Finnes analytiker analyser?
Noen som har sett analyser fra analysehus fra tidligere? Kunne vært artig å ha sett hva de har å fare med! Kanskje det er noe like rundt hjørnet?
Redigert 06.05.2024 kl 07:44
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Hoist
06.05.2024 kl 16:35
912
Mange skøre typer herinde. Jeg vil ønske at man kun havde 2-3 svar muligheder pr dag, så trollene kommer væk.
tobo581
06.05.2024 kl 16:51
821
True skrev 3 kr før uken er over lett ;-)
Tror ikke dette er konkret nok til et byks på 50%. Om kursen holder seg stabilt over 2kr noen dager, kan det likevel gi et positivt signal. Ensurge vil fortsatt være volatil.
Langsiktighet er ikke noen dager eller uker i mitt hode
Langsiktighet er ikke noen dager eller uker i mitt hode
True
06.05.2024 kl 16:53
810
Ja, nei - den gikk jo ikke rett igjennom 2-tallet som jeg påpekte i helgen at den mest sannsynlig ville gjøre, så 3 kr er jo veldig fjernt og langt unna nå, ikke sant?
Uavhengig av det, er det faktisk helt lov å ta ting med en klype salt på et Finansforum også. Jeg sa 3 kr, ikke 5 eller 10 kr... Da kunne jeg kanskje vært enig, men 3 kr er ikke haussing på dette tidpsunktet.
Gjør deg heller selv en stor tjeneste å kjøp mer mens du fortstatt kan fordi jeg hadde lastet opp mye mer på 1,2 kr for lengst om jeg kunne, og som ikke overraskende nå viser seg å hadde vært en meget god avgjørelse. Og hvis du heller ikke er enig i det, kan du like gjerne bare selge deg helt ut og gi aksjene dine til meg istedet ;-)
Uavhengig av det, er det faktisk helt lov å ta ting med en klype salt på et Finansforum også. Jeg sa 3 kr, ikke 5 eller 10 kr... Da kunne jeg kanskje vært enig, men 3 kr er ikke haussing på dette tidpsunktet.
Gjør deg heller selv en stor tjeneste å kjøp mer mens du fortstatt kan fordi jeg hadde lastet opp mye mer på 1,2 kr for lengst om jeg kunne, og som ikke overraskende nå viser seg å hadde vært en meget god avgjørelse. Og hvis du heller ikke er enig i det, kan du like gjerne bare selge deg helt ut og gi aksjene dine til meg istedet ;-)
True
06.05.2024 kl 16:56
799
Jada, litt ønsketenking må være lov, men igjen - ta ting med en klype salt. Skal sikkert litt til før vi ser 3-tallet også, men burde ikke ta alt for lang tid på dette tidspunktet.
Men la oss heller si utgangen av måndeden da, så vi alle er litt mer enige ;-)
Men la oss heller si utgangen av måndeden da, så vi alle er litt mer enige ;-)
Natig
06.05.2024 kl 20:41
554
Når en ser hva Investtech analysen sier i kveld så kan man ikke bli annet enn euforisk.: Dette er musikk i mine ører:
"Ensurge Micropower har brutt opp gjennom taket på den stigende trendkanalen på mellomlang sikt, noe som åpner for enda sterkere stigningstakt. Kursen har også brutt et motstandsnivå og gitt kjøpssignal fra langsiktig trading range. Det er ingen motstand i kursdiagrammet og en videre oppgang indikeres. " osv
"Ensurge Micropower har brutt opp gjennom taket på den stigende trendkanalen på mellomlang sikt, noe som åpner for enda sterkere stigningstakt. Kursen har også brutt et motstandsnivå og gitt kjøpssignal fra langsiktig trading range. Det er ingen motstand i kursdiagrammet og en videre oppgang indikeres. " osv
-
«
- 1
- 2 »