🍎(apple)lens

rosgun
PLT 27.02.2024 kl 15:10 11295

Apples AR/VR-headset antas imidlertid å komme først. Det skal støtte utvidet virkelighet, og ventes trolig en gang i 2023. Dessverre ventes Apple Glasses først et par år senere. Dermed får vi trolig ikke se dem før rundt 2024

Publisert.2. sep. 2022


3.mars

Myra er på dypt vann økonomisk ifølge han selv, og jeg mener at det ikke har noen almenninteresse. At han på 3 uker plutselig ikke står for det han har skrevet tidligere ser jeg på som at han også sammen med discord gjengen vil bli enda rikere»…

Nå har tilliten til han som person sunket ned i jorden, men tidligere kunnskap er fortsatt ikke glemt. Blir jo bare dumpt av han dette. Sannheten er selvsagt at han har kjøpt segninn i dag… og jeg mener hvem andre enn han er smart nok til det….

Hvis du hører på Rosgun vil det gå bra…..

Men jeg skjønner at motsvar måtte bli kraftig kost i dag etter jeg fant video på 🍎lens.

Kramzz kjøper igjen, så han som meg har sett dett latterlige kursnivåer….

Du kan si vi er dumme, men så dumme er ingen av oss at vi kjøper nå….. Det er en nedre grense og den er på kr 7,-

Å få denne til under kr 11 er et ran….. Og tro meg discord eliten er inne, men de har også en trader tråd på discord..

Dette har nok fått opp interessen i menigheten…..

En dårlig kombo for den uerfarne aksjonær.

Tips : Kjøp og lukk lya, snart kommer 🍏lens i 🍏glasses med en fin ordre akkurat som Myra forespeilet om AVP. Det burde ha blitt meldt minst 6-8 med før, javel da blir vel 🍏 meldt hvert øyeblikk da, tidligst 1-4-2024🍎🍎❤️❤️🍎🍎🥰🥰🥰❤️❤️🦄🦄🦄🤓🤓🤓💲💲💲🤓
🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾

1.mars 2024 kl 19( Myra sjekk opp denne!.. please-

tar opp en verdivurderring på kr 60-80 du hadde om Polight hadde vært i AVP som en start🚀🚀🏋🏻‍♀️🏋🏻‍♀️)

Rosgun påstand:

Er dette de hemmelige all day wear glasses Isaksen mente det ble for lett å gjette seg til om han sa noe mer enn «INGEN KOMMENTAR» på Q4 presentasjonen som de også hadde vært i samtaler med i flere år og hadde en veldig god og nær relasjon til?

Det var denne ene design in de hadde vunnet og som skulle lanseres i 2024, og KUN denne som var aktuell for lansering i år:

https://www.google.com/search?q=MR+glasses+for+all+day+launch+2024&sca_esv=c796b4c45112019f&rlz=1CDGOYI_enNO1092NO1092&hl=nb&sxsrf=ACQVn0_ILPHi9yTsKo5NcCsILWZZTQ_iRw%3A1709228517462&ei=5cHgZdfeG_DDwPAPjpG4wAM&udm=&oq=MR+glasses+for+all+day+launch+2024&gs_lp=EhNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwIiJNUiBnbGFzc2VzIGZvciBhbGwgZGF5IGxhdW5jaCAyMDI0SNBHUPITWPI-cAF4AJABAJgBvwGgAYsMqgEDNS44uAEDyAEA-AEBmAIMoAK5C8ICChAAGEcY1gQYsAPCAgUQIRigAcICBxAhGAoYoAHCAgQQIRgVmAMAiAYBkAYIkgcDNC44&sclient=mobile-gws-wiz-serp#vhid=10kiEApcvbFDtM&vssid=l


Utfra oppførsel og ikke dra seg inn i AVP diskusjonen mener jeg : «Ingen kommentar» tydelig viser at dette vil han ikke snakke om…

Senere svarer han på at det er viltig at AVP har satt trenden for ar/mr iblant comsumer…

Han virker også svært selvsikker og overbevisende om at dette får rett vei og sier at denne kunden er over seg av begeistring for polight og det er ikke måte på….

Jeg legger et bet på Apple her, også pga at de vil lansere i 2024….

At det ikke trenger å bli kjempehøyt volum kan stemme om de kommer på tampen av 2024, og blir f eks lansert i 2025 og high volume blir i 2026….hmmm, tja , snes det virker logisk… Da får vi vel også Apple 17 som snakker med brillene sømløst med brillene antagelig…..

