Scana er kommet med 1 fot ut av hengemyra... more to come?

Skalleknarp
SCANA 19.02.2024 kl 20:34 145934

I stedet for å stige har det stagnert for Scana den siste tiden og kursen har sakte men sikkert sunket i stedet for å øke som ville vært logisk ut fra det fundamentale (min oppfatning)🤠

Vi er nå kommet til Juli, og det kan se ut som om det sakte men sikkert snur.. Har derffor endret tittelen på denne tråden i takt med utviklingen :)
Redigert 24.07.2024 kl 13:36 Du må logge inn for å svare
Skalleknarp
12.08.2024 kl 14:40 1196

Vurderer å endre tittel på trådstart at Scana står solid planted i myra med "Chicago" tøfler på begge bein.... :)
nopetter
12.08.2024 kl 14:58 1173

hvis det er noen trøst så pågår dette i alle aksjer som har noe omsetning å vise til. trudde for tre år siden at det kun var spetalen og vennegjengen som manipulerte de aksjene han og dem eide. når macland la ut noen lister i saga så er det BOFA der også. i equinor er det dem og mellon som pumper og dumper i stor skala. dette vi fortsette så lenge mafian i euronext lar alle tradene være anonyme. de har full støtte av de norske meglerhusene
Redigert 12.08.2024 kl 15:03 Du må logge inn for å svare
Furuen
12.08.2024 kl 15:46 1112

Er det lovlig å kjøpe og selge til seg selv?
Skalleknarp
12.08.2024 kl 15:55 1101

Tenkte det samme i sted. En aksje stiger bra en dag - god omsetning, så kommer enn ørliten pause og man legger inn kjøp + salg 3 øre under pålydende i et lite nanosekund. Det blir vel 3 øre minus det...?
nopetter
12.08.2024 kl 16:04 1077

lov er du morsom ikke spør dem om dette, skal du sjekke hvem som eier alle kontoene eller få tilgang til dem. av og til furuen

forøvrig hvis dere går og innbiller dere at disse opererer med tap ved å dumpe aksjene til andre så fatter ikke jeg hvordan dere tror at dette kan pågå år etter år. kom med en annen forklaring jeg vet at furuen ikke har noe annet å komme med enn det han la ut nå, og sarkasme
Redigert 12.08.2024 kl 16:10 Du må logge inn for å svare
Furuen
12.08.2024 kl 16:15 1062

Poenget er at vi har et tilsyn, og om ikke de kan sjekke hvem som står bak de ulike kontoene, så er det noe rivende ruskende galt her. At jeg skal sjekke, nopetter, er vel mye forlangt.
Furuen
12.08.2024 kl 16:17 1058

Om vi skal ligge her nede når Q2 kommer, og vi skal få en «sell off» som ved Q1, da havner vi jo langt under 2,-.
Merkelige tider.
nopetter
12.08.2024 kl 16:32 1032

jeg er sikker på at FT vet at det foregår uregelmessigheter på børsen, problemet er at de ikke har ressurser eller muligheter å ta amerikanerne derfor går de heller etter småfiskene får å få medieomtale. meglerhusene brukes som mellommenn og konsulenter for FT når noe skal gjennomføres på osebx. derfor har dette foregått i mer enn 10 år. første gangen jeg så massiv manipulasjon var da en aksje jeg satt i omsatte flere aksjer enn som var registrert i selskapet på en dag. jeg fikk strøket alle innleggene mine da jeg skrev at aksjen måtte være naked shortet. hva gjorde FT absolutt ingenting null og nada da sannheten kom for dagen

nå har de funnet på nye metoder og tjene penger på, pump og dump gjennom egne konti
Redigert 12.08.2024 kl 16:34 Du må logge inn for å svare
Anywhere
I går kl 14:31 796

