🍎🍏(apple)lens

rosgun
PLT 29.02.2024 kl 22:12 16089

S A Y. NO ……MORE:

Haven’t seen it - you have seen nothing yet

APPLE LENS. ( from polight ) også som på videoen fra apple

🍎lens

https://youtu.be/kFKMNCkTGvo?si=eypEwVfjnD7MgyFS


🍏LENS


Sharp kaller tlens for polymer lens, kan det også være at apple har «døpt» t-lens til 🍏lens?



2.3

Legg merke til EN viktig detalj på denne offisielle trailer videoen fra apple:

https://youtu.be/kFKMNCkTGvo?si=eypEwVfjnD7MgyFS


🍏LENS


Sharp kaller tlens for polymer lens, kan det også være at apple har «døpt» t-lens til 🍏lens?

Isåfall tenker jeg på utsagnet til Isaksens «gåte»..

Jeg kan ikke si noe mer for da blir det for lett å gjette hvem big player er…..( «design in» med slipp i 2024 i MR, display løsning, twedge blir prosjektrelatert, ingen kommentar angående AVP+++, melding dato designin). Alt faller på plass Myra- du hadde rett at det var 🍏, men ikke AVP, men 🍏glasses🚀🚀🚀

Og husk…. Jeg husker alle var spente da han skulle hinte om første ordre i klokke, da sa han: Er nok en produsent som ikke er så kjent i vesten for de fleste… og det stemte bra. Ingen hadde hørt om det klokkemerket for barn…

Når han snakket om produsent på Q4 kan du si det var en litt mer selvsikker og arrogant Isaksen som heller ikke ville kommentere AVP og hvorfor ikke polight var i denne…..han sa senere at 🍏 startet trender….. og det vil de definirivt gjøre med MR gjennom 🍏glasses….

Nei, NÅ er jeg faktisk 100% sikker på svaret på at jeg har løst gåten til Isaksen, og det var LETT allikevel med bakgrunn i at ALT STEMMER OG ALLE UTSAGN OG MELDINGER PEKER I RETNING AV APPLE GLASS, og når jeg så videoen på nytt idag og legger merke til at det jaggu meg står 🍏lens øverst i videoen fra ca 0:30 og til video er ferdig, er jeg 100% sikker på at dette var det ENDELIGE BEVISET OG DET JEG TRENGTE FOR ENDELIG BEKREFTELSE.

Hva skal jeg si???

Gratulerer til de som ikke har solgt og lykke til med lav inngang på mandag under kroner 10🇺🇸🍎

Mvh

Coock som har døpt tlens for 🍎LENS

( ifølge Isaksen er alle i 🍏 gira og elsker tlens og nå har de faktisk døpt den til 🍏lens som en liten baby❤️)

JEG ER HENRYKT OG RØRT TIL TÅRER,så søtt🥲❤️

1.3

1 Mixed Reality brille, eller glass er det to designin og ifølge Isaksen kun den ene i consumer og den eneste kommende designwin som vil lansere i 2024….denne har display👍

Isaksen uttaler selvsikkert:

«Er helt avhengig av t lens», «Isaksen har testet tislofndase etter invitasjon fra selskapet», «samarbeidet i hele produkt rangen mange år», «Kan ikke si mer for da gjetter vi lett hvem det er»,» AVP- ingen kommentar», «Isaksen inneømmer dog at AVP og Apple starter trender»»consumer high end», «skal bruke Twedge teknologi»=passer bra da Isaksen sier de må ha en partner pga kostnader, alt tyder da på at muligens Apple allerede har kommet langt i utviklingen på egen hånd……

Isaksen kan verken si at Twedge er under utvikling av Apple eller kommentere AVP eller si hvem han har vært hos og fått demo på twedge i en testmodus sett…

Taushet er gull, men tar du ovennevnte hint er det IKKE vanskelig å tolke dette som annet enn 🍏

Kan dette være Apple Glasses?
Rosgun: Ja, overveiende sannsynlig utfra Isaksen Q4 presentasjon og svar på spørsmål i etterkant 1.3(se egen tråd av Rosgun)

26.1.2024:

« Apple under press fra Meta? «

« Etterspørselen etter Ray-Ban Meta Smartglasses var høyere enn forventet og produksjonen måtte økes . Denne suksessen kan ha oppmuntret Apple til å følge Metas ledelse. »

« Tidlig i 2023 rapporterte Mark Gurman at Apple på ubestemt tid hadde utsatt lanseringen av en fullverdig AR-brille på grunn av "tekniske utfordringer" og redusert arbeidet med den. Gurmans nye rapport kan signalisere begynnelsen på en gjenoppblomstring av slik innsats.»

Kilde:

https://mixed-news.com/en/apple-considering-smart-glasses-report/?amp=1

ER NÅ DE TEKNISKE PROBLEMENE LØST AV POLIGHT MED LASERBEAM?

🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏

Hvorfor kommer Apple Glasses i 2024:

Kilde:

https://youtu.be/SLP48EoYlhk?si=0-m33reB30wArscv

🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏

Har nok vært planlagt over en lengre periode og mitt bet er at Apple går inn i Twedge som partner og utvikler (uoffisielt)

https://youtu.be/aaPorKHXem8?si=YMj5zb8r91at3luy

🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏

Redigert 25.03.2024 kl 10:46 Du må logge inn for å svare
rosgun
03.03.2024 kl 07:53 4992

Tipper at Apple slipper brillene på slutten av 2024….i midten av 2025 blir det gearet opp og antar at resten av all major players har avtale med Polight om å slippe sine briller…

Alle må forstå at dette er nøye planlagt og at både Varjo og Apple krever eksklusivitet en periode før andre kan slippe sine briller….

Av den grunn vil det derfor ta litt tid, men jeg tenker iallefall at man kan senke guarden litt selv og vet at man har hatt eller vært så heldig med inngang under kr 10,-( som i seg selv er sinnssykt)… Isaksens siste innsidekjøp på kr 11 står fortsatt, og er jo bare helt villt…..

For de som ikke er inne, håper jeg for deres del at det blir mulig å kjøpe under10-tallet på mandag, men hvem vet…kanskje 11 blir mulig…..men bra det også da tross alt🍎↗️🍏❤️🚀🤓🇺🇸🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🚲🚲🚲🚂🚂🚂🦄

Redigert 03.03.2024 kl 09:00 Du må logge inn for å svare
rosgun
03.03.2024 kl 08:21 4975

At selskapsverdien skal i 🦄staus på 1 billion 💲FØR 2025 er jeg ikke lenger i tvil om……. På slutten av 2024 vil det skje MYE i Polight med ramp up og liste over hvem som slipper hvilke briller i 2025….. og det blir helt rått og se hvor høyt kursen skal gå……og det vil nepper være bare enkelt å få tak i aksjer heller, da antall aksjer er svært beskjedent i forhold til tilsvarende vekstselskaper…..

Så vil du finne gull på børsen til uka, så kjøp Polight og ta ferie 1 år så kan du se hva du vil tjene av penger på 1 år runnuten å løfte en finger…

Med den inngangen jeg fikk personlig ser jeg ingen grunn til å gjøre noe annet, det er helt sikkert
Redigert 04.03.2024 kl 06:31 Du må logge inn for å svare
klaesp
03.03.2024 kl 08:53 4954

Bare til å avvente til emisjon kommer
Vil tro de setter emisjon i løpet av Q4 da pengene tar slutt tidlig 25

Intervall 5 til 7kr...
rosgun
03.03.2024 kl 09:06 4932

Tror timeglasset er i ferd med å renne ut nå dessverre, og ser ingen som helst grunn til kurs under 25 som kursen stod i før AVP….og veien opp dit skal gå som varm kniv i frossent smør da det er kjente nivåer og ifølge de som er opptatt avTA så vll den gå dit uten betydelige korreksjoner…

Men tror ikke det stopper der heller med det første, hvem vet…… et stykke opp til 10 mrd i mcap…..🦄🤣🤣🤣
… (ca kr 80)
🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

https://www.dn.no/teknologi/disse-kan-bli-norges-neste-milliardeventyr/1-1-5672742?zephr_sso_ott=AhQkcW


Artikkel ble skrevet 23.6.2016 :

« Selskapet har utviklet en helt ny type kameralinse, som kan trekke seg sammen og bøye seg – akkurat som det menneskelige øyet.

DN skrev tirsdag at Polight akkurat i disse dager , som verd­setter selskapet til et sted mellom 400 og 500 millioner kroner før emisjonen.

Etter emisjonen vil selskapet verdsettes til over 600 millioner kroner.»

🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄
For uvitende mennesker er unicorn i dagens marked verdsatt høyere enn i 2016 inflasjon:

« A "unicorn" is a privately-owned startup business worth more than $1 billion. In venture capital companies, the term unicorn is often used. The first person to use the word was Aileen Lee, who works in venture capital. You have to think outside the box if you want to find a unicorn.»

🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄

Til info finnes også noe som heter super🦄x🦄:

Is Apple a unicorn company?

“Hectocorn or super unicorn” are those companies whose valuations are more than $100 Billion. These companies are mainly tech related. Hectocorn companies are Apple, Google, Microsoft, Facebook, Oracle, SpaceX, Cisco etc.25. jan. 2023

🦄x🦄. 🏃‍♀️🏃‍♂️🏃🏾. 🦄x🦄 🏃‍♀️🏃‍♂️🏃🏾. 🦄x🦄

100 mrd tilsvarer isåfall kurs på kr 6400 i Polight
Redigert 03.03.2024 kl 09:34 Du må logge inn for å svare
rosgun
03.03.2024 kl 09:47 4872

Er det utenkelig om Polight oppnår super unicorn status egentlig???

