Nå er det vår tur….
Onsdag legger PHO frem sitt regnskap for q4 og et foreløpig årsresultat for 2023.
Nå er det vår tur…
- Gjennombrudd for Cevira .
- Helt nye inntektsdimensjoner.
- Markedet for kjerneproduktet Hexvix blir stadig større.
2023 bør avsluttes med sorte tall i størrelsesorden + 30 mill.
Farten i resultatforbedringer tilsier en 10 dobling i løpet av 2024, før engangsutbetalinger.
Endelig ser PHO til å være på en stø kurs( oppgang)
Nå er det vår tur…
- Gjennombrudd for Cevira .
- Helt nye inntektsdimensjoner.
- Markedet for kjerneproduktet Hexvix blir stadig større.
2023 bør avsluttes med sorte tall i størrelsesorden + 30 mill.
Farten i resultatforbedringer tilsier en 10 dobling i løpet av 2024, før engangsutbetalinger.
Endelig ser PHO til å være på en stø kurs( oppgang)
Redigert 19.02.2024 kl 18:15
Du må logge inn for å svare
skadi
28.02.2024 kl 18:17
3249
Er det noen av dere som kjenner til mcap til Asieris per dags dato?
Og den samarbeidspartner Asieris har som Peaf refererer til, hva heter den?
Og den samarbeidspartner Asieris har som Peaf refererer til, hva heter den?
Redigert 28.02.2024 kl 18:18
Merlin
28.02.2024 kl 17:25
3250
Det kan bli en nedklassifisering uansett. Grunnen er selvfølgelig at det er steriliseringsproblematikk ved operasjoner som må løses. Og det gjøres ved utskiftbare frontdeler, slik at man ikke trenger sterilisering. Dermed spares samtidig masse fraværstid til rengjøring. Dette har jo de andre scopprodusentene vist for lengst, bare Storz henger igjen.
Det er jo nå en avsluttende dialog mellom FDA og Storz på gang.
https://www.fda.gov/medical-devices/device-advice-comprehensive-regulatory-assistance/overview-device-regulation
Det er jo nå en avsluttende dialog mellom FDA og Storz på gang.
https://www.fda.gov/medical-devices/device-advice-comprehensive-regulatory-assistance/overview-device-regulation
Redigert 28.02.2024 kl 18:45
Merlin
28.02.2024 kl 17:18
3241
Du kan da ikke sammenligne de to! SomSa er stort sett en løgnhals, som har rett om tiden en gang i døgnet. Peaf gjør derimot en formidabel jobb med å få frem gode poenger om Photocure. Han er et stort aktivum på HO, i motsetning til SomSa.
Redigert 28.02.2024 kl 18:21
peaf
28.02.2024 kl 07:16
3429
Dette er en del av det som gjør meg 100 % sikker på at Cevira blir brukt overalt i verden om det fungerer vilket Asieris mener det er kliniskt bevist at det gjør i Studien.
( De med CIN2-celler vil få muligheten til oppfølgingskontroller eller behandling for å fjerne dem, mens fjerning anbefales for CIN3- eller CGIN-celler. )
Og det finns ingen mer human måte en Cevira at fjerne dem, som dessuten er en meget mer rimelig behandling en at overvåke dem og de kan riskere at de må fjerne dem endå til sist om de utvikkles åt feil hold.
https://www.independent.co.uk/news/health/hpv-england-aarhus-university-nhs-usa-b2455851.html
Dette er jo inget som fremkommer i fagpressen eller overhode taget da Cevira antagligen er den mest anonyme medisinen i verden som kommit så langt i utvikklingen mot høyrisiko celleforandringer.
Det skrevs mye om Cevira for 10 år siden da det kom under lovande medisiner, men nå når det nått målet er det bare noen små meldinger om resultatet og når de skal presenteres. Klart det ikke skaper de store forventningerne, men når forskare og myndigheterne ser resultaten er det klart de ser vad behandlingen kan utrette i en pågående HPV infeksjon. Når de og spar tid og penger på behandlingen må det bare bli en suksess.
