Nå er det vår tur….

sokaratest
PHO 19.02.2024 kl 15:58 31513

Onsdag legger PHO frem sitt regnskap for q4 og et foreløpig årsresultat for 2023.

Nå er det vår tur…

- Gjennombrudd for Cevira .
- Helt nye inntektsdimensjoner.
- Markedet for kjerneproduktet Hexvix blir stadig større.

2023 bør avsluttes med sorte tall i størrelsesorden + 30 mill.

Farten i resultatforbedringer tilsier en 10 dobling i løpet av 2024, før engangsutbetalinger.

Endelig ser PHO til å være på en stø kurs( oppgang)
Redigert 19.02.2024 kl 18:15 Du må logge inn for å svare
Tota
14.03.2024 kl 09:51 3258

CEVIRA studien legges frem på Eurogin lørdag, det er vel samme studie som skal fremlegges på SCO. Det er jo opplyst fraAsieris at studien har møtt de primære endepunkter så noen fadese a la Ultimo kan det ihvertfall ikke være.
Almirante
14.03.2024 kl 09:40 3286

Kan vi forvente positive og gode resultater på testfase 3 av Cevira på SGO seminaret?
Eller er det fortsatt en risk for at vi kan få utilfredse resultater?
Redigert 14.03.2024 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
peaf
13.03.2024 kl 07:17 3753

Jeg er litt spend på godkjenningsbetalningen som fra begynnelsen var 18 mil usd for Kina og 36 mil usd for den globale delen, og var delt i to studier. Nå er det bare en studie og 13 mil usd for Kina og 31 mil usd for den globale delen. Når de gjør en sånn endring hvorfor melder de ikke hva samlet betalning blir vid en godkjenning da det er bare en studie. Det burde bety at alt blir utbetalt enligt avtale, da det er Asieris som gjort forandringerne.

Når det gjeller USA bør de vel kunne levere søknaden på samme tid som i resten av verden, da det er samme resultater de bruker i søknaden overalt. Det er jo dårligt at de ikke informerer om sånt, det bør jo vare kommunisert mellom selskapen alt som påvirker avtalen. Men ingen skriver om noe om hva som gjeller, og Schneider bidrar ikke med noe som helst foruten at han sprir tvivel om godkjenningsprosessen utenfor KIna. Han er uten tvekan den største orsaken til at kursen ligger rundt 54 kr og er nesten uten omsettning, bare dager før resultaten av en ny medisin som er i et kjempestort udekket behov av en alvorlig sykdom som kan lede til kreft ubehandlet.

Vi får håpe at resultaten er så gode at alle land steller seg i kø for at tilby sine pasienter behandlingen, mye tyder på at det blir i alle fall den første behandlingen de prøver på når de har fått påvist celleforandringer. Og det blir spennende at høre reaksjonen på resultaten fra helsemyndigheter og gynekologer etter helgen.
Redigert 13.03.2024 kl 07:28 Du må logge inn for å svare
Fevang
12.03.2024 kl 21:15 3946

MUSTANG CAPITAL AS kjøper stadig vekk noen aksjer. Det er Geir Moe som står bak selskapet. Jeg tror vedkommende er lege.
Burobeng
12.03.2024 kl 17:03 4080

Blir det lagt ut opptak av presentasjonen i Stockholm?
sokaratest
12.03.2024 kl 14:32 4155

Business caset « PHO» er godt definert og kursen vil snart reflektere dette
kreinh
12.03.2024 kl 13:24 4191