Tenk på følgende sammenstilling fra polight og i siste apple patent sluppet for 2-3 uker siden:

Polight:

TLens ® (Tunable Lens) erstatter ikke bare tradisjonell VCM-teknologi for autofokus. I stedet muliggjør den en rekke helt nye opplevelser, brukstilfeller og måter å bygge innovasjon på og hjelpe deg med å differensiere. TLens ®s unike funksjoner inkluderer:

Apple :

Apple vinner et patent på fremtidens smartbriller med et unikt justerbart linsesystem som kan være revolusjonerende

Konklusjon/hypotese:

Alle er enige om at kamera har kommet for å bli, og at briller og kanskje i fremtiden kun blir en linse direkte på øye t, er det vi trenger for å følge med på snap, meldinger osv osv …

Alle er sikkert enige om at det hadde vært fint om man hadde begge hender fri og kunne bare brukt blikket til å sweipe og slippe å ta telefonen for å sjekke alt mulig…..( både trafikksikkert og praktisk)

Alle er sikkert enige om at den ENE produsenten som satt på patentet til det som muliggjør denne bruken ville vært i en unik situasjon I VERDEN. ?

….. at dette selskapet tilfeldigvis er norsk og at alle nordmenn som leser og forstår dette er heldige…….

HVORFOR ?

…de kan på mandag kjøpe en aksje til slikk og ingenting på all time low på 2017 nivåer akkurat nå…….

Og til de som ikke tror det er smart….. kan spare seg for uargumenterte argumenter om fjas og tull, det er bare forstyrrende for de som tar dette seriøst, så vær så snill og vær konstruktive på kritikken…..

Jeg synes dette er viktig å formidle, da mange sliter økonomisk, og sikkert har fulgt meg i mange år…. Men nå folkens, helt ærlig og oppriktig…. dette er et kjøpsnivå som aldri kommer tilbake….. og grunnen til det er bl.a at det ikke er noen emisjon før om 1 år og på helt andre nivåer enn idag…. det blir kun ett komma ( , ) på himmelferden.

Et velmenende råd for de som kjøper lite eller få aksjer…. Jeg tenker iallefall at dette er seriøst tech som det kan få blitt, med en doktor som leder, så her er seriøsitet og tillit 100% tilstede….

Et svært gunstig kjøp som selv ikke noen skjønner hvor kom fra bortsett fra en 🤠 som solgte og kjøpte til seg selv i samme konsern (nordnet) ( svensker er smarte i tech, men også frekke- kanskje et stikk til Ola dunk, hva vet jeg)

Men, uansett:

Vær tidlig ute mandag og kjøp på billigere/samme kurs som sjefen sjøl (kr 11)

Lykke til folkens ❤️🍎❤️
Redigert 03.03.2024 kl 10:25 Du må logge inn for å svare
rosgun
03.03.2024 kl 10:56 4828

Artikkel fra 26.2.2024

Apple vurderer angivelig et produkt som ligner Ray-Ban Meta smarte briller

https://mixed-news.com/en/apple-considering-smart-glasses-report/?amp=1


….. og ifølge videoen vil de også bruke Rayban briller som vil ta de raskere til markedet. Meta kommer med ny brille tidlig 2025 med headup display…. Apple har dårlig tid nå, og må bevise sin overlegenhet teknologisk for ikke å komme bakpå…..regner med det var derfor Isaksen sa at alt gikk etter planen og kjempe bra på Q4 med kunden og at tidsplanen gikk akkurat som planlagt…

Mao er det et rotterace mellom Meta og Apple for øyeblikket, AVP var nok bare forløperen til noe større og med Meta sin tilbakemelding så har nok Apple nøye planlagt at de hele tiden sitter med et ess i ermet og det er appleglasses….( takket være polight)

https://www.inc.com/jason-aten/mark-zuckerbergs-response-to-vision-pro-gets-1-thing-right-its-bad-news-for-apple.html



Redigert 03.03.2024 kl 11:15 Du må logge inn for å svare
Tigana
03.03.2024 kl 20:19 4544

Det blir et race ja, om hvem som kommer først med virkelig gode consumer AR briller av Apple og Meta (de Ray-Ban brillene er ikke slike).
Gjør selv et søk på ESPACENET og søk på ordene Tunable-lens. Der plukket jeg kjapt ut dette patentet fra Meta. CEO Isaksen var kjapp med å peke på sine egne briller på Q4. Så min mening er at TLens og sikkert også TWedge er en forutsetning i disse consumer AR brillene når ting må være smått og raskt. Bygger det også på utsagnet fra CEO sa om at det lar seg ikke gjøre uten poLight teknologien.
Og en annen ting, det blir en helt annen omsetning når AR kommer i vanlige briller.

https://worldwide.espacenet.com/publicationDetails/biblio?II=2&ND=3&adjacent=true&locale=en_EP&FT=D&date=20240125&CC=US&NR=2024027722A1&KC=A1
Redigert 03.03.2024 kl 20:21 Du må logge inn for å svare
rosgun
03.03.2024 kl 23:30 4424

Du er nok inne på det her Tigana………et skikkelig race er igang og regner med fler har fått med seg dette…..

Det blir noen flotte spennende år vi kan se frem til….

Det virker som makro har kommet vekkfra bunnen og inflasjonen er på vei ned og at rentene på litt sikt skal nedover…

Tipper at 2025 vil bli et kanonår for Polight og MR når Varjo slipper opp til sommeren og apple er ferdige med sin eksklusive salgsperiode på glasses til midten av 2025….