( De med CIN2-celler vil få muligheten til oppfølgingskontroller eller behandling for å fjerne dem, mens fjerning anbefales for CIN3- eller CGIN-celler. )
Og det finns ingen mer human måte en Cevira at fjerne dem, som dessuten er en meget mer rimelig behandling en at overvåke dem og de kan riskere at de må fjerne dem endå til sist om de utvikkles åt feil hold.
https://www.independent.co.uk/news/health/hpv-england-aarhus-university-nhs-usa-b2455851.html
Dette er jo inget som fremkommer i fagpressen eller overhode taget da Cevira antagligen er den mest anonyme medisinen i verden som kommit så langt i utvikklingen mot høyrisiko celleforandringer.
Det skrevs mye om Cevira for 10 år siden da det kom under lovande medisiner, men nå når det nått målet er det bare noen små meldinger om resultatet og når de skal presenteres. Klart det ikke skaper de store forventningerne, men når forskare og myndigheterne ser resultaten er det klart de ser vad behandlingen kan utrette i en pågående HPV infeksjon. Når de og spar tid og penger på behandlingen må det bare bli en suksess.
Computum
27.02.2024 kl 10:19
3660
"din måte at vinkle informasjon på er totalt hoppløs. "
Der har dere ihvertfall noe felles. Fastlåste meninger og liten vilje til å justere disse. :-)
Der har dere ihvertfall noe felles. Fastlåste meninger og liten vilje til å justere disse. :-)
peaf
27.02.2024 kl 10:06
3669
Jeg ser vad du skriver og er ikke sur, men syns din måte at vinkle informasjon på er totalt hoppløs. At påstå at placebo kurerer celleforandringer med 38 % i Cevira fase 2 studie er så dumt at det er på grensen til straffbart. Da bør du ta et patent på en Cevira placebo og selge den som medisin, det er nok bare du som er gløgg nok at se muligheten i placebo.
Nå har Asieris brukt en masse penger på at bygge produksjonslokaler og skaffet seg en verdsomspennede partner med utbyggd salgsnett i hele verden. Og alt etter at de hadde behandlet mange pasienter i studien og vet resultaten på behandlingen. Og nå er de ferdige med studien som har nådd det primære målet, som beviser at det virker bedre en placebo.
Og HPV er en seksuellt overførbar sykdom som og dreper sexlysten mens den pågår, og om noen trur pasienter går rundt og venter på at de skal bli frisk om et eller to år så får de tru det. Men jeg er sikker på at de vil ha medisin omgående, og det tar mange mange år innen HPV vaksinen har klart redusere HPV pasienter så det merkes skikkelig.
Forskningen, nylig publisert i tidsskriftet The Lancet Global Health , fant også at omtrent én av fem menn i denne aldersgruppen ( over 15 år ) er infisert med en eller flere av det som er kjent som høyrisiko, kreftfremkallende HPV-typer.
Sen er Cevira fase 3 studien den ende i sitt slag så informasjon og resultater derifra er det som teller, sen kan noen greve i gamle artikkler og konkludere best de vil men studien er lagt for at gjelle.
Om ikke før så førstår de fleste vad Cevira er for HSIL pasienter når pengerne raser inn.
Nå har Asieris brukt en masse penger på at bygge produksjonslokaler og skaffet seg en verdsomspennede partner med utbyggd salgsnett i hele verden. Og alt etter at de hadde behandlet mange pasienter i studien og vet resultaten på behandlingen. Og nå er de ferdige med studien som har nådd det primære målet, som beviser at det virker bedre en placebo.
Og HPV er en seksuellt overførbar sykdom som og dreper sexlysten mens den pågår, og om noen trur pasienter går rundt og venter på at de skal bli frisk om et eller to år så får de tru det. Men jeg er sikker på at de vil ha medisin omgående, og det tar mange mange år innen HPV vaksinen har klart redusere HPV pasienter så det merkes skikkelig.