Lenge siden jeg har vært på forumet. Har lest siste side. God argumentasjon som belyser Cevira potensialet. Slik at det belyses minimum og maksimum scenarier av kommende Cevira suksess.
Jeg synes diskusjonen er god.
Jeg har vært stuck i Photocure siden nedgangen fra 110. Og heldigvis vært forhindret fra å kaste meg head on på Ultimovax. Innleggene på Ultimovax tråden på TI var nesten 100% positive uten noen anelse at det kunne bli failure. Jeg kom med kritiske innlegg et par ganger og "fikk på pukkelen". Sogar utestengelse/karantene tid
på TI. Folk regnet ut hvor mye de ville tjene. Så smalt det! PHO ble også med i Ultimovax forliset, men fløt heldigvis nokså fort opp til overflaten igjen. Fase 2 og mcap på over 4 milliarder.
Photocure med ett kjempebra produkt i salg og Cevira fase III endpoint met, prises til 1,4 milliarder.
Her må folk snart kjenne sin besøkelsestid og reagere!
Redigert 12.03.2024 kl 13:26 Du må logge inn for å svare
peaf
11.03.2024 kl 05:10 4513

Nå er jo forumet en plats der man kan komme med sine meninger og vurderinger av aksjer og produkter. Om Hestdal trudde Cevira hadde blockbuster potensiale i USA og Europa så er det hans rett at mene det, og mener man han hadde feil så er det lov at argumentere for det. Og det er klart et sterkt argument at når ingen ønske bli partner og dele blockbuster inntekten, så er det for at de ikke tror på den. På den tiden trudde alle at det bare var at gi alle kvinner en eller to og tre spruter med vaksin så var HPV utrotet.

Hvem ville innvestere i en medisin mot en sykdom som snart var utrotet, ikke ens PHO ville ta den innvesteringen alene. Sikkert mot Hestdal sin vilje. Men nå har vi fasit
HSIL er langt ifra utrotet, og vaksinen fungerer dårlig på de som var sexuellt aktive. Så hele situasjonen er snudd på hode, pasientgrunnlaget er fortsatt enormt og kommer at vare det de nærmste 20 åren. Da må man ta en ny vurdering er det behov for medisinen, og gir den nytte og håp til de som har celleforandringer. Svaret er ubetinget et stort JA, ingen absolut ingen skal få meg at tru at HSIL pasienter seier nei til en medisin som kan kurere dem nesten helt uten bivirkninger eller plager av behandlingen.

Og når behandlingen dessuten er øknomiskt besparende gjemført med dagens behandling, så undrer man jo var begrensningerne kommer inn. Hven seier nei til noe som er både billigare og bedre en det de har, ingen innvesteringer eller ekstra kostnader blir belastet sykehus eller gynekologer.
Jeg førbeholder meg retten at mene og tru at Cevira blir en kjempesuksess, og argumenterer med hvorfor jeg mener det.

Sen om noen argumenterer mot og mener noe annet med grunnlag av gamle beslut som vart fattet på feil kunnskap som det har vist seg. Så er det naturligtvis deres rett at gjøre det, men det er ikke første gang som vitenskapen og BP har tatt feil i sine spådommer om utvikklingen.

Hestdal hadde rett når det angår pasientgrunnlaget i Europa og USA det går ikke at diskutere bort, men nå gjeller det før hele verden og betydigt flere pasienter. Klart jeg trur på blockbuster salg, og så lenge det ikke finnes fakta som seier noe annet så kan de heller ikke noen påstå at det er feil men de kan tru det.
Og i og med at Asieris fikk presst inn en muntlig presentasjon i etterkant i USA så er jeg temmligen sikker på at de har gode resultater som de gjerne vil formiddle til omverden.

Men det vil vise seg, mye blir klart når vi vet resultaten men godkjend medisin blir det og godkjenningsmilepæler til at begynne med.
Redigert 11.03.2024 kl 05:27 Du må logge inn for å svare
Normalone
10.03.2024 kl 22:33 4596

JosefK - helt riktig, alle kan gå inn å lese på forumet. Så jeg foreslår for din egen del at du leser igjennom det jeg skrev - og ser deg selv i speilet før du igjen kommer med udokumenterte påstander og krever unnskyldning for at jeg har tillagt deg meninger (når det faktisk er helt motsatt). Hvor har jeg hevdet at du ikke mener Cevira blir en suksess? Jeg stilte deg følgende spørsmål i mitt første innlegg:

"Kan du underbygge hvorfor du eventuelt mener at Cevira ikke vil bli en suksess?"

