Karl Johan Molnes - ang elbiler snakket på økonomi Nyheter

Piggvar 2
TESLA 22.02.2024 kl 10:14 621

Det var mye tull - og en som ikke visste helt hva han snakket om når det gjaldt el-biler på økonomi nyhetene .

Det hørtes ut som om du mente elbiler (tesla) kunne man ha hvis en kunne kjøre inn til Oslo- eller mellom Smestad og Asker .

Når det gjelder Usa og elbiler går det selvsagt tregere enn det gjør i Norge (Norge er jo annerledes landet)

Når det gjelder Usa så er det stor forskjell på hvor akkurat hvor du bor .Men generelt så har det blitt mye mindre av de store bilene (bensinslukere)
Det er pga. bensin har blitt mye dyrere - og at folk flest har det veldig tøft med økonomien - så de har ikke råd til og kjøre de såkalte store bilene som du snakket om.

Og det tullet med en hybrid bil - Hybrid bil er det mest tullete som har blitt laget. Det blir en saga blott.

Ellers ha en fin dag!
Piggvar 2
05.03.2024 kl 13:08 336

Nå er Karl Johan Molnes igjen på banen med utspill som ikke er virkeligheten i det hele tatt.

El bil på vinterføre er NO problem - like bra som fossil - om ikke bedre. (kommer hva slags type elbil en kjører)

Det største problemet er den bak rattet. Det er rett og slett så mange idioter på veien som ALDRI skulle hatt førerkort.

Jeg er usikker på hva du mener , men du kan ikke sammenligne elbusser og vanlige elbiler på vinterføre .

Det høres ut som du mener det er et problem med elbiler i Oslo på vinterstid - Det er det rett og slett ikke - elbilen er ikke problemet - det er sjåføren bak rattet som er det største problemet.

Nå snakker jeg ikke om elbusser som kjører på helårsdekk - Noe som er det dummeste av det dumme- det er ikke bare de bak rattet som er idioter!

Helt enig i det Rogern sier - Musk koser seg.
Det er ingen i dag som kan konkurrere med Tesla . Musk kan sette ned prisen på elbilene sine og ha god fortjeneste - det kan jo de andre også , men fortjenesten blir borte. (kina får Musk hard konkurranse) de tyske får det tøffere )

Om litt så er rekkevidden på en elbil No problem. (selv om det ikke er et så stort problem )

Savner tak over ladestasjoner + pissorar

Du er flink på andre områder , men her er du på jordet , Molnes - men på dette området med elbil - så er jeg dypt bekymret for deg !

Takk , og ha en fin dag!
Redigert 08.03.2024 kl 14:24 Du må logge inn for å svare