Forskningen, nylig publisert i tidsskriftet The Lancet Global Health , fant også at omtrent én av fem menn i denne aldersgruppen ( over 15 år ) er infisert med en eller flere av det som er kjent som høyrisiko, kreftfremkallende HPV-typer.
Sen er Cevira fase 3 studien den ende i sitt slag så informasjon og resultater derifra er det som teller, sen kan noen greve i gamle artikkler og konkludere best de vil men studien er lagt for at gjelle.
Om ikke før så førstår de fleste vad Cevira er for HSIL pasienter når pengerne raser inn.
peaf
27.02.2024 kl 07:36
3781
Schneider guide en årlig vekst på mellan 30 til 60 % i Ipsen området, han lurte Ipsen godt som trudde de skulle få 15 % av den veksten og. Men han lurte PHO endå mer som har tapt ca 50 mil av overskuddet vart år i Norden og Europa sen de blev slått sammen , pluss investeringen på 180 mil som og er tapt om han ikke klarer snu det til lønnsomhet. Og ja det er ikke Schneiders feil at flexiscopen ikke tålde sterliseringen, men han er ikke ærlig nok at beskrive problemet og innrømme at de burde tatt grep langt tidligare og sluta selge dem for lenge siden. Og de blir ikke nedklassifisert om de vil bruke dem til operasjon.
Men om noen kan finne noe bevisligt lønnsomt som Schneider er upphov til, så er det fritt frem at nemne det.
Men om noen kan finne noe bevisligt lønnsomt som Schneider er upphov til, så er det fritt frem at nemne det.
Det er du SomSekoppen som hardnakket hevder at der er konkurrenter og alternativer til Cevira, likevel hoster du ikke opp et eneste eksempel, men alt mulig annet urelevant dilldall. Åpenbart er du bare ute etter å så tvil og bruker forumet aktivt i din tradingvirksomhet.
sokaratest
27.02.2024 kl 07:25
3731
På et spørsmål om det var usikkerhet knyttet til en gigantavtale med en sykehuskjede så svarte Schneider at den var 100% sikker.
JosefK
26.02.2024 kl 17:36
3921
Akkurat kurser er det aksjonærene som bestemmer, ikke ceo. Enhver som skal prøve å samle trådene i pho har alltid problemet med at utenforliggende faktorer har enorm innvirkning. F eks, var cysview godkjent i usa i 2010, mens skopene først ble godkjent x antall år senere (finn ut sjøl når). Et annet eksempel er flexi som Storz bare bestemte seg for å skrote. Det har ingenting med hvem som sitter i sjefsstolen å gjøre. Likeledes covid. Hvem hadde trodd sykehusene skulle bli til festninger?
Jeg liker schneider med at han fjerner ting som ikke fungerer. Ipsen var åpenbart ikke interessert i å utvide butikken. Noe som må til for ikke å forbli en god ide som ingen skjønte noe av. Men han har minst tre årslønner for mye og har etter mitt syn ikke fortjent en eneste opsjon. I det hele tatt må aksjonærene begynne å si nei til opsjonsprogrammer som aldri har fungert.
Hva guidingen er nå, husker jeg ikke, men jeg har for meg at Dahl sa noe om det på webcasten.
SomSa
26.02.2024 kl 16:23
3991
Det svenske InDex Pharmaceuticals sammenliknet sine data fra "Cobitolimod" med placeboeffekt for behandling av "ulcerative colitis". Deres konkurrenter gjorde det samme, antagelig finnes det ikke en standardbehandling eller/og mange kan bli friske pga placeboeffekt. Men Index nevnte sine konkurrenter og sammenliknet sine data med dem. Studien stoppet etter fase 2.....
https://www.indexpharma.com/en/
peaf
Du behøver ikke bli sur på meg, jeg skriver om det Pho eller andre har publiser. Har du undersøkt om hvilke alternative finnes nå?