Som du ser skrev jeg "eventuelt" - som er en forutsetning for spørsmålet, dvs. at dersom du mener at Cevira vil bli en suksess er det selvfølgelig ikke poeng for deg å svare på spørsmålet.

Igjen, understreker dine siste innlegg det som derimot var mitt budskap - du er bastant, kommer med udokumenterte påstander og er etter mitt syn ikke interessert i en konstruktiv diskusjon. Når du i tillegg begynner å pålegge meg oppgaver og krever unnskyldninger for at jeg tillegger deg en mening, når det er faktisk du som kommer med påstander som (igjen) er helt udokumenterte, blir dette helt useriøst og komisk. Du får fortsette og leke i sandkassen alene...
Redigert 10.03.2024 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
JosefK
10.03.2024 kl 21:57 4573


Nei fortell meg nå hvor jeg har gitt uttrykk for at Cevira ikke kan bli en suksess? Forumet er en åpen bok. Og jeg vet jeg ikke har sagt det. Derimot kjenner jeg en hel del som har gitt uttrykk for at det blir en blockbuster, noe jeg finner fullstendig uansvarlig på det nåværende tidspunkt.

Stråmannsargumentasjon er jeg piss lei av og jeg gidder ikke å bruke et gram energi på det.
Normalone
10.03.2024 kl 21:25 4618

JosefK - vi kunne gjerne diskutert og bl.a. vært mer konkret på hva som ligger i begrepet suksess, men jeg må være helt ærlig på at jeg sliter virkelig å skjønne mye av det du skriver, samt at du er veldig bastant og etter mitt syn virker veldig lite interessert i en konstruktiv diskusjon. Når du i tillegg skal begynne å gi meg oppgaver og krever unnskyldning for at jeg har tillagt deg en mening ved å stille deg et spørsmål, grenser dette til det komiske.

Når dette er nivået, forstår jeg godt at det kun er deg (og et par andre som skriver her på HO) - og at andre skribenter i stedet bruker tiden sin på andre ting.
Redigert 10.03.2024 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Tricky77
10.03.2024 kl 17:44 4761

Intressant Diskusjon, på den ene siden Peaf, som kommer med gode argumenter på den andre siden Josef K, som kommer med gode argumenter. Det krassa er vel att det blir unödvendig personlig. Sluta med det.
JosefK
10.03.2024 kl 14:28 4859


Med din logikk, ville det ikke vært naturlig å kjøpe alle aksjene? Det ville jeg gjort. Men så skjer ikke.

I motsetning til deg og andre, bruker jeg kilder. En del av dem er dessverre ikke tilgjengelig lenger, men jeg vet Svein Erik Syvertsen fremdeles står i telefonkatalogen, du kan sjekke med han hva som gikk for seg i tidsrommet 2016-17 der jeg mener han stilte på de fleste Q presentasjonenene.

Og så får du følgende oppgave: Hvor har du fått for deg at jeg mener Cevira ikke blir en suksess? Jeg har aldri gitt uttrykk for det. Men kvalifiser suksess. Jeg mener en milliard NOK i omsetning ville være en bra suksess om det skjer innen rimelig tid, f eks 3-4 år. Men jeg har mindre tro på at 10 milliarder (som ville kvalifisere til blockbuster) blir fasit i samme tidsrom. Og jeg vil se mer, f eks price point og betalingsvilje før jeg er med på det scenariet. Jeg mener videre det er ødeleggende for aksjen med å forskuddtere suksesser som Hestdal skisserte.