Drømmerenking, men tja hvorfor ikke? Nå skal de lage en stack med frontkamera også, så hvorfor være skeptisk?

Mulig det er et krav fra Apple også at de må ha tlens også i frontkamera for å få ekte 3d opplevelse av bilder, hbem vet…

Men merker at spenningen stiger og mulig Isaksen trodde at dette skulle være en større nyhet enn det ble respomdert på….

Varjo har fått munnkurv til sommeren på industrial og Apple ønsker ikke si noe om glasses… kan det være ennstratefisl beslutning bak alt???

«It all make sence» spør du meg etter å ha fundert over alt….

AVP vil jo ha et beskjedent oppøag fremfor briller folk har på seg hele dagen….. dette vil bli en revolusjon bare Apple kan sette igang som megatrend…..

1. mars 2024:

Som jeg kunne tolke fra møte avholdt idag 1.3, er det allerede tatt grep. 5 nye ansatte og de søker nok en prosjektleder i disse dager… derav økt underskudd, samt emisjonskostnader…eneste som er endret er + 1 år fra tidligere guidet, men man vet jo aldri…. Det er jo kundene og oems som bestemmer og de satser kun på quick fix innpass i telefon, mao har de endret måten å jobbe på og endrer linsen til større fra selfie til bakkamera👍 da det er mindre konkurranse på pris der.

MR kunde klar i år, mest sannsynlig Apple med glasses. Er det ikke de er det Microsoft, enkelt og greit!

For 1 mnd siden var kursen i kr 25…..

Pipeline er den samme med tosifret antall🏋🏻‍♀️Mangler kun en selgertype til å skru på riktig knapp

Varjo har laget verdens beste AR.

APPLE OG GOOGLE kommer med vanlige briller.

META har patent…..

Nå må det bli bytte av sjef i POLIGHT som det ble gjort i ENSU…

Klarer man ikke salget må man få inn og betale for de rette folka sånn som ENSU…

Det er IKKE produktene det er noe galt med…

Isaksen må ut og inn med en dreven grunder…Alf Bjørseth hadde vært fin å leie inn og fått opp kretiviteten. Gi han 1 mill Polight aksjer for jobben så sier han helt sikkert JA🏋🏻‍♀️

Nå er utvikling ferdig, stack og moduler klare, ærlig talt det kan det vel ikke være vanskelig å få solgt inn dettte til volumprodukter…
Det skulle jeg klart bedre selv🥳🥳🥳

Kommersialiseringsfasen er igang og det er noe helt annet enn utviklingsfasen.
Redigert 05.03.2024 kl 10:42 Du må logge inn for å svare
Star
27.02.2024 kl 15:18 5471

Rekyl kommer fall fra 26-6? stopper nå
rosgun
27.02.2024 kl 15:21 5469

Polight kursen har ikke vært lavere enn i dag, siden Des 2019 og siste emi kurs var 10,45. (17 kvartaler)

Vil jo si til de uvitende at Polight har brukt tiden bra på 5 år og synes at de blir straffet vel hardt. Om det er taktisk av Isaksen å være ærlig var det ikke…

Han er jo helt feil mann nå,og får ta lærdom av Terje Rogne….

Bøe er jo hentet fra Idex og vil nok komme med flere kreative måter å hente penger på…..

På den annen side MÅ de få inn salgsfolk med to ben innenfor sine vertikaler… Håper de lar Isaksen IKKE ha rollen sin særlig lenger fordi han kan tydeligvis lite om salg som jeg kan om dr avhandlingens hans…..og vice verca

Få inn en mann fra apple eller google så blir det svingstang i inntjeningen her


Nei, nå kan han ta sin hatt å gå…🤠🎓

Få inn en med 30 års erfaring innen linser og som har kontaktene i orden så skal du se at vi får sving på sakene.

Håper virkelig aksjonærene kan stå sammen og støtte om hans avgang🥳

Hvis du er så dum og sier du må ha mer penger i 2024 NÅ ALLEREDE i februar, har du i prinsippet tatt livet av alle forventninger…. Hvis ikke dette kvalifiserer til årets sparking av en direktør vet jeg ikke hva som må til.