Placebo Comparator: Placebo ointment
The placebo ointment contains only vehicle, and is similar in appearance and consistence as the Cevira® ointment. The placebo device is identical in appearance as the Cevira® device, but does not provide light.
https://classic.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04484415
Computum
26.02.2024 kl 15:56
4030
Den målsettingen ble kansellert, og siden har ikke jeg sett noen optimistisk guiding. Gi meg gjerne en link hvis du (eller peaf) har.
Jeg er selvfølgelig ikke fornøyd med Schneider når jeg ser at mine aksjer halvveres i verdi. Men om Schneider kan bebreides for problemene med scope har jeg vanskelig for å se. Helseindeksen har også nesten halvvert seg på 3 år, så det har tydeligvis vært en flukt ut av sektoren.
Redigert 26.02.2024 kl 15:56
Normalone
26.02.2024 kl 15:42
4038
Er ikke hele poenget at det ikke finnes noen behandling (standard of care) - og at det ikke er noen konkurrerende behandlingsformer å sammenligne med?
JosefK
26.02.2024 kl 14:50
4089
Du vet med andre ord ikke. Fortsett med kirsebær plukking du. Jeg vil se resultater i form av cash før jeg mener noe som helst om potensialet for Cevira. Kliniske studier har aldri hatt noe spesielt å si uansett.
peaf
26.02.2024 kl 14:44
4049
Nå må du slute nesten alle virus sykdommer kurerer seg selv med tiden de varer ikke evig. Men Cevira skall korte ned og lindra sykdomstiden de fleste medisiner virker så, sen er det de 5 % som utvikkler kreft med tiden som de fortere finner frem til da de ikke responderer på behandlingen og det må brukes fysisk fjerning av celleforendringerne. Men tror man pasienterne ikke vil lindra og korte ned sykdomstiden og smitterisken for den delen og, så bør man finne seg en annen aksje at investere i. Og foruten evighets placebo er det inge andre terapeutiskt kjente konkurrenter.
peaf
26.02.2024 kl 14:22
4025
Det er saker som var føre min tid. Men en sak vet jeg og det er at Inger Ferner Hegglund og Hestdal tok første kontakt med Asieris våren 2018, og etter Hestdal fikk sparken så forhandle Hegglund frem kontrakten alene og det er bekreftet av Schneider og.
Så kan vi diskutere potensialet etter resultatpresentasjonen, vi vet i alle fall at det er enormt med pasienter som har HSIL og LSIL.
Så kan vi diskutere potensialet etter resultatpresentasjonen, vi vet i alle fall at det er enormt med pasienter som har HSIL og LSIL.
Redigert 26.02.2024 kl 14:45
SomSa
26.02.2024 kl 14:20
4019
Slik jeg forstår med placeboeffekt fikk 38% samme resultatet som Cevira behandlingen. Hvilke resultater er oppnådd med andre behandlingsformer? Det blir helt idiotisk å sammenlikne Cevira med placeboeffekt uten å nevne resultater fra eksisterende behandlinger som Cevira skal erstatte eller konkurrere i fremtiden. Har noen peiling og oversikt?
Targovax sammenliknet sine mesothelioma data med kjemiterapi og hauste dataene sine mens de ikke sa noe om hva andre hadde oppnådd den siste tiden . Vi vet hvordan dette endte.......
peaf
26.02.2024 kl 14:02
3995
Klart man ikke kan stole på selskapet de har sikkert mye at vinne på at påstå de har møtt endepunkterne fast de ikke har det. Alle vil sikkert vare aksjonær i et sånt selskap. Så vi takker for varningen, har du vurdert at ta ferie så lenge så kan du komme tilbake når resultaten er presentert og du slipper spekulere i vad resultaten er.
JosefK
26.02.2024 kl 13:09
3983
Hvor har jeg sagt at hestdal lyver om fase 2? Ingen plass. Men studien var en katastrofe da de hadde brukt feil klassifisering og måtte reklassifisere studiepopulasjonen i etterkant.