Dette blir et realt showcase🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🍏🤓
digitalnaboen
03.03.2024 kl 23:57 4416

Denne artikkelen var på topp i Dagbladets søndagsutgave det meste av dagen: https://www.dagbladet.no/nyheter/vi-trenger-dette-helst-i-gar/81051669 Vet ikke om polight er i dette produktet men det er et norsk prdusert aoftware i allefall. Om ikke annet begeistringen viser at det kommer til å bli en enorm vekst for proffe AR devices og vi vet i det beste proffe AR produktet er er det polight.
rosgun
04.03.2024 kl 06:15 4342

Som sagt så gjort, Varjo har frem til sommeren bestemt «å ikke offentliggjøre» at de har funnet «gull i brønnen». De har fra før en rekke opplæringsprogrammer for det amerikanske forsvaret og vil anta at de bruker muligheten for å ta mest mulig av forsvarsindustrien i verden når de har muligheten… … her vil det også et kappløp mellom flere etterhvert, men Varjo har nok et stort forsprang på MR som er steget opp fra VR og AR… simulering av situasjoner i MR vil også kunne brukes på slagmarken og bli et helt sinnssykt opplegg, og hva vet vi om hva som rører seg med Varjo og 🇺🇸. Akkurat det er nok en godt bevart hemmelighet, men at det vil skje store og spennende ting med Varjo og økende bestillinger fra Polighr skulle det være liten tvil om.

Hvor fort denne prosessen går vet jeg ikke, men de skulle ha nok penger og forbindelser til å kapre store deler av dette markedet…..

Tipper også at fremtidens krigere går mer over til droner og AR briller og til slutt krigsroboter og hva er mer naturlig å tenke seg at de vil benytte seg av det best og dyreste utstyret i Industrial segmentet…. Her sitter pengene løst og det spares ikke på noe verken fra USA eller EU…

Teknologi vil kunne avgjøre eller ha stor innvirkning på nåtidens og frwmtidens krigshandlinger…. Kongsberggruppenngjørndetngreit om dagen, og tenker ordreboken til Varjo fylles kraftig opp også etterhvert.

Tipper at de har mange tanker om hvordan de skal går frem, men trenden som vi også leser i Dagbladet er god reklamenogsånfor Polight uansett…. Etterhvert går vi med appleglasses hele gjenger og VR sett om det er noe dypere, f eks skole og utdanning..

Tar man et lodd i Polight nå vil man iallefall få inngang til dette markedet som nok vil komplementere telefoner og til slutt ta over helt… ser ikke helt hvorfor ikke🍏🦄🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️
Redigert 04.03.2024 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
rosgun
04.03.2024 kl 06:37 4312

Om 365 dager er det guidet emisjon- helt korrekt og veldig bra at du har tanker om dette Klasep- argumentajsonen er som vanlig på et høyt nivå… se heller dette som en fordel at er guidet, da er iallefall dette en trygg havn i 365 dager og kjempefint at du skriver dette flere ganger om dagen, det er en bra innsats av deg. Tusen takk🥰
klaesp
04.03.2024 kl 09:19 4195

Takk, ser ingen grunn til at du skal hausse opp selskapet som du gjør. Det var jo 99.9 % sikkert at tlens var i APV .
Føre var
04.03.2024 kl 09:22 4213

Hvaskjer, blir det rett opp igjen i ekspressfart eller?
rosgun
04.03.2024 kl 09:56 4155

Legg merke til EN viktig detalj på denne offisielle trailer videoen fra apple:

https://youtu.be/kFKMNCkTGvo?si=eypEwVfjnD7MgyFS

At Myra ikke engang kommenterer denne, eller discord menigheten bekrefter det jeg har uttalt:

«De misbruker sin viten og kunnskap, til egen vinning og er det nærmeste du kommer mafia på børs nå»
Redigert 04.03.2024 kl 09:59 Du må logge inn for å svare
rosgun
04.03.2024 kl 15:58 3975

Ikke bli lurt til å selge under innsidekurs på kr 11 du også↩️

Kramz kjøper på 7-8
Rosgun kjøper 7-8

Isaksen kjøpte på 11

Myra solgte på 25- offentliggjør salg for å tjene enda mer på å sette kursen i sving- og skal inn igjen…. Rosgun tror han spiller og har spilt dobbeltspill, fra den dagen andre fikk kjøpt og betalt han - fyren er faktisk endretnsef og blitt som andre
Spillet er godt igang……emisjon om 365 dager - ække «falli det»så lenge folk kjøper og aksjen går bananas…


Hvorfor ikke få Myra til å løpe etter så skal vi se hva som skjer med skrive pausen hans ????

Han hadde jo lang pause før vinterferien også…..

Hvor mye pause og gnål skal vibhøre på lenger..


HAN LURER SERE ANDRE TRILL RUNDT OG TJENER HAUER OG LASS I DETTE ØYEBLIKK NÅR DUNER DUM Å SELGER TIL HAN PÅ DISSE NIVÅER..

Rosgun og Kramz som startet skriverier lenge før Myra sier:::


K J ø p billig - selg deg dyrt..

Med rett melding går vi nå 500% på 10 minutter!!!