Uansett hva man tror og mener om manipulasjon i aksjer. At det skjer er så åpenbart som det åpenbare i at det finnes mennesker på jordkloden.
Frågan er når det skjer endringer ved at fundamentalia tar tak i en aksje og skaper et sceneskifte.
Jeg kan ikke annet enn å anta at det vil skje en vakker dag også i Scana, står derfor med en del av kroppen i aksjen permanent. Men den er også kjøp- og salgbar på svingninger, og spekulasjon nå er nettopp kjøp på de lave nivåer vi just har sett (under 2,15) og salg på 2,40 i midten av neste uke rundt resultat?? Det er ikke ukjent scenario. Og det får man bare takke og bukke for.
Redigert i går kl 14:32 Du må logge inn for å svare
murpy
I går kl 14:50 767

Nå har jeg sømfart selskapet, og jeg syntes det er rart at ikke flere kaster seg på denne nå.
Viser god vekst, tjener penger og er gjelds fritt, kan ikke se at det er så mange andre selskaper som sitter så lukrativt i det på OSE i samme type og størrelse selskap.
MC viser ganske nøyaktig 1M og jeg mener det er halv pris.
Mammon
I går kl 15:04 735

No 🧠 dette 😊
🐖🐏🐑 Kaster seg over 💩🤭
Bare å takke mafian 🙏
Skalleknarp
I går kl 15:40 685

Vi må få Scana til å bli en folkeaksje - da tror jeg melodien vært en annen. (Litt mer rock & roll og ikke "heismusikk"
nopetter
I går kl 15:42 678

det kan du fortelle amerikanerne, de lager dette til en folkeaksje hvis de blir presset til det. det kom kjøpere på 2,125 som tvang dem opp i kurs, og de som kjøpte de ca 60k aksjene på 2,20. så får vi se om disse fortsetter kjøpene fordi dumpere er det nok av i denne aksjen. de har ennå hele denne uken å pælme. men den luringen som pælmet 150k på 2,17 vil nok slite at han ikke dumpet på 2,30


Redigert i går kl 15:56 Du må logge inn for å svare
Skalleknarp
I dag kl 09:00 334

Ref gårsdagen. Det går greit kursmessig med Scana helt til slutten av dagen hvor det rakner... Klarer vi å bryte dette mønsteret i dag mon tro før en skikkelig sluttspurt i morgen fredag med stooooort volum.? (Time will tell)
nopetter
I dag kl 12:32 233

Her er nok en kontrakt under 20 mill

We have recently signed a contract with Norwegian Electric Systems (NES) for the design, manufacture, and installation of a Battery Energy Storage System (BESS) deckhouse module.

In addition to designing and manufacturing the energy module, we will also handle the integration of our customer's electrical and mechanical equipment.

Testing and classification will be conducted at our Ågotnes facilities before the final step—a short transport to CCB, where the module will be picked up by ship.


https://www.linkedin.com/posts/psw-power-and-automation_engineering-energystorage-electrification-activity-7229778610407018496-FqLQ?utm_source=share&utm_medium=member_android
Redigert i dag kl 13:07 Du må logge inn for å svare
murpy
I dag kl 13:24 175

Det er mange av dem under 20M
nopetter
I dag kl 13:34 158

dette er vel de i øverste del av 20M klassen som de legger ut, dette var den andre kontrakten i denne klassen i denne uken

hvor mange som ikke kommer fram i den lavere delen er nok betydelig. blir å se om de klarer å komme over 60mill i resultat til 2q, eventuelt hvor mye
Redigert i dag kl 13:59 Du må logge inn for å svare
Skalleknarp
I dag kl 14:18 100

I Q2-24 teller selvsagt summen av alle kontrakter uansett størrelse. :)
nopetter
I dag kl 14:22 96

du verden

Forøvrig så flashet dem 500k aksjer igår og 900k på 2,20 på salg i dag så lenge det ikke finnes større kjøpere enn det vi har sett nå så må nok en opptur over 2,30 vente til neste uke ser det ut til. Det er urovekkende mange aksjer yankeene har å rutte med siden de på toppen av dette lett kan legge ut flere hundre tusen på salgssiden
Redigert i dag kl 16:23 Du må logge inn for å svare