Hestdals store problem var at han oversolgte Cevira som blockbuster. Det var det ingen som var enig i, og det måtte ny CEO til før de fikk solgt produktet.
Sivertsen var aksjonær og stilte på samtlige presentasjoner og satte Hestdal grundig fast. Det endte med at han gikk lei og investerte i PCIB i stedet. Og sist jeg sjekket satt han grundig fast også der.
Normalone
26.02.2024 kl 13:02
3953
Helt enig i at en skal være veldig skeptisk til det som skrives - alle på dette fora har en egen agenda, det gjelder deg også Somsa. Jeg synes det er merkelig at du trekker frem en artikkel fra 2013 - der det bl.a. stilles spørsmålstegn om det vil være partnere som er villig til å gå direkte til fase III, når PHO i 2019 inngikk en avtale med Aseris (potensielt engangsutbetalinger på totalt 250 mUSD og fremtidig royalty på 10-20 %) og vi høsten 2023 fikk beskjed om at milepælene for fase III ble nådd. Nå får vi presentert resultatene først i Stockholm, deretter i San Diego.
Hentet fra TI:
"Jeg mistenker at vi vil se en eksplosjon i utplassering av BLC skop i 2024. Det gir mening at urologene holder igjen å investere i nye skop med BLC og gammel teknologi, når HD skopene ligger i horisonten. Nå gir det derimot ingen mening å investere i HD skop som ikke har BLC teknologi.
Ref den store ordren Schneider snakker om, vil tro det er en sykehuskjede som skal oppgradere til HD skop og derfor selvfølgelig også skal ha BLC teknologi. Er det den nye HD standarden som skal gi oss ketchupeffekten vi håpet på i 2018?
Urologer på verdensbasis vil mest sannsynlig investere i nye skop med HD teknologi i nærmeste fremtid, da vil de nok også ta den lille ekstra investeringen det er å kjøpe med BLC teknologi."
"Jeg mistenker at vi vil se en eksplosjon i utplassering av BLC skop i 2024. Det gir mening at urologene holder igjen å investere i nye skop med BLC og gammel teknologi, når HD skopene ligger i horisonten. Nå gir det derimot ingen mening å investere i HD skop som ikke har BLC teknologi.
Ref den store ordren Schneider snakker om, vil tro det er en sykehuskjede som skal oppgradere til HD skop og derfor selvfølgelig også skal ha BLC teknologi. Er det den nye HD standarden som skal gi oss ketchupeffekten vi håpet på i 2018?
Urologer på verdensbasis vil mest sannsynlig investere i nye skop med HD teknologi i nærmeste fremtid, da vil de nok også ta den lille ekstra investeringen det er å kjøpe med BLC teknologi."
SomSa
26.02.2024 kl 11:30
8379
Hvis man ikke er ekspert i dette feltet bør man være meget forsiktig å stole på hva selskapet eller andre skribenter sier. Til syvende og sist skal klinikker avgjøre om de vil bruke eller ikke dette produktet hvis myndighetene godkjenner.............
April 12, 2013
The six-month dataset seems to have weakened overall compared with that presented at the three-month stage, and spontaneous regression in the placebo group has wiped out a three-month statistically significant result in clearance of highly oncogenic HPV types. The data are not disastrous, but they do raise questions over the financial metrics of any deal and a potential partner’s willingness to go straight into phase III.
https://www.evaluate.com/vantage/articles/analysis/photocure-shops-partners-cevira-data-weaken
Jeg antar at siden Cevira startet sine studier har det kommet nye behandlingsformer. Vet noen hvilke resultater har andre oppnådd? Slik jeg forstår sammenliknes Cevira med placeboeffekt. Det var opptil 38% placeboeffekt.
https://mb.cision.com/Main/17498/2640796/924292.pdf
Hva er placeboeffekt?
