26 814

Selvsagt. Husker ikke helt når Q4 rapporten kommer.
Alby
I går kl 09:31 795

19 februar.
RobRoy
I går kl 10:19 705

Ser ut til at det fortsettes med samme strategi i forhold til kjøp, det ventes på at den faller litt tilbake, så «hugges» det til med «relativt store poster».

Hadde vært artig å visst hvem dette er.
Alby
I dag kl 08:31 358

Kan man ikke se det på handeloversikten?

Har fortsatt stor tro på at selskapet lykkes, det handles jo villig vekk.
Redigert i dag kl 08:33 Du må logge inn for å svare
OPC1000
I dag kl 08:56 280

«Hanles villig vekk» ?
Det er helt dødt spør du meg.

Forøvrig ser man ikke hvem som handler på «handelsoversikten».
Redigert i dag kl 08:57 Du må logge inn for å svare