Hvorfor skal de med makt få hersje med vanlige folk- lovlig


Ja


Etisk

Nei

Redigert 04.03.2024 kl 16:06 Du må logge inn for å svare
rosgun
04.03.2024 kl 16:10 3944

Emisjonsselskapet Ensu er nå verdt det dobbelte av Polight- hva fa….. skjer med dere folkens????

De har ikke hatt en eneste leveranse og har konkurrenter….

Dette er sinnsyk manipulasjon av Myra - hannernikke gud…

Sjekk Isaksen q4 og se mine kommentarer…

Dere blir lurt trill rundt for 3. gang i dette øyeblikk!!!!

Myra er jo ikke dum, hadde han tolket rapporten positivt ville kursen lett gått mangegangeren. Han driver dobbeltspill den luringen og tjener mangegangeren på swingtrading- dette ER IKKE GREIIT!!!

Hadde han ikke 300-400 tusen aksjer???

Dette blir så dumt atte det går an???⚰️

Han har solgt for lenge siden han…. Ærlig talt - han utnytter alle her nå….

Et funn som 🍏lens ville han ha jekket opp om han var inne….. er det mulig at folk er sååå dumme og ikke forstår spillet hans????

Han har jo skjønt dette nå takket være meg, og regnet ikke med byks på 20% igår, dette blir for dumt. Han har handlet på bunnen og driver på å herjer…..
Redigert 04.03.2024 kl 16:32 Du må logge inn for å svare
rosgun
04.03.2024 kl 16:38 3896

Vi prøver igjen imorgen og igjen Rosguns funn igår kveld var

MEGA BULL : se selv da folkens , forklar meg hvorfor Myra IKKE SKRIVER PÅ DENNE TRÅDEN HER ????

Jeg har bedt han uttale seg, men så klart det er best å holde kjeft FØR HAN ER FULLASTET TIL RIPA….

Jeg er imot sånn drittspill og er ikke fear…

På hans spådommer på AVP BLE HAN SVÆRT UPOPULÆR SA HAN OG MÅTTE HA PAUSE……

Nå prøver han seg igjen lenge etterpå og sier selg og tar pause igjen etter salgsanbefaling- hva teor dere egentlig…
??

Fyren er definitivt ikke dum.

Dette er misbruk av makt og det er dere som taper her!!!


Myra med discordgjengennkannskrive hva han vil.

Tenk- avslør og kjøp med begge hender i morra folkens🍎🇺🇸↗️
Redigert 04.03.2024 kl 16:39 Du må logge inn for å svare
rosgun
04.03.2024 kl 16:42 3887

🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸

🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏= consumer
Varjo. = industrial


🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚂🚂🚂🚂🚂🏃🏾🏃🏾🏃🏾🏃🏾🚲

https://youtu.be/kFKMNCkTGvo?si=eypEwVfjnD7MgyFS



R. E. L. E. a. S. E

2024

Apple against Meta glasses ( release januar 2025)


Myra vet, men kommenterer ikke en dritt av denne , Gjett hvorfor??????

Er ingen risko her nå — INGEN!!!!

Myra ble en luring når kursen var kr 23-25….. nå har han alene uttrykt sine dypeste følelser offentlig , først ved å ta feil med AVP flere ganger/ så skriveferie, mao han var da for lengst ute…

Og sp lenge etterpå sier han har solgt etter kursen har rast fra 25 til 12 og så videre til lavest kr 6 og så går den fra 7 på god vei til 9 igår og slutter på dagens høyeste…

Så ny bekymringsmelding om tap og personlige problemer og tjasbom giring osv osv….. han har jo ikke vært inne siden den ble solgt på kr 23-25… han har jo tjent masse allerede og så er han frekk nok flere uler etterpå når menigheten skulle ha den enda lavere enn 6 og helst ned til kr 1,21—- da skjønte jeg at han virkelig var en falskspiller som faktisk ville polight til helvete…

Han ble for grisk og imorgen skal han få sin straff- alle kan kjøpe hvis de har mer å kjøpe for og IKKE selg en forbanna aksje under kr 11- MINST!!!!

Det er faktisk en stående ordre hvis du har kapasitet til å avsløre denne spilleren som nå ikke lenger har mer tillit enn Rosguns lilletå som ikke er et vakkert syn😂😂😂
Redigert 04.03.2024 kl 17:07 Du må logge inn for å svare
digitalnaboen
04.03.2024 kl 17:03 3938

Til Rosgun Synes du skal kutte ut personanklager mht Myragubben. Jeg har jobbet for at folk ikke skal personanklage deg.Du har vel opplevd det mange ganger!

Ellers: Du har sikkert hørt sagnet om ULV ULV. Noen ropte ulv ulv så mange ganger at folk sluttet å tro på advarselen og når da ulven kom, var det ingen som var forberedt. Slik er det vel med dine patetiske forsøk å fortelle hva kursen kommer til å bli. Du har ropt Ulv Ulv så mange ganger i så mange selskap at ingen tor på deg lenger.

Vær klar over mange kjøper en aksje fordi de tror på den, men setter stop loss. Så når kursen ikke stiger som forventet, selger de og som konsekvens raser aksjekursen fordi mange har lagt inn salg på et noe lavere nivå enn det de kjøpte for.