Placeboeffekten er effekt man får av medisin uten aktive virkestoffer. Placebo brukes ofte i studier der man ønsker å sammenligne en ny behandling med "narrebehandling"
https://nhi.no/rettigheter-og-helsetjeneste/om-forskning/placeboeffekten
peaf
26.02.2024 kl 09:30
8514
Nå vet jeg ikke hvem Sivertsen er eller forklaringsproblemen Hestdal hadde angående Cevira. Men jeg vet vad Schneider sa angående Cevira kontrakten, og vad Norne og Edison med betald analys skrev om Asieris og deres kompetanse og mulighet at få Cevira godkjent. Og Schneider dementere det ikke eller kom til deres forsvar. Resten er Historie og Schneider hadde vist vad han var kapabel til. Syns du han har gjort det godt så er det opp til deg.
Og jeg trur ikke et øyeblikk at fase 2 resultaten fra Hestdals Cevira studie er Oppdiktade, eller at Kinesernes priser og utmerkelser til Asieris pga av deres intensjoner at ta Cevira til markedet er oførtjent. Det er bare sjamøretappen som gjenstår nå.
Og jeg trur ikke et øyeblikk at fase 2 resultaten fra Hestdals Cevira studie er Oppdiktade, eller at Kinesernes priser og utmerkelser til Asieris pga av deres intensjoner at ta Cevira til markedet er oførtjent. Det er bare sjamøretappen som gjenstår nå.
sokaratest
26.02.2024 kl 08:49
8569
Almirante skrev Mens "Pooh" faller 5-6% hver eneste børsdag....
Paradoksalt nok - minner om påstanden til Buffet om at Aksjemarkedet premierer de tålmodige….
JosefK
26.02.2024 kl 08:42
8590
Så når schneider sier noe, er det bortforklaring, mens når Hestdal sier noe så er det korrekt?
Det kalles kirsebær plukking.
Hestdal hadde et så stort forklaringsproblem angående Cevira at det hele bare var flaut. Spør Sivertsen, som gang på gang avslørte at det var varm luft Hestdal serverte.
Almirante
26.02.2024 kl 08:01
8655
sokaratest skrev Aksjekursen til Asiris stiger med 5-6% hver eneste børsdag….
Mens "Pooh" faller 5-6% hver eneste børsdag....
peaf
26.02.2024 kl 03:00
8796
Ikke ta det personligt du har helt rett Schneider har sagt det flere ganger og det har stått i presentasjonen som forklaring på dårligt salg. Men er det sant eller bare en bortforklaring fra Schneider på den dårlige jobben han gjort. Når man ser på antallet BLC operasjoner så var det et radikalt fall i Q2 - 2020, men reden Q3 - 2020 var det flere en noen gang i tidligare kvartal som de mente var et oppdemt behov fra Q2. Sen har antallet operasjoner økt jemt og trut hele tiden, det får meg at undre om det virkligen mangle personell. Det er en påstand som er vanskelig at sjekke om den er reell.
Sen når det gjeller Cevira vet vi mer om et par uker, så får vi ta det derifra.
Sen når det gjeller Cevira vet vi mer om et par uker, så får vi ta det derifra.
peaf
26.02.2024 kl 02:23
8811
Nei flexiscopen har ikke høyere salg per enhet, når de blev innført så sank snittet av behandlinger per scope fast alle mente det motsatte skulle skje. Og forklaringen har vi fått nå da de ikke tålte sterliseringen og omfattende vedlikehold måtte til. Det er derfor Karl Storz fjerner dem.
peaf
26.02.2024 kl 02:12
8826
Jeg har sagt det før Asieris har ikke nok penger til at kjøpe PHO, da må det en emisjon til og med dagens Asieris kurs vore det en katastrofe av utvanning for dagens aksjonærer. Om de venter med emisjon tils kursen stiger på Cevira resultater, så øker PHO,s kurs motsvarende og de er like langt. Så glem det, muligens noen av de store BP kan komme på banen og kjøpe både Asieris og PHO. Men jeg tror det ikke, og Asieris har jo Cevira resultaten og vet nok vad det er verdt.