Og ha klart for deg: kvalifiser suksess. Og host opp en unnskyldning for å tillegge meg meninger jeg ikke har.

peaf
10.03.2024 kl 14:05 4843

Det har han gjort han har Syvertsen og seg selv meget sterkere kilder en det er nesten umuligt at finne.
Normalone
10.03.2024 kl 13:37 4811

JosefK - er det kilden din for uttalelsen om at Cevira er verdsatt høyere enn Hexvix, PHO tråder på nettet? Det er jo knapt noen som skriver på disse trådene - og mitt poeng og argumentasjon er det stikk motsatte, at MARKEDET pr i dag knapt verdsetter Cevira til noe som helst. Det er nettopp grunnen til at jeg anser PHO for å være en attraktiv investering ved dagens kurs - at selv etter fase 3 har kursen nesten ikke beveget seg, og husk at kursen i dag er faktisk akkurat den samme som i 2019 når Cevira avtalen ble inngått (litt over kr 50). Hadde PHO derimot pr I dag vært verdsatt til 30 mrd (ikke 1.4 mrd) hadde jeg muligens fulgt deg:)

For meg er investering på børs et "spill" - der en må basere seg på sannsynlighetsbetraktninger. Det vil ALLTID være en risiko - og basert på det jeg leser virker det som veldig mange tror at en vil bli rik over natten, og gjør ikke de nødvendige undersøkelsene - samt har ikke den nødvendige tålmodighet til å vente. Jeg er helt enig med deg i at det ikke er påstanden i seg selv som er av interesse - men begrunnelsen bak. Jeg kan ikke gi deg noen garantier - og det er utrolig viktig at en gjør seg opp sine egne betraktninger (ikke stoler på noen andre som skriver på anonymt fora - alle har sin egen agenda). Hvis jeg skal gi deg mine vurderinger for hvorfor jeg tror Cevira vil bli en stor hit, skyldes enkelt sagt at det er dessverre veldig mange som blir rammet av denne forferdelige sykdommen, det finnes ikke noen konkurrenter, resultatene har vært veldig gode (risikoen er betrakteligtatt ned etter fase 3) - og Aseris har et sterkt apparat i ryggen (og har begynt forberedelsene til kommersialisering/produksjon). Videre viser etter mitt syn også innholdet i avtalen med Aseris noe rundt potensialet - det er ikke mange som ville vært villig til å ta den fulle risikoen og påta seg alle kostnadene med videre forskning (fase 3), kommersialisering, produksjon, betale ut milepælutbetalinger på over 500 mill NOK til PHO før produktet er ute på markedet (en snakker her fort om totalkostnader på langt over 1 mrd + risiko).

Du har en tendens til å være veldig bastant i dine uttalelser JosefK - og gir uttrykk for at mye av det som skrives av andre er bare tull - men jeg er ikke mektig imponert over din egen kildebruk og argumentasjon. Jeg klarer heller ikke helt å se at din argumentasjon er basert på tunge kilder/vektig argumentasjon. Kan du underbygge hvorfor du eventuelt mener at Cevira ikke vil bli en suksess?
Redigert 10.03.2024 kl 13:53 Du må logge inn for å svare
peaf
10.03.2024 kl 13:14 4756

Forstå og forstå milestone er bonus vid oppnådd resultat, men royalty er obegrensed, de får 20 % på alt over 1 mrd usd om det så blir 100 mrd usd. Man selger ikke en sånn mulig inntekt for 1,5 mrd det burde til og med du forstå. Men man legger inn vilkor som sikkrer deg en del av suksessen som man trur kommer.
JosefK
10.03.2024 kl 12:50 4775


Det var mantraet. Men det materialiserte seg aldri. Bare spør Svein Erik. Han var der og stilte de spørsmålene Hestdal ikke hadde svar på. Jeg er sikker på han minnes det like godt som meg og kan redegjøre for hva som skjedde den gang. Jeg har tross alt bare betraktet det som kom i videofeeden.


skadi
10.03.2024 kl 12:39 4781

Jeg vet ikke om Hestdal prøvde å selge et potensiell Blockbuster produkt for 5-7 år siden, men jeg mener potensiale er tilstede nå og håper å få bekreftet det om ei uke. Heldigvis så jobber Asieris også litt mer målrettet med ting enn det Photocure presenterer, samt at de har en sterk partner på sin side.
JosefK
10.03.2024 kl 11:52 4777


Igjen må du lære deg å forstå det du leser.