Mitt syn på Polight har ikke endret seg.De sitter med verdens beste produkt og teknologi innen sin kategori, og i mine øyne er det kun tidspøsrsmål før selskapet får et skikkelig gjennombrudd. Lykke til videre.
Redigert 04.03.2024 kl 17:06 Du må logge inn for å svare
rosgun
04.03.2024 kl 20:13 3712

Enig i at jeg gikk for langt, men poenget er at alle manipulerer kursen og hvis du regner på egen vinning på antall aksjer er jeg redd for at noen og enhver trår over lik i jakt på enorm privat rikdom….. å virke uskyldig i takt med aksjekursens utvikling er ikke en hedersmann verdig. Når det er så åpenbar bruk av tillit som blir mistillit blir jeg provosert…

Nå fortsetter også knightowl på shareville som går ut å sier det ikke er polight linse i apple glasses….

Fordi det er consumer,…. I alle dager er det argumentasjonen???

Vi har fortsatt med apple å gjøre og når det i tillegg sies sv Isaksen at det er consumer, serveres det løgn igjen av en som da var svørt positiv igår…

Tenker det er best at alle hører Q4 igjen og ser Isaksen gir svar i etterkant etter to dager…..

Jeg gir NESTEN opp …. Nå får alle tenke hva de vil og ta egne vurderinger og beslutninger. Blir bare ord mot ord….

Tolkning og ikke,,,, løgn og ikke løgn… jaget om hvem dom har rett er lett å gi opp og prøve å se spillet som skjer….

🍎lens—— har dere ikke sett videoen, forstår imgennat det er den revolusjonerende linsen fra Polight som står i apple patentet???

Ok, så nå får de som vil selge og bare se på gjøre det, jeg er bare så lei av å se andre gå på og blir ruinert og usikre på Polight uten grunn….

Lykke til- mitt siste ord er sagt om mitt funn igår…

Jeg gjør som jeg pleiier laster opp på laveste kurs siden 2017…… men om jeg skulle inn nå ville jeg ALDRI snakke ned polight, så langt faller jeg ikke, det er 100% sikkert.( Myra).

Redigert 04.03.2024 kl 20:35 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
04.03.2024 kl 21:43 3569

Blir for dumt å legge skylden på Myragubben for dårlige valg og egne feilslåtte investeringer. Her må man bare ta tapene på egen kappe, og om man ikke har rygg til å bære det får man bare selge og komme seg videre før man blir tvangssolgt .Det er lite som tyder på at bunnen er nådd i denne aksjen. Heller tvert i mot. Problemene står i kø, mangel på penger og fravær av nye store kontrakter, nye emisjoner og ikke overraskende har de nå kommet på hold deg unna porteføljen til Investech. Nye lik ramler ut av skapet fortløpende - dårlig nyheter renner inn omtrent hver eneste dag. Nedsiden er betydelig i fravær av håndfaste nyheter fra selskapet. Omsetter for omtrent ingenting og melder kontrakter for småpenger. Det er ikke mulig for selskapet å holde butikken i gang slik det er nå. Luftige spekulasjoner på disse trådene er mere et utrykk for desperat panikk og selge uten å ta enda større tap. Det har vært trangt ut døren i lang tid. Snart skal de siste optimistene også selge, disse skal også ut av døren i løpet av kort tid. Minner stygt om den brutale nedgangen vi tidligere så i Thin Film-/ Ensu. Ned 99,8 prosent før vi viste ordet av det. Samme mønster. Samme oppskrift. Selskapet mangler penger og er ikke attraktiv for store internasjonale selskaper. Jeg tviler for at sistemann ut trenger å slå av lyset. Trolig har den lokale nettleverandøren i Horten tatt grep og gjort det lenge før det.
Redigert 05.03.2024 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
rosgun
04.03.2024 kl 21:57 3545

Enig i det…. Skal gire ned

Men, når apple gir ute en offisiell video i forbindelse med apple glass, og svar på disse tingene da itfra logikk og sunt bondevett:

1) Hvorfor vises av alle mulige ting dette på vodeoen etter 30 selund og følger vodeon ut, hvem enn oss nerder forstår «lens» med et eple foran?????

Kunne de ikke fokusert på en annen mer folkelog ting enn lens…

🍏lens står det svart på hvitt som en copyright på hele brillen…

Er folk da så korka og tro noe annet enn tlens fra polight dette betyr???

Isaksen sa at mange av de mest ihuga fansene av polight kaller det noe annet enn tlens….( sharp lkaller det polymer lens)

Har ingen hørt om branding her???

At merkevarer setter sott navn på biler, tver, telefoner osv osv som har samme orginalprodusent , men som lager sitt eget navn på det. Se citroen pg peugot varebiler, men bare 10% av kjøperne vet det….

Jeg har 30 år innen merkevarebygging og salg og skulle tro keg var den eneste med kommersiell tankegang her pg resten er sauer og ingeniører?? Hba er det dere tenker med som deler patenter og tekniske ting..