JosefK
25.02.2024 kl 21:05
8973
Si meg, leser du rapporter? I så tilfelle forstår du ikke. Det som står der. Ex covid i ‘22 ga ingen positiv effekt fordi det var underbemannet i helseforetakene. Og inntrykket mitt var at det vedvarte hele ‘22. orker ikke å sjekke det nå.
Men du er mest opptatt av å møte en forutinntatt konklusjon: At Schneider er en idiot. Og at Cevira er en instant salgssuksess. Jeg tror ikke på noen av delene.
Merlin
25.02.2024 kl 19:24
9072
Flexiscopene har et mye høyere salg pr. enhet enn faste scop. Så 3+4Q i fjor der flex faset ned står for nedgangen. Dette vil i mindre grad gjenta seg i 2024, det er kun 27 aktive flexscop igjen. Så nedgangen fra flex er mer eller mindre passé.
Photocure bør ha ca. 20-30 flere Saphira scop i drift nå enn før 3Q23 i USA. Det bør jo slå positivt ut for salget fom 1Q24 i forhold til 3+4Q i fjor?
Photocure bør ha ca. 20-30 flere Saphira scop i drift nå enn før 3Q23 i USA. Det bør jo slå positivt ut for salget fom 1Q24 i forhold til 3+4Q i fjor?
sokaratest
25.02.2024 kl 18:51
9109
Jeg tror at et eventuelt bud på hele PHO kommer til å reflektere de forretningsmessige mulighetene som ligger foran oss - de store aksjonærene er ikke amatører.
Et skambud er ingen interessert i utenom kanskje noen pressedekning småaksjonærer. Overskudd og forretningsmuligheter er nok analysert ganske godt og verdien vil nok gjenspeiles et et bud. Tror ikke storaksjonærene selger under kr 300
Et skambud er ingen interessert i utenom kanskje noen pressedekning småaksjonærer. Overskudd og forretningsmuligheter er nok analysert ganske godt og verdien vil nok gjenspeiles et et bud. Tror ikke storaksjonærene selger under kr 300
Almirante
25.02.2024 kl 18:38
9119
Jeg håper, og er sikkert det beste for Photocure at det kommer et bud fra Asieris. Er nok den eneste måten å realisere potensialet og verdier i selskapet.
Slik situasjonen er i dag, så vil kursen vakle mellom 50-60kr i en lang periode, og markedet vil miste helt trua på selskapet.
Har mistet tålmodigheten, og jeg takker lett ja til et skambud på 70-75kr.
Slik situasjonen er i dag, så vil kursen vakle mellom 50-60kr i en lang periode, og markedet vil miste helt trua på selskapet.
Har mistet tålmodigheten, og jeg takker lett ja til et skambud på 70-75kr.
skadi
25.02.2024 kl 17:38
9170
Hva tror dere om følgende scenario? Hvis Asieris legger fram overbevisende eller særdeles overbevisende data for Cevira og det håper vi vel på alle sammen, bortsett fra Somsa da. Ville det da ikke være smart av Kineserne å by på hele Photocure? På den måte sparer de seg resterende milepælsutbetalinger, framtidige royalties på mulig Blockbuster og få med seg cash fra Photocure.
peaf
25.02.2024 kl 14:46
9274
Nå trur jeg ikke de her 10 scopen de solgte i Q4 utgjør noen større forskjell i Q1, og 7 oppgraderinger som ikke er bekrefted mer i bruk etter oppgradering er vei heller ikke det helt store. Han må slute at mene og love og begynne prestere, ingen trur på han lengre.
Merlin
25.02.2024 kl 14:12
9308
Salgsutflatningen av Cysview i USA siste to kvartaler skyldes nok frafall av flexiscop. Men vi kan regne med oppgang i 1Q24 iflg Schneider.
Redigert 25.02.2024 kl 14:14