AP-politiker tiltalt for grov utnyttelse av barn

Fjordgubben
28.11.2018 kl 11:17 1888

https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/G19An4/Aktor-krever-lovens-strengeste-straff-for-overgrepstiltalt-Ap-politiker--Massiv_-kynisk-utnyttelse


Aktor krever lovens strengeste straff for AP-politikeren, dette er visstnok i Bergensområdet.


Har ikke hørt noe om denne saken før, media har gått stille i dørene.

Hvorfor det? Selvsagt fordi han er en AP-mann, hadde han f.eks vært FrP-politiker hadde dette vært førstesideoppslag i alle de store avisene.
atnorhe
28.11.2018 kl 11:20 1884

Og en høyremann står tiltalt i Tromsø, men han har vært navngitt i fra første dag på nett vel og merke...
Slettet bruker
28.11.2018 kl 11:25 1877

AP har jo forgrepet seg på det norske folk i alle år. Sedvane det...
Sotah
28.11.2018 kl 11:29 1873

Men at det står på forsiden i en av landets største aviser ser sinnafrepperne lett bort fra. Det er liksom hemmelighold av NWO, flatjord, kondensstripene og julenissen. Skulle BT lagd ekstrautgave? Makan...
Slettet bruker
28.11.2018 kl 11:34 1871

Bak betalingsmur ja.....
Fjordgubben
28.11.2018 kl 12:00 1854

Spiller ingen rolle hva du sier soten, det er en kjent sak at media vegrer seg for å henge ut kommunist-marxistene i AP/SV/V/KrF mens de mer enn gjerne skriver side opp og siden ned i uker/måneder/år dersom spesielt en FrP politiker er anklaget.

Sotah
28.11.2018 kl 12:05 1850

Det spiler inn rolle hva noen av oss skriver for den del. Jeg påpekte bare at innlegget var nokså selvmotsigende. Det står i avisen at...men ingen skriver om det.
Fjordgubben
28.11.2018 kl 12:13 1844

Du vet godt hva jeg mener, ikke gjør deg dummere enn det du er. Og nei, jeg skrev IKKE at «ingen skriver om det» men at media har gått stille i dørene.

For å ta dette med kirurgisk presisjon: VG, landets største avis har i dag førstesideoppslag fra Tromsø, der en Høyre-politiker er anklaget for noe av det samme, mens en AP politiker fra Bergen ikke er nevnt i det hele tatt, man skulle tro de to sakene hadde omtrent lik nyhetsverdi?

Men nei, det er kun saken med Høyremannen som blir skrevet om i VG, landets største avis, at saken i BT er bak betalingsmur betyr også at 99% av landets befolkningen ikke får lest om saken.

Og selvsagt, Dagbladet og Aftenposten har akkurat samme prioritering som VG på disse sakene.
Redigert 28.11.2018 kl 12:16 Du må logge inn for å svare
Sotah
28.11.2018 kl 12:23 1841

Du får spørre de andre mediene hvorfor de har holdt igjen, da. Jeg tipper de har venta til det er tatt ut tiltale, sånn som seriøse medier skal. Vi får se.
Fjordgubben
28.11.2018 kl 12:29 1837

Joda, vi får se om saken da får omtale, jeg tviler.

Uansett, media unnlater også å skrive om andre viktige ting, som f.eks FN’s global compact, noe som gjør at Norge vil skrive under på denne avtalen om to uker uten at 85% av den norske befolkningen engang har hørt om den.

Blir flott det, når norske politikere senere kommer til å peke nettopp på denne avtalen som unnskyldning for å slippe inn horder med innvandrere, «jammen FN forlanger dette fordi vi skrev under en avtale i desember 2018», en avtale folk ikke engang vet om eksistensen av.

Igjen godt jobbet av media.
Sotah
28.11.2018 kl 12:35 1835

https://www.nrk.no/hordaland/krav-om-lovens-strengeste-straff-for-ap-politiker-fra-hordaland-1.14315068

Jeg trøster gjerne de såre sjeler på forumet.
Redigert 28.11.2018 kl 12:35 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
28.11.2018 kl 12:40 1834

Igjen halmstrå er ikke noe å bli mett av, men bevares, du som er så flink til å lete kan sikkert finne noe gjemt et eller annet sted om FN’s global compact også, selv om 85% av den norske befolkning ennå ikke har klart det....
Redigert 28.11.2018 kl 12:41 Du må logge inn for å svare
Sotah
28.11.2018 kl 12:42 1831

Har ikke tid. Jeg skal ut å titte etter chemtrails.
Slettet bruker
28.11.2018 kl 13:02 1822

En fikk vel en dekning av Vågå -saken som vi aldri har hatt maken til---?
mvh hartvigsen 1 ... upolitisk , men med politikerforakt ;)
Redigert 28.11.2018 kl 13:39 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
28.11.2018 kl 13:43 1804

Vågå-saken var spesiell, så ikke rart den fikk oppmerksomhet.