Han er en levende skandale , helt uten erfaring fra ledelse.
Redigert 27.02.2024 kl 15:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.02.2024 kl 15:23 5465

rosgun og Star på samme tråd borger for kvalitet.
rosgun
27.02.2024 kl 15:37 5407

På den annen side vil den rette personen som jeg mener MÅ på plass akkurat NÅ!!! så vil han som med ENSU komme til dekket bord med all major players.

En drømme jobb vil jeg mene som det ikke skulle være vanskelig å få tak i med dagens markedssituasjon.

Isaksen ivaretar pr idag IKKE aksjonærenes verdier på en ansvarlig måte…

Den uttallelsen må han gå på.
Redigert 27.02.2024 kl 16:38 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.02.2024 kl 15:57 5355

Akkurat som Mr nuts på Ensu ?

Han dro inn 800 000 på to dager bare ved ikke å bry seg om baissere….og ikke selge en aksje til tross for gode råd fra ekspertene.

Bare å snitte ned nå og få den iallefall opp til kr 10 imorgen🤓

Polight er samme greia- her sitter du hvis du vil
Noen ser og kjenner historien og potensiale bedre enn andre her, så det er bare å respektere🦵😎↗️
Redigert 27.02.2024 kl 16:02 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.02.2024 kl 16:03 5341

Sitter med en følelse av at det kommer en melding denne uka av det positive slaget👌


Bud fra SHARP snart?
Redigert 27.02.2024 kl 16:06 Du må logge inn for å svare
Star
27.02.2024 kl 18:06 5149

Tipper på rekyl.

26 til 7 skal opp til 10min
jonnyvang
27.02.2024 kl 19:09 5034

Better også på rekyl her!
BlackPearl
27.02.2024 kl 20:46 4878

Denne ble alt for hardt straffet idag, vanskelig å skjønne hvorfor CEO velger å skyte seg i leggen. Penger holder jo en 8-9 mnd til, alt for tidlig med EMi og finansiering prat . Her kan jeg nesten bli enig med deg.
abbos
27.02.2024 kl 21:28 4791

Basert på panikken idag , kunne en nesten tro at selskapet er på vei til Skifteretten ?
Tok en del på lav sju - vanskelig å holde seg , men på børs kan jo kortsiktig Alt skje 🧐🙃
rosgun
27.02.2024 kl 21:43 4745

Slapp å vente så lenge… Nordnets fondsmegler som feiltolket og dro en voldsom negativ konklusjon….. mulig det er han som får sparken, eller får han personlig provisjoner av kjøp og salg av polight aksjer…. snakk om å snakke ned en aksje du skal ha peiling på???

Glad jeg kastet meg rundt og lempet ut ensu gevinst i bøtter og spann for å kjøpe inn i hauger og lass med Polight aksjer…

Det var for godt til å være sant😂😂😂😂


Forklaring:

« Vi er fremdeles godt finansiert
Polight la tirsdag frem kvartalstall som sendte aksjen ned rundt 40 prosent. – Vi har ikke noe god forklaring på hva som skjer, sier konsernsjefen.»

🤠🤠🤠🤠🤠🤠💰💰💰💰💰

Følte jeg ranet til meg 120 000 aksjer idag og har nesten dårlig samvittighet…..dette var helt bananas opplevelse….

Hva var oddsen for å få denne inngangen «igjen» på 5 år all time low…..????

Er like overrasket som Isaksen jeg, men smiler nå fra øre til øre jeg😃😃😃😃😃

For 1 mnd siden var vi i kr 25🍾🎂….. Hva i all verden har skjedd i mellomtiden- at inntjeningen har økt for 6. kvartal på rad😁??

Fra kr 7 til 14 til 28 er det kort vei når avtalene om designwin fra Meta Quest 4, meldes ila Q2 for produksjon i 2025, og hva med iphone 17 i 2025??

Herlig å være Polight storaksjonær nå altså😀


Redigert 27.02.2024 kl 21:52 Du må logge inn for å svare
Star
27.02.2024 kl 21:48 4723

Jeg kjøpte også...så får en fin dag i morgen.
Star
27.02.2024 kl 22:21 4633

Utrolig lav priset nå.
FunHouseComp
28.02.2024 kl 00:11 4517

Tipper vi vil se nye lavmål fra hauserne framover, og stadig større fall i aksjekursen. Ser ingen grunn til at det ikke skal enda lenger ned. Isaksen er ærlig og ryddig. Pynter ikke på sannheten, men sier det som det er. Til hausenissene er det bare å si: ta tapet og kom dere videre.
Redigert 28.02.2024 kl 00:37 Du må logge inn for å svare
rosgun
28.02.2024 kl 06:59 4341