«up to» er begrensningen. Hva som ligger i det er ukjent. Jeg kan snu på det og si hvorfor betaler de ikke bare 1,5 mrd og kjøper hele sjappa? Billigere og det ville gi full kontroll.

Men det skjer ikke. Hvorfor? Det er i hvert fall ikke fordi de er hundre prosent sikker på at produktet er en blokkbuster.
JosefK
10.03.2024 kl 11:44 4797


Ja. Hvis det var tilfelle, ville salget av rettighetene vært gjort unna på null komma no time i stedet for de vel 5-7 årene det har tatt. Husk at hestdal måtte gå fordi han aldri fikk til å selge produktet. Gjør deg selv en tjeneste og ring Svein Erik Syvertsen. Han bor i Mandal og stilte på hver eneste presentasjon den gang. Hvilket betyr at han må ha tatt fri fra jobb fire ganger i året bare for å dra inn til Oslo og få null respons. Til slutt gikk han lei og solgte. Men han satt på første rad og fulgte med. Dessverre er ikke webcastene fra den tiden lenger online.

Når det er sagt, tror jeg det kan bli bra. Men realisten i meg tror ikke noe før jeg ser det. Men jeg deler på ti og tar det som utgangspunkt. Så får vi se. Først vil jeg ha data.

peaf
10.03.2024 kl 11:44 4789

Til og med PHO har tatt høyde for at Cevira kan bli en Blockbuster kandidat.
, as well as
cumulative milestone payments up to USD 190
million associated with global sales, with a significant
portion of those milestones being triggered if the
product achieves blockbuster status.
skadi
10.03.2024 kl 11:25 2684

Så du tviler på at Cevira worldwide har blockbuster potensiale?
JosefK
10.03.2024 kl 11:11 2707


Har du lest en pho tråd de siste årene? Der gjentas «blockbuster» ofte. Uten noe å underbygge det med. Enn så lenge også uten fase 3 data.
Normalone
10.03.2024 kl 09:54 2747

JosefK - du skriver følgende:

"Vi har samme fenomen innad i pho, der Cevira blir verdsatt høyere enn trauste Hexvix. Det er overhodet ikke logisk, men folk faller for det i eningen."

Hvilke "kilder" har du for denne påstanden? DnB har i sin analyse (kursmål kr 87) konkret uttrykt at en ikke har inkludert noen verdi for Cevira, mens - hvis jeg husker riktig i Nornes kursmål, har en satt en verdi tilsvarende kr 20 (?) på Cevira. Det er derfor bare tull det du skriver. Videre - og dette er grunnen til at jeg mener PHO med dagens mCAP på litt over 1 mrd har et stort potensialet - nettopp fordi at jeg mener det motsatte av det du skriver, at markedet knapt har priset Cevira til noen verdi, til tross for at risikoen i dag har blitt vesentlig redusert etter at PE ble møtt i fase 3 og inntektspotensialet med Aseris avtalen er enorm. Risk/reward gjør derfor etter mitt syn PHO til det klart mest attraktive biotekselskapet
peaf
10.03.2024 kl 08:31 2817

PHO har ingen anbefalinger pga Cevira det er ikke nevnt om noen potensielle inntekter fra analysehusen, bare noen ord om milepæler som de ikke tallfester. Klart det burde vare betydligt større fokus på den første terapuetiske behandlingen mot høygradige celleforandringer i verden. Ultimovacs prøver jo bli en del av kombibehandlinger i sterk konkurranse med andre, og vi vet jo hvordan det gått.

Cevira er ikke beroende av noen andre og har ikke konkurrenter, og bare godkjenningsmilepælerne gir mye større overskudd en Hex/cys gjort tilsammen siste 10 år. Og de vet vi kommer, men tydligen vet ikke analysehusen det da de ikke er nevnt. Men Asieris gjør vad de kan for at sette fokus på Cevira neste helg, og da kansje til og med JosefK forstår hvor viktig en medisin er for de som har celleforandringer.
Fevang
09.03.2024 kl 21:25 2889

Tull. Ulti har hatt anbefalinger - senest nå nylig på 200 kr. Tror det var DNB(ikke sikker).