Jeg må bare si at salg er kunnskap lik Zero- nada-0 formening om- bare piss fra a til å…

Om appleglass kan gå fra poc gjennomført til designwin om uke så vet vel Isaksen like lite som meg NÅR det skal lanseres, ok kanskje 1.1.2025????

Jeg skal love dere kurstrigger når Myra kommer fra ferie tidligere enn planlagt og spekulerer i om at ja kanskje det er apple om en uke eller en til to mnd…

Er da alle så tykke i hodet og ikke skjønner at han danogkemmernfullastwt på laveste nivåer…

Dere er jaggu lettliurte og tror alle må betro seg til en gjeng med sauer…. Saueflokk
Redigert 05.03.2024 kl 12:25 Du må logge inn for å svare
skadi
04.03.2024 kl 23:55 3382

Når blir du egentlig tvangssolgt? Ved 5 eller alt ved 6 kroner?
digitalnaboen
05.03.2024 kl 06:59 3223

Hei Funnyboy Hvorfor er du blitt en så bitter og gretten gammel gubbe? . Kikka litt på porteføljen og innleggende dine. Det virke som nesten alle innlegg du skriver er negging. Fant et selskap du skrev positivt om nemlig DSRT. Det har vel ikker vært noen suksess..Jeg skjønner du er bitter på PLT og på denne Rosgun og på en måte forstår jeg deg godt, Er du så bitter fordi du har tapt mange penger på POLIGHT?

For eks i 2020 for 2 år siden skrev du følgende

FunHouseComp

21.02.2020 kl 15:37
2890
For meg virker PLT meget sterk på en rød børs. Ikke minst de siste ukers oppgang tatt i betraktning. Den skal nok finne støtte på et nivå før den suser videre opp. Ingen bør bli overrasket om det dukker opp nyheter rundt selskapet de neste uker og måneder."

et annet sted samme år skrev du

«Jeg ville ikke vært i poLight om jeg ikke hadde stor tro på selskapet. En kynisk spekulant som deg endrer ikke mitt fundamentale syn på selskapet. Så dum er jeg ikke. Det har også vært en suksess å ikke la seg forstyrre av forumstøy og kortsiktige tradere. «

Hvis man teller opp innleggene dine, tror jeg du har skrevet omtrent 500 innlegg som kun har til hensikt å personangripe Rosgun eller forsøke å snakke ned kursen på Polight eller selskap ha har vært inne i - Noen vil vel kanskje mene det ville vært en fordel å oppsøke hjelp.

I dette innlegget ditt som jeg henviser til skriver du mange ting som er direkte løgn. Det er ikke bra.

Faktum er at Polght har fortsatt kjempepotensiale.
iTRADER09
05.03.2024 kl 07:00 3310

Tviler på om rosgun blir tvangssolgt. Hen spiller enten med penger han har råd til å tape, eller så er han går han ofte inn og ut på forskjeller på ører. For en som har hausset så mange taper-aksjer over så lang tid kan ikke spille med store lange penger.
klaesp
05.03.2024 kl 07:10 3375

Han gjør som menigheten på Shareville venter på kommende emisjon.

«Deretter vil det være behov for ytterligere kapital for å fortsette Polights planlagte kommersialisering av TLens-teknologien», skriver selskapet.
Redigert 05.03.2024 kl 07:12 Du må logge inn for å svare
rosgun
05.03.2024 kl 10:43 3169

Apples AR/VR-headset antas imidlertid å komme først. Det skal støtte utvidet virkelighet, og ventes trolig en gang i 2023. Dessverre ventes Apple Glasses først et par år senere. Dermed får vi trolig ikke se dem før rundt 2024

Publisert.2. sep. 2022

Disse med 🍎lens:

https://youtu.be/kFKMNCkTGvo?si=eypEwVfjnD7MgyFS
Redigert 05.03.2024 kl 10:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
05.03.2024 kl 10:52 3177

Knightowl på shareville påstår noe han overhode ikke har greie på eller umulig kan vite, og amatøren strør om seg med ting han ikke har greie på….og tuller med at apple glasses kommer i 2027😂😂😂….

Bare tullprat, men tror denne ferskingen i polight ikke vet bedre enn å sjekke på google. Hør på han som har rekord i å spå apple historisk, ja nettopp:::

Sjekk selv

https://se.shenzhenlcd.com/news/apple-augmented-reality-glasses-to-launch-in-l-58307609.html


Legg så sammen Isaksen consumer mass production ila 2024…. her var det få kritiske røster til å finnenut av dette…

Når skal folk gidde å sjekke opp selv, mer enn den første kilden på google, vær kritisk!!
Redigert 05.03.2024 kl 12:29 Du må logge inn for å svare
rosgun
05.03.2024 kl 10:53 3177

Knightowl på shareville påstår noe han overhodetbikke har greie på og amatøren strør om seg med ting han ikke har geie på….og tuller med at apple glasses kommer i 2027😂😂😂….