Takk for et informativt innlegg, hva mener du er en bra aksje nå funhaus? Nå må du komme med et hot tips her altså😂😂😂
Du mener alt skal ned og helst til 0 på alle aksjer jeg kjøper, sist ensu som gikk 300% fra min vekting opp som du også sa skulle gå konk, Argeo 200%, samme leksa, Polight 100%, samme leksa, BGbio opp 300%, samme leksa…

Og nå Polight IGJEN….det finnes fortsatt aksjer jeg har som har bra potensiale i Sverige… kjøpte bla powercell for en uke siden og har fortsatt prosafe…. vektingen er litt hvordan vinden blåser og akkurat nå er det mye spennende på gang i flere aksjer som er bra finansiert i likhet med Polight…..

Isaksen har mer enn ett ess i ermet nå….

HAR ALLE GLEMT VARJO ELLER HVA MED MAGIC LEAP????

Disse to «bombene» vil smelle med nyheter snart, noe Isaksen selv ikke vet selv enda….han kan heller ikke styre alle oems sine skjebner…. Sharp har integrert tlens i flere moduler og det kan skje idag eller om en måned at flere eller en storfisk går på agnet….

Har du fått en fisk på fisketur en gang?

Jeg mener oddsen for å få inn en innertier eller to er veldig tilstede ila 2024…..
Lykkes et firma i industrial segmentet, vil consumer ALLTID komme etter og adoptere produktene….

Jeg vil si at Polight nettopp har lykkes med akkiurat dette…de har kjempe bra referanser i alle «kjente» vertikaler!!!

Og hva med twedge og den hemmelige kunden som har finansiert hele utviklingen???

Isaksen har aldri hausset, og er doktor av grad, ingen skal beskylde han for å overselge…. Selv han blir overrasket og begynnner å få våte øyer om han melder en ordre…

Mao ingen selgertype akkurat……men stikk motsatt!🤓🥹

Sånn er han og etter min mening burde han fått en annen rolle…

Det er jo åpenbart at man må styrke «ansiktet» utad og få inn en som er selgertype… ærlig talt…

De sitter med distruptiv teknologi som apple ville siklet etter i AVP…..next generation….det gir ingen mening at kunder skal fly halvfulle med AVP (og kun 2 timer uten lading)når tlens vil løse problemet… Med riktig innsalg så ville apple kjøpt rubb og stubb og slukt Polight…. Mulig de har prøvd og fått nei… og dermed funnet en dårlig løsning selv….

MEN, hvem vet….. ingen vet …plutselig får Cook blod på tann om Meta snuser litt, Varjo kommer med consumer eller Magic blir en OEM for andre «brands» worldwide…( Saudi mrd allerede på plass)……

Kanskje Ai i kombo med polight blir hot på en måte man aldri har sett for seg…. tenk etter folkens… mye kan skje, selv utenfor Isaksens kontroll🏋🏻‍♀️🏋🏻‍♀️🏋🏻‍♀️💰💰💰…

Ikke glem det…..taushet er gull - noen ganger også selvpålagt….
Redigert 28.02.2024 kl 07:39 Du må logge inn for å svare
klaesp
28.02.2024 kl 07:14 4294

Han formidler at pengene tar slutt tidlig 25
Så her kommer det emisjon, vil kanskje tro det er mulighet å hente på ca 5kr
Redigert 28.02.2024 kl 07:15 Du må logge inn for å svare
rosgun
28.02.2024 kl 07:50 4221

Men ærlig talt vi er fortsatt i februar 2024…..

Vil du ha en oversikt over hvile selskap som IKKE skal ha en emisjon ila av 2024 eller 2025 på oslo børs ????

Equinor, Aker….. altså: stikk fingeren i jorda…

Ensu kjørte en rettet emisjon som var over på to timer en kveld og hentet 60 mill. Etter det gikk kursen opp 100% og still going strong….. ærlig talt, dette er vekstselskap ….

Polight vil jeg si har kontroll iallefall…. Alle skjønner at man må selge mye til riktig pris for å gå break even. Se på haussingen i Argeo. De går mer underskudd enn omsetningen hvert kvartal mens sjefen kjøper selv og skriker hvor bra det går….. på topplinje- bunnlinjen suger….og de blør penger….

Så klart man kommer til målet, spørsmålet er strategien man velger….