Enig i at PHO går under radaren - bare å se på hvor mange innlegg det er om PHO på forumet - nesten ingen.
Redigert 09.03.2024 kl 21:27 Du må logge inn for å svare
JosefK
09.03.2024 kl 19:10 2974


Tull. Photocure har tre anbefalinger, ultimovax har null. Photocure har vært notert i tiår, kontra noen få år for ultimovax. Så å si at photocure går under radaren er fullstendig meningsløst.

Fenomenet du forsøker å forklare er et psykologisk fenomen jeg har observert i 20 år: persepsjonen at et prosjekt har høyere oppside når inntektssiden er fraværende. Koblet med eventyrlyst og manglende historikk, tiltrekker det investorer.

Vi har samme fenomen innad i pho, der Cevira blir verdsatt høyere enn trauste Hexvix. Det er overhodet ikke logisk, men folk faller for det i eningen.
skadi
09.03.2024 kl 17:08 3038

Det som er helt sikkert er det faktum at Photocure går fullstendig under radaren på heller høyrisiko søkende biotek investorer på Oslo børs. 🤔😳
sokaratest
09.03.2024 kl 17:02 3024

Norsk biotek har vel aldri før vært aktuell som SOC kandidat i USA og samtidig utviklet en enestående kur mot et virus som tar livet av flere tusen kvinner hvert år.
Den kommersielle. Virkningen blir svært spennende
Redigert 09.03.2024 kl 22:27 Du må logge inn for å svare
sokaratest
08.03.2024 kl 11:24 3317

Rekylen nærmere seg med stormskritt - om en uke så smeller det !
Redigert 09.03.2024 kl 17:00 Du må logge inn for å svare
peaf
08.03.2024 kl 11:21 3321

Du har så rett det er Q1, i bland er det et pølsefinger med i spelet. Men det hør til at spekulere i et oppkjøp og, ikke i PHO men Asieris det er trots alt et litet selskap. Vi får regne med at BP er på plats i San Diego, og noen av dem kansje ser store muligheter i Cevira. Plutsligt er vi da partner med et BP selskap, som da gir en fingervisning på verdien av PHO som bør vare minst 20 % av det de betaler for Asieris. Bare en spekulasjon men omuligt er det ikke om BP ser blockbuster potensialet i Cevira.
Jeg mener det er en blockbuster så det blir en fantastisk reise uansett, men det er min personlige mening og knappest for en profesjonell guiding at regne.
Cevira er mye større en mange forstår.
skadi
08.03.2024 kl 10:11 3353

Det er Q1 som snart er ferdig peaf.
Jeg håper og tro at når Q3 nærmer seg slutten så har Oslo børs en ny biotec favoritt aksje, nemlig Photocure. I motsetning til de fleste andre vil det ikke være basert på spinnvill haussing, men på harde facts.
Normalone
08.03.2024 kl 09:49 3383

PHO og biotek generelt ble sterkt preget av de nedslående resultatene i Ulti - der jeg tror at flere har fått skrekken for biotek og har uttrykt at en ønsker å kvitte seg med alt av biotek aksjer. PHO er derimot i en særstilling, ved at en faktisk har oppnådd gode resultater - ikke bare i fase 2 men faktisk i fase 3 (!) - og resultatene fra Cevira skal straks presenteres. Dette for en kreftform det pr i dag ikke finnes konkurrenter/annen behandling. Som Schneider nevnte på Q4, er Aseris veldig fornøyd med resultatene - og en ville ikke hatt interesse av å spre dette budskapet på to av de største konferansene, om resultatene ikke var gode. Likevel er det knapt skrevet om dette i media - og kursen har knapt beveget seg etter at det ble børsmeldt høsten 2023 at målene i fase 3 var nådd. Jeg regner med at etter fiaskoene i pcib, Nanov og nå sist Ulti (for å nevne noen) - og når det har roet seg noe etter gårsdagens resultater fra Ulti - at investorene prissetter i større grad biotekselskaper som faktisk er igjennom fase 3 (!), som gjennom avtalen med Aseris slipper kostnadene og det ikke er noe finansbehov (ingen fare for emisjon). PHO er i dag kun priset til litt over 1 mrd (med suksess i fase 3) - mens Ulti var priset til over 5 mrd på det meste, selv om en ikke var ferdig med fase 2...Ja, en kan argumentere med at inntektspotensialet var høyere i Ulti - samtidig var risikoen på en helt annen planet.
Redigert 08.03.2024 kl 09:54 Du må logge inn for å svare
sokaratest
08.03.2024 kl 09:48 3371

