Alternus Energy

lynx
ALT 22.02.2024 kl 14:09 142891

Jeg er ukjent med dette selskapet og prøver å skaffe litt oversikt, men synes det er vanskelig. Hovedkvarteret er i Irland, markedet er USA, og aksjen er notert både på Nasdaq og OSE. I går ble den omsatt på nasdaq for USD 0.34, tilsvarende NOK 3.5. I Oslo går den stadig rundt NOK 6??

Noen som vet hvordan det egentlig går med nedbetaling av obligasjonsgjelden? Den skulle vel vært i boks for lenge siden, men markedet synes ikke å ha veldig tiltro til at det vil skje. I såfall vil vel aksjene bli verdiløse?
Gullhaugen
I dag kl 12:35 74

Jeg skrev at i potten så ligger det 2.5 millarder. Slutt å vri på ting
https://www.finansavisen.no/nyheter/industri/2021/10/07/7749216/fikk-italiensk-hjelp-i-milliardkampen

Ellers når det gjelder ALT så forholder jeg meg til SEC fillings og meldinger på newsweb.oslobors.no
Jeg driver aldri med barnslige personangrep. Slik skal ikke forekomme her inne på forumet. Diskuter ALT /ALEC, det er det det skal handle om.
Kvisla
I dag kl 13:27 35

Hvor ligger den potten på 2.5 milliarder du babler om i EAM ? Forventer ikje at du behersker å svare noe mer spesifikt. Ta det gjerne på EAM tråden for jeg gidder ikke mer av løgnene dine. Du skjemmes ikke engang over å ha hausset ALT slik at du fikk solgt dine egne aksjer. Du går ikke av veien for løgn, bare det gagner dagens posisjon som du har Og enkelte tror du er "hjelpsom".

Håper at ALCE og ALT overlever, men vil ta lang tid å bygge dette opp slik at det blir troverdig/overbevisende. En forlanger resultater og ikke bare snakk.

Redigert i dag kl 13:47 Du må logge inn for å svare