Tipper Sharp kan sluke Polight ila 1 time, og hvorfor skulle de ikke det, eid av de største i verden… Ville ikke det vært en no brainer? De kan jo kjøpe i en emisjon og gi Polight 1 mrd bare i egenkapital over natten…..

Marianne Bø kan dette og Idex har holdt på sånn i 20 år og holder på enda, de har vel hatt 120 emisjoner på denne tiden… Poenget er at Polight har kommet mye lenger enn både ensu og Idex på mye kortere tid….. og vil komme mye raskere til målet enn disse… det vil bli noen emisjoner i Polight både rettede og ikke… poenget er at det går fremover, og for hver dag vil referansene i vertikalene være den beste reklamen polight kan ha, sammen med oems som har integrert tlens og laser i sine pridukter..

Har kjempetro på selskapet og husk at inntektene øker for hvert kvartal og de har fantastisk bunnlinje på medical og barcode….. dette tilsvarer minst mange gangeren i volum på consumer i marginer…. Hvis volumet eksplodere i endoscope er dette GULL💰🚀
Redigert 28.02.2024 kl 08:08 Du må logge inn for å svare
Star
28.02.2024 kl 08:00 4203

Vi har penger i over et år til, store ordre ventes hva er problemet.

Jeg laster nå etter mega fall. 26 til 7

Rekyl kommer.
klaesp
28.02.2024 kl 08:14 4206

Pengene renner ut av selskapet. Angående store orde har bare blitt med drømmen fra aksjonærene de siste 5 år.

Det blir emisjon, og den kommer før kassa er tom.
nad.oslo
28.02.2024 kl 08:19 4179

Enig i at emisjon er nær.
Blygen
28.02.2024 kl 08:36 4112

Hvorfor kjøpe nå, da man kan hente inn gratisaksjer om bare få mnd....?...kursen dropper lik tyngdekraften for hver dag som går...
digitalnaboen
28.02.2024 kl 08:58 4032

Tipper egentlig ikke, men observerer vi ser nye lavmål fra mennesker som har hat null empati for de aksjonærer som har tapt masse penger. Det interessante med slike mennesker er at de ikke har noe positivt å komme med annet enn å spre møkk.
Jeg er absolutt enig at folk som rosgun ikke burde ha anledning til å hausse slik han har gjort, min mening han burde ha vært utestengt.
Til dere Baissenissene vil jeg si, fjern det f.... hånfliret og hatet deres og se hva som skjer. Jeg tror det er mye positivt som kommer til å skje når det gjelder Polight. Jeg anbefaler ingen å verken kjøpe eller selge men et selskap som har utviklet verdens beste produkt innen sitt segment, burde ha en god fremtid.
Star
28.02.2024 kl 09:28 3943

Bunner nå.
abbos
28.02.2024 kl 09:34 3910

Ser Nordnet div. solgte en del igår .
Er det de som tømmer seg ?
Føre var
28.02.2024 kl 09:38 3887

Kjøpte en håndfull, så får vi se:)
klaesp
28.02.2024 kl 09:39 3878

Mange har innsett at verdien av selskapet er altfor høy Vs inntekter. Behov for emisjon på sikt tynger aksjen.
MaxMekker
28.02.2024 kl 09:49 3825

Mulig ( ganske sannsynlig ) at det kommer en emisjon her, men til hvilken pris ? Den siste var på over 10 kr ? og det kan jo komme inn et par godmeldinger som tar den godt opp herfra den ligger nå. Så å selge seg ut nå og "håpe" på emisjon på 4-5 kr er vel kanskje ikke det rette nå ?
Kan se ut for at den snudde her ved 6 kr. Håper det ...
rosgun
28.02.2024 kl 09:56 3771

VARJO OG MAGICLEAP har verdens beste briller med tlens.

Hvem er den hemmelige kunden bak laserbeam som har brukt flere millioner på å utvikle en brille i display, apple eller microsoft?

Vi er i hjerneforskning og kan løse gåten angående alzheimer… hvilken reklame blir ikke det? Det neste blir vel astronomi ?