Cevira resultatene er med stor sannsynlighet overbevisende. I tillegg åpnes et gigantmarked i Kina for Hexvix, samt at innovativ teknologi gjør patentet til PHO til SOC i USA. Summen av dette er jo ganske sterkt og en børskurs på 50 tallet blir nok raskt forbigående….
peaf
08.03.2024 kl 05:12 3519

Ja både PHO og Nykode fikk svi for Einarssons så kallade suksess i Ultimovacs, som nå gjør vad han kan for at suge ut litt ekstra av investorerne så den uduglige gjengen og han selv har jobb lengst muligt.
Vi som venter på Cevira resultaten er jo i helt annen sits. Vi venter bare på bekreftelsen hvor gode resultaten er, de komer på lørdag og måndag om en uke på de to største kongresserne i Europa og USA. Jeg tror jo at ivern at presentere resultaten med en dags mellomrom beror på at de er meget gode, og de vil spride de gode nyheterne snarest mulig.

Dårlige nyheter er vel ikke det man anstrenger seg mest for at dele, og de er jo både muntlige presentasjoner som betyr at det er noe de prioriterer at fremføre på kongressen. Og går ryktet etter Stockholm om gode resultater, så blir det nok fullt hus i San Diego der alle som betyr noe i USA har deltakere. Og er de meget gode og vekker stor oppmerksomhet, så gjør det noe med godkjenningsprosessen og. Når sikkerheten er så vel dokumentert som den er er det riskfritt at gi dem en betinget godkjenning, så sjansen er stor før at de får det.

Og risken for noe liknande ULTI er obefintlig da vi reden har en omsettning som forsvarer dagens kurs og vel så det, om de bestemmer seg for at kutte kostnader.
Snart er Q3 ferdig og man undrer om Schneider muligens har klart prestere noe for engangs skull, eller om det er bare Cevira som gjeller. Men der kommer etterspørselen eksplodere når det vel kommer på markedet, så vi har mer en nok at se frem til.
sokaratest
07.03.2024 kl 10:39 3788

Den psykologiske faktoren er stor i Biotek. Regner med en rekyl om ikke så lenge
peaf
07.03.2024 kl 10:17 3834

Vet ikke vad man skal seie om Ultimovacs, jeg prøvde varne dem for at det var mye som ikke gikk etter planen. Jeg blev for det meste idiotforklart men er jo vant med det.
Men Cevira som hade meget gode fase 2 resultater stellde jo i en annen klasse, og det blev bekreftet når de nådde endepunkterne i fase 3 studien. Men reaksjonerne på Cevira resultaten var nesten bare et gjesp på ca 300 mil kr, det er klart man gjemfør med andre biotek aksjer og undrer hvor blind går det an at bli. PHO er vurdert til
1,46 mrd og trekkes ned i dag av den negative stemningen i biotek, fast de burde se den enorme forskjellen til Ceviras fordel på produkterne..

De forstår ikke at bare det formelle gjenstår for en markedsføringstillatelse, det finnes ikke konkurrenter og markedet er enormt. Og fortsatt er det få som forstår potensialet, og risken for tap er per nå ubefintelig. Men det kommer snart en dag her og når resultaten bekreftes åt andre hållet.