Når det gjelder dette med «tiltale», at media ikke refererer til saker der det ikke foreligger en tiltale er jo helt feil, tenk på Søviknes, aldri tiltalt, men det har ikke stoppet media i å skrive spaltemeter om saken, ikke bare da den var aktuell, men i mange år etterpå, de er faktisk enda ikke ferdige.
polemiker
28.11.2018 kl 14:24 1782

At media i Norge er venstrevridd er det vel ikke lengere noen diskusjon om, eller? Selv NRK har innrømmet og anerkjent dette som et faktum. De påstår og tror at de er såpass "profesjonelle" at de er i stand til å agere balansert og objektive. Det er selvsagt et selvbedrag og illusjon. Journalismen, den frie og objektive pressen er død!

Det finnes drøssevis av eksempler på at MSM har en dobbelt standard basert på politisk tilhørighet og identitetspolitikk. Nå er det ikke bare sosialister som blir behandlet etter helt andre standarder, men kvinner generelt. Når en kvinnelig topp politiker "voldtok" en gutt i en kornåker, ble det ikke engang etterforsket og pressen holdt kjeft om det i åresvis. Det fikk ingen konsekvenser for henne og hun ble heller løftet frem til en ministerpost.

Når kvinner begår overgrep og presser unge asylsøkere til sex, blir det gjerne dysset ned og politiet henlegger sakene på flekken. Disse kvinnene blir fremstilt som kjærlige og omsorgsfulle personer som virkelig bryr seg om kulturmangfold og jobber for integrering, selv på fritiden sin. I Sverige er det avdekket en mengde saker hvor venstrevridde eldre kvinner missbruker sine stillinger og maktposisjoner for å utnytte disse "barna" seksuelt.

Selv her i Norge ble det forbausende stille da en eldre kvinnelig flyktningmedarbeider prøvde å dra med seg seks unge afghanere ut i båt til hytta si. Det gikk ikke så bra som vi vet. Noe sier meg at om det hadde vært en FRP mann i 50-årene som jobbet frivillig på bygdas flyktningbolig som hadde tatt med seg 6 unge jenter, ville det kanskje vært litt mer oppmerksomhet rundt saken.
Slettet bruker
28.11.2018 kl 14:51 1763

Det holder lenge med å se ansiktet til denne sleske fyren så skjønner man at han er ett svin. Straff de knallhardt, men redd han får en mild straff på grunn av den posisjonen han har vært i. Det har jo vært bevist det at jo høyere på strå men er, jo mer kriminell er man.
ArneB 5.0
28.11.2018 kl 21:21 1727

I elleve måneder har pressa latt være å navngi sussebassen fra nord. Dette til tross for at "alle" har visst hvem han var. Dersom man ikke skjønner seg på forskjellen på den politiske CV-en på disse to overgriperne, bør man ikke uttale seg i saken. Men det er vel for mye å be om?
Slettet bruker
28.11.2018 kl 21:49 1723

Så du noe?
Sotah
28.11.2018 kl 22:00 1717

Jeg har et og annet Question i anledning av enkelte flystriper. Det kan ikke være tilfeldig. I og med at jorda er flat.
Hammers
29.11.2018 kl 00:10 1698

Noen med oversikt bør sette opp en samletråd om alle disse politikernes krumspring - for jeg synes etter hvert at det begynner å bli uhorvelig mye rar oppførsel blant dem! Tror de må ligge over "landsgjennomsnittet" mtp på diverse avvik i alle retninger!

Søviknes - ungdomsforføreren.
Vår mann i Riga (Hoksrud) - som kjøpte kortreiste varer.
Diverse ungdomspolitikere i småfylla.
Trine i den grande åkeren.
Homsen som monterte spionkamera i dusjen.
Ludvigsen og asylgutta (i dag tiltalt - fotsatt ikke dømt).
Leirstein - med villige jenter - og kanskje ikke like villige gutter?
Varslersaker i de fleste partier.
Osv, osv.....!

Dette er de jeg kommer på i farten - men sikkert en hel haug som jeg ikke kommer på i mylderet av tilsvarende.
En ustoppelig liste - som årlig bare vokser videre - og DET kun blant de som blir tatt med buksene ned!


Redigert 29.11.2018 kl 00:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2018 kl 00:43 1688

At vi har feil folk på feil sted er det vel liten tvil om, men det er nok dessverre normalen i det vepsebolet. Hvor mange normale og oppegående folk engasjerer seg der for å dedikere livet til det beste for befolkningen og landet? Det er nok meget sjelden vare.
Slettet bruker
29.11.2018 kl 00:54 1685

Hmmm...jeg savner flatjord trådene, hvor ble det av dem?
ladaen7,30
29.11.2018 kl 09:30 1640

Har ikke hørt noe om denne saken før, media har gått stille i dørene.



For et par dager siden var det en lengre reportasje på nyhetene om denne saken, så "hemmelig" kan den umulig være.
Slettet bruker
30.11.2018 kl 14:53 1601

En ufyselig fyr for å si det rett ut. Håper han blir buret inn resten av livet
Hammers
30.11.2018 kl 19:09 1584

Enig med Kalle.
Man kan jo nesten ikke tro det man leser - nå når påtalemyndighetene har valgt å lette litt på sløret!
At en tidligere Fylkesmann og Fiskeriminister kan "peise på" slik det beskrives er jo smått utrolig.
Enda mer utrolig at det ikke finnes en eneste "bremse" i fyren - og at slike kan bli valgt fram som folkets representant:

https://www.nrk.no/norge/politiet-mener-ludvigsen-begikk-overgrep-for-mote-i-regjeringsutvalg-1.14318582