Håper folk tar ril fornuften og kjøper med begge armer til denne baisse kursen som bare er tull fra A til Å…

Snakk om tullete folk som prøver å dra ned kursen…


Blir helt målløs…

Et godt råd: SITT HELT I RO- gi det en uke…
Redigert 28.02.2024 kl 09:57 Du må logge inn for å svare
digitalnaboen
28.02.2024 kl 09:59 3756

ser du fremsnakker aksjer i selskap som har omtrent samme mcap som PLT, klaesp men de har null inntekter og større underskudd. Så aksjekurser baseres på mange faktorer, som f. ek frykt, eller f. eks. mange har satt stopp loss,- eller på den annen side forventninger om fremtidig inntekter.
Jeg vet om et annet firma - skal ikke nevne navn,. men de har nå litt større mcap enn Polight, men de har null inntekter, et større underskudd og her er fullstendig usikkert om de i det hele tatt noen gang kommer til å tjene penger eller får til å kommersialisere produktet sitt. . I dette selskapet har det lenge vært febrilsk hausing, kjempe forventninger osv. Men en stor aksjonær med masse penger støttekjøpet hele tiden. Polight tjener ikke penger ennå, men de har ferdig utviklet teknologi, har ferdige produkter og er ledende inne flere produktsegment og oppnår stadig flere lovende avtaler.
Verden vil bedras
Grunnpilar
28.02.2024 kl 10:17 3679

Skjønner godt at småaksjonærene rømmer akkurat nå, det vil være behov for 1 til 2 emisjoner, før de evt klarer å få nok cashflow her til å flyte. Og det er DYRT å hente penger nå, ved emisjoner, så har det historisk vært de STORE investorene som får tilbud om å være med og alle de små blir kraftig utvannet.
Føre var
28.02.2024 kl 10:18 3673

Har ikke fulgt så nøye med på hva som har vært skrevet om polight herinne, men nå er den vel på ett prisnivå som kan være fristende for flere. Upløyd mark her nede, eller upløyd mark under 10 kan man vel nesten si, i alle fall de siste åra?
Så får vi se
Redigert 28.02.2024 kl 10:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
28.02.2024 kl 10:32 3616

Rosgun gearer og har nå 200 000 polight aksjer- Gratulerer til meg selv og takk til gavmilde aksjonærer…🥳🥳🥳

En herlig smørje av ville høns som ikke lar seg temme…

Jeg kjøper gjerne 200 000 til, men må selge ut noe annet først….. kan vel iikke si jeg håper mer nedgang idag, men tja, hva skal jeg si….

Vil jo ha de billigst mulig så, la det stå til folkens- lemp ut aksjer dere😁😁🤠🤠
Redigert 28.02.2024 kl 10:33 Du må logge inn for å svare
klaesp
28.02.2024 kl 10:36 3598

Gratulerer med kjøp😃 Avventer til kommende emisjon bli satt.
rosgun
28.02.2024 kl 10:37 3594

Tjohoi🤠🤠🤠I feel like a bandit💰💰💰🥳🥳🥳😎😎😎
rosgun
28.02.2024 kl 10:39 3569

Hahaha- om 1 år🤣🤣🤣- snakk om flaks…

Ikke mange erfarne polight aksjonærer igjen i aksjen nå snart🔫🔫🔫🤠🤠🤠🇺🇸🇺🇸🇺🇸🏋🏻‍♀️🏋🏻‍♀️🏋🏻‍♀️🚀🚀🚀
digitalnaboen
28.02.2024 kl 10:53 3512

hehe så klaesp din motivasjon med å baisse PLT så jævlig mange ganger, er for å få manipulert nedgang og frykt slik du kan sette penger i en lav emisjon.- Man vet jo aldri. I løpet av året kan det dunke inn ordrer som gjør emisjon helt unødvendig. De har jo kjempelagre og stort potensiale.lDet er verre med funny house som driver med hat baissing av alle aksjer som denne d u s t e n Rosegun hausser. Begge burde vært utestengt etter min mening....
klaesp
28.02.2024 kl 11:17 3419

DET er Isaksen og selskapet som formidler kommende emisjon. Hvorfor legge skylden på meg?

Selskapet satt på kontanter tilsvarende om lag 115 millioner ved årets utgang, opp fra 84 millioner ett år før. Dette vil kunne finansiere selskapets aktivitet ut fjerde kvartal 2024.

«Deretter vil det være behov for ytterligere kapital for å fortsette Polights planlagte kommersialisering av TLens-teknologien», skriver selskapet
klaesp
28.02.2024 kl 11:22 3399


«Deretter vil det være behov for ytterligere kapital for å fortsette Polights planlagte kommersialisering av TLens-teknologien», skriver selskapet