Bare tullprat, men tror denne ferskingen i polight ikke vet bedre enn å sjekke på google. Hør på han som har rekord i å soå apple historisk, ja nettopp:::

Sjekk selv

https://se.shenzhenlcd.com/news/apple-augmented-reality-glasses-to-launch-in-l-58307609.html


Legg så sammen Isaksen consumer mass production ila 2024…. her var det få kritiske røster til å finnenut av dette…

Når skal folk gidde å sjekke opp selv
Artige
05.03.2024 kl 11:04 3175

Må du spamme alle trådene. Hold deg til en tråd.
rosgun
05.03.2024 kl 11:47 3185

Dagens overskrifter:

Markedsplassen for smarte AR-briller eksploderer tilbake i rampelyset i 2024. AR kan være den ideelle løsningen for selskaper som søker etter måter å øke produktiviteten og kreativiteten på med oppslukende teknologier. Hvis du investerer i AR-briller i år, bør du vurdere trendene ovenfor når du velger banebrytende teknologi.

https://www.xrtoday.com/augmented-reality/6-ar-smart-glasses-trends-to-watch-in-2024/
Redigert 05.03.2024 kl 11:50 Du må logge inn for å svare
blundstone
05.03.2024 kl 11:55 3174

Dette er ikke en "offisiell trailer video" fra Apple, det er et relativt amatørmessig eksempel på hvordan AR-briller kan bli seende ut. Hvis Apple lanserer AR-briller, kommer de garantert til å ha mye stiligere design. Og de blir lansert på en av Apples launch events, ikke gjennom en obskur Youtube-kanal som ikke har noe med Apple å gjøre.
rosgun
05.03.2024 kl 11:56 3189

At noen lar seg lure til å selge FØR OG I EN MEGATREND er for meg en stor gåte…

Vil folk bli manipulert…

Makro kan ingen gjøre noe med og enkelte ganger overrasker trendene et marked. Polight har 13 fullførte poc i briller, mye rart skal skje om ikke designin og win kommer hvert øyeblikk med dette trykket allerede i 2024🚀🚀🚀
rosgun
05.03.2024 kl 12:23 3154

Som sagt skjer ting raskt og vi vil få mange utrullinger av glasses i 2024, Bosch er hekta også….

Tenker utviklingen går omtrent slik:

Consumer 2024 : Mye dårlig kommer ut først i markedet

Industrial 2023-2030 - Polight er i ferd med å få monopol på de seriøse aktørene

Consumer 2024 (Nov/des) : En stor aktør slipper «glasses» med Polight og setter standaren og blir first mover som leverer industrial kvalitet i consumermarket

Consumer 2025/2026: Polight dominerer stadig flere briller, da resten har prøvd, men klarer ikke helt med annen teknologi. Forbrukerne sier fra og tester vil vise briller med polight øverst på alle lister.

Consumer 2027-2030: Polight er eneste alternativ kunder gidder å kjøpe- det har blitt press på kvalitetsbriller og kresne forbrukere bruker kun penger på kvalitet og uten fyllesjuke syndrom og høy oppløsning….🏃‍♀️🏃‍♀️🏃🏾🏃🏾🏃‍♀️🏃‍♀️🏃🏾🏃🏾🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🦄↗️

Redigert 05.03.2024 kl 13:07 Du må logge inn for å svare
rosgun
05.03.2024 kl 12:30 3154

Nå er verdien snart på 400 millioner og 3 ganger så lav som Ensu, som enda ikke har en eneste kontrakt produsert og levert!!!! I tillegg har de konkurrent i evigvarende atombatterier

Toppen av humoristisk, men også tragisk når folk går på autopilot..

Nå bør kanskje flere enn meg reagere på baissing av haussere. Dette er ren og skjær galskap…

Håper flere sjekker opp muligheten og ser at 🍎lens har polight lense og kommer ut i 2024 og ikke 2027 som nattugle så selvsikkert skriver på shareville… ingen vet, men det er 50/50 motstridene artikler, les derfor de som har truffet best på spådommer fra siste tiåret…..

Begynn å sile ut, så er 2024 garantert..

Jaja, selge på bunnen og snart kjøpe på toppene😂😂😂
Redigert 05.03.2024 kl 12:45 Du må logge inn for å svare
rosgun
05.03.2024 kl 12:38 3185

Løsner vel etter lunsj kl 13🇺🇸🚀🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃🏾🏃🏾🤓🦄
007 James Bond
05.03.2024 kl 13:33 3171

Dersom Rosgun får rett, vil jo en av aktørene/kundene kjøpe Polight før andre slår kloa i selskapet. De vil jo ikke konkurrere på like vilkår mot alle andre, med samme teknologi. Da er oppkjøp eneste farbare vei. Hvem blir første budgiver? Dersom Apple er langt inne allerede, kommer nok budet så snart de har et funksjonelt produkt. Da kan det jo bli budkrig, om noen andre har samme behov.
Redigert 05.03.2024 kl 13:33 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
05.03.2024 kl 22:27 2933

Vil forundre meg om noen biter på disse hausetrådene dine og lar seg manipulere. Virker som du selv er ute, med massive tap og har kastet kortene. Det kan jeg godt forstå. Ned 65 prosent på kort tid.
Redigert 05.03.2024 kl 22:49 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
05.03.2024 kl 22:50 2901

På det meste kan vedkommende starte 10- 15 tråder om samme selskap, og håpe noen biter på.